s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פחד הקונספירציה [ד]
מאת: בועז מושקוביץ  |  15/11/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עזוב, עזוב
  משתעמם   15/11/06 16:00

אין ספק, יש לך הרבה מה לכתוב, אבל לא לכולם יש סבלנות לשמוע.

נסה להיות יותר תמציתי בבקשה, תודה.

קבל ח"ח על כך שאתה תוקף נקודה מעניינת: הפחד של התקשורת מתיאוריות הקונספירציה. אם לא היו פוחדים לא היו מתייחסים אליהם בכזה חשש.

מעבר לזה לא ברור מה אתה רוצה, וגם אין סבלנות לנסות להבין.
כתוב תגובה ל- משתעמם
משתעמם, משעמם לחשוב? מירי בודהנה
  עדר צאן   15/11/06 16:56
או משחק כדור רגל מעניינים אותך מן הסתם יותר.
כתוב תגובה ל- עדר צאן
אתה בדיוק ההכוחה לתזה שמציג בועז
  הפחד לחשוב לבד   15/11/06 17:03
כתוב תגובה ל- הפחד לחשוב לבד
2
מהמאמר עולה שידיעות אחרונות פיברקו את התמונה
  של הרוצח   15/11/06 16:58
כתוב תגובה ל- של הרוצח
לפי עדויות השוטרים עולה שהיו שני יורים
  נחום שחף   15/11/06 19:02
שוטר אחד לקח את האקדח מידו של היורה, השני סיפר שהאקדח היה על המדרכה.
ממצאים נוספים מוכיחים שהתמונה שהוצגה בידיעות אחרונות זויפה.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
3
מי עמד מאחרי שיבוש החקירה
  שמעון פרס?   15/11/06 17:18
שמעון פרס מילא את תפקיד ראש הממשלה במקום רבין שנרצח, ולכן בסיוע התקשורת וכנופיית שלטון החוק היה יכול לשכנע את הציבור שלקריאות הסרק סרק אין כל משמעות.
כתוב תגובה ל- שמעון פרס?
4
למה לא מפרסמים את התגובות
  ליואב יצחק   15/11/06 17:23
כתוב תגובה ל- ליואב יצחק
5
Category 1 I suppose
  ClearVision   15/11/06 17:28
כתוב תגובה ל- ClearVision
6
i guess the mideast dosn't fit jewish
  j.b   15/11/06 17:39
philosophy.to fight the jews the arabs go to hamas,to fight the arabs the jews go to shabak.
כתוב תגובה ל- j.b
7
מאמר מתפלסף,מתפתל,משעמם ומוכיח שהכל בבלת
  אביגיל   15/11/06 18:53
כתוב תגובה ל- אביגיל
איזה התיחסות עניינית, אם אפשר
  חוסר התאמת הפנים   15/11/06 19:50
דוגמת חוסר התאמת הפנים... עניין קשה?
אבגיל, יפתי, למה אני לא מופתע?
כתוב תגובה ל- חוסר התאמת הפנים
8
לא פחד ולא בטיח. פשוט שכל ישר
  -טליה   15/11/06 19:17
ושפיות לנוכח מלל פסבדו-נורמלי.
כתוב תגובה ל- -טליה
מניין הפער הגדול בין התיחסות החוקרים
  אז אמרת   15/11/06 19:53
לדרך התגובה של העדר צאן.
אין שקר אין הונאה אין קונספירציה.
עובדה, אלויס מת.
כתוב תגובה ל- אז אמרת
9
תהיית הדיוט
  Rebecca E   15/11/06 20:23
כקורא מזדמן, כמי שלא בהכרח נחשף, עד היום, לחומר שנצבר בהקשר זה ואו טרח להתעמק בו – התהיות המיידיות שעולות מקריאת דבריך הן:
מה היה המניע של יגאל עמיר להודות ברצח שלא הוא ביצע, כטענתך? מה היה המניע שלו לשותפות בקשר השתיקה שלאחריו, בהנחה שאכן לא הוא ביצע את הרצח? האם התעורר בו עצמו הספק באשר לחלקו הממשי ברצח כפועל יוצא של חשיפתו, בדיעבד, לאותן "ראיות" המוצגות על-ידך ומשום כך גם חזר בו מהודאתו? או שאולי קיימת השערה אחרת סבירה יותר בעיניך?
הייתי רוצה להבין מה היא אותה דינאמיקה אישיותית או אחרת שיש בה כדי לספק תשובות לתהיות האלה.
