|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

הפיכה באירן - בכל מחיר

הכוכבים אורנוס ופלוטו "ינגנו" קונצרט אמיתי, כזה שיגרום לשינוי במשטר באירן. האזרחים האירנים לא ישתקו יותר ויביאו לשינוי בארצם גם במחיר כבד תחזית אסטרולוגית שבועית: 28.6.13-21.6.13
21/06/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   מהומות באירן   |   תגובות
תהליך של שינוי באירן [צילום: AP]

היום מתחיל הקיץ, באופן רשמי, עם מעברה של השמש למזל סרטן, מזל המסמל את "האימא הגדולה", שמעניקה אהבה ללא תנאים, מחזקת את הערכים האישיים ומבקשת מאתנו לכבד את המשפחה. האמוציות גדושות והרצון ליצור מערכות יחסים אישיות מתחזק. אלה ימים שהרגשות יציפו אתכם מכל עבר, תרצו "להרגיש בבית". הצורך בחיבוק המשפחתי והבילוי בחברת בני המשפחה יתחזק בימים הקרובים, אם זה הרצון העז בחברת אימא ואבא, סבתא וסבא, בת ובן, נכדה ונכד, ולאלו שזכו, גם בחברת הנינים.

אל תופתעו אם אנשים שנעלמו מחייכם בעבר חוזרים פתאום, אם אלה בני משפחה או חברים. הבית והמשפחה, וגם המדינה (מולדת), יהיו במוקד החיים במהלך השנה הקרובה. תבלו יותר בחברת בני המשפחה, לא רק בגלל סיבות כלכליות, אלא פשוט הדחף להיות עם בני המשפחה יהיה חזק יותר מיציאה לבילויים בפאב, מועדון וכולי.

תוכניות להרחבת המשפחה, או השקעה בטריטוריה הפרטית, יאפיינו יותר את השנה הקרובה. ההתבטאות הרגשית תהיה עשירה יותר. גם נושא האוכל יהיה מרכזי יותר, אולי ייצור מוגבר של מוצרי מזון, שיוכל לעזור להורדת המחירים. כוכב יופיטר שמגיע למזל סרטן בתאריך 26.6 יביא עימו בהדרגה גם תוכניות שיעזרו לרווחת הציבור, בעיקר לאנשים נזקקים.

הירח המלא בתאריך 23.6, יהיה במבנה כוכבים שיחשוף עסקים לא חוקיים, או קבלת כספים שאינה נורמטיבית. צירוף הכוכבים מזכיר סקנדל. ברמה האישית, זה הזמן לאזן ולהתפשר כדי להבטיח את הבחירות שלכם בענייני פיננסים, או בתחום המקצועי, בעיקר זה שדורש מכם תשומת לב. אלו ימים טובים להערכה מחדש של מערכת יחסים בתחום העסקי, לסיים את מה שהתחלתם בדרך הטובה ביותר שתוכלו לעשות, לקבל החלטות בתחומי יחסים ומשפחה, וגם שיקום מערכות יחסים בעת הזו ילווה במזל טוב.

בין התאריכים 23.6-22.6 תצטרכו לבחור את הדרך שמתאימה ותומכת בחזון האישי שלכם. תבחנו את התבניות החוזרות איתן אתם עובדים, הרפו מאלה שאינן לרוחכם יותר ואל תחזרו עליהן, רק כך תרגישו שעשיתם את השינוי המשרת את הרצונות והצרכים שלכם באמת.

כוכב מרקורי כבר מדשדש במזל סרטן, ובתאריך 26.6 ייעצר ויחל לחזור על עקבותיו. הקשר בין האינטלקט והרגש יכריח אותנו למצוא את האיזון בין שניהם. לא ניתן לברוח מהרגשות, התבטאו בחופשיות מאחר שגם האנשים בסביבתכם חושבים ומגיבים יותר מתוך העולם הרגשי מאשר האינטלקטואלי בזמן שבו המרקורי בנסיגה במזל סרטן. שימו לב, אם אתם נוסעים או יוצאים לטייל מעתה ועד לתאריך 25.7, בדקו את הניירת והמסמכים כמה פעמים כדי למנוע מבוכה ואי-נעימות. אל תחתמו על מסמכים חשובים. בנוסף, שימו לב אם נתנו לכם את התרופה הנכונה, האם הרופא רשם את המרשם ברור.

