w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
מדובר בתרבות שקר של זריית חול בעיני הבריות - הכל כדי לרומם את תדמית הצבא גם במקומות שהוא כשל. גנבת דעת זו חומרתה היא חרב פיפיות משום שהיא גם מטעה את אזרחי ישראל וגם הצבא מתחיל להאמ...
חיים רמון
חיים רמון
מזה תשעה חודשים אתה מקדם שלל תוכניות הזויות להחלפת השלטון האזרחי של חמאס ברצועת עזה. כל התוכניות שלך נכשלו ללא יוצא מן הכלל, משום שמלכתחילה הן היו מנותקות לחלוטין מהמציאות ברצועה. ...
דן מרגלית
דן מרגלית
מה משקל ההפגנות? ההגדרה שניסחתי לעצמי היא זו: ההפגנות לא יפילו את נתניהו אך בלעדיהן נתניהו לא ייפול    הן אינן תנאי מספיק אך הן תנאי הכרחי
1,000 שקל אגרה על כל פועל למינימום 350 פועלים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
איציק וולף
מדינת ישראל חייבה תאגידי בניין לשלם אגרה של 350,000 שקל עבור 350 עובדים זרים, אך לא הצליחה להביא את הכמות המובטחת    רבים מהפועלים שהגיעו מהודו ומסרי לנקה לא היו פועלי בניין בהכשרתם...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מתקפת פצמ"רים על ישובי הדרום
מאת: יואב יצחק  |  19/03/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מטומטמים תלונה לאום? חיל אויר!
  חץ   19/03/11 11:28

אין בידי האום למנע את נפילת הצמרים לשטח ולישובים בישראל.

רק חיל האויר, צה"ל עם התותחים והטנקים יכולים לשתק את מקורות הירי ולהשמיד את היורים!

להפציץ עד השמדת המטרות!
כתוב תגובה ל- חץ
כל כך נכון!!
  יהודי מאמין   20/03/11 08:53
למי אכפת מהאו"ם? זה הדבר הכי טיפשי בעולם, כשאין להם מה לעשות הם עושים את כל ימי האהבה, אז מי הם בכלל? נפצעו 2 אנשים אצלנו?!! זה יותר מידי!! על כל יהודי שנפצע להוריד כפר!!
כתוב תגובה ל- יהודי מאמין
2
לא לההריף המתח! להבליג!!!
  חץ   19/03/11 11:58
לא להחריף את המצב. לא להגיב בהפצצות. בסוף יגמרו להם הפצמרים ויהיה שקט (עד המשלוח הבא).

הישובים יכולים לספוג את הירי הזה כי גם הבלגה היא עוצמה (פנינה מפיו של אריק שרון!)

על פי תורת הח"כ אורון והח"כ לשעבר הד"ר יוסי ביילין והישובים בעוטף עזה שהם מתנועות הסמול (מר"צ) הדוגלים במומ ובחתירה לשלום עם החמס הג'יהד האיסלמי וגם עם גדודי עיז אדין אל קסאם ואפילו גם עם החיזבללה.

כל מה שדרוש זה עוד כמה וויתורים על כמה שטחים עד שיגיעו הדרישות הנוספות החדשות.
כתוב תגובה ל- חץ
3
הצבא לא מגן על אזרחים
  ומנהיגים בפחד   19/03/11 12:24
והערבים : חוגגים"....
כתוב תגובה ל- ומנהיגים בפחד
4
הם רוצים לחמם,הבה וניתן להם אש
  זו מלחמה   19/03/11 12:52
כתוב תגובה ל- זו מלחמה
5
כל עוד לא מגיעים למגדלי אקירוב
  אליהו חיים   19/03/11 13:09
זה לא בדיוק מה שמעניין את שר הבידחון שלכם.
אתם זוכרים כיצד הופקרו לוחמי צד"ל, אולי אתם זוכרים את הזקנה מהמסדרון בנהריה, או אולי את מדכאת יוסף שהופקר בקבר יוסף.
