|   15:07:40
דלג
  אלכס נחומסון  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח

הצלחת ההשתלטות העוינת על הציונות

מדינת ישראל נשלטת על-ידי שתי ישויות – הבג"ץ והקרן החדשה לישראל. האחד משמש ככלי לשני
20/01/2014  |   אלכס נחומסון   |   מאמרים   |   תגובות
בג"ץ. ישות שולטת [צילום: מן הטלוויזיה]

המושג העסקי של "השתלטות עוינת" מגדיר בדרך כלל מהלך של יזמים חיצוניים להחליף הנהלה של חברה מסוימת כדי לפרקה או לנהלה על-פי האינטרסים של היזמים ולא בהכרח של עובדי ומנהלי החברה.
נדרשתי לדימוי הזה כי הוא ממחיש את מצבה של מדינת ישראל הציונית לנוכח ההשתלטות העוינת של ישויות פוסט ציוניות ואנטישמיות במסווה - על ההנהגה בישראל.

מי שעדיין חושב שבמדינת ישראל שולטת ממשלה נבחרת שיתעורר. מדינת ישראל נשלטת על-ידי שתי ישויות – הבג"ץ והקרן החדשה לישראל. האחד משמש ככלי לשני. הניסיון הנואש של מספר ח"כים ציונים לבלום במעט את הסחף הקטלני ביכולת ההתגוננות של הדמוקרטיה המתאבדת שלנו נבלם באלגנטיות ובנחישות על-ידי הנ"ל שהצליחו לנטרל את יוזמות החוק וגם להקים קואליציה של פתאים ורשעים ובעיקר של פחדנים כנגד המהלך הנואש הזה.

הצלחתם אינה רק בנטרול חוקי ההגנה אלא בעיקר בהטמעת הטרמינולוגיה המכובסת שלהם למושג "דמוקרטיה" ובסירוס הרשות המחוקקת שנובע מהפחד שלא לעמוד בסטנדרט לכאורה שהוטמע על ידם ובכך להיאשם בשורת מושגים מוטמעים קודמים כמו "פאשיסטים", "גזענים" וגם להיכלל כנגועים ב"אפרטהייד", נגע שהוא תוצאה לפרנויה הבין לאומית תולדה למשטר האימים שאירופה הנאורה ומוכת רגשי האשם הנהיגה בארצות אפריקה ושהקשר שלה לקורה בישראל דומה לקשר שבין מחט לתחת.

את המאמר "הפרשנות השמאלנית לדמוקרטיה" פרסמתי לפני שנתיים ובו ריכוז נתונים שמפרטים את פעילותה של "שתיל", זרוע מבצעית של הקרן החדשה של ישראל, פעילות שחושפת את כוונותיה ופרצופה האמיתי של הקרן כגייס חמישי לכל דבר מעבר להצהרות המתיפייפות שבפרסומים שלהם.

מיותר לציין כי בשנתיים שחלפו לא קודם ולא אושר אף חוק מתגונן שיזמו חברי הכנסת הציונים וזה כולל את פסילתו של "חוק המסתננים" ע"י הבג"ץ בטענה ש"אינו חוקתי" (איך לא) "ומהווה פגיעה לא מידתית בזכות החוקתית לחירות" (של הפולש/העבריין שאליבא דהעליון הוא זכאי לחירות חרף היותו כזה) וכי שתיקת הכבשים של ראש הממשלה שריו וח"כיו בקואליציה הביאו אותנו לעברי פי פחת שבאה לידי ביטוי בחתרנות גלויה של השמאל הקיצוני והנהגת קיצוני המגזר הערבי כנגד מהותה הבסיסי של מדינת ישראל – מדינת העם היהודי.

שיתוף הפעולה הבין-זרועי בג"צ-שלוחות הקרן החדשה הוא שיצר את חבית הנפץ ש מסתנני העבודה האפריקנים כאשר צה"ל אולץ להפסיק את נוהל "ההחזרה החמה" של המסתננים למצרים והחלופה הגאונית של הנהגתנו הייתה להעמיסם על אוטובוסים ולפרוק אותם ברחובות דרום תל אביב.

