s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכפר הערבי סעסע כסמל הישראליות
מאת: אורי מילשטיין  |  18/11/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הפלמ"ח מגמד את אצ"ל
  נחשון   18/11/16 08:53
פשיטת המופת של הפלמ"ח על סעסע היא מעלילות הגבורה הגדולות ביותר במלחמת העצמאות. ניכר שהיה קשה למילשטיין להעטיר שבחים על לוחמי הפלמ"ח. אז השוו בעצמכם, האם כוח של אצ"ל היה מסוגל לבצע מבצע כזה ?? אין סיכוי. קוטנם של הפלמ"חאים עבה ממותניהם של האצ"לניקים הרברבנים... אז מילשטיין עשה את ההשוואה כמי שכפאו שד... ועכשיו כולם יודעים את האמת. ממטולה עד הנגב מן הים עד המדבר.
כתוב תגובה ל- נחשון
כדי שיתיחסו אליך ברצינוות
  אורי מילשטיין   18/11/16 10:57
כדאי שתימנע לעסוק באישיותי בכל תגובה שלך. יכולת להסתפק בהשוואה בין הפלמ"ח לאצ"ל.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
חשוב שיידעו מיהו ההיסטוריון
  נחשון   18/11/16 12:30
בעיקר במקרה שלך שמחקרך וכתיבתך אינם אינטלקטואלים- אובייקטיבים, אלא מונעים ממניעים זרים = יריבות פוליטית ושנאה אישית לוהטת.לכן חשוב שהקוראים והמגיבים יכירו את כל העובדות כולל אישיותו של ההיסטוריון- בודאי במקרה שלך שהוא שכיר עט קלאסי=קול אדוניו[השוכר].
כתוב תגובה ל- נחשון
אורי, הנ"ל כשל של וטרינרים
  מגיב ותיק   18/11/16 18:49
שכחו לתת לו את החיסון נגד כלבת בזמן והתוצאה, זיהום סביבתי שחבל"ז.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב עתיק מגיב מנסיונו האישי
  נחשון הצעיר   18/11/16 19:49
אצלו זה היה בשל כשל בחיסון נגד כלבת, אצל אבא שלו כשל בחיסון נגד חזרת, ואצל אמו בחיסון נגד דלקת נרתיק נמקית בפרת הבית, השילוב של הכשלים הנ"ל הוליד את היצור "מגיב עתיק"= ישישון= קשישון מדגם תואם מילשיטיון.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
תגובות האידיוט מיגור,הן עידון
  חבר קיבוץ יגור   19/11/16 07:30
(סובלימציה בלע"ז)של האגרסיות המיניות מהן הוא סובל ועדיף שיוציא אותן על הקלדה אידיוטית.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
נחשפה הבעיה של "היגורים"
  נחשון הצעיר   19/11/16 10:31
מסתבר שהבעיה היתה מחלת "דלקת נרתיק נמקית של פרת הבית" שפגעה באמאותיהם בעת ההריון, הגיעה לרחם ופגעה במוחות התינוקות. נוצרה מוטציה ייחודית של יצורים בעלי חשיבה מעוותת, שהוחרפה עקב הגידול באיזור מוכה זיהום סביבתי. את הנפגעים מאפיינים שלושה סימפטומים : 1. אוצר מילים דל[אידיוט, אידיוט הא...]2. שיוך כל אחד לקיבוץ יגור[ האידיוט מיגור- שזה אבא שלהם..]3. הערצה עיוורת לד"ר מילשטיין הדומה להם מהבחינה המוטציונית. המזל של כולנו שזאת מוטציה מבודדת בהליכי קמילה.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
והאידיוט מיגור ממשיך,זה טוב
  א.ב   19/11/16 11:20
ליואב יצחק,אז המשך אידיוט יגורי המשך.
