s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בלפור חקק
בלפור חקק
הספר מסכם קריירה מפוארת כאיש תקשורת בכיר, שזכה להישגים רבים בשל כישרונותיו אך ידע כל חייו שיש משימה אחת שלא יוכל לברוח ממנה: לקום לספר את הסיפור המשפחתי, להסיר את כתם הנידוי
צבי גיל
צבי גיל
הגליל והכינרת בטבורו, שבעונה זאת של השנה פורח ומרהיב בשלל צבעים ובמיים זכים הזורמים בנחלים - נראה עצוב ורדום ביופיו ומשווע לתושבים העקורים ולתיירים שישובו אליו
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
חיים רמון
חיים רמון
נתניהו, גלנט, גנץ ובכירי המטכ"ל, הוציאו לפועל תוכנית צבאית שהביאה לגירושם של תושבי צפון הרצועה לרפיח. ועכשיו, ברפיח יש ריכוז של יותר ממיליון עקורים, מה שמונע מצה"ל לחסל את גדודי הח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שחיתות והסחת דעת
מאת: מיכאל שרון  |  23/05/2005
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
Words in the rock, like a rock
  AMR   24/05/05 12:22
כתוב תגובה ל- AMR
תודה AMR . חייבים לעשות משהו
  מיכאל שרון   24/05/05 14:41
כי ככה אי אפשר יותר. ובישראל על כל תנועה אמיתית לשינוי של נסיבות בלתי ניסבלות, כמה מייד מגמת נגד.

אז חייבים לחשוף את אופייה של פעולת הנגד ואת סממני ההיכר שלה אחת ולתמיד.
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
2
Michael is pointing correctly
  AMR   24/05/05 12:23
כתוב תגובה ל- AMR
3
Keep'n save this enlighting article
  AMR   24/05/05 12:26
כתוב תגובה ל- AMR
4
להקת הכרישים הקטנים וההיפוקריטיים
  כרמית   24/05/05 13:56
מיכאל,

טוב שהעלית את העניין הקרדינאלי הזה במאמרך המצויין.

המאבק הציבורי בשחיתות עוד לא נולד וכבר עטה עליו עדת הכרישים הקטנים ותאבי הדם לכלותו.

זאת תופעה ישראלית יחודית, קטלנית מאין כמוה: הדחף להטביע ולהשמיד כל מהלך חברתי/ פוליטי/ ציבורי חיובי, שבא להיטיב עם העם בבליל של מלל מתחכם, ציני ומרפה ידיים.

השחיתות הציבורית בישראל הגיעה לשיאים מזוויעים. "שיאים" שקיימים רק בסודן או קולומביה. היכן שלא תרים אבן- משרד ממשלתי, עיריה, גוף ציבורי- תגלה פקעת של צפעונים ולא אחת גם כמה נחשי קוברה. האזרחים חסרי הישע נאנקים תחת העול וחורקים שיניים והמושחתים המנוולים חוגגים בראש חוצות ומשתינים על הציבור בקשת.

והנה, כשכבר כלו כל הקיצין, קמו שני עיתונאים בכירים- נכון, לא הכי חפים מאינטרסים ולא הכי קדושים- וזעקו בראש חוצות שהמלך הוא עירום. וסוף סוף, אחרי שנים של יאוש אילם, הציבור מתעורר וזועק חמס. סוף סוף, מתחילים ניצני התארגנות אקטיבית נגד הזוועה החברתית. וכשסוף סוף מסתמן בדל אור בקצה המנהרה, מופיעה להקת הכרישים הקטנים והקטנוניים ומנסה לזנב בהישג.

בימים האחרונים, אני קוראת בתדהמה מאמרים של כתבלב א' ושל דוקטורנט ב' ושל חכמולוג ג', שעושים כל שביכולתם להחליש את הציבור ולהחזיר אותו לצינוק, שמא יצא, חלילה למלחמת הקודש :
כריש א' חושב שהמאמר במעריב לא ממוקד, כריש ב' מלין על כך, שנקבו רק בשמות עשרה מושחתים ולא 15, כריש ג' לועג לסימני הפיסוק וכריש ד' היה מעדיף בכלל, שיעבירו את העניין לביה"ד הבינלאומי בהאג.

וכולם מתנסחים כמיטב ציניותם המושחזת ומלגלגים על הכתוב במאמר ועל ההתלהבות שהוא מעורר, כאילו מדובר באיזו תועבה. ומתוך זדון, צביעות, מושחתות או סתם טמטום, הם מפוררים את כדור השלג של דנקנר ומרגלית וממיסים אותו למי רפש.