כל עוד ישבו היהודונים בממרתפים בדרום הארץ ולא יעלו להפגין מול מגדלי אקירוב ,ימשיכו לקבל פצמר"ים ואף גרוע מזה,כל מה שנעשה או לא נעשה האו"ם יגנה אותנו, אז לפחות לעשות משהוא,או שאולי האדון נתניהו יתן אישור לבית אחד מול כל פצמ"ר ובאו היהודונים על סיפוקם.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
6
שוב המדינה מפקירה את אזרחיה
  דודי29   19/03/11 13:47
כמו שהמדינה הפקירה את תושבי המרכז לאינתיפאדת המחבלים המתאבדים באוטובוסים ומרכזי בילוי ,כך היא הפקירה את תושבי הדרום לאינתיפאדת הקסאמים והפצמ"רים ואת תושבי בצפון לטרור הרקטות של חיזבאללה. המדינה הזו מופקרת.היא מחזיקה מערכת ביטחון ב50 מילארד שקלים לשנה אבל לא מפעילה אותה כראוי נגד אוייביה.התוצאה היא ברורה,ארגוני טרור רצחניים (שאוגדה אחת בצה"ל מסוגלת להשמידם כליל) מאיימים שוב ושוב עלינו, אזרחי ישראל, ורוצחים בנו ללא לאות. זו לא מדינה זו רפובליקת בננות.אין כאן ניהול של מערכה נגד ארגוני הטרור.התגובות הן מבזות.צריך לחזור למדיניות החיסולים של שרון.לחסל את בכירי הטרור אחד אחד.לא צריכים לצאת לעוד מבצע גדול.מספיק לפעול בחיסולים כואבים של כל צמרת הטרור מכל הארגונים.זה לא יקרה כאן כי אין חשיבות לרצח אזרחים ישראלים.רק אם תקרה קטסטרופה אז תהיה תגובה .
כתוב תגובה ל- דודי29
7
ליברמן הוא שבתאי צבי מודרני
  גולדי   19/03/11 13:54
זה לא הצבא, אלה צוות הברברנים שעומד היום בראשות הממשלה, הרי גם הם יודעים שהם שופכים מילים ותלונות לאו"מ לריק ושליברמן נובח ואלים אולי כלפי םנים אבל בסה"כ הוא לא עושה דבר, תראו איך הוא שתף פעולה "בקבורת" חוק הגיור, הרי הוא מרמה את בוחריו ללא הפסק,
כתוב תגובה ל- גולדי
8
הבא להורגך השכם להרגו
  מוחמד   19/03/11 14:34
אנחנו הערפים מבינים רק כוח. במוח לא ילך שום דבר.
הפתגם, ערבי 100 שנה בקבר ואין בו אמונה, לצערי נכון.
אנחנו רוצים מדינה אלת לעם אחד.
צדק אורי אליצור בכתבתו כי עם העם בציון חפץ חיים,עליו להכריז על סיפוח יו"ש למדינת ישראל ולחוקק חוק יסוד כי ישראל היא מדינה היהודית.
כאשר יש נחש ארסי יש 2 אפשרויות. או שהוא יקיש ואז אתה מת,או שתרוצץ את ראשו של הנחש ותישאר בחיים.
הערפים משתלטים על העולם עם הולדת ילדים.למשפחה ממוצעת בשטחים יש 14 ילדים,כאשר כולם סופגים שנאה, הסתה,לרצוח,לחיים אין ערך.
לערבי לא איכפת אם הילד שלו יתפוצץ,ימות אחד יבואו 2 אחרים. האישה היא בית חרושת להולדת ילדים.
יש להכות ולהשמיד את מקורות הירי.אם המחבלים מסתתרים בין האזרחים,אז אותם אזרחים שחילקו סוכריות ברצח משפחת פוגל הי"ד,ומשתפים פעולה עם המחבלים, דמם בראשם.
יש לקיים את מצוות הפסוק, הבא להורגך השכם להורגו.
כתוב תגובה ל- מוחמד
9
אם לא משתמשים בנשק, אז בשכל
  אליק א.   19/03/11 16:20
לכן יש להביא את הסופרטנקר, להטביע את כל המנהרות כמנה ראשונה. פרט לכך, כולם יודעים מה יקרה ברוב השכונות של הרצועה אם הסופרטנקר יטיל את מימיו - הניקוז לא יעמוד במעמסה ולכן הביוב יצוף ואנשים ישחו בהפרשותיהם. אני חושב שזה יתן להם כמה ימי הגות נאותים בנוגע להנהגתם. כך גם אי אפשר יהיה להאשים את ישראל על שהיא יורה או שורפת את עזה. מים הם הרי לא נשק בשום הגדרה. אחרי הכל, בני אדם, אפילו מוסלמים, עשויים מכ-70% מים. עוד רעיון מלבב - החדרת פולס חשמלי רב עוצמה המדמה פגיעת ברק לרשת החשמל העזתית (גם העלאת המתח לכמה אלפי וולט למשך כמה שניות תספיק בהחלט). במקום להרוס את הגנרטורים, אפשר להרוס את כל המחרטות המחוברות לרשת יחד עם המקררים, המזגנים והתאורה וזה יביא להקלה משמעותית בצריכה ובייצור הקסאמים.
