w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
הייתי בנסיעה ועוד לא הכרתי את איטליה ואת התקשורת והפוליטיקה היטב, אבל החלטתי שווטרס לא יופיע ויהי מה    לא תהיה לגיטימציה לאנטישמים ושונאי ישראל מוצהרים
חיים רמון
חיים רמון
"גם כשהצבא הישראלי עומד על סף הפעלת הפיילוטים, יש ספקנות נרחבת לגבי כדאיותם לאור ההתנגדות האלימה של חמאס... אדם אחד שמכיר את התוכנית כינה אותה פרויקט 'פנטזיה'"
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
החרדים חיים בעולם המושגים של הגלות ומתייחסים למדינה היהודית כמו שהם התייחסו בעבר לשלטון הצאר הרוסי
אלי אלון
אלי אלון
בנימוקים להחלטה על הצבת לוח הזיכרון לרוזנפלד, נאמר בין השאר "שלום רוזנפלד - עורך, עיתונאי ומורה היה מגדולי העיתונאים והפובליציסטים של ארצנו, שתרם תרומה עצומה בתחום העיתונות..."
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"והכנעני אז בארץ..."
מאת: מרדכי קידר  |  23/10/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאמר מאלף, ישר כוח
  מיכאל עכו   23/10/09 22:10
כתוב תגובה ל- מיכאל עכו
2
הקוראן==הונאה ושקר מוחלטים
  דוידי   23/10/09 22:47
הקוראן והאיסלאם מבוססים על גנבה תרבותית של מיתוסים ואמונה ונביאים מהיהדות ומהנצרות
ראה כמה עלוהים המקורות של האיסלאם שבא ממדברית השממה של סעודיה ושללא גניבה לאור יום
לא היתה נוצרת התרבות שלו תרבות של רצח שקר ואלימות
הפתרון לבעיית האיסלם==רק פתרון בכוח ובמלחמה
ועד שהתרבות האנושית תבין את האיום של הברברים המוסלמים
ותצא למלחמת שמד נגדם
על ישראל לייצר פצצות אטום מסביב לשעון ליום סגריר אם יבוא
רק את השפה הזו הברברים המוסלמים מבינים
כתוב תגובה ל- דוידי
3
תורת הכזבים, השקרים והסילופים
  ע. בן-יוסף   23/10/09 22:54
ד"ר מרדכי קדר מתברך בין יתרונותיו בידע העצום שלו בנושאים הקשורים בליבת הסכסוך. אין ספק שעלה בידי הפלשתינאים אפילו לשפר את תורת גבלס, וכל דבר אצלם נעשה בגניבה גלויה מההסטוריה היהודית. מי שחשב שהם יקדמו לעצמם עלילה היסטורית מנקודת זמן מסויימת במרוצת חמישים השנים האחרונות (לכל היותר מאה שנים!), טעה ושגה. הפלשתינאים התגלו כמומחים ליצירת שקרים מופלגים, ובנקודה אחת ברק אומר את כול האמת: מעולם לא יהיה שלום עם מי שמבקש גם לגנוב את נשמתך. טוב עושה ד"ר קדר שבניגוד להיסטוריונים אחרים אצלנו - הוא עומד על המשמר ומגיב כראוי. חשוב גם להדגיש כי הניסיון העלוב של שקרני הפלשתינאים לנכס לעצמם דמויות היסטוריות מהעבר העברי שלנו, מעידה גם על שיעור קומתו של נביא האיסלאם. ההבדל בינו לבין נביאי ישראל הוא כהבדל התהומי שבין הקוראן לתנ"ך.
כתוב תגובה ל- ע. בן-יוסף
4
יישר כוח, דרך אגב, מאוד אהבתי
  ציונית גאה   23/10/09 23:10
את הופעתך באל-ג'זירה. נתת להם באבי אביהם. כן ירבו כמוך.
כתוב תגובה ל- ציונית גאה
5
מרדכי היהודי
  רצון גואל   24/10/09 01:31
כתוב תגובה ל- רצון גואל
6
השקר משרת נאמנה את הערבים
  מיכל מירושלים   24/10/09 08:38
כך בעתיקות ההיסטוריה שלהם וכם ב"גולדסטון" - למה שלא ישתמשו בשקר שהוא אמצעי התעמולה היעיל ביותר.