קשה לתאר עד כמה הכותבים האלה מסוכנים לציבור. עד כמה המאמרים המלעיזים שלהם שוברים את רוחו של הציבור ומטרפדים אותו מלפעול.

אתה כה צודק בדבריך. אנחנו האויבים הכי גדולים של עצמנו. אנחנו תמיד מבכרים ישיבה על הגדר, וכחנות עקרה, ציניות סרקסטית על פני עשיה חיובית. ובגלל זה התדרדרנו לשפל שבו אנחנו נמצאים.

הכרישים הקטנים, שנוגסים בהישגם של העיתונאים דנקנר ומרגלית ממחישים במעשיהם עד כמה מצבנו חמור.
כתוב תגובה ל- כרמית
תשובה לכרמית
  משה מכנס, עו"ד   24/05/05 14:17
יתכן שהבנתי קצרה מדי, אך לדעתי הבנת את ההיפך ממה שמיכאל שרון התכוון לכתוב, וכתב בצדק.

כאשר את כותבת על הכרישים והחוכמולוגים הקטנים - אני מנסה לנחש למי התכוונת, ודומני שהצלחתי - את מסנגרת על אלה שמיכאל שרון תקף, כלומר אלה המסיחים את דעת הציבור בסיפורי שחיתות מסוג ז' (גמו ג'ודי, פנינה ועוזי), ובתוך כך מסתירים את סיפורי השחיתות מסוג א', כמו מעשיו של אריאל שרון.
כתוב תגובה ל- משה מכנס, עו"ד
עו"ד מכנס הנכבד,
  כרמית   24/05/05 14:42
מיכאל שרון ואני תמימי דעים לחלוטין ואני חותמת על כל מילה במאמרו.

אנחנו שנינו, מתכוונים לכלל המושחתים. ובהם גם אריק שרון. בהחלט.

אתה משום מה, מעדיף לתקוף רק את אריק שרון. ואתה לא תוקף אותו בגלל, שהשחיתות האישית שלו כל כך מפריעה לך, אלא בגלל שהוא עומד לפנות את הישובים בגוש קטיף.

ולכן אני חושבת, שאתה ואחרים כמוך, אולי בלי משים, מחבלים במשהו שהוא הרבה יותר חשוב בעיני: המלחמה בשחיתות הציבורית. ואני לא מקלה ראש בסבלם של המפונים. אני רק חושבת, שסבלם של 10,000
איש, עדיין לא שקול לסבלם של 6 מיליוני אזרחים, שנאנקים תחת השחיתות.

ולכן גם לא הצדקתי את העליהום שעשו על אמנון אברמוביץ', למרות שאינני מחזיקה בעמדותיו הפוליטיות.

בוא לא נערבב בין חלב לבשר. התנתקות לחוד ושחיתות לחוד.

כתוב תגובה ל- כרמית
לעו"ד מכנס היקר, דומני שהכוונה לדגי
  פירנייה. מיכאל שרון   24/05/05 15:47
כנראה בביטוי כרמית בביקורתה המעולה "הכרישים והחוכמולוגים הקטנים", הכוונה היא לדגי פירנייה קטלניים, המשספים ונוגסים בשיני משוננות בכל חלקה טובה של רצון לשנות מציאות בלתי קבילה - שהיגיעה עד נפש.
כתוב תגובה ל- פירנייה. מיכאל שרון
משה, כרמית ומיכאל שרון חד הם
  אין כאן טעות   9/07/05 09:19
נסה לחפש באינטרנט את צרוף שני השמות ותגלה שמדובר בכרמית שרון מיכאל.
ולכן טענתך כאילו כרמית לא הבינה את מיכאל שרון מוטעית
הסיבה לטעות נובעת מדרך החשיבה של האיש שאומר דבר והיפוכו, שנוהג לסתור את עצמו.
זה מה יש
כתוב תגובה ל- אין כאן טעות
כרמית, מדהים עוצמת הגורמים המסכלים
  מיכאל שרון   24/05/05 14:38
מסכלים כל צ'אנס לשינוי, ובאופן כה מתוחכם. מה חשבתם, שגורמי השחיתות יקחו צ'אנסים? הם שואפים לבטיחות של מאה אחוז. הרי מדובר אחרי הכל בגניבות של מאות מיליונים אם לא מליארדים.