כתוב תגובה ל- Rebecca E
רבקה, אני ציינתי את זה במפורש
  בועז מושקוביץ   15/11/06 21:45
אני לא יודע מה חלקו של יגאל עמיר בכל העסק, זאת שאלה מאד חשובה, צריך לחקור אותו לשאול אותו את כל השאלות הנוקבות.
אין לי כל כוונה להתעסק בהשערות. אני יודע בוודאות, שבמוצ"ש 4.11.1995 לא יגאל עמיר אלא מישהו אחר גרם לרבין את הפגיעות הקטלניות. הדינמיקה האישית של יגאל עמיר לא רלבנטית כאן.
אני יכול להודות ברגע זה, שאני הרגתי את פולקה ברנדוט – האם את תאמיני? ככל הנראה לא, כי אין אפשרות פיזית שאני הרגתי אותו וצריך לשאול אותי למה אני מודה בדבר כל כך מופרך.
כנ"ל לגבי יגאל עמיר – אין אפשרות פיזית, שהוא עשה את זה. קראי את הפרקים הקודמים – זה יוסיף לך מספר פרטים.
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
"ווידוא הריגה"
  Rebecca E   16/11/06 00:05
בועז, ברשותך אני אמשיך ואפתח את הדברים ובאותה גישה מכוונת של הדיוט. זאת, בהנחה שמטרת מאמריך אינה רק לשכנע את המשוכנעים ממילא ובהנחה שאתה מכיר בכך שהדברים שנדמים לך ברורים (מעצם עיסוקך המתמיד בהם) אינם מובנים מאליהם לקוראיך.
קראתי את מאמריך הקודמים באתר זה ומצאתי בהם התייחסות לתהיות שהעליתי. תודה.
ועדיין – הדוגמה שהבאת לגבי רצח ברנדוט יפה כטיעון דמגוגי אולם במקרהו של יגאל עמיר אני שוב תוהה לגבי מספר נתונים: האם יש ספק באשר לנוכחותו בזירת הרצח, כוונתו לבצע רצח, אחזקת אקדח וירי בו? ואם אין בזה ספק – האם אפשר לנסח את הטענות שלך בכותרת תמציתית לפיה בוצע ברבין "ווידוא הריגה"?
טיעון כזה, אגב, ייתכן ויגרום לקורא שלא לפתח התנגדות/רתיעה מיידית מקריאת דבריך שהרי אין הוא מבטל את חלקו/מעורבותו הישירה של עמיר בהתנקשות אלא מצביע גם על מעורבות גורמים נוספים בביצועו. טיעון כזה גם יאפשר לשייכים לחלק מהקטגוריות שציינת להמשיך ולדבוק בהערצה/הוקעה וכדומה, מבלי לקעקע את עולמם הקוגנטיבי ו/או הרגשי ע"י קבלת טיעונך.
כתוב תגובה ל- Rebecca E
לא כל דוגמה קיצונית היא דוגמה דמגוגית
  בועז מושקוביץ   16/11/06 10:31
אני בכוונה הלכתי רחוק – עד ברנדוט – כדי להמחיש את הנקודה: אם אין אפשרות פיזית, שאדם X ביצע מעשה Y, ההודאה שלו אינה מהווה ראייה לאשמתו.
במאמרים שלי לא התיימרתי לתת לקורא את התמונה המלאה של הראיות. אני יכול להמליץ לקרוא את ספרו של נתן גפן "עוקץ קטלני". למרות הכותרת הלא מוצלחת, יש שם הרבה המידע טוב.
יגאל עמיר נעצר בזירה וצולם, הוא היה שם, אבל יש ספקות לגבי מעשיו במקום ועצם הירי על ידו.
האם נעשה ברבין מעין "וידוא הריגה" ? זו אחת מהסברות הקיימות, אבל אני לא מספר סיפורים וסברות. אני טוען, שיש הוכחות, שלא יגאל עמיר אלא מישהו אחר הרג את יצחק רבין ומבקש שהנושא ייחקר.
אולי השיטה שלי לא טובה על פי הפרדיגמה התעמולתית המודרנית, אבל לא אכופף את העובדות למען עולמו הקוגניטיבי של אף אחד, גם לא שלי. עולמו הקוגניטיבי של האדם צריך להתיישר לפי העובדות ולא להיפך.
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
שאלת האיך.
  Rebecca E   17/11/06 13:17
