s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אפלה ירדה על אוניברסיטת בר-אילן
מאת: איתן קלינסקי  |  10/06/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל הכבוד לאונברסיטת בר אילן
  להב"ה   10/06/19 11:06
כתוב תגובה ל- להב"ה
2
כל הכבוד לאונברסיטת בר אילן
  להב"ה להב"ה   10/06/19 11:09
כתוב תגובה ל- להב"ה להב"ה
3
הקשבתי עכשיו,בעקבות דבריך
  פלא יועץ   10/06/19 11:23
לשיחתו של פרופסור א.סימון אודות מגילת רות,ואני מתמלא פליאה איך האיש הרדוד וחסר שאר הרוח הלזה כיהן בכלל בתפקיד כה בכיר באקדמיה.כמובן "שכחת" להזכיר כי הוא הינו בנו של אחד מאותם ייקים הזויים אשר בשנות השלושים הקימו את "ברית שלום",פרופ. ארנסט סימון,אותו אירגון קיצוני אשר ברוב איוולתו כי רבה,פעל כנגד התבססותה של יישות יהודית עצמאית בא"י,ואף פעל נגד הקמת מדינת ישראל.כך שלא מדמות "מופת" מסוגו של המורה הירוד שלך באוניברסיטה ניקח לנו דגומא כלשהי.הרב גינזבורג הינו גאון עצום בעל מישנה סדורה מקיפת כל,אשר אינך כלל מתחיל להבינה בסיכלותך הרדודה והשטחית כלל את גדולתו של האיש בעולם התורה.שלא לדבר אודות חתירתו המתמדת למימוש האמת הא-לוקית בא"י.לא ממסיתים עלובי נפש ורפי רוח מסוגך,ניקנה בינה ודעת.לא מ"תורת" הקומוניזים של הערב רב השמאלני חולני נקים את בית ישראל בארצנו.זמנכם הולך ואוזל במהרה.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
לאוויל פלא יועץ
  איצי.   10/06/19 12:36
בצדק היית מתקומם וכך כל אחד היה חייב להתקומם, אם אוניברסיטה בארץ מסויימת היתה מארחת איש רוח מוסלמי המגבה ערבי שרצח יהודים. מגובר ברב שנתן את מלוא הגיבוי לרצח של ד"ר גולדשטיין 29 ערבים בעת התפילה. ועל קביעתך, שפרופסור אוריאל סימון הוא רדוד זו תוצאה של רדידות המגיב . מגעילה הקביעה שלך "יקים" איזה יהודי יכול להתבטא כך.
כתוב תגובה ל- איצי.
"ולא עם הארץ חסיד.." - הרבי
  פלא יועץ   10/06/19 13:45
מראדומסק,בעל ה"תפארת שלמה",היה פעם בברסלוי.וכשחזר משם שאלוהו מקורביו מה מצבה ומה פניה של היהדות שם.-מה אומר לכם -השיב- היהודים בסביבה ההיא אדוקים במצוות עד כדי כך,שאם תרנגול,דרך משל,קורא את קריאתו בליל שבת ומחללה,לוקחים אותו מיד בשבת בבוקר,בתורת עונש אל השוחט." -"והוי זהיר במצוה קלה כבחמורה.." [פ.אבות] הרב ההונגרי אהרון חארין היה אחד מרבני הריפורמה הראשונים שהתייצבו בראש התנועה נוסח ברלין."התיקונים בדת" הראשונים שהכניס הראבינר הזה לא היו אלא דברים פעוטים,בתחילה ביטלו את "יקום פורקן",חדלו מלומר בליל שבת "במה מדליקין", ביטלו את "יהי רצון" בשעת תקיעת השופר,התירו להעמיד חופה בביהכ"נ, ובדומה לאלה "תיקונים".