s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביבי, זכור את קודמיך
מאת: דן מרגלית  |  11/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מדבר גבוהה גבוהה
  באום   11/07/19 14:24
מרגלית יוצר לעצמו מציאות בה הוא מדבר גבוהה גבוהה מה שבמציאות האמיתית הוא לא יכול.ופה בדיוק הבעיה. קמה שכבה של אנשים,מהם פוליטיקאים,מהם גנרלים בדימוס,מהם פובליציסטים,מהם אנשי אקדמיה שנורא אבל נורא רוצים לדבר גבוהה גבוהה,לעלות על ארגז בשער העיר ולהטיף לעם היושב בציון על מוסר,ערכים וכדומה. לזה הם נועדו על פי דעתם וזה מה שהם אמורים לעשות. אבל הבעיה היא שהמציאות הנוכחית לא מאפשרת להם לעשות זאת משום שהמדינה והשלטון מתנהלים בסדר, השחיתות היא ברמה סבירה ונורמלית,ראש הממשלה משדרג את המדינה מדי יום,דואג לאזרחים, יש שיגשוג,יש בטחון יחסי ,יש דילים וטריקים פוליטים כמימים ימימה ושום דבר יוצא דופן ,בקיצור,אין שום היווצרות של מצב מהצד של השלטון בו צריכים לקום נביאים בשער ולהטיף מוסר. אלא שדן מרגלית והאסכולה שלו בכל זאת רוצים להטיף מוסר,אז מה עושים,ממציאים מציאות מדומיינת כדי שהם יוכלו למלא את התפקיד שלמענו הם נולדו על פי דעתם. חיידק מתקני העולם מצוי בעם היהודי לדורותיו ובכל דור קמים נודניקים כמו דן מרגלית שנדמה להם שהם נמצאים בשליחות האנושות למען הכלת סדר חדש,אבל הבעיה היא שהם לא, זה רק נדמה להם. כמובן שפניו של דן מרגלית הם תמיד בכיוון של נתניהו ולא בכיוון של המילייה שלו עצמו שאם כבר יש מקום להטפת מוסר אז זה לשם,אם כבר קיימת שחיתות, זה שם, אם כבר קיים ריקבון,זה שם. אז אולי לדן מרגלית נתפס הצידוד והוא לא מסוגל כבר להביט לכיוון של עצמו וחבריו אבל זו כבר בעיה טכנית .
כתוב תגובה ל- באום
אפשרות נוספת
  יוסי מ.   11/07/19 15:51
אני די אלרגי לאותו מרגלית, מין ברוטוס של השנים האחרונות.הבעיה היא שאותו מרגלית לא בדיוק מנותק מהמציאות ולמרות הטיעון המורכב של תשובתך, בסוף אחרי הסיסמאות, יש מציאות והיא לא זו שאתה חשב שהיא המציאות, ואולי כדאי לקרא שוב את אותו מרגלית, הגם שבגד בטובי חבריו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
דן מרגלית לא מביא
  באום   11/07/19 20:06
שום אסמכתא למציאות שאותה הוא מתאר אלא מדקלם מניפסטים ממוחו הקודח שלא מגובים בכלום.מציאות היא קודם כל עובדות ואת זה דן מרגלית לא מספק.הקרע כביכול עם יהדות אמריקה הוא בעיני המתבונן ואם הוא באמת קיים,צריך להביא את הסיבות למה הוא קיים ושוב,מרגלית לא מביא את זה ולא סתם.הקרע כביכול או שלא כביכול הוא כתוצאה ממדיניות הימין שהעם החליט עליה בבחירות וזאת עובדה שדן מרגלית לא רוצה להזכיר לנו,זה לא נתניהו,זה העם ומרגלית לא רוצה להגיע למצב שגם הוא יאמר שצריך להחליף את העם,יותר קל להגיד שצריך להחליף את נתניהו.התעלמות מהעם שקבע את המדיניות הזו היא בדיוק אותה התנשאות ישנה נושנה שבגללה השמאל נזרק אל פח האשפה של ההיסטוריה.