s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משפט
מאת: פורומים  |  24/04/2024
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
צורך תמידי
  טלי רותם   27/12/23 22:53
הסכם ממון הינו שם כוללני להסדרת היחסים בין בני זוג. הדבר אמור בעיקר לצורך עניינים כספיים ורכושיים, אך משמש כבסיס גם להסכמת והבנות בשלל עניינים שבין בני זוג.
כתוב תגובה ל- טלי רותם
+
טרמינל
  עמוס ירון   21/09/23 12:46
אתר טרמינל - זכויות נוסעים בטיסות, עוסק בתביעות כנגד חברות תעופה מכל רחבי העלם לצורך קבלת פיצוי על עיכוב בטיסה ופיצוי על ביטול טיסה או רישום יתר.
כתוב תגובה ל- עמוס ירון
+
תביעות נגד חברות תעופה
  ביטוליטיסות   9/04/23 23:27
בחלק גדול מהמקרים של ביטולי טיסות, זכאים הנוסעים תקבל פיצוי בגין ביטול טיסה ששיעורו תלוי אך ורק במרחק בטיסה, ואינו קשור לנזק או עגמת נפש שנגרמו לנוסעים, ונע בין 1,320 ש"ח ועד 3,330 ש"ח. חוק שירותי תעופה הידוע גם בכינויו חוק טיבי, הוא החוק המסדיר את זכויות הנוסעים במקרים של עיכובי וביטולי טיסות. חוק זה מבוסס על התקנות האירופאיות החלטת בתחום זה באיחוד האירופי
כתוב תגובה ל- ביטוליטיסות
+
על עורך דין ייפוי כוח מתמשך
  אליקו חדד   19/11/22 09:48
עורך דין ייפוי כוח מתמשך או במילים אחרות ייפוי כוח מוגבל, מציין בדיוק מה הסמכות שאתם נותנים לממונה על ידכם. זה יכול להיות משהו מאוד ספציפי, כמו לתת לעורך הדין שלכם את הסמכות לחתום על שטר מכר עבור הבית שלכם בזמן שאתם בטיול בחו"ל. ייפוי כוח מוגבל יכול להיות די נפוץ בחיי היומיום. שימוש נפוץ אחד בו הוא מה שנקרא ניהול כספים בשיקול דעת, או מה שנותן למנהלי כספים את הסמכות לקנות ולמכור השקעות בשם הלקוח שלהם על סמך החלטות משלהם ולא של הלקוח.
 https://www.damari-law.co.il/
כתוב תגובה ל- אליקו חדד
+
פיצוי על עיכובי וביטולי טיסות
  עמוס פרידמן   24/04/22 13:38
בישראל קיים חוק ספציפי המסדיר את זכויות הנוסעים במקרים של עיכובי וביטולי טיסות, שנקרא חוק שירותי תעופה הידוע גם בכינויו חוק טיבי. חוק זה קובע, כי במקרים בהם הטיסה בוטלה או עוכבה מעל 8 שעות, זכאים הנוסעים לקבל מחברות התעופה פיצוי כספי התלוי במרחק הטיסה, החל מ-1,230 ש"ח (לטיסות במרחק האווירי הקרוב ביותר לישראל כגון: קפריסין או יוון), ועד לסך של 3,100 ש"ח (ליעדים במרחק אווירי של מעל 4,500 ק"מ כגון: ארה"ב או תאילנד). עם זאת, במקרים בהם חברת התעופה מצליחה להוכיחה שהטיסה בוטלה בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה, היא עשויה להיות פטורה מלשלם פיצוי בגין ביטול טיסה.
