s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על כיבוש שקרים ותמימות
מאת: פרופ' אמנון יוגב   |  09/03/2003
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איך אתה מעז ? (במקום כל השמאלנים)
  יהודה דרורי   9/03/03 15:36
תתבייש לך, אנחנו הכובשים והמדכאים--אנחנו הטרוריסטים--והפלשתינאים הם קורבנות תמימים, השואה היא בכלל שקר
והפרוטוקולים של זיקני ציון זו האמת. אורי אבנרי וחבריו המלשינים באירופה על מפעלי תעשיה בשטחים הם הגיבורים האמיתיים של עם ישראל ולך אדוני הפרופסור צריך לסתום את הפה. מי בכלל נתן לך להיות פרופסור ? תתבייש לך וכו'
הנה, נתתי לך בתימצות את כל התגובות האפשריות של ה-SMALL הישראלי המתועב ומכאן ואילך אל תתפלא יותר. לגבי דידי אתה 10.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
2
סוף סוף התייחסות עניינית
  ח.ע.   9/03/03 15:53
ההתייחסות לעובדות עניינית, ולכן- המסקנה הנלווית בלתי נמנעת.
כתוב תגובה ל- ח.ע.
3
the problem is
  Blaaa   9/03/03 15:57
that bunch of bulshviks ashkenazim ,sold Israel for money ,and lots of it, you always go around and try to understand there motives,i can remind you what the leader of the ziyonot herzel once said, the jews create wars among nations,the nations fighting and the jews dancing ,collecting the money .
the jewish problem is the racist ziyonot, ugly money hungry jewish bastards.
כתוב תגובה ל- Blaaa
4
לאמנון
  סימבה   9/03/03 16:45
הניתוח שלך הוא נכון ברובו להוציא את האלמנטים הבאים: אחרי מלחמת 67 בה הפלסטינאים לא לקחו חלק היינו צריכים לעזור להם להקים את מדינתם ובכך לזכות בתהילת עולם ואולי בשלום. אבל, שכרון הניצחון עיוור את הנהגתנו ואת מקצת האוכלוסיה שהפכה משיחית והחליטה לישב את יהודה ושומרון, אחרים הקימו "חוות" לניצול עבודה ערבית זולה, כל אלה תקועים היום כעצם בגרון. והבעיה העיקרית - הדמוגרפיה מחמירה. רק הפרדה תהוה פתרון שכן ההבדלים בין החברה היהודית והערבית גדולים מכדי לאפשר דו קיום הרמוני.
כתוב תגובה ל- סימבה
5
חיפה
  רון   9/03/03 17:17
הרבה זמן לא קראתי כתבה כזו מעניינת ונכונה .כל הכבוד
הבוגדים האמיתיים הם אנשים כמו יהודה דרורי שלפי דעתי צריך לתלות אותך אבל אולי תהיה כתבה מענינת גם בקשר לזה קודם
כתוב תגובה ל- רון
6
תשובה ל-4 . צריך ללמוד היסטוריה
  יעקב   9/03/03 17:26
כתוב תגובה ל- יעקב
7
צריך לפרסם בחו"ל ולא בארץ
  אזרח   9/03/03 17:33
כאן אנו יודעים שאנו הצודקים, צריך שהעולם "הנאור" יראה את זה. הצרפתים, הבלגים והשבדים "אוהבי ישראל"
כתוב תגובה ל- אזרח
8
רצינות
  נ.ז   9/03/03 17:34
לומר שכל תרבותם של הפלסטינאים מסתכמת בטרור זה כמו לומר שכל התרבות היהודית מסתכמת בבצע כסף. מסכנותיך יכולות להיות נכונות, אך הן נראות לא רציניות כאשר הן תבולות בהתלהמות שיטחית. מתוך הנחה שהינך פרופסור בעל יכולות מחקר והתעמקות היתה יכול לכתוב דבריך בצורה עמוקה יותר, שלא נראת כקנטרנות לשמה.