כתוב תגובה ל- אליק א.
10
לפחות צרפתים
  יצחק שמעון   19/03/11 18:52
מסכים עם 9 אליק,אבל כדי שזה יקרה ,צריכים להיות אמריקאים או אנגלים או לפחות צרפתים....
כתוב תגובה ל- יצחק שמעון
11
ברק ממשיך להפגיז שטחים ריקים
  תנו לצה"ל להגיב   19/03/11 21:02
כתוב תגובה ל- תנו לצה"ל להגיב
12
התעלמות הממשלה מהמצב האמיתי
  דבקה   19/03/11 22:05
להתקפת ירי 50 פגזי מרגמה בשבת 19.3 על ישובי עוטף עזה שנמשכה במשך 15 דקות, התקפה ראשונה מסוגה מהרצועה, בה נגרם נזק כבד לרכוש ולפציעתם של שני ישראליים, יש רק סיבה אחת: ההתעלמות המוחלטת של ממשלת בנימין נתניהו מהמצב האמיתי השורר עתה ביחסי הכת הצבאית המצרית החמס וסוריה, ומה שגרוע מזה העלמה מכוונת של מידע זה מדעת הקהל הישראלית.
במסגרת מדיניות זו לא מדווחים לציבור כי מצרים הכירה דה-פאקטו בשלטון החמס, עומדת להסיר בימים הקרובים את המצור מעל הרצועה, מהדקת את קשריה עם דמשק ועם הנהגות החמס והג'יהאד הפועלות משם. כמו כן מעלימה הממשלה כי לפחות עוד 2 עד 3 אוניות נשק איראניות, נוספות על האונייה 'ויקטוריה' הצליחו לשבור בשבועות האחרונים את המצור הימי הישראלי ולהביא נשק, כולל טילי ים-יבשה מדגם C-704, לרצועת עזה.
במילים אחרות, כשם שהכת הצבאית המצרית לא נקפה אצבע כדי למנוע את מעבר שתי אוניות המלחמה האיראניות בתעלת סואץ ב-22.2, למרות שהיה בידיה כל המידע הדרוש על מטען הנשק שהן נושאות, כך הכת הצבאית המצרית התעלמה מאוניות הנשק האיראניות שהגיעו לסיני. זאת למרות שישראל אפשרה למצרים להכניס לסיני שתי חטיבות חיל רגלים ממוכן ולפרוס אותם לאורך חוף חצי האי עם הים התיכון.
הסיבה העיקרית שישראל הרשתה זאת הייתה להגן על צינור הגז המוליך ממצרים לישראל. אולם כוחות מצריים אלה לא נקפו אצבע כדי לעצור את משלוחי הנשק האיראניים לרצועה.
השבוע פורסם בקול תרועה גדולה כי חודשה אספקת הגז המצרי לישראל. אין ולא היה לידיעה זו שום בסיס.
לאחר שישראל פנתה לבית הלבן, ולשני ראשי וועדות החוץ של הקונגרס והסנט האמריקני בבקשה שיפעילו לחץ על הכת הצבאית בקהיר לחדש את אספקת הגז, הודיעו המצרים כי האספקה חודשה, כאשר למעשה הם רק מעמידים פנים שהיא חודשה.
מידי יום מעבירים המצרים כמות ניסיונית של גז בטענה כי עדיין צריך לבדוק באם הצינור החדש שהונח לאחר הפיצוץ שהחמס ביצע בו ב-5.2, עומד בלחץ. כך הם מעמידים פנים כי אספקת הגז חודשה, וממשלת ישראל ומערכת הביטחון עוזרים להם בהעמדת פנים זו.
המקורות של תיקדבקה בקהיר מדווחים כי מאחורי מדיניות זו עומד שר החוץ המצרי החדש נביל אל-ערבי. הפעולה המרכזית בה אל-ערבי מתרכז מאז נכנס לתפקידו, היא הסרת המצור המצרי-ישראלי מעל רצועת עזה, פתיחת מעבר רפיח לתנועה חופשית של אנשים וסחורות, החלשה מכוונת בקשרי ישראל מצרים, ובקשרי מצרים עם אבו מאזן והרשות הפלסטינית ברמאללה.