כתוב תגובה ל- א.ב
שבת שלום האוטיסט שוחרר ושב
  נחשון הצעיר   19/11/16 11:38
להקיא את הגיגיו. יש פריצת דרך לטיפול בבעייתך. נא התקשר לד"ר אורי.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
יש בזה
  משהו   18/11/16 21:19
כתוב תגובה ל- משהו
{{{ההגנה והפלמח הקימו את ישראל
  לא אצל ולא לחי.   18/11/16 17:40
האצל והלחי כולה כמה מאות לוחמים שלא הוסיפו גרם של ערך למדינה שבדרך.
כתוב תגובה ל- לא אצל ולא לחי.
צריך לנפץ קודקוד ריק בכפיסי עץ
  ב.ניצן   19/11/16 22:49
לכל כותב יש את דיעותיו וכתיבתו מושפעת מזה. אז גם לאורי מותר. מה גם שראיתו מקורית ואנטי ממסדית, וכשכזאת, חושפת את מה שהממסד מנסה להסתיר. כל רובה יהודי שירה על ערבים הועיל בגרושם מן הארץ. ממילא, מי שטוען אחרת, מזהם את העמוד, מפריע לכלל, וחבל שלא נהפכה שיליתו בלידתו ונחנק כבר אז.
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
מר נחשון אתה אויל משריש
  מקס פאואר   18/11/16 20:09
פעולה זהה ביצע האצל בכפר קיביה, אבל השמאלנים חולי הכלבת צרחו במקהלה "פשעי מלחמה, פשעי מלחמה", כמובן הפלמ"ח הוא טהור גזע לכן הוציאו להורג את טוביאנסקי, ורצחו את קולונל מרכוס, טהורי גזע אמרנו.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
מקס פאואר בור ועם הארץ
  נחשון   18/11/16 20:57
פעעולת קיביה בוצעה ב-1953 ע"י יח' 101 והצנחנים בפיקוד אריק שרון. את טוביאנסקי שפטו למוות מפקדי הש"י של ההגנה , אז על מה אתה מחרטט, לפי האהבליות אתה תלמיד מובהק של מילשיטיון.
כתוב תגובה ל- נחשון
קולונל מרכוס
  יצחק ר.   19/11/16 15:02
להגיד שהפלמ"ח רצח את קולונל מרכוס זה בערך כמו להגיד שרבין טיבע את אלטלנה ובגין כבש את גבעת התחמושת. קולונל מרכוס נורה בשוגג בידי חייל מחטיבת עציוני שמחלקה ממנה נשלחה להחזיק בקסטל לאחר קרב הקסטל הראשון וכיבושו בידי כוח פלמ"ח מהגדוד החמישי חט' הראל. בתקווה שתקרא, תפנים ותחכים.
כתוב תגובה ל- יצחק ר.
לפי מה שפרסם א"מ מפי רפול :
  מיכל מירושלים   19/11/16 12:30
הפלמ"ח הוא רבע ממה שהצנחנים בצה"ל
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
מיכל איך אפשר להשוות ?
  נחשון   19/11/16 13:05
בין יחידות צה"ל בחיתוליו[1948] לבין צה"ל בנערותו[אמצע שנות ה-50]?? וחוץ מזה המקור להבלותה הזאת הוא א"מ- המקור הכי לא אמין בארץ. ששונא את הפלמ"ח שנאת מוות , בשל שלל סיבות כולל סיבה משפחתית עצובה- קנאה נוראה באח הגדול המוצלח שהיה שוד ושבר. לוחם פלמ"חניק. אמיץ.. הכרתי היטב את רפול- אכלנו מאותו מסטינג. בפגישתנו האחרונה הוא אמר לי: הפלמ"ח ניצח גם במלחמת העצמאות וגם במלחמת ששת הימיפ= הרמטכ"ל,סגנו ושלושת אלופי הפיקודים היו משלנו...
כתוב תגובה ל- נחשון
ניבול פה
  חיים יואבי   20/11/16 13:48
כלאת פיו במקום להתמודד עם העובדות מוכיח בעליל שאורי מילשטיין צודק
כתוב תגובה ל- חיים יואבי
אז הפכת להיות חמור נושא ספרים
  נחשון   23/11/16 00:16
של מילשטיין.ואתה מוכר את כתבי הפלסטר שלו במחירי מבצע...לא פלא שאתה סנגורו.
