w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בנימוקים להחלטה על הצבת לוח הזיכרון לרוזנפלד, נאמר בין השאר "שלום רוזנפלד - עורך, עיתונאי ומורה היה מגדולי העיתונאים והפובליציסטים של ארצנו, שתרם תרומה עצומה בתחום העיתונות..."
דרור אידר
דרור אידר
"בקש שלום ורודפהו" נאמר למען אחי ורעיי, לא לאויבים ברברים שעילת קיומם היא רצח יהודים והחרבתם    נגדם צריך להילחם
חיים רמון
חיים רמון
לקח לצה"ל קרוב לשלושה חודשים לפרק גדוד אחד של החמאס ולחסל את רוב לוחמיו, אבל תוך שישה חודשים הצליח החמאס לשקם בחזרה את הגדוד ולהכין אותו ללחימה אינטנסיבית
דן מרגלית
דן מרגלית
שאשא-ביטון הסבירה כי לא יכלה עוד בכנסת וברמה אליה התדרדרה    דווקא משום כך אני סבור כי צריך כמותה בכנסת, ובממשל בנימין נתניהו קיבלנו את ההפך, את מירי רגב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פנייה ליוליה שמואלוב ברקוביץ
מאת: איתן קלינסקי  |  31/10/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
החלק הראשון ברשימה מיותר בהחלט
  איצי...   31/10/17 11:41
איתן,הפנייה שלך מוצדקת. רק במקומך הייתי פוסח על פרשת מפלגת כלכלה , שהיתה באמת קרקטורה שצברה פחות מאלפיים קולות.

ניתן לה את האשראי, שהיא תפגין מנהיגות ,והערוצים המסחריים לא יתחרו באותו יום על תוכניות של צחוקים , כי זה צריך להיות יום שדפוסי צום גדליה חייבים לחול עליו .

ביום ג׳ בתשרי ש צום גדליה, שום אמצעי תקשורת לא ינפיק סדרות של צחוקים . זו בושה וחרפה, שביום הרצח של רבין נעבור לסדר היום שגב האומה תתחרה בארץ נהדרת ואבי קושניר ינפיק לנו בדיחות .
כתוב תגובה ל- איצי...
גדליהו לא הביא עלינו מות ופיגו
  ב .ל   31/10/17 21:27
הבדל גדול בן רצח רבין ל גדליהו בן אחיקם גדליהו לא כפה על ישראל הסכם מות וחורבן בעזרת שוחד מיציבושי את הסכם המוות והחורבן הנקרא אוסלו שגרם לאלפי חפים מפשע להיות קורבנות השלום
כל השוואה נלוזה של רצח גדליהו בן אחיקם לרצח רבין שהיה מחולל אסון אוסלו וקורבנות השלום הוא נבזות לשמה
כתוב תגובה ל- ב .ל
לבור ועם הארץ, החותם ב.ל
  למגיב שמסית   1/11/17 06:19
מגיב בור ועם הארץ. גדליהו בן אחיקם היה מינוי של שלטונות בבל שטבחו והגלו יהודים מארצם. למרות שהמינוי של גדליהו בן אחיקם היה של שרי הרצח והטבח הבבליים, עם ישראל מתכנס לאבל ביום ג' בתשרי על שנרצח מנהיג ממונה שעל העדה הקטנה שנותרה בישראל. מוקיעים את האיש, דווקא מזרע המלוכה, ישמעאל בן נתניה שהרג את כגדליה. הבור והעם הארץ, החותם ב.ל, בתגובתו לא הפנים את הקביעה ההלכתית המוקיעה את הרצח, והבור הזה ב.ל מביע הסכמה לרצח של מי שנראה לו , שהוא כפה הסכם מזיק לעם ישראל. רק חבל ששכחנו את הרב עובדיה , שהשווה בין שני המנהיגים וביקש להוקיע את רצח רבין כשם שאנחנו מוקיעים את רצח גדליה. התענית של צום גדליהו מחייבת הוקעת רצח ראש ממשלת ישראל, יצחק רבין.