אך לאט לאט הרחיק אותו ראבינר לכת עד כדי כך,שהוא התיר נסיעה ברכבת בשבת,הנהיג תפילה בגרמנית,הכניס עוגב להיכל שניגנו בו בשבת, מחק מן התפילות את כל המקומות אשר בהם מתפללים על תקומת ציון וירושלים,עד שהתחיל יוצא בגלוי בהתקפות כנגד התלמוד ולבסוף נתן "רשות" לשנות את התורה שבכתב ולסלק מתוכה מצוות שונות,שאינן מתאימות לתנאי החיים המודרניים. -"ויהי מורא שמים עליכם.."- אל הראבינר חארין נכנס פעם אחד ממתנגדיו ופנה אליו ואמר:" רבי רוצה אני להתדיין לפניך,דין תורה.-עם מי? שאל הראבינר,שלא הכיר יהודי זה.-רוצה אני לערוך לפניך דין עם ריבונו של עולם עצמו. -ומפני מה דווקא באת עם דין תורה זה אלי,רב רפורמי,וכי חסרים רבנים בישראל? -לא- משיב הלה- אל הרבנים האחרים אין לי אמון,עפ"ר הם יראי שמים,וחוששני שמא יהיו נושאים לו פנים ומוציאים פסק דין לטובתו. ואילו בך הנני בוטח שלא תהא נושא פנים לו,מהתנהגותך שלך ברור וניכר שאין בך שום יראה כלשהי מפני רש"ע." - אתה הבנת את זה איצי מיצי ביצ'י?
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
פלא יועץ תומך
  פלא יועץ תומך   10/06/19 18:26
מכל גבבת המילים שהשפריץ כאן פלא יועץ ניתן להבין שלא מפריע לו שבאוניברסיטת בר אילן ערכו טקס הוקרה לרב המשבח ומהלל את רצח 29 המוסלמים במערת המכפלה. אנשי דת מוסלמים המהללים רצח יהודים הם מתועבים. אנשי דת יהודים המהללים רצח מוסלמים הם מתועבים. הבנת פלא שאבדה לו העצה
כתוב תגובה ל- פלא יועץ תומך
ומדוע אינך מצטט מספרו "צו השעה
  פלא יועץ   11/06/19 11:27
-טיפול שורש" אודות עשרות המקרים שהוא מונה בהם של רצח יהודים בידי אנשי השמאל האוטו אנטישמי? אשר עד לשם לא מגיעה נפשך "החסודה והחומלת" אך על בני ישמעאל. ומי אמר לך כי היה זה באמת ד"ר גולדשטיין אשר עשה את הירי במערת המכפלה? מאד כדאי לך לקרוא מחקרים בנושא.תתפכח.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
"יש מחקרים" שגולדשטין לא רצח
  פלא יועץ "צודק"   11/06/19 19:16
פלא יועץ ב"אמת צודק", ממש "כל המחקרים" ממש "הצליחו להוכיח" שזה לא היה ד"ר ברוך גולדשטיין שרצח במערת במכפלה 29 מוסלמים. אם פלא יועץ כותב ש"מחקרים" חובה לקרוא אותם, העובדה שפלא יועץ לא הביא אותם זה חלק מהשאלות שאסור לשאול. אם פלא יועץ כתב יש לקבל כל מילה שלו כתורה מסיני..
כתוב תגובה ל- פלא יועץ "צודק"
"יש מחקרים" שגולדשטין חף מםשע
  יופי פלא היועץ   12/06/19 15:59
"כל הכבוד" לפלא יועץ ש"האיר" את עינינו בתגלית ש"יש מחקרים" ורק צריך לקרוא אותם שד"ר ברוך גולדשטיין לא רצח. פלא יועץ מגיע לדרגה האווילית של חסידי עבדול נאצר, שיש להם את כל "ההוכחות" שבמלחמת ששת הימים "מצרים ניצחה" ולא סתם אלא "ניצחון אדיר". פלא יועץ אתה זקוק לפסיכיאטר באון דחוף.
