בעקבות תביעה שהגישה בימים אלה אסם נגד חברת מילוז (1989) בע"מ וחברת רמי לוי שיווק השקמה בע"מ, בגין הפרת סימן מסחר של אוסם וגניבת עין בבקבוק קטשופ עומד על הראש, נתן (ג', 31.5.05) בית המשפט המחוזי בירושלים (השופט שפירא) תוקף של פסק דין להסדר פשרה אליו הגיעו הצדדים.
במסגרת פסק הדין מילוז ורמי לוי קיבלו על עצמם צו מניעה קבוע האוסר עליהם ייצור, הפצה, מכירה ושיווק של בקבוק קטשופ עומד על הראש הדומה עד כדי להטעות לבקבוק הקטשופ של אסם.
כן הוסכם כי מילוז לא תייצר את הבקבוק שייצרה עבור רמי לוי, אלא כשהוא מיועד לשיווק כשהוא מוצב על בסיסו. מילוז תוכל לשווק בקבוקים המוצבים על ראשם בתנאי שעיצובם שונה מספיק מזה של אסם.
את אסם ייצגו עוה"ד נחום גבריאלי וגלי אופינסקי ממשרד זליגסון גבריאלי לויט ושות', מילוז יוצגה על ידי עו"ד אלירן סטריכמן. את רמי לוי ייצג עו"ד רן אפרתי.