תשובה נבונה, מושכלת אשר מחדדת, לתפיסתי, את ההכרה שהשיח בינך לביני לא מתמצה בשאלת ה-מה (המסר) אלא בשאלת ה-איך (דרך העברתו). ניסיתי, בדרכי, לעורר אותך לחשוב גם במונחים של תקשורת המונית, פסיכולוגיה חברתית ו/או אופני יצירת ועיצוב עמדות (כמו גם דעת קהל) שהרי במאבקך ל"חקר וחשיפת האמת" (לתפיסתך) אתה , בהכרח, מבקש גם לשנות תודעה ולהצליח והעלות את הנושא לסדר היום הציבורי.
ובנימה אישית יותר, אם יותר לי, אני מודה שקריאת תגובותיך לאחרונה (בעיקר לאחרים) עוררה בי את השאלה עד כמה אתה מודע לזה שלעיתים חוסר הסבלנות והסובלנות המופגנים (כמו גם העברת הדיון למישור אישי) מעוררים בקורא אנטגוניזם אישי ובזה מחבלים בדיון הענייני בדברים, מסיטים את מוקד העניין מהסכמה/אי הסכמה עם דבריך לכשעצמם לאהדה/התנגדות כלפיך אישית.
ולא נותר לי, לאור האמור, אלא לומר כמעט בנימה מתגוננת: אני לא האויב (גם לא השליח).
כתוב תגובה ל- Rebecca E
זה בדיוק חלק מהנידרש להיחקר - מה חלקו של עמיר
  קורא ותיק   15/11/06 22:42
ישנן מספר תיאוריות בנושא וזה בדיוק חלק מהנידרש להיחקר - מה חלקו של עמיר.
הכותב רמז על כך במאמר.
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
לפני שנה יגאל עמיר חזר בו מההודעה ברצח
  נחום שחף   16/11/06 00:34
לאחר שנשאל איך יתכן שהוא היה היורה לאחר שהתברר שחור הירי בגב התחתון של רבין ניגרם מירי מגע, ואילו יגאל עמיר לא הגיע לטווח מגע.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
נחום, אתה מטורף, אין מילים! עכשיו
  החסרי משוגעים אנחנו?   16/11/06 04:37
גם תספר לנו כי עמיר דרש משפט חוזר, אלא שאנחנו פשוט לא קוראים עתונים כי אנחנו פוחדים מהאמת!
כתוב תגובה ל- החסרי משוגעים אנחנו?
את לא יודעת כי העתונות הישראלית מסתירה
  נחום שחף   16/11/06 11:14
אני אחראי אישית להודעה שלו לאחר שהעלתי בשיחה עם בני משפחתו תהיות מדוע הוא ממשיך להודות למרות ירי המגע, למרות ממצאי המז"פ במשטרת ישראל שמנקים אותו מאשמת הירי (בשני סוגי בדיקות בלתי תלויות - פרו פרינט לבדיקת אחיזה באקדח, וסימני רשף על ידיו ובגדיו, שני אלו נקודות שהוסתרו אף הם מהציבור). זמן קצר לאחר שיחתי עם לריסה בנושא זה ובקשתי שתברר את השאלות עם יגאל הודיעה פנינה התובעת בקול ישראל שרבין נרצח בירי מגע. יגאל שמע זאת ברדיו ולריסה חזרה אלי ואמרה שנקודה זאת שכנע את יגאל שהוא לא הרג את רבין. היה דיווח קל בנושא זה בעתונות ואז בגלי צה"ל טענו את ההפך הגמור (שיגאל לא מודה).
כתוב תגובה ל- נחום שחף
תשובה לנחום שחף
  לריסה עמיר   19/11/06 12:02
לא, נחום, התגובה שלי איננה התחמקות. כפי שידוע לך, בנושא הזה יש כל-כך הרבה ספקולציות שאני מעדיפה לכתוב רק מה שאני ביטוחה בו ב100 אחוז. כפי שאמרתי לך, יגאל אכן טען וממשיך לטעון כי אף פעם לא ירה ברבין מטווח מגע ואם רבין נפגע מטווח מגע זה לא כתוצאה מהכדור שלו. זה חד משמעי. האם זאת אומרת שהכדורים של יגאל לא פגעו ברבין כלל? אינני יודעת ומחוסר ידע ונתונים (כנ''ל מעדיפה לא להיכנס לספקולציות (לפחות בשלב הזה). נדמה לי שזה גם משקף את עמדתו של יגאל.
אני מקווה שעניתי על שאלתך.
כתוב תגובה ל- לריסה עמיר
בירי הראשון רבין, לפי יגאל, לא הגיב לפגיעה
  נחום שחף   20/11/06 18:17
בחלק הגב העליון (יגאל די הופתע לכן לאחר מספר שניות (לפי עדותו) ירה שני קליעים נוספים), הקליע השני שפגע ברבין בגבו מטווח מגע חדר למותן (ולכן אינו מתאים לירי הראשון).