בשלב שלאחר מכן התארגן השת"פ של הקשר הזה להפחדה ולחץ באמצעות הפגנות המוניות של העבריינים בדרישה ל"זכויות" ו"שוויון", הינו שלב נוסף במערכה להכחדתה של המדינה הציונית.

החידלון של ההנהגה הנבחרת מול הבהלה מעתירות בג"ץ הוא המרכיב העיקרי לביטחונם העצמי של כל מסגרות הגיס החמישי שאינן טורחות להשיב ולהתגונן מול ההאשמות שמוטחות בהן ולפעול בשלווה ונחישות להגשמת היעדים שלהם.

להלן המאמר כנ"ל:

הפרשנות השמאלנית לדמוקרטיה

את הפרשנות של "הקרן החדשה לישראל" למושג דמוקרטיה ניתן לסכם בשפה חופשית כ"כלי לחיסול מדינת ישראל" מקהלת הגינויים לחקיקה המתגוננת כמוה כיללות צבועים בפרדסי השרון. איש מהנזעקים לא עצר לרגע כדי לשאול את עצמו לסיבה. מדוע המחוקק הישראלי רואה לנכון לפעול בכיוון המסוים הזה. הנ"ל אינם שואלים משום שהם פוחדים להתמודד עם התשובה, כי בעצם חברי-כנסת אלו עוסקים במגננה מול מתקפה משולבת של כל המייחלים למחיקתה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי וסייעניהם.

השמאל לזרמיו פצח בזעקה נוראית מול תהליך שהוא מכנה "חקיקה אנטי דמוקרטית". למקהלה המתנגדת והמתקוממת נגד התהליך הזה הצטרפו גם נשיא המדינה שמעון פרס: "סטייה מהדמוקרטיה", ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אתנגד לכל חוק שעלול לפגוע בעצמאות בתי המשפט", נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש: "נגד בית המשפט העליון מתנהל מסע הסתה ודה-לגיטימציה על-ידי חברי כנסת ושרים במטרה לפגוע בבית המשפט ובשופטיו" (מבלי לנמק...), שר הביטחון אהוד ברק: "לא ניתן יד לפגיעה בבית המשפט העליון", דן מרידור: "אני לא אהיה שם", היועץ המשפטי יהודה וינשטיין: "לא אוכל להגן על החוק".

וכי ההצעות של חברי הכנסת אקוניס וקירשנבאום פוגעות בזכויות חוקתיות כמו חופש הביטוי, חופש ההתאגדות והזכות לשוויון? לכאורה התארגנות נאורה של מרבית ההנהגה הבכירה מכל הקשת הפוליטית נגד משהו איום ונורא – פגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית. האומנם?

כדי לעסוק בפרטים ולא בספינים ובהצהרות, חיפשתי איך ניתן לקבץ את ליבת האינפורמציה בנושא ואין שיטתית ויסודית כמו הקרן החדשה לישראל בעבודת איסוף נתונים ופרסומם בטון המתאים למשנתם. אמרתי לעצמי – נזרום עם הקרן.

לקרן החדשה לישראל יש זרוע הקרויה "שתיל". שתיל מציגה עצמה בלשון זו:

"שתיל הוא מרכז המספק שירותי תמיכה וייעוץ לקידום שינוי חברתי בישראל. מאז היווסדו בשנת 1982, על-ידי 'הקרן החדשה לישראל', פועל שתיל בשורה הראשונה של המאבק לשינוי חברתי בישראל. שתיל פועל למען צדק חברתי וכלכלי, זכויות האדם והאזרח, פלורליזם דתי ותרבותי, עולי אתיופיה וחבר העמים לשעבר, מזרחים, קידום זכויות הפלשתינים תושבי ישראל וקידום נושאי סביבה וקהילה.

כמרכז לפיתוח יכולות של ארגוני שטח לשינוי חברתי, שתיל מעצים קהילות מוחלשות על-ידי הקניית כלים לשיפור חייהן ועל-ידי בניית ארגונים המקדמים שינוי חברתי לטווח ארוך. שתיל נענה לצרכים הנובעים מהשטח וכן פועל באופן פרואקטיבי - מגיע לציבור הנמצא בשוליים הכלכליים והגאוגרפיים של החברה ומחזק את כוחו על-ידי יצירת פורומים של ארגונים.

