s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הציבור יכריע בעלילות תיקי נתניהו
מאת: יואב יצחק  |  05/01/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כנגד השואפים "להחליף את העם"!
  א. וינשטיין   5/01/19 13:05
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
2
מדוע לא שמעתי על הגישור ?
  גישור שרה נתניהו   5/01/19 13:10
בכלי תקשורת אחרים? האם זה פורסם והחמצתי?
כתוב תגובה ל- גישור שרה נתניהו
מתי הפרקליטות תפרסם את יום
  יום כיפור שלהם   5/01/19 21:10
כתוב תגובה ל- יום כיפור שלהם
3
"משוכה" ולא "מסוכה"
  ירוחם כהן   5/01/19 13:25
כתוב תגובה ל- ירוחם כהן
4
כשאתה רואה (לא קורא) כתיבה של
  רכלנים   5/01/19 14:00
באיצטלה של עיתונאים,אתה מבין בכמה דרגות יואב יצחק (ואחרים הכותבים כאן) עם היושרה והחתירה לאמת הבסיסית צודקים ומכאן גם מגבים את אימרתו של דודי אמסלם על המיליונים שיצאו חרחובות.מאמר מאיר עיניים הקורע את מסכות הצבועים הן בפרקליטות והן ב"עיתונות".
כתוב תגובה ל- רכלנים
5
מה קרה לך יואב? איך התחרפנת?
  גומולקה   5/01/19 14:21
הלוחם הגדול לחשיפת האמת, הפך לגדול המצדדים בביב. בוש לך.
כתוב תגובה ל- גומולקה
שאלה למר גומולקה
  א.ל. רמת-גן   5/01/19 14:40
אז לשיטתך כל המצדד בנתניהו הוא התחרפן, וגם צריך להתבייש ? כך נהוג היה בפולין של גומולקה ?
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
מבריק, פשוט תגובה מבריקה.
  ל-א.ל. רמת-גן   5/01/19 15:20
כל הכבוד.
כתוב תגובה ל- ל-א.ל. רמת-גן
6
יואב , בוא תקבל סדר בדבריך
  בולס ג'חנון סדרתי   5/01/19 14:46
כל מה שנכתב בתגובה זו כפוף להערה שבסופה . מר יצחק היקר - בתיק המעונות - תפסיק לפמפם "חמגשיות " . מדובר לכאורה בארוכות שף שעלותן במצרפי 400000 שקלים ( ארבע מאות אלף ) ולכאורה נטען כי מדובר בתכנון והונאה ביהמ"ש כשיטה בשנה האחרונה מחוייב להציע גישור פלילי ( עבר חקיקה ) בתיקים המובאים אליו כשאין מדובר בתיקים של פשע חמור תיק 1000 - שכחת לציין כי מדובר לכאורה בהטבות רגולטוריות לערוץ 10 . לא זו אף זו בקבוקי השמפניה והסיגרים ניתנו ע"י זה שחשוב היה לו מאד לא להפסיד את התחתונים.. בערוץ 10 2000 - לידיעות אחרונות חשובה התפוצה עד מאד . זה כסף והרבה כסף כל פעולה שתביא לעליית התפוצה יכולה להטיב עם העיתון . מסיקור אוהד לכאורה של מקבל ההחלטות שסיקור כזה חשוב לו מאד ועד לכאורה סגירה וצמצום של חינמון . רגע ,זה יחסים של כתבים עם מקבלי החלטות ?? לכאורה התבלבלת . לכאורה נראה יותר יחסי שוחד יחסים של תן וכך . תיק בזק וואללה יס - כאן כבר נטען שלכאורה היתה התערבות אקטיבית של השר הממונה במכירות וברגולציה בתמורה למשהו . המשהו הזה חשוב מאד לאנשי ציבור הערה חשובה - עומדת חזקת החפות לכל מי שמוזכר/ת במיישירין ואו בעקיפין בתגובתי זו !
כתוב תגובה ל- בולס ג'חנון סדרתי
7
מעשה בלעם
  באום   5/01/19 15:12
אמריקה קטנה עלינו.שם ישנם 12 מושבעים אבל אצלנו,כתוצאה ממערכת משפט שקרסה,נוצרה אינפלציה והגענו ל 5.3 מליון מושבעים.אוי לה למערכת משפטית שמגיע היום שהאזרחים צריכים להחליט מי אשם ומי לא ואפילו אם תיקח מרחק ותיכנס למרתף אטומי,תריח את הריח העולה והוא לא משהו. הפיכתו של נתניהו לדמות תנכ”ית בידי מתנגדיו רק תשרת את האתוס הנאור והלבן שנורא רוצה להיות הדומיננטי שבין כל האתוסים שמסתובבים פה אבל הוא יודע שלבד אין לו עתיד.דמות תנכ”ית מפיצה את אורה במרחב גם הרבה אחרי שמתחלפים הדורות ודי ברור למה האתוס הלבן והנאור מתעקש ליצור לו בן זוג שיהיה עזר כנגדו כאשר הוא עף מעל ארץ הסגולה,העולם פשוט בנוי על זוגות ואחד, יש רק אלוהינו.וכך יוצא שמשפטנים ואנשי תקשורת,פרופסורים ובטחוניסטים בדימוס,שמתכוונים לרמוס כל אתוס אחר שהוא לא האתוס שלהם,יוצרים במו ידיהם אתוס חדש שיהיה חברו הטוב של האתוס שלהם לעתיד לבוא והם לא שמים לב שהם בסך הכל חיילים בתהליך היסטורי שדוחפים את אותו תהליך ההיסטורי למרות שבמוצהר הם מתנגדים לו.מעשה בלעם?בדיוק.עד היום אנחנו מצטטים את ”הקללות” של בלעם שדחפו תהליך היסטורי שבלעם בכלל רצה שהוא יפסק.וכך חוזר לו בלעם בפורמט קצת אחר אבל זה אותו הבלעם הישן והטוב ונשאלת רק השאלה מי היא האתון.זה כנראה יתברר בהמשך,אתון היא תמיד עקשנית והיא תתגלה מתי שיבוא לה.