כתוב תגובה ל- נחשון
2
מילשטיין הואשם רבות על ידי
  ראומה   18/11/16 10:27
בעלי עניין כשונא הפלמ"ח, וזאת על מחקרי האמת שלו הנקיים מאינטרסים כל שהם. והנה כשהוא בא לחקור מעשי גבורה ומסירות נפש של לוחמי פלמ"ח כמו במבצע סעסע, הוא מהלל ומשבח אותם, ושומט את הקרקע מכל המלעיזים עליו.
כתוב תגובה ל- ראומה
הוא מתחיל לחזור בתשובה
  נחשון   18/11/16 10:55
קדימה מילשטיין, יש לפלמ"ח עוד עשרות מבצעים ופעולות מדהימים, אז תפרט ןתפרסם אותם, ולהשוואה תן איזה משהו מקביל קטנטן של פשיטת אצ"ל על כפר ערבי ...
כתוב תגובה ל- נחשון
למה להשוות את הפלמ"ח עם אצ"ל
  יצחק הילמן   18/11/16 19:36
הפלמ"ח היה חוד החנית של ההגנה. להגנה היו 35 אלף לוחמים. לפלמ"ח היו שלש חטיבות: הראל, יפתח והנגב. סד"כ של כשלושת אלפי לוחמים שבמהלך מלחמת העצמאות תוגבר והוכפל. לאצ"ל היו סה"כ 1500 לוחמים וללח"י היו כ-500. מבחינה כספית להגנה היה תקציב של פי מאה מאצ"ל ומלח"י. אז מה יש להשוות. עם זאת האצ"ל והלח"י הם שהוציאו מהארץ את הבריטים. אילו זה היה תלוי בהגנה, היו הבריטים עוזבים את הארץ לא ב-1948 אלא ב-1958. לכן, לכל אירגון הייתה התרומה הראויה וכולם תרמו לתקומת המדינה, אבל אין צורך לערוך השוואות, כי זה פשוט אבסורדי.
כתוב תגובה ל- יצחק הילמן
עזיבת הבריטים
  יצחק ר.   19/11/16 14:56
הבריטים עזבו כתוצאה מהחלטת האומות המאוחדות בכ"ט בנובמבר 1947 על חלוקת השטח שבין הירדן לים בין שתי ישויות לאומיות האחת יהודית והשניה ערבית. המיתוס ש"האצ"ל והל"חי" גרמו לעזיבה הבריטית של א"י הוא מיתוס שקרי עד אידיוטי ברוח הימים האלה. עם כל הכבוד לפעולות הטרור של הארגונים הקטנים שעיקרן היתה פגיעה ספורדית בנפש של מעטים + מספר פגועים מרובי נפגעים שלמעט מלון המלך דוד כוונו בעיקרם כנגד האוכלוסיה הערבית + פגועי תשתית של ההגנה והפלמ"ח, כל אלה "מבריחים אימפריה" מאחיזה טריטוריאלית? חוסר הבנה במקרה הטוב וטיפשות במיטבה במקרה הפחות טוב.
כתוב תגובה ל- יצחק ר.
קשה למלעיזים להודות בכך!
  אורי מילשטיין   18/11/16 11:36
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
חוסר תיאום עם ראומה.[.שפרה.]
