w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
"בקש שלום ורודפהו" נאמר למען אחי ורעיי, לא לאויבים ברברים שעילת קיומם היא רצח יהודים והחרבתם    נגדם צריך להילחם
דן מרגלית
דן מרגלית
כדי למנוע בעתיד טענות שווא כ"לא ידענו" ו"לא איימתם" אני מציע להפוך את אזהרתו של לפיד ל"קאסוס באלי"
חיים רמון
חיים רמון
עכשיו זה הזמן להפסיק עם האסטרטגיה של "כניסה-יציאה" שהמטכ"ל מציע, לזנוח את התוכנית של הרמטכ"ל לעבור ל"לשלב ג'", ולהורות לצבא לכבוש את הרצועה ולהקים בה ממשל צבאי זמני כדי להשיג את מט...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
רה"מ נתניהו מסובך עם ממשלה שכזאת, עם ביידן, עם גלנט, עם בג"ץ והחרדים, ולערך עם כל העולם    למרות המצב בישראל רצוי לחייך מעט ולקוות לימים בהם נוכל לצחוק בפה מלא...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עיתון גדול במשקל נוצה; זמנו של עמוס רגב קצוב
מאת: יואב יצחק  |  26/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הבעיה היא
  ytr   26/08/11 23:14
שעיתון 'ידיעות אחרונות' כבר מזמן איבד את האובקטיביות
ונהיה כעין ביטאון מפלגת קדימה.
כתוב תגובה ל- ytr
עיתון בלי רמה איך ישפיע?
  ישראל היום עילג   27/08/11 14:05
ישראל היום הוא עיתון רדוד, ללא תכנים וללא איכות - אז איך ישפיע ועל מי? על מוכרי הירקות בשוק התקווה?
כתוב תגובה ל- ישראל היום עילג
2
יואב, לדעתי אתה האיש שצריך
  רפאל1 א   26/08/11 23:28
לקבל את התפקיד.
כתוב תגובה ל- רפאל1 א
מסכים
  סתם_1   27/08/11 08:07
אם הכתבות שמפורסמות כאן היו מפורסמות בישראל היום הארץ היתה רועדת.
כתוב תגובה ל- סתם_1
3
העורך אכן חלש וחסר תעוזה. אבל
  מוטי1   26/08/11 23:46
העיתון אמין בעיני מה שאייני יכול לאמר על כל עיתון אחר וכן נראה לי שהוא מהווה משקל נגד למגמתיות ולסמולנות בהם מצטיינים העיתונים האחרים. אני מקבל אותו היום חינם, וגם אשלם עליו לכשאתבקש. וכן, אני תומך בעצעה שהועלתה כאן, הייתי מעדיף לראות אותך כעורך העיתון.
כתוב תגובה ל- מוטי1
יותר תעוזה ויותר נחישות.
  מוטי1   27/08/11 10:10
העיתון לא מצביע מספיק על הסמול ועל שונאי ישראל מקרב עמינו שלנו. צריך לגייס מאתר "ישראלי פטריוטי" כמה עיתונאים ופובלציסטים שאין מורא הסמול עלייהם ואין להם פחד להצביע על המלך העירום, שם הציונות היא ללא מרכאות. תעוזת ונחישות האתר יכולים להוות דוגמא לכל אתר שאהבת הארץ, האמת והיושר נר לרגליו.
כתוב תגובה ל- מוטי1
אהבת הארץ ושנאת האחר?
  מפוקח   27/08/11 15:06
כתוב תגובה ל- מפוקח
לצערי - האחר הוא השונא! מפוקח?
  מוטי1   27/08/11 16:16
כתוב תגובה ל- מוטי1
ל"מפוקח" - מי מפקח עליך?
  Ruthie   29/08/11 14:03
לפחות בישראל היום אין שגיאות כתיב ועברית, כמו בידיעות אחרונות ומעריב. לשונם העילגת והשגיאות של העורכים שלהם מקפיצות את הפיוז לכל כותב/קורא עברית
כתוב תגובה ל- Ruthie
4
צודק יואב יצחק
  רונן גולדשטיין   26/08/11 23:51
על מנת שישראל היום יהיה קובע סדר יום בישראל, לעורך החדש של ישראל היום יהיה צורך להביא עימו לעיתון את הבולשביקים סימה קדמון, נחום ברנע, שמעון שיפר, נחמה דואק, בן כזבית, וכל שאר השקרנים התועמלנים בשרות ארגוני הטרור האיסלמופאשיסטים,ורק כך אולי יהיה סיכוי שישראל היום יהיה עיתון מעצב דעת קהל בישראל.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
5
אין תחקירן אבל..יש יואב וד"ל..
  הרמז שקוף ?   27/08/11 00:20
שאלה ליואב מאחד התמימים.
מה עדיף ל 'ישראל היום' 'תחקירן' מבחוץ - בועט - חושף - מטיח- משמיץ ועוד...ועוד...
או 'תחקירן' בתוך 'ישראל היום ' ( המצב דהיום ) כבוש - רדום - דומם -שאולי התחייב בחתימת ידו לא להקליד אפילו לא שתי שורות ביקורת גם לא מרומזת על ראש הממשלה מר נתניהו ?
אנא תשובת יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- הרמז שקוף ?
