s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התנהגות אלימה בפרשת יעל אמיתי
מאת: ד"ר חיים משגב  |  28/06/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
}}}פרופסור אמיתי כבוד לישראל.
  אקוניס עסקן קטן   28/06/19 22:49
}}} לדעתי אקוניס רק תופס טרמפ על גבה של יעל אמיתי. === פרופסור יעל אמיתי מביאה לדעתי יותר כבוד לישראל מאקוניס וחיים משגב ביחד.=== === לדעתי משגב ואקוניס בסך הכל משתים של אדונם.
כתוב תגובה ל- אקוניס עסקן קטן
אקוניס לקקן ללא בושה
  הצדק איתך   29/06/19 06:43
שר המדע, שלמד במגמה הומנית, והבנתו במדע שואפת לאפס.
כתוב תגובה ל- הצדק איתך
אקוניס
  אורי פ   29/06/19 13:02
אקוניס ח..רה, מה זה משנה, הוא השר והוא זה שצריך לחתום. לשיקול דעתו המנומקת הפקידות צריכה להתיישר. אסור לו להשתפן כמו חלפון בנושא החלב.
כתוב תגובה ל- אורי פ
השר מבקש לשלוח נציג מטעמו
  מה השייכות לליקוק   30/06/19 05:27
ויש לו כל הזכות לבקש זאת. מדוע האלימים האלה דורשים ממנו לשלוח נציגה משלהם? מה כאן הליקוק, שוטה?
כתוב תגובה ל- מה השייכות לליקוק
2
יש רשויות דמוקרטיות ויש רשויות
  יהודי מפוכח   28/06/19 23:45
יש רשויות דמוקרטיות ויש רשויות-על.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
המפוכח מסביר מושג "בדמוקרטיה"
  שלמה המגיב   29/06/19 11:38
מינוי אנשי מיקצוע ( מדענית ! ) , או ביטול מינויים , בהתאם "לדעתם האישית פוליטית" , זה "הדמוקרטיה" האולטימטיבית בנוסח המפוכח שעדיין לא התפכח. מחר יציע "הדמוקרט" הדגול שמלמד את הקוראים , מהן "רשויות דמוקרטיות" ראויות , שכל רופא , או מדען , או חוקר במכון וייצמן , או מורים למטמטיקה , אנגלית ופיסיקה בבתי הספר , יעבר מבחן קבלה מחדש , בפני השר הממונה לאחר בחירות , אם לאשר את מינויים כן , או לא , בהתאם לדעותיהם הפוליטיות , או חתמו בצעירותם בעבר , על איזה מינשר , שקורא איזה תובנה פוליטית\אידיאולוגית , שלא "מתאימה" לזו של השר הממונה עליהם.נו , דמוקרטיה של ארדואן וסטאלין , עפ"י "ההברקות" של משגב , השר אקוניס , המפוכח , ועוד "מתלהבי" משגב רפי שכל . ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
ישנם שני גורמים
  באום   29/06/19 04:25
המשפיעים על התנהלות הרשות השופטת.האחד זה המלחמה שהרשות השופטת מנהלת נגד הממשלה והשני זה המחויבות של הרשות השופטת לבוסים באירופה.המלחמה נגד הממשלה היא כתוצאה מאי וויתור של הממשלה על היכולת להשפיע על ההווה ועל העתיד במדינה.הממשלה מתעקשת להשפיע וזה לא עולה בקנה אחד עם רצון הרשות השופטת שטוענת שהיא זו שצריכה להשפיע ולקבוע ולכן הרשות השופטת יצאה למלחמה והעיקר הוא לגבור על הממשלה בכל דבר ועניין מהותי.רק להמחשה,הנה דברים שאמרה העליונית ענת ברון."אני רואה את תפקידי בהנעת תהליכים בחברה הישראלית. תהליכים אירופיים שפרושם השתחררות מן היהודיות והלאומיות לעבר חברה על לאומית".סוף ציטוט.הבנתם? תפקידה הוא לא לשמור על החוק אלא לשנות ולהשפיע על אופי המדינה והחברה רק שהממשלה ואקוניס מפריעים לה.