w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
עכשיו זה הזמן להפסיק עם האסטרטגיה של "כניסה-יציאה" שהמטכ"ל מציע, לזנוח את התוכנית של הרמטכ"ל לעבור ל"לשלב ג'", ולהורות לצבא לכבוש את הרצועה ולהקים בה ממשל צבאי זמני כדי להשיג את מט...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
על המילה "בוגד", שהושמעה בכיכרות בשלהי המאה הקודמת, נאמר בשעתו כי היא זו שהובילה לרצח יצחק רבין ז"ל    כינית יריב "בוגד", הסתת לרצח שלו    היום לאנשי השמאל, משסעי החברה, מותר להגיד ב...
דרור אידר
דרור אידר
"בקש שלום ורודפהו" נאמר למען אחי ורעיי, לא לאויבים ברברים שעילת קיומם היא רצח יהודים והחרבתם    נגדם צריך להילחם
דן מרגלית
דן מרגלית
שאשא-ביטון הסבירה כי לא יכלה עוד בכנסת וברמה אליה התדרדרה    דווקא משום כך אני סבור כי צריך כמותה בכנסת, ובממשל בנימין נתניהו קיבלנו את ההפך, את מירי רגב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תוצאות מדאיגות
מאת: איתן קלינסקי  |  09/11/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לאיתן אל דאגה
  איריס כהו   9/11/12 11:58
יש דברים חשובים יותר לפני שהמדינה תעבור לשליטת החרדים, ולמען האמת נראה לי שגם אם הם יהיו רוב הם תמיד יעדיפו שהשלטון ישאר בידי החילונים ,אבל אם עתידה של מדינת ישראל חשוב לך כל כך מדוע אינך נזעק כאשר בבית הנבחרים של "המדינה" יושבים אוייבי המדינה הקוראים לחיסולה?? אחת מהן חנין זועבי -ממפלגתו של עזמי בישרה -המרגל שנתנו לו לברוח-אך מפלגתו עדיין לגיטימית , הגדילה לעשות כאשר התקיפה השבוע איש דת נוצרי על תמיכתו בשרות צבאי של בני הדת הנוצרית -(האלילית) בצה"ל !! כמי שמאד חשוב לו הדו -קיום יהודי -נוצרי ,כמו ברחניה ביוון , אני ממש מתפלאת על כך שעברת בשתיקה על נסיונה של זועבי לסכסך בין יהודים לנוצרים בארץ הקודש ,יתכן ואולי לא שמעת על כך?? בכל מקרה אני ממש משתוקקת לקרוא תגובתך בנושא וכנראה שעוד גולשים רבים!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
האיריס הזו זקוקה לאישפוז דחוף.
  אנדי   14/11/12 09:52
כתוב תגובה ל- אנדי
2
בכל שירות לעשות סקר שוק
  58   9/11/12 12:55
כאשר הולכים לרכוש בושם או נעלים או אופניים או מקרר עורכים תמיד סקר שוק ובדיקת כדאיות.

רק בדבר הכי יקר שלנו-ילדינו-אנו מפקירים אותם בבית הספר הקרוב, מבלי לקבל כלל מידע על הישגיו מבחינת הישגים, על המורים שמלמדים בו ועל הנהלת המקום.

שמעתי שאפילו במצרים-נבחנים המורים עצמם מדי שנה לוודא שהם עומדים ברמה הנאותה ובקריטוריונים והידע הנדרש...

רק אצלנו יכול להיות שהמורה עצמו אינו בקי בחומר שהוא אמור ללמד....
כתוב תגובה ל- 58
3
מדינה לא ציונית
  בן צבי   9/11/12 15:11
איתן שים לב:
בכתה א' של היום לומדים 52% ילדים שאינם ציונים. מה יקה בעוד 12 שנים, ערב הגיוס לצה"ל? למשל. שלא לדבר על כוח עבודה.
ה-52% בנוי מחרדים, ערבים ואנשי שמאל (מרצ), תוצאה של החינוך של תנועת העבודה. הם אלה שדוגלים בחיסול המדינה היהודית כדי להפוך אותה "למדינת כל אזרחיה".