כתוב תגובה ל- נ.ז
9
יוגב מתעלם מסממני כיבוש ברורים
  גם אמנון   9/03/03 17:36
ראשית, אין להכחיש שעד הסכם אוסלו, המשוקץ על ידי הימין, אכן היינו כובשים.
סממני הכיבוש ברורים והברור ביותר הוא שלפלשתינאים לא היתה זכות בחירה ושלטו בהם אנשים שמונו על ידינו, ובפרט - יהודים ישראלים.
לענין מה שהתרחש מאז, גם אין חולק שאם היו מקבלים את הצעות ברק בקמפ דיוויד הרי שכיום היתה מדינה פלשתינאית על רוב השטח.
אולם הסייפא מקלקלת את הכל כאשר יוגב מתכחש לכך שלמעשה כבשנו מחדש את רוב השטחים.
כאשר צה"ל חונה מסביב לכל הערים הפלשתינאיות ואי אפשר לנסוע 10 ק"מ מכפר לכפר בלי להתקל במחסום שלנו האם זה לא כיבוש?
כתוב תגובה ל- גם אמנון
10
אתה יודע מי היה טוב בדמגוגיה?
  די לכיבוש   9/03/03 17:36
תחזור לגרמניה 33, הפאשיזם הישראלי כבר כאן.

כמו גם סתימת הפיות בתגובות המאפיינות את האתר הזה.
פשוט מפחיד.
חושך לגויים.
כתוב תגובה ל- די לכיבוש
11
זהירות! אמת!
  משה   9/03/03 17:43
לפרופסור אמנון יוגב: אתה איש מסוכן! אתה מעז לכתוב אמת שאינה "פוליטיקלי קורקט", אתה מסתמך על עובדות ולא על רגשות ופרופוגנדה, אתה סכנה לדמוקרטיה. במדינת ישראל חשיבה חפשית כמו שאתה מפגין היא סכנה וימצאו כבר אנשים שישימו אותך במקום: יסמנו אותך, אחר כך ינדו אותך (אם אינך מצורע כבר כעת) ולבסוף ימנעו ממך את הגישה למוחות הטריים של הנוער מחשש שתגרור אותם לחיפוש תשובות אמיתי. או כמו שאומר הנוער: הלך עליך!
אני מצידי נרגש מהאומץ שאתה מפגין: לקום ולאמר את האמת במדינה שמזה 10 שנים אסורה בה הביקורת האמיתית וכל מי שמעז להרהר בקול רם על "אמיתות" בסגנון"אנו הכובשים המושחתים" - מסומן כאויב המדינה והעם.
הרמז בדבריך על מהות "העם הפלשתיני" ראוי ללא ספק למאמר מקיף, אך איני בטוח שכבר הגיעה השעה בה המוחות, שעוצבו בתבנית פסאודו - ליברלית, מסוגלים לסטיה מהמוכתב להם ולעיון כן והוגן בנושא.
כה לחי!
כתוב תגובה ל- משה
12
סוף סוף!
  חזי   9/03/03 17:44
סוף סוף בא מישהוא ואומר את האמת!
חשוב גם לציין שאש"פ הוקם ב-1964
ומטרתו היתה ונשארה חיסול ישראל,
צריך רק לקרוא את האמנה הפלשתינית
(שלא שונתה מעולם) כדי להבין את זה.
ודרך אגב, איך נתנו באתר הזה שהוא קשור
לעיתון הארץ לפרסם דברים שמוכיחים שהשמאל טועה ומטעה? הם כנראה הבינו סוף סוף שצריך לקבל דעות שונות משלהם.