ה"תהליכים האירופים" שעליהם מדברת ענת ברון הם הוראה אם לא פקודה של גורמים באירופה וב"איחוד" שלמעשה קנו את הפקידות הבכירה בישראל בצורות שונות כולל את מרבית אנשי הרשות השופטת.בלי הטובין שאירופה מספקת לשופטים ולפקידים בצורת אירוחים,השתלמויות,חופשות,פתיחת דלתות לעסקים שונים,בני משפחה ומקורבים שמתברגים במקומות הנכונים באירופה ועוד כיוצא בזה,הבלון שנקרא "הרשות השופטת" היה מתרוקן והיא היתה הופכת למוסד מדולדל וחלש.לכן,ההוראות מאירופה חייבות להתבצע ואני בטוח שבנושא יעל אמיתי שוגרו הרבה אימיילים מאירופה לעוזרי שופטי בג"צ שהיה כתוב בהם בשפה רשמית ויפה אמנם אבל המשמעות הפרקטית היתה שיש לנקנק את אקוניס ויהי מה. ומי שמחר אמור לנסוע לקלן או לציריך לחופשה ואירוח על חשבון גורם באירופה ועל הדרך גם לתת כמה הרצאות תמורת אי אלו זוזים,חייב לנקנק את אקוניס,אין מה לעשות.
כתוב תגובה ל- באום
מספיק לקרוא מה כתבה הפקידה
  בני בנקר   29/06/19 07:22
הממונה דינה זילבר בספר,כדי להבין באיזה מדינת חלם אנחנו חיים: כך כתבה זילבר בספרה “בירוקרטיה כפוליטיקה”: "חשוב שהדרג הפקידותי יכיר בכוחו לעצב מדיניות בנושאים קרדינליים. המגמה החשובה היא העתקת מרכז הכוח השלטוני ויכולת ההכרעה המעשית בשאלות של מדיניות, מהדרג הפוליטי הנבחר לדרג הפקידותי הממונה”. והפילה הזאת,שמשתוללת בחנות החרסינה של הציבוריות הישראלית ומממשת בכל יכולה את דברי ההבל שכתבה בספרה,תוך התעלמות וזלזול בהנחיות הבוס שלה,היועץ הכושל מנדלבליט,נשארת בתפקידה,לא יאומן. אז מה הבעיה לבג"ץ לרקוד לצלילי עגל "הפרוגרסיביות" של השמאל הפשיסטי ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הנאורים שהכל מותר להם
  יעבל   29/06/19 08:13
השופטת ענת ברון דחתה תביעות נגד מפעל הפיס, שתרם כסף למוסד בראשו עומד בעלה


אחד התובעים הגיש קובלנה נגד השופטת, ואז התברר שנציב התלונות על השופטים, השופט אליעזר ריבלין, שדחה את הקובלנה, משמש כממלא מקום יו"ר המועצה המייעצת של מפעל הפיס

קלמן ליבסקינד 09/06/2018 20:27 10 דק' קריאה
ככה אנחנו נראים. השופטת ברון אבירת הצדק. מדברת גבוהה על תהליכים וראו איך היא מתנהגת.

כתוב תגובה ל- יעבל
המאמר
  שמ   29/06/19 08:46
ותגובתך מבהירים היטב את התנהגות " רקדני מה יפית " שלובשים שחורים כל אימת שהם עומדים להכריז על פסק דין אידיוטי או מנוול שבאמתחתם.אולי יקום פעם הגיבור שינסה להכרית את ברית המתועבים שממלאים את חדרי השופטים והשופטות ברחבי הארץ.לפני שנים היה לי דין ודברים משפטי עם בנה"פ בפני רשם בית משפט השלום בבאר שבע.כשהתחלתי להעיד על תצהירי הפסיק אותי הלה - " אדוני,אתה מצפה לצדק.אין צדק בבית המשפט בישראל.רק חוק ואין בילתו ".הגבתי " אבל כבודו,העובדות בתצהירי לקוחות מהניירת שהבנק כתב אותה ושאינן מתיישבות עם עענותיהם כעת ".לא הייתה לו תשובה לאמירה שלי.אקוניס סובל מאותה מדיניות של איפה ואיפה בבתי המשפט כאן.עליונים כקמאים." תשתייך לקליקה הראויה לנו ותקבל את מלוא יומך אצלנו ".