כתוב תגובה ל- למגיב שמסית
ב.ל יודע מי זה גדליה?
  לא להתייחס ל- ב.ל   1/11/17 11:43
איתן, טור התגובות מימין צובר תאוצה של לאומנות משיחית עם הרבה הרבה בורות .

מסורת ישראל נתנה דפוסי קדושה של צום על רצח של גדליהו בידי יהודי, למרות שגדליה מונה לנציב על ידי רבי הטבחים נבוכדנאצר ונבוזראדאן . וכאן מגיח מגיב שמגלה הבנה לרצח של ראש ממשלה בישראל , כי דרכו הפוליטית לא נראית לו .
כתוב תגובה ל- לא להתייחס ל- ב.ל
אולי תחשוב לפני כתיבה?
  ב_שמואל   1/11/17 16:35
האם המסורת היהודית מזכירה את גדליהו כ"קדוש"? "גיבור"? "עושה שלום"? "ישר והגון"? ברור לכולנו שרצח ראש ממשלה הוא מעשה שלא יעשה, ועל זה יש צורך להזכיר את הפרשה של רצח רבין הנבל. חייבים לזכור שהוא לא נרצח בגלל דעתו אלא בגלל שהוא ייצג את מעשי חבריו, וכך אמר הבוגד חיים שור מראשי השומר הצעיר: "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב­87', ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם". nrg.co.il תפנימו זאת - שמאלנים נבזים, המדינה של כולנו ואינכם רשאים לעשות כל מה שבא לכם. עם זאת, במדינה תקינה, מעמידים למשפט ולא רוצחים בוגדים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אתה יצאת מדעתך ??
  למגיב ב. שמואל ..   1/11/17 20:20
אתה קורא לראש הממשלה זכרונו לברכה בשם נבל . בושה וחרפה .
כתוב תגובה ל- למגיב ב. שמואל ..
ב. שמואל אתה יצאת באמת מדעתך
  חרפה !   1/11/17 23:18
גדליהו בן אחיקם, שמונה על ידי שנים מהטובחים הגדולים של עם ישראל נבוכדנצר ושר הרוצחים שלו נבוזראדן, עם ישראל מבכה בקדושה ובצום את היצחו על ידי יהודי ביום צום בכל ג' בתשרי. וכאן בשנת 2017 ביום הזיכרון לרצח יצחק רבין יהודי בשם ב. שמואל קורא לראש הממשלה נבל.
כתוב תגובה ל- חרפה !
"חרפה" יקירי, כשאתה מתאר לנו א
  ב_שמואל   2/11/17 16:11
"חרפה" יקירי, כשאתה מתאר לנו את גדליהו כ"מונה על ידי שנים מהטובחים הגדולים של עם ישראל נבוכדנצר ושר הרוצחים שלו נבוזראדן" זה אומר שלדעתך שלמרות היותו נבל - עם ישראל מבכה את רציחתו. כך גם אני עושה, שלמרות שרבין היה נבל, חייבים לבכות את רציחתו, שהרי מעשה כזה הוא מעשה של אנרכיה הגורם לכאוס בחברה. לו חסידיו המעוותים של רבין הנבל לא היו נבלים כמוהו, ולא היו מנצלים את רציחתו לשם הסתה כנגדי, אזי היה ניתן לקיים יום אבל לאומי לזכר הרצח. אך כיוון שחסידיו של הנבל - נבלים בעצמם, התוצאה: שחייבים להזכיר לנבלים כמה רבין והם נבלים. אסור לסלוח לבוגדים שאינם חוזרים בתשובה. לדוגמה: משה סנה שבגד במדינת ישראל כסוכן זר - לקראת מותו הודה שטעה. בשמאל היו הרבה סוגים של בוגדים או שתולים שפעלו נגד המדינה בחסות מפלגות שמאלניות ובתמיכה של אנשי שמאל.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
למי שרוצה לדעת יותר על פשעי
  ב_שמואל   3/11/17 04:33
למי שרוצה לדעת יותר על פשעי השמאל, יוכל ללמוד קצת מהכתבה הבאה: zeevgalili.com
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ב.שמואל קובע שרבין נבל.
