|   15:07:40
דלג
  יעקב אסתרליס  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

מלחמת העולם השלישית: חזית ארה"ב (2)

פרק שני: דוגמאות תפקוד הנשיאים האחרונים ביל קלינטון וג'ורג' בוש
02/12/2013  |   יעקב אסתרליס   |   מאמרים   |   תגובות
ביל קלינטון [צילום: AP]

ביל קלינטון, איש המפלגה הדמוקרטית, היה נשיא ה- 42 של ארה"ב (שנים 1993 - 2001). בדומה לג'ימי קרטר, לפני בחירתו הוא היה מושל מדינת ארקנסו והוא היה ככל הנראה הנשיא המושחת ביותר בכל ההיסטוריה האמריקנית (בלי להתייחס אפילו לסיפור הידוע עם מוניקה). קלינטון נולד וסיים את בית הספר במדינת ארקנסו, למד באוניברסיטת ג'ורג'טאון (Georgetown University) - אוניברסיטה פרטית של מסדר הישועים (Jesuit) של הכנסייה הקתולי. (בעשורים אחרונים האוניברסיטה נהפכה לאחד המרכזים הגדולים של פעילות אנטישמית ואנטי-ישראלית בארה"ב). הוא קיבל מלגה ולמד גם באוניברסיטת אוקספורד, בבית ספר למשפטים בייל (Yale Law School) וקיבל שם תואר במשפטים ושם הוא הכיר את הילרי שעמה אחר כך התחתן.

שחיתותם של בני הזוג קלינטון נהפכה לעובדה לה הוקדשו אלפי מאמרים, סיפורים ואפילו בדיחות - איש לא נהפך למושחת בין-רגע ולנשיא מדינה כמו ארה"ב לא פשוט לעבור את המהפך בתקופת כהונתו, לכן אנו ננסה ללמוד את הרקע עוד לפני בחירתו לנשיאות ארה"ב.

לקראת סיום לימודיו ביל קלינטון קיבל הכנה מספקת כדי להבין שרצונו להשתתף בקביעת גורלו של העולם לא יתממש ללא בסיס פיננסי איתן, לכן הוא וכמה חברים הקימו את החברה "Arkansas Development Finance Authority". באותו זמן הילרי הקימה את החברה "Rose Law Firm", שנתנה גב משפטי לפעולות בעלה. במאמר: "הרקע הפלילי של ביל קלינטון" (BILL CLINTON'S CRIMINAL BACKGROUND) מתוארת התקופה בחייו בה הוא התבסס ופעל במדינת ארקנסו עוד לפני בחירתו לתפקיד הנשיא.

ברור, שלא כל דבר המופיע בתקשורת הוא אמת, אבל אם אפילו עשירית מהעובדות המופיעות שם קיים בסיס ממשי אז הוא מעיד על פגם ענק בכל מערכת השלטון של "המדינה הדמוקרטית הגדולה בתבל" כאשר איש מסוגו של קלינטון נבחר לתפקיד ראש המדינה והיה יכול למנות מקורבים בעסקים מפוקפקים לתפקידים בממשלו (בדומה ל-Webb Hubbell שמונה על-ידו לתפקיד שר המשפטים). לא אכנס לפרטים וגם לפרטים אינטימיים - כל אחד המעוניין להכיר את בני הזוג קלינטון מוזמן לקרוא את המאמר ולהתרשם.

בסקירה מקיפה יחסית: The Clinton Legacy"" באתר The Progressive Review מצוטטות דוגמאות רבות על שחיתותו של ביל קלינטון, אזכיר רק מספר קטן מהן:

- הנשיא היחיד שכמעט הודח בגלל עבירה אישית.
- המספר הגדול ביותר של פקידי הממשל שנחקרו בחקירות פליליות.
- המספר הגדול ביותר של עדים שסירבו להעיד נגדו או ברחו מהמדינה על-מנת לא להעיד.
- הכמות הגדולה ביותר של העדים בחקירותיו שמתו מוות פתאומי.
- הגברת הראשונה הייתה תחת חקירה פלילית.
- הכמות הגדולה ביותר של תרומות בלתי חוקיות שהגיעו מחו"ל.
- הנשיא הראשון שרישיונו נשלל בבית המשפט של המדינה ובבית המשפט העליון.