כתוב תגובה ל- שמ
4
מה יש לצפות מיועץ רועץ היה
  מעורב במסמכי הרפז   29/06/19 06:58
ביחד עם אשכנזי, מראש לא היה צריך להיבחר, לצערי הימין בחר באיש הזה בדיוק כמו אלשיך, אלשיך סוף סוף התנדף, יבוא גם יומו של היועץ רועץ אדום החותם שאצלו הצדק סלקטיבי לגמרי, חי רק ע"פ התקשורת המבואסת ומרוממת אותו, יומו גם יגיע ויתנדף לכל הרוחות. רק סבלנות, היועץ הזה לא נבחר על ידי העם, הוא יעלם כלא היה, בינתיים עושה ועשה נזקים בדיוק כמו קודמו מזוז מסיבות הפוכות אבל הן אותן התוצאות האיומות, טען לגבי סגירת תיק האי היוני של שרון שעלול להביא לתוצאות לא טובות לגבי השלטון בישראל, התוצאות היו לא טובות אבל לא מהסיבה של מזוז, הביא לעקירת כל ישובי גוש קטיף ואנחנו רואים יום יום את השלום הנהדר של הבריון שרון בשיתוף פעולה מלא עם הבריונות של מזוז, מה שונה מנדלבליט, עושה אותו הדבר, אין צדק יש רק לשרת את התקשורת הרקובה עד היסוד שבה צריך לטפל ביסודיות.
כתוב תגובה ל- מעורב במסמכי הרפז
5
"החלטה סבירה" בנוסח משגב
  שלמה המגיב   29/06/19 07:58
ביטול מינוי מיקצועי (!) של מדענית כמייצגת את ישראל , ע"י שר המדע , בגלל "דעותיה הפוליטיות שאינן מקובלות " על השר , זה "החלטה סבירה בהחלט " , עפ"י "הראש" של משגב !!.אתם הבנתם את הנימוקים של משגב ? , אתם הבנתם את המשמעות של מעשה כזה במדינה דמוקרטית ? . נו , מחר יבטל שר הבריאות את מינוי איזה רופא למנהל מחלקה בבית חולים , כי "דעותיו הפוליטיות לא מקובלות" על השר , ואנא אנו באים ?. נו , אבל לדעת משגב , החלטת השר לבטל את המינוי "מייצגת את "ההכרה בשילטון החוק" , באשר מי שחתם על איזה מנשר לפני עשרות שנים , ובו תמיכה בסרוב פקודה , על רקע איזה אירוע אז , מקומו " מאחורי סורג ובריח" ! , דמוקרטיה בנוסח משגב , שמדמה אותנו לדמוקרטיה בנוסח ארדואן. נו ואם בעתיד , בממשלת מרכז שמאל , ( רחמנא ליצלן ) , יבטל שר שמאלני מינוי מיקצועי של אדם , שהשתתף בהפגנות אלימות ( חסימות כבישים וכיוצ"ב ) ובלתי חוקיות כנגד החלטת כנסת במדינת ישראל ( פינוי גוש קטיף לדוגמא) לפני עשרות שנים ( וזה לטעמו של משגב רק "הבעת דעה" ) , אז זה תהיה "החלטה סבירה בהחלט" , משגב ? . לא להאמין ! דוקטור למשפטים שיש לו עוד טענות ליועמ"ש , על כי טען שהחלטת השר אקוניס " איננה סבירה בעיניו" ? , באמת , איך "מעיז" היועמ"ש "מהדרג הפקידותי" ( בנוסח משגב !) , להגביל שר ימני , לפטר , או למנוע מינויים מיקצועיים (!!!) במשרדו , מטעם של דעות פוליטיות שלא מקובלות על השר ?. טוב , מחר גם "יתלהב" משגב , מהחלטת שר המדע אקוניס , לפטר לדוגמא את המדען הראשי של המשרד , כי התברר לו , שלפני 25 שנים , השתתף