כתוב תגובה ל- בן צבי
למר בן צבי
  איציק ...   10/11/12 09:06
את עתידה של מדינת ישראל ייקבעו אזרחי המחר .
אם רובם יהיו חרדים , כל האזרחים מחוייבים לקבל את ההכרעה שתיפול .
אבל אתה המגיב עושה מה שכל מגיב רדוד עושה .
לפניך מאמר , המביע דאגה על כך שאזרחי המחר , הלומדים היום בבתי ספר חרדים, קרוב לששים אחוז מהם נמצאים בחתית של שני העשירונים האחרונים בתוצאות מבחני המיצ"ב במתמטיקה ובעברית .
מהעובדה הזו אתה מר בן צבי מתעלם . ודווקא כותב השורות , איש שמאל , מבקש לתקן את הטעון תיקון למען עתידה של מדינת ישראל .
ברדידות , בשטחיות לא משיגים דבר , מר בן צבי .
כתוב תגובה ל- איציק ...
בן צבי ואיריס לה הגיבו למאמר
  איציק...   10/11/12 09:24
שני מגיבים קראו מאמר , שמעלה ממצאים מדאיגים שיותר ממחצית התלמידים במגזר חינוכי מוכר , נתמך ומפוקח על ידי המדינה נמצאים בשני העשירונים האחרונים , תשיעי ועשירי ,ורק 7% בשני עשירונים עליונים.
ושני המגיבים במקום להתייחס למה שעלה מתוך כאב במאמר של איתן הולכים לאמירות המטורפות של חנן זועבי , ואחד מהם מגדיל לעשות בדבר "הסכנה", שילדי מרץ יחד עם ילדי הערבים והחרדים יקבעו בעתיד מדינה לא ציונית.
מגיבים , המאמר דן בנושא מוגדר . ליבן בעייה מסויימת . אין לכם מה לומר בנידון , אז בבקשה ...
כתוב תגובה ל- איציק...
תגובה למגיב איציק
  איתן קלינסקי   11/11/12 08:15
למגיב איציק שלום ותודה

זה באמת נוח ללכת לעבר הקוטב של התבטאויות חסרות אחריות של חברת הכנסת חנין זועבי במקום להתמודד עם ממצא כואב ומדאיג , שקרוב לששים אחוז של הילדים החרדים נמצאים בשני העשירונים האחרוהים תשיעי ועשירי ורק 7% מתייצבים בשני העשירונים הראשונים .
יפה ציינת ,איציק, שאת דמותה של ישראל יקבעו אזרחי המחר , ועל כולם לקבל את הבחירה של אזרחי המחר . לכן מחובתנו לדאוג עוד היום , שלא יהיה מגזר חינוכי במדינת ישראל , שכששים אחוז מתלמידיו מצטופפים בשני העשירונים האחרונים של תוצאות מבחני המיצ"ב.
אני מאחל למערכת החינוך החרדי , שתצליח להשתחרר ממיטת הסדום של הישגים לימודים ירודים במתמטיקה ובעברית .
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
קלינסקי אל תתחמק
  איריס כהו   11/11/12 11:13
מה חשבת שאם הזכרת את השם חנין זועבי פטרת עצמך מלהגיב על נסיונותיה לסכסך בין יהודים לנוצרים??? תן תגובה רוצים לדעת מי אתה באמת נחש שמאלני וערמומי שכמותך !!! אני מתביישת בכם שאתם חלק מעם ישראל יצורים חסרי כבוד שמביישים את השם ישראל !!! חנין הערביה חייבת לדעת שיש כאן יהודים אמתיים מאמינים וגאים באמונתם ולא היו מרשים לה להרים ראש ! בהנהגת ישראל אין מקום ליצורים חסרי כבוד מבית ולאויבים מוסלמים שהפכו ללגיטמיים -לכן אסור להשתתף כלל בבחירות למקום הזה שמחלל את כבוד ישראל וכולו שקר ולכן גם אזלת יד !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
ממשלת ישראל מתכחשת לציונות.