כארגון מוביל בישראל לבניית יכולת, מונה שתיל ליועץ מיוחד למועצה הכלכלית חברתית של האו"ם, אקוסוק (ECOSOC). מינוי זה מצטרף למעמד המיוחד של שתיל באו"ם, כמלכ"ר המקדם את המטרות של האו"ם. פעולת שתיל מחזקת את הדמוקרטיה בישראל על-ידי עידוד אזרחים להיות מעורבים בתהליכים שלטוניים וחיזוק השאיפה לצדק חברתי וכלכלי. עם משרד ראשי בירושלים וחמישה סניפים ברחבי הארץ, מסייע שתיל ליותר מ 1,000 ארגונים והתארגנויות לשינוי חברתי בשנה, בשלבי הקמתם ובפעולתם השוטפת".

מה אומר? נופת צופים. בליל של כוונות טובות וגם קביעה נחרצת כי פעילותם הברוכה "מחזקת את הדמוקרטיה בישראל".

"הצעות חוק אנטי דמוקרטיות"

וכך הגענו לעיקר: באתר האינטרנט של שתיל, בכותרת "הצעות חוק אנטי דמוקרטיות על שולחן הכנסת" אנו מוצאים את הרשימה הבאה, כשלכל סעיף הוספתי הערה/הארה משלי:

הצ"ח הנכבה (אלכס מילר) – לפיה מי שיציין את הנכבה כיום אבל על הקמת מדינת ישראל – ייאסר. סטאטוס: הצ"ח עברה בקריאה ראשונה וצפויה לחזור לוועדת חוקה להכנה לקריאה שנייה-שלישית.
שתיל רואה בציון הנכבה – כלומר הכרזה שמדינת ישראל היא האסון של חלק מאזרחיה - חיונית לדמוקרטיה.

הצ"ח איסור הסתה (זבולון אורלב) – לפיה תתוקן עבירת ההסתה כך שמי שיפרסם קריאה השוללת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית – ייאסר. סטאטוס: עבר טרומית. עשוי להגיע לוועדת חוקה להכנה לקריאה ראשונה.
כלומר מותר להסית לשלילת קיומה של מדינת ישראל – זה דמוקרטי.

הצ"ח הצהרת נאמנות לאזרחות (דוד רותם) – לפיה כל אזרח יהא חייב להצהיר נאמנות לישראל כמדינה יהודית, דמוקרטית וציונית, ולשרת שירות צבאי או לאומי. סטאטוס: ההצעה לא זכתה לתמיכת ממשלה.

שתיל אינה ראה בנאמנות האזרח למדינתו ערך כלשהו, ומי שחושב אחרת אינו דמוקרטי.

הצ"ח ועדות קבלה לישובים (דוד רותם, ישראל חסון, שי חרמש) – הצ"ח לפיה ועדות קבלה לישובים רשאים לדחות מועמדים שאינם מתאימים "להשקפת היסוד של הישוב", או למרקם החברתי של החישוב ועוד. סטאטוס: הצ"ח עברה קריאה ראשונה וצפויה לחזור לדיון בוועדת חוקה להכנה לקריאה שנייה-שלישית.

שתיל אינה מכירה בזכויותיהן הדמוקרטיות של קבוצות אזרחים לבחור את שכניהם בישובים קהילתיים.

הצ"ח מימון ע"י ישות מדינית זרה (אלקין ואחרים) – בהתאם להצ"ח על כל גוף או אדם המקבל תמיכה ממדינה זרה להירשם אצל רשם המפלגות, לדווח באופן מיידי על כל תמיכה לסמן כל מסמך ולהצהיר בתחילת כל דבר שנאמר על ידו כי הוא נתמך ע"י מדינה זרה. הצ"ח כוללת גם עונשים חמורים. סטאטוס: הצ"ח עברה הכנה לקריאה ראשונה בוועדה בנוסח המצומצם, וצפויה להיות מובאת להצבעה בקריאה ראשונה במליאה בנוסח זה, ולאחר מכן לחזור לוועדה להכנה לקריאה שנייה-שלישית.

