w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
כדי למנוע בעתיד טענות שווא כ"לא ידענו" ו"לא איימתם" אני מציע להפוך את אזהרתו של לפיד ל"קאסוס באלי"
1,000 שקל אגרה על כל פועל למינימום 350 פועלים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
איציק וולף
מדינת ישראל חייבה תאגידי בניין לשלם אגרה של 350,000 שקל עבור 350 עובדים זרים, אך לא הצליחה להביא את הכמות המובטחת    רבים מהפועלים שהגיעו מהודו ומסרי לנקה לא היו פועלי בניין בהכשרתם...
חיים רמון
חיים רמון
מזה תשעה חודשים אתה מקדם שלל תוכניות הזויות להחלפת השלטון האזרחי של חמאס ברצועת עזה. כל התוכניות שלך נכשלו ללא יוצא מן הכלל, משום שמלכתחילה הן היו מנותקות לחלוטין מהמציאות ברצועה. ...
בעז שפירא
בעז שפירא
בנימין נתניהו הוא עתיר ניסיון, אדם נבון ביותר, משכיל, בעל-רקע צבאי ובעל השקפה כלכלית אותה יישם כאן באופן שהפך את ישראל למדינה בעלת כלכלה חזקה ומשגשגת כפי שלא הייתה מעולם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"פרשת שמות" זועקת נגד גילויי גזענות
מאת: איתן קלינסקי  |  06/01/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אתה בטוח שבני ישראל
  נסיון יפה   6/01/13 10:36
במצרים שדדו על ימין ושמאל ואנסו זקנות? לא חשבתי כך. מסתנני העבודה שיקפצו על המטוס הבא לארצם תמורת סכום קטן (ולמרות ה"אימה") הם לא בני ישראל. אפילו לא קרוב.
כתוב תגובה ל- נסיון יפה
תגובה של הכללה פושעת
  לניסיון יפה   6/01/13 16:46
כל היהודים גנבים את זה שמע העם היהודי מאות שנים.
כתוב תגובה ל- לניסיון יפה
2
א.ק
  י.ש   6/01/13 10:37
את הנזקים שלך כבר עשית בהיותך "מורה לתנ"ך"...מה לקומוניסט ולתנ"ך,הדת היא "אופיום להמונים" אומרים הקומוניסטים... שמוקולינסקי,ידוע לך עם מי מתחרים מהגרי העבודה מאפריקה,עם האוכלוסיה החלשה ביותר בישראל...טיפש,לו מדינת ישראל היתה מחליטה ליבא רופאים מהודו,אתה היית הראשון להטיל אש וגופרית על הממשלה....ועל זאת נאמר אוי לנו אם אנשים כשמוקולינסקי דואגים לרווחת העובדים בישראל...אתה איש רע!...
כתוב תגובה ל- י.ש
י.ש פה מלוכלך וגס רוח.
  שולה.   7/01/13 13:28
שום משחת שיניים לא תסיר את צחנת הזוהמה של גסויות הרוח שלך .
כתוב תגובה ל- שולה.
שולה...
  י.ש   8/01/13 06:54
ספרי בבקשה,מתי רצעו את אזנך?.
כתוב תגובה ל- י.ש
3
אותה הדרה אצלנו ואצלכם
  ضصث قفغ عهخ   6/01/13 15:16
בחברה הערבית מתפתחים גילויי שנאה עוורת ליהודים . בחברה היהודית מתפתחים גילויי שנאה לא מוצדקת לערבים ולזרים באשר הם זרים . שתי חברות שסובלות מאותה מחלה ממארת.
כתוב תגובה ל- ضصث قفغ عهخ
4
לפרעה קלינסקי!!