  לבן צבי   11/11/12 11:07
ממשלות ישראל מתכחשות לציונות , כפי שבטאו אותה חוזיה וחלוציה הראשונים . אין היום שום דבר משותף בין החזון הציוני ובין מה שמתרחש היום במדינת ישראל.
הערכים של הציונות לבנות כאן חברה אחרת הם חלום באספמיה לנוכח מציאות חיים דורסנית כוחנית , כשהכסף הוא ערך עליון ובלעדי , ורק דרכו נמדדים כל הפרמטרים של הקיום .

תוצאות מעליבות של תחמידיפ בהחינוך החרדי במבחיני המיצ"ב נתקלים באי אכפתיות , וחבל שאין הנושא הזה נמצא על שולחן העבודה של שר החינוך כדבר הדורש טיפול מיידי .

מר בן צבי , בהתלהמות היית מקבל מקום טוב מאוד בעשירון העליון , אם התלהמות היתה נמדדת במבחני המיצ"ב.
כתוב תגובה ל- לבן צבי
4
זו דרכם של מגיבי ימין סהרורו
  qwertyui   10/11/12 09:56
יש מידה לא מועטה של עזות מצח מטובלת במידה רבה של טיפשות של מגיבים , שהחליטו לרוץ לעבר מה אמרה גברת זועבי בנצרת, כאשר הם קוראים את כאבו של אדם על כך שיותר מדי ילדים חרדים נמצאים בשני עשערונים לא סימפטיים של מבחני המיצב"ב במתמטיקה ובשפה העברית .
מה עניין זועבי לתוצאות המבחנים במתמטיקה ובעברית .
עכשיו התבהר לי מדברי שני המגיבים , שגברת זועבי אשמה שכל ילד שני בחינוך החרדי נמצא בתחתית סולם ההשגים .

הוי , כמה חבל שטיפשות חוגגת אצל אחד הנושא את שמו של הנשיא השני של מדינת ישראל , שהיה יהודי נאור.

כתוב תגובה ל- qwertyui
5
למדינה אחריות
  צפורה בנאי   10/11/12 23:45
למדינת ישראל יש אחריות לכל הילדים שיקבלו חינוך שיאפשר להם לחיות חיים עצמאיים כבוגרים. חלק מבתי הספר החרדיים פשוט מפקירים את התלמידים שלהם.
מרצ מפלגה ציונית שרוצה מדינה יהודית ודמוקרטית. אנשי מרצ לא רוצים מדינה דו לאומית וזה מה שיקרה אם לא נסקים לשתי מדינות לשני עמים כמו שנתניהו הכריז.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
6
האחריות היא של משרד החינוך
  ציפי ל.   11/11/12 10:46
מה שמדאיג אותי זו ההתייחסות של ראשי החינוך החרדי , שאינם רואים בחומרה את התוצאות של מבחני המיצ"ב במתמטיקה. וגם בעברית .
בצדק הדגשת , שהכשלון הוא למעשה של משרד החינוך כולו, כי משרד החינוך הוא הגורם המממן והמפקח , והוא נושא באחריות לתוצאות , שחייבות להבהיל את כולנו .
כתוב תגובה ל- ציפי ל.