ואיפה שיש אינטרסים של כסף גדול, השודדים יודעים יפה מאד להגן על שללם, ובתיחכום, וכמובן בחמקנות. מה, הם יגידו - תנו לנו להמשיך לשדוד ולחמוס? אז הם מנטרלים את הביקורת באפקטיביות ובתחכום.

זהו סיכול ממוקד כמו כל סיכול ממוקד אחר. סיכול ממוקד של ההתקוממות וההערכות כנגד השחיתות.
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
5
We who shell roll the right stones
  AMR   24/05/05 16:14
כתוב תגובה ל- AMR
6
אברהם שרון מייתר את הצורך
  אבי יריב   24/05/05 17:46


להמשיך ולקרוא את כל מראי המקומות שהביא כדי להוכיח את "תורתו/ משנתו" .

כמגלגל לשון מקצועי , וכמטמטם את ציבור קוראיו , הוא מפיץ את משנתו, שגווניה ברורים וחדים, ועוד סובר שקהל הקוראים יקנה . די לראות את האופן בו הוא מקטלג את נושאי רשימתו כדי להתייחס לדבריו בחשדנות.

בלשונו החלקלקה הוא יודע למזער מחומרת מעשיהם של צחי הנגבי וכץ - שעשו שימוש בכספי הציבור ודאגו לרפד את חבריהם ובני משפחותיהם בג'ובים ושאר ההטבות הנלוות ( והכל כמובן ע"ח כסף ציבורי) כדי להטיב את מקומם בגוף הבוחר המושחת של הימין - ומכשיר את מעשיהם .

אברהם שרון יודע כמובן לעשות הבחנה ברורה בין הקמפיין של ברק - מייצג השמאל ושרון - איש ימין . שרון עשה הכל מכספו , מלבד פה ושם איזו "תרומה קטנה" של נדיב מחו"ל ( ושכח משום מה את הנדיב הישראלי מהאי היווני ) וברק עשה הכל מכספי עמותות ( לצורך גילוי נאות - אני רחוק מלהיות חסידו של ברק).

מתקבל הרושם שאצל מיודענו- אברהם שרון- העולם מחולק לשניים . הרעים , שמעון שבס , אברהם בן שבת , יצחק רבין - השמאל ( אילו מצא לנכון להציג בדוגמאותיו ) . ואילו בימין כולם צדיקים .אין "אברהם שבת" בימין . אין "שמעון שבס" בימין ואין "יצחק רבין". רק השמאל הצמיח עשבים שוטים .

דווח מבקר המדינה אינו מדבר רק על מינויים פוליטיים ( להזכירך הם עדיין מוגדרים כמעשים האסורים עפ"י חוק בישראל) . מדובר במינויים לא מקצועיים ובמינויים שלא נעשו באופן תקין ומקובל ובהטבות מפליגות שלא עפ"י המקובל.

זו היתממות לטעון שכל המינויים של צחי הנגבי - שגם הש...ן במים ואף עשה זאת מהמקפצה- ועוד התגאה במעשיו. עד כדי כך ליבו היה גס ובטחונו היה רב שפרסם זאת בחוברת לכל חברי מרכז הליכוד.

והשר כץ , שהצטרף לפתע אל שלושת הקופים - לא ידע, לא שמע ולא אמר דבר וחצי דבר. חוצפתו ועזות המצח בהם טען שהביקורת של המבקר היא על המשרד ולא עליו - עוברת כל גבול.כאילו המשרד והוא הם שני דברים נפרדים. הוא - השר אינו יודע מה נעשה במשרדו?

ואתה אברהם שרון רואה בזאת נורמה מקובלת ומוציא אותה מרשימת העוולות והשחיתות ?

נכון שבמדינות רבות זה נוהג מקובל. אלא שכל עוד אצלנו זה נוהג פסול והוא אינו ברשימת המטלות של השרים יש להתייחס אליו ככזה ואין למזער ולהקטין מחומרתו בגלגול עיניים וחלקלקות לשון .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
אבי, אז שהשחיתות תשאר?
  מיכאל שרון   24/05/05 19:30
בסדר, ביטלת נניח מינויי אנשי ימין, והשארת את רישות השמאל בכל עמדות המפתח. אך בכל זאת, מה עם השחיתות, נורמות השקר והרמייה, הקרטליזם בהיקפים הענקיים, הסמים, האלימות בבתי ספר, הלבנת כספים, מעילות ענק, וכל השאר?

אתה מתמקד בנושא שולי, ומשאיר אותנו להשתכשך במדמנה. איך אמר אבו ג'ילדה השודד המפורסם? על ידי נפיחה אחת לא דחסת את הביוב הגולש חזרה לג'ורה.