אפשר להמשיך, אבל, לדעתי, התמונה היא ברורה (הרשימה המלאה מופיעה בסקירה). פוליטיקאי בעל תוכניות להגיע לפסגת השלטון במדינה כמו ארה"ב ובונה לשם כך בסיס כספי - במוקדם או במאוחר ישים לב למקור המצלצלים הזמין רק לאלה המסכימים "לעזור" לתנועות האיסלאמיות בארה"ב ובעולם: כספי הנפט המגיעים מהמזרח התיכון. בני הזוג קלינטון כמו רבים אחרים לא עמדו בפיתוי והחלו לשתף פעולה עם האחים המוסלמים, ככל הנראה גם כאן זכות הראשונים שייכת לגברת הילרי.

קשריה עם אנשי "האחים" וה-"אחיות" החלו מזמן (כנראה יותר מעשרים שנה), אבל רק בשנתיים האחרונות אמצעי התקשורת המובילים עסקו בסיפור, הסיבה - התפוצצות פרשה שהסעירה את העולם הפוליטי בניו-יורק: לפני הבחירות האחרונות לראשות העיר המועמד הדמוקרטי אנתוני וויינר בגד באשתו אומה - וזה הכשיל את בחירתו. אז התברר שאשתו היא אומה אבדין, המכהנת גם כעוזרת אישית אצל גברת קלינטון וגם במשרד החוץ בתור ראש הסגל וגם בארגונים איסלאמיים שונים הקשורים לאחים המוסלמים ולאל-קאעידה. היא גם בת משפחה המושרשת בהיררכיה של האחים המוסלמים: כל בני המשפחה פעילים בארגון בתפקידים רבים. אימא של אומה סלאחה אבדין היא אחת מ-63 הנשים החשובות בארגון "האחיות המוסלמיות", אשר בפועל הינו גרסה נשית לאחים המוסלמים ושירתה בארגון לצד אשתו של מוחמד מורסי - נאג'לה עלי מחמוד.

בשנת 2010 נאמה הילרי קלינטון במכללת אבדין, אותה הקימה פרופסור סלאחה אבדין אמה של אומה, ושיבחה את הפרופסור בעלת הקשרים לטרור על תרומתה לחיבור ומערכת היחסים המיוחדת בין מכללת אבדין לאוניברסיטאות ברחבי ארה"ב. היא אמרה באותו הנאום: "...אני צריכה להודות שיש לי קשרים כמעט משפחתיים עם פרופסור אבדין, מכיוון שאחת משלוש בנותיה, אומה אבדין, שמכהנת כסגנית שלי התחילה לעבוד עבורי כאשר הייתה סטודנטית באוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון." לפי גב' קלינטון שיתוף הפעולה החל מזמן, כאשר בעלה ישב עוד בבית הלבן ואולי אפילו עוד קודם - לא שולפים סטודנטית סתם ומקדמים אותה במוסדות שונים של הממשל. יש כל מיני סיפורים פיקנטיים על הסיבות, אבל לדעתי מה שכיוון את גברת קלינטון הוא ריח הכסף.

גם בעלה קיבל תמיכה כספית מסיבית מ"ידידים" במזרח התיכון - כבר כתבנו על הכמות הגדולה בהיסטוריה האמריקנית של תרומות בלתי חוקיות שהגיעו בשבילו מחו"ל. לאחר שהחלו לכתוב על הסיפור התברר שבעלי הפטרו-דולרים יודעים לעזור ל"ידידים" להתקדם - וכידוע גב' קלינטון כבר לא בפעם הראשונה מנסה לרוץ בבחירות לנשיאות - פעולה הדורשת הוצאות כספיות עצומות (ב-2008 כאשר גברת קלינטון רצה לנשיאות תקציב הבחירות שלה היה $229.4 מיליון ותקציב הבחירות של אובמה היה $1.073 מיליארד!). בפרסומים שונים "הידידים" מהמזרח התיכון תרמו לבני זוג מאות מיליוני דולר.

האמת חייבת להיאמר: לבני הזוג קלינטון היו תורמים רבים לא מוסלמים, בינהם יהודים רבים. להבדיל מג'ימי קרטר - קלינטון, כנראה, לא היה אנטישמי. לא מעט יהודים עבדו עימו ועזרו לו להיבחר. בין התורמים הגדולים שלו היו Marc Rich, Bill Gates, Haim Saban, לדעתי הילרי קלינטון הייתה קשורה יותר לאחים המוסלמים.