7
המדאיג באמת
  איריס כהן   11/11/12 11:33
ילדי ישראל והוריהים נתונים לשטיפת מח שקרית של כנופיות חילוניות בולשביקיות שהיגיעו לכאן מרוסיה ופולניה -ורצו להקים עם חדש ככל העמים והסיתו אותם מאמונתם ומסורתם ! כ 60 אחוזים מילדי ישראל מחונכים לפי תרבות ההבל והעגל החילוניים , ומבלים את רוב זמנם הפנוי באתרי המחשב והפייספוק שם הם חשופים לתכנים רדודים ופרוצים , המשחיתים את נשמתם! רובם לא מחוברים למשמעות של חזון עם ישראל וחושבים שהם ככל העמים ,רבים מהם לא מכירים את ההסטוריה היהודית האמיתית ולא את מצוות התורה ולא יודעים להגיד את הפסוק"שמע ישראל" שהיה הדבר הברור והידוע ביותר !!! המצב מדאיג מאד לנוכח העובדה שהם אמורים להיות דור העתיד וחוליה נוספת בשרשרת של עם ישראל !!! אבל אפשר לתקן את המצב- כל ילדי ישראל חייבים לקבל את אותו החינוך כי כולנו עם אחד! אין מקום למגזרים ,חייבת להיות התכללות של כולם יחדיו וכולם צריכים להתחנך על פי המסורת היהודית שתחזיר להם את צביונם היהודי האמיתי !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הישגים
  צפורה בנאי   11/11/12 23:35
אותם 60% נלחמים ומגנים על מדינת ישראל. הם גם זוכים בכל מיני פרסים בין לאומיים בפיזיקה,ביולוגיה ועוד. הם גם הופכים לחוקרים בנושאים הקשורים לרפואה. אי אפשר לזלזל ב60% של הצעירים הנפלאים.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
לציפורה בנאי
  איריס כהן   12/11/12 11:45
חלילה לי מלזלזל בהם אני פשוט דואגת להם והייתי רוצה שיתחברו גם לשורשים היהודיים באמת ולא רק לצבא ,מדע ,ופרסים -את זה יש גם בכל עם אחר ! חוץ מזה לא כולם מגיעים להישגים ה"נפלאים " כפי שתארת ,רבים מהם נופלים לעברינות סמים פשיעה ואלכוהליזים ,ומבלים זמנם לריק במועדונים שעדיף ולא היו קיימים ,כי בלי חינוך יהודי אמיתי לערכים זה הואקום שנשאבים אליו !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
8
תוצאות מדאיגות בחינוך הממלכתי
  סער   11/11/12 12:45
התוצאות הן מדאיגות בכל המגזרים החינוכיים.
בחינוך הממלכתי הרגיל יש פער עצום בין אשכולות של ישובים מבוססים כלכלית ובין אשכולות של ישובי פרפריה ושכונות עם רמה כלכלית נמוכה .
זו תוצאה מאוד מדאיגה , שעוברים עליה לסדר היום אצל שר חינוך כל כך שבע רצון מעצמו.
שביעות הרצון מעצמו אינה מזיזיה לו , לשר החינוך, שיותר משני שלישים מתלמידי החינוך החרדי הם בשלושה העשרונים האחרונים ובקושי עשירית מהתלמידים בשלושת העשרונים הראשונים . ליתר דיוק 8.8% מהתלמידים בחינוך החרדי על פי מבחני המיצ"ב נמצאים בעשירון ראשון , שני ושלישי.
כתוב תגובה ל- סער
9
איתן , יש כאן צגובות מבהילות
  סער   11/11/12 12:58
איתן , אני קורא את התגובות כאן , חלקן מבהילות . מאיפה אתה שואב כוחות להתמודד עם מידות מבהילות של ארס ?
כתוב תגובה ל- סער
10
הבעיה היא ההפרטה בחינוך
  אדם....   12/11/12 07:25
ראה מה קרה בתל אביב , המוסד המושקע ביותר הוא בית הספר לטבע וחאומנויות . הסכומים הנדרשים לשלם הם בשמים . המבחנים שנעשים הם סלקציה אכזרית של ילדים רכים . והכל במימון כספי המדינה .
גם בחינוך הממלכתי דתי , הורים בעלי יכולת מוסיפים את הג'ובות שלהם והילדים שלהם מקבלים יותר מילד שהוריו לא שילמו מכספם עבור יותר שיעורי אנגלית , יותר שיעורי מתמטיקה ויותר מיחשוב יקר ועד יותר מזגנים .
אז אין חינוך לכול , יש חינוך על פי הכיס . כיס פרטי שיש ביכולתו לממן יותר יהיו שיעורי העשרה רבים יותר, ואני חשבתי שחוק חינוך חובה הוא חוק שוויוני , מה שהסתבר לי שהשוויון נמדד על פי עומק הכיס .
כתוב תגובה ל- אדם....