בהפגנה מול ביתו של ראש הממשלה דאז מנחם בגין וקרא להוציא את צה"ל מלבנון וזה התנהלות "אנרכיסטית" שלא מקובלת על השר ועל משגב !. אתם הבנתם את משגב . , מי שחותם על איזה מנשר שקורא לחיילי צה"ל לסרב פקודה באיזה אירוע , זה אי הכרה בשילטון החוק וזה "אנרכיה" ומי שהפגין באופן אלים ובלתי חוקי , כנגד החלטת כנסת לפינוי גוש קטיף , זו הבעת דעה !. חתיכת צבוע וגונב דעת , המשגב הזה , ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
התנהגות אלימה בפרשת יעל אמיתי
  מדען שיודע   29/06/19 19:51
לשלמה המגיב. טעות. זה מינוי פוליטי/דיפלומטי לייצוג ישראל בגוף העוסק בהקצבות לצרכי מדע. נכונותו ויכולתו של הנציג לקדם את המטרות של המדינה חשובות לאין ערוך מהידע המדעי שיש לו (או אין לו) בנושא צר כלשהו שבו עסק כשעוד היה מדען פעיל. עמדותיה של גב' אמיתי בענינים הנוגעים למשל לרעיונות "חרם" מסוגים שונים עשויות להיות מנוגדות לעמדות המדינה. גם אם לא תבטא עמדות אלה באופן רשמי, במגעים שמאחורי הקלעים עשויה לעודד יוזמות שאינן רצויות לממשלה.
כתוב תגובה ל- מדען שיודע
התייחסות "למדען שיודע"
  שלמה המגיב   30/06/19 09:07
נו , כדי לדון "בהקצבות לצורכי מדע" , יש קשר להשקפות האידיאולוגיות\פוליטיות של מייצג המדינה בחו"ל ? . לא צויין בכלל , ואפילו לא נרמז ע"י השר אקוניס "ומתלהבי" גישתו , שגברת אמיתי תומכת "בחרם" , או שבכלל התייחסה לנושא זה בעבר , והתייחסותה בעבר ( הדי רחוק !) היה לעניין התנהלותנו מול הסוגייה הפלשתינאית למציאת הפתרון הראוי ( לטעמה ) ואין לכך שום קשר "להקצבות לצורכי מדע". נ.ב. עצם מינוי מדענית בעיסוקה , כנציגת המדינה "לדון בהקצבות לצורכי מדע" , יש לה משמעות מיקצועית , ואני מניח שמשום כך מונתה לתפקיד , ולא משום מאפייני האישיות האחרים שלה או\ו דעותיה על הפעלת צה"ל מול הפלשתינאים , אם ראויים כן או לא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
ישר כח
  שלמה תמיר   29/06/19 08:13
ישר כח לאקוניס על עמדתו. ותודה למר משגב שהאיר בפשטות שהנבחר צריך לשלוט ולא החונטה המשפטית שמעולם לא נבחרה עי הציבור אלא ממשיכה את דרכו של המהפכן אהרון ברק. כן אותו אהרון שמינה את אשתו להיות שופטת אותו אחד שילדיו התמכו אצל חבריו בעליון. אותו אחד שלח ונתן למקורבים שלו ולא קראו לזה שוחד.
כתוב תגובה ל- שלמה תמיר
7
חותמים ומזדהים עם כל מילה של
  חותמים   29/06/19 08:35
עו"ד משגב ומר באום. הפעולות והפקודות של מנדלבליט והפרקליטות גורמות לזעם וחרון-אף בציבור. ממש התנהגות אגרסיבית ביותר של פקידי המשפט! נקוה שלמרות הכל אקוניס יצליח לשלוח את המועמד שלו ולא יכפו עליו את אמיתי.