השבוע...

21.6 [י"ג בתמוז] הירח בטל מאמש עד היום בשעה 11:31 לפני הצהריים. קיימת שביעות רצון באוויר. חלקכם ינסו לממש את החלום האידיאלי, אחרים ינסו לקדם רעיון שיש בו מסר אידיאלי, וכולם ימצאו את הדרך לשלב את האידיאל במציאות היומיומית.

22.6 [י"ד בתמוז] נסו להיות קצת מאופקים כדי לשמור על היציבות במסגרת בה אתם מבלים. נסו לחשוב לפני שאתם מדברים, כדי לא לומר את הדבר הלא נכון.

23.6 [ט"ו בתמוז] צאו לריצת בוקר כדי לשחרר את המחשבות. הירח בטל משעה 09:55 בבוקר עד שעה 11:31 לפני הצהריים. התמקדו במטרה שבחרתם והשקיעו את זמנכם בעבודה למענה. אתם מחפשים את הדרך לאזן בין צרכים מנוגדים, המלווים אתכם מבפנים ומבחוץ.

24.6 [ט"ז בתמוז] אתם במצב רוח לוחמני, אבל רגישים מאוד. יש צורך לאזן בין היגיון ורגש כדי לבחור את המטרות הנכונות עבורכם.

25.6 [י"ז בתמוז] הירח בטל משעה 05:23 לפנות בוקר עד שעה 10:26 בבוקר. הסתבכות אמוציונאלית גורמת לאיבוד שליטה ולמאבקי כוח. הכעסים גוררים אתכם לעמדה עקשנית מיותרת, שרק "תוקעת" אתכם. בשעות הערב חוזרות האופטימיות והיוזמה, שעלולה להיות קצת אימפולסיבית.

26.6 [י"ח בתמוז] אסטרטגיה יכולה לעזור לכם לעלות על הנתיב הרצוי. תוכלו ליישם מיד רעיון חדש ולסחוף גם אחרים איתכם. הירח בטל משעה 16:08 אחר-הצהריים עד למחרת, יום חמישי, בשעה 11:32 לפני הצהריים. חוסר-ודאות משפיע על מצב הרוח בשעות הערב.

27.6 [י"ט בתמוז] משעות הצהריים תעדיפו את חברתם של בני הבית והמשפחה. אתם חשים צורך בתמיכה, חום ואהבה.

28.6 [כ' בתמוז] אולי כדאי לקחת פסק זמן היום. אתם מבינים את המגבלות של עצמכם ושל הסובבים אתכם, ומחפשים מה נכון יותר כדי למנוע מתחים מיותרים במהלך היום.

כלכלה ושווקים

מבנה הכוכבים תומך יותר בשווקים, אבל היו ערניים, מאחר שכל דבר קטן, אפילו מילה לא צפויה, משפיע על התנודתיות ולמעשה מחזורי השווקים מצטמצמים.

כוכב יופיטר במזל סרטן, החל מהתאריך 26.6, למשך שנה. יהיה מעניין לעקוב, מאחר שארה"ב היא בת מזל סרטן, היופיטר היה בדיוק על השמש בשנת 1848, כאשר גילו את הזהב בקליפורניה והחל "המרוץ לזהב", שהביא לארה"ב אז את ההתפתחות הכלכלית המשמעותית. היופיטר יגיע בשנת 2014 לאותו מקום.