11
החרדי הם עניין של כולנו
  התוצאות בחינוך   12/11/12 11:11
הילדים החרדים הם ילדי ישראל , לא מגיע להם שחלקם הגדול יהיה בעשירון העשירי , התשיעיח והשמיני , ורק קומץ בעשירון הראשון , השני והשלישי
כתוב תגובה ל- התוצאות בחינוך
12
העובדות הם ש...
  דפנה 100   12/11/12 12:23
למעשה, אלה נתונים ישנים ש"במקרה" צצים ועולים לפתע בתקופת בחירות שוב, אפילו בלי עריכה מחודשת. שר החינוך גדעון סער הנחה שילוב של לימודי ליבה בסיסיים במערכת החינוך החרדית. החל מהשנה הבאה יקוצץ תקציב מוסדות שלא ילדמו לימודי ליבה: ynet.co.il זאת פשרה שיזם סער שבמסגרתה בתי הספר החרדים עדיין יהנו ממידה של חירות בתכנים אבל עם זאת ייאלצו ללמד מקצועות קריטיים. בנוסף, כבר השנה גדלו מספר המפקחים במגזר החרדי באופן דרמטי, לטובת איכות ההוראה והפיקוח על התכנים. נכון, ייקח קצת זמן עד שנראה תוצאות (חינוך הוא לא "זבנג וגמרנו" כידוע), אבל הכיוונים נכונים ואמיצים ומדובר בפעם הראשונה בהיסטוריה ששר חינוך מיישם תכנית כזו.
כתוב תגובה ל- דפנה 100
אלה תוצאות מיצ"ב האחרונות
  לדפנה 100   12/11/12 13:51
כתוב תגובה ל- לדפנה 100
דפנה 100 משקרת לעצמה
  מדפנה 1 לדפנה 100   13/11/12 12:51
איך דפנה 100 אינה מתבייש/ת לשקר לעצמה כי מדובר בממצאים ישנים ולא בתוצאה של מבחו מיצ"ב האחרון . תתבשמי לך גברת דפמנ 100 בכסילותך ובשקריך . למען הילדים החרדים מגיע להם , שבעשירון האחרון יהיו רק פרומילים בודדים ולא למעלה מארבעים אחוז .
כתוב תגובה ל- מדפנה 1 לדפנה 100
13
הישגי החינוך
  סיוון 49   12/11/12 12:31
למעשה, אלה נתונים ישנים ש"במקרה" צצים ועולים לפתע בתקופת בחירות שוב, אפילו בלי עריכה מחודשת. שר החינוך גדעון סער הנחה שילוב של לימודי ליבה בסיסיים במערכת החינוך החרדית. החל מהשנה הבאה יקוצץ תקציב מוסדות שלא ילדמו לימודי ליבה: ynet.co.il זאת פשרה שיזם סער שבמסגרתה בתי הספר החרדים עדיין יהנו ממידה של חירות בתכנים אבל עם זאת ייאלצו ללמד מקצועות קריטיים. בנוסף, כבר השנה גדלו מספר המפקחים במגזר החרדי באופן דרמטי, לטובת איכות ההוראה והפיקוח על התכנים. נכון, ייקח קצת זמן עד שנראה תוצאות (חינוך הוא לא "זבנג וגמרנו" כידוע), אבל הכיוונים נכונים ואמיצים ומדובר בפעם הראשונה בהיסטוריה ששר חינוך מיישם תכנית כזו.
כתוב תגובה ל- סיוון 49
חבל שהמגיב משקר!!
  אנדי   13/11/12 10:27
חבל שהמגיב משקר . אלו הן התוצאות האחרונות של מבחני מיצ"ב . יכול המגיב לצייו שזו תוצאה ישנה , אבל זה שקר גס של מגיב , שאינו יכול לקבל את הדברים הכואבים.
כתוב תגובה ל- אנדי
14
מגיב נמנע מלקבל תוצאות עצובות
  אנדי   13/11/12 12:10
המגיב נמנע מלקבל תוצאות עצובות .
כתוב תגובה ל- אנדי
15
חבל שאנחנו חוטאים לילדים חרדים
  אמירה ...   14/11/12 10:37
אלה ילדים שלנו ומגיע להם חינוך ברמה גבוהה יותר .
כתוב תגובה ל- אמירה ...
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il