כתוב תגובה ל- חותמים
8
ודוגמא "לסבירות" בנוסח משגב
  שלמה המגיב   29/06/19 09:31
תת אלוף המילואים , פרופסור אריה אלדד , קצין רפואה ראשי לשעבר של צה"ל ובעל עיטור המופת ממלחמת יום הכיפורים , הינו חבר כנסת לשעבר במפלגה ימנית קיצונית ( היה באותה סיעה עם מיכאל בן ארי הכהניסט שנפסל לאחרונה לכנסת !) ובעל דעות ימניות קיצוניות , ןבתאריך 27.4.2005 , בעצרת שהשתתף בה כנגד פינוי גוש קטיף , קרא " לעצור את המדינה..מרי אזרחי..קרבים הימים שמי שלא ילך לכלא ( במעשים לא חוקיים כנגד הפינוי ) , יראה בזה אות קלון.." !!. ובראיונות שלאחר הפינוי , הודה שהציע למנוע בכוח את פינוי גוש קטיף ולא להסתפק רק בהפגנות ובמחאות. נו , וזה לא "אנרכיה" ? , זה לא "נגד החוק" ? זה לא כנגד החלטה חוקית של כנסת ישראל ? . טוב , אבל תארו לכם , אם מערכת הרפואה במדינה , היתה מחליטה לשלוח את פרופסור לרפואה אלדד , כנציג המדינה לאיזה כנס רפואי באירופה , ושר הבריאות "השמאלני" בממשלת מרכז שמאל , היה מונע זאת ומבטל את המינוי , מסיבות של "דעה פוליטית בלתי מקובלת" של אלדד , בתקופה של פינוי גוש קטיף ?? . נו , האם גם אז היה "קופץ" משגב , ומאשים את "הפקיד הממשלתי" מנדלבליט , שמנסה למנוע את ביטול המינוי , שהינו נובע משיקולים פוליטיים לא ראויים ? , או שהיה "מתלהב" מהתערבותו של היועמ"ש , בהחלטה חוצפנית ומטומטמת של שר הבריאות , למנוע מינוי מיקצועי של אדם , מסיבות של דעות פוליטית ??. וואלה , תגידו לי הקוראים , האם גם כעת יש מי שמסכים עם משגב , שהחלטתו של שר המדע אקוניס , לבטל מינוי מיקצועי של מדענית , בגלל דעותיה הפוליטיות , הינה "החלטה סבירה בהחלט" ? . נו , זו המדינה שאנו רוצים ? , שאנשי מיקצוע ימונו לתפקידם , או יבוטל מינויים , בהתאם לדעות הפוליטיות שלהם ? , לבית המשוגעים בסגנון כזה , רוצה להוביל אותנו , משגב ? . נו , ולדוקטור הזה למשפטים , משגב , עוד יש טענות "שהפקיד הממשלתי" מנדלבליט , מפריע לדמוקרטיה בנוסח משגב\ארדואן !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
9
המהפכן שסרח
  שלמה תמיר   29/06/19 09:47
תמיד מזכירים את אהרון ברק שקבע את המהפכה החוקתית ובהמשך התעלל ברשויות שנבחרו עי העם. האם שי ניצן היה מעז להעמיד לדין את ברק שבחר באשתו כשופטת בתמיכת שמגר שאשתו אף היא נבחרה כשופטת בתמיכת ברק. שי ניצן האם אין זה שוחד פרסלנס.
כתוב תגובה ל- שלמה תמיר
10
מה מותר ואסור לשר?
  מייק   29/06/19 09:59
כתוב תגובה ל- מייק
11
על הימין הישראלי לשנס מתניים
  מגיב ותיק   29/06/19 10:22
וכפי שהתברר בבחירות האחרונות, הימין הישראלי (כולל קולות שבוזבזו ברשימות שלא עברו את אחוז החסימה) הימין הזה מהווה למעלה מ 75 אחוז בקרב הציבור היהודי.