  איריס כהן   6/01/13 15:23
ראשית עד שלא תסביר מה פשר סלוף הפרשנות של רש"י לגבי המראות הצובאות -שמאסן משה , אתה סילפת וטענת שמשה מאס את הנשים - אז עד שלא תסביר פשר הסילוף המכוון ,אני מציע לכולם לקבל את דבריך בעניני התורה בערבון מוגבל !! ועכשיו לגבי ההקבלה שעשית בין בני ישראל במצרים לבין מסתנני אפריקה לארץ ישראל, ובין פרעה לאלי ישי -ש"ס: שוב ראיה לא נכונה וסילוף המציאות , בני ישראל לעולם לא היו מסתננים במצרים אלה הוזמנו על ידי פרעה הראשון שהבטיח להם -בזכות יוסף- להנות מכל טוב הארץ ,הם חיו טוב ולפי הבנתי נחשבו לשכבה של עשירים ובני אצולה ובשום פנים לא חסרי כל השורצים ופרים בארץ לא להם -בגנים ציבוריים וחצרות , זאת גם הסיבה שכנראה הצליח פרעה השני להסית נגדם , שנאת העם המצרי הדל שכל רכושו נלקח לפרעה -הקומוניסט -שניתב את השנאה לבני ישראל,המוצלחים על ידי החשש מלאומיותם -סיבה בטחונית !! הזעקה והחשש כנגד מסתנני אפריקה שונה לחלוטין ,אין כאן חשש בטחוני -למרות שלדעתי היה אמור להיות ועוד איך כי הרי מדובר במוסלמים שנכנסו מארצות בהם אלקעידה פעלה , וכבר התפרסמו מקרים על שיתוף בינם לבין ארגוני המחבלים כאן ,אך הכל הושתק על ידי התקשורת האדומה העמלקית ושלטון אזלת היד , בדיוק כמו שאונס הקשישה הושתק והתפרסם רק בלחץ עיתונאי אחד , והכל כדי ששנואי נפשם אלי ישי וש"ס ,ומיכאל בן ארי לא יעשו מהמצוקה הון פוליטי !!! יש כאן מסתננים שנכנסו כמו ארבה לארץ לא להם,כדי לפתור מצוקות כלכליות או בטחוניות ,כאשר לשלטון כאן אין שום מענה מה לעשות איתם ,והם המסתננים התישבו בגנים הציבוריים וברחובות ללא כל ומהווים בהחלט איום עבריני ואכן הם גונבים ועוסקים בסחר לא חוקי וגם אונסים ! בני ישראל שבמצרים ישבו במקום נבדל משלהם -ארץ גושן ,ואילו המסתננים מאפריקה התלבשו על ערים -בשכונות המצוקה שבהם-ותושבי האזורים הללו אכן סובלים מכך ! אבל מה זה מעניין את יפה הנפש כמו קלינסקי?? הוא האטום יכתוב מאמרים תוך כדי השתמשות בסיפורי התורה וסילופן ,הכל כדי לחבוט ביהודים ולהראות כמה שהוא נאור ורגיש !
כתוב תגובה ל- איריס כהן
נגד ההסתה של מגיבה גזענית
  לא יהודי   6/01/13 15:58
לא הין אנסים יהודים , שאנסו בברוטאליות נשים ?? אז נעשה את ההקש המוטעה יהודי אחד אנס וגם גנב , אז כל היהודים הם אנסים וגם גנבים. אריתראי או סודני אנס וגם גנב כל האריתראים וכל הסודנים הם גנבים ואנסים. זה שמשטרת ישראל מודיעה , שאחוז הפשיעה בקרב הזרים הוא נמוך ממה שיש בחברה הישראלית זה לא יעזור . ישנה כאן גזענית שפלה שתסית לשנאת זרים , והיא עוד קוראת לעצמה יהודייה דתיה. ואני מגיב לא בן העם היהודי עוד יכול רק לצפות שעוד מעט יאסרו עלי גם להגיב . אני בז לגזענית שהגיבה כאן מגיבה אחת , בדיוק כמו שאני בז לגזענות של ערבים כלפי יהודים
כתוב תגובה ל- לא יהודי
שיקחו אותם לכפר שלך
  איריס כהן   6/01/13 20:52
שיאנסו את הנשים בחמולה שלך-לא יהודי ,ואז נראה אם תהיה גזען או לא ? וחוץ מזה עוד מעט כל הזרים יצטרכו לעזוב את הארץ אז תתכונן חמוד!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס את בסדר?
  אדם ר   7/01/13 07:28
אין אונס בערים יהויות ? אין אנסים יהודים שביצעו מעשה אונס אכזרי . רק אנטישמי מופרע יכול לכרוך יהדות עם אונס. רק מופרעות מהסוג של המגיבה יכולה לכרוך אונס עם ערבים.
כתוב תגובה ל- אדם ר
לאדם אולי תקרא לפני שאתה מגיב?
  איריס כהן   7/01/13 13:39
מדובר על המסתננים הפולשים ולא הערבים -שלידיעתך גם הם אנסו יהודיות לא מעט ולא ערביות ,ברגע שערבי יאנוס ערביה זה חלק מהנורמה אבל כאשר הם אונסים יהןדיות זה טרור לאומי ולא אונס-לידיעתך !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
5
נהניתי מהרשימה
  לא יהודי   6/01/13 15:37
אינני יהודי . אני ערבי אתיאסט . למדתי במערכת החינוך היהודית . קיבלתי תעודת בגרות לאחר שעמדתי גם בבחינות הבגרות בתנ"ך (שתי יחידות לימוד). בבית ספרי לא חשתי עוינות . היתה הערעכה הדדית מצד התלמידים והמורים . לכן מצערת אותי האווירה השוררת היום ברחוב .
