w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
כדי למנוע בעתיד טענות שווא כ"לא ידענו" ו"לא איימתם" אני מציע להפוך את אזהרתו של לפיד ל"קאסוס באלי"
אברהם שרון
אברהם שרון
צריך ואפשר להתיר להורים לכתוב על מצבת בנם שנפל כל מה שהם רוצים    חלקת הקבר היא חלקת אלוהים הקטנה והיחידה שלהם    היא מחוז החפץ והגעגועים מעתה ועד עולם, צריך ואפשר לאפשר להם לכתוב על...
חיים רמון
חיים רמון
לקח לצה"ל קרוב לשלושה חודשים לפרק גדוד אחד של החמאס ולחסל את רוב לוחמיו, אבל תוך שישה חודשים הצליח החמאס לשקם בחזרה את הגדוד ולהכין אותו ללחימה אינטנסיבית
1,000 שקל אגרה על כל פועל למינימום 350 פועלים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
איציק וולף
מדינת ישראל חייבה תאגידי בניין לשלם אגרה של 350,000 שקל עבור 350 עובדים זרים, אך לא הצליחה להביא את הכמות המובטחת    רבים מהפועלים שהגיעו מהודו ומסרי לנקה לא היו פועלי בניין בהכשרתם...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוקרי המשטרה לא מצאו ראיות לסכומי המתנות שנטענו לנתניהו
מאת: יואב יצחק  |  15/01/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בכל מקרה נתניהו צריך להימנע
  עם ישראל חי   15/01/17 11:01
מקבלת מתנות ממקורבים ובעלי אינטרסים.
כתוב תגובה ל- עם ישראל חי
מילצן הוא חבר ולא בעל אינטרסים
  קורא בעיון   15/01/17 13:48
לא צריך להגזים ולדרוש מראש הממשלה לא לקבל מתנות מחברים.
זה דבר שאינו מקובל בשום מקום בעולם ולא מוגדר בשום חוק.
קבלת מתנות מבעלי אינטרסים באופן שקושר את המעשה לקבלת טובת הנאה בתמורה זה סיפור אחר, אבל זה לבטח לא המקרה של רש הממשלה נתניהו !!!
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
2
אכלוהו-שתוהו וגם עישנו אותו
  מיכל מירושלים   15/01/17 11:05
לו עישן ושתה את הכמות הננקבת - כבר כתבתי זאת - היה מזמן "לא עלינו" בר-מינן. אבל איש לא "חשב" במונחים כאלה, או לא רצה לחשוב כך.

אני חוזרת ואומרת - ימני - ובעיקר ששמו בנ-ימין - אל לו לקבל אפילו אסימון שחוק - האמינו לי - אני יודעת על מה אני שחה וכותבת.

במקרה של אסימון שחוק - אף עיתונאי מושתן - לרבות עיתונאי מתחיל בעיתון "צהוב" (עיתון "חדשות" ז"ל) שיש לו ראש "כחול" ופה מפיק "זבל" העונה לשם סילבנוש, בו החל את הקריירה הנוסקת שלו עוד בטרם הפך לבן משפחת מוזס - לא היה מצליח להעסיק את עם ישראל ב"כזבי תקשורת" הקרויה בצדק בישראל בשם תשקורת.

כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
הפרוטוקולים של זקני הסמול
  פרוטוק.זקני ציון   15/01/17 16:32
כך השטלתה משפחת נתניהו על שוק הסיגרים והשמפניות בעולם
כתוב תגובה ל- פרוטוק.זקני ציון
צ"ל "השתלטה"- עברית - עברית
  דקדקן   16/01/17 08:18
כתוב תגובה ל- דקדקן
3
מנדלבליט בניגוד עניינים חמור
  מיכאל11   15/01/17 12:16
הוא היה מזכיר הממשלה בזמן שביבי ונוני ניהלו את שיחותיהם, ובזמן שחוק 'ישראל היום' הובא לכנסת. אולי ידע על השיחות של ביבי ונוני, ובוודאי שהיה בסוד העניינים הקשורים לחוק ישראל היום, קידומו, ואחר-כך עצירתו, כי זאת הרי מהות עבודת מזכיר הממשלה. לאור זאת, יותר ברור עכשיו מדוע קבר את הקלטות שהגיעו לידיו במשך עשרה חודשים. עליו להשעות את עצמו מיד מניהול החקירה ומקבלת החלטות על כתבי אישום בפרשה, בה הוא עצמו מעורב ואולי אף חשוד. אם לא ישעה את עצמו בעצמו, בג"ץ יורה לו לעשות כך. כבר הוגש מכתב התראה ליועץ, ואם לא ייענה, יוגש בג"ץ.