יש להם שלוחות בכל העולם - עכשיו אנחנו רואים כמה הם מבוססים בארה"ב ולא רק באירופה.

אם לא תהיה התעשתות עולמית - אבוי לציויליזציה שלנו
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
7
היה להם ממי ללמוד...
  עידןסובול   24/10/09 09:27
וכמו שסופרי סיפורי המקרא המציאו את סיפור הארץ המובטחת, כדי להצדיק את גירוש קודמיהם מעל אדמת הארץ הזאת - המציאו סופריהם את סיפוריהם שלהם על אותה ארץ.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
אם מדובר בבלוף, מדוע אתה בא"י?
  הניה   24/10/09 16:08
אם יהודים, שונאים יהודים, מה לנו לצפות מגויים? ואם יהודים, מטילים ספק בזכותם על הארץ, בעקר מתוקף הבטחה אלוהית, מפקפקים באמיתות סיפורי המקרא ומשווים אותם לבדיות, מה לנו שנלין על נוכרים, הנוהגים כך? ובכלל, עם "ידידים" שכאלו, נוטפי שנאה ורעל, אין לנו עוד צורך באויבים, "כנענים" או "פלישתים".
כתוב תגובה ל- הניה
אכן: מה אתה מחפש כאן?
  משה, עורך-דין   24/10/09 16:42
צודקת הניה בשאלתה: מה לך בארץ זו, אם כל העניין מבוסס על "בלופים"?. חזור לארץ שממנה באת או באו אבותיך, והנח לנו כאן. דברים אלה נכונים, אפילו יתברר שאתה דור עשירי בארץ ישראל. שקר הוא שקר, גם לאחר עשרה דורות - בתנאי שהוא שקר.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
8
יישר כוח
  מ.מ   24/10/09 11:43
הלואי והייתה אור לח"כ מסוימים
ולו זה היה תלוי בי היתי משתף אותך בכל המשא ומתן
עם הפלשתינאים
מישום מה לנו ליפעמים יש זיכרון קצר

יישר כוח .
כתוב תגובה ל- מ.מ
9
הקוף של דרווין גם דיבר ערבית
  סיישל   24/10/09 13:05
כתוב תגובה ל- סיישל
10
חטיב שכח, וגם מרדכי קידר
  משה, עורך-דין   24/10/09 14:53
פרופ' מרדכי קידר ראוי לכל שבח, על היותו נושא הדגל של מתן מענה תקיף, חריף וידעני לתעמולת הכזב הערבית. אך במאמרו זה, שבו סקר את כזבי השייח אחמד חטיב, שכח להזכיר כי יאסר ערפאת טען פעם שהפלסטינים (אתר זה מתעקש משום-מה על הכתיב "פלשתינים", כאילו גם הוא תומך בגרסת השקר של ערפאת) הם צאצאי הפלישתים.

נראה כי גם השייח חטיב שכח את דברי מנהיגו המת, או שמא לא שכח אלא הפריח שקר על פי צרכי השעה ומחר הוא עלול לטעון שהפלסטינים הם צאצאי האינדיאנים של מדינת וויומינג.

וכך מוצא עצמו "העם הפלסטיני", שאינו קיים במציאות אלא רק בתעמולת הכזב של השקרנים הערבים ושל תומכיהם היהודים, כצאצא של שני עמים קדומים שלא היה ביניהם כל קשר: הפלישתים והכנענים. עדיין לא נודע על הכלאה כזו, אך ברורה התכונה הבולטת בצאצאים: הרצחנות.

אפשר באותה מידה של אמת לטעון כי הפלסטינים הם צאצאיהם של היפאנים ושל הנורבגים.