  נחשון   18/11/16 13:38
התיאום נכשל היום . התגובה הראשונה שלי פורסמה שעה וחצי לפני זאת של ראומה,ממש מחדל ששיבש לכם את המתכונת מילשטיינים. אלה שאתה משמיץ["המלעיזים" בלשונך]מכירים אותך לפני ולפנים, את אופייך הנלוז.כאשר עבדת בשירות הפלמ"ח היית לקקן צמרת,שיבחת ,היללת ופארת ,את יצחק שדה, ישראל גלילי, יגאל אלון ואפילו-שומו שמים -את יצחק רבין... כאשר פוטרת וסולקת מההרצאות והכתיבה, החלפת בוס ואידאולוגיה, והתחלת לעבוד בשירות הז'בוטינסקאים,לפתע התחלת לתקוף ולהשמיץ בכל פורום את אליליך הקודמים. היתה לך "הארה".... מי האליל הבא בתור? בעל המאה ?.
כתוב תגובה ל- נחשון
3
אבחנה מדוייקת להפליא
  מושיקו   18/11/16 12:02
הפסקה האחרונה במאמר המרתק הזה היא אבחנה מדוייקת להפליא של של שורשי הסיכזופרניה הבלתי-אפשרית של תנועת השומר הצעיר ביחסה כלפי הציונות והעם היהודי - שותפות לתקומת ישראל מחד ושנאה כבושה לציונות ולעם היהודי מאידך.
כתוב תגובה ל- מושיקו
אכן זאת הטרגדיה של הציונות
  אורי מילשטיין   18/11/16 17:13
ושל מדינת ישראל הבאה לידי ביטוי גם בתגובות לפרסום מחקרי בניוז1.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
הטרגדיה היא הערב-רב
  נחשון הצעיר   18/11/16 18:34
הטרגדיה של הציונות ומדינת ישראל היא עלייתם של הערב -רב, כמו ביציאת מצרים. נספחים מחרחרי ריב ומדון שהציקו לשכניהם[ בקיבוץ אפיקים למשל..], ומאמינים שרק להם ניתנה החוכמה להפיק לקחים, לא מוכנים לקבל ביקורת[ מזכיר לך משהו אוריל'ה...], משמיצים בלי חשבון וכועסים כשמשיבים להם מידה כנגד מידה. אבל עברנו את פרעה ואת המן ואת אנטיוכוס ונעבור גם את הערב רב הפנימי...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
של נעליך מעל רגליך
  דר' אבנר רשף   18/11/16 17:21
שב ותלמד היסטוריה. מ"עוכרי ישראל" האלה יצאו הלוחמים הטובים ביותר של מדינת ישראל. קיבוצי השומר הצעיר כמו סאסא וברעם הגנו על גבולות הצפון ושלחו את טובי בניהם להלחם למען המדינה שאתה קיבלת על מגש של כסף. תתבייש.
כתוב תגובה ל- דר' אבנר רשף
זאת עדות אישית
  מושיקו   18/11/16 18:06
נולדתי בקיבוץ ספר של השומר הצעיר וחייתי בו כמעט 30 שנה. את הסכיזופרניה הזו אני מכיר ממקור ראשון. כדי להווכח בה מספיק לראות כיצד מניעים כיום מר"צ והקבה"א, על שלל גרורותיהם הממאירות, סערה אנטישמית בכל רחבי העולם.
כתוב תגובה ל- מושיקו
4
בין המתיישבם חברי"הבונים" נ.י
  מיכל מירושלים   18/11/16 17:24
הם הגיעו לשם מספר חודשים ספורים לאחר הקמת המדינה. היו אלה
חברי תנועת הנוער "הבונים" שהוכשרו לעלייה לארץ - ואכן באו.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
5
תודה רבה אורי
  דר' אבנר רשף   18/11/16 17:35
שתי כתבות מרתקות ומעניינות ביותר כבן זוגה של הבת הראשונה של קיבוץ סאסא אני אסיר תודה לך על העלאת הפרשה בפירוט ובדיוק, ובעיקר על ההתייחסות ללבטים של מייסדי הקיבוץ. קבוצת הצעירים החלוצים, חברי ה"שומר הצעיר" מארצות הברית, נאלצו לציית להנחיות המוסדות המיישבים של המדינה שבדרך ולהתיישב על חורבות הכפר הנטוש. תולדות המדינה זרועות בדילמות מוסריות שכאלה ולאף אחד אין מונופול על המוסר והצדק. חבל שגם כיום- 67 שנים לאחר המלחמה ההיא- סאסא, ברעם, יראון, ספסופה, מנרה, קרית שמונה... הם עדיין ישובי ספר היושבים מול פני האוייב החיזבלאי, בפריפריה שרובנו מכירים רק מבילוי של סוף שבוע בצימר.