זה לא היה מקרה בלבד, כי כאשר שרת החוץ האמריקנית הילארי קלינטון ביקרה השבוע (ביום ג' וד' 16.3-15) בקהיר, דאגה הכת הצבאית המצרית לשלוח לדמשק את ראש מנגנון המודיעין 'המוחבראת' , הגנרל מוראד מועפי Gen. Mourad Mwafi. זה גם לא היה מקרה כי הנשיא בשאר אסד בכבודו ובעצמו קיבל אותו לשיחה ממושכת ביום שישי 19.3. המקורות שלנו מוסרים כי ביום חמישי נפגש הגנרל מוראד מועפי עם מנהיג החמס חלאד משעל, למרות שהכת המצרית יודעת כי משעל היה אחד המשתתפים העיקריים בוועידת מנהיגי האחים המוסלמיים שנערכה בחרטום בשבוע הראשון של מרס, כאשר שני הנושאים העיקריים שעמדו על סדר היום שלה היו איך להביא להשתלטות האחים המוסלמיים על מצרים, ואיך להגביר את פיגועי הטרור בישראל. אפילו יו''ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הבין את המתרחש ולכן הוא עושה בימים האחרונים מאמצים להגיע לעזה ולהתפייס עם החמס.
במצב צבאי ומדיני כזה, בו ממשלת ישראל, מערכת הביטחון, וצה''ל ממשיכים להתעלם מכל התפתחויות אלה כאילו לא היו, ושירותי המודיעין הישראליים אינם מצליחים לעלות על עקבותיהם של מבצע
כתוב תגובה ל- דבקה
-המשך
  דבקה   19/03/11 22:43
כתוב תגובה ל- דבקה
-המשך
  דבקה   19/03/11 22:48
במצב צבאי ומדיני כזה, בו ממשלת ישראל, מערכת הביטחון, וצה''ל ממשיכים להתעלם מכל התפתחויות אלה כאילו לא היו, ושירותי המודיעין הישראליים אינם מצליחים לעלות על עקבותיהם של מבצעי הטבח ביום שישי 11.3 באיתמר, לא צריך להתפלא כי החמס הוא הקובע עתה את סדר היום הביטחוני הישראלי.
עתה שיש לו את הגיבוי המצרי, האיראני, והסורי ביחד, מצב ממנו אף פעם לא נהנה בעבר, הוא יכול להרשות לעצמו להסלים כל סוף שבוע את העימות עם ישראל, כאשר הוא בטוח בדבר אחד: לא בממשלה בירושלים, ולא במערכת הביטחון ובצה''ל בתל-אביב, יש מי שיגיב.
כתוב תגובה ל- דבקה
13
זו השעה להיכנס בחמאס !
  א.ל. רמת-גן   19/03/11 23:27
העולם עסוק בהתקפה על לוב וקדפי, עסוק בנעשה ביפן , במצרים בחריין תימן וסוריה. אין זמן יותר מתאים להיכנס בחמסניקים של עזה. שום מדינה לא היתה מבליגה על ירי של 49 פצמרים על שטחה!!!
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
לחסל את ראשי ארגוני הטרור
  דודי29   20/03/11 02:02
לא צריך עוד מבצע צבאי כמו עופרת יצוקה/חומת מגן. צריך לחסל בשיטתיות את בכירי ארגוני הרצח הפלסטינים. יש כמה עשרות ארכי-טרוריסטים ביהודה ושומרון,בעזה ובחו"ל. צריך לרדוף אותם ללא לאות ולחסל אותם אחד אחד.בכל אמצעי. במבצעים גדולים זה לא הולך כי כולם יורדים למחתרת. חייבים להכריע את הטרור ע"י פגיעה אנושה במה שהכי חיוני לו-בכירי הארגונים.לבכירים לא מזיז שאנו הורגים מחבלים או פוגעים בתשתיות.אכפת להם רק מחייהם.אם הם יהיו מאויימים, הם יחשבו עשר פעמים האם לירות רקטה לעברינו.אגב,פגיעה בבכירים משתקת את הארגונים יותר מכל הפצצה נגד תשתיות טרור או נגד פעילי שטח. זו מדיניות שהוכיחה את עצמה וחבל שלא הפעלנו אותה למשל לאחר חטיפת החיילים בלבנון או חטיפת גלעד בעזה.המדיניות מועילה יותר ממבצע בעומק השטח שגורר ביקורת בינ"ל ולא משתק את הרצון לרצוח אלא רק את היכולת באופן זמני.
כתוב תגובה ל- דודי29
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il