|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
ביניש. משחיתה [צילום: פלאש 90] מזוז. ברח מטיפול בתיק

כיצד משחיתה הנשיאה את מערכת המשפט

דורית ביניש - שחיתות סדרתית

נשיאת העליון דורית ביניש פעלה לקידום אישים לכהונת שופט בית המשפט העליון חמישה מהם סייעו בחילוץ בעלה, עו"ד יחזקאל ביניש, מהגשת כתב אישום נגדו (עדנה ארבל, אליקים רובינשטיין, דוד חשין, עוזי פוגלמן ומני מזוז); השישי דחה ערעור אזרחי שהוגש נגדו והיה עלול להביכו (צבי זילברטל) במדינה מתוקנת הייתה ביניש נחקרת ומועמדת לדין
03/12/2011  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   פרשת ביניש   |   תגובות
ארבל. הצניעה את התיק [פלאש 90]

"ח"כים ושרים מסיתים נגד העליון"
איתמר לוין
מזהירה שמדובר במגמה של פגיעה נרחבת בעקרונות הדמוקרטיה * דוחה את הטענה על "דיקטטורה שיפוטית": "הרשות השופטת היא החלשה בין הרשויות" * קוראת לזכור את הלקחים שהופקו מהימים האפלים של מלחמת העולם השנייה
לרשימה המלאה

נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, פצחה בהתקפה, במיוחד נגד חברי כנסת וכמה שרים שלדבריה מסיתים נגד מערכת המשפט בכלל ונגד שופטי בית המשפט העליון בפרט. בנאומה בכינוס העמותה למשפט ציבורי שנערך במלון בים המלח (01.12.11) האשימה ביניש את אותם פוליטיקאים בירידת האמון הציבורי בבית המשפט, בהאשמות האישיות שפורסמו נגד חלק מהשופטים, וגם בפגיעה החמורה בערכי הדמוקרטיה.

ביניש כיוונה בנאומה גם לכמה כלי תקשורת, הנותנים ביטוי לאותן התבטאויות של הפוליטיקאים, ולאחר מכן "מכריזים בקולי קולות כי לציבור אין אמון בבית המשפט ובמערכת המשפט. מסע ההטעיה מעצם טיבו ואופיו מחלחל ומרעיל; זו דרכה של תעמולה ויש בו הסתה גלויה נגד בית המשפט ושופטיו". דברי ביניש, כשלעצמם, מהווים הסתה חמורה וגורפת נגד כנסת ישראל, שלתחומה פלשה ביניש לא אחת.

השחיתות

כדרכה, נמנעה ביניש, ולא במקרה, מהתבוננות פנימה. מהסקת המסקנות הנכונות, שיכולות להסביר, בקלות יתרה, מה רב חלקה האישי של ביניש, במשך השנים, בירידת קרנה של מערכת המשפט, ומהשפעת הגדולה על השחתת תהליכי מינוי שופטים.

ברשימה שלהלן אציג את ביניש, בדיוק כפי שהיא: מושחתת, עבריינית סדרתית. נראה כאן, כי ביניש פעלה כעבריינית סדרתית, כאשר במאמציה לגונן על בעלה היא ניצלה לרעה את מעמדה כשופטת בית המשפט העליון, ולאחר מכן כנשיאה.

למרות האיסורים החמורים בחוק, ביניש לא נמנעה מלגמול לכל אותם בעלי תפקידים בכירים שנתנו ידם, בשלב כזה או אחר, לחילוץ בעלה – עו"ד יחזקאל ביניש, מאימת הדין. שישה אישים נהנו מגמול מפוקפק. הגמול שניתן להם: התגייסות למינוים לבית המשפט העליון. לא פחות. ואלה השמות, לפי סדר-הדברים: חמישה לאחר מעשיהם בפרשת ביניש - עדנה ארבל, אלקים רובינשטיין, דוד חשין, עוזי פוגלמן, מני מזוז; שופט אחד לאחר שדחה ערעור נגד ביניש - צבי זילברטל.

הרשימה מבהילה ומקוממת. ביניש הצליחה במשימתה, וזה הגרוע מכל, שכן מתחוור כי אורגני השלטון בישראל לא יכלו לה, ואילו אותם שרים-גורמים פוליטייים שיודעים היטב על מעשיה, נזהרים מלהעלות סוגייה זו מחשש שיבולע גם להם.

ביניש גרמה במעשיה נזק עצום לאמון הציבור במערכת המשפט בישראל. אחרי הכל, נזכור נא: הציבור קורא ומפנים, גם אם מדובר בציבור-דומם שאינו יוצא לפעולה.