לסיכום: שני הקליעים שפגעו ברבין מהגב לא היו יכולים לפגוע בו מהירי של יגאל. בראשון רבין לא הגיב ואילו השני היה מטווח מגע, זאת גם היתה התיחסותו של יגאל.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
10
Read the PDF file to get the picture
  A M Roll   15/11/06 20:55
כתוב תגובה ל- A M Roll
11
מה הבעייה?
  דיוגנס   15/11/06 22:19
לרוצח יש עו"ד ועוד עדת מעריצים הזויה.
יתכנסו המעריצים עם לריסה ועם העו"ד ויגישו בקשה לדיון מחודש בתיק (בטענה של "ראיות חדשות" -המאמרים הפתלתלים כאן למשל) וינסו לתקוף את המערכת המשפטית בכילים שלה.
הם לא עושים זאת כי זה יקלקל את הסיפור ההזוי של "הקונספרציה".
עצם העובדה שעשרות כותבים מתפרנסים מכתיבה הזויה בנושא ועוד מספר בלתי ברור של "מאמינים בבחינת חסידים שוטים" נוהים אחריהם עוד לא מביאה את ה"סוגיה" לדיון אמיתי.
ככלל ידוע שלאחר רצח של ידוענים קמות תאוריות של "סתירות" כביכול שרפי שכל נהנים להאמין בהן.
אני לא מעיז להביע דיעה על מניעיו של הכותב משום חוסר סובלנותו למבקריו.
כתוב תגובה ל- דיוגנס
גם שעון מקולקל מדייק פעמיים ביום
  הפעם אפשר סוף סוף   15/11/06 23:13
להסכים עם דיוגנס. אין מילים על השחתת הזמן הדיו והמחשבה של הכותב. וזה ניחא. אבל מה הוא מבזבז את זמננו? ועוד בחוצפתו הוא מאשים אותנו בפחד מלחשוב. האיש האמיץ מארץ עוץ! יופיטר
כתוב תגובה ל- הפעם אפשר סוף סוף
זה מה שקורה למי שמתגלגל בתוך חבית ו
  ברל'ה צא החוצה   16/11/06 00:12
מתעקש שאין חיה כזאת- בית מגורים.
כתוב תגובה ל- ברל'ה צא החוצה
ואל תבלבל אותי עם עובדות
  הטיפשות תנצח   16/11/06 00:38
דיוגנס, ההתיחסות הענינית קשה עליך? לא נורא אתה לא לבד, ראה התגובה ל-7 ול-8.
כתוב תגובה ל- הטיפשות תנצח
עובדות?! אוי, כמה שאתה טיפש!
  -טלי   16/11/06 04:35
לתערובת של בדיונות ושטויות וסיפורי בדים חסרי שחר והגיון אתה קורא עובדות!
כתוב תגובה ל- -טלי
12
כל מה שצריך לעשות עכשיו הוא לדרוש
  סדומאי   15/11/06 22:51
שבג"צ ימנה לפי החלטת עצמו "שופט- דן יחיד" כדי שיחליט בעתירת נתן גפן לפסול את דו"ח היס ודו"ח שמגר. בעתירה מס. 229/06 שהוגשה ב-8.1.06 לבג"צ ישנן כל ההוכחות, המסמכים האוטנטיים והמזוייפים, צילום הרנטגן שהוקרן לפני שנה בטלויזיה והתייחסות הפרופ' המנהל את מכון הרנטגן בהדסה ירושלים לצילום. על סמך הצילום ברור לחלוטין שיש כדור שלא דווח ע"י היס ומכאן הדרישה לפסול את הדו"ח.אתם תחליטו למה לוקח לשופטים כמעט שנה למנות שופט אחד. הרי מי שיגע בזה ייאלץ , כן, ייאלץ לפסול את הדו"חות הנ"ל. לעומת זאת, העתירה יכולה להירקב אצל הבג"צ עד שתיערכנה כל הלוויות הממלכתיות למעורבים בהסתרת האמת, כולל שלהם...
כתוב תגובה ל- סדומאי
נגעת בנקודה הקריטית
  אורן.ש.   15/11/06 23:25
כתוב תגובה ל- אורן.ש.
13
Many legitimate questions never answered
  A M Roll   15/11/06 23:56
כתוב תגובה ל- A M Roll
14
אצלנו קונספירציה?
  ג. אביבי   16/11/06 01:03
אצלינו קונספירצה? במדינתנו הנאורה? לא יתכן!!!
אז מה אם את יגאל עמיר הסית והדיח איזה שמפניה? אז מה אם מפקדיו הם בשב"כ? זה סתם צרוף מקרים!!!