יש להתאחד , להקים ממשלה שתנקה את אורוות הפרקליטות, תחזיר את המשילות ותעמיד את בג"ץ במקומו הטבעי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
12
כתבת כי:
  הירונימוס   29/06/19 10:24
"יכולתי גם להוסיף, שמי שקרא לסירוב פקודה, מקומו מאחורי סורג ובריח." ואני שואל מה לדעתך דינו של שר הקורא שלא לקיים פסקי דין של בית המשפט העליון של מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הירו, נכון שאתה לא שואל ברצינו
  מגיב ותיק   29/06/19 17:09
ברצינות ?

אוחנה התכוון לפקודות שדגל שחור מתנוסס עליהם, דהיינו פקודות לא חוקיות :

news1.co.il

בדיוק כמו שפסקו השופטים במשפט כפר קאסם כי בוצעו שם פקודות כשדגל שחור מתנוסס עליהם.

אם היית קורא פחות את אתר אל ארד, אולי היית מבין זאת לבד.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הבנת הנקרא - לבולשביק המצוי
  חיונית   29/06/19 17:35
תקרא טוב ותבין: "חוקי גרמניה הנאצית היו חוקים שאסור היה לבצע אותם. כמו שיש פקודות בלתי חוקיות וחוקים בלתי חוקיים, אז יש גם פסיקות בלתי חוקיות", אמר אוחנה ליעקב אייכלר בתוכנית "כאן הלילה". "האחריות הראשונה שיש למדינה היא על שלום אזרחיה, וכאשר בג"ץ מתערב בהחלטות שיכולות לפגוע בשלום האזרחים אני מצפה מהממשלה לשרטט קו אדום ולהגיד 'עד כאן'". הוא הוסיף: "יש פסיקות בג"ץ בלתי חוקיות בעליל".
כתוב תגובה ל- חיונית
13
אמיתי לא לבד
  א.ל. רמת-גן   29/06/19 10:32
גם אם יכפו על אקוניס למנות את אמיתי לג'וב הזה,הציבור הרחב לא ממש יבחין בנוכחותה בחיי יום יום. מה שכן כופים על הציבור זה לשמוע ולראות יום יום ושעה שעה את חבורת השמאלנים שהשתלטה על השידור הציבורי ובראשם אריה גולן מרדכי גילת תמר אלמוג ואפילו החצי ליצן דב גיל-הר.החבורה הזו מטפטפת ללא הפסק רעל נגד הימין ובייחוד נגד נתניהו. אין שם איזונים,לא מביאים למסך או למיקרופון שדרן עם דעה שונה,למרות שמדובר בשירות שממומן מכספי הציבור בניגוד לערוצים הפרטיים העושים ככל העולה על רוחם.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
מדויק
  באום   29/06/19 15:23
התקשורת הלא מאוזנת היא למעשה הבעיה העיקרית משום שהתנהלותה הקלוקלת של המערכת המשפטת יכולה להתקיים בגלל שהתקשורת נותנת לה גיבוי,לא מבקרת אותה ודורשת ממנה בנושאים המהותיים לפסוק לכיוון השמאלי אחרת השופטים יהיו על הכוונת של הכתבים.בפעמים הבודדות שיוצא לי לצפות או לשמוע דיון פוליטי בתקשורת האלקטרונית אני נדהם כל פעם מחדש שאין שם מישהו מהצד הימני שיגן על הימין ומנהיגיו ויסתור את טענות השמאל.זה נראה ונשמע כמו אחוזה פרטית של השמאל ואם יש כתבים ששואלים שאלות קשות את מנהיגי השמאל,זה בכאילו.לדוגמה,עכשיו כשאהוד ברק הפציע מחדש,אין שום איזכור לתקופת הטרור הנוראה שהוא גרם לה ואי היכולת שלו להתמודד בזמנו עם עשרות ההרוגים בכל חודש בעוד שאת חוסר ההרתעה של נתניהו בגלל השרפות שאין בכלל להשוות אותן לאותם פיצוצים ברחובות,מפמפמים כל הזמן.
