s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פיצוץ מפקדת חסן סלאמה
מאת: אורי מילשטיין  |  09/02/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ככה מנצחים במלחמה.
  ב_שמואל   9/02/18 13:38
ככה מנצחים במלחמה. כל עוד שב"הגנה" לא התכוונו לכבוש את הארץ ולגרש את הערבים, החיילים הובלו כעדר צאן לשחיטה בשיירות המטומטמות. כשיוצאים למלחמה - החיילים חייבים להיות חיילים שיש להם דם בעיניים (רק רוצחים מקצועיים מחסלים אנשים בלי לשנוא אותם). החינוך ל"טוהר הנשק" כדוגמת האגדה על שיירת הל"ה - זו דוגמה של אנשים מעוותים חסרי ערכים ומוסר בסיסי. ערביי עזה הם החמאס (כשם שאני - צה"ל) ויש להילחם בחמאס כדי להשמיד את הקומקום בטרם יהפוך לקטר.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
במאה השניה לפני הספירה קבוע
  סון צ'ו   9/02/18 15:08
חכ המלחמה הסיני, שאת האויב יש לשנוא.
כתוב תגובה ל- סון צ'ו
אצל השמאלנים נהוג לשנוא רק
  ב_שמואל   9/02/18 16:08
אצל השמאלנים נהוג לשנוא רק יהודים. מאז השואה לא נעשה מעשה אנטישמי של השמדת קהילות יהודים מלבד זה שבוצע בגוש קטיף - בלי שום סיבה או הצדקה מלבד שנאה ליהודים. רק שמאלנים מעוותים מסוגלים לחבור לאויב כדי לרצוח - סתם כך - יהודים. לו האצ"ל והלח"י לא היו מגרשים את הערבים שחיו סביב תל-אביב, המדינה לא הייתה קמה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
התכוונת לולא דיר יאסין ?
  חבר קיבוץ יגור   9/02/18 19:47
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
{{{מנחם בגין החזיר כל סיני
  והשאיר עזה בישראל   10/02/18 18:39
{{{ רק נטולי מוח והבנה ימניים לא מסוגלים להודות לשמלאנים שהקימו להם מדינה .
לעצם העניין גבולות 48 וגבולות 67 נקבעו בדמם בנפשם וברוחם של שמלאנים=עובדות=
-ב 1978 מנחם בגין פולני שמעולם לא לחם ולא לכלך ידיו החזיר את כל סיני למצרים כולל
הישוב בו היה רשום =אלי סיני=ע ו ב ד ו ת .
ב 1996 בנימין נתניהו (לפי שמועות ניתאי בדרכונו האמריקאי) נתן חברון לפלשתינים=עובדות.

===בבית עלמין של קיבוץ קטן ומסכן טמונים יותר חללים שנפלו במערכות ישראל מכל הימין יחד===
עובדות.
כתוב תגובה ל- והשאיר עזה בישראל
רק שמאלני יכול להיות כל- אידיו
  ב_שמואל   11/02/18 08:10
רק שמאלני יכול להיות כל-כך אידיוט. כתבת: "לא מסוגלים להודות לשמלאנים שהקימו להם מדינה" כאילו כתבת שהזקנה שהעבירו אותה את הכביש למרות שלא רצתה, חייבת להגיד תודה לנבל שאנס אותה לחצות את הכביש. החשיבה המטומטמת שלך הייתה המוטו של ראשי הציונות החילונית שחשבו שהערבים יוקירו תודה ליהודים בעבור הקידמה שהם מביאים, והנה מסתבר במציאות שאפילו ערבי הקו הירוק ממתינים לכבוש את מולדתם פלסטין מהירדן עד הים הגדול. אז תגיד לי אידיוט שמאלני, מי הפתי שאינו מתחשב במציאות וחי באקסטזה משיחית מטורפת ומסוכנת לו ולמשפחתו? שמאלני יקר, השמאלנים היו תמיד אלו שחשבו