באותו עניין,
צה"ל שלנו הוא בצבא הכי טוב בעולם/במזה"ת - עובדה. אז מה אם 1000 מחבלים שם בצפון הדפו 5 אוגדות? מה הקשר? הרי ניצחנו אותם!!! לא?

ישראל היא הדמוקרטיה החיחדה במזה"ת. אז מה אם שופטים בעליון ממנים את קרוביהם ללא מכרז לתפקיד יורש? זאת זכותם!!!

הממשלה אצלינו אף פעם לא משקרת לעם. אז מה אם יש שמועות על איזה אי יווני? או על שוחד נדל"ן? זה רק שמועות!!!

יש לנו בובה של מדינה!!!
כתוב תגובה ל- ג. אביבי
לתפארת המריונטה
  Rebecca E   16/11/06 01:35
ובהמשך לסיומת שלך לא נותר אלא לאמר: לתפארת המריונטה (על כל המשתמע).
כתוב תגובה ל- Rebecca E
No doubt-We the people are the Marionets
  A M Roll   16/11/06 05:24
כתוב תגובה ל- A M Roll
15
CORRUPT JUDICIAL&POLITICAL SYSTEMS
  THE WHOLE TRUTH   16/11/06 05:29
כתוב תגובה ל- THE WHOLE TRUTH
16
בגץ מושקוביץ
  סוניה פ.   16/11/06 08:37
בגץ מושקוביץ שקל ודן בכובד ראש ומטהר את שמעון פרס מהרצח. תודתנו העמוקה למושקו הליצן המטהר...
כתוב תגובה ל- סוניה פ.
תודתי העמוקה לטיעונך המבריק
  בועז מושקוביץ   16/11/06 10:36
מעניין, אם אני לא מוכן לכופף את העובדות, אז הבעיטות באות משני הכיוונים בסגנון דומה.
גברת סוניה, כשמישהו יראה לי הוכחות, שפרס עשה את זה - אני אהיה הראשון לכתוב על זה מאמר.
ולפני שזה קרה - ליצן אביך.
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
בועז מושקוביץ,למה אתה מתעלם ממגיב
  נתין מדמנת ישראל   16/11/06 17:13
12 בדבר העתירה? כל הטעונים שלך מיותרים לאור העתירה המסתמכת על צילום הרנטגן שבג"צ ניסה למנוע מנתן גפן מ"סיבה" שהיא עלבון לאינטליגנציה (של בג"צ...): צינעת הפרט...אז יש! הצילום ישנו על אפו הארוך וחמתו של בגא"צ (בית המשפט הגבוה לאי-צדק ). דרוש מינוי והחלטת שופט-דן יחיד. זה יספיק.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
מסתבר שגם בועז מושקוביץ פוחד...
  אחד ממגישי העתירה   16/11/06 17:40
נכון שהועלנו כמה נקודות של ממש, כמו עירובו של אלביס עליו השלום, אולם כרגיל, את העיקר השמיט מר מושקוביץ, אולי על מנת שלא להרגיז מישהו מ NFC, האתר שמסרב בתוקף לכתוב ולו משפט על העתירות והממצאים, תשאלו את יואב יצחק.