6
עיתון מצויין לטעמי
  סתם השמצות   27/08/11 01:35
כתוב תגובה ל- סתם השמצות
7
ההצלחה שלהם אוכלת לך את הלב
  יהודי מא"י   27/08/11 01:41
ואתה פשוט מקנא. עיתון לא קובע ולא צריך לקבוע סדר יום. עיתון מדווח. לפעמים מסביר. בצורה מאוזנת. לא כמו ידיעות, הארץ, מעריב שכולם בעלי אג'נדה, מדווחים חצאי אמת ורבעי שקרים שמתאימים לאג'נדה שלהם, שכולה בשמאל הקיצוני עד ההזוי. אבל עליך אני מתפלא, יואב יצחק. חשבתי שאתה הגון. עוד אכזבה.
כתוב תגובה ל- יהודי מא"י
8
לא ניתן להגיב אנונימית
  רומיה   27/08/11 06:58
פען כתבתי באתר למערכת משהו בשמי האמיתי, אחר כך ניסית לכתוב תגובה בכינוי - לא ניתן היה לא עבר. עכשיו בכלל אין מקום לתגובות. זה מה שדורשים היום - אפשרות להגיב אנונימית. לתשומת לב ישראל היום!!!!!
כתוב תגובה ל- רומיה
9
אתה פשוט לא מפרגן
  tאיציק   27/08/11 07:34
אני מנוי ואמשיך גם אם אשלם כי העיתון ציוני ומתאים לרוחי,הפסקתי מנוי גם להארץ וגם לידיעות אחרונות ,אפילו לחץ הדם שלי השתפר!
כתוב תגובה ל- tאיציק
תירשם לתחרות מלך השקרנים
  יוסי מ   27/08/11 11:19
הפסקת מינוי להארץ ???
ועברת למניפסט של אריסון?!.
וואללה אתה שקרן יותר מנתניהו,(וזה בפני עצמו שקר).
כתוב תגובה ל- יוסי מ
הדיוט קופץ בראש
  tאיציק   27/08/11 11:32
מוזר שטיפש והדשיוט נותן ציונים,אם תתקשר אוכיח אבל איני צריך,מי אתה שתשמיץ אנשים הגונים.עזבתי את הארץ לאחר 45 שנה(!) למרות פניה אישית משוקן,כנל מידיעות אחרונות שלידיעתך מציע העיתון חינם ל-6 חודשים למי שיחזור, יש עוד אנשים הגונים במדינה ולשמחתי הם הרוב, כמה מלחכי פינכה לא ישפיעו גם אם הם מקשקשים במחשב
כתוב תגובה ל- tאיציק
הפוסל במומו פוסל
  יוסי מ   27/08/11 11:36
אתה אכן כל מה שכתבתי עליך.
והוץ מזה התכוונת לקרא לי אדיוט ולא הדיוט, ומי שעזב את הארץ צריך לדעת את ההבדל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
למה להשמיץ?הפסקתי מנוי לאל ארד
  יהודית מתל אביב   27/08/11 14:56
וכיום אני מקבלת את החינמון. זיבלון כמו כולם.אבל לפחות איני מבזבזת פרוטה על בטאון שכורת את הענף שכולנו -עדיין- יושבים עליו...
כתוב תגובה ל- יהודית מתל אביב
אדלסון חביבי אותך קנתה אריסון?
  tאיציק   27/08/11 15:47
תלמד משהו,הרי אתה בור ועםהארץ,קראתי לך הדיוט כקומפלימנט מנומס אבל אמת אתה סתם מפגר
כתוב תגובה ל- tאיציק
לאיציק
  יוסי מ   27/08/11 16:25
יאללה בסדר. כמה אפשר להתווכח עם אחד כמוך?
כתוב תגובה ל- יוסי מ
הייתי ממליץ שתלמד את ההבדל בין
  מיכאל ב   16/01/12 11:00
אריסון ואדלסון. חוץ מזה שהמילה מניפסט לא שייכת פה.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
10
עיתון מעולה עם עיתונאים
  rehvot   27/08/11 07:51
מצויינים....יואב יצחק מצטרף ל"בראנזה" המתחרים המקנאים...

גם האתר של יואב יצחק בחינם...ומתחרה ל קבלת פרסומות.

אף פעם העיתון לא חולק הביתה בחינם . החידוש הוא של אופציה חדשה בתשום בנוסף.
כתוב תגובה ל- rehvot
11
השפעתו בעצם קיומו.
  אורי... .   27/08/11 07:52
השפעתו של ישראל היום היא בעצם קיומו. גם ללא המעוף, וגם ללא קביעת הסדר התקשורתי השפעתו הרבה יותר גדולה ממה שניתן לעכל ולהבין. עצם העובדה שנגזלה מנוני מוזס הזכות הבלעדית על סדר היום התקשורתי היא כשלעצמה הישג ענק. נכון שהמעוף והתעוזה של המחלקה הראשונה הרבה יותר משמעותיים ויצירתיים, אולם הם מוגבלים לקהל מאוד מצומצם של קוראים. ובאשר לסדר היום הציבורי הוא שונה בתכלית. ללא ישראל היום סדר היום הציבורי היה ניראה אחרת לגמרי, רבים וטובים שניסו להעלות סדר יום כזה ואחר יורטו לא פעם על ידי ישראל היום, והיירוט לא היה מצליח ללא הייתה זו הפרחת בלונים של נוני מוזס וחבריו. ולכן גם אם בסופו של דבר ייסגר העיתון, את השינוי שהוא עשה בזמן שהיה כאן עשה רק טוב לתקשורת הישראלית בכלל ולעיתונאים בפרט.
כתוב תגובה ל- אורי... .