שהם צודקים ותמיד (אבל תמיד) המציאות הוכיחה שהם אידיוטים (ע"ע קומוניזם, סטאלין, קיבוץ, הסכם אוסלו ועוד). לגבי מנחם בגין, יש לזכור שהוא לא היה אדם בריא בנפשו והשמאל (כולל נסיכי הליכוד הנבלים) הסתירו עובדה זו כדי שיפעל ויעשה את רצון השמאל (אין שופטים אדם החסר יכולת להבחין בין טוב לרע). בקשר לנתניהו, אין ספק שנתניהו אינו פועל כפי שלדעתי היה יכול לפעול, אך ברור לכולם שאין טוב ממנו. ולכן, כל אדם הגיוני יתמוך בנתניהו על שום שאין אדם בעולם שיהיה יותר נאמן מנתניהו לעם היהודי. כולי תקווה שהיהודים ינצחו את השמאלנים הבוגדים הממומנים ע"י הגרמנים באמצעות הקרן להשמדת ישראל. לגבי הקורבנות של הקיבוצניקים, יש לזכור שהסיבה לכך היא הטמטום הרעיוני של מנהיגי השמאל שבמקום לשרת את העם היהודי - הם רצו להשמיד את העם היהודי כדי לבנות עם חדש באמצעות התבוללות עם הערבים, ולכן ההורים השמאלנים הקריבו את בניהם על מזבח הרעיון המשיחי של עם חדש הוא "העם העברי" (כאילו השמאלנים הם צאצאי העם הכנעני, ומכרו את הרעיון לפלסטינים כאילו אלו צאצאי היבוסי. שמאלנים דפוקים). אני מקווה שקיבלת את מלא ההסבר לשטויות עליהן אתה חוזר כאידיוט שמאלני.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
{{{רק נטול מוח ימני מסוגל לומר
  שיש רק מנהיג אחד   11/02/18 08:36
רק אוהדי היטלר מוסוליני וסטלין הלכו אחרי מנהיג אחד וחשבו שאין מחליף.
באשר לשמאל שהקים את ישראל אלה עובדות שנטול מוח ואטום אינו מסוגל לקבל.
השמאל יצר התישבות חינוך חברה תעשיה בריאות והגנה שהיו תשתית להקמת ישראל
ללא התשתית שהקים השמאל ישראל לא היתה קמה ויכתוב נטול מוח עד קץ הימים
דברי שיטנה לא יוכל לשנות העובדות ההיסטוריות
כתוב תגובה ל- שיש רק מנהיג אחד
שמאלני לא נרתע מהעובדות
  ב_שמואל   11/02/18 18:17
שמאלני לא נרתע מהעובדות. כמו מכונה חסרת מוח ימשיך להגות את השקר שלמד ממנהיגיו, ולא יסטה ימינה או שמאלה למרות היותו מודע שכל מעשיו היו כישלון. העובדה שהשמאלנים מוכנים כל-כך לעמול ולבצע פשעים כדי סלק את נתניהו - מלמד שגם השמאלנים יודעים כמוני שאין לנתניהו תחליף. התכונות המיוחדות של נתניהו מעמידות אותו בשורה הראשונה של המנהיגים בעולם. להשוות את נתניהו למעוותים האירופים, זה מלמד עליך כאדם מהתרבות המעוותת שנוצרה באירופה עקב האמונה בתורת הגזע. ראוי לזכור שלהיות "ציוני" חילוני מחייב להאמין בתורת הגזע, ולכן ברור שאתה אדם לא ראוי.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שטויות הזויות כהרגלך
  גלילי   11/02/18 11:54
מנחם בגין לא היה בריא בנפשו?
ראשית, הבעיה שמיוחסת לו לא הייתה קשורה כלל ליכולת להבחין בין טוב ורע. הוא לא היה סכיזופרן אלא היו לו בעיות רגשיות.
שנית, אם הימין המליך על עצמו אדם עם בעיות נפשיות זה אומר משהו רע על הימין ולא על השמאל.

וזה בהתייחס לאלמנט הכי פחות טיפשי בהודעתך. סתם אסופה רגילה של דברי שטות וכפיות טובה.