  הפיוס של ביבי   2/11/17 10:43
ביבי קורא לפיוס.

ביבי אמר בכנסת שרבין טעה ואין מקום לאמירות בוגד, נבל.

ביבי סיים את נאמו שרבין היה פטריוט ישראלי, ורגע אחרי זה הטירוף חוזר לסורו - רשת חברתית שנקראת "חדשות מחלקה ראשונה" מאשרת את התגובה שרבין נבל .

כתוב תגובה ל- הפיוס של ביבי
מה לא ברור בכך שרבין היה נבל?
  ב_שמואל   2/11/17 12:03
מה לא ברור בכך שרבין היה נבל? הרי הוא זה שחתם על הסכם הבגידה באוסלו, וכך אמר הבוגד חיים שור מראשי השומר הצעיר: "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב­87', ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם".nrg.co.il הרי כל מי שיודע לקרוא מבין שנבלים כמו חיים שור היו רבים מהשמאלנים הבוגדים, אז מה לכם להתלונן כשאתם מוגדרים כתומכי פושעים? עובדה שכולכם (השמאלנים המתלוננים כלפי) לא מתמודדים עם דברי הבוגד חיים שור. למה? כי גם אתם יודעים שהוא וחבריו - בגדו במדינה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
בצום גדליה מבכה עם ישראל את
  פלא יועץ   3/11/17 11:41
אובדנה המוחלט של העצמאות המדינית של ישראל בארצו,ע"י שארית הפליטה שנותרה בא"י ואף שימרה את קדושת הארץ לעם ישראל ואת התקוה לשובם של הגולים במהרה מבבל, והיכולת לקומם שוב את ביהמ"ק וירושלים מתוך האחזות בא"י בהמשכת הבניה ועבודת השדה, בהירצחו ע"י ישמעאל באה לסיומה האוטונומיה שניתנה לשארית ישראל בארצו.ז"א-גדליהו בן אחיקם פעל בדיוק הפוך מיצחק רבין,ובמיוחד מהכנופיה הבוגדנית בראשותו של שמעון פרס והפודל הנאלח שלו ביילין,אשר מסרו חבלי ארץ מרצונם לצפעוני הפלסתינאצי המבקש לקעקע את ישיבתנו בארצנו ולהביא לחורבננו המוחלט -סוג של התאבדות מרצון הנתמכת ע"י זרועות התמנון של הקרן לישראל חדשה, אשר שמה מעיד אודות מאווייה ומהותה האמיתית אותה הם מנסים להסתיר כל העת.וזאת משום שהשמאל האוטו אנטישמי הבין כי אין לו יותר אחיזה בללבבות ההמונים. והוא מבצע אקט הרסני של חבלה בעצם קיומה של מדינת ישראל. "כי אם אני איני בשלטון אז אין זכות למדינה להתקיים כלל." אלה אותן דמויות העומדות מאחורי ההסתה הפרועה כנגד הלגיטימציה של הימין היהודי בכללו,כאשר קצף עולה על שפתותיהם וסומק עז אוחז בהם כאשר עיניהם משדרות שנאה חולנית ללא גבול. אותם בזויים אף מארגנים את ההסתה בכיכר העיר, ומעודדים את הפילוג הפנימי ואת שנאת ישראל בעולם. קיצם של אותם בוגדים הולך וקרב במהרה.תתפכחו.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
2
שיהיה לוח שידורים מכבד את היום
  ניתן לה אשראי   31/10/17 12:26
בוא ניתן אשראי ליוליה שמואלוב ברקוביץ , שביום בו נציין את רצח רבין, יהיה לוח שידורים המכבד את היום . אני מסכים איתך , שיש לראות את היום הזה כיום צום גדליהו בן אחיקם, אך זו כבר דרישה מוגזמת .