כתוב תגובה ל- מיכאל11
עקבות הקרן החדשה לישראל
  רוטוויל   15/01/17 12:38
בקרן החדשה לישראל רוצים את זהבה גלאון כראש ממשלת ישראל. היא לא נבחרה בבחירות דמוקרטיות - מה עושים? מנסים להדיח את האיש שנבחר בבחירות. שולחים עיתונאים לחטט בפחי האשפה שלו ולמצוא בקבוקים שלא נשלחו למחזור ובתוכם שרידי גלידת פיסטוק. מפציצים את התקשורת בלחצים על היועץ המשפטי לממשלה לחקור את עניין בקבוקי הפיסטוק. היועץ לא מצליח להפוך את בקבוקי הפיסטוק לעילת הדחה לראש הממשלה. מה עושים בקרן החדשה לישראל? שולחים טוקבקיסטים שיקראו להדיח את היועץ.
כתוב תגובה ל- רוטוויל
חחח...טוב שהגבת לטענות שהעליתי
  מיכאל11   15/01/17 13:24
אם יש לך מה להגיד לגופם של דברים תגיד. כנראה שאין וזה מה שיוצא. אגב, אני לא כופר בזה שרוב הציבור ימני ולכן השלטון צריך להיות ימני. אני לא בעד ללכת לבחירות עכשיו. אני מציע לימין לזכור שאין זהות מוחלטת בין ביבי לבין הימין. המשיכו לשלוט, אך העלו מישהו שלא נגוע בפלילים. יש עוד מנהיגים בימין מלבד הנגוע בשחיתות נתניהו.
כתוב תגובה ל- מיכאל11
עקבות הקרן החדשה לישראל
  רוטוויל   15/01/17 15:09
מתוך דף ההנחיות לטוקבקיסטים שלה: לא משנה על מה כותבים - תמיד תאשימו את ביבי ותמיד תתחזו לאנשי ימין כשאתם עושים את זה (כדי שהימנים הטיפשים לא יבינו שאתם מהשמאל).
כתוב תגובה ל- רוטוויל
הקרן ההרסנית הזאת נקראת
  משה מיכאל   16/01/17 01:06
הקרן לישראל חדשה (New Israel Fund), ומטרתה העקרית לחתור תחת הדמוקרטיה בישראל
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
לצערך כבר הוגש בג"ץ ונידחה !!!
  משתתף בצערך   15/01/17 13:53
כתוב תגובה ל- משתתף בצערך
ראה לינק בתוכן
  מיכאל11   15/01/17 15:09
על המכתב של אלדד יניב שנשלח היום ליועץ המשפטי. facebook.com לא יודע על איזה בג"ץ אתה מדבר, אבל אני מדבר על זה. שיהיה בהצלחה לכולנו, שמאל וימין, וש ה א מ ת תצא לאור
כתוב תגובה ל- מיכאל11
ממשיך להתחזות ל"בלתי מפלגתי"
  רוטוויל   15/01/17 15:40
מכירים את השיטות שלכם.
כתוב תגובה ל- רוטוויל
4
לא היה כלום כי אין כלום !
  אין כלום !   15/01/17 12:39
מה שבטוח, אם התשקורת הייתה מאוזנת והייתה בודקת את הנשיא פרס בזמנו, כי אז הייתה מגלה כמה היה נהנתן רודף כבוד ובזבזן !
כתוב תגובה ל- אין כלום !
5
מי מוסר לאברמוביץ וערוץ 2
  ישראלי שלא מבין   15/01/17 13:08
את החומר שאסור להראות עד סוף החקירה היכן המשטרה ובית המשפט למה לא בודקים איך הם מקבלים ומי נותן העם רוצה תשובות
כתוב תגובה ל- ישראלי שלא מבין
ומי מסר לכותב הרשימה לעיל ? !