כתוב תגובה ל- גלילי
גלילי, איך אתה יודע ממה סבל בג
  ב_שמואל   11/02/18 16:28
גלילי, איך אתה יודע ממה סבל בגין? הרי ברור לך שאף מנהיג בריא בנפשו לא היה עושה הסכם כל-כך מטורף. המצרים לא נתנו שום דבר תמורת שפע "המתנות" שהורעפו עליהם. גולדה מאיר דחתה הצעות הרבה פחות מטורפות, משום שהמצרים לא היו מוכנים להתחייב לשלום של ממש (בלי הסתייגויות המאפשרות להם נסיגה מההסכם). לו המוסלמים היו מחזיקים בשלטון (ולא סיסי שגזל את השלטון) אזי אפילו לא היה שיתוף פעולה מינימלי של מנהיגים. בגין לא היה בריא בנפשו, הוא נטל תרופות ששיבשו את יכולותיו הקוגניטיביות (לא תפקד), ולאופוזיציה השמאלנית הבוגדנית - היה אינטרס שהעם לא ידע זאת (ע"ע אריה גולן). לי אין את הכלים לדעת את מצבו של ראש הממשלה אלא דרך התקשורת השמאלנית המשרתת את אויבי העם היהודי. זכור שגם "הסכם השלום" עם ירדן, היה שקר וכזב שהרי המלך חוסאן לא חתם עליו, ובכך הוכיח שהוא מוכן לקבל "מתנות" אך בלי לוותר על האופציה להיות אויב של מדינת ישראל. בהסכם השלום עם ירדן והפלסטינים - עמד נבל ובוגד שידע להבחין בין הטוב לרע והוא בחר ברע.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
יודע מעדויות מקורביו
  גלילי   11/02/18 17:33
ומתוך כך שיש לי די ידע מקצועי בתחום. האיש סבל מהפרעת מצב רוח שהתאפיינה בעיקר בתקופות דיכאון. הסכם השלום עם מצרים היה הרבה יותר טוב לישראל מאשר למצרים. נפטרנו כמעט לחלוטין מהחזית הקשה ביותר שלנו עד אז מבלי שויתרנו כל שום דבר שלא ביה ברשותנו עשור לפני כן. המצרים קיבלו חזרה מה שאיבדו ב1967, תוך שהם נאלצים להסכים לפירוז חלקי של חצי האי סיני. זאת הייתה הגשמת פירות הניצחון של 67. סאדאת לא הציע לגולדה מה שהציע לבגין, ובטח שלא באותה רצינות ולכן היא סרבה. ושוב אינני מבין מה אתה רוצה מהשמאל. השמאל לא המליך את בגין אלא הימין.
כתוב תגובה ל- גלילי
גלילי, אני מוכן לקבל את העדות
  ב_שמואל   12/02/18 11:26
גלילי, אני מוכן לקבל את העדות האישית שלך לגבי מצבו של בגין (התאמין לי שאני - ורבים כמוני - ידענו חודשיים לפני מלחמת יום כיפור על המלחמה בעקבות צו 8 שבעקבותיו הוקמו שלוש מפקדות אוגדה לקראת המלחמה?), תגיד, האומנם אדם הסובל ממצב נפשי כפי שאתה מתאר - מתאים להמשיך בתפקידו ולבצע פעולות כל-כך משמעותיות בחיי האומה? האומנם אופוזיציה אחראית הייתה משתפת פעולה ומסתירה את מצבו של ראש הממשלה? ותניח לאדם כזה להמשיך לשאת בתפקידו? לא האמין לך אם תקבע שאין לך בעיה עם זה. נכון שהימין בחר במנחם בגין, האומנם הימין (הציבור הבוחר) ידע והיה מסוגל לעשות דבר מה לגבי מצבו של ראש הממשלה? איני צריך ללמדך ש"המערכת" זקוקה לבקרה של הכנסת על פעולות הרשות המבצעת, והנה במקרה זה הייתה דממה של שיתוף פעולה של מושחתים שפגעו בטובת אזרחי המדינה בהסתרת מצבו האמיתי של מנחם בגין. לגבי ה"רווחים" שזכתה ישראל מההסכם, אזי כל "המתנות" שישראל קבלה היו מתקבלות בכל מקרה, בלי צורך למסור למצרים את כל שקבלו (משכונים ליצירת לחץ כדי לאנוס את המצרים לתת את שלא רצו לתת), כשם שירדן לא נתנה ואינה נותנת שום דבר מעבר למה שנתנה לפני "הסכם השלום" או בלי "הסכם שלום" (לא ישראל עמדה לחדור לירדן כדי להצילה מהסורים ב: 71? האומנם לא זכורים המארבים של הצבא הירדני שהיו מופנים מזרחה כדי למנוע ממחבלים לחדור לישראל? ומה עם חוסאן שהגיע לתל-אביב כדי להזהיר מפני מלחמת יום כיפור ולמרות זה גולדה עשתה את השבת ברביבים למרות שידעה שתפרוץ המלחמה). ישראל יכולה לקבל מהערבים דבר אחד בלבד (בגלל שישראל חזקה צבאית, כלכלית, תעשיה וכו') ואת זה אף מדינה ערבית לא נתנה ולא תיתן ב"הסכמי השלום" המזויפים, שהוא: "ויתור על הדרישות הלגיטימיות של העם הפלסטיני", ולכן, בגין של אדם לא בריא בנפשו, מעשה שאף מנהיג יהודי הנאמן לעמו - לא היה עושה (מסכן המג'נון)
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
זאת לא עדות אישית....