12
עריכת ישראל היום
  דרור5   27/08/11 08:47
אז ככה. ניכר בסאב טקסט שיורב יצחק מזהה בטן רכה ונזדמנות לקדם עצמו, מי יודע - אולי כעורך ישראל היום. האם זה טוב, האם זה רע - לא יודע - אבל זה מה שכתוב בין השורות. דבר נוסף: עיתונאים בכירים. אלה הם רק עמודי תווך בודדים אשר עליהם נשען עיתון דינמי טוב, לא הם העיתונאים אשר יספקוסקופים, תחקרים או רעננות. להיפך, משמות לא בונים עיתון רעננן. חדשות בזמנו לא נבנה משמות אלא מעריכה ומרוח חתרנית צעירה.
נראה שישראל היום, מחמת תקציב, כיוון מלכתחילה להיות עיתון מהיר קריאה ולא עמוק. אם זו החלטה נכונה או לא - זו שאלה מעניינת.
כתוב תגובה ל- דרור5
הבעיה במקום אחר
  יוסי מ   27/08/11 11:29
הבעיה של המניפסט הזה של אריסון בשרות נתניהו, היא המציאות.
האמת הפשוטה.
העובדות שמקימות את המציאות.
לא מה שנתניהו ומשרתיו רוצים למכור לעדת מעריציו,דהיום.
האומץ להגיד לציבור אמת ולהביא עובדות.
היכולת להסיק מהן את המסקנות הנכונות ולפרסמן.
אבל מהות האשפה הזו, היא תעמולה פוליטית ולא עיתונות אמת.
שם מתחילה ושם נגמרת הבעיה של הזבלון הזה, והוא אכן זבל שאם הדגים היו מדברים הם היו דורשים שלא להעטף בו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
13
ישראל היום עיתון מאוזן המביא
  מידע לקוראים בלי   27/08/11 08:48
לנסות להשפיע על דעתו. הפסקנו את המינויים על ידיעות והארץ. רק בגלל הכתבים שם שהם מוכיחים את עצמם עבדים לעורכים ולבוס שלהם. כותבים כדי לרצות את דעתו של שוקן שמוכן למכור את המדינה לערבים, בשם השלום המזוייף וכורעים ברך בפני נוני מוזס שרוצה להחזיר את אולמרט לראשות הממשלה.
ישראל היום מעדכן את הקוראים, ונותן להם לחשוב לבד.
כתוב תגובה ל- מידע לקוראים בלי
14
"איכותו (הנחותה), "
  יהוידע   27/08/11 09:25
טעות בידך מר יואב יצחק, עיתון רציני, מגוון בדעותיו, שונה במידה רבה מכותרות בומבסטיות ובעיקר סדר יום שונה ממרבית עיתוני שמאל.
מר יואב, טול קורה מבין עיניך, עבור נא על רשימות הטוקבקיסטים וראה את הרמה הירודה והסירוב לבקשתך: "נא להתבטא באופן שלא יבייש את הכותבים".
כתוב תגובה ל- יהוידע
15
תלוי מה היעד
  אורי רעננה   27/08/11 09:53
אם המטרה לעצור את זרם הסחי שזורם מעיתונים אחרים, הרי העיתון עומד בזה מבלי להיות פרבדה של ביבי והליכוד( ראה עיתון הארץ, ידיעות אחרונות וגם במידה רבה מעריב). יש בו מאמרי דעה גם של "מתנגדים". אני הייתי שמח לראות בו יותר עומק, ואולי, ניתוחים יותר בתחום הכלכלה והחברה( דרך אגב אין בעיתוני מעריב וידיעות, ובהארץ הם מוטים). שלא לדבר על ספרות.
כתוב תגובה ל- אורי רעננה
16
עיתון מעולה קריא קליט ענייני
  ומאוזן   27/08/11 10:01
כבר יותר משנתיים אני קורא רק את ישראל היום או בכלל לא.
התרגלתי לקרוא גם על דברים טובים, ניתוחי מאורעות וחוות דעת שפויות ומאוזנות.
גם כשמחלקים ידיעות אחרונות חינם-לא לוקח.
כתוב תגובה ל- ומאוזן
יש גם כאלה
  יוסי מ   27/08/11 11:45
זה תלוי במנת המישכל.
יש גם אינטילגנטים כמוך.
תנסה את אצבעוני,אני בטוח שתמצא בו ענין,ניתוחים ואיזון.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תודה על הפרגון עם אגו כמו שלך
  אפשר רק להתרסק   27/08/11 13:51
כתוב תגובה ל- אפשר רק להתרסק
אגו ??
  יוסי מ   27/08/11 14:55
מה הקשר לאגו?? ,יאללה בסדר,שיהיה כך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תקרא לזה.. נפוח ...האויר יצא
  כבר   27/08/11 18:39
כתוב תגובה ל- כבר
17
הבו לי עיתון אינפורמטיבי בלבד
  פועה   27/08/11 10:36
ישראל היום לא מתרומם כי הוא נוקט עמדה פוליטית לא מוכחשת, ומנסה לחפות על זה בהבאת "מגוון" דעותיהם של ידוענים משתי קצות הקשת. להדעות האלה יש מעט מאד שקוראים אותן לגופן, כי הן מביאות עמדות צפויות, עם יכולת כתיבה בינונית עד משעממת. התמהיל הזה אנכרוניסטי.
בימים שהאמינות העיתונאית בשפל המדרגה, תביאו לי עיתון שיספק לי מידע עובדתי ובדוק נטו. אינפורמציה נקיה מדויקת מתומצתת וללא הטייה.
