w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
הגרמנים נדהמו, הם נראו מבולבלים, תופעה כזאת לא הייתה כתובה בספרי ההדרכה שלהם, אולי גם בהם נגע קול הטנור האדיר    הגרמנים קפאו על מקומם, היהודים רעדו והתייפחו
דן מרגלית
דן מרגלית
לנוכח אי-הבהירות נחוצה חקירת משטרה בעניין ההתבטאות של שרה נתניהו על ראשי צה"ל    כותרת משנה: ביבי חומק מלומר כי אינו מאמין שהמטכ"ל חותר תחתיו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
על המילה "בוגד", שהושמעה בכיכרות בשלהי המאה הקודמת, נאמר בשעתו כי היא זו שהובילה לרצח יצחק רבין ז"ל    כינית יריב "בוגד", הסתת לרצח שלו    היום לאנשי השמאל, משסעי החברה, מותר להגיד ב...
בעז שפירא
בעז שפירא
בנימין נתניהו הוא עתיר ניסיון, אדם נבון ביותר, משכיל, בעל-רקע צבאי ובעל השקפה כלכלית אותה יישם כאן באופן שהפך את ישראל למדינה בעלת כלכלה חזקה ומשגשגת כפי שלא הייתה מעולם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חשיפה: המבקר פותח בבדיקת הטיפול והכשלים בתיק ליברמן
מאת: יואב יצחק  |  24/12/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
פרקליטות ומשטרע מכבסת פשע...
  כובס מדופלם   24/12/12 09:12
כעת כולם מבינים מדוע הביאו ZB ועיוות(לא טעות) את ווינשטיין כיועץ משפטי, את דנינו כמפכ"ל, את נאמן כשר משפטים, את אהרונוביץ כשר משטרע, ואת... מבקר המדינה החדש. לנקות את פשעי ההון שלטון של הכנופייה השלטת. כאשר מבקר מדינה נפגש עם ראש הממשלה והבוסית שלו שרה, כדי לעבור את וועדת הקבלה הביתית, כולם מבינים, מדוע הוא נבחר.
כתוב תגובה ל- כובס מדופלם
2
יואב יצחק מגלגל עיניים לשמים..
  נתין המחראה   24/12/12 09:35
יואב יצחק בהיתממותו משתף למעשה פעולה עם השחיתות השלטונית. מה למעשה כתוב כאן:המבמקר יבדוק כשלים בהתנהלות הפרקליטות והמשטרה. ואני לא יודע אם לבכות או לצחוק. כל חקירות ליברמן מוסמסו בכוונה תחילה ע"י המשטרה וגורמים בפרקליטות. יוחנן דנינו, ויינשטיין, אהרנונביץ, ולאחרונה שפירא, המבקר החדש, מונו בדיוק לשם כך. למוסס את כל החקירות של הארכי פושעי ליברמן. המבקר הזה כשנכנס הודיע, שהוא לא יעסוק בשחיתות שלטונית. אז מה כן הוא יבדוק??? האם נעשה עוול לליברמן. הרי כל החקירות כנגד ליברמן מוסמסו בכוונה תחילה, וכעת הוא יבדוק האם נעשה לו עוול, במקום לבדוק מדוע, כיצד נבנתה, ומיהם הגורמים, שבחשו במכבסת הפשע למירוק פשעי ליברמן. יואב יצחק נופל כאן קשות, כמו שנפל בפרשת ניצב מזרחי. גם שם במקום לעסוק במעלליו של הפושע, עסק בקצין שלחם בפשע. על כן אני מציע שמר יצחק יפסיק לגלגל עיניים לשמיים.ושיבדוק טוב טוב מדוע מונה המבקר הנוכחי, אם לא להפוך את ליברמן מפושע רב מעללים לקורבן מסכן. ובא לציון גועל וקבס.
כתוב תגובה ל- נתין המחראה
המערכת לומדת משגיאות....
  נתין אבל לא תמים   24/12/12 13:27
טומי לפיד ושרון מינו את מזוז כדי ש" יבין את צורכי המערכת" .
שם קוד כדי שילבין את התיק של....

אבל אח"כ מזוז החליף את עורו וביחס לדרגים יותר נמוכים,נכנס בהם חזק ...