כתוב תגובה ל- באום
5.3 מיליון מושבעים?? קצת הגזמת
  משה מיכאל   5/01/19 21:18
אולי 530 מושבעים שהם סך כל הסמול בישראל ביחד עם כל ״אנשי״ התשקורת ה ״מאוזנים״.

מאוזנים עם כדורים פסיכוטיים...
כתוב תגובה ל- משה מיכאל
עם הרבה סיעתא דשמיא
  מוסיף משהו   6/01/19 01:07
בספר שמואל אנו קוראים כיצד העם התייחס להנהגתו של דוד וזה בעצם דומה למה שקורה היום עם נתניהו. פעמיים מרדו בדוד מבית אבשלום ואדוניה. שר צבאו פעמיים בגד בו מאחורי גבו - כשיואב הרג את אבנר ואת עמשא, בני משפחת שאול בזו לו ואף קיללו אותו, כשמעי בן גרא. הוא נרדף באופן אובססיבי על ידי חותנו שאול, בלא הרף - גם לאחר שהוכיח לו כמה פעמים שאין הוא רוצה ברעתו. הוא נאלץ לברוח מחוץ לגבולות הארץ וללכת לרעות בשדות זרים אצל אכיש מלך גת. נשיו הושפלו בפומבי מול כל העם בזמן מרד אבשלום. שלוש שנות רעב היו בימיו, יחד עם מגפה קשה של שלושה ימים. למעשה רק לאחר פטירת דוד, בזמן חנוכת המקדש הראשון הכיר העם באופן סופי בגדולתו ובמפעלו של דוד כלפי העם הזה - יסוד ממלכה כשבראשה עומד המקדש בירושלים. גם בימינו למנהיג לא חסרות קופות שרצים, ובוודאי ניתן לבודד כל עניין ולהפכו לחזות הכל (הקפאה, טרור יחידים, טרור עפיפונים, הסכם חברון וואי, אירועי מנהרות הכותל) – אבל אם באמת נראה את התמונה הכוללת, נראה שהיום אנו במקום הטוב ביותר אי פעם. ממש כמו ימי מלכות דוד. ולכשנבנה את המקדש השלישי תושלם התמונה כולה. המדד הנכון ביותר לבדוק את מעמדו של מנהיגנו הוא התבוננות במהלך כל הדורות שקדמו לנו, וההבנה שמעולם לא זכינו לכל כך הרבה טובה כמו בימינו אנו, כשהאדם האחראי לכך, עם הרבה ס"ד - הוא המנהיג שנמצא איתנו כבר מעל שני עשורים, בנימין נתניהו.
כתוב תגובה ל- מוסיף משהו
8
מבלי להכריע בצד משפט יש לומר:
  מיכל מירושלים   5/01/19 15:44
שהשמאל שונא לימין כפי שעשו שונא לישראל - זו כל התורה כולה על רגל אחת
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
תוכנית השלבים של השמאל
  יואב מהצפון   6/01/19 01:17
בעוד ש"תוכנית השלבים של אש"פ" מ-1974 היתה חלק מאסטרטגיה כוללת שמטרתה הסופית היא השמדת מדינת ישראל, מנסה השמאל באמצעות התקשורת להפיל את ממשלת הימין בכל מחיר, כשלב ביישום המתווה המדיני של השמאל מול הפלסטינים. מה שהשמאל לא הצליח לעשות בקלפי הוא מנסה לעשות באמצעות התקשורת. מעבר לכך, הם גם מחבלים במעמדה הבינלאומי של ישראל, ביצירת הרושם שמדינת ישראל היא מושחתת והעומד בראשה חשוף לכתבי אישום, וזאת דווקא בעת שיחסי החוץ של מדינת ישראל בשיאם, וראש הממשלה מתקבל ברוב הדר אצל שועי עולם. מבחינת הימין, אויבי ישראל הם מדינות ערב והמדינות התומכות בהן ואילו מבחינת השמאל אויבי ישראל – הם אנשי הימין. זהות האינטרסים בין תקשורת השמאל לארגוני שמאל בחו"ל, מעלה חשד שמתקיימת מעורבות פיננסית של גופי שמאל במערב בקמפיין להפלת ממשלת הימין בישראל. השימוש המניפולטיבי בשיטות לוחמה פסיכולוגית וצריבת תודעה (שנועדו להיות מופעלות נגד אויבים), כדי להשיג את מטרות המיעוט השמאלני גורם לטשטוש ההבחנה בין הכפשה עיתונאית במסווה של תחקיר, לבין עיתונות רצינית.