  ל'לא מבין'   15/01/17 14:14
והרי מפכ"ל המשטרה הודיע שיעניש מי מהמוסרים...! גם לרה"מ בעצמו אסור ליידע מן החקירה...!
כתוב תגובה ל- ל'לא מבין'
6
פורסם: ברק אובמה ומשפחתו בזבזו
  בני בנקר   15/01/17 15:35
90 מיליון דולר מכספי משלם המסים האמריקני ב 8 חופשות שנתיות בהוואי. כמה סיגרים,שמפניות,גלידות פיסטוק אפשר לקנות בסכום זה ? מישהו יכול לעזור לי בחישוב ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
7
יהיה לנתניהו קשה
  עורך דין   15/01/17 15:43
קודם כל כל הכבוד ליואב יצחק. תמיד טוב לקרוא כתבות שלא נסחפות עם הזרם, שמובילים כלי התקשורת המרכזיים ששמו לעצמם למטרה להיפטר מנתניהו, וכל האמצעים כשרים. אבל מבחינה משפטית נתניהו בצרה גדולה. לא בטוח כמה יצליחו להוכיח, אבל גם מתנות בהיקף של 20,000 ש"ח בשנה זה לא מעט. במיוחד שנתניהו לא מכחיש שהוא ביצע פעולות מסויימות בעבור מילצ'ן כולל שיחות עם ג'ון קרי. זה מעורר קושי רב וקשה לשים את הקו בין חברות ובין יחסי תן-קח. מעבר לכך, פרשה שקצת מוצנעת היא פרשת פאקר. ידוע שפאקר היטיב עם יאיר נתניהו בהטבות ששווין רב לרבות מימון חופשות. והכול בזמן שוינרוט מטפל בהשגת תושבות עבורו (לא פעם ראשונה שעורכי הדין של נתניהו בוחשים בקלחת). אני מניח שנתניהו יטען שהוא לא היה מודע לטיפול של וינרוט אבל אם יוכח אחרת זו בעייה קשה. לעומת זאת, פרשת נוני מוזס היא בעיני קישקוש מופרך שאין בו שמץ של פליליות. שני פוליטיקאים (גם נוני הוא סוג של פוליטיקאי) מדברים על מה יכתבו אמנון אברמוביץ ואבי רצון. מסריח - כן. פלילי- ממש לא.
כתוב תגובה ל- עורך דין
8
פאקליטות
  המזימה   15/01/17 16:04
פרקליטות המדינה מטייחת חקירות נגד ראש עיריית ראשל"צ אשר הטיב עם חברו ארז מוסצ'ו על חשבון הקופה הציבורית ותושבי העיר בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים, בו בעת פרקליטות המדינה מבזבזת מיליוני שקלים בחיפוש אחר קבלות לסיגרים בהיקף של אלפי שקלים. האם מדובר בחלם או בשחיתות לשמה המפורש?
כתוב תגובה ל- המזימה
9
יואב יצחק
  סתם אחד   15/01/17 18:16
לפני הבחירות בארצות הברית רציתי אפשרות לחדשות אלטרנטיביות. כאלו שלא מבלבלות בין עובדות, פרשנות ומשאלות לב. וגם חיפשתי חדשות שנכתבות על ידי כתבים ימניים, כדי לשמוע פרשנויות ומשאלות לב ימניים לשם שינוי. אני חייב לציין שאצל יואב יצחק מצאתי את סוג החדשות הראשון. עובדות שהוא מציג אכן אחר כך מתגלות כאמת בניגוד לערוץ 10 2 והעיתונים השונים.והפרשנות הרבה יותר ריאלית ומתבססת על עובדות. תודה לך יואב על השירות הנפלא שלך ועל היושרה העיתונאית שהיא ממש אבל ממש מצרך נדיר ביותר במחוזותינו.
כתוב תגובה ל- סתם אחד
אתה לא סתם אחד,אתה,,,
  אברהם מבית דגן   15/01/17 19:27
אני,ועוד רבים וטובים חושבים כמוך.
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
כמה שאתה צודק
  אראל   15/01/17 21:24
כתוב תגובה ל- אראל
10
ומה עם הידיעה מ-1.1.2017?