כתוב תגובה ל- ניתן לה אשראי
3
ביום בו מציינים את הרצח
  לא ביום הרצח   31/10/17 12:59
איתן, חשוב להדגיש ש שמדובר ביום שבו מציינים את הרצח, ולא כפי שכתבת , שביום הרצח .


נקווה, שאמצעי תקשורת יתעשתו ויתקנו את המעוות בלי התערבות פוליטרוקית .
כתוב תגובה ל- לא ביום הרצח
4
לא ניתן לקיים את יום הזיכרון ה
  ב_שמואל   31/10/17 18:43
לא ניתן לקיים את יום הזיכרון הזה בלי ההסתה הנבזית של השמאל כנגד כל הימין ובמיוחד כנגד הציונות הדתית (ובר-אילן). תנועת בני-עקיבא כמזוכיסט הולכת כצאן לטבח לשיתוף פעולה עם השומר הצעיר הסדיסט, וברור שחניכי בני-עקיבא יושפלו כשפחה חרופה. מחנכי הציונות הדתית שואפים כל-כך לרצות את שונאיהם עד שהם מוכנים להשכיח את העובדה שרבין נרצח משום שהוא יצג את מעשי הבגידה של השמאל במדינת ישראל. וכך אמר הבוגד חיים שור מראשי השומר הצעיר: "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב­87', ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם". nrg.co.il מאז ומתמיד - הציונות הדתית בקשה לקבל הכרה מהגויים ולא השכילו להבין שהם "נסבלים" רק כשהם מקבלים מרות של השומר הצעיר. כשגוש אמונים חשב לפרוץ את התקרה, הוא נותר בודד וההסתה כנגדו הפכה ללגיטימית. אם קצינים מהציונות הדתית מתכננים להגיע לראש הפירמידה, הם צריכים להבין שיבצעו בהם סיכול ממוקד באמצעות האשמתם במעשה פלילי אמיתי או שקרי. אסור להניח לעובדה שרצח רבין נגרם על רקע הבגידה של מנהיגי השמאל במדינה והתמיכה שהשמאלנים נותנים לבוגדים. ראוי לזכור שהשמאל שונא יהודים.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ל-ב.שמואל
  ל-ב.שמואל   1/11/17 14:53
גם אם נקבל את כל הטעמות שלך נגד השומר הצעיר וגם נגד בני עקיבא, הרי נרצח (!!!!!!!!!!!!!!!!) כאן ראש ממשלה. לפני כ-2600 שנה נרצח גדליהו בן אחיקם התגובה הבריאה של התרבות היהודית לקיים יום צום לדורות מעל כל המחלוקות. לפני 22 שנה נרצח ראש ממשלה, ואנחנו נלך בדרכך או בדרך צווי מסורת ישראל, כפי שעוגנו בדפוסי ההלכה היהודית אחרי רצח גדליה בן אחיקם. חבל שכלי התקשורת המסחריים בלוח השידורים שלהם הציפו אותנו בחנגות של הוללות. ב.שמואל , חבל שהשנאה מובילה אותך למקומות, שאין ביניהם ובין יהדות מאומה.