כתוב תגובה ל- יואב מהצפון
9
תובנות "משפטיות" בנוסח יואב
  שלמה המגיב   5/01/19 15:49
ואני מצטט את יואב יצחק , שהינו משפטן בהשכלתו ולא מאמין למראה עיני- "..אנוס היועמ"ש , ירצה או לא ירצה ,להתחשב באותם מיליונים ( שיצביעו בעד נתניהו בבחירות הקרובות)..ולהימנע מהגשת כתב אישום שיכלול אישומים הזויים בתיקים האמורים.." !!!. אתם הבנתם איך משפטן בהשכלתו , סבור שכדי שהיועמ"ש יחליט נכון משפטית , אם ישנן ראיות להגיש כתב אישום נגד נתניהו , כן או לא , ובאיזה סעיפי עונשין, אזי "משאל העם" ( בחירות) , זה הפרמטר "המשפטי" לכך !!. נו , ואם נתניהו יפסיד בבחירות , אז היועמ"ש יחמיר בכתב האישום נגד נתניהו , גם אם חומר הראיות לא מצדיק זאת ? , העם "קובע" יואב ? , תגיד יואב , איך אדם רציני כמוך ,ואני לא אומר זאת בזילזול או בסרקאזם , יכול כך "להתחרפן" עקב "מורעלות פוליטית" בעד נתניהו ? . תבין יואב , הזוי או לא הזוי ,מה שצריך לקבוע ליועמ"ש זה אם יש ראיות לעבירות פליליות ובאיזה עבירות , או אין ראיות ותו לא , ולא "אנוס להתחשב במיליונים או רק באלפים של ציבור בוחרים פוליטי זה או אחר. נו, ואם סקרים היו קובעים בזמנו , חד משמעית , שרוב העם סבור שקצב לא אנס , אז היועמ"ש מזוז היה "אנוס ,ירצה או לא ירצה , להתחשב בכך " אם להגיש כתב אישום ? , האם הציבור , שמן הסתם , לא בקי בדיני ראיות ובחוק , הוא שאמור לקבוע למערכת התביעה אם להגיש כתב אישום נגד אנשים ?. כך אתה מבין כמשפטן , צריכה להתנהל מערכת התביעה כנגד חשודים בפלילים , כדי להחליט אם להגיש נגדם כתב אישום , או לסגור את התיקים מחוסר ראיות או מחוסר אשמה ?. מה קורה לך , יואב ,אלוהים ישמור. תהיה לי בריא ושבת שלום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב
  תכובה למגיב   5/01/19 18:32
שלמה המגיב, רצוי שתפסיק להגיב כל הרבה ולא תמיד לעניין. המסקנה שלך כי יואב מתחרפן פוליטית, ומה תגובותיך המרובות ותמיד באותו כיוון, טינן תגובות פוליטיות אנטי נתניהו. אז כל גמל רואה את הדבשת של חברו. כיצד אתה מגיב לקבוצת "ברנע, כספית דרוק" בערבון בלתי מוגבל
כתוב תגובה ל- תכובה למגיב
אני "מגיב פוליטית" ?
  שלמה המגיב   5/01/19 19:00
אין לי כל "בעייה" אם היועמ"ש יחליט שאין מספיק ראיות לבסס כתב אישום כנגד נתניהו , ויסגור את התיקים , אפילו עוד לפני הבחירות ואני אקבל זאת כהחלטה מיקצועית של מערכת התביעה , אך איני מוכן שהחלטות "משפטיות" ומיקצועיות כאלה , יושפעו מסקר או ממשאל עם או מתוצאות בחירות. מה זה השטויות האלה ?, נו , ואם מישהו יעשה סקר רציני , שבו התוצאה שרוב הציבור חושב שזדורוב זכאי (לדוגמא ) , אז בית המשפט העליון צריך לקחת זאת בחשבון ולזכותו ?. תגיד לי אדוני המגיב , אתה עדיין לא "ירד לך האסימון" בגין התובנה המוזרה הזו ( בלשון המעטה) של יואב יצחק ?. מה קורה לכם ? האם השתבש לכם לגמרי חוט המחשבה ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב-למד על הסיזון קודם:
  זהו ציד-אדם!   6/01/19 01:54
כתוב תגובה ל- זהו ציד-אדם!
שלמה המגיב לכלך את המקלדת שלו
  שלהבת   6/01/19 20:52
מרוב תגובות של שינאה ולשון הרע כנגד נתניהו הוא מתחיל להאמין לשקריו. לא צריך לייחס חשיבות לתגובותיו משום שהם אינם אמת צרופה אלא שאיפה לשנות סדרי בראשית על חשבון האמת והצדק. שלמה שייך לאותם האנשים שרוממות הדמוקרטיה בפיהם ובמעשיהם הם בעד דקטטורה שיפטית לחיסול מנהיגים פוליטיים.
כתוב תגובה ל- שלהבת
"שינאה ולשון הרע" , שלהבת ?