במינוי של מבקר לינדנשטראוס,השילטון טעה בגדול!
הם חשבו שלינדנשטראוס מחפש רק כבוד/חשיפה תיקשורתית,( וזה נכון) אבל הוא גם נכנס בהם חזק ולכן

במינויים הבאים של : ווינשטיין+שפירא הם מינו חתולים עצלים ש" מבינים מה א-י-ן לעשות".....
כתוב תגובה ל- נתין אבל לא תמים
3
השאלה הנשאלת , לצורך מה ?
  ישמעאל   24/12/12 09:56
אם משרד המבקר החליט לפתוח בבדיקה כדי לברר האם הסחבת היתה מוצדקת או לא אזי , זו בדיקה ברוכה . אם הבדיקה היא לצורך כיסוי התחת של הפרקליטות או היועץ המשפטי בנושא אזי , לא תודה ! הבנו את הפואנטה .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
יזמה חשובה
  אזרח חושב   24/12/12 11:19
כל הכבוד לתנועת אומ"ץ שהשכילה להציב תמרור עצור בפניו של היועץ המשפטי לממשלה.נכונותו של מבקר המדינה להתמודד עם הבעיה מעוררת הערכה
כתוב תגובה ל- אזרח חושב
אזרח חושב:אתה תחשוב יותר כשתקר
  שמעון בלילתי   24/12/12 12:15
המבקר חושש וחושש מאד מפרשה מוסתרת מהצבור,המבקר חושש מפרסום פרשה על טיוח נסיון רצח ילדה קטנה ונכה וסכון חייה באופן ממשי וישיר,שטויח על ידי אהרון ברק ,דורית בייניש,משה לדור,ומני מזוז,ויש למבקר יד ישירה למעשה,הוא והם מנסים להסב את הנושא בכתיבת בדיקות למינהם ובכתבי אשום לשם לחץ לאי פרסום הפרשה ,המבקר מושחת ובאחריות אני אומר זאת,כשספרתי לאבנרי מתנועת אומ"ץ על הפרשה תשובתו אלי הייתה"אין לי עו"ד שיתמודדו מול ברק בייניש וזמיר,המבקר וחבריו למאפייה השמאלנית מנסים באמצעות כתבי אשום למינהם להגיע להסכמות ובכדי לצאת מפרשת הילדה,להשלכות שהיו מפרשה זו קשות ביותר ובכדי שתבינו "אין קשות מהם' ולכן כל הסחבת הזו כי את הסחבת יש להאשים את היועמ"ש הקודם מני מזוז ואת הפרקליטות והמשטרה בתקופה זו .אומ"ץ המבקר,והמאפייה המשפטית חוששים מאד מאד מאד,ואז הצבור יראה ויבין מי אלה האנשים האכזרים השטניים האלה ודרך אגב בנושא הרב הראשי הרי סגרו את התיק מה פתאם החליטו לפתוח אותו מחדש?כל מה שקורא ושאתם שומעים בנושא ליברמן ואחרים וכתבי אישום מוזרים כנגד בכירים הם סביב הנוש שציינתי ,טיוח נסיון רצח של ילדה קטנה ונכה ובצוע פעולות אכזריות שטניות כגון:נסיון קרקוע ילדה מקורקעת וגניבת כספי הנכות שלה לשם לחץ על הוריה לסגור את התיק ומשפט מכור.ויותר קשה גרימת מוות של שופט .אז מר אזרח יקר:תחשוב שוב ותחשוב היטב.
כתוב תגובה ל- שמעון בלילתי
היי שמעון , הפרזת קצת לא ?
  ישמעאל   24/12/12 14:45
כתוב תגובה ל- ישמעאל
ישמאעל:בפירוש לא מסמכים אצלי
  שמעון בלילתי   24/12/12 16:24
והם מוכיחים את מה שאני אומר וזה אמיתי,ונראה וכנראה שאתה המום מהספור אבל זה אמיתי,ולכן הפרשה מוסתרת ולידיעתך:הפרשה נמצאת אצל שר המשפטים היועמ"ש ואפילו חברי כנסת ושרים כולל ראש הממשלה יודעים מהספור ומהפרשה,מחלחלים בתוכנו פרקליטיפ ושופטים שמאלנים אכזריים ביותר וזה כולל את משה לדור,דורית בייניש אהרון ברק מני מזוז ופרקליט מחוז ירושלים לשעבר אלי אברבנאל
כתוב תגובה ל- שמעון בלילתי
תגובתך מפחידה.