כתוב תגובה ל- ל-ב.שמואל
היהדות רואה בבוגדים את הפושעים
  ב_שמואל   1/11/17 17:42
היהדות רואה בבוגדים את הפושעים הגדולים ביותר. לא רק היהדות רואה בבוגדים את הפושעים הגדולים ביותר אלא כל תרבות שהיא בעולם מענישה את הבוגדים בעונש הכי חמור שניתן לעשות. לכן, לו תומכי הבוגדים לא היו מנצלים את הרצח הזה להמשך ההסתה הנבזית שלהם, אזי היה אפשר לקיים ביום הזיכרון הזה - יום חינוכי בעל משמעות לאומית, אך כיוון שפושעים עקב אידיאולוגיה -לא מסוגלים להימנע מעשיית רווחים מהמצב, אזי אתם שם ואנחנו כאן. פשע הבגידה חמור ביותר משום שהוא גורם לרצח מאות ואלפי איש. ארורים הבוגדים ועוזריהם.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
5
בושה וחרפה לערוצים המסחריים
  תעודת עניות   1/11/17 10:38
בושה וחרפה לערוצים המסחררים , שלוח השנה העברי בכלל לא קיים בחישובים שלהם. בושה וחרפה שלא נתנו את דעתם שעל פי הלוח העברי יש לשוות לשידורים את האופי המתבקש מעובדת הרצח של ראש ממשלה בישראל , והם מצאו לנכון לתת לנו מנות של מסיבות בידור . בושה וחרפה .

בכיכר לא ידברו על הרצח , אלא רק על האחדות . בערוץ 10 ובפליטי ערוץ 22 ידברו צחוקים על גבי צחוקים .
כתוב תגובה ל- תעודת עניות
6
ללמוד את הלוח העברי
  י״ב בחשוון   1/11/17 11:56
זה מה שקורה , שהלוח העברי לא קיים אצל אף לא אחד ממקבלי ההחלטות בתקשורת המסחרית .
כתוב תגובה ל- י״ב בחשוון
7
מותר לערבים להגיע להפגנת הימין
  שאלה לאיתן   1/11/17 15:14
לזכר רצח רבין?
כתוב תגובה ל- שאלה לאיתן
תשאל את המארגנים
  לשואל השאלה   1/11/17 19:58
מה אתה רוצה מאיתן . תשאל את המארגנים, אם הם מעונינים בנוכלות של. ערבים .
כתוב תגובה ל- לשואל השאלה
הנוכלות היא של המארגנים.
  למיטב הבנתי,   2/11/17 10:28
מדובר בכנס ימין לכל דבר ועניין, שמארגניו מנסים להלביש אותו במחלצות שקר של דמוקרטיה. אני מסכימה, שאיתן אכן לא קשור לנוכלות הזו, אבל הפניה הזו שלו לתקשורת לשתף פעולה עם הנוכלות הזו היא בעיני מגוחכת. ליצנות הרייטינג הנבובה של התקשורה מתאימה בול לכנס העלוב הזה.
כתוב תגובה ל- למיטב הבנתי,
אתה צודק בהחלט
  למיטב הבנתי   2/11/17 19:52
זו עצרת של ימין .
כתוב תגובה ל- למיטב הבנתי
8
גדליה בן אחיקם
  מנדלה משינקין   3/11/17 14:25
מי זה הגדליה הזה ? כדאי שהכותב יברר כמה אחוזים מתלמידי החינוך הממלכתי יודעים במי מדובר. והם לא יודעים בשל סכנת ה"הדתה". עדיף שתתיחס לכך מאשר לכתוב רשימות שהנוער החילוני אינו יודע על מה אתה סח !
כתוב תגובה ל- מנדלה משינקין
9
יוליה אינה מתאימה
  התקשורת   3/11/17 15:07
יוליה אינה מתאימה לתפקיד רב האחריות בתקשורת ,
כתוב תגובה ל- התקשורת
10
כל הברברת הזו סביב העצרת,
  איתן, חליק ג׳נטיל   3/11/17 18:36
היא אחיזת עיניים של ימין עלוב וצבוע. עדיף ליאור שליין משידורים חיים מהכיכר ועוד ברברת פסאודו שלום ופסאודו דמוקרטיה mekomit.co.il/
כתוב תגובה ל- איתן, חליק ג׳נטיל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il