שבועות ספורים לפני המתח הגדול של הבחירות לכנסת שיתקיימו ב-28 במרס 2006, המועמדים כמובן משנסים מותניהם וזירת הקרב חמה במיוחד... אחד הנתונים המאכזבים בכל מערכת בחירות היא מספר המצביעים הנמוך יחסית לבעלי ההצבעה במדינה.
כחלק מקמפיין הבחירות השנה, ייעשה שימוש ניכר בפלטפורמה שיווקית שחדרה עמוק ללב הציבור בתקופה האחרונה: הטלפון הסלולרי. חברת "קונטקט", המתמחה בשירותי ערך מוסף ותכנים בסלולר, נבחרה על-ידי מפלגות מכל קצוות הקשת הפוליטית - לספק את התשתית לשיווק הבחירות באמצעות הסלולר.
לדברי ערן פפר, מנכ"ל קונטקט, במסגרת שיתוף הפעולה שלנו עם המפלגות אנו צופים תפוצה של יותר מ-20 מילין הודעות טקסט (SMS) והודעות קוליות אישיות שיועברו באמצעותנו לקהל הבוחרים הרחב, תוך מטרה להניע את הבוחרים להצביע בקלפי ולהגדיל את אחוז המצביעים באופן ניכר לעומת שנים קודמות. "מעבר להיותו אמצעי תקשורת וכלי לארגון ושליטה, הטלפון הסלולרי מהווה כיום אחד מהכלים השיווקיים השימושיים והאפקטיביים ביותר, שמסוגל להעביר מסרים מיידיים, ממוקדים ואישיים - לכל צרכן באשר הוא", אומר פפר.
קונטקט (לשעבר: תטיס תקשורת) הוקמה לפני כשלוש שנים ומתמחה בפתרונות SMS, שירותי ערך מוסף ותכנים בסלולר. לקונטקט בסיס לקוחות רחב הכולל כ-2000 לקוחות עסקיים וחברות מדיה, וכ- 500,000 לקוחות פרטיים הנהנים משירותי תוכן סלולרי ושירותי SMS ייעודיים לעסקים. על לקוחות אלה נמנים גופי תקשורת, מדיה, ביטוח, מועדוני כושר, מועדוני לילה ועוד.
בין היתר, החברה מנהלת כיום מעל ל-50 מועדוני לקוחות עבור מגוון רחב של לקוחות בתחומי הלייף סטייל. קונטקט מפעילה שירותי תוכן ושירותי SMS לעסקים בעולם ובעלת פעילות במדינות: אנגליה, ספרד, צרפת, גרמניה, אוסטריה, שוודיה, פינלנד, ברזיל. מאז הקמתה פועלת קונטקט בשת"פ עם ארבעת המפעילים הסלולרים בישראל, וכ-60 מפעילים בעולם. החברה מתמקדת במתן שירותים המייצרים רווחים ללקוחותיה
תוך דגש על רמת תפעול גבוהה ונפח תעבורה מקסימלי בכל זמן.
קונטקט הנה חברה פרטית בעלת סניף בתל אביב וסניף נוסף בברזיל. כתובת האתר של החברה:
www.beecontact.com.