סיפור יפה על קשריו של ביל קלינטון עם ההון הערבי אפשר לקרוא גם במאמר:
"Bill Clinton’s soul in jeopardy".

לסיכום הפרק על בני הזוג קלינטון ניתן להגיד רק דבר אחד: "זה שמשלם - מזמין גם את המנגינה" והמנגינה שהם ניגנו הייתה דומה למנגינות הבוקעות מהמסגד.

- - -

ג'ורג' בוש, איש המפלגה הרפובליקנית היה נשיא ארצות הברית ה-43 (שנים 2001 - 2009), בדומה לשני קודמיו לפני בחירתו הוא גם היה מושל מדינת טקסס. הרבה יתר קל לכתוב עליו: לא היו למשפחתו פשיטות רגל ועל-מנת להשתתף במערכות הבחירות הוא לא היה זקוק לעיסוקים מפוקפקים לשם צבירת ההון הדרוש - האיש נולד עם כפית זהב בפה: משפחתו הייתה שותפה בחברות תעשיה ומסחר שונות, כולל חברות הפקה ומסחר בנפט ועל כן כסף מעולם לא היה חסר. אבל כאן גם טמונה הבעיה: עסקי נפט הם בינלאומיים וכמעט תמיד יש גם שותפים. גם למשפחת בוש היו שותפים ולא מעטים מהם מהמזרח התיכון, בינהם Khaled bin Mahfouz, מיליארדר סעודי, אחד מבעלי הבנק BCCI) ) Credit and Commerce International בעל זרועות ב-73 מדינות עם סניפים בוושינגטון, פריז, לונדון, ז'נבה והון-קונג המעורב בפרשיות שחיתות רבות (הזכרנו אותו בסיפור על נשיא קרטר) ובארה"ב היו גם כמה משפטים מרעישים הקשורים לפעילות הבנק. בין יתר השותפים לעסקים מודגש במספר מאמרים הקשר העסקי בין חברות משפחת בוש לבני משפחת בין לאדן.

לא אכנס לפרטים, למי שמתעניין קיים חומר רב על הנושא, הנקודה החשובה - בני משפחת בוש (המשפחה "תרמה" שני נשיאים לארצות הברית: אב ובן) היו בקשרים קרובים עם בעלי הון מוסלמים וזה "עזר" להם להתערב בקלחת המזרח תיכונית ולנהל מלחמות באזורנו לטובת בעלי בריתם. בוש הבן היה ממשיך דרכו של אביו ותרם לחיזוק ההשפעה הערבית ומוסלמית בארה"ב לולי הפיגוע של 11 בספטמבר 2001 ששינה את כללי המשחק והיווה הכרזת המלחמה האיסלאמית נגד ארה"ב. המכה הייתה חזקה יותר והרסנית יותר ממתקפת פרל הארבור אבל התגובות האמריקניות היו שונות בתכלית: במקום להילחם נגד האיסלאם הקיצוני ולנטרל את בסיס הכוח העיקרי שלו - כלומר כספי הנפט הזורמים בלי הפסקה לחיזוק מתקפת האיסלאם, הנשיא בוש תקף במקומות שאין להם שום קשר לפיגוע. הזכות הגדולה נפלה לידיו - הוא הצליח להוציא את השד האירני מהבקבוק, פעולה שכל קודמיו נכשלו בה. איך? הוא הרס את קיר המגן שהיה בין פרס לעולם החיצון - חיסל את שלטונו של סדאם חוסיין בעירק. צחוק הגורל, אבל סדאם היה המגן הגדול של העולם החופשי כולו, וגם ישראל נהנתה מקיר המגן של סדאם.

אחרי הפיגוע ב-11.09.01 עד לבחירות 2008 ארה"ב הייתה במצב מלחמה ללא תכלית - כי ניהלו אותה אנשים הקשורים בטבורם להון המוסלמי. במקום להילחם בו הם עסקו בפעולות סרק.

לסיכום הפרק המתאר את ראשי הממשל בארה"ב בשלושים שנים אחרונות אפשר לראות מספר עובדות בסיסיות:

- כל נשיאי מדינה זו (חוץ מהנשיא רונלד רייגן (Ronald Reagan) שלא היה מושחת ופעל רק על-פי האינטרסים האמיתיים של ארה"ב) היו בעצם מריונטות של ההון המוסלמי.