כתוב תגובה ל- עמוס פרידמן
+
עורך דין תעבורה
  רמי-הצפוני   21/04/22 16:47
עלן פניו אני חושב שדווקא עורכי דין מעודדים את הפשיעה, אבל מצד שני עורך דין שמגן על לקוח שבאמת לא אשם - זו ברכה. מכר היה מעורב בתאונה שלא באשמתו, עם נהג רכב שלא היה לו ביטוח לרכב, ובמשטרה הוא לןא ידע לספק מה מקור הרכב שלו. כלןמר גנוב. עורך דין יכול לתבוע את העבריין ישירות- אבל לך תמצא אותו בכפר הנידח ותגיש לו את כתב התביעה. בכל מקרה אם אתם מחפשים עורכי דין בחיפה - נסו את LAW04.COM
 עורכי דין בחיפה והקריות
כתוב תגובה ל- רמי-הצפוני
+
עורכת דין להסדר חובות
  LBYLAW   13/09/21 14:08
ליאור בן יוסף-לוי, עורכת דין להסדר חובות, חדלות פירעון של יחיד, פירוק חברות ועוד.
כתוב תגובה ל- LBYLAW
-  אמת
  ענת שביט   6/06/23 22:44
תביעה ייצוגית מאפשרת לאדם אחד (או לגוף) לתבוע עסק או רשות שלטונית בשם ציבור גדול של נפגעים. עורך דין תביעה ייצוגית
כתוב תגובה ל- ענת שביט
+
שיהיה שבוע של נסיגת הקורונה
  שבוע טוב ומבורך   14/06/20 07:51
שיהיה שבוע של נסיגת הקורונה מחיינו.
כתוב תגובה ל- שבוע טוב ומבורך
+
ייפוי כוח מתמשך.בימי הקורונה
  Udif   9/04/20 20:58
משרד המשפטים פרסם לאחרונה הנחיות חדשות, לפיהן ניתן בתקופה זו לערוך ייפוי כוח מתמשך באמצעות שיחת וידאו וללא צורך במפגש פיזי. מדובר בהנחיה חשובה, שכן קהל היעד המרכזי של ייפוי כוח מתמשך הוא הגיל השלישי, ונועד לאפשר להם לערוך ייפוי כוח מתמשך בתקופה קשה זו.
כתוב תגובה ל- Udif
+
יזמות ומשפט
  רונן אילן   9/02/20 04:54
שלום לכולם! יש כאן יזמים שמעוניינים להקים חברה או להתחיל סטרטאפ, ולא יודעים מאיפה כדאי להתחיל? הולכים לאיבוד בין הנהלים המשפטיים השונים? אתר jumpstart של משרד עורכי הדין שבלת ושות׳ מציע שירותים משפטיים ליזמים ולסטרטאפים בתחילת הדרך. האתר מאפשר הורדה של מסמכים משפטיים, הסכם סודיות, NDA, תקנון חברה ומגוון רחב של מסמכים לעסקים מתחילים, והכל בחינם על מנת לפתח ולתת תמיכה ליזמים ועסקים בתחילת דרכם. מציע לבקר ולהתרשם. בהצלחה!
כתוב תגובה ל- רונן אילן
+
טיפול פלילי
  ronisagiv80   26/01/20 15:33
שלום לכולם! אני רואה שעולים כאן לא מעט דיונים סביב מקרים פליליים ודרכי הטיפול בהם. למי שמעוניין בעצה או המלצה מה לעשות במקרה כזה, ההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת לכם מהניסיון האישי שלי היא לפנות לסיוע של עו"ד פלילי מקצועי. לא משנה אם אהוגש נגדכם כתב אישום, או שאתם מעוניינים להגיש, אם אתם מעוניינים להגיע להסדר מותנה, לבקש חנינה או אפילו זומנתם לחקירה במשטרה לפני הליך משפטי, עורך דין טוב יוכל לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר במשפט פלילי, ויעזור לכם ככל שביכולתו להוציא את האמת הצדק לאור. תוכלו לקרוא עוד על התהליך כאן בקישור המצורף. בהצלחה!