  שלמה המגיב   7/01/19 10:36
איזה "שקר" את רואה בתגובותיי ? ,היכן הבחנת "בלשון הרע" נגד נתניהו בתגובותיי ? , היכן ראית בכלל שהתייחסתי אישית לנתניהו ? ,מה את מטמטמת את הקוראים כמו איזה פסיכית באספסוף נבער שמוסת ע"י בלוגרים רדודים ופופוליסטים כאן באתר ?, הרי אני התייחסתי רק לתובנה "המשפטית" ההזוייה של יואב יצחק , לעניין , מי צריך לקבוע במדינה מתוקנת אם להגיש כתב אישום נגד חשודים , או לסגור את התיקים נגדם , הלא כן ?. איזה "שנאה" , או "אהבה" כלפי נתניהו , הבחנת בתגובותיי , כאשר אני מציין במפורש , שאין לי שום "בעייה" , אם החלטתו המיקצועית (!) והמנומקת של היועמ"ש , תהיה לסגור את התיקים נגד נתניהו , מחוסר הוכחות , או שיחליט לסגור מחוסר עניין לציבור , בהתניה שנתניהו יפרוש , כמו שנהגו בזמנו עם הנשיא עזר וייצמן. נ.ב. חבל מאד שכל מיני דגנרטים , שאין מושג בחוק ומשפט ואין להם שום נסיון במאטריה הזו , מטמטמים את הקוראים , ומכניסים כאן את "הפוליטיקה" האישית שלהם לכל דיון. טוב , אם אדם נבון , ורחב אופקים כמו יואב יצחק , מציג תובנות מוזרות כאלה , מה לנו כי נלין , על כל מיני טמבלים , "שנסחפים" כאן בשטויות שלהם ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יואב יצחק אינו משפטן בהשכלתו
  ש. שאול   6/01/19 08:17
כתוב תגובה ל- ש. שאול
10
יואב יצחק
  בורקיטוס   5/01/19 16:04
יואב כעת הבנתי מדוע אתה נותן למשגב לכתוב את השטויות שלו,אין שום הבדל בניכם,שניכם מנסים להפחיד את כל העולם,לידיעתך יש דברים חשובים יותר מביבי ושרה,בסופו של דבר הם לא יהיו כאן לנצח,לאחר שיסיים את תפקידו ייקח את הצרה שלו וילדיהם וירדו לאמריקה,כמו שאמרה שרה,ישראל קטנה עליו לסיום כנראה שמצב מחלקה ראשונה על הפנים,כי הפכת להיות כמו הלקקנים של המשפחה הזו,שיבושם לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- בורקיטוס
פרקליטות שמאלנית ועקומה>הביתה!
  ע_הראל   9/01/19 10:13
במאמרו של אבי וייס 1.1.19 באתר TeleCom News, הוצגו שלל המסמכים הרלוונטיים לחפותו המוחלטת של נתניהו בתיק 4000, והכל מסמכים גלויים ידועים שחבורת ניצן/בן ארי התעלמה מהם מלכתחילה, כמו מכל גורם שעשוי לסייע בחקירה הנ"ל ולחשוף את האמת הפשוטה לטובת נתניהו; אבי וייס גם התראיין בבוקר 7.1.2019 ב 103 אצל אראל סג"ל, שסידר קישור בטוייטר למאמר המלא. ●☆● ושוב שלשום מהודעה לעיתונות של רה"מ נתניהו, נודע על עוד עד מפתח "כבד" שחבורת ניצן &בן ארי "העלימה" בכוונת זדון, הוא ד"ר אסף אילת מי שהיה אז הכלכלן הראשי של הרשות להגבלים עסקיים; כך נחשפה שיטתם הנפסדת של שי ניצן וליאת בן ארי לשיבוש והטיית החקירות שבניהולם לרעת נתניהו תוך זיוף האמת במצח נחושה, זאת באמצעות העלמת כל הראיות לטובת נתניהו ותוך התעלמות מכוונת וזדונית מעדי מפתח רלוונטיים, שמא יעידו חס ושלום לטובת רה"מ ביבי נתניהו. ●☆● לכן מדובר חד וחלק על זיוף החקירות נגד נתניהו בכוונה תחילה, ואנו אזרחי המדינה דורשים לפטר לאלתר משירות המדינה את שי ניצן וליאת בן ארי *ללא פיצויים*, שנאמר וביערת הרע מקרבך ולא תחוס עינך; ועל זה נתעקש לאלתר וללא פשרות, אף נצא מיליוני האזרחים לרחוב לדרוש עשיית דין בסוטים מדרך הישר, וכן סילוק התפוחים הרקובים מהפרקליטות. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
11
מחול שדים מתחולל בארצנו!!!!!
  מיכל מירושלים   5/01/19 16:16
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
יד נעלמת בוחשת ותופרת
  יעקב יעקב   7/01/19 08:43
כן מחול שדים שלא זכור לנו מאז קיום המדינה-- ובאמת הלב מר וכואב על הבנים היקרים שנענו לפקודה ולא חזרו ביניהם שניים משלנו-- הבעייה כפי שאנחנו רואים אותה השמאל וכל אלה התומכים בו מעבר לים כמו הקרן ועוד לא רואים אפשרות אחרת לקבל לידיהם את השלטון בחזרה כל עוד נתניהו נמצא בסביבה-- יש כל ארבע שנים בחירות שבהם האזרח מתבקש להחליט מי ינהיג אותו לעוד ארבע שנים אז למה לא לחכות--??
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
12
יואב, כהרגלך חצי אמת
  מתילדה   5/01/19 16:24
חצי אמת גרועה משקר מוחלט וזה מה שאתה מפמפם. 1. תיק הצוללות לא צלל, לא המשטרה ולא הפרקליטות קשרו את ביבי לנושא, אבל מנדלבליט אץ להכריז שהעניין לא פלילי (מתברר שכן) והוסיף מבלי שנשאל שביבי לא קשור לעניין (בבחינת ״על ראש הגנב בוער הכובע״),יום יבוא ויתברר שזה ש״לא ראה ולא שמע״ אולי כן היה שותף בסוד העיניינים (ועוד נבוא איתו חשבון). 2. תיק המעונות לא קרס, עבר לגישור ויגמר כנראה בעונש כספי כלשהו מתוך הבנה לבעיות שיש לגברת (עו״ד כספי ז״ל רמז בזמנו על אפשרות זו).