גם העובדה שהוא מביא שהעולם נגדנו זו בדיחה שמראה עד כמה הבן אדם כבר לא יודע איפה הוא חי או שהוא יודע שהוא חי בבונקר אטום.מעבר לזה הוא רק מביא עובדות בעד נתניהו אז מה הוא בעצם רוצה? כל נושא "השחתת העם" זו המצאה שאין לה שום אחיזה ואם דן מרגלית רוצה שנתניהו לא יעשה טריקים פוליטים אבל אחרים כן יעשו,אז הוא יכול לרצות.דן מרגלית חי במציאות מדומיינת ושוב,הוא הכניס את עצמו לפוזה של מתקן עולם.הוא מעולם לא היה ולעולם הוא לא יהיה,נקודה.השנים הארוכות שהוא נחשב לאייקון תקשורתי ושיחק אותה כמר מוסר ואינטיליגנציה ב"ערב חדש", לא עושים כבר רושם על אף אחד וזמירות חדשות שהוא בכלל לא מכיר צצו ועלו.אז אותה כנופיית עיתונאים כותבים בדיוק את אותו הדבר על נתניהו כבר שנים ואם לא היה כתוב את שם הכותב,לא היית יודע אם זה כספית או ברנע או אודי סגל או סימה קדמון או אברמוביץ'או אדליסט או צ'לו רוזנברג או דן מרגלית שלאחרונה הצטרף אליהם.הם מעתיקים אחד מהשני,מפמפמים אחד את השני ואחר הם באים ואומרים לנו שאם זה כתוב בעיתון אז סימן שזה נכון.אז רוב העם יודע שהם חרטה והחלק האחר עוד לא השתחרר מלפיתת התועמלנים ולימד את עצמו לחשוב לבד.
כתוב תגובה ל- באום
2
דן מרגלית זכור את קודמיך כמו א
  מהפך 77   11/07/19 15:24
ארי שביט גם כתב הארץ שהיה מספיק גבר בניגוד לך שהואשם בפרשיית של הטרדה מינית ופרש.אתה רדוף נתניהו לא תזכה למה שזכית< מאנשי אלמרט כאן הרוב לנתניהו מוצק ואתם אנשי " הארץ" הגולים בארצם כמו שאמר אביר הצדק אברי גלעד לא תזכו ליום של נחת מהציבור הזה * יחי נתניהו החמישי"
כתוב תגובה ל- מהפך 77
אפרופו ארי שביט
  באום   11/07/19 17:27
הנה מה שהוא כתב וכדאי לדן מרגלית לקרוא את זה. ב־1997 פרסם ארי שביט, איש מחנה השמאל, מאמר מכונן בכותרת "אויב חצי העם", שבו כתב: "עמודי המערכת שלנו היו סדרה של משפטי שדה, שגזרי הדין שהוציאו היו ידועים מראש... כמו כיתות ירי היורות רק לכיוון אחד... ברחובות, בין החברים שלנו היתה אווירה פרועה, מתלהמת, של התרת דם. "האם זה מפני שבתקופת כהונתו הידרדר מצבנו הביטחוני?" שאל שביט. "האם הוא היה רה"מ הברוטלי שהפעיל כוח צבאי מסיבי כדי להבריח מאות אלפי תושבים מדרום לבנון? האם הוא שהפעיל מדיניות אש שגרמה להרג המוני של חפים מפשע?... האם אנו שונאים אותו מפני שבתקופת כהונתו הידרדר המצב הכלכלי וגדלו הפערים החברתיים? האם מפני שבתקופתו התקבלו החלטות היסטוריות (כהסכם אוסלו) בלתי הפיכות בחיפזון ובקלות דעת ובנוהל בלתי סביר בעליל, מבלי לקבל אישור מהכנסת אלא בדיעבד?" לא, השיב שביט. את כל הדברים האלה עשו יצחק רבין ושמעון פרס, לא נתניהו, אך אותם לא שנאו. כי שנאת נתניהו מקורה בעובדה שבשנים 1993-1992 "אנחנו הישראלים הנאורים נתקפנו בשיגעון משיחי... פתאום דמיינו... שהקץ קרוב... קץ המלחמות, קץ הסכסוך", ואם רק נמשח את רבין למשיח השלום, ניסוג מהשטחים ונקים מדינה פלשתינית, השלום יבוא." סוף ציטוט.הרבה לא השתנה מאז ודן מרגלית הוא בדיוק אחד מאלה שמוציאים גזר דין רק בגלל שנאה.