העבירות
עו"ד ביניש. ביצע עבירות חמורות

כפי שחשפנו כאן (ראו: פרשת ביניש), עו"ד יחזקאל ביניש ביצע עבירות חמורות בכספי התזמורת הסימפונית ירושלים בראשה עמד. ביניש גנב מאות אלפי ש"ח שהיו מיועדים לקופתה. הוא ביצע רישומים כוזבים במסמכי תאגיד, לא העביר ניכויים כדין, קיבל כספים במזומנים עבור התזמורת והעביר את חלקם הגדול לאחרים בלא רישומים כדין. ביניש העלים מיסים ואף סייע לאחרים להתחמק מתשלומי מס, שיבש מהלכי חקירה ומשפט ועוד ועוד. גם לאחר שהחל ההליך המשפטי נגדו, הוא ניצל לרעה את מעמדה של רעייתו, כדי להטיל מורא על בעלי תפקידים בכירים ברשות המיסים.

מיותר כמעט לציין: מיצוי הדין עם עו"ד ביניש, כפי שהיה צריך להיות, היה מאיים על המשך כהונתה של ביניש כנשיאה.

בשורה התחתונה: התזמורת הסימפונית ירושלים קרסה. גורמי החקירה שעסקו בפרשה זו אם מרצונם ואם מחמת פניותינו – בעקבות החשיפות ב-News1, מצאו כי אכן בוצעו עבירות, אך הם נבלמו. רשם העמותות שבדק ואישר בדוח מיוחד שהכין כי אכן בוצעו עבירות חמורות ביותר, הוזז הצידה. מערכת משומנת ורבת עוצמה פעלה לטיוח פרשת ביניש. בראשה עמדה הנשיאה ביניש עצמה. מרבית כלי התקשורת שיתפו פעולה עם ביניש, וסייעו בידה לטייח את הפרשה. סיועם בא לידי ביטוי במיוחד בעצם שתיקתם ו/או הימנעותם מליתן ביטוי למעשים החמורים שבוצעו.

האירוע, הגמול
פוגלמן. לא פסל עצמו [בוצ´צ´ו]

ביניש לא שכחה את כל אותם בכירים שסייעו לה ולבעלה. הגמול שניתן להם: שתדלנות למען קידומם לבית המשפט העליון, תוך ניצול מעמדה בבית המשפט העליון בכלל ובוועדה לבחירת שופטים בפרט. הרשימה מדאיגה ומפחידה:

1) עדנה ארבל -

  • האירוע - החומר המפליל נגד עו"ד ביניש הגיע ללשכתה של ארבל, בעת היותה פרקליטת המדינה. ואולם, למרות חובתה על-פי דין, היא נמנעה מטיפול. כשנדרשה להשיב מדוע נמנעה מביצוע מלאכתה, היא השיבה כי נמנעה מכך בשל חששה מניגוד עניינים מאחר שמדובר בבעלה של חברתה. בפי ארבל לא היה מענה מדוע לא פסלה עצמה רשמית ומדוע לא העבירה את המידע לטיפולו של גורם אחר;

  • התמורה - ביניש גמלה לארבל בעת שנאבקה למען קידומה לבית המשפט העליון. ביניש התגברה אפילו על התנגדותו של הנשיא דאז אהרן ברק, כשזה נאנס בפועל להסכים למינויה של ארבל, למרות שקודם לכן הצהיר: ארבל אינה ראויה, ולכן היא לא תמונה כל עוד אני נשיא;

2) אליקים רובינשטיין -

  • האירוע - המידע המפליל על עו"ד ביניש הובא גם ללשכתו של רובינשטיין, כשזה כיהן בתפקיד היועץ המשפטי לממשלה. למרות זאת, נקט רובינשטיין באפס מעשה, גם כאשר נוכח שארבל נמנעת מטיפול בתיק זה.