ועכשיו לטיעון שהעם יחליט, על סמך מה יחליט העם ? על סמך הבדויות של ביבי ? על סמך דברי החנופה של ביטן, אמסלם, רגב וכ״ו, על סמך דפי המסר מבלפור שיואב מפרסם ? העם אינו משפטן ואינו בקי ברזי התיקים לכן אין לו הזכות להחליט בנושא !
כתוב תגובה ל- מתילדה
13
ההצגה הטובה בעיר מנדל+ניצן
  חפרפרת   5/01/19 17:28
ביבי לא טעה כשאמר לא היה כלום ולא יהיה כלום ההצגה נמשכת בבימוי מנדלבליט וניצן הכל היה מתוכנן ואם לא היה הפגנות ליד מנדלבליט כל שבת התיק היה מתמסמס קודם
כתוב תגובה ל- חפרפרת
14
מאיפה ה-1.3 מיליון ?
  ארי כספי   5/01/19 17:31
איך הצלחת להגיע למספר הזה ? סקרים ? ואפילו אם רבע מ"העם" תומך בקיסר מרחוב בלפור, האם לשלושת הרבעים האחרים אין מה לומר ? אתה באמת בטוח שמנדלבליט "מושפע" ע"י מישהו ? מנדלבליט כבר "הוכיח את עצמו" כבעל עור עבה מאוד בפרשת הרפז, והצליח יופי להתמזמז עם פרשות נתניהו ושרה'לה. אני עדיין חושש שגם כעת יתנהג כמו "קודמיו" שסגרו תיקים בסיטונות (האי היווני, ליברמן , ויסות המניות - כמעט, ואחרים). אבל גם בעיני קצת חשודות ה"אובייקטיביות ורדיפת הצדק" שלך.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
15
אומנות הונאה עצמית
  יוסי מ.   5/01/19 17:38
התיק קרס??? כשהפרקליטות תודיע הודעה כזו ולא כותרת הזויה של עיתונאי חצר נדע, או לחילופין כשיתקיים משפט, והוא יתקיים אם לא תהיה עיסקא שבה תהיה הודאה של מי שעו"ד ווינרוט אמר עליה לבית משפט שהיא בבעיה נפשית עמוקה, (איזה דמיון יצירתי). עדיין לא הוכרע בפני כמה שופטים יתנהל הדיון,וכמו שנהוג בתיקים כאלה מציע בית המשפט תהליך גישור וכשזה נכשל הולכים לבירור משפטי, לא כמו שמספר לכם "העיתונאי" יואב יצחק.**** באשר לאמירה הציבור יכריע זה מין יריקה דוקא בפרצוף התומכים שכן מספרים להם שיש מעמד לדעת הקהל. אז כך,אין שום מעמד,אלא לראיות. מרגע שיהיה אישום זה יגמר רק בבית משפט אפילו אם חמישה מליון יעמדו ויצעקו.**** והענין הלא פחות חשוב הוא שאולי יש לנתניהו רבע מהציבור ,אבל יש שלושת רבעים בצד השני. סתם כדאי לזכור.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
מה אחוז חולי כלבת?מסוג"רקלאBB"
  ע_הראל   7/01/19 16:16
יש מושג חדש ברפואה "מחלות יתומות", והכוונה למחלות יחסית נדירות (ושחלקם מחלות גנטיות) - עד כדי כך שלא משתלם לשום חברת תרופות להשקיע את המשאבים הרבים לשם פיתוח תרופה עבור מחלות "יתומות" כאלה. ●☆● אז מצד האחד יש לפחות 2 מיליון מצביעי הליכוד והחרדים והבית היהודי (וחלק מכחלון) שמאמינים לא רק בחפותו של גיבור ישראל רה"מ נתניהו - אלא גם באסון הצפוי חלילה למולדת עקב הצירוף של פרקליט מדינה שמאלן Hard Core ושרלטון, לצערי עם יוע"מ לממשלה שעלול להיות "סחיט" (לפי הערכת יואב יצחק בעל הניסיון הרב באחד ממאמריו לאחרונה)! ●☆● לעומת זאת מהצד ה2 של הסקאלה ישנם בערך נניח כ 15,000 חולי כלבת מהסוג "רק לא BB" חסוך המרפא, שמחלתם הסופנית גוזרת עליהם תאווה משונה להתנפל ולנשוך את נתניהו הגיבור ומשפחתו בחמת זעם ושיגעון וכן אובדן עשתונות. ●☆● ולמה? זוהי המחלה האכזרית שאוחזת בהם שלא נדע מצרות חלילה כי אין מפלט מפניה, וכאמור לא צפויה לה תרופה בעתיד הנראה השם ישמור. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
16
תיק המעונות, Bull shit
  מייק   5/01/19 18:18
את מני נפתלי היה צריך לתבוע על שהוא מטריד ומציק למערכת ולראש הממשלה. השיחות שהקליט ביבי את מוזס, לא שוות כקליפת השום, הם מעידות על חוסר אמון של ביבי במוזס, והעובדה, ששום דבר לא קרה. אני לא עורך דין, אבל פלפולים משפטיים בשני הדברים האלה לא ישכנעו לא אותי וגם לא את מליון וחצי האזרחים
כתוב תגובה ל- מייק
17
יואב יצחק מכרת את נשמך לשטן...