  גלילי   13/02/18 10:30
יש לי עדות אישיות רק לגבי מצבו של בגין שנים אחרי שפרש (חברה טובה של אחותי הייתה חלק מהצוות הרפואי שלו).
לגבי התקופוה המוקדמת יותר יש עדויות של מקורבים שהתפרסמו בשנים האחרונות.
בכל מקרה, בגין היה נתון לדיכאונות מדי פעם במהלך חייו אבל לא ברמה שהצדיקה אישפוז או טיפולים פסיכיאטרים דראסטיים. מבחינה זו הוא לא היה שונה מלא מעט אישים דגולים שסבלו מהבעיה הזו (נדמה לי שגם צ'רצ'יל למשל).
בקתופה שנבחר לראשות הממשלה ובמהלך הקדנציה הראשונה שלו בגין היה לכל הדיעות במצב טוב. ערני ופעיל. אחר כך מצבו החמיר עקב הדרדרות במצב הבריאותי הכללי (כולל המעידה באמבטיה), עקב מות אישתו ועקב ההסתבכות בלבנון מצבו הנפשי ירד מאוד.
על כל פנים, אם אנשי הליכוד לא חשבו שבגין לא כשיר והציבו אותו בראש הרשימה בבחירות ועמדו מאחוריו כשהיה ראש הממשלה הרי שוודאי שאין המ לבוא בטענות לאופוזיציה. היה סמוך ובטוח שהמערך עשה כל שיכל כדי למנוע מבגין להבחר וכדי להביא להחלפתו.
לגבי הסכם השלום עם מצרים- אל תשכח שבסופו של דבר ההסכם לא היה עובר בכנסת בלי תמיכת חלק ניכר מאנשי הליכוד. האם לדעתך כל אנשי הליכוד שהצביעו בעדו היה לוקים בנפשם?
ואני עומד על כך שההסכם היה מצוין לישראל ופחות למצרים. ייתכן ויכלו להוציא הסכם יותר טוב אבל גם מה שהגיעו אליושדרג מאוד את מצבה הבטחוני של ישראל. מצרים לא הייתה ירדן ואפילו לא סוריה של אז. מצרים הייתה המדינה הערבית החזקה ביותר, וזו שנלחמה נגד ישראל בכל המערכות שהיו ממלחמת העצמאות ועד מלחמת יום כיפור. בלי מצרים, החזית הערבית מול ישראל נחלשה מאוד. למעשה, המצרים הפקירו (פעם נוספת...) את הסורים וגם את הפלסטינים. והם שילמו על כך מחיר מדיני ותדמיתי כבד. סאדאת שילם בחייו.
ושוב, על מה ויתרה ישראל? רק על מה שמראש לא היה לה לפני 67. אפשר לומר שישראל סחטה ממצרים הסכם שלום (או אי לחימה) באמצעות כיבוש שטחים שלה במלחמה, וזה מימוש כמעט מושלם של "המלחמה כהמשך המדיניות באמצעים אחרים".
הוויתור האמיתי היחיד של בגין היה ההכרה ב"זכויות הלגיטימיות של הפלססינים". הצהרה ריקה שלא היה לה כל משמעות מעשית ושאפשר להתווכח מעכשיו ועד שמחת תורה על מהן בעצם אותן "זכויות". לצד אותה הצרה ריקה בגין הביא להנחלות מאסיבית ביו"ש ולזה היו הרבה יותר השלכות.