  • התמורה - ביניש זכרה היטב את הימנעותו ממיצוי הדין עם בעלה, ומאוחר יותר הסירה את התנגדותה התקיפה למינויו לבית המשפט העליון;

3) דוד חשין -

  • האירוע - תיק ביניש נדון בפניו בתפקידו כשופט בית המשפט המחוזי בירושלים, נוכח פנייתו של עו"ד ביניש - שביקש להוציא צו שיעכב הגשת כתב אישום נגדו מצד רשות המיסים בגין עבירה של אי-העברת ניכויים. נזכור נא: רשות המיסים מגישה כתבי אישום, חדשות לבקרים, נגד המבצעים עבירה זו. ואולם השופט חשין הוציא צו זמני, כבקשת של ביניש, במעמד צד אחד, ומנע בפועל הגשת כתב אישום. שלושה ימים לאחר מכן התקיים דיון נוסף בבקשה ליתן צו קבוע. ואו-אז, וכדרישת רשות המיסים, "נזכר" השופט חשין כי לא הייתה לו מלכתחילה סמכות לעכב הגשת כתב אישום, ולכן ביטל את הצו. עם זאת, "הציע" לרשות המיסים, והצעה זו נקלטה כהנחיה: לערוך לביניש שימוע, כבקשתו, הליך שהביא להתערבות גורמים בכירים ברשות המיסים, שגויסו וטירפדו הגשת כתב אישום;

  • התמורה - ביניש ידעה היטב כי חשין הציל את בעלה מכתב אישום בטוח. לכן התגייסה לקידום מועמדותו לבית המשפט העליון, ולו במינוי בפועל. ואכן, חשין הצליח - בזכות ביניש - "להתברג" ולהתמנות לתקופה של שנה לתפקיד זה.

4) עוזי פוגלמן -

  • האירוע - פוגלמן, בתפקידו כשופט, לא פסל עצמו מלקבל החלטות בעתירה נגד הנשיאה ביניש ובעניין הנוגע לבעלה, עו"ד ביניש, בתיק עבירות המס, כמובן. באותה תקופה הוא כיהן כשופט בפועל (לתקופה של שנה). סוד-גלוי היה כי הוא נחשב למקורבה האישי של ביניש ומונה כשופט בפועל בזכותה. פוגלמן דחה עתירה שהגשתי בדרישה לפסול את ביניש מלישב בעתירה נגד היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז [על-כך בהמשך]. הדחייה נעשתה אף בלא לקיים דיון, תוך כתיבת החלטה כוזבת, כאילו הדחייה נעשתה גם בשל זאת שלא צורף לעתירה תצהיר מצד העותר...

  • התמורה - ביניש נאבקה למען מינויו של פוגלמן כדי לקדמו לכהונת שופט בית המשפט העליון במינוי של קבע. פוגלמן הוצב בסדר-עדיפות עליון, מבחינתה, והמינוי אכן בוצע;


5) צבי זילברטל -


  • האירוע - השופט זילברטל, בשבתו כאב"ד בערעור שהוגש נגד עו"ד ביניש, דחה בדצמבר 2009 ערעור שהגישה חברת י.ע. פריד שירותי תירות בדרישה לחייבו בהוצאות הליך משפטי. בכך נמנעה פסיקה חמורה נגד ביניש, שהייתה מחייבת לו נדרשו לכך השופטים - לצורת קביעת שיעור ההוצאות - ליבון רשלנותו המקצועית של ביניש נגד החברה המערערת. התביעה במקורה נועדה לחייב את ביניש בתשלום פיצוי בסך 100,000 ש"ח לחברה, מחמת זאת שהתרשל וגרם לכך שבמשך 12 שנים לא נרשם נכס על-שמה של החברה הרוכשת, היא החברה התובעת.

  • התמורה - ביניש הקפיצה את השופט זילברטל לראש רשימת מומלציה. עם או בלי הכרת תודה נוכח דחיית הערעור נגד בעלה, היא פועלת עתה בדבקות רבה לקידומו לבית המשפט העליון.

6) מני מזוז -

  • האירוע - מזוז, בתפקידו כיועץ המשפטי לממשלה, מיסמס את הטיפול בתיקו של עו"ד ביניש. הדרישה להעמדת ביניש לדין בגין העבירות שכן ביצע, הועברה לטיפולו ולהכרעתו. אך מזוז נקט סחבת מכוונת. במשך יותר משנה נהגתי לפנות, שוב ושוב, בהצגת שאלות, ונעניתי כי התיק בטיפולו של מזוז והוא יקבל הכרעה בקרוב. זמן קצר לאחר הגשת העתירות בפרשת קצב - בדרישה לפסול את עסקת הטיעון שנערכה עימו, הגשתי עתירה בדרישה לפסול את ביניש מלישב בתיקו של קצב-מזוז. טענתי, כי העותרים מערערים על החלטתו של מזוז - וזו גם הייתה האווירה נגד מזוז - וכל החלטה בתיק זה הינה קריטית להמשך כהונתו כיועמ"ש. לא ייתכן, קבעתי בעתירתי, כי בעת שבפני מזוז מונח תיקו של עו"ד ביניש, להכרעתו, היא - השופטת ביניש, תקבל הכרעות העלולות להכריע את גורלו המקצועי והיוקרתי. היועמ"ש מזוז נדרש להשיב לעתירתי, אך באותו שלב, ובמקום לומר את האמת, הוא ביצע מעשה פחדני ובזוי: מזוז ברח. פשוטו כמשמעו. בתשובתו לבית המשפט העליון הוא טען, במפתיע, כי הוא בכלל לא מטפל בתיקו של ביניש וכי ההכרעה תבוצע על-ידי גורם אחר בפרקליטות. בפועל, פסל עצמו מזוז מלטפל בתיק, וסייע לביניש "ליַתר", כביכול, את העתירה;