כתוב תגובה ל- באום
14
דחוף בדק בית במערכת המשפט
  אקטואלי   30/06/19 12:25
יש מדינות שכאשר נבחרת ממשלה חדשה או ממשל חדש כל הפקידות הבכירה מתפטרת או מפוטרת. זה כולל גם את היועצים המשפטיים. זה נוהג מקובל שם ואף אחד לא מצייץ כנגדו. לדוגמא בארה"ב, כי מבינים שם שהפקידות הבכירה היא מעיין "משרת אמון". רק פה בימין, במיוחד מנחם בגין כשעלה לשלטון בשנת 77 סרב לעשות זאת. מאז ועד היום הפקידות הבכירה אצלנו לכאורה מנהלת את המדינה. חובה לעשות סוף לגישה זו, ולהחליף דיסקט!!! כבר שמענו על שופט עליון שמדבר על "האינטואיציה של השופט", אין צורך בחוקים ותקדימים, יש "אינטואיציה" של השופט. תשאלו את כבוד השופט מזוז. מה קרה הפכתם את עצמכם לחצי היושב במרומים, התחלתם לקרוא גם כליות ולב?? ראינו בארה"ב ניסיון למנוע כהונה של שופט לביהמ"ש העליון תוך אי כיבוד של "חזקת החפות" לפני בכלל משפט והוכחות, חצופים נמאסתם!!! פתאום שכחתם את עקרונות הדמוקרטיה? הם עשו לינץ לשופט ולבני משפחתו, וכל זאת לפני משפט והוכחות, העיקר לשמור על האג'נדה שלהם. לא ברור איך הגענו למצב הזה? אני לא מחפש אשמים, קדימה להתחיל לשנות, הכנסת ומשרד המשפטים, יש כעת הזדמנות פז, במיוחד אחרי כל כך הרבה החלטות הזויות לכאורה של שופטי בג"צ!!! דיי, דיי, דיי. אין כוחות נפש לקרוא על ההחלטות ההזויות לכאורה שלהם. רק להזכיר שחוק "כבוד האדם וחרותו" התקבל רק ברוב של 32 לעומת 16 מתנגדים וכעת לא ניתן להזיז אותו ממקומו. מקווה שהאדם שעשה את המהפכה השיפוטית עוד יספיק לראות במו עיניו את התרסקות המורשת שלו, הנזק לכאורה שעשה למדינת ישראל הוא כנראה בלתי הפיך, ימים יגידו. מה שקורה היום במערכת זו הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה שלנו – 15 איש שלא נבחרו כלל על ידי האזרחים ומנהלים לנו את החיים. עם חסמים שכאלה מבג"צ אי אפשר לנצח במלחמות.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
15
מה חושבת דינה זילבר
  דוד ש   1/07/19 03:15
"אנחנו משרתי הציבור ולא קונסיליירים של השלטון", התבטאה זילבר. "אנו מחויבים לשליחות ציבורית ועשייה מתוך תפיסת נאמנות של הציבור, ולא שיקוף אינטרס נקודתי גרידא של שר או מנכ"ל". קונסיליירי, אגב, הוא יועץ משפטי של ארגון פשע. שימו לב מהן שתי האפשרויות שמציבה זילבר עבור היועץ המשפטי: או שאתה מייצג אינטרס נקודתי של שר או מנכ"ל, ואז אתה מתפקד כיועמ"ש של ארגון פשע, או שאתה משרת את 'הציבור'. אלה שתי האופציות. כל מה שקשור לקידום מדיניות, בכלל לא קיים כאן. זילבר שוכחת ש'הציבור' הזה הלך לקלפי ובחר את הממשלה שלו, והממשלה הזו רוצה לקדם את המדיניות שהבטיחה ושלמענה נבחרה, ולשם כך היא