ולגבי עדותך ממלחמת יום כיפור. האם אתה לא יודע שכמה חודשים לפני המלחמה הייתה כמעט מלחמה מול מצרים (שכחתי את שם מצב הכוננות, אולי "כחול לבן") ובמסגרת זו הוחלט על הקמת מפקדת אוגדה נוספת (אוגדת לנר) ועוד כמה תגבורים? הסיפור שלך משתלב עם זה מצוין. מעבר לזה, דיין עצמו אמר למטכ"ל בתחילת 1973 "ג'נטלמנים, היכונו למלחמה". דיין גם היה מי שנענה לחששותיו של חקה (בניגוד לרמטכ"ל) והורה על תגבור הכוחות הישראלים ברמת הגולן כמה שבועות לפני המלחמה. כלומר, עצם זה שיש סכנה מאוד מוחשית למלחמה לא היה סוד.
הבעיה הייתה בעיתוי המדויק, בהערכה מאוד לא ריאלית (מה שהבת שלי כינתה פעם בטעות משעשעת "אשליה אופטימית" במקום אשליה אופטית...) של יחסי הכוחות לטובת ישראל ובאמונה מוחלטת שהמודיעין יספק לישראל בטווח זמן של ימים מידע קוקנקרטי ומוצק על כוונה של הערבים לפתוח במלחמה.
וזה בלי להכנס למחדלים אג"מים מחפירים בהתכוננות למלחמה בכלל, ובזמן כוננות ג' בפרט.

כתוב תגובה ל- גלילי
{{{את ישראל הקימו שמלאנים.
  עוברות שניתן לבדו   10/02/18 00:12
רק שמלאנים הקימו ישראל בנפשם ובדמם גבולות 48 ו67.לא נטולי מוח ימניים לא דתיים ולא חרדים כטפילים השתלטו על היצירה אחרי שקמה.הימין דתיים וחרדים לא נתנו אלפית הדם שנתנו השמלאנים=עובדות.
כתוב תגובה ל- עוברות שניתן לבדו
וכזה פרצוף יש
  לה!   10/02/18 23:20
כתוב תגובה ל- לה!
חבל לענות למוטרף {{{ !
  חבר קיבוץ יגור   11/02/18 19:14
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
{{{ למה להתחזות לחבר יגור?
  יש לך בעיה ?   12/02/18 04:54
כתוב תגובה ל- יש לך בעיה ?
עם מוטרף כמוך {{{ אין טעם לשיג
  חבר קיבוץ יגור   12/02/18 16:44
ושיח,המשך לחיות בעולם המדומיין שלך ולהתווכח עם עצמך.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
{{{אתה מתחזה כנראה וגם...
  חוטא לאמת ההיסטור   12/02/18 20:11
את היצירה= ישראל =יצרו רק שמלאנים=עובדות. אפילו המרצה מאוניברסיטת לטביה לא יצליח לבלבל אותנו עם הבבלת שלו.
כתוב תגובה ל- חוטא לאמת ההיסטור
{{{ השמאל היה כוש סוריה ומגרש
  האירנים והרוסים.   10/02/18 22:11
את ישראל מנהלים מושחתים ימניים דתיים ערבים וחרדים שחושבים רק קומבינה.
השמאל היה נערך למלחמה ןמרחיב גבולות ישראל כמו ב48 ו 67.
כתוב תגובה ל- האירנים והרוסים.
2
למקרא הפרק המרתק הזה
  ראומה   9/02/18 14:41
ניתן, בייתר שאת, להגיע להבנה עד כמה שונה הלחימה מול כוחות בלתי סדירים, ממלחמת צבא מול צבא. נכשלנו פעמים רבות ושילמנו בדמים, אבל ניצחנו בזכות המוטיבציה והאמונה, והעמידה עם הגב אל הקיר - בביטוי שגור אחד של "אין ברירה". ובכל הפרמטרים האלה היו הערבים פחות טובים מאתנו.
כתוב תגובה ל- ראומה
בענין המוטיבציה, הדברי
  אורי מילשטיין   9/02/18 17:55
לפני שבעים שנה, היום - לא כל כך.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
{{{ היום שולטים ימניים ודתיים
  יש להם רק סיסמאות   10/02/18 08:12
היום שולטים כאן ימניים נטולי מוח דתיים ערבים וחרדים מה שמניע אותם זה אינטרסים לא אהבת מולדת..
השמאל יצר בדמו וברוחו מדינה מתוך אידיאולוגיה נטו.הימין דתיים וחרדים לא שפכו אלפית הדם של השמאל.
כתוב תגובה ל- יש להם רק סיסמאות
3
מה קשר הפיצוץ למבצע נחשון?