כתוב תגובה ל- לא יהודי
6
הסיפור הוא כסף
  צפורה בנאי   6/01/13 23:21
אם ישראל כל כך מפחדת מזרים מדוע יש תעשיה משגשגת של הבאת עובדים זרים עבור סכומי כסף גדולעם? אפשר בקלות לאפשר לזרים שכבר נמצאים לעבוד במקום להביא עוד עובדים. אבל אז לא ירוויחו אלפי דולרים אותם היבואנים. כאשר לא מאפשרים לאנשים לעבוד ולחיות כמו בן אדם, הוא הופך לפושע.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
7
עברית יפה של מגיבים מתלהמים
  אדם ר   7/01/13 07:10
יופי של עברית , יופי של קללות בהמיות המעחדות על בהמיות המגיבים.
כתוב תגובה ל- אדם ר
8
קלינסקי,"אל תלך רכיל בעמך"=אלו
  קורןנאוה טבריה   7/01/13 07:12
אלוקי ישראל וארץ חמדה יענישו אותך!!!אתה ממשיך לסלף ולהסית בגזענות ובאנטישמיות-סלקטיבית נגד עם ישראל!!!מדינת ישראל זו המדינה היחידה בעולם שמפרנסת את תלייניה התורנים והגלויים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לקרן נאווה
  לא אבדה תקוותי   7/01/13 13:21
את נושאת את שם האלוהים לשווא.
אלוהי ישראל אינו אל אטום כדי להרשות לנו לצעוק כמו מטורפי כהנא בלב אזורי מצוקה נגד פליטים אריתראים וסודנים החיים בתוכנו. אנחנו בני יעקב , שפתחו לנו שער במצרים חייבים לפתוח שער גם לפליט מאפריקה הרעבה .
את הגברת ואיתך עוד גברת בשם איריס ועוד מנבל פה בשם י.ש נושאים את שם האלוהים לשווא.
כתוב תגובה ל- לא אבדה תקוותי
אלוקים בתגובה:"אל תען כסיל כאי
  קורןנאוה טבריה   7/01/13 14:12
כאיוולתו פן תשווה לו גם אתה"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
ו"פרשת האזינו" זועקת נגד הבגי
  קורןנאוה טבריה   7/01/13 08:20
הבגידה בארץ חמדה ובאלוקי אברהם,יצחק וישראל:"הלאדוני תגמלו זאת עם נבל ולא חכם?הלוא הוא אביך קונך הוא עשך ויכוננך... וישמן ישורון ויבעט...יקניאוהו בזרים(מרחמים על כל אויבים וזרים מזיקים ומסוכנים לעם ישראל!)בתועבות יכעיסוהו:יזבחו לשדים:(לערפאת,אבו-מאזן,עבדאללה,מובראק,חוסיין,טיבי,זועבי,צרצור,סאנא,בארקה ושאר שדים טרויאנים,ללא הבדל דת!)לא אלוה, אלוקים לא ידעום....אסתירה פני מהם אראה מה אחריתם כי דור תהפוכות המה, בנים ללא אמון בם:הם קינאוני בלא-אל,(כי העדיפו את אלוהי הדמוקרטיה וחוקותיה)כיעסוני בהבליהם:(בהבל ה'שלום'ושקר ה'כיבוש') ואני אקניאם בלא-עם בגוי נבל אכעיסם..."=(הכוונה כמובן לפלשתינאצים החד"שים שכידוע הם לא "עם" הם גוי נבל,אכזר וצמא דם שפלש לארצנו ותובע בעלות כדי לרשת אותנו,עונש בגלל הבגידה באלוקי ישראל ובגלל יהודונים כמוך קלינסקי, שמסלפים את האמת שבחיינו,ומסייעים בכך לאותו גוי נבל שקורא לעצמו "פלשתיני"=להד"ם, ובגלוי!!)אתה מסוגל להבין את העובדות הללו?כי זר לא יבין זאת!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
לא גזענות !
  לא לגזענות!   7/01/13 13:49
דווקא אנחנו , עם שסבל מרודנות ואכזריות היטלראית , מרודנות ואכזריות סאלינסטית וקיבלנו בקשיש עוד את ההתאכזרות האנגלית של אטלי ובווין , דווקא אנחנו שחווינו מה זה עולם אדיש לסבל , עולם שנועל שערים , דווקא אצלנו חובה שתהיה תגובה יותר שקולה מזו של אלי ישי והצ'חצ'חים בדמות רגב ודנון ופרא האדם בדמות נציג כהנא בכנסת עם חבר עוזרו הפרלמנטרי ששפתם היא שפת הצרחות והשאגות.

לא לגזענות!
כתוב תגובה ל- לא לגזענות!
11
תגיד איתן, זה אמיתי ?
  מגיב ותיק   9/01/13 20:48
האנלוגיה הזו של בני ישראל במצרים = מסתנני עבודה אפריקנים אצלינו כיום ?

או שזה עוד טימטום בלתי נשלט על ידך.

או שזו עליית רמה בשרלטניות סמוייה שקלונה הולך ונגלה ממאמר מטופש אחד למשנהו.

בושה וחרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il