כתוב תגובה ל- ronisagiv80
-  דברי מרמה כדי לפרסם עצמו
  אלי ליולקו   12/07/20 09:52
הדבר שהעלה הבן אדם פירסם את עצמו ובניגוד לחוק ניצל עיתון זה . פרסום ההודעה מראה על הגישה של News1 אחד כעיתון לא עצמאי , אלא כפוף למערכת המשפט , ו לסירוגין מראים כאילו הם ניטרלים בפרסום כתבות כאילו נגד המערכת כאשר מלבד מילים אין מעשים , הרי לאש הפרקליטות ויועץ המשפטי לממשלה יש ממש להגשת כתבי אישום לאור דברים ידועים שעשו ובכך תומך דוח מבקר המדינה שכינה המשטרה כארגון המתנהל כארגון פשע , וכלום לא השתנה , השוטרים שהם תובעים ממשיכים התפירות תיקים בתכנון משותף עם מערכת המשפטים תוך עדויות ומתן ראיות שיקריות , אך טף אחד לא נענש כי הולכים לפי הדרך הקלה והרווחית ועניין אישי על חשבון הציבור . דברי הינם על פי חוק חופש הביטוי וחשש שעל אזרח ( אזרחים המוניים אתמול בתל אביב מחזקים דבריי) צריך לטהר את הריקבון במערכת המשפטית . דברי נכתבו התום לב ועל פי החוק .
כתוב תגובה ל- אלי ליולקו
+
גיוס המונים נגד בתי המשפט
  סהר שוקר   18/11/19 20:14
bit.ly
כתוב תגובה ל- סהר שוקר
+
מבקר פנים
  ניסן91104   7/10/19 12:13
אם אתם מחפשים מבקר פנים מנוסה, הייתי ממליץ לכם על משרד של דורון יוניסי
כתוב תגובה ל- ניסן91104
+
פסילת רישיון
  teddy1991   26/06/19 11:35
לפני איזה שבוע קבילתי דו"ח על נהיגה תחת אלכוהול. עכשיו אני גר בירושלים וחיפשתי עורכי דין תעבורה גם באזור. המליצו לי על עורך דין לתעבורה מאיה אלקריף. מישהו שמע עליה או יכול להמליץ לי על עורך דין אחר?
כתוב תגובה ל- teddy1991
+
כל מילה שלי מגובה בעובדה
  דר ליולקו אורי אל   16/04/19 10:11
העניין הוא שעבוד הנשיאה של בית משפט העליון מנסה להראות על אופטיות ועיון של ממש בחומרי בתיק הנ"ל . במידה ולא הייתי מעורב אישית בהחלטה הפסיקה בערעור פלילי שהרגשתי ופסיקת הדין של כבוד השופטת הראתה שכלל לא מודעת לעובדות שיש בהם לפסול את כל הפסיקה הלא נכונה , כי היא פירשה את הדברים שהתרחשו בכלל בצורה שאינם כמו שהיו במציאות , כאשר יש לי עובדות שמצדיקות את חוסר העניין בתיק של רופא שכבר הייתה מודעת לאחר 12 מכתבים שלי שהדברים היו לפי סעיפים המצריכים המיידי פסילת שופט כאשר הוא הוקלט אומר לפני שמיעת עדים במפורש כי אני לא יוכל לטעון טענה שהיא " אין להשיב לאשמה " וזאת עבירה חמורה ביותר להגיד לי כרופא לב , המייצג עצמו לבד וכי לפי התקנות מחויב השופט להיות כעורך דין לחשוד או נאשם , ולעזור לו בהגנה מול התביעה , וההקלטה שבוצעה לא על ידי וכל הקשור לסעיף 68 לא מתקיים שעליו בנויה פסייקת השופטת אסתר חיות , המראה אחת מהשמיים , או שהמעשה נעשה במודעות או מחוסר ידע מספר על תוכן הערעור ושום נסיון לבירור מינימלי של הנושא . אבל כאשר הגשתי תוספת והסבר לדברים שעשתה לא לפי החוק , השתמשה כבוד השופטת במעמד שלה הנשיאה לתת תשובה שלדעתי מסבירה סופית את הסיבה לאי קבלת הערעור , כאשר התשובה בהחלטה שלה הייתה כי לא מצאה בדברי שום דבר שקשור לעניין , כאשר הכל קשור