יפה ככה?
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
למיכאל שרון .תיקונים מתבקשים .
  אבי יריב   24/05/05 20:25
תקן אותי אם אני טועה . אבל לא שמעת ממני ש"כל" המינויים שנעשו ע"י הימין פסולים . הערתי לגבי התייחסותך לדו"ח מבקר המדינה . מצאתי לנכון להעיר על הדיכוטומיה שבכתיבת רשימתך, שהיא מחוסרת איזון ומעדיפה תקיפת השמאל והצגתו כרע אולטימטיבי והוצאת הימין זך וטהור.

ועוד , האם טענתי שכל היתר בסדר? "שתיקה כהודאה דמיא".
אם תתאמץ מעט ,תוכל לקרוא את דעתי על כל היתר ותמצא , אולי להפתעתך שאינני רחוק ממך בביקורת על המערכת המושחתת והמסואבת. אולם כדי להיות הגון אינני מתיימר לטעון שיש בידי פתרון חד וחלק לתחלואינו . אולי בשונה ממך.

ואחרון אחרון ולא חביב . גם ברשימתך קראתי בעיקר תלונות ולא מצאתי פתרונות קסם. ולכן אינני סבור שאני עוסק בנושא שולי .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
ראשית, איפוא מצאת אצלי דיכוטומיה?
  מיכאל שרון   24/05/05 21:46
איפוא קבעתי שהימין טהור? הבעייה היא שניתן לאתר מאז אוגוסט 2004 ומאז התגייסות תעשיינים של השמאל ובראשם דב לאוטמן בעילת הכזב של "לצאת מעזה", השקעת כספים רבה, כפי שנודע לי, בתעמולת ענק כנגד הימין. זאת בדומה לאותה התגייסות שהיתה בשנת 99 כנגד ביבי, תוך גיוס הון רב, כמעין מבצע צבאי.

ואני אומר, "העבודה" לא יכולה מחד לשבת בממשלה, ומאידך, לעסוק בתעמולה חתרנית וחמקנית בסתרי חדרים המשחירה את אנשי הימין. מאז אוגוסט 2004 קיים עליהום על הימין ודמותו הושחרה, כולל האנשים המרכזיים בו: עוזי לנדאו וישראל כץ (דוח המבקר האחרון) וזאת בעילות כזב מקוממות ושיקריות להפליא, וכמובן צחי הנגבי ולימור ליבנת. ועוד הרשימה גדולה. דומה גם שהושקעו כספים חתרניים בליבוי סכסוכים בתוך הימין, והנה, אנשי העבודה כבר מכריזים שהליכוד יתפורר לרסיסים תוך זמן קצר. שרי וח"כי הימין הפכו, באותו מסע מתוחכם של תעמולת כזבים, כשם נירדף לפושעים.

ואני דורש: לחקור לאן ולאיזה מטרות הוקצו באמת כספיהם של לאוטמן ושו"ת, איזה משרדי פירסום ופירסומאי עוולה נישכרו למסע הזה, למפות את העיתונאים ששוב התגייסו למסע כנגד הימין ומפוררים את הדמוקרטייה בישראל.

ובמקביל - מלחמה בשחיתות. הפיתרון שהצעתי הוא פשוט: משטרת ישראל, הגדלת תקציבים ללוחמה בעבריינות כלכלית ועבריינות צווארון לבן. קרא שוב את מאמרי.
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
מיכאל, מצאת מי שילחם בעבריינות
  א.ג   24/05/05 22:03
כלכלית...

הצחקת את יריב, את המושבניקים שסביבו והקיבוצים שבשכנותו.
כתוב תגובה ל- א.ג
א.ג. , טוב שחשפת את הסחת הדעת האופי
  ינית. מיכאל שרון   24/05/05 22:29
יריב הוא כמובן הדוגמא המובהקת להסחת הדעת והצביעות ועיקור הביקורת עליה מדבר המאמר. הוא מצביע על שחיתות מדומה ברוב פתוס, ומתעלם מהשחיתות האמיתית.

מה עם המליארדים שניתנו לקיבוצים לשמיטת חובותיהם אחרי שהסתבכו בספקולציות הרפתקניות בשוק האפור?

מה למשל עם המועצה האיזורית בנגב "גן תמר" שעשרות מיליוני כספי הארנונה החודשיים מהמפעלים באיזור, הולכים למטרות עלומות, אולי מפלגתיות (הרי יש שם קומץ תושבים), וגרוש מזה אינו מגיע לדימונה, ירוחם וערד (שטח המועצה גודר אד-הוק - מינימום תושבים, מקסימום ארנונה, למטרת הזרמת כספים - לאן?).