  דניאל י.י.בןאבו   15/01/17 18:24
אני רק שאלה: ביום 1.1.2017 פירסם גידי וויץ בעיתון המאוד "חשוב" - דה מרקר את הידיעה הבאה" "החשד: מתנות במאות אלפי שקלים לנתניהו; הפרשה השנייה "תרעיד את אמות הסיפים" על פי חומר הראיות, המתנות יקרות הערך לא רק נחתו עליו - נתניהו היה גם בררן לעתים ובעל דרישות ■ בימים הקרובים נעסוק כולנו ככל הנראה במנהגי העישון והאופנה של ראש הממשלה וביחסי הידידות המיוחדים שקשר עם בעלי אמצעים ששימשו כסנטה קלאוס גם בימי חול" אז איך זה מסתדר עם מה שכותב יואב יצחק? האם גידי וויץ קיבל את "המידע" הזה ממקור במשרד המספחים או שמא המציא אותו כדי להשחיר ולעורר מהומה על לא מאומה?
כתוב תגובה ל- דניאל י.י.בןאבו
11
איפה המפכ"ל אלשיך ? השקרן הזה
  חשדנית   15/01/17 18:48
הבטיח שלא יאפשר ששוטרים ידליפו מתוך החקירות אבל הם מדליפים ועוד איך בראש חוצות בלי שום עכבות. ערוץ 2 מקבל מהם תמלילי קלטות ישר מהחקירות. שרה נתניהו הגישה תלונה ליועץ המשפטי על הדלפות מגמתיות מהחקירה שלה ע"י החוקרים שלה בעצמם. ואלשיך השקרן שותק ! ולא עוצר את השוטרים האלה. לא בודק בפוליגרף מי הדליף (כמו שהבטיח) כנראה שאין שום הבדל בינו לבין השוטרים המושחתים...

הנה תקראו מה שאמר בכנס עורכי דין באילת ב-4/2016

"המפכ"ל אלשיך אמר עוד כי המשטרה הכריזה רק על נושא אחד טאבו - הדלפות מחקירה. "אני משלם על זה מחיר אישי, אבל לא מוכן להישבר. לא נדליף מחקירה, פופולרי מאוד לייצר כותרות, אבל הדלפה מחקירה פוגעת בכבודו של האדם"."
מקור:
ynet.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
לא נראה שיש כאן שקרים מצד
  לחשדנית   15/01/17 19:49
המפכ"ל. לדעתי, הוא חושש מפני ה"אריות" האלה, היושבים בתפקידיהם שנים (הם הותיקים והוא נטע זר וחדש יחסית). הם ממולחים וחזקים והוא חלש לעומתם. אז במקום לקרוא להם לסדר הוא מתנהג כבת יענה ומחריש. לדעתי, חולשתו זו מציקה לו מאד. אולי היתה זו טעות לבחור בו כמפכ"ל וחבל שזרקו את המועמד הקודם בגלל הרעש הקולוסלי הבלתי-מוצדק, שהקים השמאל.
כתוב תגובה ל- לחשדנית
באמת השאלה העיקרית בפרשות:
  מי המדליף מהחקירה   16/01/17 11:07
כתוב תגובה ל- מי המדליף מהחקירה
היום קיבלנו תשובה-מני יצחקי עף
  חשדנית   16/01/17 12:33
המפכ"ל אלשיך העיף מהמשטרה את ראש אגף החקירות ניצב מני יצחקי, זה שמחדרי החקירות שלו הודלפו חופשי חופשי כל ההקלטות מהחקירות של ביבי ונוני לגיא פלג מערוץ 22.
כמו כן הועפו כל הקצינים שהיו אמורים לשמור על המשמעת של השוטרים וכנראה לא ביצעו את תפקידם על הצד הטוב ביותר...חחח

1. תנ"צ יעל אידלמן, 57, עו"ד, משמשת כיועצת המפכ"ל לענייני נשים ובתפקידיה האחרונים שירתה ראש מחלקת המשמעת וראש מדור דין משמעתי
2. תנ"צ שאול גורדון, 57, עו"ד, משמש כיועץ המשפטי של משטרת ישראל
3. תנ"צ רחל אדלסברג, 60, נשיאת בית הדין למשמעת של משטרת ישראל. שירתה כשופטת בבית הדין למשמעת של המשטרה.