 רצח רבין
כתוב תגובה ל- אחד ממגישי העתירה
אתה קטן מדי להגיד עלי דבר כזה
  בועז מושקוביץ   16/11/06 18:33
אני כותב על מה שאני יודע וחותם בשמי המלא, אתה אפילו בתגובה מסתתר מאחורי כינוי.
מדוע שאתה לא תכתוב מאמר ל-nfc, אתה מתמצה בפרטי העתירה, הלא כן?
אולי הצורך להיחפש עושה לך פיק ברכיים?
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
מר מושקוביץ- פרצופך האמיתי מתגלה!
  מגיש העתירה   16/11/06 19:58
1. פניתי אישית ליואב יצחק בשמי והוא סירב לפרסם כל מידע על העתירה בטענה שכולנו יודעים מי רצח את רבין.
לך משום מה אין קושי לכתוב ב NFC, מעניין מדוע.

2. בעניין החשיפה, כל מי שרוצה יודע את שמי,. אתה מעונין בחשיפה למטרותיך, ואני לעומת זאת כותב מתוך כאב ומטרות לא אישיות.

3. פילוביץ שחף הזכור לטוב השתמש בכינוי וזה לא הפריע לאף אחד, אולי רק לך!

4. מפריע לי שאתה כותב רק רבע אמת, ואת החלק הפחות מסוכן לפיצוץ הפרשה.

5. כתיבתך נועדה על פניה לשרת את ענינו של יגאל עמיר, כל מי שנכנס לאתר של לריסה, שאותה אני מאד מכבד, מבחין במסרים שלך. לעומת זאת, אתה לא נותן לראיות האמיתיות את הכבוד הראוי, ותודה שהזכרת את צילום הרנטגן...
כתוב תגובה ל- מגיש העתירה
הפרצוף שלי מופיע כאן. לא כוכב הוליווד
  בועז מושקוביץ   16/11/06 21:38
1. אני שיחדתי את יואב יצחק.
2. מטרותיי? כן, הבנק נחנק מהכסף שאני מרוויח מזה.
3. אמרתי משהו על פילוביץ' שחף? למען האמת, לא הכרתי אותו.
4. אני כותב את מה שאני יודע, אתה "מפלפל" את ממצאיך בכל מיני פרטים "בשביל העניין" (הביטוי מתוך הודעת הדואל ששלחת לי). במלים פשוטות – אתה בודה דברים מלבך. חוץ מזה, אני לא חייב לך כלום, אני מחליט מה אני כותב.
דרך אגב, אולי זה השוחד שאני משלם ליואב יצחק – אמינות. התשלום הגבוה הזה אינו בהשג ידך.
5. אני לא יודע אפילו מהו עניינו של יגאל עמיר, אני כתבתי במפורש, שאני אפילו לא יודע מה חלקו בפרשה. בסעיף 2 שלך שירתתי את "מטרותיי" – מה נשתנה? הא, כן, הבנק השני נחנק מהכסף שאני מקבל מלריסה...

לך לישון.
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
מטרות דמה
  אחד ממגישי העתירה   17/11/06 00:39
יש חשיבות רבה לכך שפרשת רצח רבין תירד לפסים ארציים, ולא דמיוניים מסוג פרס תיכנן הכל.