  קיקו   5/01/19 18:39
כתוב תגובה ל- קיקו
18
שטויות, אם התיק קרס
  הירונימוס   5/01/19 18:53
הדרך היחידה להוכיח את זה היא באמצעות פסיקה של בית המשפט. מה שקורה הוא שהמדינה עושה ככל יכולתה שלא להביך את הגנבת השפלה הזו ולהציג קבל עם ועדה את מצבה הנפשי המעורער.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
19
אם דבריך נכונים?:
  עוד סתם אזרח   5/01/19 19:18
אם דבריך נכונים?: עדיין נותרו שני דברים שמאוד מאוד מטרידים, דברים כנושאים שדורשים ברור מעמיק ביותר: האמת על נושא שקרוי תיק הצוללות כמו וגם האמת בעניין נושא הרדיפה: מי פועל מיושר, מי חס שלום פועל במהות כצורר, חס ושלום וחלילה. עם זאת ברור אמיתי בכנות וביושר מיתבקש: נדרש כלדייק. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
20
זהלא נתניהו,אלא עתיד הדמוקרטיה
  אא   5/01/19 20:27
כל מילה בכתבה מצביעה לא על נתניהו, אלא על היותה של הדמוקרטיה בישראל רק למראית עין, כשבעצם שולטת בה אליטת העבר שאיבדה לחלוטין את השלטון, אך עדיין שולטת ביד ברזל ברשויות האכיפה, במערכת המשפט ובתקשורת, ומנסה באופן דיקטטורי להחזיר את שלטונה באמצעות רשויות האכיפה ומערכת המשפט! לכן, החומרה שבה יואב יצחק רואה את דרישתו של נתניהו לפרסום החלטת היועמ"ש אחרי הבחירות - לא רלוונטית!! במיוחד, כשהיועמ"ש החלש וחסר עמוד השדרה שכבר נכנע לאליטה בתיק המעונות, ובהתעלמות מוחלטת ממעשי השוחד הגלויים לציבור של ברק,לפיד לבני ואחרים!! כלומר, אנשי "עומק המדינה" או אליטת השמאל משחקת בכיפופי יד עם בוחרי הימין על טהרת הדמוקרטיה!! ולכן, במקרה של עיוות הצדק והדמוקרטיה במקרה של נתניהו, מנהיגם הנבחר כחוק - הפעם הבוחרים לא יסתפקו בהליכה לקלפי בלבד, אלא יבעירו את הרחובות!!!
כתוב תגובה ל- אא
21
התבלבלת, נתניהו זה לא הליכוד
  אלטע קאקער   5/01/19 20:52
במערכת פרלמנטרית בוחרים במפלגות ולא באנשים וזה אומר שגם אם ראש מפלגה עוזב את תפקידו (מתפטר, מודח או מת) מישהו אחר יקח את מקומו בראש המפלגה ויכנס ח״כ חדש לכנסת. בוא נגיד שהליכוד מתאים לי מבחינת הדעות, אני לא סובל מפלגות אווירה (כחלון, לוי-אבקסיס, בנט-שקד ושאר מרעין בישין) והבית היהודי-איחוד לאומי ימין לי מדי למי אני אמור לצביע אם אני חושב שנתניהו פושע? לגנץ? ליאיר? לרשימה המשותפת? הצבעה לליכוד עבור חלק היא למרות נתניהו ולא בגללו. גם אם תנסה להפוך את הבחירות למשאל עם על נתניהו זה לא יהפוך אותו לפחות כפוף לחוק. יתר על כן, בוא נגיד שבאמת 25% מהבוחרים חושבים שנתניהו לא פושע האם זה לא אומר בהכרח ש-75% חושבים שהוא כן פושע? ואולי ברגע שהבנת את המשמעות של דבריך פתאום תשנה את הכללים?
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
22
תיק המעונות קרס ?! ב-NEWS1
  ייחודי   5/01/19 22:51
כדי לא להביך את אשת ראש הממשלה ובעלה הציע השופט גישור ( גם בתיקים אחרים עושים השופטים כך ) . לכשתסכים ( אם וכאשר ) צרה להודות באישומים יסכמו את הגישור . אם לא , המשפט יימשך ככל משפט
כתוב תגובה ל- ייחודי
23
איזו ניתוח עקום של יואב יצחק
  מכלוף ז'וז' אלחרה   6/01/19 04:42
משעשע לקרוא את יצחק יואב מספר ש.. "בסך-הכל חמגשיות, חמגשיות.." כדי להבין עם מי יש לנו עסק.. צא וראה שיואב צריך בכלל להחמיא לשרה על שחשפה שהשפים הידועים והכל כך יקרים, גבו מאות אלפי שקלים, שנלקח מהציבור כמובן ובתמורה סיפקו אליבא ביבי שרה ויואב.. רק חמגשיות חמגשיות, השפים פשוט רימו את הציבור.. ומזל ששרה הייתה שם בשביל הציבור היקר לליבה.. כל הכבוד לשרה שעלתה על הגזל הזה.. פסי-כו-לו-גית MA BA במיטבה...