וכבר שכחו את מעילות המיליארדים בכספי קרנות הפנסייה ההיסתדרותיות (הכלכלנים מטעם דיברו בלשון ערפילאית ושמנונית על "גרעונות אקטואריים" - אצלם הכל נישמע ענייני שכזה, ופשיעת הענק הכלכלית בל תזכר. פעם אחת היזכירו אמנם ב"הארץ" שהקרנות הללו שימשו כפרה חולבת לתקציבי "העבודה" ומייד העניין הושכח לו וחזרו להם "הגרעונות האקטואריים" הזכים מלובן היושר הנישגב. וקצרה היריעה. הרי לשמאל ולאליטות יש מסורת וותיקה של הזרמת כספי מדינה לאן שמזרימים, אז לא פלא שהצביעות והלשון החגיגית חוגגת שם. ואנשי הימין מכים על חטא... הם עוד לא התרגלו שאת כל העניינים עושים מתחת לשולחן, ובגדול, בענק.
כתוב תגובה ל- ינית. מיכאל שרון
למיכאל שרון
  אבי יריב   24/05/05 23:36
כשאתה טוען שמינויו של צחי הנגבי אינם שחיתות , ופעולתו של ישראל כץ היא נורמה ונדבנים שתרמו כמה גרושים לאריק שרון זו פילנטרופיה ,ומולם אתה מעמיד את יצחק רבין שקיבל כסף עבור הרצאות וברק - שעשה שימוש בעמותות פיקטיביות ( בדיוק כמו אריק שרון ) - ושמעון שבס , המייצגים בעיניך את השמאל , זו השחיתות במרעה. כלומר צחי, וכץ, ואריק הם מלח הארץ, ורבין וברק ושבס הם הזיבורית - היא הדיכוטומיה שעליה דיברתי.

אם אתה רוצה אציג בפניך מראה ותקבע אתה מה נשקף ממנה אם לא דיכוטומיה.

לגייס כסף אצל תורמים בחו"ל לצורך קניית בתים בעיר העתיקה , זה בסדר . לגייס כספים בחו"ל למבצעי הראווה של המתנחלים זה בסדר. אבל לגייס כספים מתורמים בארץ המזדהים עם האידיאולוגיה שלך כדי לטעון ולהציג דעתם בציבור בעד יציאה מעזה , זה פסול – היא שוב דוגמה ל.... נו טוב נקרא לזה איפה ואיפה .

ומדוע אתה קורא לזה עילת כזב ? האם התורם מסתיר את דעתו ?

תקן אותי אם אני טועה ( ואינני מחסידי מפלגת העבודה ואת דעתי עליה הבעתי יותר מפעם אחת גם כאן ) אבל מפלגה זאת הכריזה שהיא מצטרפת לממשלה בכדי לבצע את ההתנתקות . היא אמרה זאת בפרהסיה . אני טוען שניתן היה לתמוך בהתנתקות גם מחוץ לממשלה , והם חשודים בעיני שרצו ליהנות משני העולמות , אבל זו כבר סוגיה אחרת.

אבל כל השמות מהליכוד שהזכרת רחוקים מאוד מלהיות שייכם למחנה ה"למד ווניקים" . אף אחד אינו צדיק הדור . כל אחד גורר אחריו שובל ארוך שברגיל אין במה להתפאר בו.

כשאתה דורש לבדוק לאילו מטרות הוקצו כספי התורם לאוטמן ואינך דורש לבדוק לאילו מטרות הוקצו כספי התורם גוטניק למשל היא האיפה ואיפה.

ולבסוף , להצעתך הקונקרטית :קודם שייחדת ומיקדת את דבריך , ייחסתי לך תחכום רב יותר . אם לדעתך מתמצית הפעילות למניעת השחיתות בתקציבים למשטרה ( שאני מסכים אתך שזה נחוץ ) אז אתה תמים או מנותק מהמציאות הישראלית .


כתוב תגובה ל- אבי יריב
למה לא למד ווניקים?
  מיכאל שרון   25/05/05 02:09
בגלל שהיכפישו אותם בכסף של לאוטמן, שנועד למטרות אחרות? התורמים תרמו לאנשים שהיבטיחו להם שהכסף ילך למטרת יציאה מעזה. ולאן באמת הלך הכסף?