מטרתם של פרובוקטורים מוכרים הינה לשדרג את פרשת רצח רבין לדרגת רצח קנדי, ולהאדיר את מימדי הקונספירציה לרמות בלתי מתקבלות על הדעת.

לדוגמא, עצם העובדה שהתקשורת לא מקסחת אתר מסויים ואישים שמטילים את האשמה על שמעון פרס מוכיחה:

1. ששימון פרס אינו קשור, הוא מטרת דמה, אחרת המימסד והתקשורת היו משתיקים מייד את הטענות ואת בעל האתר.

2. שבעל האתר משרת את המימסד.

כנ"ל לגבי יואב קוריאל, הוא מטרת דמה, שנועד להסיח את הדעת מן המאבטח האמיתי שמת בליל הרצח, הלא הוא א'.

אתה חוזר על מה שכבר ידוע ולעוס, ומתעלם מן הממצאים האמיתיים. לא הייתי מגיב אילמלא לא השבת לאחד הגולשים שהעיר לך שאתה מתעלם ממנו.

אין לי כוונות להיכנס לחשבון הבנק שלך. תגובתך היסטרית, והכנסת תמונתך לדיון אינה מוסיפה לא כבוד ולא אמינות.

אם אחליט לגזור קופונים מהסיפור, אפרסם את תמונתי (תמונה צבעונית על רקע דגל ישראל) ב NFC. בינתיים מי שעומד לנגד עיני הם רק המעורבים בפרשה, ולא אלה שכותבים עליה, עם כל הכבוד לך ולי ולאחרים.
כתוב תגובה ל- אחד ממגישי העתירה
מה אתה רוצה שאני אגיד על זה?
  בועז מושקוביץ   16/11/06 17:42
אני בעד שצילומי הרנטגן ייחפשו.
ואחרי שאנחנו נראה, שיש כניסה קליעה נוסף הסותר את דו"ח היס - הכל יהיה ברור? לדעתי, זו רק התחלה.
מצילומי הרנטגן לא נדע מי, למה ומתי ירה ברבין ולא נדע מה עשה שם יגאל עמיר. יש הרבה שאלות הדורשות תשובות.
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
מצילומי הרנטגן כבר נודע(!)שהיס שיקר ו
  סדומאי   16/11/06 22:27
העתירה מבקשת מבג"צ לקבוע זאת. ואם היס שיקר, כל דו"ח שמגר שגוי (במקרה הטוב...). מה לעשות? לתבוע מבג"צ הכרעה ולא סחבת אינסופית כאילו שמדובר בדריסת חתול זבל ולא ברצח ראש ממשלה!
כתוב תגובה ל- סדומאי
אינו מטהר את פרס, רק אומר שאין הוכחות חד משמעיות
  נחום שחף   16/11/06 10:42
ישנם הוכחות נסיבתיות, שאינן מספיקות לאמירה חד משמעית. במקרה זה פרס נהנה מן הספק. אם יהיה לי זמן אפרט מאוחר יותר.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
17
זרע הפורענות
  לריסה המיוחמת   16/11/06 08:40
את הסוד האמיתי מסר לי י.ע בהתיחדות והוא שמור אתי ברחם.
כתוב תגובה ל- לריסה המיוחמת
18
הבהרה
  בועז מושקוביץ   16/11/06 11:56
יגאל עמיר ממשיך לטעון, שהוא הגיע לכיכר בכוונה לירות ברבין וכך עשה. כך שכל מי שמתייחס אליו על פי השקפת עולמו, יכול להירגע ולהמשיך להתייחס אליו באותה צורה. לעת עתה לפחות, אני לא מתחייב על מה שיילד העתיד.