כתוב תגובה ל- מכלוף ז'וז' אלחרה
24
והפרקליט ניצן דווקא התחזק במק
  יעקב יעקב   6/01/19 05:47
במקום להתאבד ---הכל רקוב משורש --צריך להרוס ולהתחיל לבנות מחדש-----מנהיגינו טעו מיהרו להכריז על הקמת המדינה היהודית מוטב היה לחכות לעוד דור--עד יעבור זעם--ותשקוט הארץ לארבעים שנה-- הילד שנולד לא בזמנו-- נולד-- בחודש התשיעי להריון - הוא בא לנו -וכשנולד לא בזמנו הפך מהר מאד לסטן -איש את בשר רעיהו יוכל -- יותר משנתיים ימים דפקו לנו במוח על המגשיות-- והרי העם כבר ידע מהיום הראשון שמדובר רק באוכל אוכל ולא שום דבר אחר --אוי ניצן ארור ואוי לאיך קוראים לו מנדלבוום ומשהו שלא יודע משמאלו ומימינו וממשיך לצעוק לנו באוזן ראיות ראיות-- אני הולך לפי ראיות-- ואת המגשיות לא ראה בראיות
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
25
מפלגת הדיפ סטייט נגד נתניהו
  שלהת   6/01/19 10:21
זה כבר לא סוד כי הדיפ סטייט של המדינה החליט במלון כרמים של קרית הענבים לייתר את נתניהו מראשות הממשלה מהסיבות הבאות: 1. נתניהו לא היה מוכן ליסוג מחוק הלאום הוא רואה זאת כחוק נחוץ וחשוב להגנת הרוב היהודי במדינת היהודים, הדיפ סטייט דרש ממנו למחוק או להוסיף כמה סעיפים ונתניהו לא הסכים משום שהוא הבין שזה מרוקן את החוק מהתוכן. 2. הדיפ סטייט חש שהוא מאבד את כוחו בתפישת מקומות חושבים במרחב הציבורי הישראלי על חשבון אנשים חכמים ונבונים ובעיקר המתאימים לתפקיד, והם לא בהכרח שייכים לשבט שלהם, הם החליטו להתנקם במר נתניהו שלא שומר על מעמדם המורם מעל . 3. נתניהו אינו חש שום חובה לקבוצת הדיפ סטייט אלא רק לאותם אלו המאמינים בדרכו הפוליטית, ולכן הוא מקדם חוקים המשרתים אותם כדי לקדמם בחברה הישראלית על זה הם לא יסלחו לו ולכן תפרו לו תיק בתפירה גסה ומכוערת. לנו נותר רק לומר לדיפ סטייט יום הבחירות יום נקם ושילם גשם של פתקים בקלפי נתניהו ברשות הליכוד יעשו לנו אזרחי ישראל ה השפויים את העבודה ויחזקו את מר נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר שידעה המדינה, לא יתכן שמיעוט איזוטרי קטן שלא נבחר בבחירות דמוקרטיות יעשו מהפך שלטוני בצורה של תקים תפורים
כתוב תגובה ל- שלהת
26
יואבי מספר לעצמו סיפורים
  אייל ק   7/01/19 09:12
יואב יצחק מחרטט ללא אבחנה וישר רואים את זה לפי כמות המלים שהוא שפך פה. כשהאמת כ"כ ברורה צריך המון מלים כדי לנסות לכסות אותה... אבל האמת היא: ביבי חשוד בשלושה תיקים פליליים חמורים בעברות של שוחד מרמה והפרת אמונים. כל הצמרת המשפטית כולל רשות המסים מאוחדים בדעתם שיש להגיש נגדו כתב אישום בכל שלושת התיקים. אשתו מואשמת בגניבת 300,000 שקלים מהמדינה. הגישור שנערך איתה הוא על כמה תחזיר ולא על שום דבר אחר. שלל מקורבים חברים ויועצים של ביבי חשודים או מואשמים כבר בעבירות דומות (חוץ מאלה שהפכו לעדי מדינה). בימים אלא זכינו לראות את ההפקרות של ביבי במלוא תפארתה כשחודש אחרי שהסביר לכל העולם כמה אסור ללכת לבחירות הוא החליט שבעצם זה טוב לו ופתאום חייבים ללכת לבחירות... בכל מדינה נורמלית אדם במצב כזה לא היה מעיז בכלל להציג מועמדות לתפקיד ציבורי בטח לא לרשות ממשלה. עכשיו אתה יכול להמשיך לשקר את עצמך לדעת מר יואב הקשקשן!
כתוב תגובה ל- אייל ק
27
ועוד על תובנות בנוסח יואב
  שלמה המגיב   7/01/19 11:02
ואם " מצביעי הליכוד\נתניהו בבחירות הבאות" ,יצביעו שוב בעד הליכוד ( וזה בהחלט סביר עפ"י הסקרים) , ותוצאות הבחירות יהיו שוב 30 מנדטים לליכוד ( וגם זו לא הנחה הזוייה) , שזה אומר שרק רבע (!) מהציבור "מתלהבים" מנתניהו ,הלא כן , אז זה "יעמיד דברים במקומם" ? , זה אומר שהחלטת היועמ"ש ( להגיש כתב אישום נגד נתניהו) , הינה "בלתי נכונה" ? ( לטעמו של יואב ובלשונו !) , זה אומר "שהחלטת היועמ"ש שווה לקליפת השום" , יואב ? , נו , זה המבחן הלוגי שלך ,יואב , לבדוק "נכונות" או "שווה כקליפת השום" , החלטות מיקצועיות של מערכת התביעה במדינה מתוקנת ?. אין לי ספק , שאם יואב יצחק , היה "סופר עד עשר" , לפני שכתב את המאמר הנוכחי , היו תובנותיו נראים אחרת וחבל מאד , שגם "בארזים נפלה שלהבת" , וגם בלוגרים ( ואפילו עורך האתר כולו !) רציניים , יכולים כך " להיסחף" , עקב "מורעלות פוליטית" . ממש מצער ומאכזב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
28
נתניהו ממש לא טעה.