לצורך הצגת מגוון עמדות תקדישו מדור, ותביאו לי שנים עד שלשה מאמרים הכתובים ע"י יודעי עט וספר, תשאירו מדור לתגובות. תוסיפו מדור שיקרא "דעה מהרחוב" ותכניסו בו מאמר עד שניים, מנוסחים הייטב מפרים של הבלתי ידועים, יודעי העט, שישלחו. דווקא המדור הזה יהיה "מושקע": המאמר יכלול איור ו/או תמונה, ובראשיתו יופיע מבוא/הקדמה או ביקורת עליו מאת העורך.
כל השאר יכול להשאר הזבל הפרסומי הרגיל.
כתוב תגובה ל- פועה
פועה קטנה 'הארץ' זה העיתון שלך
  אריה מחשי   27/08/11 14:55
המינעד של דעותיך מוגבל לעיתון הארץ.
מה את עושה פה בכלל?
כתוב תגובה ל- אריה מחשי
לאריה מחשי:
  יוסי מ   27/08/11 15:00
אתה מבין עכשיו מה פגום אצל אנשים כמוך, חוץ מלראות את הזבלון של אריסון/ביבי,כדבר בעל ערך???
מגיבה ענינית כמו פועה היא אצלך "פועה קטנה", רק מפני שיש לה כנראה שכל ודעות אחרות משלך.מה להסיק מכך שיש שלאחד גדול כמוך???
קשה הא?
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תנו למחשים מדים וקולות אחידים!
  פועה   27/08/11 16:47
וקדימה נצעד בסך ובצעד אחיד ובדעה אחת! כך יהיה כל עולמנו פשוט נקי וטהור! של מקהלת מחשים משובתים השרים בקול אחד את המנון המחשים הפטריוטי.
כתוב תגובה ל- פועה
הבולשביקית שוב מתעוררת?
  רונן גולדשטיין   27/08/11 15:08
ומה עושים הארץ ידיעות אחרונות ומעריב? האם כל מה שהאשמת בו את ישראל היום לא קיים בפשקווילים הנ"ל?
אין שום ספק: פועה ושכמותה היו מאוד רוצים שהמצב כפי שהיה כל השנים,מצב בו השמאל האנטישמי-בולשביקי יהיה היחיד שישלוט על שוק התקשורת כולה,מבלי לתת לימין פתחון פה,בכדי שיוכלו באין מפריע להמשיך בפרופוגנדה האנטישמית האדומה שלהם.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
לרונן
  יוסי מ   27/08/11 15:24
חד משמעית,לא.
אין בעיתונים האלה שמץ של טינופת פוליטית מוטה ובחינם.
אני עומד מאחרי השימוש בתשרין,פראבדה ודר שטרימר.
הארץ הוא עיתון שמאלני (לדעתי מוטה),אבל הוא מצהיר על כך.
שניהם מוכרים בארץ ובעולם ובשניהם תמצא הרבה דברים ומגוון דיעות. איפה יש את זה בזבל של אריסון? מגוון דיעות? חדשות ולא אלה של אתמול?
שאל את עצמך כמה כסף היית מוכן לשלם כדי לקנות את ערימה הזבל הזו? אתה ואני יודעים שאפס. עגול ומדויק.
אם מזה אתה מחפש ישועה לדיעות הימין בציבור, אתה טועה.
ולסיום, אני "מתנחל" שגר בישוב אדם ליד ירושלים, והייתי חבר ליכוד וחבר מרכז.
אבל הזמן עושה את שלו, וגם בגילי לומדים ועוזבים מקומות שהיו ואינם.
שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
מה עקץ אותך?רפיון שכל?
  איציקבן   27/08/11 15:42
רק פרנואיד ושקרן כמוך נלחם ומתנפל על כל מי שדעתו אינה כשלך! אתה שקרן,באדם לא כותבים בשבת,אינך ליכוד וכנראה לא היית,סתם שונא ישראל שמשתמש בטוקבק להלחם בעיתון הכי נפוץ במדינה ובצדק, אין לנו כוח לא לשוקן ולא למוזס ויהיו החשבונות שלהם שמאלנים או קפיטליסטים או סתם אנרכיסטים הכלב נובח והשיירה עוברת
כתוב תגובה ל- איציקבן
לאיציק בן
  יוסי מ   27/08/11 16:20
אדם הוא ישוב מעורב,נוסעים וכותבים בו גם בשבת.
זה להשכלתך הכללית שכנראה מאוד מתומצתת.
פרנואיד ושקרן? אין דבר, לא לכולם יש יכולות כמו שלך. אפשר לענות לאדם בזוי והזוי כמוך,אבל חבל על הזמן,אתה אפילו לא אב טיפוס של תומך ליכוד. לרמה הזו אפילו הם לא התדרדרו.
מוגבלים כמוך משתמשים במונחים כמו "אין לנו כח לשוקן ולמוזס",כאילו הם נציגי השטן ואתה מלאך צחור כנפיים.
אבל למה להתרגש? כל עוד קיימים אנשים כמוך עם יכולות ביטוי כמו שאתה כותב, יש תקוה לנתניהו ולליכוד.
הם צריכים אחרי הכל,טפשים בורים ועמי ארץ שלא מסוגלים להתמודד עם האמת ועם המציאות, כאלה שהזבלון של אריסון הוא שיא מאויהם ושאפשר למכור להם הכל.