כתוב תגובה ל- דר' אבנר רשף
אבנר, אכן התלבטיות מוסריות
  אורי מילשטיין   19/11/16 04:34
הם אחד הסימנים המאפינים של השמאל בכלל והשמאל הציוני בפרט. זה מאפיין של עוצמה וחולשה גם יחד.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
6
פרק 34
  יצחק שמעון   18/11/16 17:49
זה פרק 34 ולא 43 .
כתוב תגובה ל- יצחק שמעון
אורי ושפרה לא מסוגלים לתקן
  נחשון הצעיר   19/11/16 09:11
כלום. מעירים לכם בצדק שכתובה שגיאה במספר הפרק 43 במקום 34 וצריך לתקנה...חלף יום ומילשטיין שהגיב שש תגובות לא הוציא את האצבע מהת.ת. לא רק שחצן גם עצלן, אז אוליראומה-שפרה תתקן??
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
7
מהבחינה הצבאית זה לא היה אתגר.
  פועה   18/11/16 18:20
כפי שמבצע אנטבה עשרות שנים יותר מאוחר, לא היה משהו. הייחוד הוא במסע הארוך, בראשוניות, בגורם ההפתעה ובחזרה הארוכה. אתגר לחימה לא היה כי לא הייתה התנגדות ראויה, וכנראה גם רדיפה ראויה אחרי הנסוגים. (קראתי בינתיים רק את 1.) בדיעבד, אני תוהה מדוע לא נסעו וחזרו בשתי משאיות עם ג'יפ מוסווה כבריטי עד לקרבת היעד? הרי האצ"ל כבר ארגן דברים מורכבים כאלה.
כתוב תגובה ל- פועה
הטקטיקה של אצ"ל לא תאמה
  נחשון   18/11/16 19:05
את תנאי השטח הכפרי בגליל העליון, היא התאימה לפעולה בריכוזים עירוניים שבהם של תנועה גדולה של כלי רכב כולל צבאיים.
כתוב תגובה ל- נחשון
מתהא הדמיון לאופן שנשלחו הל"ה
  פועה   18/11/16 22:42
מה הקשר לטקטיקה ולאזורי פעילות שונים. הגליל העליון לא היה נתון בעוצר. לא היו מחסומים של הבריטים בדרכים. סעסע ישבה על ציר סלול. גם כך מוזכר שהערבים שהלכו בדרך וראו את הלוחמים חשבו שמדובר בחיילים בריטיים. מדוע נדרש מסע רגלי מפרך בגשם ובבוץ כשאפשר להגיע לבצע ולחזור הרבה יותר מהר ובטוח ברכבים. לא מוזכר אפילו שהיה ניסיון מתבקש לארגן רכבים, הרי הפעילו מטוס לסיור וצילום. נראה יותר שיגאל אלון רצה להראות שמשימת הל"ה בגוש עציון לא הייתה משימת התאבדות פזיזה! גם למסע הל"ה קדם סיור אוירי, וגם הוא היה מסע רגלי ארוך ומפרך בתוך שטח עוין. המאפיינים והשיטה דומים להפליא, לכן ניתן לחשוד שהמטרה הייתה אמנם תעמולתית, אך נועדה לטהר את הפיקוד מהאשמות של חוסר אחריות והפקרות בשליחת הל"ה אל מוות בטוח, באמצעות עשיית פעולה נועזת באותה הדרך ובאותו סיכון...