כלומר – לשתיל אין בעיה עם התערבות בוטה של מדינות זרות בעניינים פנימיים של מדינה ריבונית.

הצ"ח ההסתננות (ממשלתית) – בין השאר קובע חוק זה, כי מי שמסתנן דינו מאסר 5 או 7 שנים, לפי ארץ המוצא. וכך גם מי שמעניק לו סיוע! הצ"ח ממשיכה במגמה של דה-לגיטימציה לארגוני זכויות אדם וסיוע, כמו גם לפרטים, המסיעים לפליטים ומהגרי עבודה. סטאטוס: הצ"ח נמשכה ע"י הממשלה, אך עיקריה אמורים לבוא לידי ביטוי בחוק אזרחות והגירה חדש שמנוסח בימים אלה ע"י משרד המשפטים, למיטב ידיעתנו.

זה אומר כי שתיל לא מכירה בריבונות ובחוק של מדינת ישראל.

הצ"ח איסור הטלת חרם (אלקין ואח') – לפי הצ"ח זו מי שיוזם, מקדם או מפרסם חומר שעשוי לשמש כבסיס מידע להטלת חרם – עובר עוולה נזיקית ועבירה פלילית והוא יחויב בפיצוי הנפגע כלכלית מהחרם, לרבות פיצוי מוסכם ללא הוכחת נזק של 30 אלף ש"ח. לגבי אזרח זר - תיאסר כניסתו לישראל למשך 10 שנים וניהול עסקים בישראל, ולגבי מדינה זרה – לא יועברו אליה כספים שחייבים לה מישראל, וניתן אף יהיה לפצות מתוכם את הנפגעים. סטאטוס: הצ"ח עברה קריאה טרומית ואמורה להידון בוועדת החוקה בתחילת המושב להכנה לקריאה ראשונה. יצוין, כי בוועדת השרים לחקיקה לא אושרו הסעיפים הנודעים לאזרחים ומדינות זרות, כנראה מטעמים של יחסי חוץ, וכן לא הסעיף הרטרואקטיבי.

עולה מכך כי שתיל מקבלת כל יוזמה להחרמת המדינה וכלכלתה כדבר לגיטימי.

הצ"ח שלילת אזרחות של מי שהורשע בטרור או ריגול (דוד רותם) – המדובר בהצ"ח שפוגעת בזכויות יסוד של אזרחי המדינה, באשר כאשר נשללת האזרחות (זכות יסוד לכשעצמה), גוררת שלילת הזכות גם פגיעה בשורה ארוכה של זכויות יסוד הנגזרים ממנה. כל זאת כאשר בחוק הפלילי קבועים כלים להתמודד עם מי שהורשעו בטרור או ריגול. סטאטוס: הצ"ח נדונה בוועדת הפנים וצפויה להמשיך להידון בה להכנה לקריאה ראשונה.

שתיל לא רואה בבגידה עילה לביטול אזרחות.

הצ"ח העמותות (איסור תביעות בחול נגד פוליטיקאים או קצינים) – לפיה לא ינתן איושר להקמת עמותה, או לחלופין תיסגר עמותה, שעוסקת בתביעות של בכירים ישראלים בחו"ל. סטאטוס: טרם קודם.
לגיטימי בעיני שתיל לקיים ציד-מכשפות נגד קציני צה"ל בגין מלחמתם בטרור.

הצ"ח איסור רעלה במקומות ציבור (סולודקין) – לפיה לא ניתן יהיה לכסות הפנים בכל מקום ציבורי והעונש הוא של מאסר. סטאטוס - טרם קודם.

מה שטוב לצרפת הדמוקרטית (ונימוקיה עימה) לא מתאים לשתיל.

הצ"ח זכויות למשרתים בשירות צבאי או לאומי (רותם) - החוק קובע שהנאמנות מתבטאת בשירות צבאי ואזרחי ולאזרחים הנאמנים תינתן עדיפות. סטאטוס: עבר טרומית.