כתוב תגובה ל- חזי
13
תשובה ל-4. צריך ללמוד היסטוריה
  יעקב   9/03/03 17:46
יישר כוח לפרופ' יוגב. אכן הנוער אינו מכיר את ההיסטוריה של 200-300 השנים האחרונות ביחסי יהודים ערבים בארץ ישראל. הם לא יודעים על תנועת הבדואים הערבים ממדבריות ערב וסיני. הם לא יודעים על העברות אוכלוסין שעשו הטורקים שליטי הארץ דאז בהביאם אוכלוסיה חורנית מחבל החורן בסוריה אל ארץ ישראלת זו האוכלוסיה שמתקראת היום פלסטינית. הנוער גם לא יודע על יבוא אריסים (כמו התאיילנדים והפיליפינים)לארץ על ידי משפחות בודדות מלחכי פנכה אצל השלטון הטורקי. הם גם לא יודעים שחלק מהאוכלוסיה הערבית בישראל היא צאצא של יהודי בית שני שהמירו את דתם באונס על ידי המוסלמים. הם גם לא יודעים שמי שבעצם הכניס לערביי השטחים לראש שמגיעה להם מדינה בתוך נשמתנו זה משרד החוץ הישראלי בשלהי מלחמת ששת הימים. עד אז איש לא דיבר על כך. הם גם לא יודעים שהכוח המניע מאחורי היוזמות האירופאיות לתת לערביי השטחים מדינה בתוך עצמותנו הוא השמאל הישראלי "השפוי", כל השאר היו טפשים. הם חשבו בשפיותם כי רבתה, שאם יתנו לערביי השטחים את הלחי השניה הם יהפכו להיות חובבי ציון או לפחות יתנהגו כלפינו כמו שוודיה או דנמרק. כוח בינלאומי רק ינציח את העוולות שחולל השמאל הישראלי. דרך אגב, השמאל הישראלי בטוח שגם עכשיו הוא איננו טועה. ממש כמו סדאם חוסיין, גם הוא לא יודה אף פעם בטעויותיו. מקומם של ערביי השטחים הוא בירדן. צריך להתחיל להסביר בעולם שרק כך ישרור שלום באזור. בתחילת המאה הקודמת יזם לורד בריטי חילופי אוכלוסין(טרנספר) בין יוון וטורקיה ואפילו קיבל על כך פרס נובל ותואר לורד . אלא שגם אם יעברו לירדן נצטרך כוח בינלאומי לרסן את השאיפות הלאומיות שלהם המונעות על ידי שקרים, גנבות השגת גבולות ורצח.
כתוב תגובה ל- יעקב
14
די לכיבוש
  גבלס   9/03/03 17:50
ידידי הקורא לעצמו "די לכיבוש", אכן אתה טוב בדמגוגיה. טוב אפילו ממני! יחד, אתה ואני. נוביל את היהודים אל סופם: אני אמציא את השקרים, אתה תחרה - תחזיק אחרי ותשכנע את היהודים לסייע לנו להפוך את ישראל ל"יודנריין"! כשיש לנו, טהורי הגזע, שותפים נאמנים כמוך - אנו "איבר אלס", מעל כולם! אנו מתחייבים כלפיך שאותך, ואולי גם את משפחתך, נשאיר אחרונים, לטרנספורט האחרון.
כתוב תגובה ל- גבלס
15
המצב הקיים כולל דיכוי של עם
  לצאת מהשטחים   9/03/03 17:54
המצב היום הוא שעם שלם חי בעוצר סגר ורעב. בפחד מוות מתמיד. מצב שבו אנו גרמנו להם שאין להם יותר מה להפסיד ולכן "תמות נפשי עם פלישתים" - לזכונכם - המחבל המתאבד הראשון היה שמשון, וגם אנחנו כינינו אותו "גיבור".

אין דבר כזה כיבוש נאור. השטחים, על האוכלוסיה שלהם נכבשו ב-67, אנחנו כאן הצד המדכא, ואנו אלה שיכולים וצריכים לשנות את המצב. ותחשבו גם איזה השג זה כאשר הערבים מוכנים לוותר גם הם על חזון א"י השלמה ולהתפשר על גבולות 67 מבחינתם.
כתוב תגובה ל- לצאת מהשטחים
16
החיים זה לא מדע מדוייק
  EUROPA   9/03/03 17:58
עובדות היסטוריות והגדרה מדוייקת של כיבוש או לא,מחטיאים לדעתי את העיסוק בלב הסכסוך.