הייתי שמח מאוד אילו פרופ' קידר הגיב על דברים אלה.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
11
"כנענים"? "פלישתים"?
  הניה   24/10/09 15:39
טרם כניסתו לארץ המובטחת, צווה עם ישראל, ע"י האלוהים, להשמיד את שבעת עממי הארץ הקדומים, בתוכם הכנענים, כדי לרשת את הארץ. אין סיכוי שמי מצאצאי אלו, נותר עד ימינו. חלקם הושמד ע"י יהושע והשופטים אחריו, בהתאם לצו האלוהי, תוך כדי כיבוש הארץ, וחלקם האחר ניטמע מאוחר יותר, בעם ישראל. באשר לפלישתים, "גויי הים" - המלך דוד כבש את כל עריהם. מרבית הפלישתים, ניטמעו בממלכת יהודה, מעטים, נותרו להתגורר בדרום מערב יהודה. בימי "שיבת ציון", התחתנו, עם היהודים ששבו ארצה מבבל, בעקבות מתן "הצהרת כורש". מאוחר יותר, אף לא נותר שריד, גם משארית פלישתים זו. עריהם, שבדרום מערב הארץ, הפכו חלק מהממלכה החשמונאית ותרבותם פסקה. באשר לערבים- "גשם הערבי", מוזכר במקרא לראשונה בתקופה זאת, יחד עם ה"שומרונים", יחד עם התושבים החדשים ב"יהודה", אשר הגיעו אליה, בזמן שתושביה היהודים הוגלו, ובקשו להצטרף אל "שבי ציון", בהקמת בית המקדש השני. כמובן, ש"שבי ציון", לא הסכימו לשתפם בבנית המקדש או בפולחן היהודי שהתקיים בירושלים, כי ראו בהם זרים. הכינוי "פלשתינה" - ניתן ל"יהוד" ע"י הרומאים, ככינוי משפיל, על שום נסיונות המרד התכופים של היהודים, אדוני הארץ, ברומאים. ערביי א"י, לא יכולים להשתבץ בשום אפשרות היסטורית מהמפורטות. אם לטענתם, הם "הכנענים והפלישתים", נוכל אנו לומר מצידנו, באותו קו חשיבה, כי גם אנו מתעקשים, להמשיך בימינו, במימוש הצו האלוהי, הדורש מאיתנו חד משמעית, "לרשת את הארץ"!!! כלומר, המוטל עלינו גם היום, הצו האלוהי, שלא להשאיר שריד, למכנים עצמם "כנענים" ו"פלישתים", המתגוררים בתוכנו היום, ב"ארץ המובטחת"?! איני בטוחה שכנענים ופלישתים חדשים אלו, יסכימו שנחיל עליהם את חוקי המקרא, המגדירים במדויק את האופן בו יש לנהוג בעממי כנען. הצעתי לערביי א"י, לנכס לעצמם סוף סוף, את ההיסטוריה של ערב. זה מה שלהם, ולא צריך להתבייש בכך. בכך.
כתוב תגובה ל- הניה
12
כנענים?! פלישתים?! יהודים?!
  הרשלה   24/10/09 18:11
באמצעי התיקשורת ובערוץ המדע בכלל , למדתי שיתכן שחלק מחבריי הכנופיות הפלישתינים , דם יהודי זורם בעורקיהם על סמך בדיקות מיוחדות שיעשו להם...!!!

מן העיתונות בעבר , מסופר שלפניי כ - 600 שנה כפר יהודי גדול בארץ ישראל כול תושביו התאסלמו...!!!

והיו התבוללויות כמו היום , שאז יהודים התאסלמו והיום הם
המתבוללים יותר מתנצרים...!!!

לכן לא אתפלא אם יעשו בדיקות דם מיוחדות לראשיי הכנופיות הניה , ואבו מאזן ויתברר שדם יהודי זורם בעורקיהם...!!!