תורם לעבודה, עובדים עליך. אומרים דבר אחד ועושים בכסף דבר אחר. ברר גם אם לא היו אי סדרים, אם מישהו שם לא בנה לו וילה (ראה מקרה ברק)

לאנשי ועסקני העבודה יש מסורת ענקית של נוכלות ושקרים פתולוגיים. הם גם מרמים את תורמיהם.
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
לטובתך , אני מקווה
  אבי-יריב   25/05/05 08:56

שלדברים שאתה כותב יש ביסוס עובדתי.

א. לגבי "הונאת" התורמים.( ואתה בטוח שחבריך מהימין המתרימים בחו"ל בדווחים "בקבלות" אוטנטיות על יעדי התרומות ?)
ב. לגבי מקורות המשאבים של ברק לבניית ביתו . אתה בטוח שזה מהונאת תורמים?

יש לי רושם, ששנאתך לשמאל מעוורת ומשבשת את כושר שיפוטך. אבל זו באמת בעיה שאתה תצטרך ביום מן הימים להתמודד אתה.
כתוב תגובה ל- אבי-יריב
על שחיתות וסיאוב ועל יריב מגלגל
  א.ג   24/05/05 22:01
העיניים לשמיים ולא רואה את העבריינים שתחת אפו ומחפה עליהם:

הנחיות ממ"י בהוראה 755 הם כי שטחים חקלאיים שהוחכרו לחקלאים לצורכי חקלאות לא יושכרו לגורמי חוץ לצורך הקמת עסקים.

בפועל, הנחלות החקלאיות האלה של המושבניקים מושכרים ליזמים שונים ועליהם נבנים בתי מסחר, גני אירועים, מחסנים, מפעלונים להייטק וכו'.
יריב קודם תנקה את סביבתך

לדוגמה : קומץ של מושבניקים במושב שכן למושב של יריב משכירים 60000 מ"ר אדמה שנתנה להם למטרות חקלאות בסכום של כ-5 דולר למ"ר למטרות זרות - זהו סיאוב,

חבריו של יריב משלשלים לכיסם כ-300000 דולר לחודש כדמי השכרה שהם גובים, משימוש בלתי חוקי ובניגוד ליעוד הקרקע.

כל הבנייה ל-א ח-ו-ק-י-ת, ל-ל-א- ה-י-ת-ר ובניגוד ליעוד הקרקע ותכניות המתאר.
כל זה בלי להתייחס לבעיות תשתית בטיחות ואיכות הסביבה.
כל זה כאשר עדיין לא נקבע מעמדם של משאבים לאומיים אלה.

כל התרמית הזאת תוך עצימת עיניים של וועדי המושבים.

מכאן מתחיל הסיאוב של החברה הישראלית הוותיקה שחושבת שיש לה זכויות יתר.

על שוד הקרקעות של הקיבוצניקים עוד לא דיברתי
כתוב תגובה ל- א.ג
גלגול עיניים וחלקלקות לשון של יריב
  א.ג   24/05/05 19:36
הנחיות ממ"י בהוראה 755 הם כי שטחים חקלאיים שהוחכרו לחקלאים לצורכי חקלאות לא יושכרו לגורמי חוץ לצורך הקמת עסקים.

בפועל, הנחלות החקלאיות האלה של המושבניקים מושכרים ליזמים שונים ועליהם נבנים בתי מסחר, גני אירועים, מחסנים, מפעלונים להייטק וכו'.
יריב קודם תנקה את סביבתך

לדוגמה : קומץ של מושבניקים במושב שכן למושב של יריב משכירים 60000 מ"ר אדמה שנתנה להם למטרות חקלאות בסכום של כ-5 דולר למ"ר למטרות זרות - זהו סיאוב,

חבריו של יריב משלשלים לכיסם כ-300000 דולר לחודש כדמי השכרה שהם גובים, משימוש בלתי חוקי ובניגוד ליעוד הקרקע.

כל הבנייה ל-א ח-ו-ק-י-ת, ל-ל-א- ה-י-ת-ר ובניגוד ליעוד הקרקע ותכניות המתאר.
כל זה בלי להתייחס לבעיות תשתית בטיחות ואיכות הסביבה.
כל זה כאשר עדיין לא נקבע מעמדם של משאבים לאומיים אלה.

כל התרמית הזאת תוך עצימת עיניים של וועדי המושבים.

מכאן מתחיל הסיאוב של החברה הישראלית הוותיקה שחושבת שיש לה זכויות יתר.