בכל המאמר לא צויין ולו פעם אחת את מה שכל ילד יודע שזה מה זה להיות ערבי בעיני הישראלים וחשוב מאוד להדגיש שמדובר בתהליך ארוך.
כמי שמכיר היטב את ההוויה שהיתה אחרי '67 ואילך,אני זוכר את ספרי הילדים מלאי הגזענות ואת היחס המתנשא של הישראלי הממוצע לפועל הערבי(המסריח, סכין בגב..),כל חייל או שוטר יכל לפתע להשתעשע להנאתו בפועלים בדרכם לעבודה,ואין דין ואין דיין. כל זאת בזמן שהפלשתינים כנועים ומשתפי פעולה (במשך שנים רבות).לא פעם שאלתי חברים במילואים,נראה לכם הוגן לנהוג כך?ולא פעם שמעתי את התשובה:אלה לא ירימו את הראש בחיים,הם מבינים רק כח.
יש לי בקשה אחת מכותב המאמר,עצום עיניך לחמש דקות ונסה לדמיין באמת את עצמך כפלסטיני מול הישראלים כפי שאתה מכיר ויודע ותאמין לי שלא יתחשק לך אחרי זה להתעסק בדיקדוק של הגדרות.
אל תשכח,האינתיפאדה באה מהציבור הפלשתיני ולא ממנהיגיהם ואנחנו סך הכל משלמים את מה שבישלנו ביהירות ובורות במשך שנים רבות.אל תלך רחוק ידידי,יש"ע זה כאן.
כתוב תגובה ל- EUROPA
17
תשובה ל-10.אתה ממשיך לסתום פיות
  פנחס   9/03/03 17:58
אתה לא מאפשר להשמיע דעה אחרת . אתה עצמך שקוע אובססיבית בביצת ההלקאה העצמית. צא מזה. תתחיל לחשוב שכדאי גם להאזין לדברים אחרים מאלה שהביאו עלינו את הצורך להשתלט בכוח על מאורות הרצח והטרור. חזור להתחלה. אל הימים שלפני 1967. היה להם לא רע לערביי השטחים. לא שמענו על שום רצון שלהם למדינה משלהם. גם לא קראו להם אז- פלסטינים. אוטונומיה הייתה משאת נפשם עד שבא השמאל הישראלי ויוסי ביילין וחבר "חכמיו", והציעו להם מדינה מבלי שהעם נתן את הסכמתו. במדינות אחרות היו מתייחסים לכך כאל בגידה. ממתי מחליטים על גורלו של עם או גורלה של מדינה מבלי לשאול את העם.
כתוב תגובה ל- פנחס
18
15 טועה ומטעה
  חזי   9/03/03 18:07
מי שהביא את המצב הזה של "סגר ופחד מוות" הם הפלשתינים עצמם.הם פתחו באינתיפאדה וגרמו לנו להיכנס לשטחים כדי להילחם בטרור.הם היחידים שיכולים לשנות את המצב ולא ישראל שניסתה גם את המדיניות של אי תגובה אחרי הפיגוע בדולפינריום ולאורך התקופה ששרון קרא לה "גם איפוק זה כוח" שבה ישראל לא הגיבה ובכל זאת הטרור נמשך.חוץ מזה
ב- YNET כתבו שסקר ברשות הראה ש-96%
רוצים להפסיק את הפיגועים מעבר לקו הירוק מה שאומר שהם הבינו שהם מפסידים ורק בכוחם להפסיק לפגע ולשפר את המצב.
דבר אחרון:הם מעולם לא הסכימו כמו ש-15
טוען לוותר על חלק כלשהוא של א"י והם
גם רוצים להחזיר לתוך ישראל את כל הפליטים.
כתוב תגובה ל- חזי
19
ל 13
  סימבה   9/03/03 18:10
נכון שחלק מהערבים הטוענים לנוכחות "מדורי דורות" משקרים שכן הרבה מהם הם נודים מארצות שכנות שבאו לחפש עבודה עם בנית הרכבת הטורקית והפיתוח הבריטי לאחר 1918. אבל זה לא משנה עובדתית שהם כאן ועלינו לטובתנו להיפרד ויפה שעה אחת קודם. מאחר והעברתם לירדן אינה נראת מעשית, הפתרון היחידי הוא חלוקה עם גדר.