  פועה   9/02/18 19:51
פיצוץ מפקדת חסן סלאמה קשור למאבק השתלטות על בסיסי הצבא הבריטי הננטשים ועל המדיניות לסלק כל התארגנות צבאית ערבית מהשטחים שהוקצו בתכנית החלוקה לטריטוריה יהודית. טקטית המבצע הזה לא תוכנן לא להסחה לא לחסימה ולא להטעיה ולא כחלק ממבצע נחשון. העיתוי היה מקרי והתרומה למבצע נחשון אם הייתה, הייתה עקיפה.
כתוב תגובה ל- פועה
כשקיבל שמעון אבידן את הפיקוד
  אורי מילשטיין   10/02/18 09:02
על מבצע נחשון הוא החליט לפתוח את המבצע בפיצוץ מפקדת חסן סלמה., שכן חסן סלמה פיקד על האגף המערבי של המבצע.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מה המקור לקביעה הזאת?
  פועה   10/02/18 11:08
כתוב תגובה ל- פועה
כשאוכלים תבשילים מוקדחים
  חבר קיבוץ יגור   10/02/18 17:23
משתבשת פעילות מוחית.חסאן סאלמה ומפקדתו היו הרבה זמן על הכוונת.מבצע נחשון קידם את נושא הפגיעה בהם.
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
כנראה התבשיל שלך שאינו
  חבר קיבוץ יגור   10/02/18 12:31
ראוי למאכל אדם ומאכל בהמה,אלא ראוי רק לקיבתך,משבש גם את הבנתך של המציאות בעת מלחמה
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
4
יענקלה חודרוב ז"ל
  אדית   10/02/18 05:47
הרבה מאוד סיבות לחוש סימפטיה לאיש זה שהיה אריה לא רק בשער אלא גם בקרב
כתוב תגובה ל- אדית
יחיד
  בדורו!   10/02/18 15:36
כתוב תגובה ל- בדורו!
כשוער מזלו שחי בתקופתו
  גלילי   11/02/18 11:48
בהתחשב בקומתו הפיזית, סביר להניח שהיום אף אחד לא היה שוקל אפילו לשים אותו בעמדת השוער...
כתוב תגובה ל- גלילי
מה עם תני כהן מינץ שהיה בנבחרת
  ב_שמואל   13/02/18 08:55
בלי לפגוע בכבודם של גיבורי ילדותי: מה עם תני כהן מינץ שהיה בנבחרת אירופה למרות שלא היה מסוגל לרוץ או להתרומם מהרצפה?
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
לא ראיתי אותו משחק
  גלילי   13/02/18 21:46
אבל מבין ממך שהוא לא היה בדיוק אתלטי... אבל אז אנשים בגובה מעל 2 מטר היו חזיון נדיר אפילו באירופה והוא יכל לככב.
כתוב תגובה ל- גלילי
5
כבוד והערצה ליענקלה חודורוב
  יאשה מרישון   10/02/18 07:51
הלוחם האמיץ והשוער האגדי והאמיץ של נבחרת ישראל
כתוב תגובה ל- יאשה מרישון
6
באמת הישג נאה
  בת האיכר   10/02/18 14:14
רק חבל שאין הרבה מהם, לדוג' הפלת המטוס שלנו, אחד החדישים!, בצורה שמעוררת רחמים והפסד של הרבה כסף!
כתוב תגובה ל- בת האיכר
שמו לו
  מארב!   10/02/18 18:41
כתוב תגובה ל- מארב!
תגובה אווילית ותבוסתנית
  גלילי   11/02/18 08:06
הפילו מטוס!!! או ויי...הכל לא שווה, אנחנו אפסים....בואו נסגור את המדינה.... ירו עשרות טילי נ"מ במשך שנים על מטוסינו שתקפו בסוריה והצליחו להפיל אחד. החגיגות של האויב רק מראות עד כמה העליונות שלנו גבוהה. במלחמה גם לצד השני, חלש ככל שיהיה לעומתך, יהיו הישגים! כדאי להתרגל לזה אם לא רוצים לפתח אולקוס
כתוב תגובה ל- גלילי
7
למדתי דברים חדשים ותודה על כך
  ראובן גרפיט   10/02/18 20:51
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
8
נעם לאונר
  הרב פיינשמעקער   27/02/18 10:36
היה ראש עיריית ראשל"צ, נכד לבילויים מצד אמו. he.wikipedia.org
כתוב תגובה ל- הרב פיינשמעקער
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il