|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
איפה כדאי ללמוד בינה מלאכותית?
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?

רשף שהוא רפש

אנשי השמאל מפיקים מפעם לפעם אש מפיהם כאשר מדובר במתיישבי יהודה ושומרון, וממהרים לשבח ולהלל את המנהיגים הערבים על עוז רוחם ותעוזתם המדינית. האם זו מחלת נפש או טירוף מערכות?
13/05/2014  |   אסתר שניאורסון גרי   |   מאמרים   |   תגובות

מפעם לפעם ניתזים רשפי אש מפיהם של דוברי השמאל. חלחלה עוברת לאורך הגוף כולו למשמע הדברים, לו רופא אתה והתבקשת לסווגם במחלקה של בריאות הנפש, אין לי ספק שהעניין היה מעורר לא מעט קשיים. האם זו "פסיכופתולוגיה"? האם זו מחלת נפש אחרת? התופעה זכתה כידוע לבחינה רצינית בין אסכולות שונות בפסיכולוגיה, כמו ההפרעה הנפשית המכונה "סינדרום הילד המוכה" ו-"תסמונת שטוקהולם" אותה פיתח קנת לוין. או תיאודור לסינג הבוחן את התופעה מעצמו הוא, מאחר שחלק מכריע מחייו עבר עליו עם יהודים שונאי עצמם בגרמניה.

כאשר אנו נוגעים בשמותיהם של אלה בשמאל הרדיקלי במדינת ישראל, זה נראה ונשמע כטירוף מערכות. חלקם קיבל אפילו את פרס ישראל, תואר של הערכה וכבוד שתכליתו לסמל את הביטוי הנאמן ביותר של ערכי הלאומיות.

יד תחנונים מתפרסת

הסופר משה שמיר ניסה לתאר את פרדוקס השנאה העצמית: "מעולם לא נחה חרב שנאת האויב - ואתם מושיטים להם יד תחנונים מתרפסת. אתם - נותני הסליחה בטרם תפוג השנאה. מעניקי ההכשר - בטרם יתם הרצח. מחישי הטיהור - בטרם יסור מר המוות. אתם- דמינו בראשכם".

המשוררת דליה רביקוביץ זוכת פרס ישראל - כאשר הגיע יאסר ערפאת מתוניס היא אצה רצה לעזה לחלות את פניו עם חבריה נתן זך, יורם קניוק, ובראותה את "הראיס" נפלה על פניה וקראה באושר:

"אני מאושרת שיאסר ערפאת שב אל נחלת אבותיו", נחלת האבות שלו, לא פחות, והמשיכה לספר את "שבחיו בפניו". ערפאת גדול המרצחים מאז השואה מפקד הארגון לשחרור פלשתין, כנופייה שלא חדלה להצהיר על כוונתה להשמיד את הארץ בה התגוררה המשוררת ולהחריב את מדינת היהודים.

איזו השחתה מוסרית, איזו כסילות, איזו בהמיות חסרת דעת.

עמוס עוז שהשבוע כינה את נערי יהודה ושומרון "ניאו נאצים", ועל מה? מה הוא בעצם כיתוב הגרפיטי "תג מחיר" ? כל אחד יכול לכתוב את 6 האותיות הללו, מעניין שעם כל החיפושים
והסריקות והבדיקות, ברחבי יהודה ושומרון לא נעצרו אשמים. אולי אנשים משלום עכשיו רשמו זאת ?אולי מהשב"כ כמו שהיה עם השמפניה, כדי להכפיש ? אולי אנשים מהתקשורת, אולי עמוס עוז ? מי יודע ? ובכלל מה העניין שעושים מזה ? האם זה הורג ? רוצח ? לא ראיתי אותם מתגייסים בכזה אטרף לתפוש רוצחים ערבים ? רק השבוע נרצחה שלי דדון מעפולה, מישהו מהם פצה את פיו ?

עמוס עוז (עוד קונים את מה שהוא כותב) הפליג בשבח, הלל ומתק שפתיים לסאדאת עליו אמר "סאדאת הוא בעיני הגאון המדיני הגדול ביותר במאה ה-20". שום מנהיג לא היה גדול בעיניו כמו סאדאת,הרודן, המרגל הנאצי, האנטישמי שהכריז כי יהיה מיכן לשלם במיליון קורבנות מבני עמו כדי למחות מעל האדמה את "הסרטן הציוני", זה שהיטלר היה בעיניו גדול המנהיגים...

עוז על המתיישבים ביהודה ושומרון - "כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, פוגרומיסטים ורוצחים, שהגיחה מתוך פינה אפלה של היהדות...מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב...על-מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף...

וכל מילה מיותרת.

שולמית אלוני המתארת את מדינת היהודים - "כור היתוך של לאומנות מיסטית אגרסיבית, שרעיון העם הנבחר במרכזה ושאיפות ההתפשטות הטריטוריאלית מניעות אותה"...