על שוד הקרקעות של הקיבוצניקים עוד לא דיברתי

כתוב תגובה ל- א.ג
עוד הפקת דואר זבל
  אבי יריב   24/05/05 20:02

של מעלה הצחנה הסדרתי .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
כל עוד תמשיך בגלגול עיניים צבוע
  א.ג   24/05/05 21:58
אזכיר לך כי אתה חי בקרב מושחתים ועבריינים, ובשתיקתך אתה משתף פעולה אתם.
כתוב תגובה ל- א.ג
אל תוותר על
  אבי יריב   24/05/05 23:38

גידול וטיפוח תחתולים .

לך בכוחך זה .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
7
תיקון טעות
  אבי יריב   24/05/05 17:56


הכוונה בדברי כמובן למיכאל שרון ולא לאברהם שרון .

עם אברהם שרון הסליחה .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
8
As Leftist, most evil done by Left
  AMR   24/05/05 18:58
The Left will not be back in power until recognize its voids and past evil

Sadly, as of now, the Right is doing much better then the Left

The pin-heads of the Left---better be called SMALL---destroing any chance to lead the country by the Left
כתוב תגובה ל- AMR
9
Left & Right to root up corruption
  AMR   24/05/05 19:17
This should be a national project regardless of political inclination
כתוב תגובה ל- AMR
10
והאמת סביב בועת המבקר: בעבר - מצב
  גרוע בהרבה. מ. שרון   24/05/05 22:14
נציב שרות המדינה הולנדר פוצץ בכמה מילים את שקרי המבקר בדו"ח האחרון: בעבר, ובוודאי בתקופת שילטון העבודה והמערך, המצב במשרדי הממשלה היה גרוע בהרבה, והועסקו עד 18 מזכירות ועוזרים. המכסה בתקופה האחרונה הורדה לפחות משליש מזה, לחמשה אנשים, ו"העבריינות הנוראה" של שרי הליכוד היא שהם חרגו ל-7אנשים. להזכירכם, בעבר המספר היה 18.

המבקר מהר מייד, כמקובל אצלנו, לערפל את דבריו ולתת להם תוכן כללי ומעורפל של "אי שמירת החוק" או משהו בדומה. להקיא.


ואחזור על דברי:

הבעייה היא שניתן לאתר מאז אוגוסט 2004 ומאז התגייסות תעשיינים של השמאל ובראשם דב לאוטמן בעילת הכזב של "לצאת מעזה", השקעת כספים רבה, כפי שנודע לי, בתעמולת ענק כנגד הימין. זאת בדומה לאותה התגייסות שהיתה בשנת 99 כנגד ביבי, תוך גיוס הון רב, כמעין מבצע צבאי.

ואני אומר, "העבודה" לא יכולה מחד לשבת בממשלה, ומאידך, לעסוק בתעמולה חתרנית וחמקנית בסתרי חדרים המשחירה את אנשי הימין. מאז אוגוסט 2004 קיים עליהום על הימין ודמותו הושחרה, כולל האנשים המרכזיים בו: עוזי לנדאו וישראל כץ (דוח המבקר האחרון) וזאת בעילות כזב מקוממות ושיקריות להפליא, וכמובן צחי הנגבי ולימור ליבנת. ועוד הרשימה גדולה. דומה גם שהושקעו כספים חתרניים בליבוי סכסוכים בתוך הימין, והנה, אנשי העבודה כבר מכריזים שהליכוד יתפורר לרסיסים תוך זמן קצר. שרי וח"כי הימין הפכו, באותו מסע מתוחכם של תעמולת כזבים, כשם נירדף לפושעים.

ואני דורש: לחקור לאן ולאיזה מטרות הוקצו באמת כספיהם של לאוטמן ושו"ת, איזה משרדי פירסום ופירסומאי עוולה נישכרו למסע הזה, למפות את העיתונאים ששוב התגייסו למסע כנגד הימין ומפוררים את הדמוקרטייה בישראל.

ובמקביל - מלחמה בשחיתות. הפיתרון שהצעתי הוא פשוט: משטרת ישראל, הגדלת תקציבים ללוחמה בעבריינות כלכלית ועבריינות צווארון לבן. קרא שוב את מאמרי.



nfc.co.il
כתוב תגובה ל- גרוע בהרבה. מ. שרון
11
פתרון נוסף למלחמה בשחיתות!
  עובר אורח   25/05/05 07:29
אני מסכים לפתרון שמציע מיכאל שרון: משטרת ישראל, הגדלת תקציבים ללוחמה בעבריינות כלכלית ועבריינות צווארון לבן

כמו כן, אני רוצה להוסיף פתרון משלי, כי הפתרון של מיכאל שרון עוסק בסימפטומים, כלומר לאתר את השחיתות אחרי שנעשתה, ואני רוצה להציע פתרון העוסק בשורש הבעיה, דהיינו למנוע את יצירת השחיתות מלכתחילה.