  • התמורה - סוד גלוי הוא כי ביניש לא העריכה, אם לנקוט לשון המעטה, את מזוז. במיוחד נוכח ביקורתו על מדיניותה בפרקליטות, ומדיניות מחליפתה, עדנה ארבל. לא אטעה אם אקבע כי בינן לבינו אף התפתחה איבה, שלא הוסתרה. אלא שביניש יודעת להכיר טובה, וכך אירע בעקבות רפיסותו-התנהגותו הטובה בעניינו של בעלה. מזוז סייע בהימנעות מהעמדת עו"ד ביניש לדין, ועתה - משחלפה תקופת צינון של שנה וחצי שבה מחויב היועמ"ש היוצא, ניתן להשיב לו כגמולו, ולהציג את מועמדותו, מטעמה של ביניש, לכהונת שופט בית המשפט העליון.

ביניש מנצלת לרעה את מעמדה

בכל המקרים הנ"ל פעלה הנשיאה ביניש, באופן נחוש ובלתי מתפשר, להשגת מטרותיה. ביניש לא פסלה עצמה במקרה של ארבל (למרות שארבל אמרה להגנתה שהיא פסלה עצמה מלטפל בתיקו של עו"ד ביניש בגלל חברותה עם הנשיאה ביניש); ואף לא פסלה עצמה במקרה של פוגלמן כאשר בו-זמנית הוא פעל לדחיית העתירה האישית נגדה; ביניש אינה פוסלת עצמה גם במקרה של מזוז וזילברטל, למרות האירועים המתוארים לעיל.

ביניש פעלה ופועלת גם עתה, למרבה הצער, כעבריינית סדרתית. היא מנצלת לרעה את מעמדה, כנשיאת בית המשפט העליון וכחברה בוועדה לבחירת שופטים, כדי לקדם את מטרותיה האישיות. היא מצפצפת על החוק ועל הציבור הרחב, ביודעה היטב: איש מקרב ראשי התביעה בישראל, קל וחומר כאשר מדובר ביועמ"ש הנוכחי, יהודה וינשטיין, לא יעז לפעול נגדה ולמצות עימה את הדין.

מיותר כמעט לציין: גורם משפטי אחר שהיה מעז לנהוג כפי שפעלה ביניש, היה נדרש למסור את גרסתו לחוקרי המשטרה. בחקירה באזהרה.

תאריך:  03/12/2011   |   עודכן:  04/12/2011
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דורית ביניש - שחיתות סדרתית
תגובות  [ 310 ] מוצגות   [ 310 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
באשר למזוז ומופת
3/12/11 15:47
 