והנשיאה במודעות מוחלטת עושה עבירה חריגה שמעמד שלה עוד מגדיל את גודל העבירה והעונש כי מה שקרה זה שהגנה על שופטת ביודעין שעשתה דבר האסור לעשות וזה מוקלט אצלי עד עכשיו , הייתה צריכה לפסול אותה המיידי , כי עכשיו אני יכול להגיד שמדובר השופטת אתי כרייף מסערת המינוי בגלל יחסי מין , דעתי בנושא היה"ל דווקא שנעשה עבל חשופות כרייף כי היא אישה ויש לה זכות לעשות מה שבא לך ה בחייה האישיים ומה שקרה היא חדירה לפרטיות שלה שמשקלה גדול יותר מעניין עצמו כי גם ככה היתה מתמנה לשופטת אבל עקב הפרסום הרסו לה את החיים , ידעתי שהיא צריכה תבוע כ לתת האחראים לנזק שלא תוכל להחזיר לקמצב הקודם והרסו את חייה כאשר כל אזרח מכיר אותה עכשיו והיא סך הכל ניהלה חייה הפרטיים , וזאת פגיעה שקשה להתאושש ממנה ואני בז לכל אלו שפירסמו בכלל את התיק , כי זה דבר של חיים פרטיים שלא מהווה שום עניין לציבור! אבל לצערי במקרה שלי הסיפור הוא אחר , באמירה שלה היא ללא שום ספק הראתה שהיא בצד של תביעה משטרתית , ועוד העברה הייתה קצינה במשטרת ישראל , אז היא הייתה צריכה המיידי להיפסל מהתיק שלי , כאשר בירור עניינה שהתחיל לאחר הגשת הערעור ז, וגרם אפילו למעצר בית שלה , לא יכול לתת לנשיאת בית משפט עליון להגיד לי שאין כלום בדברי והיא דוחה את הערעור ,. באותו זמן השופטת הייתה במעצר בית דומני , לכן הדיון נדחה בכל זאת , אבל זה המצב שאסתר חיות חייבת להיכנס לעומק לבירור התיק שיש עובדות ללא סוף כבר על ביטחון מלא שהתביעה תפרה שתי תיקים בניגוד מוחלט לסעיפים רבים כאשר הם מצביעים ראיות שמתחילים אותם ואת המתלוננת גרושתו ששיתפה איתם פעולה , והתובע תכנן בצוותא עם שופט אכזרי אובססיבי שעשה כבר עבירות פליליות וממשיך לעשות אותם תוך שקר בכל החלטה שלו , כאשר תפסתי עובדות שאין להם מה להגיד לאור עובדות רבות המראות שתכננו הכל ביחד , וכי השופטת אסתר חיות סגרה עיניים במודעות כאשר שלחתי מכתבים רבים של זיוף מסמכים שאינם שלוש שנות מאסר , שיבוש הליכי משפט על ידי העלמת ראיות של ממש שהם מצלמות במקום האירוע המיקרופון שהיו ישר מראים שהיא תכננה את תלונת השוואת נגדי והם החביאו אותם אבל לי יש צילומים המסמכים של מפירוט חשבון כרט
כתוב תגובה ל- דר ליולקו אורי אל
+
המסקנה. הצבעת ליכוד הצבעת כפיה
  ע ב   30/03/19 16:24
כתוב תגובה ל- ע ב
+
כל מילה שלי אמת ויחס הולם
  דר אלי ליולקו   19/03/19 19:51
בתגובות שלי יש דבר אחד שחשוב שאתם תבינו , אני לא טיפש . כל מילה שלי מחוזקת על ידי עובדה , אני חוזר עובדה ולא פחות . כאשר אני מתנהל לפי החוק בלבד . מצד השני כל דבר שחל עליי שהקלדתי מנוגד לחלוטין למעשיהם של אנשי מערכת המשפט ועוד הרבה יותר ממה שאני רושם שזה כלום לעומת מה שיש לי נגד מספר ענק של בכירי המשפט וסוורי המשפט ואני עומד מאחורי כל מילה שאני רושם , ואני מייצג את עצמי , ורק זו הסיבה שהם הולכים ומתפרקים ולא מסוגלים לעשות דבר נגדי כי החוק לצידי ולא לצידם , זאת בחירתם , אבל יש לי מטרה ואני בטוח אשיג אותה , והיא לטהר מערכת