שתיל אינה רואה כל צורך בתרומת האזרח למדינתו. גם כשאפשר לקיים את התרומה הזאת במגוון דרכים אזרחיות.

הצ"ח להכרזה על התנועה האיסלאמית הצפונית כהתאגדות אסורה (אקוניס) - מבקשת להוציא מחוץ לחוק בהיותה מסיתה וכו'. סטאטוס: טרם קודם.

ה"תנועה" שמהווה גיס חמישי מוצהר ועוסקת בהסתה על בסיס קבוע, היא דמוקרטית בעיני שתיל ואין לפעול נגדה.

הצ"ח ביטוח לאומי - שלילת זכאות לדמי ביטוח לאומי עקב השתתפות בפעילות חבלנית. סטאטוס: טרם קודם.

שתיל סבורה כנראה שהמחבלים זכאים לכל מנעמי המדינה בגין פעילותם הרצחנית.

חוק ביטול הוצאות קבורה למפגע - סטאטוס: טרם קודם.
כנ"ל.

"כלי לחיסול מדינת ישראל"

בנוסף צורפה רשימה של הצעות חוק שלא אושרו במושב הקודם, אך הרעיונות ובעלי העניין "לא אמרו נואש" (כך במקור) וסביר שיוחזרו לדיונים בהמשך:

הצ"ח הצהרת נאמנות לח"כים (דוד רותם) – לפיה ידרשו הח"כים להצהיר נאמנות למדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, לחוקיה, לסמליה ולהמנון שלה. המדובר בהצ"ח שעניינה לעשות דה-לגיטימציה ואף להדיר בפועל קבוצות מיעוטים בישראל מלקחת חלק בדמוקרטיה הישראלית. סטאטוס: לא קודם בהעדר הסכמת הקואליציה.

הצ"ח בג"ץ לא יוכל לדון בנושא חוק האזרחות (דוד רותם + 44 ח"כים נוספים) – המדובר בחוק עוקף בג"ץ שנולד בעקבות דיוני בג"ץ על חוק האזרחות, למרות שבג"ץ טרם פסל חוק זה אך מחשש, כנראה, שיעשה כן בעתיד. סטאטוס: לא קודם בהעדר הסכמת קואליציה.

הצ"ח להקמת בית המשפט לחוקה (דוד רותם) – שמטרתה להגביל את בית המשפט העליון. יוזכר, כי במשטר דמוקרטי, שבו הפרדת רשויות, תפקידו של בית המשפט להבטיח שמירה על שלטון החוק ואף להגן על פגיעה בזכויות אדם בכלל, ובהפרת זכויות חוקתית בפרט, לרבות באמצעות חקיקה. הריקון המוצע בשורה של חוקים לסמכויותיו של בג"ץ – מהווה פגיעה קשה בעיקרון הפרדת הרשויות ובהגנה על זכויות אדם והשיטה הדמוקרטית. סטאטוס: לא קודם.

שורה של הצ"ח ממשלתיות שמטרתן להצר צעדי האופוזיציה בכנסת – שבעה ח"כים יוכלו לפרוש ולהקים סיעה עצמאית במקום שליש; העלאת הרב הנדרש להצ"ח תקציביות ל-55; אחרי אי-אמון – אם המועמד החדש לא יצליח להרכיב ממשלה, תחזור הממשלה שנפלה לכהן; שר יוכל לפרוש מהכנסת ובמקומו יכנס ח"כ נוסף מהרשימה. סטאטוס: עבר ראשונה.

הצ"ח חנינה להינתקות (ריבלין ואחרים) – על-אף שחקיקה המקלה עם מי שמימשו זכותם למחאה פוליטית היא מבורכת באופן עקרוני, הרי שהצ"ח זו בעייתית בהיותה מפלה בין פעילים פוליטיים ואידיאולוגיים מקבוצות שונות. במקום לקדם עקרונות כלליים להקלה עם פעילות ומחאה פוליטיים, החקיקה הזו קודמה ע"י הרב הפוליטי בכנסת לטובת האוכלוסייה שאותה הם מייצגים בציבור הרחב, ולטובתה בלבד. סטאטוס: חוק זה התקבל וכעת מתנהלת עתירה בבג"ץ נגד אי-השוויוניות שלו.