אומץ לאשפה
3/12/11 18:22
 
שכתוב פה נכון?!?!
3/12/11 21:51
 
חבר הנהלת אומ"ץ
4/12/11 22:36
 
לחבר הנהלת אומ"ץ
5/12/11 02:23
 
צבי גלברד
7/12/11 09:54
 
המכונית מהגשש
10/12/11 07:36
 
מושיק הקטן
6/12/11 01:04
 
שמעון בלילתי
3/12/11 23:17
 
YיורםY
3/12/11 23:48
 
יישר כח ליואב
4/12/11 00:33
 
ובראשם בייניש
4/12/11 08:45
 
akdib
4/12/11 08:47
 
ודורשים את פיזורו
4/12/11 09:33
 
חשדנית
4/12/11 11:29
 
דודו ירושלים
5/12/11 05:33
 
ובראשם בייניש
4/12/11 08:56
 
עדרי החונטה בלחץ
4/12/11 10:24
 
ד.ט.
4/12/11 16:53
 
מקנה
4/12/11 19:24
 
א. בן ג.
5/12/11 15:29
 
דודו ירושלים
5/12/11 04:57
 
גילה פ.
4/12/11 17:46
 
פלצלה
5/12/11 01:56
 
מקנה
4/12/11 19:17
 
בנמרודי העבריין.
5/12/11 15:18
 
בדוק את העובדות
7/12/11 09:15
2
אזרח דמוקרט
3/12/11 15:47
 
Ovis aries
3/12/11 15:58
 
ע .ב
3/12/11 18:17
 
שושיה
4/12/11 11:16
 
עודי יחזקאל
4/12/11 14:53
3
מזכירת המערכת
3/12/11 16:07
 
מחלת התה "בהיכל"
4/12/11 11:04
4
יוד אלף
3/12/11 16:19
 
בו סרוק
3/12/11 18:44
5
צנחן
3/12/11 16:27
 
כנסו דחוף
5/12/11 08:42
6
דבר וחולירע
3/12/11 16:31
7
אהרן מיטל
3/12/11 16:43
 
שופט קו
4/12/11 01:08
8
ליכודניקים כנסו
3/12/11 16:52
 
כיכי
3/12/11 20:44
 
מעציב
3/12/11 23:27
 
מציאותית
4/12/11 08:23
 
ביבי כמוך כמוני
6/12/11 08:49
9
אזרח המום מהמידע
3/12/11 17:04
10
יהושע קוצינסקי
3/12/11 17:05
 
מני הזועם
3/12/11 19:00
11
אלי הרחובותי
3/12/11 17:11
 
את תת
3/12/11 17:30
 
אל תתחמק מאחריות
3/12/11 17:32
 
רופא פסיכיאטר
4/12/11 07:45
 
חשדנית
4/12/11 12:06
 
חשדנית
4/12/11 17:35
12
פחד
3/12/11 17:13
13
מוטי דניארו
3/12/11 17:33
14
ומנדבליט במושחתים
3/12/11 17:37
15
בצרפת
3/12/11 17:46
16
פשוט מזעזע
3/12/11 17:50
17
עזרי
3/12/11 17:57
18
חוקים עוקפי בג"צ
3/12/11 18:01
19
מוזכרים לרעה בכתב
3/12/11 18:02
20
רפאל1 א
3/12/11 18:07
 
עודד ב
3/12/11 18:29
21
עזרי
3/12/11 18:13
 
YיורםY
3/12/11 18:36
22
הזעם מצטבר ויתפרץ
3/12/11 18:24
23
זהבי ישראל
3/12/11 18:46
24
פרעוש
3/12/11 18:51
25
מפחיד אותי
3/12/11 18:55
 
צדק צדק תירדוף
3/12/11 20:51
26
עו"ד
3/12/11 18:58
 
פועה
3/12/11 20:10
27
סובול עידן
3/12/11 18:59
 
פנחס
3/12/11 20:50
 
סובול עידן
3/12/11 22:18
 
שייכת לעם היהודי
3/12/11 23:35
 
סובול עידן
4/12/11 09:46
 
פנחס לסובול
4/12/11 16:21
 
פנחס
3/12/11 23:51
 
הרס מדינות לאום?
4/12/11 09:14
 
סובול עידן
4/12/11 10:12
 
י.ש
4/12/11 07:06
 
סובול עידן
4/12/11 09:59
 
גילוי נאות ?
6/12/11 00:19
 
גילוי נאות נתמך
7/12/11 09:28
28
דקטטור סופו ליפול
3/12/11 19:03
29
שפנים מלחכי פנכה
3/12/11 19:13
30
לא זורק אבנים
3/12/11 19:18
31
ביבי סמרטוט
3/12/11 19:27
 
האמת והצדק
3/12/11 22:35
 
פנחס
3/12/11 23:58
32
במייל לכל המדינה
3/12/11 19:27
33
שכל אזרח יידע
3/12/11 19:35
34
תהא חייבת להתיחס
3/12/11 19:48
35
גבי בן
3/12/11 19:56
36
יוד יוד
3/12/11 19:59
 
YיורםY
3/12/11 20:10
 
שרה.א
3/12/11 21:08
 
סוף האמת לנצח
3/12/11 20:18
 
חנה שרה-
3/12/11 21:05
37
אתר עיתון ו TV
3/12/11 20:09
38
רק הכנסת
3/12/11 20:28
39
פועה
3/12/11 20:31
 