כתוב תגובה ל- הרשלה
13
עוד שקר של האומה המזוייפת
  טיטו   24/10/09 21:04
בארץ ישראל (ירדן עד לים) מעולם לא היו לא ריבונות ולא ישות ערבית. לפני כ-160 שנים חיו כאן כ-40000 סונים, יהודים, בדואים, נוצרים אורטודוקסים, נוצרים קתולים, שיעים ודרוזים. אחרי עלית יהודים אשר פיתחו כלכלה נהרו לכאן מהגרים מעירק, מצרים (כולל יליד קהיר יאסר עראפט), ירדן, סוריה (חמולה הגדולה בחברון הגרה מחלב) ולבנון. הודות גל הגירו זה בתקופת המנדט גדלה אכלוסיה ערבית ב-300%. בנוסף בהרבה מקומות כמו גוש עציון, גוש קטיף, בקעת הירדן, צפון ים המלח, נגב הדרומי והמערבי מעולם לא חיה אכלוסיה ערבית. אז על סמך ערבים טעונים בעלות על ארצנו ועוד בעזות מצח צאצאים של מהגרים האלו רוצים לשדוד אדמות יהודיות אשר יהודים פיתחו ובנו בעמל רב.
אוי לאומה שיסודדותיה שקר, חמס ושפיכות דמים.
כתוב תגובה ל- טיטו
14
גרסא מודרנית לפסיסא בן גביהא
  דר. גדי אשל   24/10/09 21:35
לדר. מוטי קידר: עבודה גדולה. ע זאת, זו הזדמנות גדולה. נא לא להניח לנושא! בסנהדרין צא ע"א ומגילת תענית פרק ג מסופר על העימות שהיה בימי אלכסנדר מוקדון עם בני אפריקיא, עם המצרים, עם הישמעאלים ועם בני קטורה על הזכות לארץ ישראל. וכך מתואר שם העימות הראשון: "כשבאו בני אפריקיא לדון עם ישראל לפני אלכסנדרוס מוקדון, אמרו לו: ארץ כנען שלנו היא, שכתוב (במדבר לד, ב) אֶרֶץ כְּנַעַן לִגְבֻלֹתֶיהָ, וכנען אביהם של האנשים הללו היה! אמר להם גביהא בן פסיסא לחכמים: תנו לי רשות ואלך ואדון עמהן לפני אלכסנדרוס מוקדון, אם יניצחוני - אִמרו 'הדיוט שבנו ניצחתם!', ואם אני אנצח אותם - אמרו להם 'תורת משה ניצחתכם!' נתנו לו רשות והלך ודן עימהם. אמר להם: מהיכן אתם מביאים ראָיה? אמרו לו: מן התורה. אמר להן: אף אני לא אביא לכם ראייה אלא מן התורה, שנאמר (בראשית ט, כה): וַיֹּאמֶר אָרוּר כְּנָעַן, עֶבֶד עֲבָדִים יִהְיֶה לְאֶחָיו: עבד שקנה נכסים - עבד למי ונכסים למי? ולא עוד, אלא שהרי כמה שנים שלא עבדתונו! אמר להם אלכסנדרוס המלך: החזירו לו תשובה! אמרו לו: תנו לנו זמן שלשה ימים! נתן להם זמן. בדקו, ולא מצאו תשובה. מיד ברחו, והניחו שדותיהן כשהן זרועות וכרמיהן כשהן נטועות, ואותה שנה שביעית היתה.". גם הנוכל הנוכחי - במעט ידיעותיו, מסתמך על התורה ועל התנ"ך. זו ממש הרמה להנחתה! אם ה"פלשתינאים" לוקחים את "יבוסיותם" מהתנ"ך, הם מקצרים לנו את הדרך להוכיח שהם לא עם (כאמור בדברים ל"ב כ"א: "הם קִנְאוּנִי בְלֹא אֵל כִּעֲסוּנִי בְּהַבְלֵיהֶם וַאֲנִי אַקְנִיאֵם בְּלֹא עָם בְּגוֹי נָבָל אַכְעִיסֵם"
כתוב תגובה ל- דר. גדי אשל
15
ידו בכול ויד כל בו ובקרבנו ישכ
  יש מיש   25/10/09 08:24
לערבים אין הרבה שכל לכן נתנו להם נפט.
לערבים אין הכוח המנטלי להתמודד, לכן התירו להם 4 נשים.
לערבים יש כיום הרבה בשר תותחים, להראות העולם קיפוחם.
לערבים אין מה למכור לבד מטרור
וכשהערבים ישלטו או אז העולם יתחיל מבראשית
הפעם אני מקווה שאברהם אבינו ישתמש בקנדום בבואו אל הגר
יש מיש
כתוב תגובה ל- יש מיש
מצטער לאכזב אותך.....
  מורה נבוכים   25/10/09 17:41
הקוראן טוען שאברהם היה.......מוסלמי.
פרשת בית-עמרם, פסוק ס":
"לא היה אברהם לא יהודי ולא נוצרי......אכן
הקרובים בבני-אדם לאברהם הם אלה אשר הלכו
אחריו ואחרי הנביא הזה".

קונדום לא יעזור גם לאלוהים כי לפי המוסלמים
ישו היה גם הוא מוסלמי.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
16
השומרונים
  יוסי סראוי   26/10/09 16:05
לא הבנתי למה כותב המאמר שרבב לתוכו את השומרונים.
השמרונים הם נצר למלכות ישראל הקדומה בני אפריים ומנשה והם פה מאז כניסת בני ישראל לארץ.
כתוב תגובה ל- יוסי סראוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il