כתוב תגובה ל- סימבה
20
תגובה ליהודה דרורי
  אבי   9/03/03 18:14
אתה איש חכם ונגעת כנראה מנקודה שמלאנית רגישה. הבעייה היא ידידי שהשמאל הישראלי כה עיוור עד שהו לא רואה אפילו מה הוא כותב.
חזק ואמץ ידידי אתה איש כלבבי
כתוב תגובה ל- אבי
21
מלחמת ששת הימים
  רמי   9/03/03 18:29
כל מה שנכתב אמת לאמיתה.
רק להוסיף פרט חשוב.מלחמת ששת הימים נכפתה עלינו.כל צבאות ערב פתחו במיתקפה מתואמת במטרה להשמידנו.המלך חוסיין הוזהר שלא להצטרף,חשב שיפסיד נתח מהעוגה.כל מדינות ערב הובסו וישראל כבשה את מה שמכונה שטחים.
כתוב תגובה ל- רמי
22
באמת שהרוב כאן צודק אבל .....
  נעם   9/03/03 18:32
הגענו למצב לא סימפטי , וגם הצבא הטוב ביותר צריך לפעמים לשפר עמדות בכדי לנצח
צריך להגיע חהסכם הטוב ביותר שאפשר
לאחר הכן להגן עליו בכל אמצעי אפשרי
כתוב תגובה ל- נעם
23
עיוות המציאות
  ברק (לא אהוד)   9/03/03 18:48
מה שקרה ב-67 היה כיבוש הגדה המערבית ורצועת עזה על ידי ישראל. נקודה. מאז 67 יש שם שלטון כיבוש ישראלי במסגרתו ככל שגברה התנגדות הפלשתינאים אליו חלה החמרה ביחס ישראל אליהם. איני מודע למה היה מצבם לפני 67. אבל אין לי ספק שנהלו חיים אזרחיים רגילים ללא עוצר ומעצרים וכיו"ב. אין לי ספק שהיום הם מנהלים מלחמת עצמאות נגדנו. נכון שחלקם רואים גם בישראל שממערב לקו הירוק שטח כבוש אך גם ביננו כאלה הרואים בחזון ארץ ישראל השלמה חזון לגיטימי. נכון להיום אנו שולטים ללא מצרים ב-3500000 מליון פלשתינאים. שמים אותם בעוצר השכם והערב יורים בכל מה שזז ולא מפסיקים לחטוף בעצמנו. ברור שמצב זה רע לנו ורע להם ואסור שימשך. ברור שהפתרון הטרויאלי הוא שתי מדינות לשני עמים ואין לי ספק שאם תקום כאן הנהגה אמיצה שתוביל לכך - כמו שמצנע התכוון. נופתע מהמהירות בה יתקבל הפתרון הזה גם על ידי הפלשתינאים. נכון הם דחו אותו ב-2000 ופתחו באינתיפאדה - דבר נורא מבחינתנו אך הרבה יותר נורא מבחינתם. ברור להנהגתם היום שהאינתיפאדה האלימה הזו מרחיקה אותם ממדינה ולא מקרבת. אם נשכיל לנצל הבנה עכשווית זאת לחזרה למו"מ נגלה שהמרחק מסיום הסכסוך קרוב הרבה יותר ממה שנדמה. הבעיה היום אינה הפלשתינאים אלה הממשלה הימנית הקיצונית ששולטת בנו יותר משנתיים ולגביה נצרים והטיילת בחברון חשובות מהכל. ועל מזבח נצרים ובנותיה מוקרבות החברה והכלכלה הישראלית. אנו החזקים ובידנו כל הקלפים. אומרים לנו אבל אהוד ברק כבר הציע הכל. אולי. אבל אין לי ספק שהיום הפלשתינאים יקבלו בשמחה את מתווה קלינטון (שמפת הדרכים כלל לא רחוקה ממנו). אנו משוועים למנהיגות ישרה ואמיצה שתוביל אותנו קדימה לפתרון ולא למנהיגות חסרת חוט שדרה שהדבר היחידי שהיא יודעת לעשות זה לספק את יצר הנקמה הנמוך ביותר ותו לא!!!