YיורםY
3/12/11 20:56
 
גילה פ.
5/12/11 09:18
 
לך ושלכמותך -כנסו
3/12/11 21:14
 
צנחן
3/12/11 21:28
 
Gilead
3/12/11 21:31
 
קלאודיה קול
3/12/11 21:34
 
לך ושלכמותך -כנסו
3/12/11 21:43
 
dan72
3/12/11 21:43
 
חשדנית
3/12/11 21:55
 
חשדנית
4/12/11 11:56
 
מומלץ
6/12/11 12:11
 
נחום שחף
4/12/11 01:39
 
פועה מקרן החורבן
4/12/11 03:28
 
רחב מיריחו
4/12/11 10:42
 
צילום מצב
5/12/11 19:17
40
אין על בייניש
3/12/11 20:42
41
ישמעאל
3/12/11 20:42
42
חנה שרה-
3/12/11 20:49
43
העלמת מס
3/12/11 20:58
44
פשוט לא נתפס
3/12/11 21:05
45
א 123
3/12/11 21:06
46
עמוס שנער
3/12/11 21:07
47
אסימפטוטון
3/12/11 21:16
48
מחלוף
3/12/11 21:37
49
שופטי החונטה
3/12/11 21:42
50
שפן
3/12/11 21:46
51
רבי
3/12/11 22:03
52
סתם_1
3/12/11 22:04
 
אני רק הערה
4/12/11 19:22
 
סתם_1
4/12/11 22:41
53
פלא יועץ
3/12/11 22:05
54
בעז ש
3/12/11 22:05
55
urixo
3/12/11 22:05
56
יוסף דיין
3/12/11 22:15
57
אזרח הגון
3/12/11 22:20
58
פישלזון
3/12/11 22:21
59
תאוריית הקשר
3/12/11 22:54
60
משה ג.
3/12/11 22:56
 
פועה
3/12/11 23:29
 
לפועה מדף המסרים
4/12/11 00:57
 
משה ג.
4/12/11 11:47
61
אמתי
3/12/11 23:24
62
פנחס
3/12/11 23:33
63
נתי12342
3/12/11 23:33
64
רון 1
3/12/11 23:39
65
משה מירושלים
3/12/11 23:42
66
אבי מ
3/12/11 23:44
67
ליאת ה
4/12/11 00:02
68
פנחס
4/12/11 00:07
69
איש עצוב 9
4/12/11 00:11
70
רונן גולדשטיין
4/12/11 00:18
71
ירושלמית
4/12/11 00:22
72
עפר לרגליך
4/12/11 01:26
 
כלב מוכה
4/12/11 06:47
73
דניאל מהמרכז
4/12/11 01:31
74
boris d
4/12/11 01:53
75
יהודי מודאג
4/12/11 01:56
76
נחום שחף
4/12/11 01:58
77
בוזגלוביץ. מידען
4/12/11 05:07
 
נביא בעירו
4/12/11 07:25
 
עטרה שגב קלימי
4/12/11 09:04
78
rach10
4/12/11 05:50
79
משפטן מוכר
4/12/11 07:34
 
חרטטן מוכר
4/12/11 08:29
 
משפטן לא מוכר
4/12/11 09:17
 
חרטטן מוכר
4/12/11 11:29
80
Machuk
4/12/11 08:24
81
אברהם מערב השומרו
4/12/11 08:25
82
בן ציון
4/12/11 08:48
83
עינת ערד
4/12/11 08:54
 
קורןנאוה טבריה
4/12/11 09:27
84
קורןנאוה טבריה
4/12/11 09:19
 
טברייני
4/12/11 09:54
 
קורןנאוה טבריה
4/12/11 10:20
 
חנה שרה-
4/12/11 10:58
 
קורןנאוה טבריה
4/12/11 17:12
85
esta1
4/12/11 09:20
 
בעז ש
4/12/11 09:59
 
קורןנאוה טבריה
4/12/11 10:12
86
א.ל. רמת-גן
4/12/11 09:49
 
רובי בוזגלו
4/12/11 12:59
87
אלי בובליל
4/12/11 09:59
88
חנה שרה-
4/12/11 10:06
89
יצחק גול
4/12/11 10:08
90
הפוך כן
4/12/11 10:26
91
עדי- עולם שלישי
4/12/11 10:31
92
נתנייתי שמתחמם על
4/12/11 10:40
93
שלומי10
4/12/11 10:42
94
זאב בן-יוסף
4/12/11 10:51
95
רובי בוזגלו
4/12/11 11:24
96
קורןנאוה טבריה
4/12/11 11:39
 