יש הרבה כמוך אבל חלקם בתהליכי התפכחות ומאוד הייתי רוצה לראות את פניך כשנתניהו יתקע עוד סכין בגב של אלה ששלחו אותו "לשמור על ארץ ישראל" , אבל סביר שגם אז לא תרצה להכיר באמת ותאשים את שוקן/מוזם/קדימה/ העננים/ מחירי החיטה ועוד שאר שטויות.
תנחומי.
לא לך, לאלה שנתמכים על ידי כוכבים כמוך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יוסף מזרחי
  רונן גולדשטיין   27/08/11 16:23
אתה מתנחל מהישוב אדם,בדיוק כמו שיריב אופנהיימר תושב חברון ההולך בשבת למערת המכפלה להתפלל לבורא עולם.
וגם אם במקרה זה נכון,אתה לא יותר מאדיוט שימושי בשרות השמאל האנטישמי-בולשביקי,תומך ארגוני הטרור האיסלמונאצים.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
ל" אדון גולדשטיין"
  יוסי מ   27/08/11 16:33
מדאיג כמה שאת מוגבל.
את לא במקרה אותו אדון גודשטיין ששיחק שש בש עם סאלח שבתי במעברה? כי אם כן, כנראה שהשאירו אותך שם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
בולשביקים לעולם לא נרדמים!
  פועה   27/08/11 18:33
הם תמיד על המשמר מפני הסכנות מימין.
כשיהיה לעדר המשובתים המתוכנתים של הימין טיפה של חשיבה מקורית ויצירתית, הם לא יצטרכו לבקש "שיתנו להם", הציבור יסתקרן יתעניין מעצמו וישמע.
כשתוכים משובתים מדקלמים כל הזמן את אותם ההבלים, הציבור מסרב בצדק להאזין לחומר הלעוס והמשעמם.
גם עם הימין יקבל לידיו את כל אמצעי התקשורת, הציבור יעדיף לשמוע את קול קהיר, שרמתו כבר עולה על דקלומי ההבל של הימין.
כתוב תגובה ל- פועה
לפועה הדמגוגית
  רונן גולדשטיין   27/08/11 23:27
בינתיים מי שצועק "תנו לי" הם החברים שלך לשמאל האנטישמי-בולשביקי מרוטשילד פינת עזה. ודרך אגב - זו את והחברים שלך לעדר שצעקתם ולעגתם כל השנים לעדות המזרח שהם מפונקים ומקופחים מקצועיים ושילכו לעבוד במקום לצעוק "תנו לי ומגיע לי".
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
אנחנו לא עושים שבתות לעצמנו
  פועה   28/08/11 09:32
כנראה שצדקנו אז, כשצעקתם על "הקיפוח" ורציתם לקבל כסף מבלי לעבוד. (וטעינו כשאפשרנו את זה, ולכן היום יש "אין סוף" חרדים שלא עובדים כי אין להם צורך לעבוד.)
לכן כנראה "שאנחנו" צודקים גם היום כאשר אנו צועקים לצדק חברתי, לשנות את סדרי העדיפות המעוותים שגרמתם במדינה המסכנה הזאת.
אנחנו דואגים לעתידה ואתכם העתיד מטריד כמו שלג העבר...
כתוב תגובה ל- פועה
גברת פועה הנאורה
  רונן גולדשטיין   27/08/11 23:32
משובטים עם טי"ת, ולא משובתים עם ת"ו. ברור? ואני לא זקוק לאפסית משובטת כמוך שתשמור עלי. אני לא מהווה שום סכנה.
הסכנה והמסוכנות-כבר הוכח בעבר,היא ממך ומהעדר אליו את משתייכת.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
18
הכותבים עושים או לא את העיתון
  ישע   27/08/11 11:01
דן מרגלית "הביריון"חבר של אולמרט ושרון הוריד את העיתונות ל "ז נ ו ת "+הערפדים שכותבים יוסף שריד ה נ ח ש +זהבה גלון+חיים אורון+עזמי בשרא+יוסף בילין+טיבי " ישראל היום" זה סניף מרץ+הקרן החדשה _באצטלה של עיתון של מחנה הלאומי
כתוב תגובה ל- ישע
19
מה זה?
  אורי פ   27/08/11 11:06
ממתי עורך עתון אחד מנסה להביא לפיתוריו של עורך עתון אחר?
ההוכחה שהעתון ישראל היום בעל משקל הינה התפוצה וכודל חבר המינויים שלו. לא בכדי מוזס מנסה לחסל אותו. גם אתה מר יואב יצחק הצטרפת למר מוזס?
כתוב תגובה ל- אורי פ
20
העיתון כן יחודי....
  יוסי מזרחי   27/08/11 11:10
כשהוא כותב על משפחת נתניהו- הוא דומה לתישרין.
כשהוא כותב על ממשלת נתניהו- הוא דומה לפראבדה.
כשהוא כותב על קדימה- הוא דומה לדר-שטרימר.

איפה ימצאו שלושה כאלה במקום אחד ועוד בחינם.
כתוב תגובה ל- יוסי מזרחי
הכל תלוי מאיפה אתה בא ומי
  משפיע עליך   27/08/11 13:59
השליטה הבלתי מעורערת של משפחת מוזס ומשפחת שוקן בבנית דעת קהל ובנית אג'נדה ציבורית מטעם... פחתה ויש לברך על כך.

מי שכותב בצורה כל כך קיצונית כמוך (לדוגמא:דר שטירמר)לדעתי יכול להיות רק בלוגר מטעם ה"משפחות".