כתוב תגובה ל- חשדנית
12
המשכורת של ביבי לחודש
  חשדנית   15/01/17 19:22
17,000 ₪ בנטו. הייתם מאמינים ? ממש שערורייה שראש ממשלה מקבל פחות כסף ממנכ"ל או שופט בעליון. אני לא מאמינה שזו משכורת של ראש ממשלה ! תגידו, אתם המחוקקים השתגעתם ? נרדמתם ? הצנע כבר עבר מזמן. צריך להעלות לו את המשכורת דחוף ועכשיו כך שראש ממשלה לא יצטרך לקבץ מתנות מהחברים העשירים שלו. צריך להעלות לו את המשכורת פי 2 ושלוש וארבע. ולא רק לטובתו אלא לטובת כל עם ישראל כדי שלכל ראש ממשלה לא יהיה תמריץ לאסוף עמלות מרכישות של המדינה או של הצבא...זה בדיחה מה שהוא מקבל עכשיו. אין פלא שהוא משלים הכנסה מתרומות של נדיבים...
מצד שני - חייבת להיות ביקורת אמיתית על פעולות כלכליות שראש הממשלה מבצע, כי יש חשש לטוהר המידות. לדוגמא - פרשת הגז הטבעי והטייקונים, פרשת רכישת הצוללות, פרשת רכישת מטוסי F-35 במחיר מופקע (ע"ע טראמפ) ובכמות לא סבירה, פרשת העמלות של אהוד ברק על כל הרכישות שהצבא עשה בזמן שהיה שר ביטחון (כעדות אהוד אולמרט)...
צריך שתהיה לאזרחים גישה חופשית, באמצעות האינטרנט, לכל המסמכים והחוזים שראש הממשלה חותם בשם עם ישראל. זו זכותנו לבדוק אותו. לדוגמא - ההסכם עם החמאס, ההסכם על הגז... בקרוב חמאס יקים בעזה מתקן להפקת חשמל מגז טבעי שיסופק לו על ידי ישראל, בחינם. האם מדובר בגז משדה הגז שאהוד ברח גנב ממדינת ישראל ? ומי עוד ירוויח מזה ? טוני בלייר, ג'ון קרי, אבו-מאזן, ראשיד ועוד כמה. לכולם יש אחוזים.
הנה תקראו כאן:
news1.co.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
בסוף מתברר כי BB ישר מכולם.
  וזה מטריף אותם.   15/01/17 20:54
כתוב תגובה ל- וזה מטריף אותם.
איך לא חשדנו בזה קודם !!
  א.ל. רמת-גן   15/01/17 20:57
צריך להעניק מדליה למגיבה חשדנית:החשד שלה לגבי כשרות רכישת 50 מטוסי F-35, יביא לפתיחת חקירה חדשה נגד נתניהו ושמה בישראל יהיה: תיק 3000. תרשמו לפניכם.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
רכישת מטוסי F-35
  חשדנית   15/01/17 23:24
אל תשכח שהכסף מגיע מהמימשל האמריקאי במסגרת תקציב הסיוע לישראל. אנחנו לא נצטרך לשלם על המטוסים האלה מתקציב המדינה. אבל, ההפרש בין המחיר האמיתי של F-35 לבין המחיר המופקע שבו הוא נמכר בישראל ובארה"ב זה בדיוק השחיתות.
לא מזמן הודיע טראמפ לחברת לוקהיד מרטין שמייצרת את המטוס בארה"ב שהם חייבים להוריד את המחיר שלו. הוא טען ש"עלות המטוסים יצאה משליטה" והוא שוקל לא לרכוש מטוסים כאלה לצבא ארה"ב אלא לשדרג את המטוסים הנוכחיים בחברת בואינג. בתגובה, המנכ"לית של לוקהיד מיהרה להודיע שהיא תוריד את המחיר באופן משמעותי, כלומר הודתה שהמחיר הנוכחי לא מוצדק. אגב, היא הגיעה לישראל לא מזמן והתקבלה בכבוד מלכים, גם אצל נתניהו, גם אצל בנט וגם במפקדת חיל האוויר הישראלי...