לשם כך, נשאל עצמנו מהו מקור הקרקע של השחיתות הציבורית ? התשובה לכך היא נורמות התנהגות קלוקלות ומעטה סודיות \ חשאיות.

לכן, הסרת את מעטה הסודיות והחשאיות ומנעת מהמושחתים לבצע את זממם בקלות.

הפתרון הוא יצירת שקיפות ממסדית מלאה !
כלומר מעתה ואילך כל החלטות הרשויות הציבוריות גלויות, ומפורסמות בזמן אמת, כל דיוני הרשויות הציבוריות פתוחות לציבור וסדר יומם גלוי ומפורסמם מבעוד מועד.

דמיינו מצב זה, ותראו שכעת יהיה הרבה יותר קשה לרמות ולגנוב, כי כעת יצטרכו לתת דין וחשבון מיידי לציבור, וכל נסיון הונאה יראה ויתגלה מייד!

האם יישום פתרון זה אפשרי, או שמא חלום באספמיא ? התשובה היא לאו רבתי, באמצעות חקיקה מתאימה ניתן יהיה לכפות זאת על הרשויות הציבוריות (משרדי ממשלה, חברות ממשלתיות, עיריות, חברות עירוניות ועוד).
כתוב תגובה ל- עובר אורח
12
מפלגת חטוף ואכול
  לא מפלגתי   26/05/05 00:29
האדון הנכבד שכח שהליכוד בשלטון כבר שנים לא מעטות ועדיין הוא חי בהרגשה שהשלטון בעצם לא בידיו.
ועל מה המאמר מתלונן? שכולם חוטפים ואוכלים בגדול, אבל לגנבים הקטנים של מרכז הליכוד לא מרשים.
ביום שמונחי המשפט של הכותב ודומיו יכנסו לספר החוקים אפשר יהיה לדרוש זיכוי כי אחרים גונבים ולכן גם לי מותר.
כיום עדיין נהוגה השיטה המפגרת שאיש בעוונו ילקה.
הבסיס למינוי הוא כשירות וזו נמדדת על פי רמת השכלה ונסיון. חברות במרכז הליכוד היא לא זה ולא זה, נסו במרכז העבודה.
כתוב תגובה ל- לא מפלגתי
המגיב לוקה בהבנת הנקרא. לא הבין דבר
  מיכאל שרון   26/05/05 03:42
"הליכוד בשילטון שנים רבות" - קלישאה דמגוגית. הליכוד, מאז 1977 שולט לעיתים על הרשות המבצעת בלבד. אין הדבר רלוונטי כלל לגבי מערכת המשפט, ואירגונים ומוסדות רבים במדינה (למשל: רשות הנמלים והרכבות; התעשייה הצבאית; התעשייה האוירית, הסתדרות העובדים הכללית ואפילו השרות הבולאי), ולגבי צמתות הכוח במדינה: התקשורת, האקדמייה, מערכת הביטחון וכד'.
מאז 77 היתה גם העבודה בשילטון (1992-1996; תקופת ברק), או שותפה שווה בקואליצייה(למשל ממשלת יצחק שמיר-פרס)


אני אומר בדיוק ההפך ממה שמייחס לי הכותב, שהתבלבל או היה שרוי כנראה בסימום קשה בזמן הכתיבה. אני מדבר על מניעת השחיתות, דבר שהינו בדיוק ההפך מהצדקת השחיתות ("כולם גונבים") אותה מייחס לי הכותב.

הכותב ממשיך בלעלוע הפרע של לשונו, תוך היפוך דברי:

"ביום שמונחי המשפט של הכותב ודומיו יכנסו לספר החוקים אפשר יהיה לדרוש זיכוי כי אחרים גונבים ולכן גם לי מותר".

הבעייה היא רק שאני דוגל בקודקס החוק הפלילי וישומו למניעת פשיעה, ואומר כי הפתרון לשחיתות היא משטרת ישראל והרחבת תקציבה.

ועניין חשוב: כותב מסוג זה רק ממחיש לנו את מה שהצגתי בכתבה, כיצד מבלבלים אותנו ומסלפים או אף הופכים (כמו הכותב כאן) את הדברים שנאמרו במסגרת הלוחמה האמיתית בשחיתות.
כתוב תגובה ל- מיכאל שרון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il