הצ"ח הקולנוע – לפיה כתנאי לקבל מימון ציבורי, יהא כל הצוות של הסרט חייב בהצהרת אמונים למדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, לסמליה וכיוצ"ב. המדובר בפגיעה בחופש הביטוי, חופש המחאה וכן בחופש האמנותי והיצירתי. ושוב – אך ורק של מחנה פוליטי, לאומי וחברתי אחד. סטאטוס: לא קודם.

הצ"ח העברת ח"כ מכהונתו (דני דנון) – לפי ההצעה יוכלו 80 ח"כים להעביר ח"כ מכהונתו אם שלל קיומה של המדינה כיהודית ודמוקרטית, הסית לגזענות, תמך במאבק מזוין. סטאטוס: לא אושר ע"י הממשלה.

הצ"ח הבחירות לכנסת - שלילת זכ' הצבעה מרוצחים ומי שהורשע בעבריות ביטחוניות (מטלון) - סטאטוס: נפל בוועדת שרים לחקיקה.

את הפרשנות של "הקרן החדשה לישראל" למושג דמוקרטיה ניתן לסכם בשפה חופשית כ"כלי לחיסול מדינת ישראל", וזהו פרצופה האמיתי של הקרן. לכל הנ"ל צריך להוסיף כמובן את ההצעות לקיים שימוע למינוי שופטים לעליון כנהוג במעוז הדמוקרטיות – ארה"ב, דבר שהפך שבישראל לתועבת המצווחים למיניהם. ההגמוניה של ההומנוקרטופוביה – לנצח!

איש מהנזעקים לא עצר לרגע כדי לשאול את עצמו לסיבה. מדוע המחוקק הישראלי רואה לנכון לפעול בכיוון המסוים הזה. הנ"ל אינם שואלים משום שהם פוחדים להתמודד עם התשובה, כי בעצם חברי-כנסת אלו עוסקים במגננה מול מתקפה משולבת של כל המייחלים למחיקתה של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי וסייעניהם. מגננה שהיא בעצם ג'יהאד (מילה שמוכרת להם). מלחמת קודש על קיומנו. אם לא הייתה מתנהלת נגד מדינת ישראל מלחמת שטנה מתמשכת, מסוכנת וממומנת על-ידי אויבי המדינה – לא היה כל צורך בחוקים אלו.

בלוג ב News1
תאריך:  20/01/2014   |   עודכן:  20/01/2014
אלכס נחומסון
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הצלחת ההשתלטות העוינת על הציונות
תגובות  [ 20 ] מוצגות   [ 20 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ירון זכאי 1
20/01/14 10:55
2
אפרתקקק
20/01/14 11:28
3
זקן
20/01/14 16:03
4
אליהו מץ מיץ
20/01/14 19:59
 
פדרו
20/01/14 21:03
 
אליהו מץ מיץ
20/01/14 22:48
 
ואם אין חוקה?
21/01/14 08:27
 
מגיב ותיק
21/01/14 09:03
 
אליהו מץ מיץ
21/01/14 21:11
5
מדהים
20/01/14 21:48
6
יש כלים לטפל בקרן
21/01/14 00:10
7
מגיב ותיק
21/01/14 09:06
8
אלכס נחומסון
21/01/14 11:48
 