משה פייגלין
4/12/11 12:36
 
קורןנאוה טבריה
5/12/11 05:39
97
NBA24353
4/12/11 11:51
 
יניב מויאל, עו"ד
4/12/11 14:24
 
פנחס
4/12/11 16:40
 
יניב מויאל
4/12/11 22:32
 
פנחס
5/12/11 01:02
98
קשה-להאמין.האמנם?
4/12/11 12:13
 
אהרון אוטוביאנקי
6/12/11 14:46
99
קשה-להאמין.האמנם?
4/12/11 12:22
100
המלכה
4/12/11 12:32
101
ישראלית וחיה בעמה
4/12/11 12:49
102
עטרה שגב קלימי
4/12/11 13:13
103
זוזו
4/12/11 13:30
104
מידע
4/12/11 13:41
105
השר לנדאו בפגיעה
4/12/11 13:41
106
moti99
4/12/11 13:43
107
ולא לחיוב
4/12/11 13:47
 
צדקתרדוף
4/12/11 16:00
 
גילה פ.
4/12/11 17:39
 
פועה
5/12/11 23:21
108
תרונן
4/12/11 13:56
109
דינה גילבוע
4/12/11 13:58
110
א.ל. רמת-גן
4/12/11 14:06
111
לצאת כנגד פושעים
4/12/11 14:12
112
גיזמו בון
4/12/11 14:16
 
ד.ט.
4/12/11 17:05
113
ירון זכאי 1
4/12/11 14:39
114
החושף
4/12/11 14:40
115
אמר הפרסי וצדק
4/12/11 15:14
 
חרטטן מצוי
4/12/11 16:42
 
המן הפרסי
4/12/11 18:05
 
יהודי חרד
4/12/11 18:34
116
dolfin2
4/12/11 15:30
 
לללא
4/12/11 16:55
117
יואב12
4/12/11 15:36
118
המפוחד עד מוות
4/12/11 16:37
119
עובדה
4/12/11 17:08
 
פנחס
4/12/11 19:05
 
ויטו
5/12/11 01:59
120
קפדנית מאד
4/12/11 17:12
121
יוסף אגמון
4/12/11 17:48
122
ללא מיכרז
4/12/11 17:54
123
סובול עידן
4/12/11 18:09
 
מקנה
4/12/11 19:29
 
ע. הנביא
5/12/11 23:25
124
שמחה ב
4/12/11 18:50
125
בן טיבוגה
4/12/11 19:21
126
האומץ מדהים
4/12/11 19:54
127
אמיל זולא בדורנו
4/12/11 21:19
128
מזכיר המדינה
4/12/11 22:50
129
דודו ביתן
5/12/11 00:50
130
יוסף סגל
5/12/11 01:24
131
דודו ירושלים
5/12/11 05:44
132
מיכה בקעת הירדן
5/12/11 05:47
133
י.פ.
5/12/11 07:00
134
פנחס
5/12/11 08:04
135
לסבול את המפגע
5/12/11 08:28
136
nuritrotem
5/12/11 09:48
137
פנחס
5/12/11 10:02
 
YיורםY
5/12/11 11:21
138
יוסי אאא
5/12/11 11:52
139
פועה
5/12/11 12:28
 
פועה המסורס
5/12/11 13:16
 
YיורםY
5/12/11 13:42
 
רועה צאן
5/12/11 14:45
 
ג'ו
6/12/11 13:37
 
מזכיר המדינה
6/12/11 14:56
140
פנינית
5/12/11 15:35
 
מומחה לסמרטוטים
5/12/11 21:20
141
ashco
5/12/11 17:01
142
לקרוא ולבכות
5/12/11 21:38
 
פרעוש
5/12/11 23:12
 
לפועה הפרעוש
5/12/11 23:37
 
פועה אל תתאבד
6/12/11 04:20
 
ארנסט ראהם
6/12/11 13:04
143
תרומה של 20 מיליו
6/12/11 08:18
144
yeshurun
6/12/11 12:47
145
yeshurun
6/12/11 12:57
146
יצחק הכהן
6/12/11 13:54
 
אהוד מזור
6/12/11 20:33
147
אבי כהן
6/12/11 14:41
148
זהב
6/12/11 15:12
149
מדהים פשוט מדהים
6/12/11 20:19
150
נחום שחף
6/12/11 20:26
 
נחום שחף
7/12/11 18:10
151
פנסיונר מובטל
6/12/11 21:48
152
צבי גלברד
6/12/11 22:54
153
קורןנאוה טבריה
7/12/11 05:51
 