כתוב תגובה ל- פועה
8
האמת נאמרת
  שאפו   19/11/16 06:02
בין אם היא טובה לשמאל או לא!ו
כתוב תגובה ל- שאפו
"האמת פנים רבות לה
  נחשון   19/11/16 11:44
תלוי מי מפרסם אותה"= א' מילשטיין, פילוסוף בטחוני, חניך האסכולה של עולם חדש אמיץ. החל ליישם את תורת אורוול בשנת 1984.
כתוב תגובה ל- נחשון
9
אורי, הערות השוליים לא התפרסמו
  בצלאל   19/11/16 11:13
כתוב תגובה ל- בצלאל
בצלאל ,אורי וראומה מבולבלים
  נחשון הצעיר   19/11/16 11:50
לא החליפו את מס' הפרק השגוי [43 במקום 34...] לא פירסמו את הערות השוליים, אני מקווה שלא שכחו את כתובת ביתם....
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
המשך אידיוט מיגור-כולם נהנים
  א.ב   19/11/16 13:12
מהטימטום שלך ובפרט יואב יצחק שלא חוסם אותך בגלל הרייטינג לאתרו.בבקשה מטומטם אל תפסיק.
כתוב תגובה ל- א.ב
10
מילשטיין המבולבלן
  נחשון הצעיר   19/11/16 15:33
"הוא שכח, הוא שכח , מאין בא ולאן הלך...".סימנים מובהקים של שיטיון: שכח להכניס את ההערות..אופס..שכח שמספר הפרק הוא 34 ולא 43...אופס...נקווה שלא שכח היכן ביתו...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
המשך מטומטם יגורי המשך
  א.ב   19/11/16 15:52
כולם חוככים ידיים בהנאה אין סופית .כי תחושות הבטן שלהם אומרות צדקנו הוא אידיוט ,המטומטם מיגור ,אבל מילא זה בלתי חזיר ואי אפשר לרפא,אבל מצד שני תחקירי ד"ר מילשטיין נמצאים גבוה ברשימת הבלוגים הנקראים,אז המשך אידיוט המשך.
כתוב תגובה ל- א.ב
א.ב. המסכן ד"ר מילשטיין כועס
  נחשון הצעיר   19/11/16 18:56
עליך מאד. הבטחת לו לא להמשיך לכתוב שטויות, ולגשת לטיפול במוגבלות שלך. אולם אתה מתחמק. למילשטיין יש נסיון בתחום והוא יכול לתת לך המלצות מנסיונו האישי. אתה רק גורם לו נזק תדמיתי בעיקר בכתיבת התגובות עם "תסמונת קאקאדו" או תוכיזם. כדאי שתעביר את המסר לקרובי משפחתך[אידיוט הא.. אידיוט מיגור.].
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
מזל טוב מס' הפרק שונה ל-34
  נחשון הצעיר   19/11/16 22:02
הידד אורי וראומה...אבל מה עם 25 ההערות ??? השעה 2155- אחרי יומיים ראבק...אתם מבולבלים ורשלנים, אולי השפיע עליכם זיהום האויר שספגתם במדמנת יגור?? תזהרו עוד תהפכו לאידיוטים הא...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
11
צדק וכח רק יחד אחרת -אסון
  ממש לא מערער-מחסן   19/11/16 19:16
כתוב תגובה ל- ממש לא מערער-מחסן
12
מילשטיין מה עם25 ההערות?
  נחשון הצעיר   20/11/16 09:36
אורי-בורי מקוים שלא נדבקת בחידק הטמטום והבילבול של חבריך האידיוטים מקיבוץ יגור... שמור מרחק מהם הם גורמים לך נזק אדיר,...
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
והאידיוט מיגור קיבוצי עדיין לא
  חבר קיבוץ יגור   20/11/16 14:44
מבין שכל תגובה שלו מעלה את הרייטינג ועוד ועוד קוראים מבינים עכשיו מה באמת קרה ,איך השיכור תיפקד כל חייו,במי טבח הפלמ"ח בעין זייתון,למה הופקרה ניצנים ,באחריות מי הפאשלה של הל"ה ועוד כהנה וכהנה.אז תמשיך אידיוט כשמצד אחד אתה פוגע בקיבוצי אבל וזה יותר חשוב ,מצד שני יותר ויותר אנשים מכירים את האמת .בבקשה אל תפסיק אידיוט,המשך והמשך.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
הבבון מיגור לא רואה, לא שומע.