כתוב תגובה ל- באום
3
דן ללא מרגליות
  עוד סתם אחד   11/07/19 22:44
השחתה ? יום הולדת במיליוני דולרים (על חשבון מי?) תקציב בית נשיא מתנפח פי 3 חקירות מבקר מדינה על שחיתות במימון בחירות = שם האיש פרס...לא נחקר לא נאשם לא מושחת נקודה. עוסק בסחר נשק בהיותו שר בטחון, מקבל מלגה מקרן וכסנר עבור כלום בהיותו איש ציבור מקבל חצי מיליון דולר משלף ולא מחזיר למרות ההסכם = שם האיש אהוד ברק - לא נחקר לא נאשם לא מושחת. עוסק בסחר מכר מקבל כספים למשפחתו, על עסקת אי יווני מקבל בנו מיליון דולר מבלי לעשות כלום, מחזיק חווה עם כיסוי מלא של המדינה, מאושפז כגוויה בתל השומר תקופה ארוכה ובאותה תקופה לבניו משרד צמוד על חשבוני וחשבונך - שם האיש אריאל שרון לא נחקר לא נאשם לא מושחת נקודה. עסק בהרצאות תמורת תשלום בהיותו שגריר ישראל בארה"ב, קיבל כספים בהשתתפות בבר מצוות חתונות ואירועים של יהודים בארה"ב, את הכסף שמר בחשבון בארה"ב, נחקר אשתו שימשה כיסוי .. לא נאשם לא מושחת נקודה. והרשימה ארוכה ארוכה ...לא ביבי, לא מושחת, לא פועל לפירוד והסתה בעם. ביבי אשם עד שלא יוכח אחרת.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
4
יוסף טומי לפיד מטיב לתאר את הס
  קורןנאוה טבריה   12/07/19 07:21
יוסף טומי לפיד מטיב לתאר את הסיבה לשנאת האובססיביביביביים לנתניהו על החטא הקדמון: "ביבי נתניהו לא נבחר ב-1996 לראשות הממשלה מפני שרבין נרצח או מפני שפרס מפסידן או מפני שנתניהו אשף תקשורת. ביבי נבחר מפני שהרוב המכריע של האוכלוסיה היהודית לא היה מוכן לכך שתמורת ויתור על שטחים, 'הפלסטנים' יפוצצו לנו אוטובוסים זו הייתה משוואה קטלנית מדי, שלא הותירה מקום לשיקולי התבונה הצרופה. החטא הקדמון של נתניהו הוא שהעז להיבחר על אפו ועל חמתו של השילוש הקדוש: התקשורת, האקדמיה והממסד הלבן. השמאל הליברלי, חסיד הבחירה הדמוקרטית והחופשית, האוניברסלית, מתקשה להשלים עם העובדה שהרוב עלול להצביע ''לא נכון''. מכאן הניסיון העקבי והשחצני לדה-לגיטימציה של נתניהו כראש ממשלה".
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
בושה שנותנים פה למי
  מה זה?   12/07/19 14:10
שכל מהותו היא "רק לא ביבי" ושהואשם במספר רב של עבירות מין, לכתוב באתר הזה.
כתוב תגובה ל- מה זה?
6
אינך מאפשר לנתניהו משפט הוגן
  שמואל פישר   12/07/19 14:59
מזעזע לראות איך אתה ממהר לחרוץ את דינו של נתניהו בטרם משפט. אתה כבר קובע שהוא אשם !? האם אתה אמור להחליף את בית המשפט ?? ומה בעניין ה"סוב-יודיצה"?? כלומר שדבר שמתברר במערכת המשפטית אינו נתון לדיון ציבורי לפי החלטת בית המשפט. האם כלל ה"סוב-יודיצה" אינו חל כשמדובר בנתניהו ?? האם זכויות האזרח אינן חלות על נתניהו ?? האם לא עומדת לא חזקת החפות אלא רק ההאשמות ההזויות של הפרקליטות ??
כתוב תגובה ל- שמואל פישר
7
לפני שאתה משמיץ ...
  הרצל נח   12/07/19 16:41
זכור שאתה מטריד מינית !!! הציבור יודע למה הלכתי הביתה ליש שירה ודניאל, כי אתה מטריד מינית. ובין היתר שלחת את אילן שילוח חתנך לעזור לידידך הננס אינטלקטולית (ברק אהוד) ושים לב כל חבריך הם כאלה לפני אולמרט אהוד. כדאי שתחליף את המראה אצלךבבית.
כתוב תגובה ל- הרצל נח
8
למה מכון מרגלית???