זו , אני מאמין במאה אחוז שדרני אעשה זאת כי כל יום אני עובד קשה בשביל מטרה זו ולא אפסיק. לכן כאשר אני מייצג החוק, איני יכול להשתמש בלשון הרע או כל דבר אחר כי אני משתמש בסעיפי החוק להראות שהם אלו הדורסים עליו כאילו ולא היה קיים . ותפסיקו לפחד כבר , פחד זאת אשליה , פחד צריך להמריץ אותך לעשות את עבודתך למען הציבור ולהמשיך לעשות זאת כי זאת מטרתי וחובתי כלפי על אחד מאזרחי ישראל , כולל אותך , וכל אחד שאיתו באתר זה מדבר ברמזים מתוך פחד להגיד משהו . הם מנצלים הפחד כדי ללחוץ עלינו נפשית ולהתיש אותנו אבל הם נפלו על בן אדם שלא יפסיק ולא משנה מה יעדו או כמה זמן ימשך , אני אשיג הצדק כי זאת מטרתי ויום יום אני עובד קשה להשיגה כדי להוכיח שאדם אחד יכול להפיל מערכת ואין דבר שאתה לא מסוגל לעשות זה רק המוח שלך מחדיר לך זאת על מנת להגן עלייך וזה יגרום לבעיה .
כתוב תגובה ל- דר אלי ליולקו
+
עבירות אנשי משטרה והמשפט
  ליולקו אורי אלי   8/03/19 18:00
הצגתי מספר פעמים לעיתונאים שבהם יש מסמכים המהווים רשלנות , עבירות תוך ניצול חסינות , זיוף מסמכים מאסיבי עבודה בצוותא מראש המערכת עד לחוקר משטרתי תוך תכנון להכניס אותי לכלא כבר שנתיים , אבל הם רק אחד אחד או מקבלים הודעה על תיקים שקשורים אליהם או שאפילו כאשר אין והיה פעם אחד שמבית משפט עליון נשיאת מחוז השלום , תובעי מחוז מרכז וחוקריה של משטרת נתניה - על כולם יש עובדות הקלטות של מעשה מסעיפי עונשין/נזיקין . למרות שאני מבקש לקבוע פגישה , לרוב עם עיתונאים של news1 , הם פשוט מתעלמים ממני , ואני לא מבין למה! הרי הדבר בעל חשיבות הכי גבוהה לציבור שהייתה אי פעם . וכל עיתון : מעריב וואלה , כל״ת לא מעוניינים לדעת שכל המערכת ושמות שלהם ועובדות שתומכות בעבירות מעל לכל ספק סביר , פשוט מסרבים או מפחדים להעביר אינפורמציה לציבור , ולפי דיני עונשין זאת עבירת עיוורון מכוון שחומרתה מאוד קשה . אז שתבינו שכל המתעלם מהפגישה , עובר עבירה קשה ושותף לכל העברות שנעשו והכי גרוע הוא במודעות מונע מהציבור לדעת האמת שתעשה פה שינוי של ממש , הציבור יהיה בהלם ממה שיראו , והבחירות ממש לא יעניינו כבר כמו העניין שיש בידיי , אך עיתונאים מסרבים לענות לי ולא שופט אותם כי טרם ידועה לי הסיבה , אבל הציבור צריך להראות עניין כי זה נוגע לכל אחד ואחד בכל יום , ואין להם מושג שהמערכת מנצלת אותם ולא משרתת אותם , זה סיפור יפה וזהו , אבל זה לא , כי יש לי מספר תלת ספרתי של ראיות הקלטות ועובדות לפחות על מעל 10 , אנשי החוק וביניהם הבכירים ביותר והוכחת הקשר ההדוק עם תביעות משטרת ישראל וחוקריה. לכל הנאמר יש לי הכל . אז תענו לי בבקשה , למה אתם בוחרים צד שבו אתם מבצעים עבירה , ולא צד של פגישה איתי לראות את דבריי ולפחות לכבד את הציבור , במידה וכל דבריי יהיו אמינים והם אכן כאלו , למה אתם מסרבים לגלות האמת לאזרחי מדינת ישראל ולעבור על החוק כמו מערכת המשפט ששכחה כבר אילו הם ערכי וחוקי מדינה יהודית ודמוקרטית , אני בטוח אזכיר להם בדרך זו או אחרת .
