|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

במה שונה רצח רבין מרצח דה-האן?

"במה שונה יגאל עמיר מסתם רוצח? - התשובה העובדתית על כך אחת היא: שלא מכדורי הסרק סרק באקדחו של סוכן השב"כ בעברו, יגאל עמיר נרצח רבין ושגם עמיר לא אשם שהשב"כ של אוסלו הפקיר את חייו של רבין בידי ה'שמפניה' שלהם, בידי סוכן השב"כ אבישי רביב,שיכל בנקל לסכל את הרצח ויחי ההבדל הקטן!
10/03/2013  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   פרשת רצח רבין   |   תגובות
אזכרה ליצחק רבין. הפך לקרובן השלום מספר אחת [צילום: פלאש 90]

במה שונה יגאל עמיר מסתם רוצח?
אריה גל
ירי של שלושה כדורים בגבו של ראש ממשלה מכהן הוא לא רק ירי בגבו של יצחק רבין האיש. הוא גם ירי על-מנת להרוג בגבה של הדמוקרטיה. זו הסיבה שחייל של אלפרון או של רוזנשטיין שיורה והורג הוא "רוצח", ואילו יגאל עמיר איננו רק רוצח אלא מפלצת
לרשימה המלאה

הרצח הפוליטי הראשון במדינת הציונים היה רצח יעקב דה-האן הי"ד, דוברם ונציגם של החרדים לתורתו בפני הבריטים בתקופת המנדט ובדרישתם לאוטונומיה דתית. המניע לרצח: ניסיונו של דה-האן להגיע להסכם שלום על-רקע דתי וצדק חברתי עם הסבא-רבא של עבדאללה העכשווי, עבדאללה מירדן שנענה ברצון - למורת רוחם של ביריוני 'בר-גיורא', 'השומר',ו'ההגנה' שהשתלטו בכוח הזרוע, באלימות ורצח על הישוב העברי וראו בדה-האן אבן-נגף להשתלטותם של 'אדוני הארץ' - המונופוליסטים הבלעדיים על המדינה וסכנה קיומית לרעיון הציוני: מדינה נקייה מיהדות ויהודים ישנים. מכתבי איום בשם 'היד השחורה' נשלחו לדה-האן ומומשו בהירצחו ביום ה-24.10.24 ע"י מפקד 'ההגנה' בירושלים,אברהם תהומי, באישורו של יצחק בן-צבי ככל הנראה וכפי שהתבטא תהומי:"דה-האן כבר היה מת כמה חדשים,אך מסיבות טכניות הוא לא הוצא להורג עד אז".בספרם של נקדימון ומייזליש מצוטט:"..העניין הזה הוצא לפועל ע"י 'ההגנה', ושהעניין הזה נעשה באישורו של יצחק בן-צבי".

השמאל נוהג איפה ואיפה בין רצח לרצח

אם קיים בי צער עמוק וצורב על רצח רבין-הוא נובע מתוך תחושת הפספוס הנוראה שרבין לא זכה לממש את החלטתו זמן קצר לפני הירצחו, לבטל את תרמית ה'שלום' והסכם פשע אוסלו שהובילו לקריסת ה0מול בסקרים-וזה המניע לרצח רבין: החלטתו של רבין לבטל את הסכמי אוסלו, מה שהיה חוסך מנתניהו להתבזות מלממש את ההסכם, ושם קץ פוליטי לסרסורי ה'שלום' וגרורותיהם. אבל הם לא היו מאפשרים את התבוסה והחרפה הזאת ובעיקר את העסקונה הבינלאומית במכוני ה'שלום' סרק סרק-ואותם משום מה איש מעולם לא חקר?!

דליה רבין:"הרבה אנשים שהיו קרובים לאבא אמרו לי שערב הרצח הוא שקל לעצור את תהליך אוסלו מפני שהטרור השתולל ברחובות וערפאת לא סיפק את הסחורה"(ידיעות,8.10.10)!