זקוקה ליועצים משפטיים. אבל אם המשפטן חושב שנבחרי הציבור הם ארגון פשע, למה שירצה לקום בבוקר לעבודה כדי לשרת אותם? עד כמה המשפטן הציבורי נלחם בבתי המשפט כדי לקדם את עמדת המדינה? זילבר מספרת, ציטט ברינגר, ש"כשפרקליט צעיר היה חוזר למחלקה ומספר 'ניצחתי במשפט', היו מתקנים אותו. מה פתאום ניצחת? אנחנו לא נמצאים פה כדי לנצח. תגיד שהעתירה (נגד המדינה; י"י) נדחתה". האמירה הזו מבוססת על האתוס של השופט המנוח מישאל חשין, שהסביר מה אמור הפרקליט לחשוב: "בתחילה כשהפסדתי תיק הרגשתי רע מאוד. אך אמרתי לעצמי, כפרקליט של המדינה אני לוחם עבור הצדק ולכן אני תמיד זוכה. אין תיק שאני מפסיד בו. אם ייצגתי את המדינה וזכיתי אז ברור שזכיתי, ואם הפסדתי והצד השני ניצח, מאחר שאני בעד הצדק אז שוב זכיתי". זוהי גישת 'מה שיוצא אני מרוצה'. מהו המרכיב הקטן שחסר פה? כמובן הלקוח, כלומר הממשלה. דבריה של דינה זילבר בספרה 'בירוקרטיה כפוליטיקה': "טענתי היא כי במדינה המנהלית חשיבותו של המנהל הציבורי ראשונה במעלה. לפיכך חשוב שהדרג הפקידותי יכיר בכוחו לעצב מדיניות בנושאים קרדינליים. המגמה החשובה היא העתקת מרכז הכוח השלטוני ויכולת ההכרעה המעשית בשאלות של מדיניות, מהדרג הפוליטי הנבחר לדרג הפקידותי הממונה. תהליכים אלו מתרחשים במסווה של ניטרליות ושל מומחיות אובייקטיבית, תוך עקיפת ההליך הדמוקרטי וסיכונו, מבלי ליתן דין וחשבון לציבור הרחב שגורלו נקבע בדרג הפקידותי". זה כבר לגמרי מטורף, זילבר מצהירה שפניה למהפכה. הנה עוד: "המומחים (המשפטנים בשירות הציבורי; י.י) מהווים קהילה סגורה, בעלת שפה מקצועית המוכרת רק לבעלי המקצוע. כמו בוגרים של כת סודית, שההשתייכות לשורותיה כרוכה במסלול של הכשרה קפדנית. מסלול זה כולל הכשרה ספציפית, עמידה במבחנים מסוימים עם אינדוקטרינציה שוטפת בלתי מודעת, בדרך אל ההכרה המיוחלת להיחשב כמומחה. עיצוב המומחים בהתאם לאתגר הרצוי נעשה באופנים מסוימים, הכוללים עיצוב שפה מיוחדת ורכישת קודים המובנים רק לחברי הקבוצה, ולפעמים גם אופנים של דיבור ולבוש. "התחום המשפטי הוא דוגמה לתחום בו שולטת שפה משלו, ההופכת נפוצה ומובנת יותר בחברה הממושפטת שלנו. השיח השורר בו הוא שיח פנימי של מומחיות. מונחים כמו סבירות ומידתיות הם חלק משיח פנימי של גילדה מקצועית. לאדם מן היישוב שאינו בעל השכלה משפטית אין אפשרות אמיתית לפצחו. באופן הזה מתאפשר המשכה של שליטת המומחים המרכזיים באופן קבלת ההחלטות. קבוצות אינטרס אחרות, הנעדרות את הכרת הקודים הנדרשים, אינן יכולות אפילו להתחרות בתנאים שווים על אפשרות עיצוב המדיניות".
כתוב תגובה ל- דוד ש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il