  מוטי1   8/01/19 14:56
לאור תקדים בניזרי, בו עד מדינה שיקר והכניס את בניזרי לכלא, למה נתניהו צריך להאמין לנבלות?
כתוב תגובה ל- מוטי1
נתניהו "צריך האמין" , מוטי ?
  שלמה המגיב   8/01/19 17:10
מי "שצריך להאמין" לעדים , זה השופטים בבית המשפט ולא הנאשם , אדון מוטי. טוב , הרי מן הסתם , אף חשוד בפלילים "לא יאמין לנבלות" שמפלילים אותו , הלו כן? . וואלה , סגנון של מאפיה בתמיכת נתניהו , נו , מי שמעיד כנגד חשודים בפלילים , ועוזר לחקר האמת זה "נבלות" ? . וואלה , וואחד ראש ממשלה יש לנו ! , סגנון של משפחות פשע חד משמעית.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
למוטי1העםרוצה לשמש>חבר מושבעים
  ע_הראל   12/01/19 21:44
שבוע טוב ישראל! ●☆● הרשה לי מוטי לפתח את הרעיון שלך; אנו הרוב המוחץ של העם בציון (לא רק 25% ליכוד, אלא גם חרדים ובית יהודי וימין חדש/ישן, אף "כולנו" תרתי משמע שכולנו רוצים את נתניהו בתור ראש ממשלה); כן כל העם כולו (ולא רק ביבי שלנו) לא סומכים על 2 או 3 שופטים (יהיו גאוני הדור ככל שיהיו)- זאת מפני שהם מתמודדים עם עדי מדינה ששברו אותם בחקירות תחת איומים קשים מנשוא (ויתכן גם העינויים הגופניים והנפשיים כגון מניעת שינה ותרופות, ריחות ליזול מחניקים, ואף מזרונים מזוהמים ומלאים במיני זוחלים עוקצניים)- כאילו שהולכים למחוק את אותם אנשים שבמעצר יחד עם כל משפחותיהם, ואף לחלט את רכושם במידה ולא יסכימו לשמש כעדי מדינה! ●☆● קל וחומר אנו שארית הפליטה בציון רוצים וחייבים לקחת בחשבון כי עורכי הדין של אותם עדי מדינה מסוגלים בהחלט לתאם ביניהם עדויות שקר (שזה לפברק גירסה שיקרית), ולתת לאותם עדי מדינה (שמסתובבים חופשיים בינתיים) ללמוד את אותה גירסה שיקרית ולשנן אותה שוב ושוב (הלוך ושנן, כפי ששחקני קולנוע משננים היטב את התסריטים שלהם), עד שיגיעו לרמה של "משחק מושלם"- שנאמר PRACTICE MAKES PERFECT (יתכן אף בסיועם של מורים למשחק וציוד וידאו), עד אשר השופטים "נופלים בפח" ומשתכנעים למעשה לא מצידקת הטיעונים והעדויות שלהם - אלא אך ורק מכושר המשחק הנרכש של עדי השקר הזוממים! ●☆● על כן נדרוש בס"ד כולנו פה אחד שלא יבלבלונו עם תירוצים "טכניים" כגון איך ומתי ולמה וכיצד נהגו עד כה לערוך (או לא) עימותים פרונטליים מול עדי מדינה (או עדים בכלל), כי אנו הציבור דורשים לשמש בתפקיד "חבר המושבעים הגדול" GRAND JURY, ולשמוע *בשידור ישיר* את אותם עימותים רלוונטיים הקשורים לבניימין נתניהו רה"מ (מה שעלול להטות את מהלכי ההיסטוריה), וכל זה אגב חייב להתבצע *לפני* השימוע הפורמאלי אצל היוע"מ לממשלה מנדלבליט אם וכאשר נגיע אליו חלילה אי פעם. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
29
פרסם מה יש לניצן לסחיטה ןביטלת
  אמנון מפ"ת   10/01/19 21:53
ליואב יצחק: פרסם את מה שיש לשי ניצן לענין סחיטת מנדלבליט, שכדבריך "יודע היטב על תוכנן של הקלטות הנפיצות מפרשת הרפז, העלולות להפיל את מנדלבליט בגלל שלקה בשיבוש הליכי חקירה ומשפט - אם ישוחררו לפרסום בכלי התקשורת", ברגע שתפרסם אמצעי הסחיטה יבוטל, ואם מנדלבליט אכן פישל בגדול - יתכבד ויחפש עבודה אחרת.
כתוב תגובה ל- אמנון מפ"ת
30
הציבור יפסוק..?מה זה החרטה הזה
  השר פולישוק   16/01/19 03:08
יואב די - אתה כבר מעורר גיחוך גם אתה אמור לדעת שהציבור בוחר והשופטים שופטים, גם בעניין דרעי הציבור שלו רצה להכריע לטובתו ובית המשפט שלח אותו לכלא שניהם סטנדאפיסטים גדולים ובלופרים לא קטנים.. ובמילים אחרות, הציבור לא מכריע בית המשפט יכריע ..
כתוב תגובה ל- השר פולישוק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il