בין שלל הטיעונים המגוחכים שנשמעו להגנת השב"כ לאחר רצח רבין היה:"איש לא חשב שיהודי יתנקש ביהודי", לכן על-פי הטיעונים סירב רבין ללבוש אפוד מגן כי לא חשש מיהודים. אם כך מדוע פורסמו עשרות כותרות זועקות לפני הרצח כי קיים: "חשש בשב"כ מפגיעת קיצונים ברבין ובכירים"?ואיך זה שרבין לא ידע שיהודי כן רוצח יהודים?הרי הוא היה שם,ב'אלטלנה'!.

ואם נכון הדבר שרבין סירב ללבוש אפוד מגן, זה רק משום שידע כי מדובר ברצח מבויים שנועד להשחרת הימין והעומד בראשם כפי שפורסם ב'אובזרוור' הבריטי ב-30.3.96: "רצח מבויים שהפך אמת" המתואר בעיתון כ'תאונת עבודה'!

כמו-כן הטענה הנדושה שעמיר רצח גם את ה'דמוקרטיה' ואת ה'שלום' מעולם לא עמדה במבחן המציאות ולראייה: הסכמי אוסלו לא בוטלו רשמית מעולם.ונתניהו,למרות הרצח,ההסתה,המשטמה, ההשחרה והעלילה נבחר באופן דמוקרטי לראשות הממשלה,ולמרות התנגדותו להסכמי אוסלו ולמורת-רוחם של בוחריו, המשיך נתניהו לממש את הסכמי אוסלו בטענה הדמוקרטית שבעוכרינו כי:"הסכמים יש לכבד"-ולא איכזב את עסקי אוסלו שניצלו את הרצח לטובתם בהמשיכם לפמפם ולכפות עלינו הסכם דמים במסווה של 'שלום' שנכפה מלכתחילה על חודו של מיציבושי = כיאה ל'דמוקרטיה'בולשביקית!.

עובדה גלויה שאסור לשכוח: רצח רבין הפך לנשק פוליטי טעון ברקתם של נתניהו והליכוד אליבא דה-מיכה חריש המפא"יניק: "אם הליכוד ירים ראש נאשים את נתניהו(ברצח)נפנה אצבע מאשימה,אצבע שלא תוזז ולא תוסר על הימין כולו...המעטים שישארו מול האצבע ילכו לבית הסוהר,השאר ילכו בדרך השלום"(מעריב,10/11/98-ועובדה נוספת,רצח רבין היה בעוכריו של המחנה הלאומי ומולדתו,ה0מול עד היום רוקד על הדם!

במלאות 15 שנה לרצח ספד פרס לרבין: "השכחה היא אויב העם" - ולשם שינוי צדק = ואלה שלא שכחו הם לא ירפו עד צאת האמת!

דמוקרטיה סלקטיבית

בדמוקרטיה היהודית שלי, בניגוד לדמוקרטיה הסלקטיבית של הישראלים החדשים, כל היהודים שווים הם: רוכל בשוק וראש ממשלה חד-הם-אין פרוטקציה ליהודים מושחתים בגלל שרותם הצבאי או שיוכם המשפחתי.לעומת זאת,בדמוקרטיה של 'חוות החיות':אין שום פשע,שום פשע בכלל שלא ניתן למחול עליו כאשר 'הצד שלנו' מחולל אותו"!(אורוול)כפי שאני עדים לכך השכם וערב!

אז במה שונה רצח רבין מהרצח ב'אלטלנה' למשל? ואיזה רצח פוליטי מתועב יותר? רצח פוליטי של מטורף יחיד הנוטל את החוק לידיו? או רצח פוליטי מתוכנן ומאושר ע"י אירגון או ממשלה משיקולים שלטוניים ואלקטוראליים בנוסח רצח דה-האן ועלילת-דם ה'מרד'שהסתיימה ברצח יהודים חפים מפשע ב'אלטלנה'? למרות הדגל הלבן שהתנוסס על האניה ולמרות הידיעה שבגין וניצולי שואה שוהים על האנייה!