  אלה   24/12/12 18:23
כתוב תגובה ל- אלה
4
הפרקליטות מספקת למבקר פרנסה
  בר ברע   24/12/12 11:13
ולהיפך. זה לא עינין למבקר, המערכת הציבורית צריכה לומר את זברה: לא מתאימים לנו זמני חקירה אינסופיים, יש למצוא מישהו שלדעתינו יכול להציע שרותים יעילים יותר או להצביע מראש (כן מראש ולא בדיעבד) - על חסמים אמיתיים בתהליך. הטענה של אין כסף, לא יכולה לעמוד. כסף הוא במחסור אצל כולם.
כתוב תגובה ל- בר ברע
ליברמן
  שלמה כ   24/12/12 17:21
הדג מסריח מהראש אמרו צדיקנו ובאםבארזים נפלה שלהבת אז מה יגידו אזובי הקיר?
כתוב תגובה ל- שלמה כ
5
להיטות פתולוגית וסיבותיה
  עידןסובול   24/12/12 11:20
מרוב להיטות לבלום את ליברמן הגישו כתב אישום חפוז ורשלני, ובמשך שנים רבות לא טרחו לתחקר את העדים הישירים, שאולי היו מחזקים את רגלי התרנגולת של כתב האישום ואולי היו מקצצים אותן ומייתרים את הגשת כתב האישום, למגינת ליבם של כמה פרקליטים התאבים לעקוף את רצון הבוחרים ואת זכות הבחירה שלהם ושלוט ישירות במינוי חברי-כנסת, שרים ואפילו ראשי ממשלות.
 הולך ופוחת לדור
כתוב תגובה ל- עידןסובול
6
1 ו 2 . תהיו רצינים 12 ( 16-4)
  שנים כל מערכת   24/12/12 11:28
כל מערכת המשפט והמשטרה היו שפוטים של ליברמן ונתניהו לכן מרחו את החקירה 16 שנים.באמת תהיו רצינים !!!! (16-4 זה 16 שנים פחות 4 של ממשלת הליכוד הנוכחית)
כתוב תגובה ל- שנים כל מערכת
7
האמת!!מחפשים ורודפים את ליברמן
  די הפסדתם!   24/12/12 11:44
כל המערכת המישפטית רופסת.גועל נפש.הפרקליטות הודיעה על הגשת כתב אישום. מה קרה עכשיו? מחפשים עוד ראיות? כלומר מה שיש זה שואף לאפס.זה נהיה שקוף!!! רודפים את ליברמן. אין כאן משהו אחר!בושהוחרפה לויינשטיין ולפרקליטות.
כתוב תגובה ל- די הפסדתם!
8
כל הכבוד למבקר ולאריה אבנרי
  אמיר חרמוני   24/12/12 11:56
כל הכבוד, אני מקווה שאכן החקירה תמוצה והמבקר יגיע למסקנות על פרשה שמכל כיוון שמסתכלים עליה, התמונה נראית רע מאוד מאוד.
כתוב תגובה ל- אמיר חרמוני
הרבה יותר רע ממה שאתה חושב
  שמעון בלילתי   24/12/12 12:26
תקרא את תגובתי למספר 3 ותבין אם יש למבקר או לאומ"ץ בכלל כבוד כל שהוא,נקיון כפיהם נקיים אולי ממים וסבון,"נותנים לצבועים לשמור על הנבלות".
כתוב תגובה ל- שמעון בלילתי
9
על המבקר לחקור התנהלות ליברמן
  חד העיין   24/12/12 12:58
אין ספק כל נושא חקירת ליברמן מחויבת בדיקת המבקר ושאפו לאריה אבנרי שהגיש התלונה למבקר המדינה .
אותי מדאיגה ביותר התנהלות ליברמן בחקירה נגדו כל שיבושי החקירה אוירת העליהום על החוקרים זו התנהלות של מאפיה .