כתוב תגובה ל- ליולקו אורי אלי
+
ייפוי כוח מתמשך
  עודד עופר   6/03/19 12:10
שלום. מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין ייפוי כוח מתמשך לאפוטרופסות? מה עדיף? מה יותר יקר? האם עורך הדין הזה מומלץ?
כתוב תגובה ל- עודד עופר
+
די לדיבורים
  אליליולקו   30/01/19 06:08
אני קורא איך כל אחד נפגע ממערכת משפט אך מוציא זעמו כאן כי לכתוב קל ולהתלונן שכולם אשמים , ככה בנוי העולם , סימני צריך לעבוד קשה מאוד כדי להוכיח את הצדק והאמת , וזה קרב קשה נגד המערכת , אני עושה זאת שנתיים , ואני בז' וזורקי מילים לחינם בעלי חוסר יכולת לבצע מעשים כדי לקדם בצוותא את עקרונות הדמוקרטיה הישראלית כאזרחים . זה מזכיר לי שכל פעם בכל מקום מוצאים אשמים , גם אני , אבל אני ילחם בהם עד הסוף ואני לא אבכה פה איזה לראות כולם , כי זה מראה על החופשה שלכם וחוזר אמונה בעצמכם ואחוסים תומכים בזה ואף אחד לא מאמין שהוא יכול לנצח גם המערכת . תתחילו לעשות ולא לבכות או לעשות ולבכות כי גם גיבורים בוכים , אבל הם עושים ולא מקטרים , אתם הסיבה שמערכת משפט עושה מה שבא להם כי הם רק עושים בו! ואתם נכנעים . לפחות תעבדו עצמכם
כתוב תגובה ל- אליליולקו
+
עורך דין דן בו נר
  alon levy   23/01/18 11:50
אודות עורך דין דן בו נר חברים היזהרו מעורך דין דן בן נר. כל מי שמתנהל מולו בדיון או בכל משפט שהוא, שימו לב לכתוב בכתבי התביעה, הגנה ובעדויות. עורך דין דן בן נר משקר ומסלף עובדות העלולות לאחז את עיני השופטים ולהטות את דעתם. לכן שימו לב ועקבו אחר כל מילה שעורך דין דן בן נר אומר או כותב. בהצלחה
כתוב תגובה ל- alon levy
-  בדיקת פוליגרף
  מודן פוליגרף   10/07/18 12:56
היי, לדעתי כל בעלי התפקידים והמייצגים בעלי תפקידים צריכים לעבור בדית פוליגרף על בסיס שיגרתי
כתוב תגובה ל- מודן פוליגרף
-  כלולם במדינה שלנו צריך בדיקת פ
  מודן פוליגרף   10/07/18 12:40
היי, קראתי את מה שכתבת, מאוד מרשים. אני חושב שלפי עניות דעתי כל בעלי התפקידים במדינה צריכים לעבור בדיקות פוליגרף בצורה מסודרת על מנת להימנע מבעיות כאלה ואחרות בהמשך.