המפקד, למי ששכח, שפיקד על הרצח ב'אלטלנה' היה יצחק רבין כפי שהוא מעיד בספרו: "מודיעים לי, כי הוחלט להפגיז את האנייה בתותח...תותח מיושן...ואיזה פגיעה מדויקת...זו הייתה הפגזה כדי לפגוע ולא כדי להטיל פחד בלבבות אנשי האנייה, כפי שניסו להסביר שנים רבות לאחר מעשה...אש תופת,בעוצמה בלתי רגילה, מכל כלי הנשק נפתחה לעבר האנייה. משקעי השנאה של אנשי הפלמ'ח(נבלות תרתי משמע,מאת יורם קניוק) ו'ההגנה' כלפי האירגונים ומנהיגם (בגין) מצאו ביטויים בעוצמת האש... נכונים לקדש את ה'תותח הקדוש' או את 'אלטלנה'...אני הייתי שם!...דגל לבן הונף על-ידי אחת מחוליות האצ'ל...אך לבי שלם עם החלטת בן-גוריון"(פנקס שרות).

בראיון ל'מעריב' ב-28.6.66 מודה אליעזר ליבנה מראשי מפא"י: "בן-גוריון רצה לחסל את 'אלטלנה' בגלל סיבר אחת:הוא רצה שאנשי אצ"ל יופיעו כמורדים במלכות,שכן בתקופה ההיא האצ'ל היה בשיא השפעתו-גם בעניין זה היה לו חישוב מדיני פנימי..."!
ולמי ששכח,גם בתקופת אוסלו ה'ימין' היה בשיא השפעתו נגד פשע אוסלו,כפי שהעידו הסקרים, וגם לפושעי אוסלו היו חישובים מדיניים ולכן רצו שהימין יופיע כמורדים במלכות ה'שלום'-וקידשו עלינו את ה'שמפניה' לפרובוקציות ועלילות סרק שהסתיימו ב'תאונת עבודה'וברצח רבין!

"אלה שאינם זוכרים את העבר=נידונים לחיותו מחדש"(סנטיאנה)!
ואלה הטוענים כי חובה לציית לכל פקודה באשר היא-במקום לסרב לפקודה בלתי חוקית בעליל שדגל שחור ואדום מתנוסס מעליה=כמו ב'אלטלנה'=שלא יבואו בטענות לאלה שצייתו לפקודתו של היטלר,ימח שמו וזכרו, וגם לא לאלה שתומכים במעשהו של עמיר,(בהנחה ומכדוריו נרצח רבין)זו צביעות ומוסר כפול!
ולמי ששכח:16 יהודים הי"ד נרצחו ב'אלטלנה' ע"י קין!

"וכך אמר לי גלילי בשם משרד הביטחון:'אנו מושכים את ידינו מכל עזרה בהורדת הנשק'(ב'אלטלנה'),חובה לרשום היטב,ממש
מילה במילה,את ההודעה הזאת.היא מהווה את המפנה בעניין 'אלטלינה'.היא מגלמת את המזימה,את הרמיה,את הצביעות.היא מגלה את הקשר הנפשע,שנעשה לא על-ידי מחתרת נגד ממשלה,כי אם על-ידי ממשלה במחתרת...זאת היא האמת לאמיתה.אבל אם יימצא רשע,שירצה להטיל ספק באמת,אפשר גם לו,לרשע,להוכיח,כי אין אמת זולת האמת"!(מנחם בגין,'המרד')!

במה שונה יגאל עמיר מאבישי רביב?

אילמלא היה זה אמנון אברמוביץ העיתונאי "האמין" ביותר בתשקורת השמאלנית,שחשף את זהותה של ה'שמפניה' כסוכן שב"כ לפרובוקציות ועלילות-דם סביר להניח שאבישי רביב היה מכהן כיום כשר בישראל או כמומחה לאבטחת בכירים במסגרת ה'דמוקרטיה' מ'חוות החיות'!.