פרופ' שטרנהל - "רק מי שיהיה מוכן לעלות עם טנקים על עופרה יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית" מה היה יכול לטעון עורך דינו לו עמד השטרנהל למשפט על הסתה לרצח ? רק שהאיש איננו שפוי בדעתו, כי מי שמסוגל לומר מלים כאלה שפרושן היחיד הוא למחות עד היסוד את עופרה על תושביה, נשיה, ילדיה ולהרוג אותם, בוודאי שצריך מליץ יושר שיאמר עליו כי דעתו טרופה עליו.

שלום עכשיו עליו נמנים רבים מאנשי התקשורת - סיסמתם היא "שתי מדינות לשני עמים על בסיס קווי 67" דמוניזציה של יישובי יהודה ושומרון וגירוש המתיישבים. לצורך זה הקימה התנועה צוות מעקב הבולש אחרי הבנייה, מצלם כל בית ועץ שנשתל, מקבל תקציבי עתק מהאיחוד האירופי, המלשינים האלה מוסרים ומפיצים בעולם לאירגונים אנטישמים, את הנעשה בתוככי יהודה ושומרון. הם מסיתים ערבים להגיש תביעות בדויות כדי להתיש את המתנחלים.

המונח שטחים פלשתינים הוא אבסורד שנועד לגמד את ישראל בגבולות 49, וזאת כשלב ראשוני לחזור אל גבולות החלוקה. מעולם לא הייתה "ישות פלשתינית" וכמובן שלא היה שלטון פלשתיני לא ביהודה ושומרון ולא בירושלים. מאות שנים היו שטחי ארץ ישראל תחת שלטון עותומני ומאז 1917 תחת שלטון מנדט בריטי, לאחר שהצהרת בלפור אותה שנה הכריזה על מחויבות לבית לאומי לעם היהודי.

ארגון בצלם שולל את קיומה של מדינת היהודים במסווה של מאבק למען זכויות אדם, ו"חיות" מובן שבגדר אדם הוא רק ערבי, מרצח,טרוריסט. זכויות ליהודים ? אין חתול כזה.

כמובן שיש אירגונים נוספים אליהם משתייכים "אנשי הרוח" מצד שמאל "אנשי אקדמיה" "שחקנים שונים ומשונים", על ארגונים אלה נמנים: "גוש שלום", "שוברים שתיקה", "מחסום ווטש", "זוכרות" "רופאים למען זכויות אדם" ועוד

עקיבא אלדר מהארץ, פרט שמלמד על הכלל - הכריז על ערפאת גדול המרצחים "דמות נערצת" "יגיע לערפאת להדליק משואה ביום העצמאות הבא" ועוד ועוד פטפוטים בנוסח זה

לכן כאשר אני שומעת את אנשי השמאל בלהגם, איני יכולה להימנע מלקרוא כלפי מעלה - תן רפואה שלמה לחוליי ישראל.

וכעת למתנחלים. כפי שלא ניתן להבין את אלה שעליהם אמר ברל כצנלסון: "יהודים פתולוגים חולי רוח, חולי שנאה לעמם ולכל מה ששייך לעמם, היש עם בעמים אשר בניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד כל רצח, כל אונס ממלא את לבם רגש התמכרות "? הרי שבהחלט ניתן לומר שהשנאה היוקדת מופנית היום למתנחלים. המתיישבים המגנים על מרכז הארץ, שבניו מחזיקים היום את הצבא, שמתנדב לכל דבר ועניין, שאיננו מפונק ורדוד, איך קורה ששונאים אותם ? מעולם לא היה בתולדות השנאה העצמית היהודית - פרץ שטנה גדול יותר מזה של השמאלן הישראלי. השנאה הזו תואמת לאסכולה הקומוניסטית - נאצית התולה ב"אויב מבפנים" את כל חוליי העולם. הם למדו מבית מדרשו של גבלס,:חזור שוב ושוב על שקר וסופו של דבר שהציבור יאמין שזו אמת.

"שלום עכשיו" פרסם כבר בשנות השמונים את משנתו "כל מה שרצית לדעת על איכלוס הגדה",ציטוטים ומאמרים שמיין קמפף היה מכניס בשקיקה אליו. מלים חולניות ומלאות שטנה שאלה הגרים ב"גדה" יביאו להשחתה לחנק כלכלי,ולרעות חולות אחרות, היש אנטישמיות גדולה מזו? איך הצליחו להטביע סטיגמה כל כך משוקצת, כל כך שקרית, כל כך לא נכונה, למי שבחר לבנות את ביתו מספר קילומטרים ספורים מפתח תקוה או מכפר סבא?