כתוב תגובה ל- יופי פלא היועץ
התת רמה של רפי המוחין מהשמאל
  פלא יועץ   14/06/19 12:30
האוטו אנטישמי,ממשיכה לשבט במר"צ את טימטומה הבלתי נלאה.כל עוד לא בדקת זאת אל נא תשיב כתקליט שרוט ושחוק.רחש הסירים הבוערים של הכסילים הצעקנים,לא יביא לך שום ברכה.תתחיל להתפכח.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
4
בבר אילן -בהידלברג- בקהיר
  איצי.   10/06/19 12:11
בקהיר באונברסיטת אל אזהר בכנס מדעי-תיאולוגי מארחים אנשי דת שמגבים רוצחי יהודים. בישראל באונברסיטת בר אילן בכנס מדעי-רבני מארחים איש דת שמגבה רוצח מתפללים מוסלמים במערת המכפלה. בהידלברג בגרמניה בכנס מדעי אירחו אנשי מדע ואנשי רוח שגיבו רצח של יהודים, צוענים, להטב"ים . אותי כיהודי מזעזעת העובדה, שמי שתמך ברוצח ד"ר ברוך גולדשטיין שרצח 29 מוסלמים בעת תפילתם , זוכה לטקס המוקיר את פועלו הרוחני והמדעי
כתוב תגובה ל- איצי.
5
פני הדור כפני הכלב
  משה רבנו   10/06/19 12:37
כתוב תגובה ל- משה רבנו
6
לגבי ברוך גולדשטיין
  עמוס שנער   10/06/19 16:10
אינני מכיר את ברוך גולדשטיין אך מהמעט שאני יודע זה שהוא היה רופא שהציל חיים של המון יהודים וגם של ערבים. כן .... ערבים!!!!! הבנתי שהוא היה אדם חיובי אך בשלב מסוים לאחר שהוא ביקר בכל כך הרבה הלוויות של יהודים שנרצחו סתם, ללא סיבה מוצדקת הוא פשוט איבד את שפיותו ועשה מעשה הראוי לגנאי לכל הדעות השפויות מימין ומשמאל. יש בהחלט מצב שאילו משהו היה משתבש לו והוא לא היה יוצא למסע ההרג, אז במוקדם ובמאוחר הוא היה מגיע למחלקה הפסיכיאטרית. הוא ביצע את הטבח לאחר שהוא איבד את שפיותו לאחר שחווה מקרוב שכול ללא סוף וראה את אזלת ידה של הממשלה שלא ממש הוטרדה מהבעיה והפקירה את המתנחלים. הסיבה שלאיתמר בן גביר יש תמונה של ברוך גולדשטיין על קיר ביתו, היא שהוא הכיר אותו בתקופותיו הטובות שלו כאדם צדיק וכמודל לחיקוי עוד לפני הטבח. לא תמצאו בביתו תמונות של רוצחי ערבים אחרים כיוון שהוא אינו מעודד רצח, אך יש כאלו שמשתמשים בתמונה הזו כדי להפוך את איתמר בן גביר לשד מסוכן צמא דם. אותם מבקרים מוזמנים קודם לצאת נגד אחמד טיבי שהיה יד ימינו של רב המרצחים ערפאת ששלח מחבלים כדי להרוג יהודים, כולל ילדים. אם אני זוכר טוב, לטיבי יש תמונה של ערפאת בביתו והיא באה כהוקרה למעשיו לכתחילה ולא כהוקרה על מעשיו הטובים טרם שהשתגע.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס שנער.
  לעמוס שנער.   10/06/19 17:44
עמוס שנער רב שאינו רואה ברצח 29 מוסלמים רצח יש לגנותו. חובה לגנות רב , שמגבה הספר "תורת המלך", בו יש הטפה לרצח תינוקות שעלולים לגדול לשנאת יהודים. הרב הזה זוכה לגיבוי בטקס שנערך באוניברסיטה יהודית. אוניברסיטה ערבית, שתגבה איש דת מוסלמי, המשבח רוצחי יהודים עושה מעשה מתועב ואין בינה ובין אקדמיה דבר. אוניברסיטה יהודית, שמגבה איש דת יהודית, המשבח רוצח ערבים, עושה מעשה מתועב, ואין בינה ובין אקדמיה דבר.