אירן: הבחירות
רמז לעתיד בהתהוות
▪ ▪ ▪

על אירן נכתב כאן ברשימה בתאריך 24.2.12: "דבר אחד ברור, אירן עומדת לעבור שינוי פוליטי משמעותי... מבנה הכוכבים משפיע על האופק בטלה והירח הצמוד אליו, המסמל ציבור. אי-השקט ילך ויתחזק במחצית השנייה של השנה... הקמת הרפובליקה האיסלאמית בתאריך 1.4.1979, מושפעת עם השמש במזל טלה. כאן נראה את השפעת הכוכבים במהלך 2013. מאחר שהשילוב של הכוכבים מסמל התרסקות של הסדר הישן ויישומו של הסדר החדש... יתחזק הצורך בחופש ובעצמאות. גם שם יבקשו את זכויות האזרח... באותה שעה יש שם כוחות שעולים ובונים את ההתנגדות לשלטון".

בתוך המבנה של האורנוס/פלוטו, כדאי לשים לב להשפעתו של כוכב אורנוס על הבחירות באירן; הכוכב, שגורם להפתעות, פועל בדרך לא צפויה ודורש את זכויות האזרח. למעשה, הוא זה שעורר את ההמונים שם לבחור במועמד הכי פחות צפוי, זה הנחשב "רפורמיסט" (אורנוס = חדשנות). אורנוס תמיד יפעל הפוך על הפוך ויפתיע את העולם. בהמשך כוכב פלוטו מצטרף וביחד הם יעשו את הקונצרט האמיתי, שיגרום לשינוי במשטר שם.

במציאות, כוכב נפטון מאוד דומיננטי והשפעתו על ציר 6-12 מעידה שאין שם שינוי אידיאולוגי אמיתי, השלטון יתמרן כדי לשמור על מוקדי הכוח ובעזרת שפה כפולה יציג כאילו מתינות, אבל זו באמת רק סטגנציה. הכוכבים מספרים שיש הרבה "בישולים" מתחת לפני השטח, השלטון שם חלש יותר מכפי שהוא מציג את עצמו. הבחירות הביאו את אירן לנקודת האל-חזור, תהליך השינוי התחיל חד-משמעית, זה אומנם ייקח זמן, אבל הבחירות הציגו את הציפיות של האזרחים מההנהגה.

הכוכבים מציגים שיש סתירה בין המציאות ובין העתיד להיות, הדברים שם ייצאו משליטה, העם יתפרץ וגם העולם לא ישתוק יותר. יהיה מעניין לעקוב מה יתרחש שם בפרק הזמן דצמבר 2013 - מאי 2014. בנוסף, מעגל הקארמה מציג עוד נקודת מבט על ההורוסקופ של אירן ומספר לכולנו שהמהפכה האיסלאמית באירן בתהליך גוויעה הדרגתי (נפטון 1-7, פלוטו 1-7). הלחץ לא יהיה רק מבפנים, אלא גם בינלאומי (ציר 2-8 מופעל, זה רמז גם לעימות צבאי). התהליך לא יתרחש בנחמדות ובקלות, כי האנשים לא יוותרו על הרצון לשנות גם במחיר כבד.

ההורוסקופ של האו"ם

בתאריך 24.10.1945, בשעה 16:45, הוקם האו"ם בוושינגטון. מבנה הכוכבים אורנוס/פלוטו מתחיל להשפיע גם על אופיו של המוסד הזה, שהוקם אחרי מלחמת העולם השנייה. האוטוריטה של מועצת הביטחון הולכת ונסדקת בהרחבה בין רוסיה וסין לבין ארה"ב והמערב. בהווה זה קורה בגלל סוריה ואירן, אך אנו נהיה עדים כיצד מתרחש שינוי בפעולות ובהשפעה של המבנה הקיים על המדינות החברות בו, ונבין, די בפתאומיות, את המשמעות במהלך השנתיים-שלוש הקרובות. מי תהיה המדינה או האיש שייצגו את הקול השפוי בגוף שאמור לייצג את האינטרסים של רוב מערכות היחסים הבינלאומיות?