הפרש הכסף בין מחירו הנכון של המטוס לבין המחיר שבו הוא נמכר הולך ישר לכיסים של כמה וכמה אנשים. על 'עמלות' מסוג זה דיבר כנראה אהוד אולמרט כשהעיד ששר הביטחון שילשל לכיסו עמלות מכל עיסקה ביטחונית שנעשתה בישראל. מדובר בעשרות מיליוני דולרים. כל מטוס עולה כ-110 מיליון $. מדובר ב-50 מטוסים שלא בטוח אם הם באמת הבחירה הטובה ביותר עבור חיל האוויר ואם הוא בכלל צריך כמות כ"כ גדולה של מטוסי חמקן כאלה. סה"כ מדובר ב-5.5 מיליארד $ שהם כ-22 מיליארד ₪ שמניבים עמלות מאוד מאוד מאוד שמנות לבעלי העניין...אין פלא שקראו למטוס הזה "אדיר"... חחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
13
אם נוני יכול לעצור את הפרסום ה
  אברהם מבית דגן   15/01/17 21:00
שלילי נגד ביבי הוא גם לכאורה יזם אותה.
כתוב תגובה ל- אברהם מבית דגן
14
וואוו! עכשיו הבנתי למה רצו מ"מ
  חשדנית   16/01/17 00:12
ב-7.1.17 פורסם שוועדת השרים תדון בהצעת החוק שהגישה מירב מיכאלי ממפלגת העבודה (הנכדה של קסטנר) לחייב את ראש הממשלה למנות לו ממלא מקום.
כנראה שכבר אז הם ידעו שהולכים להפיל את נתניהו והם רצו למנות לו מ"מ כך שאם הוא יצטרך לעזוב את הממשלה ייכנס במקומו ממלא מקום (במקום בחירות חדשות), שיהיה הכי מתאים להם ולאג'נדה שלהם. כנראה עוד משת"פ אמריקקי

הצעת החוק נדחתה בקריאה טרומית ב-11.1.17 וכך אומר על זה ח"כ יריב לוין שנבחר להשיב בשם הממשלה -

"נראה שח"כ מיכאלי מביאה את ההצעה בעיתוי מקרי לחלוטין. מה עורר את הרצון להביא את החוק הזה דווקא עכשיו? החוק הזה נולד נוכח המצב הקיים ומה שמתרחש בימים אלה. הוא לא איזו סוגיה תאורטית כללית שאין לה שום השלכה נקודתית עכשיו. נוגעת ללב הדאגה שלך שהממשלה תתפקד, אני כל הזמן שומע טענות כמה דברים רעים אנחנו עושים והיה טוב לכל מעצור ובלם, אז אני לא מבין את ההיגיון. אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש במהלך הזה במועד ובעיתוי הזה, כאילו יש כאן כבר כל מיני מחשבות על מה עתיד לקרות כתוצאה מההליכים שמתנהלים וזה דבר שאי אפשר להסכים לו."
עוד פרטים כאן:
main.knesset.gov.il
כתוב תגובה ל- חשדנית
אנא האל היה לו לעזר רב מלפניך
  יעקב יעקב   16/01/17 09:49
כוחם של אלה רק בתיקשורת- מסוגו של מוזס ובריוני המיקרופון-כ השיטה שבה הם פועלים בסימון אויבים וידידים יש להם רשימות לבנות ויש רשימות שחורות ויש חוקים ברורים- מי שירים ראש דמו בראשו- יש מחוסלים ויש מקודמים- אין לבריונים האלה שום אידולוגייה -לא שטחים ולא כיבוש--לא ביטחון למדינה ולא שלום--הם עסק לכל דבר ועניין שממוקד בצבירת כוח- ויש רק איש אחד- אחד ויחידי שלקח על עצמו את המשימה הקשה הזו לקצץ בכנפיהם ולחסום אותם זה שר התיקשורת וראש הממשלה מר בינימין נתניהו--אין אחד אחר שיכול לעשות את המלכה הזו יותר טוב מנתניהו - הוא עושה זאת מפני שהוא יודע- שהוא היחידי שיכול לעמוד בדרכו של השמאל למכירה פומבית של ארץ ישראל- המחיר שהוא משלם הוא ומשפחתו כבד- כבד מאד--ומה לנו נשאר לעשות בכדי לעזור לו - זולת לשאת תפילה חירשית מעומק הלב- אל בורא עולם -אנא אדוני- - תן לו כוח וחזק אותו מפני רודפיו- ואל תוריד אותו על ברכיו היה לו לעזר רב מלפניך -אמן ואמן
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
ימי הסזון חוזרים.ממש צייד אדם.