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער.
מתעלם מהנושא של המאמר.
  לעמוס שנער המתעלם   10/06/19 19:44
עמוס שנער אתה מגחך עצמך לדעת. אתה אינך מתייחס לנושא. הרב גינזבורג משבח את הרופא גולדשטיין על המעשה שעשה. הוא אינו משנה את עצם המעשה. מה ההבדל בינו ובין אנשי דת מוסלמים קנאים המהללים רוצחי יהודים.
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער המתעלם
מדוע שעמוס שנער יתייחס לנושאי
  מדוע   10/06/19 20:22
כתוב תגובה ל- מדוע
תגובה
  עמוס שנער   10/06/19 23:26
אני לא חקרתי מקרוב את הסיפור של הרב גינזבורג. מודה !! אני וודאי לא אקבל את דבריו של קלינסקי לגביו כתורה מסיני כי קלינסקי לא תמיד מדייק בעובדות (זו התרשמותי). רוב החב"דניקים אם לא כולם מעריכים את הרב הזה וקשה לי להאמין שהם יעריכו רב שקורא לרצח של גויים אז אני נוטה לא להאמין למה שמיוחס לרב במאמר זה. מגיבים למאמרים לא חייבים תמיד להגיב ישירות למאמר. מותר להם להעלות נושא צדדי שקשור באופן ישיר או עקיף למאמר וכן .... ניצלתי את ההזדמנות כדי להסביר שהרג ערבים אינו חלק מהתורה של ברוך גולדשטיין שהציל בחייו כרופא המון ערבים. ושוב .... אינני מצדיק הרג של חפים מפשע והאירוע של הטבח היה אירוע מביש ומצער. אם בא לכם להמשיך לחגוג על התגובה שלי. תיהנו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
קרא את הספר תורת המלך
  לעמוס שנער   11/06/19 00:12
מר עמוס שנער אינני מבקש לחגוג. אני מבקש ממך לקרוא את הספר "תורת המלך". אכבד אותך אם תגלה הערכה למי שמעריך ומברך את כותב הספר. אכבד אותך אם תגנה את מי שמעריך ומברך את כותב הספר. זכותך לקבל את מה שכתוב בספר. זכות זו שמורה בוודאי גם לרב גינזבורג. אני סבור, שספר המתיר להרג תינוקות של ערבים העלולים לגדול כשונאים זה ספר המבייש את היהדות. לספר הזה ולכותבו נתן הרב גינזבורג את ברכתו. הספר "תורת המלך" ומחברו פוגעים ביהדות ובארון הספרים ההומניסטי היהודי. כואב לי, שרב יהודי עושה מה שעושה איש דת מוסלמי קנאי, המטיף לרצח יהודים.
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער
קרא גם אתה
  עמוס שנער   11/06/19 20:04
קרא גם אתה. לחץ כאן
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
מסתבר , שלא קראת את הספר
  לעמוס שנער הנכבד   12/06/19 09:48
החלטת לקרוא מאמר , שמתעלם מקטעים, שמותר להרוג תינוקות, אם יש הוכחות שיגדלו לשנאת ישראל. אתה החלטת לקרוא מאמר שמתעלם מהמשפט המובא בספר שיש לעשות לאויב כפי שנדרש מרוח ההוראה שמפגיש אותנו המקרא להשמיד בהם מעולל ועד יונק משור ועד שה וכל זכר. מצער, שמה שנאמר בנסיבות של המציאות המקראית מובא בספר שהתפרסם במאה ה-20. אתה מתעלם מהעובדה שניתן גיבוי לד"ר ברוך גולדשטיין. נסכים, שצדק הנביא חבקוק, שאמר "צדיק באמונתו יחיה". תמשיך להיות האיש הצדיק החי באמונתך, שהספר "תורת המלך" משקף רוח דתית מוסרית אנושית, שחובר על ידי רבנים, שלדעתי, פוגעים ביהדות ההומניסטית היפה.