שהמבקר יחקור מי דחף את חוקר המשטרה ביחידת יאחבל סטאס יזמסקי להפוך לחפרפרת להוציא הקלטות מהמשטרה ולמסור למקורבי ליברמן אשר פתחו במסע השמצות ורדיפה אחר ניצב מזרחי שכבר היה ראש אח"ק לחקור מי עזר לחפרפרת להגר לקנדה ומי מימן אותו .שהמבקר יחקור גם את השתלשלות העינינים בהדחת ניצב משה מזרחי מתפקיד ראש אח"ק ומה חלקו של ליברמן בנושא .
שהמבקר יחקור מדוע ליברמן לטש עיניים דווקא למשרדי אכיפת החוק ודאג למנות אנשים מטעמו במשרדים אלה . את אהרונוביץ במשרד הבט"פ ואת עו"ד יעקב נאמן שהיה עו"ד של ליברמן בחברת הקש של בתו לשר משפטים.
על המבקר לבדוק מעורבות ליברמן במינוי מפכ"ל המשטרה דנינו
אשר יצא מספר ימים לפני הכרעת היועמ"ש בתיק ליברמן בהצהרה המכשירה את סגירת התיק.
על המבקר לחקור את מערובות ליברמן במינוי וינשטיין ליועמ"ש והאם יש קשר לכל העיכובים והתנהתלות של וינשטיין בתיק ליברמן עד לסגירת התיק הגדול נגדו מחוסר ראיות !!
עם כבר המבקר עושה בדיקה שיבדוק את כל פרשיית חקירת ליברמן מכל הזוויות והיבטים כולל תרגילי העיכוב בחקירה של ליברמן ועו"ד מני בחקירה שגם עיכבו את החקירה במשך חודשים רבים !!
בטוחני שיתגלו דברים רבים ותמוהיםפ מה באמת גרם לעיכובי החקירה בתיק ליברמן וזה לא רק עינוי דין לליברמן אלא גם תרגילים שיבוש ומיסמוס החקירה של ליברמן !!
כתוב תגובה ל- חד העיין
10
האם יצליחו סוף-סוף להעיף את
  נחום רינשטיין   24/12/12 13:17
ויינשטיין? האם נגיע גם למצב בו יילך גם נאמן המושחת? מדינה עם שני אלה בראש מערכת המשפט שלה נידונה לכליה!
כתוב תגובה ל- נחום רינשטיין
11
הלך העורב אצל הזרזיר.
  הלך העורב אצל הזר   24/12/12 13:18
מידת האמון שיש לי במבקר דומה לזו שיש לי ביועץ. צריך לראות מי חברי הכנסת שפעלו לבחירת המבקר כדי להבין את מי בחרו. אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה.
כתוב תגובה ל- הלך העורב אצל הזר
12
לבדוק את כל התיקים הפקטיביים
  אזרח   24/12/12 13:50
ליברמן הוא רק אחד. ומפורסם, בגלל זה כולם ממתמקדים בתיק שלו. הוא לא לבד. יש עוד הרבה תיקים אותם תפרו בפרקליטות מסיבות שונות לאזרחים שונים. יש להקים ועדת חקירה חיצונית שתבקר את הפרקליטות. ורצוי כמה שיותר מהר.
כתוב תגובה ל- אזרח
13
דנינו וסגלוביץ נכשלו - הביתה!!
  אזרחי המדינה   24/12/12 14:00
שניהם נכשלו בתפקיד - הביתה מהר.
כתוב תגובה ל- אזרחי המדינה
14
דנינו מונה על ידי ליברמן אישית
  הנה הסוד   24/12/12 15:15
דנינו מונה על ידי ליברמן אישית אחרי שנפגשו לשיחה אישית במקום נסתר. הכל ייחשף.
כתוב תגובה ל- הנה הסוד
15
לא מדובר בכשלים. מדובר בשיטה,
  שייייקה   24/12/12 16:54
להבנתי כל העיכובים נעשו בכוונה תחילה כשיטה להחזיק אנשי ציבור שבויים בידי היועץ המשפטי הפרקליט הראשי וקבוצת פרקליטים . גם המשטרה יודעת להשתמש באותה שיטה אבל הפרקליטות שוברת שיאים. בעיני זו עבירה של מעילה באמון בדרגה הגבוהה ביותר
כתוב תגובה ל- שייייקה
16
בדיקת תיק ויינשטיין
  ד"ר רון בריימן   24/12/12 19:22
יש לקוות שמבקר המדינה יהיה זריז יותר בבדיקת תיק ויינשטיין בהשוואה לאיטיות של ויינשטיין בבדיקת תיק ליברמן.