  שלהבת   12/07/19 17:09
למנחם בגין שצעקתם בכיכרות ומול היתו רוצח!!! ליצחק שמיר שצעקת ברבים מושחת נמאסת לך הביתה!! או לאראל שרון שכינתם אותו שכיר חרב עלוקה מוצצת דם ערבים!! לא נמאס לכם לבדות עבר שאינו נכון. או לבנות מציאות שלא היתה קיימת . עם כל מנהיגי הליכוד מהעבר נהגתם בשקר כזב וזדון. כי זה מה שהשמאל מסוגל לעשות. להרוס ולא לבנות
כתוב תגובה ל- שלהבת
9
השטויות הנבזיות של מרגלית
  משה, עורך-דין   13/07/19 11:39
דן מרגלית החל לכתוב גם שטויות ברורות, כמו זו: "למרות הבנתך בכלכלה הכנסת אותנו לגרעון של 50 מיליאקרד שקל, כלומר קיצצת בשרות הצבאי ובתקציב הביטחון ובמיטה של הזקנה במסדרון בבית החולים וברמת החינוך ובצדק הסוציאלי ובאקדמיה". אפשר לחשוב שנתניהו לקח כספים מתקציב הביטחון, מהבריאות (הזקנה במסדרון), מהצדק הסוציאלי ומהאקדמיה (שחבריה לעולם אינם מפונקים דיים במשכורותיהם הנפוחות), ולקח את 50 המיליארד לכיסו. אין טעם להתווכח על המספר הדמיוני שמרגלית כותב, 50 מיליארד, כאשר המספר המתפרסם הוא 14 מיליארד. אך לא המספר הוא העיקר, אלא האיוולת, שכן הגירעון נוצר בשל השקעות בענייני הציבור. אפילו מרגלית הצדקן אינו טוען, שכל הכסף ניתן לשתי המטרות החביבות כל כך על המעלילים והשקרנים למיניהם: לחרדים ולמתנחלים. הממשלה הוציאה הוצאות גדולות מהרגיל, רובן ככולן על צרכי הציבור כפי הבנתה, לרבות השקעות ענק בתשתיות, וכעת נחוצים צעדים מתאיים לאיזון הפער. בכלל, לעולם אין כלכלה הנמצאת תמיד בקו עליה. הכלכלה מתנהלת בכל העולם בגלים, פעם למעלה ופעם למטה, וטרם נולד משק המדינה היוודע כיצד להחזיק עצמו בקו עליה נצחי. ואשר לפגיעה בצדק ובמשפט - מרגלית הוא הדובר הנצחי של אלה שהוא מכנה בכזב "בני האור", אותם אנשי הפרקליטות והמשפט, העושים עוולות חמורות וסיסמת הצדק הכוזבת בגרונם. אלה החומסים לעצמם סמכויות שאין להם בחוק, כדי לשלול מהכנסת את סמכותה הבלעדית לחוקק. זעמם גבר, גם בפי חדלי אישים כמו מרגלית, על הכוונה הצודקת והנכונה לחוקק את פסקת ההתגברות, שתשלול מבית המשפט העליון את הסמכות, שמעולם לא נמסרה לו כחוק ובדין אלא הוא ניכס לעצמו ללא חוק, לפסול חוקים שהכנסת חוקקה. הכוונה ברורה וצודקת: ביהמ"ש העליון יהיה אומנם מוסמך לקבוע כי חוק שחוקקה הכנסת - לא כל חוק אלא רק כאלה שאינם חוקי יסוד - אך הכנסת תוכל לבטל את החלטת בית המשפט ולהחזיר את החוק למקומו, ברוב מיוחס. על כוונה זו זועקים מרגלית ונערציו, "בני האור" כביכול ולדעתי בני החושך, זעקות מרות ושקריות בדבר "הרס הדמוקרטיה", כאילו לא המציאות השוררת כיום היא-היא הרס הדמוקרטיה, שכן 15 אנשים שלא נבחרו המליכו עצמם עלינו ואנו, כולל הכנסת, נתונים לשלטונם האוטוריטרי, האוליגרכי והלא-חוקי.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
10
מרגלית תבחילה הגדולה ב........