 פוליגרף מחיר
כתוב תגובה ל- מודן פוליגרף
+
משפט
  שושי   21/03/17 14:25
מתי יחשב עובד חברה מופרטת כעובד ציבור ומתי יחשב כעובד חברה פרטית?
כתוב תגובה ל- שושי
+
מבקשת עצה
  טש   19/12/16 22:31
תבעתי מעסיק שהוא עו"ד בן 80 + ואשר ביתו שופטת בבימ"ש מחוזי, על אי תשלום שכר והפרשות לפנסיה, הוא הגיש בקשה לדחיית דיון מנימוקים שיקריים וע"י הגשת מסמכים הסותרים בעובדות את הנימוקים, השופט קיבל את בקשת הדחייה בניגוד להוראות מיוחדות של בימ"ש העליון שהנכנסו לתוקף ב 2014 ע"י כב' הנשיא גרוניס. מה ניתן לעשות נגד עיוות דין זה מבלי שהדבר יפגע בשיפוט הוגן? כיצד ניתן לוודא שאין כאן עניין של משוא פנים והחלטת השופט אינה נגועה? זאת לאחר שהוצע לנתבע להיפגש ולנסות להגיע לפשרה, והוא לא פעל לשם כך.
כתוב תגובה ל- טש
+
אי קבלת כתובה
  HilaKadoshi   13/04/16 18:19
היי, להבדיל מהעיסוק (המוצדק) בנושאי דרעי, קצב וכו', שאלה קצת יותר כללית. אשמח אם מישהו יבהיר לי מהם המצבים בהם אישה לא יכולה לקבל כתובה. ממה שראיתי, מדובר על המקרים האלה: במקרים בהם איבדה האישה זכאותה למזונותיה – כגון אישה שבגדה או מרדה בבעלה, אישה שביצעה מעשה כיעור, אישה שעברה על דת משה או על דת יהודית. במקרים בהם האישה היא שיזמה את הגירושין ואיננה חפצה יותר בבעל, מבלי שעומדת לה עילת גירושין מוכחת. במקרים בהם קיבלה האישה סכומי כסף גבוהים מהבעל בעקבות הליך של חלוקת רכוש – לא תמיד תקבל בנוסף גם את מלוא כתובתה. במקרים בהם סכום הכתובה הינו גבוה בצורה בלתי סבירה (למשל מיליון ש”ח) – וברור כי הבעל לא התכוון להתחייב בו, תיתכן התערבות מצד בית הדין הרבני להפחית את הסכום לסכום סביר אשר יספיק למחיית האישה לתקופה של שנה, שינוע לרוב בין 120,000 – 180,000 ש”ח. המקור - מצורף כמה שאלות: עד כמה המקרים האלה שכיחים? האם יש תרחישים נוספים? מישהו יכול להפנות אותי לתקדימים משפטיים בתחום? או שחייבים לפנות לעורך דין? תודה מראש
כתוב תגובה ל- HilaKadoshi
+
רות דוד
  בנג'ו   2/08/15 11:24
שלום רב!

מה קורה עם הגב' רות דוד שמשתיקים את הנושא השחיתות הציבורית ראש הנחש כמה זמן חקירה "יכולה לקחת"
לדעתי פשיטת רגל של הפרקליטות. אוי לנו שכך נמרחים הדברים
יש לשים את הנושא בראש סדר היום הציבורי.
כתוב תגובה ל- בנג'ו
+
שם טוב לתובע
  עמית1235   6/01/15 12:17
חשבתי שכדאי לפרסם את זה בפורום.. רון לוינטל מדבר על חשיבות השם הטוב של התובע
כתוב תגובה ל- עמית1235
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il