איך קוראים לאדם כמוך בארגון - "חייל".
כתוב תגובה ל- משפיע עליך
"למשפיע עליך"
  יוסי מ   27/08/11 15:14
אני לפחות מזדהה בשם ואם צריך גם בכתובת. אני תושב הישוב אדם, "מתנחל" כפי שאומרים.
ועכשיו, לתשובה ענינית.
חייל הייתי פעם בצה"ל. מאז ששוחררתי ממילואים, אני חייל אצל אשתי.
הכתיבה שלי אמנם קיצונית לעיתים, אבל היא אמת צרופה. העובדה שאתה מיחס לי עבודה בשרות מישהו,ולא מתיחס לתוכן יכולה לבוא משתי סיבות: אתה כנראה לא מבין ומוגבל ביכולת הוויכוח.
הסיבה השניה היא שבתוך תוכך אתה מבין שהאמת עומדת אחרי דברי.
משפחות שוקן ומוזס אינן כליל השלמות, רחוק מכך (ואפילו שוקן כבר ברמת פוסט ציונות על המשתמע מכך) אבל הן מייצגות עיתונים שיש בהם הכל ולא איזה שהוא מניפסט פוליטי של מליארדר הזוי שהונו בא מהימורים וזנות והוא משרת אדם שדרכו ומחדליו יורידו את מדינת ישראל לז**ת.
קשה להתווכח כשאת יודע בתוך תוכך על מי אתה "מגן"
אגב, אתה היית חייל בצה"ל?
כתוב תגובה ל- יוסי מ
למזרחי
  רונן גולדשטיין   27/08/11 16:09
לך תמשיך להיות חייל אצל אשתך,תמשיך לז.....ן אותה בשבת,ותפסיק לשקר לנו.בסדר?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
למה להתעצבן?
  יוסי מ   27/08/11 16:39
רונן גולדשטיין, מה קורה לך? קצת לחץ ואתה יורד לרמה שמתאימה כנראה לבית שממנו אתה בא?
אפשר לענות לך באותו סגנון ולשאול האם אתה מכיר את אבא שלך,אבל זה מיותר. יתכן ואתה מכיר אותו, ואז מה אעשה?
סוף לדיון עם אחד כמוך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לך לעזאזל
  רונן גולדשטיין   27/08/11 17:09
מתחזה מהישוב אדם עלק. חפש מי שינענע אותך. אידיוט שימושי בשרות השמאל האנטישמי.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
מה יהיה גולדשטיין?
  יוסי מ   27/08/11 17:21
לעזזאל? זה בטח המקום שבו נפגשו השניים שעשו אותך.
יש לי הרגשה שאם אלך לשם אמצא שם את הדומים לך, ובמחשבה שניה ,יצא שכרי בהפסדי.
דילמה.
אם היה מדור של שאלות ותשובות בזבלון של שלדון אריסון,היינו יכולים להתיעץ בו.
יש לי הרגשה, שהם היו מכירים אותך, אתה יודע, כל יוצאי הדופן,מושכים תשומת לב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
עזאזל=ג'בל מונטר מעל הרודיון
  נמצא ביו"ש   27/08/11 18:44
למה להתרגז. להתרגז=להעניש את עצמך על רוע וטמטום של האחר.
כתוב תגובה ל- נמצא ביו"ש
21
חינמון זיבלי ללא רמה
  נדב לרר   27/08/11 12:40
לא פלא אם רגב יועף ומהר.ישראל אתמול הוא זבלון עלוב.
כתוב תגובה ל- נדב לרר
אם ישראל היום הוא זבלון עלוב
  רונן גולדשטיין   27/08/11 15:01
כלשונך,איך נקלל את ידיעות אחרונות,מעריב והארץ "עיתונים" העובדים בשרות ארגוני הטרור האיסלמופאשיסטים? ומה נגיד על שמאלן בולשביק עלוב כמוך?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
22
כמה מעניין יכול היות עיתון
  מפוקח   27/08/11 14:26
שנראה כאילו הוכן במערך הדוברות של משרד ראש הממשלה. עיתון שמנסה להחביא את המציאות ומתווכח איתה אינו יכול להיות רלוונטי. היה אפשר לעשות נפלאות עם 100 מיליון דןלר שמשתמשים בהם בחוכמה ולא בנסיון לשטוף את המוח לבני אדם. הזמנים השתנו והעיתונים הולכים ונעלמים וגם הטלויזיה תעלם במהרה בימנו.
כתוב תגובה ל- מפוקח
אין ספק שלא ראית אף פעם את
  העיתון או קראת בו   27/08/11 17:27
לך תחפש אותו אם תקום מוקדם בבוקר, מאחר והוא נחטף ולא במיקרה.
כתוב תגובה ל- העיתון או קראת בו
23
ישראל היום הוא היחידי שלא דוחף
  אנטי למדינה שלנו   27/08/11 14:43
מול כל עיתון, אם זה מעריב עם בן כזבית גס הרוח ואם זה סימה קדמון שמחזיקה לציפורע את היד יום ולילה, בישראל היום, יש הכל מכל, והעובדה שלא משמיצים מהבוקר עד הערב את נתניהו ואת הממשלה והמדינה, מאפשרת לכל אחד לקרוא בנחת את המידע ולחשוב גם לבד.
חלק מהמגיבים כאן לא קוראים את העיתון!!! חד משמעית. אין העיתון הזה כתבות בעד או נגד, רק מידע שוטף. לא ראיתי שם אף פעם כתבה על נתניהו או בעדו.