  ביבי,בני אור איתך   16/01/17 11:13
כתוב תגובה ל- ביבי,בני אור איתך
15
יואב יצחק חזק ואמץ
  דוד משה   16/01/17 02:29
כל הכבוד ליואב יצחק עיתונאי ישר ואמין שעושה עבודה מקצועית ואמינה . החלאות כמו דרוקר , בן כספית , אברמוביץ , ברנע , שיפר ועוד חראות שכמותם צריכים לבוא ללימוד מהזה עיתונות מיואב יצחק הצדיק . והגרוע מכולם אלדד יניב שאפילו הפרצוף שלו דומה לנחש ארסי . השם יעזור עם הטיפוסים האלה .
כתוב תגובה ל- דוד משה
16
גם אנו הענקנו לזוג מיטה במטוס
  דש מאולמרט..   16/01/17 02:57
אז מה עם אין כסף לבזבז על מיטות בבתי חולים העיקר שהזוג המלכותי יכול לטוס על מיטה במטוס... ותודה ליואב יצחק שמגן על הזוג המלכותי... איכס
כתוב תגובה ל- דש מאולמרט..
17
בחוט ומחט עוד נרפא את הפצעים
  יעקב יעקב   16/01/17 08:28
-עוד לא הייתה רדיפה ברוטלית ואכזרית כזו אחרי ראש ממשלה ומשפחתו מאז קיום המדינה-מה שנולד בחטא וברמייה לעולם לא ייזכה בסוף להתנחל בלבבות העם - אלו ימי פומפיו האחרונים של בריוני המיקרופון בערוצי הטלוויזיה שמנהל אותו השבט הלבן מגש דן -ייצורים של אוכלי אדם ותהומות של רוע - -הלבה כבר מפעפעת ומבעבעת - סוף הדרך כבר בפתח -ומנגד היהודי ישתקם וימשיך להתקיים ואתם וכל עדת מנהיגכם לא תהיו אלא זיכרון נורא בלתי נשכח על דפי ההיסטוריה של העם-
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
18
השאלה מי ולמה מדליף ומריץ ספין
  פועה   16/01/17 13:31
בהנחה שהמידע הזה נכון, וזה סביר ואפשרי, נשאלת השאלה את מי משרת מסך עשן כזה שאין תחתיו כל אש? האם מהמשטרה הודלף סכום ההוצאות המצרפי שנמצא, והעיתונאי הרשה לעצמו לייחס את כולו לשרותי תחזוקו של הזוג נתניהו? או שגורם אחר המצוי בחקירות העדיף לייצר ספין כזה ולמה? מסך עשן מייצרים כדי להסתיר ו/או להטעות, ואם כך את מי ומה זה נועד לשרת? ככל שהופכים בדבר לא מוצאים בזה איזו תרומה לחקירה ולקידומה, לכן אין סיבה להדלפה טקטית מהמשטרה. אלא רק אולי מגורם משטרתי "שסוחר" במידע עם עיתונאי לצרכיו האישיים. לעומת זה, טקטית יצירת מהומה תקשורתית באמצעות ספין מטעה, תתברר די מהר כעשן ללא אש, תפגע עוד באמינות הדיווח התקשורתי תשרת את האמינות של נתניהו בחיזוק טענת הנרדפות. ובנוסף לכך, מסך עשן תקשורתי כזה, מטה את סדר היום התקשורתי מהבעיות הכבדות באמת כמו העיסוק במזימת "ביבינוני" ומהבעייתי עוד יותר הסטה מפרשת רכישת הצוללות שלא באמצעות משהב"ט, ומדיון בנתיבי זרימת כספי העמלות התווך והחתימה. יואב יצחק אינו תמים ובמקרים רבים הוא חשדן גדול. מעניין מדוע בכל הקשור לנתניהו הוא נהפך לסלחן גדול?
כתוב תגובה ל- פועה
19
מי צריך ישראל היום-יש את יואב
  קלטא לוקשן   19/01/17 04:26
צריך לקוות שיואב מוצא זמן לישון קצת, כשהוא טרוד 24/7 בשמירה הדוקה על הבוס.. ותודה מביבי
כתוב תגובה ל- קלטא לוקשן
20
נתניהו קנה יין מכספו? אגדה
  חומי   23/01/17 12:59
כתוב תגובה ל- חומי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il