ועוד מחשבות אסטרולוגיות

הפרשנות של מבנה הכוכבים אורנוס בריבוע לפלוטו תמשיך ללוות אותנו עד שנת 2015. כפי שכבר נכתב כאן לא פעם, צמד הכוכבים הזה משפיע מאז שנת 2012 על הממסד והשלטון, על הפוליטיקה המדינית, הכלכלה, החברה והתרבות ברחבי העולם. בהיסטוריה, השפעתם הייתה בתחילת שנות השלושים ואחר כך באמצע שנות השישים. הפרשנות המקובלת היא שזה צמד לא קל באופיו, מלווה לא פעם בהרס הקיים כדי לפנות מקום לחדש, גם במחיר קשה וכואב. השפעתו הקשה ניכרת בעיקר בממסד לסוגיו ואצל אלה המנסים להתנגד לשינוי המשמעותי שמתחולל בכל מקום.

עבור האינדיבידואלים, מבנה הכוכבים הזה הוא הגורם להשראה, דוחף ליזום שינוי יסודי בחיים האישיים ולמעשה דרך הצורך, שהוא כמעט בלתי נשלט, לבחור בשינוי הפרטי, תגיע ההזדמנות לטרנספורמציה במעגלים רחבים בעולם כולו. יהיה זה כמו גל גדול שישטוף את היקום כולו ויביא איתו את השינוי הרצוי בכל הרבדים החברתיים המדיניים והתרבותיים בכל מקום.

"הפוליטיקאים דומים בכל מקום. הם מבטיחים לבנות גשר גם במקום שאין בו נהר" [ניצ'טה חרושצ'וב].

תאריך:  21/06/2013   |   עודכן:  21/06/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מהומות באירן
עשרות אלפי אירנים השתתפו אתמול (יום ג', 4.6.13) בהלוויה של איש דת אשר הפכה להפגנה הגדולה ביותר נגד השלטון מאז 'המחאה הירוקה' שהתחוללה בטהרן לאחר הבחירות לפני ארבע שנים.
05/06/2013  |  איציק וולף  |   חדשות
במאמרה "קובה כמשל" (מעריב 2.9.2012) טוענת שוש ורשאי כי בהתמודדותה עם אירן, על ישראל להפיק לקחים מניהול משבר הטילים בקובה על-ידי ממשל קנדי, לחפש דרכים מדיניות ודיפלומטיות לפתרון המשבר עם אירן, ולקדם הקמת מדינה פלשתינית כתנאי להצלחה בסוגייה האירנית.
15/09/2012  |  ארז תדמור  |   מאמרים
רק שנה חלפה מכנס הרצליה האחרון. בזירתנו הקרובה חוסני מובארק היה נשיא מצרים, עבדאללה סאלח נשיא תימן, מעמר קדאפי שלט בלוב תוסס, מלא חיים, רודה בבני עמו ומשטה בקהילייה הבינלאומית. דרום סודן הייתה אזור קרבות ולא מדינה עצמאית. באירופה, ברלוסקוני ראש ממשלה חזק ושרמנטי באיטליה, פאפאנדריאו פופולרי ביוון וספטארו חלם על קדנציה שלישית בספרד. האיחוד האירופי היה מודל לכלכלה נכונה והאירו מטבע חזק מהשקל.
05/02/2012  |  יורם דורי  |   מאמרים
מדברי הרבי מליובאוויטש: "ישנם התמהים על המדובר בתקופה האחרונה שעומדים אנו בסוף זמן הגלות, עקבתא דמשיחא, ושואלים, היכן רואים זאת? הרי עולם כמנהגו מידי שנה בשנה כרגיל נוהג? - ולפלא הכי גדול שאינם מתבוננים בהמאורעות שמתרחשים בעולם, מאורעות הגלויים והמפורסמים!
10/11/2011  |  הרב אבישי אפרגון   |   מאמרים
שר ההגנה האמריקני, ליאון פנטה, מעריך כי הפיכה באירן היא רק עניין של זמן.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il