אליהו מץ מיץ
21/01/14 21:34
 
פיצפוץ
21/01/14 21:42
 
אליהו מץ מיץ
21/01/14 22:03
 
פיצפוץ
21/01/14 22:11
 
איריס כהן
22/01/14 19:08
9
בן הארץ
21/01/14 12:02
10
אלמוני
6/02/14 19:16
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בשבוע שעבר (14.01.15) הותר לפרסום כי במהלך חודש דצמבר גילה השב"כ אודות כוונתם של אסירים ביטחוניים להקים חוליה צבאית בגדה המערבית,וזאת על-מנת לחטוף אזרחים וחיילים ישראלים.
20/01/2014  |  רועי אורן  |   מאמרים
כותב לכם אזרח קטן שמעולם לא היה יכול להבחר לכנסת, למרות שכמעט כל מי שמכיר אותי יודע שהכנסת הייתה נראית אחרת לגמרי – ולהלן ההסבר היותר ממצה.
20/01/2014  |  נסים גבאי  |   מאמרים
מאז בחירות המהפך של שנת 1977 מקובל לחלק את חברי הכנסת לשני מחנות: מחנה הימין-דתיים ומחנה השמאל-ערבים. למעט חריגים חסרי משמעות, המפלגה הגדולה במחנה שזכה לרוב הייתה זו שהרכיבה את הממשלה. גם מתוך שלוש ההחלטות החשובות ביותר שקיבלה הכנסת מימיה: אישור הסכם רבין-ערפאת, ההחלטה להעביר לידי ערפאת את השליטה ביהודה ושומרון (אוסלו ב'), וההינתקות, השתיים האחרונות נשענו על רוב שהשיגו השמאלנים באמצעות חבירתם לערבים.
20/01/2014  |  אהוד פרלסמן  |   מאמרים
איזה רשעים אנחנו הישראלים! אכזריים. מכוערים. תראו איך אנחנו מתייחסים לילדי הפליטים והמסתננים מסודן, אריתריאה ומדינות נפלאות ומבורכות אחרות!
20/01/2014  |  יורי מור  |   מאמרים
אחרי שלפיד איבד כמחצית המומנטום הפוליטי שהיה לו בבחירות האחרונות בחיכוך החברתי-כלכלי בתפקודו המאכזב במשרד האוצר, הוא פונה להרוס את החצי השני. בהשראת חוגי שמאל קיצוני ב"מפלגת המרכז" שלו, ומבלי ללמוד דבר מלקחיה של שלי יחימוביץ', שכשלה בדיוק באותן אבני נגף, הוא מכריז על פעילות "חוץ-פרלמנטרית" בתחום המדיני. אלא שלפיד, בניגוד לחיימוביץ' הוא חלק מהקואליציה. וכפי שסטה מהעיקר במשרד האוצר שעליו הופקד, הוא הולך וסוטה מהעיקר בנושאי חוץ וביטחון שעליהם לא הופקד. אם "יצליח" גם במהלכיו אלה כפי שהצליח באוצר, סביר מאוד שילך מבחינה פוליטית בדרכי אביו באופן מלא ושלם, דבר שעליו לא אצטער, משום שלפיד הוא לדעתי לא יותר מתרגיל פוליטי אירגוני של הבעת מחאה בלתי אפקטיבית - סרח עודף של מחאות קיץ 2011, שלא ידעו למנף את התמיכה הציבורית להישגים קונקרטיים, משום שלא הגדירו מטרות קונקרטיות ולא פעלו באופן ממוקד להשגתן במלוא עוצמת ההתעוררות הציבורית שתמכה בהן.
19/01/2014  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בלפור חקק
בלפור חקק
הזמנתי את ההורים לשיחה. סיפרתי להם שהמצב בכיתה נואש, המורה פרישטיק אדם עדין מאוד, ואינו יכול ללַמד כאשר בנם בכיתה    הם נראו מתוחים, התייעצו ביניהם והיו במבוכה
דן מרגלית
דן מרגלית
מישהו יודע אם האיש הזה מספיק אטום או נוכל, שלאחר הכתבה ב"אולפן שישי" בערוץ-12 הוא יצא בשבת מביתו? מישהו זוכר על איזשהו זגזוג סיטוני, שקרים ונוכלויות כאלה אצל מישהו באיזושהי מפלגה י...
יואב יצחק
יואב יצחק
חברת אלביט מערכות, שמניותיה רשומות למסחר בבורסה בתל אביב ובוול סטריט, היא אחת החברות הגדולות בישראל    שוויה על-פי מחירי הבורסה מגיע ל-32.7 מיליארד ש"ח    מידע שהגיע ל-News1 מלמד על ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il