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער הנכבד
יש דברים שהם לתיאוריה בלבד
  עמוס שנער   13/06/19 00:16
בתנ"ך מוזכרים מקרים שבהם צריך לתת עונש מוות כמו לבן זולל וסובא אך היהדות מציינת שאין אף מקרה שמישהו מגיע למצב של להיות זולל וסובא ושמדובר רק בלימוד הלכה על מנת לקבל שכר. ישנן גם הלכות שבי של נערה בזמן מלחמה המתחשבות בנטייה האנושית לאכזריות בשעת מלחמה. ההלכות דורשות לפני ההתייחדות הסופית לספר את שער ראשה ולגלח את צפורניה ולמעשה לעשות הכל כדי לגרום לאישה להתגנות על הגבר כדי שיחזירה. אז שוב אנו רואים איך כביכול הלכה לא מוסרית נועדה להגן על המוסר. אינני מאמין שתורת מלך קוראת במצבינו הנוכחי לחסל את כל הערבים אחרת הרב לא היה יכול להמשיך לתת שיעורים כאן במדינה ויש מצב שהוא היה יושב בכלא. יש המון כללים מקדימים לפני שמבצעים הלכה מסוימת ובייחוד הלכות של דיני נפשות וישנם דברים שרק הסנהדרין שיקום לאחר בו המשיח יוכל לפסוק. הבודדים שלקחו את החוק לידיים ורצחו ערבים מוכיחים שאין תנועה אמיתית של מוסתים ע"י רבנים (אם הרבנים היו מסיתים תאמין לי שהטרור היה משתולל כאן). משוגעים תמיד יהיו בכל מדינה שעבורם נימוק דתי הוא רק תירוץ לעשייה של מעשה מכוער שהם התכוונו לעשות גם ללא הנימוק הדתי.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לעמוס שנער המתעלם
  לעמוס שנער   14/06/19 08:53
עמוס שנער מתעלם שבספר כתוב , שהיום חובה להרוג גם תינוקות של האויב, אם יש סבירות שהם יגדלו לשנאת ישראל. תורת המלך נותנת היתרים למציאות של ימינו, ובזה היא מתחרה עם קנאי החמאס, המתירים לשפוך דם יהודי נקי, אם יש סבירות גבוהה שהוא יגדל להיות אויב .
כתוב תגובה ל- לעמוס שנער
7
זו מכת חושך מצרים
  זו לא אפלה   10/06/19 18:55
זו מכת חושך מצרים שנפלה על בר אילן.
כתוב תגובה ל- זו לא אפלה
8
אפלה ירדה על אתר ימני זה
  אפלה   10/06/19 19:33
כשנכדיו והעדר הנוהה אחר קלינסקי וקלינסקי עצמו, מזהמים אותו ברמה הירודה שלהם. כשהם מנאצים ומחרפים כל יהדי טוב ומעלים לשיאי שיאים פועלי אוון. גורם לקבס.
כתוב תגובה ל- אפלה
רב שלא גינה את הרצח אינו רב
  לאפילה   10/06/19 23:20
המגיב שקורא לעצמו אפלה, מי שמשבח רוצח לא יכול להיות יהודי. מי שמשבח רוצח לא ראוי להיקרא אדם.
כתוב תגובה ל- לאפילה
9
רב שלא גינה את הרצח אינו רב
  הוא לא רב   10/06/19 23:09
יהודי שלא גינה את הרצח אינו ראוי להיות יהודי. רב שלא גינה את הרצח אינו ראוי להיות רב . הוא מתועב כמו המטיף במסגד במהלך רוצחי יהודים. הרב גינזבורג הילל רוצח.
כתוב תגובה ל- הוא לא רב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il