בעיתון הארץ - אל ארד מתאריך 3.8.11 כתב בעצם ימי ההפגנות בעניין יוקר המחיה בישראל, פרופ' זהר שביט - ההטבות המפליגות המחולקות למתנחלים הביאו לכך שברחוב האשל באלון שבות נמכרה דירת 3.5 חדרים ב-300 אלף שקל ועוד דוגמאות כהנה וכהנה ובשיחה טלפונית אותו יום הסבירה כיאה למרצה "תרבותית" במחלקה לתרבות באוניברסיטת ת"א "המתנחלים (אותם היא מכנה קוזקים) חוששים שמא יתברר כי הכספים שלהם נגזלו מהאזרחים. הם הרי יכולים לא רק לטוס אלא גם לקנות את המטוס ואפילו את האי".. ולא משנה ש"לקוזקים הגוזלים" באלון שבות אין בכלל רחוב הנקרא רח' אשל, חשוב היה לגב' הנ"ל לספר על קוזקים גוזלים, רשעים, תאבי בצע, שטניים, בדיוק כמו שתיאר שיקספיר את שיילוק המלווה בריבית היהודי, למרות שלא ראה יהודי מימיו, כי היהודים גורשו מאנגליה 300 שנים קודם לכן.

אז הוא כתב, ואלה אומרים וכותבים, יוסי שריד (מארת ההתנחלויות), נעמי חזן (השד השחור), והם לא מזעזעים איש, כי כולם התרגלו שכך אפשר ומותר ונכון לדבר על מתיישבים. אז במקום להתעסק בשטויות כמו "מרגל ישראלי בתעלת המזגן", "קרי אוהב אותנו או אולי לא" וכו' יטפלו סוף-סוף (חוק בכנסת, היועץ המשפטי, הפרקליטות, המשטרה) במוציאי הדיבה והשנאה והטירוף. הללו.

תאריך:  13/05/2014   |   עודכן:  13/05/2014
ד"ר אסתר שניאורסון גרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רשף שהוא רפש
תגובות  [ 17 ] מוצגות   [ 17 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חגית בן שחר
13/05/14 11:29
2
ציוני יהודי
13/05/14 11:34
3
דוד יובל
13/05/14 11:40
4
אוטפטימסט
13/05/14 11:55
5
פלא יועץ
13/05/14 12:08
6
דאגנית
13/05/14 12:50
7
כתיבתך כישרון ענק
13/05/14 12:57
8
פשקוויל
13/05/14 13:13
9
ציפי קליין
13/05/14 13:19
10
ציפי קליין
13/05/14 13:19
11
רואי ג
13/05/14 13:51
12
נערת גבעות
13/05/14 15:25
13
יואל הרפז
13/05/14 15:36
14
שרון א.
13/05/14 21:14
15
גבע
13/05/14 22:00
16
משה רז
14/05/14 09:58
17
הכל
14/05/14 16:09
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המשק הישראלי למוד שביתות רבות, להן נודעת השפעה על המשק כולו.
בשולי הכותרות: שעון קיץ מונע תאונות? אם במורים נפלה מזכרת עזוּת הפנים של הסופר עוז ירושלים בירת המהירות המופרזת ולקינוח דיור בר-השגה?
13/05/2014  |  ציפי לידר  |   מאמרים
לקראת דיוני התקציב מתחילה ההתחממות העונתית סביב תקציב הביטחון. במאמר קודם הצבעתי על הבזבוז המובנה בניצול הבלתי יעיל של חיילי שירות החובה והעלות המשקית בגינו. במאמר זה אנסה להציע התנהלות יעילה יותר של שירות הקבע.
13/05/2014  |  יעקב שטרכר  |   מאמרים
תקציב הביטחון הוא אחד התקציבים המורכבים והגדולים בתקציב המדינה, הפעילות שהוא מבטא מורכבת מאוד ומישהו פעם המשילו לאניית מלחמה גדולה שבשביל לסובבה במספר מעלות צריך לקחת הרבה זמן אחרת תתהפך על פיה.
13/05/2014  |  שמעון זיו  |   מאמרים
בהתאם לקבוע בחוק הגנת הצרכן ניתן לבטל עסקת רכישה שבוצעה באינטרנט בתמורה לדמי ביטול עד 100 שקלים. לאחרונה הגיע לפתחו של בית המשפט העליון מקרה שבו לקוח רכש 5 כרטיסי טיסה לפולין עבור משפחתו, וביקש לבטלם למחרת הרכישה. אלא שסוכנות הנסיעות חייבה אותו בדמי ביטול (כאמור, עד 100 שקלים) נפרדים בגין כל כרטיס וכרטיס בטענה שמדובר בעסקות נפרדות.
13/05/2014  |  עו"ד ארתור בלאייר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
איש העסקים ליאור רייטבלט השיק את ספרו "קראוס" בגן העיר בתל אביב    בלילה לא ישנתי כי לא הצלחתי להינתק ממנו
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
ישראל טרם הפנימה את מלוא הערך של דיפלומטיה דינמית ציבורית ולוחמה פסיכולוגית מתוחכמת    גופי הסברה המבוזרים בין מסגרות וגופים מיניסטריאליים וביטחוניים שונים אינם מתפקדים כראוי ונראה ...
בעז שפירא
בעז שפירא
שונאי ישראל אינם מבדילים בין ממשלה ישראלית כזאת או אחרת, מימין או משמאל, אלא שמטרתם היא חיסול עצם קיומה של מדינת ישראל, "מהנהר ועד הים"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il