הרבה תודה חייב הימין לבלעם-אברמוביץ'. חשיפתו של אבישי רביב זעזעה את התשקורת ושמאלנים רבים: "מי הוא בן-הבליעל שהדליף את הכינוי('שמפניה')? זעקו כתבלבי השמאל = לא החשש לדמוקרטיה והעובדה שהשב"כ של רבין הפעילו סוכן שב"כ,לא במטרה לשמור על חוק וסדר כיאה לדמוקרטיה מתוקנת-נהפוך הוא-השימוש באותו סוכן נועד לפרובוקציות ועלילות סרק נגד יריבים פוליטיים מהאופוזיציה,ומה שזיעזע אותם הוא:"מי הדליף"את זהותה של ה'שמפניה'? כי:"חשיפתו של 'שמפניה' ע"י העיתונאי אברמוביץ'- הייתה אסון" קונן 'שומר הסף' כרמי גילון.ומדוע אסון?כי הציבור,רחמנא ליצלן,עלול להפנים שאבישי רביב:"פעל תחת עינו הפקוחה ובגיבויו של השב"כ.הוא היה פרובוקטור בשירות הדמוקרטה הישראלית"!(לעדותו של בני אלון שהכיר את השטח טוב מכל האחרים ומצוטט במעריב, ב-24.11.95)!

והרבה יותר גרוע שעם ישראל ידע שגם עמיר הוא סוכן שב'כ בעברו ושותפו לפשעים של אבישי רביב בשליחות הייבסקצייה בשב"כ באותם ימים אפלים, כפי שחשף התחקירן מ-'7 ימים' ירון קנר שסיפר:"יום לאחר הרצח הרמתי טלפון לאבישי רביב,מנהיג תנועת איי"ל...זה היה מיד לאחר שרביב ירד למחתרת ונעלם... מדבר נדב,הצגתי את עצמי בשם הקוד שניתן לי כחבר בארגון: הוא(עמיר) משלנו?שאלתי.'כן, והוא מאוד קרוב אלינו' ענה רביב"!
.
גם הפרופ' מיכאל הרסגור תהה:"לדעתי, יש לחפש את הקשר של הרוצח לשב"כ, יכול להיות שיש כאן קונספירציה. מתברר,שהרוצח היה בשב'כ כשנסע לריגה.היו לו מסמכים ועל סמך זה קיבל את האקדח.משמע היו לו קשרים בשב'כ..."!

רב הגלוי על הנסתר בנוגע לרצח רבין- אך ב'דמוקרטיה' הסלקטיבית לא מאפשרים לעובדות לצאת לאור משיקוליים פוליטיים מושחתים-גם כשיו'ר 'ועדת שמגר'נשיא בית המשפט העליון בדימוס מאיר שמגר הודה: "לא חקרנו הכל-זכותה של משפחת רבין לבקש בירורים נוספים" (מעריב,7.11.99) ומשום מה? איש לא מרים את הכפפה = כולל משפחת רבין?!

מידה כנגד מידה

עד כמה נסתרות הן דרכי האל ועד כמה חוקי ניל"י (נצח ישראל לא ישקר) כמו:מידה כנגד מידה מתרחשים לנגד עינינו=ניתן להיווכח בפרשת רצח רבין שלא במקרה נרצח,לצערי,דווקא בפרשת נח ככתוב:"השופך דם אדם-באדם דמו ישפך",ולמי ששכח רבין שפך דמים לא רק ב'אלטלנה' גם ע"י מסירת רובים למחבלי ערפאת שגרמו לשפיכת דמם של 'קורבנות השלום'כלשונו של רבין.