- המדיניות האמריקנית הייתה מוכתבת ע"י ערב הסעודית, מדינות המפרץ הפרסי ובעיקר ע"י התאגידים בינלאומיים, בהם ההון המוסלמי הוא דומיננטי, שהשתלטו כבר על אירופה ועושים הכל על-מנת להפוך את ארה"ב לגרורה שלהם.

בכל זאת עוד משהו קטן: סיפור פיקנטי על מאמר שכתבה בוגרת אוניברסיטת ירושלים, כנראה גם חונכת הקרן החדשה, מרשה כהן, Recycling the "Friends of Hamas” Canard Against Chuck Hagel בו היא יצאה להגנת זוג קלינטון וגם ברק אובמה על-רקע האשמות שהם "ידידי החמאס בבית הלבן". היא ניצלה את השיטה הקומוניסטית האהובה על התקשורת הישראלית: השקר הממוחזר מספר פעמים נהפך לאמת. במאמר היא המציאה את "ארגון ידידי החמאס" שאף אחד לא דיבר עליו והפכה את "ידידי החמאס בבית הלבן" ל-"ארגון ידידי החמאס". כל היתר היה פשוט מיחזור הסיפורים החדשים והישנים על-מנת להוכיח שההאשמות האלה לא עובדות. היא אפילו לא ניסתה להכחיש אותן - היא טענה שכל הקשרים של הקלינטונים ושל אובמה לא הפריעו להם להיבחר לתקופות כהונה נוספות. לפי מרשה כהן תמיכה בחמאס ובאחים המוסלמים רק חיזקה אותם. שתי מסקנות מהמאמר: אפשר, ואולי גם צריך להיות בין "ידידי החמס" וגם - חניכי הקרן עובדים עבור "הבוסים" לא רק בארץ אלא גם בזירה אמריקנית.

מיומנו של זקן השבט

תאריך:  02/12/2013   |   עודכן:  02/12/2013
יעקב אסתרליס
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מלחמת העולם השלישית: חזית ארה"ב (2)
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נחום שחף
2/12/13 18:42
 
שמ
3/12/13 02:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שחיתות בעיני היא לא רק קבלת שוחד במעטפות מלאות מזומנים (דרך המזכירה שלך לכספת אצל עורך הדין שלך,שהוא גם חבר שלך) שחיתות הינה גם עודפי "הוצאות הבית" של משפחת נתניהו.
02/12/2013  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
אנחנו הולכים ומאבדים את הגאווה והכבוד הלאומי שלנו, של מדינת ישראל.
02/12/2013  |  יחיאל אמיתי  |   מאמרים
אודה ולא אבוש כאשר התחלתי בקריאת הספר "הדור האבוד" עוד בפתח דבר של המחבר מצאתי את המשפט הבא: "...ניגשתי לכתוב ספר בראייה מקיפה של מלחמת יום הכיפורים..." ואמרתי לעצמי שיש בכך יומרה לא קטנה.
02/12/2013  |  עפר דרורי  |   מאמרים
בעוונותינו הורגלנו כבר להיות מופתעים על-ידי אירועים לא צפויים ומבחינה זו אין חדש תחת השמש. לא פשוט כאן, אם אתה יהודי הרוצה לחיות בשלווה בארץ ישראל; עוד פחות פשוט אם אתה יהודי מאמין. העניין מתחיל להיות ממש מסובך אם אתה בנוסף לכל רוצה לבנות את הארץ, לעבד את אדמתה ולהרחיב את גבולה.
02/12/2013  |  בעז שפירא  |   מאמרים
ועדת השרים לענייני חוקה אישרה חוק גיור מתוקן, המעביר את אחריות הגיור לרבני הערים. החוק, שקודם על-ידי ח"כ אלעזר שטרן בגרסתו הנוכחית והוצע בעבר על-ידי ח"כ דוד רותם, נועד להפוך את תהליך הגיור לאנושי יותר, פחות תובעני, ואולי – האם מותר לקוות? – בעל משמעות רוחנית עבור הלוקחים בו חלק. רותם ושטרן ראויים לשבח על היזמה.
02/12/2013  |  דניאל גורדיס  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il