הבעיה בראיות. למשל, לפני כשנה התראיינה ברדיו התובעת פנינה גיא והודתה, שרבין נפגע בגב מטווח מגע, כאשר יגאל עמיר יודע וכך עולה מחומר הראיות, שהוא לא הגיע ולא התקרב לטווח מגע. הוא שלח מכתב ליועץ המשפטי לממשלה עם בקשה לברר את השאלות הלא ברורות וכבר שנה המכתב הזה לא נענה בתשובה.
הבעיה המרכזית כעת, שלא נמצא עדיין בישראל עורך-דין בעל אומץ שיקח על עצמו לטפל בעניין הזה.
רק לשם השוואה: לאיוון דמיאניוק נמצא עורך דין מהר מאד.
כתוב תגובה ל- בועז מושקוביץ
19
אמת ותדמית
  ד''ר לריסה עמיר   17/11/06 10:34
הנני מסכימה עם מחבר המאמר כי הבעיה היא פחד של אנשי מקצוע להיפגע תדמיתית. לא רק העניינים המשפטיים (כגון, פנייתו של בעלי יגאל עמיר ליועץ המשפטי והשגת צילומי רנטגן של רבין) לא קודמו אלא גם מעשרות או אפילו מאות רופאים שבשיחות פרטיות מטילים ספק על הגירסה הרשמית אף אחד לא מוכן לחבר חוות דעת בנוגע לכל מכלול הנתונים שפורסמו עד היום ולהיחשף תחת שמו המקורי.
אוסיף כי בעלי לא חזר מהודאתו שהוא ירה ברבין על מנת לעצור את תהליך אוסלו אך הוא לא יודע ולא יכול היה לדעת אם אכן הכדורים שלו הם שפגעו ברבין וגרמו למותו.
כתוב תגובה ל- ד''ר לריסה עמיר
משל הברווז
  דיוגנס   17/11/06 17:26
האמריקאים מאוד משונים, הם קובעים שמה שנראה ברווז,מגעגע כברווז ונע כברווז הוא פשוט ברווז.
אזי: אם יגאל (בעלך שהורשע בגין רצח) לא מכחיש שירה בראש ממשלה (באקדח עם כדורים שיצרו הדף ורשף) ויש תמונות שרבין נופל כמעט מהירי,מה עוד צריך לחפש?

יגאל עמיר רצח את יצחק רבין גם אם עוד אלף חוכמולוגים כמו ב.מוסקוה יכתבו אלפי מאמרים הזויים!!!

אם את מאמינה בחפותו של התמני הקטן,צאי למאבק משפטי ואל תגררי למפריחי שמועות.
כתוב תגובה ל- דיוגנס
משל הברווז
  לריסה עמיר   19/11/06 12:25
קודם כל, לדעתי, אין לך זכות לנסות ולפגוע בכותב המאמר אם אינך מסכים עם דעתו. גם אין לך שום זכות לכנות את בעלי בכל מיני "כנויים". אם בכל זאת אתה רוצה התייחסות לעניין, אז טוב, היצור הנדון מגעגע כברווז ונא כברווז אך יש לו זנב של חתול וקרניים. אז מי הוא, חידוש זואלוגי או סתם זיוף?
בפרשה הזאת יש יותר מדי דברים שלא עולים בקנה אחד עם הגירסה הרשמית(למשל, ירי מטווח מגע). במצב נורמלי זה כבר היה מספיק למשפט חוזר. אל לצערי, שום מעבק משפטי אינו מעשי בשלב הזה, בעיקר עקב הסיבות שצוינו לעיל: פחד של אנשי מקצוע מהפגיעה בתדמית.
כתוב תגובה ל- לריסה עמיר
לריסה, דומני שיש כאן התחמקות.
  נחום שחף   17/11/06 20:15
שהרי לא זה מה שאמרת לי בשיחתינו הטלפונית, ולא פעם אחת בלבד.
או שלא הבנתי אותך נכון, או שיגאל חוזר בו חלקית מטענתו מלפני שנה שרבין לא נפגע מיריותיו.
אבקשך לקרוא את תגובתי ב-8 לאשר או לדחות את מה שיחסתי לך. וכל השאר אינו אלא התחמקות.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
תיקון, הכוונה לתגובתי בהמשך לתגובה 9
  נ.ש.   21/11/06 16:57
כתוב תגובה ל- נ.ש.
20
אאוריקה?
  צבי טל   22/10/07 21:48
יודעים לחזור כמו בומרנג ובחזרתם הופכים לקליעי 9 מ"מ רגילים.
כתוב תגובה ל- צבי טל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il