הניסיון הנואל להציגו כעיתון של נתניהו מעיד רק אלה שנגדו, ובלי ספק גם לא קראו אותו מעולם. אין ספק שהוא נוח ונעים לקריאה, יותר מעיתון הזבל ידיעות או עיתונם של האנטישמים- הארץ.
כתוב תגובה ל- אנטי למדינה שלנו
24
ישראל היום
  יהורם   27/08/11 15:25
עיתון קריא לכל, על אף נטייה מסויימת ימינה, מרושת בכתבים מכל הקשת הפוליטת, יתרונו ביושרו, אינו מלכלך ומתלכלך, ואינו מפיץ בדותות כאחד מאחיו הותיקים יותר, בכל מקרה הינו העיתון הקריא והמתומצת ביותר, מקומו הראשון בתפוצה מוצדק.
כתוב תגובה ל- יהורם
25
אין לעיתון אומץ להיות ימני
  צ'ומפי   27/08/11 18:23
אי אפשר להיות פרווה ולקרוץ לימין. זה לא הולך. ידיעות בחר להיות שמאלני. על ישראל היום להיות ימני ולהסיר את המסיכה, אחרת הוא לא יהיה מעניין.
כתוב תגובה ל- צ'ומפי
26
הפעם ,יואב, אתה טועה בגדול
  עודדי   27/08/11 19:01
בניגוד לכתוב, ישראל היום הנו עיתון ענייני, תמציתי הוגן והגון.בניגוד לטענות יריביו, הוא אובייקטיבי לפחות כמוהם. "ידיעות אחרונות" כבר מזמן עיתון צהוב ומגוייס שנועד לשרת אדם אחד ו"מעריב" מחרה מחזיק אחריו. טונות הנייר שמספקים ידיעות ומעריב כוללות בעיקר פרסומות ותו לא.
כיום כולל "ישראל היום" עיתונאים מגוונים מאיידר בימין ועד ביילין בשמאל, מרתקים ממרגלית ועד גונן גינת ועוד. טוב שיש סוף סוף בארץ עיתון ענייני ותמציתי שמראה את מגוון הצדדים של הפוליטיקה.איכותו טובה לפחות כמו יריביו והיא הולכת ומשתפרת.
את ידיעות אחרונות, מעריב ובוודאי את "הארץ" חדלתי לקרוא עוד לפני הקמתו של "ישראל היום" והופעתו גרמה לי לקרוא לחזור לקריאת עיתונים ולא בגלל היותו חינמי!
את ישראל היום אני אוהב לקרוא כמו את אתר NEWS1 .
קצת פירגון,יואב, לא יזיק.
כתוב תגובה ל- עודדי
אי אפשר להגדיר טוב יותר את מה
  שגם אני חושב   27/08/11 20:37
כתוב תגובה ל- שגם אני חושב
27
קנאה
  נק   27/08/11 20:23
אמר מי שאמר " ימותו הקנאים " מי אמר שעיתון צריך לשנות סדר ציבורי ? עיתון צריך לספק מידע ולא לפמפם איגו צרוב של כל אוחז עט או מתקתק במקלדת.
כתוב תגובה ל- נק
28
יו,כמה תגובות על לא דבר!
  יוסלביץ   27/08/11 21:44
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
29
חוסר הידיעה שלך
  יאירר   27/08/11 23:40
היא אולי מה שמאפשר לך להחזיק בדעתך, המנותקת מהמציאות. ישראל היום כן מחולק לבתים, חינם. לא לכולם, אלא רק לעשרות האלפים (הערכה שלי, לא בדקתי את המספר) הראשונים שנרשמו. ישראל היום אכן עיתון רדוד. כשאני קורא אותו אני מרגיש שאני קורא את העיתון של אתמול כי את כל מה שכתוב בו כבר הספקתי לקרוא באינטרנט יום קודם. כשאני פותח עיתונים אחרים אני מוצא תוכן מקורי שמחדש לי... אבל את ישראל היום אני מקבל הבייתה בחינם אז אני עובר עליו... עכשיו כשיפסיק להגיע וודאי שלא אשלם תמורתו.
כתוב תגובה ל- יאירר
30
עיתון במשקל חתי טונה
  אליאליאלי   28/08/11 00:27
העיתון בסדר גמור ומשקלו דווקא עלה מנוצה (כמה דפים בודדים) לכמעט כמו ידיעות אחרונות. אם ימשיך כך, יגיע לחצי טונה.
להיטות המפרסמים בו מעידה על תפוצתו הרחבה.
כתוב תגובה ל- אליאליאלי
31
דן מרגלית הוא עט להשכיר
  עיתונאי מתחיל   28/08/11 03:28
כתוב תגובה ל- עיתונאי מתחיל
32
ליצחק כנאה אתה רוצה לחזור
  למעריב   28/08/11 09:29
ואולי גם ללכת על להיות העורך כי התפנה המקום. אחרת לא ברור מדוע אתה פתאום נזכר שיש ישראל היום ומשמיץ אותו ואת העורך שלו.עיתון צריך להביא מידע ולא להיות כמו העיתונים המפלגתיים שעברו מן העולם שהובילו בכל מאמריהם את המצע של המפלגה -או כפי ששאר העיתונים היום שכמעט שבכל מאמריהם מביעים את עמדתו הפוליטית של בעל העיתון ולעתים די קרובות לסלף עובדות כדי להתאימן לבעל העיתון או להתעלם מידיעות שנוגדות את תפיסתו של בעל העיתון למרות חשיבותן
כתוב תגובה ל- למעריב
33
איכותי כמו ידיעות מעריב הארץ!