  נחשון.   20/11/16 17:42
לא מבין. הקוף הקורא לעצמו "חבר קיבוץ יגור" החליט שאנחנו חברי קיבוצו,ממשפחת צ'..וכן בבונצי'ק, רשום לפניך בפעם המאה= איננו חברי קיבוץ יגור, לא גרנו שם מעולם[איזה מזל-מקום שורץ אידיוטים..] איננו מכירים שום חבר יגור[ונשתדל לא להכיר גם בעתיד].אתה מפגר ברמת -על ומתאים להפליא באופייך הנלוז למשמיץ הלאומי מילשטיין.
כתוב תגובה ל- נחשון.
יופי אידיוט בן יגור,תמשיך ככה.
  חבר קיבוץ   20/11/16 22:54
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
לצערי במערכת ניוז1 לא העלו
  אורי מילשטיין   20/11/16 14:59
אותן. הערתי להם על כך.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
13
נפלא, הפסיכים מיגור, בטיפול
  נחשון הצעיר   21/11/16 17:02
נפשי נמרץ, ובקווה שעתה ישיב מר מילשטיין לשאלה הפשוטה: מה היתה תרומת אצ"ל ולח"י לנצחון בתצי הראשון של מלחמת העצמאות-עד הקמת צה"ל ????
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
אז האידיוט מיגור ממשיך הא,
  א.ב   22/11/16 10:40
יפה לו ולנו האידיוט מיגור שמשקף את הטימטום שהעניקה התנועה הקיבוצית לדור ההמשך וככה נראים הקיבוצים היום.
כתוב תגובה ל- א.ב
14
בתכנון שמורת טבע בקיבוץ יגור
  הגנת הטבע   23/11/16 00:05
הרעיון= להקים שמורה של שלושה סוגי בבונים במורדות נחל יגור, כיון שבקיבוץ הסמוך יש מיקבץ של שלושה סוגים: בבון מצוי,מנדריל ובבון ג'לדה. כך נשמור את היצורים המוזרים הללו ,תוצר מעוות של התנועה הקיבוצית.
כתוב תגובה ל- הגנת הטבע
והאידיוט מקיבוצי יגור ממשיך .
  חבר קיבוץ יגור   23/11/16 15:09
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
אתה בבון מנדריל או בבון מצוי?
  הגנת הטבע   24/11/16 00:01
ואולי בכלל שימפנזה?יש לכם ביגור אוסף מדהים של קופים, הא? אידיוט הא? הבנת דביל יגורי?
כתוב תגובה ל- הגנת הטבע
אז מה אידיוט מיגור ,ממשיכים הא
  חבר קיבוץ   24/11/16 02:54
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ
15
הקופים מיגור לא ישנים בלילה
  נחשון הצעיר   24/11/16 20:50
הקוף המכוער "חבר קיבוץ" שולח תגובות ב-02:54.זאת התנהגות אופיינית לבבוניזיס מילשטייניזיס זן נכחד של קוף-אדם שהתפתח במטולה.
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
אז מה אידיוט יגורי, ממשיכים ?
  חבר קיבוץ יגור   24/11/16 23:23
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
16
עומד המילשטייני מול המראה
  נחשון הצעיר   25/11/16 09:15
ומה הוא אומר?? "אז מה אידיוט יגורי ממשיכים ? " יש משהו מוזר [בלשון המעטה] בקשר בין אורי מילשטיין לאנשי יגור, מישהו יכול להאיר את עיניינו ? להערכתי כאן טמון הפתרון לתסכול ,לבלבול ולתעוקה הנפשית של האיש המוזר מאפעל....
כתוב תגובה ל- נחשון הצעיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il