קורןנאוה טבריה
8/12/11 06:47
 
קורןנאוה טבריה
8/12/11 07:47
154
קורןנאוה טבריה
7/12/11 05:58
155
ד.ט.
7/12/11 07:33
156
א.ל. רמת-גן
7/12/11 13:54
157
רון וייס
7/12/11 14:46
158
גלאי אמת
7/12/11 14:52
159
יש מיש
7/12/11 15:35
160
חשדנית
7/12/11 16:34
 
משפחת השמאל
8/12/11 08:48
161
מרדכי מרדכי
7/12/11 22:23
162
מב"י
8/12/11 00:14
163
ירוס האשק ג'וניור
8/12/11 02:13
164
ישמעאל
8/12/11 08:54
 
ממשיכים בהרשעת חף
8/12/11 11:19
165
דרורי
9/12/11 03:07
166
הברווז המכוער
9/12/11 18:53
167
dinainternational
11/12/11 01:11
168
יהודיה חילונית
17/12/11 03:50
169
יהודי חילוני מודא
18/12/11 22:37
170
משה כהן עו"ד
5/01/12 10:25
171
בישראל
28/02/12 09:30
172
משפטן ותיק
22/01/23 11:57
173
רון8
22/01/23 23:19
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המועצה המקומית בבית אל אישרה חריגות בנייה למקורבים, ובהם לרב אליעזר מלמד, בנו של ראש הישיבה המקומית, אשר אנשיה חברים בקואליציה של המועצה המקומית.
28/11/2011  |  איציק וולף  |   תחקירים
יהונתן גינת, עורך דין פעיל בחיפה ובנו של מי שהיה סגן נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, השופט גדעון גינת, רימה לקוח תוך זיוף מסמכים, אך נחלץ ללא כל סנקציה ממשית. זאת בעקבות מה שנראה כטיוח המקרה במוסדות לשכת עורכי הדין שאמורים היו להעמיד אותו לדין משמעתי ועל-אף שבעבר הורשע בבית המשפט בעבירות דומות.
24/11/2011  |  איציק וולף  |   תחקירים
10,306 מילים נזרקו בחלל חדרה של ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, בישיבה שעסקה בהצעת חוק ציוד רפואי. הרבה מלל, אפס מעש. מאז ספטמבר 2008, אז התכנסה הוועדה לדון בנושא, חלפו כבר יותר משלוש שנים, והחוק שאמור היה להסדיר את הייבוא והייצור של ציוד רפואי עדיין מצפה לגואל, אחרי שעבר קריאה ראשונה בלבד. ובאין חקיקה, הביורוקרטיה חוגגת; כדי להכניס לארץ חתיכת צמר גפן צריכים יבואני הציוד הרפואי להמתין שמונה חודשים לקבלת היתר, כיסא גלגלים עולה לאזרח הקטן פי שלושה מכפי שהיה יכול לעלות, והחמור מכול - בבתי החולים חסר ציוד רפואי מציל חיים.
22/11/2011  |  יפעת ארליך  |   תחקירים
כרמלה רובין, כלתו של הצייר ראובן רובין ז"ל אשר ניהלה את המוזיאון על שמו השתכרה במשך שנים ארוכות במשכורת של 38 אלף שקלים (ברוטו) בחודש. משכורת דומה קיבלו שני בכירים נוספים בהנהלת המוזיאון שנתמך במשך שנים בכספי ציבור. זאת, למרות גרעון שנתי קבוע של כ-280 אלף שקל ולמרות שמדובר במוסד המתוקצב בכספי ציבור.
18/11/2011  |  איציק וולף  |   תחקירים
שופטי בית המשפט העליון זימנו שימוע פסק דינו של קצב ליום חמישי השבוע אלא שבגלל חוסר תשומת לב לתיקון בחוק לא התבקשה ולא הוזמנה 'הערכת מסוכנות' לקצב בטרם ייגזר דינו בערכאת הערעור הפרקליטות: החוק אינו מחייב
07/11/2011  |  יואב יצחק  |   תחקירים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
יעקב הוא עיתונאי אשר לא היו לו שאיפות אחרות מלבד תקשורת, עיתונאות, יצירת סיפור, הגשה, הבאת חדשה, כתיבה, הבאת מידע על נושאים מנושאים שונים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
ירון פרידמן
ירון פרידמן  |  
חזרה לפילוג הפוליטי שהיה לפני השבעה באוקטובר, התחמקות מקבלת אחריות למצב, משבר מנהיגות ועוד - לא מדובר בישראל אלא בוויכוח הפנים-פלשתיני. פרשן מצרי מתאר בדרכו את המתיחות בין שני הפלג...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il