  תקרא שוב   28/08/11 10:33
כתוב תגובה ל- תקרא שוב
34
השווה בין ישראל היום לביבי
  חשוב לקרוא   28/08/11 10:55
שניהם מלאים כסף, לשניהם יש כנראה תפוצה גדולה ושניהם גם ריקים מתוכן
כתוב תגובה ל- חשוב לקרוא
האם ציפי ההיסטרית-מנהיגה?
  האם יש לסמולמנהיג   28/08/11 12:18
לא כל צורח-צווח-מנופף בידיו...הוא מנהיג!!~
אין כביבי-חכם,משכיל,בעל נסיון צבאי,יודע היטב נפש דוברי האנגלית...
ולא יעזור לכם..."טיפשי הסמול"
רונן,אל תתרגש מהם!הם מעוררי רחמים...סמולצ'יקים מתאידים..
כתוב תגובה ל- האם יש לסמולמנהיג
35
עיתון או זבלון? ברור שזבלון
  שמואל נדב   28/08/11 12:17
ישראל אתמול הוא זבלון ירוד ורגב הוא דיקטטור אומלל שזמנו באמת קצוב בגלל הזבלון שאינו אפילו חינמון דל.
כתוב תגובה ל- שמואל נדב
36
געגועים לקול העם
  אהרן מיטל   28/08/11 13:21
פעם חשבנו שתמה האופנה של קונרסים מפלגתיים שנקראים עיתונות. מסתבר שטעינו. בלי התלהמות, פרסום "ידיעות" לפי אג'נדה פסבדו-פוליטית, פרשנים מטעם וכיוצא באלה מסבר שהעיתון הוא במשקל נוצה. ענייני ישראל היום הוא העיתון הנפוץ בישראל. על כך עורכו יכול למהתגאות.
כתוב תגובה ל- אהרן מיטל
37
דן מרגלית התקרנף סופית
  עזרא מנצור   28/08/11 14:23
הנה מה "כסף טוב" והרבה, עושה גם לעיתונאי שנחשב "הגון" , כמו דן מרגלית. לא אחת הוא נתפס בתוכניתו "ערב חדש" כמנחה, כמי שמגן על הפשלות של ביבי בדרך תמוהה ולא אופיינית.
אם כך, אפילו מי שהיה אמור לשמש כעלה תאנה ל"ישראל היום" בתור עיתונאי אובייקטיבי, איבד את הצפון והמצפון.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
ככל קשיש הוא חרד משינויים חדים
  פועה   31/08/11 11:53
זאת אכן התקרנפות בעיקר של חרדת הגיל והמגבלות הפיזיות, והידיעה שהוא כבר לא אטרקטיבי. לא כל זקן הוא קניוק...
כתוב תגובה ל- פועה
38
איכות ישראל היום
  גדעון10   28/08/11 19:11
אני לא מבין מה יואב יצחק רוצה מהעיתון "ישראל היום", לדעתי העיתון הזה מצויין ואני מקבל אותו בוקר בוקר אל סף דלתי וקורא את כולו יום יום. מה שחסר בעיתון לדעתי זה תוכניות בתי הקולנוע וביקורת סרטים וכנ"ל לאירועים התרבותיים האחרים. מספיק שהוא הוריד ומוריד את הראש להארץ, ידיעות ומעריב, ששניים מהם הם עיתוני הרשות הפלסטינאית וקצה נפשי מהם.
כתוב תגובה ל- גדעון10
39
ליואב יצחק
  Ruthie   29/08/11 13:52
על סמך מה אתה קובע ש"העיתון אינו מספק את הסחורה....העיתון נתפש כעיתון נחות ורדוד יחסית - מבחינת תוכנו.."? בשם מי אתה דובר? נשמע כאילו קנאה אוכלת אותך או שאתה נושא דברם של טייקוני ידיעות ומעריב. העיתון קנה לו חזקה למרות שהוא חינמון (בישראל חינמונים נזרקים לפח ולישראל היום יש מעגל תפוצה מתרחב והולך)ןזה משום שהוא ענייני, לא מבזבז שטחים על רכילות צהובה ועל כתבות "תחקיר" הנזונות משמועות ורכילויות ממקור שני ושלישי כשאר העיתונים. למרות זה שהוא נחשב לימני, הוא נותן בימה רעיונית ותרבותית - בניגוד לעיתונים "נחשבים" אחרים לבעלי עמדות אחרות כמו יוסי ביילין, מוריה שלומות, ג'קי לוי ועידו רוזנבלום. הכתבה שלך שטחית ורדודה לא פחות מהאשמותיך את "יריבך". מחפש סנסציות? - לך למאהלים....
כתוב תגובה ל- Ruthie
40
גם עתונים אחרים הם כמעט חינם.
  efis   30/08/11 19:37
בהרבה מקומות ניתקלתי במחיר של 2 ש"ח לעתון.
אכן בעלי העיתונים הבינו שבעולם של תקשורת אינרנט
קריאת עיתון זה אנכרוניזם. ועוד לשלם על זה.
העיתון חי מפרסומת וכדי שהיא תגיע להרבה אנשים יש
לחלק בחינם. אחרת העיתונות תמות תוך זמן קצר ביותר.
כתוב תגובה ל- efis
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il