  מהפך 77   13/07/19 12:45
ביותר קבלתי מהמשפט שלך על השנאה לאירופה כלפי מישראל. קם כאן דור שגדל בארץ וחושף את פרצוף השנאה למה שהוא קורא " ישראל השניה" ויוצרים סוג של " הכחשת שואה" כמו גולן. שמונים שנה אחרי השחיטה הגדולה באירופה הנאצית של מעריצי וגנר אתה ושכמך %+ מאשים את נתניהו בשנאה של אירופה לישראל תתביש לך איש קטן¹
כתוב תגובה ל- מהפך 77
11
לפני שאתה משמיץ ...
  הרצל נח   13/07/19 15:11
זכור שאתה מטריד מינית !!! הציבור יודע למה הלכתי הביתה ליש שירה ודניאל, כי אתה מטריד מינית. ובין היתר שלחת את אילן שילוח חתנך לעזור לידידך הננס אינטלקטולית (ברק אהוד) ושים לב כל חבריך הם כאלה לפני אולמרט אהוד. כדאי שתחליף את המראה אצלךבבית.
כתוב תגובה ל- הרצל נח
12
מרגלית, מה עם חברך ברק?
  אזרחית   13/07/19 15:13
הוי אדון מרגלית, כמה שאתה צבוע!!!!!!!!!!!! כל המאמרים שלך הם נגד נתניהו ה"מושחת" כביכול, בזמן שעל המושחתים האמיתיים אינך כותב מילה אחת. ברק, חברך הטוב שקיבל 2.5 מיליון דולר בעודו איש ציבור ואיש אינו יודע על מה ולמה ומהו אות "מחקר" כביכול. גנץ, שעמד בראש "המימד החמישי", קיבל במרמה מהמשטרה חוזה על 50 מיליון ש"ח ומקדמה של 5 מיליון ואת זאת כותב מבקר המדינה לא אני. אז אדון מרגלית, עשה טובה לנו ולעצמך ושב בשקט לפחות כי המוסר הכפול שלך גורם לנו לבחילות. ועוד לא אמרתי אף מילה על ההטרדות המיניות שביצעת.
כתוב תגובה ל- אזרחית
13
נתניהו לא מושחת
  לירוש   13/07/19 15:28
נתניהו לא מושחת! אפילו לא מושחת כמו דן מרגלית רודף נשים!!
כל חטאו של נתניהו, שהוא לא הסכים להמשיך את אוסלו האסוני
ובזה בא קץ לסיפורי סבתא על חזון שתי המדינות! כל אוהדי השמאל והשמאל
הקיצוני, שהם מיעוט שבמיעוט שונאים אותו, וכל השאר סיפורים בדיוק כמו
הסיפורים נגד שרלה שאפילו גיא פלג כתב שרלה הביסה את הפרקליטות!
איפה מני נפתלי, יקיר השמאל? מסתבר שהוא שקרן מועד והפרקליטות זרקה אותו לאשפתות!
מה נשאר? כאלה כמו דן מרגלית שכותבים שטויות!!
תזכרו איך אותו מרגלית התנגד לנאומו של נתניהו בקונגרס האמריקאי והסביר לנו למה זה יהיה אסון!
עד לרגע זה מרגלית רודף השמלות לא התנצל. עכשיו כותב שטויות......
כתוב תגובה ל- לירוש
14
מר מרגלית על דרישתך נאמר במקור
  נאה הדורש להיות נ   13/07/19 22:15
מר מרגלית על דרישתך נאמר במקורותנו נאה הדורש להיות נאה המקיים והגיע הזמן(לאור ביצועיך -לפי הפרסומים) מזמן היתה צריך לקיים את הדורש מאחרים ולהפסיק לדרוש
כתוב תגובה ל- נאה הדורש להיות נ
15
חבורת הזבל
  יעקב פלסטונאי   14/07/19 06:37
דן מרגלית טען שהוא עזב את חבורת הזבל אולם לפי מיטב הבנתי ברק שותף של פדופיל אולמרט נישפט טומי הואשם ופיצה את סילבי על קריעת השמלה עשה טובה ועוףצ מלנו מהעיניים.
כתוב תגובה ל- יעקב פלסטונאי
16
השתתפות מרגלית באתר
  איוון   20/07/19 15:12
מהי מדיניות האתר בקשר להעסקת עברייני מין? האם האתר רואה את מרגלית כלא עבריין מין. ואם כך מה הגדרת האתר והקריטריונים לנתינת במה לאלו שעברו עבירות מיו או פגיעה באחר עקב פגיעה מינית?
כתוב תגובה ל- איוון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il