ולראייה, כזכור במסע הבחירות של רבין הוא הבטיח נחרצות כי: "מי שיעלה על הדעת גם בשלום לרדת מהגולן: מפקיר, מפקיר את ביטחון ישראל"-לאחר נצחונו, בזכות מאוכזבי ליכוד אווילים, שינה רבין את דעתו כי 'רק חמור לא משנה את דעתו'אליבא דה משה דיין-ולמען ה'שלום' העלה רבין בדעתו כן לרדת מהגולן - ורק בזכות הנס הגלוי שהקשה אלוקי ישראל את לבו של אסד שהתעקש גם על חלק מהכנרת = ניצלנו!

אז מי שהעלה בדעתו לקחת סיכון ולהפקיר את ביטחון ישראל = בטחונו האישי של 'מר ביטחון' הופקר ע"י שומריו מהשב'כ. ומי שהעלה על דל שפתותיו את רעיון העיוועים של 'קורבנות השלום'? הפך לקורבן 'שלום' מספר אחת בישראל = ובשפת הקודש קוראים לזה: מידה כנגד מידה!.

גם המילה 'מקרה' טומנת בחובה את המילים:"רק מה'"!, ומה נורא הדבר שנאורים בעיניהם לא קולטים מסרים מלמעלה - ולא מפיקים לקחים שבנפשנו!!!

זעקי ארץ!

תאריך:  10/03/2013   |   עודכן:  10/03/2013
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 יגאל עמיר 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
במה שונה רצח רבין מרצח דה-האן?
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הניה
10/03/13 22:00
2
אהוד פרלסמן
11/03/13 01:28
 
קורןנאוה טבריה
11/03/13 12:38
 
אהוד פרלסמן
11/03/13 15:42
 
קורןנאוה טבריה
11/03/13 17:57
3
אבי כהן
11/03/13 09:44
4
חשדנית
13/03/13 22:48
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת רצח רבין
הסערה שחולל התחקירן-עיתונאי האוסטרלי טרבור בורמן שחשף את פרשת בן זיגייר עוררה את המזדעזעים-סלקטיבית בתקשורת יחדיו עם הח"כים הטרויאנים: אחמד טיבי, זהבה גלאון ודב חנין שקפצו על החשיפה כנשוכי נחש ומוצאי שלל-רב והזדמנות פז להכפיש את ישראל שבנימין נתניהו עומד בראשה.
17/02/2013  |  נאוה קורן  |   מאמרים
שר הפנים לשעבר, אלי סויסה, אמר למחרת רצח יצחק רבין: "הוא ביקש את זה, ובינינו - זה הגיע לו". כך העידה (יום א', 11.11.12) אורנה אנג'ל, לשעבר יועצתו הבכירה של אהוד ברק, במשפט הולילנד, בקטע שהותר לפרסום לבקשת News1 בידי השופט דוד רוזן.
12/11/2012  |  איתמר לוין  |   חדשות
עם ככל העמים או לבדד ישכון?
06/11/2012  |  עוזי אורנן  |   מאמרים
מפרספקטיבה היסטורית, אין ספק שמטרתו של יגאל עמיר הושגה: מהלך ההיסטוריה הישראלית שונה ב-180%. אין טעם לעסוק בשאלה מה היה קורה אילו רבין לא היה נרצח. זו שאלה שאין לה כל ממשמעות. מה שבוודאות אנו יודעים שמזימתו של עמיר הצליחה מעל למשוער. קביעתו של יו"ר הכנסת שהסכמי אוסלו נולדו בחטא והיו לטעות קשה לגיטימית לחלוטין. אלא שבעיני עמיר וחבר מרעיו זו רוח גבית למעשם הנלוז.
06/11/2012  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
במוצאי שבת שעברה התקיימה בכיכר רבין העצרת המרכזית לזכרו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל. מספר רחובות משם בבית הכנסת "יקר" התקיים עוד ערב זיכרון, אלטרנטיבי, מטעם תנועת נאמני תורה ועבודה ובו השתתפו רבה הראשי של רמת גן, הרב יעקב אריאל, רב היישוב איתמר והרבצ"ר לשעבר הרב אביחי רונצקי.
04/11/2012  |  ישי פרידמן  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il