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
17
צריך לבדוק את הכשלון ויינשטיין
  אברהם מערב השומרו   24/12/12 20:23
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
18
מלחמת חורמה תמות נפשי עם הפרה
  יעקב יעקב   24/12/12 21:50
הם מושתלים בכל מוקדי הכוח במדינה,,יד אחת עלומה מכוונת הכל,,בתיקשורת בפרקליטות ביועץ,,בצמרת המשטרה ואפילו בקצונה הגבוה בצבא,,ועל ההר שומרים עליהם כמטריה שופטי העליון בירושלים,מליכת מחשבת,,שפועלת ומתפקדת כמו דוויזיות צבא,,אבל למזלנו לפעמים גם מתחלקים כמו שהיתחלקו בענין שר החוץ ליברמן,,ואז מתגלית לעיני כל ערוותם,,שכן כל בר דעת לא שטוף מוח ולא משוחד יכול לראות את הרוע המתחזים המתימרים עושי הכשפים והקסמים אצל היועץ אצל הפרקליטות במשטרה ובמשרד המשפטים,,איפה יעקב נאמן,אתם שואלים??,,דרסו אותו עד דק בנציבות מס ההכנסה,,כל מי שמתקרב אליהם,,דמו בראשו,,קחו דוגמת אולמרט,,אם הוא לא היה ממנה את דניאל פרידמן לשר המשפטים,וקורא תגר על העליון,,אולמרט לא היה מואשם בכלום,,ולעניין שר החוץ 16 שנים בודקים ומחפשים לא השאירו אבן על אבן,,שבוע לפני הבחירות האחרונות,,חוקרי המשטרה פרצו לביתה של הבת,באישון לילה להחרים כל דבר שפגשו בדרכם,,והשאירו את הבית הפוך כלאחר שוד,,הדברים האיומים האלה התרחשו כאן במדינת ישראל בגלוי,,ולעיני כל בעידוד התיקשורת המשטרה הפרקליטות והיועץ כשמעליהם מגינים אנשי העליון,, ולבסוף אחרי 16 שנים של חקירות,,פסקו להעמיד לדין את שר החוץ בפרשת חברות הקש,,גניבה, שוחד,,הפרת אימונים ,,הלבנת הון,,הכל,,חוץ מאונס,,עשו לו חסד וקבעו לו שימוע לכסות ישבנים,,שלא יגידו,,והנה זה פלא כמו מכשפים ועושי הקסמים,הופס,,הכל התהפך,,פתאום אין להם ראיות,,למה ?? כי חלק מתו החלק השני עומד בתור למות ועוד כאלה שלא רוצה להעיד ויש עדים שגרים מעבר לאוקינוסים,, בלגן הם אומרים,,מצטערים אין לנו ראיות,,ולמה 16 שנים,,למה,?,ככה לא יודעים ,,השחצנות הברוטליות הציות העיוור ההתנשאות , לא איפשרו להם לוותר,,מבלי אשמה ,,ואז בא להם הרעיון,,עניין השגריר בבלרוס, פאטה מורגנה,, של כישוף..מכשפים מיומנים,,,שאין להם מתחרים ,,בכל העולם,,אפילו לא במדינות החושך ,, הזנות השיפוטית רוצה להיות חוקית ואפילו אם זה פגיעה זדונית באדם שאינו יכול להגיב,, ואז גרמו להתפתרות השר,,אלא מה,,גם כאן,,הרוע והברוטליות נמשכים,,בלי בושה,,דוהרים כעדר אחוז שיגעון,,את הפרה הזו חייבים לשחוט,,ולהאכיל את בשרה לעניי הדעת של עולם השמאל,ויהי מה תמות נפשי עם הפרה
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
חשיפה
  טולסטוי   2/01/13 23:34
אין צודק ממך!כול הכבוד!
כתוב תגובה ל- טולסטוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il