כתוב תגובה ל- ברק (לא אהוד)
24
ימותו הכובשים
  מחמד   9/03/03 18:53
הסוף קרוב
כתוב תגובה ל- מחמד
ביזיון מס 24
  קארין   14/03/03 19:44
הנכם מאכלסים את מדינתו אך ורק כי אנו נותנים לכך אישור, אם הנכם מרוצים קומו ולכו אף אחד לא מחזיק אתכם כאן. המדינה הזו אינה יודעת לפעול שכן במדינה הגיונית במצב הקיים היה צורך לנתק את כל יהודה שומרון ועזה וכל מתנגדי ושונאי המדינה מחשמל, מים וטלפון, ועכשיו נראה מי רוצה אתכם וידאג לכם, בשום מדינה לא תקבלו מה שמדינת ישראל נותנת, ראיתם מה קרה למתנגדי ירדן וסוריה - עליהם לא ריחמו!!!!!!
כתוב תגובה ל- קארין
25
לרון מחיפה מס' 5
  יוסי   9/03/03 19:15
כנראה אתה לוקה בחוסר הומור משווע,או
חוסר הבנה במקרה היותר גרוע. הכוונה
להתיחסותך ליהודה דרורי. תקרא טוב ועד
הסוף(!) ואז אולי תבין שהוא בעצם מסכים
עם כל מילה. גם אני.
כתוב תגובה ל- יוסי
26
כיבוש לא כיבוש, מה זה משנה?
  SL   9/03/03 19:16
טוב, בסדר, אז לא כיבוש. אז מה!? זה משנה משהו?
אמנון נתלה במילה או במלל של חלק מאנשי השמאל על כיבוש כאילו אם נגדיר את השתשלות העניינים בתור שחרור זה ישנה לנו משהו.

בשורה תחתונה המצב הוא המצב.

ועכשיו יש שתי גישות - נצליח לחסל את הטרור ונמשיך לשבת ביהודה שומרון וחבל עזה לנצח נצחים והערבים יתרגלו...
או ... אתם יודעים מה, אין ממש צורך לומר את הגישה השניה כי הראשונה כל כך אבסורדית.

טוב, לחובבי האבסורד, נניח שהם יתרגלו.

שלשה מליון ערבים ממשיכים לחיות יחד איתנו? (יותר משני מליון בשטחים ויותר ממליון בתחומי הקו הירוק).

מתי לדעתכם יהיה ראש ממשלה ערבי לישראל?

לפי קצב הגידול הטבעי - בסוף העשור הזה (סימוכין מכון ואן ליר נייר עמדה מדיני).

אה, טרנספר. OK בטח. עכשיו באמת הגענו למחוזות ההזויים של הימין הקיצוני.
כתוב תגובה ל- SL
27
עם יהודים כמו השמאל.......
  אודי   9/03/03 19:17
כתוב תגובה ל- אודי
28
תשובה לאירופה מס' 16
  יוסי   9/03/03 19:22
אתה טועה בגדול. הפלשתינים לא מתקוממים
מעצמם. מנהיגיו הם שמסיתים אותו. ראה
מקרה מנהרת הכותל, ראה מקרה שרון בהר-
הבית. אני כימני מתון, חושב שהפלשתינים
היו מזמן רוצים להיות רחוק ממצבם הנוכחי
אלא שמשטר הטירור של ערפאת מפיל פחדו
גם עליהם.
כתוב תגובה ל- יוסי
29
על עיתון הארץ...
  יוסי   9/03/03 19:26
כתוב תגובה ל- יוסי
30
לחזי, 12 , סוף סוף
  יוסי   9/03/03 19:29
ועוד פרופסור מהאקדמיה. תמיד חשבנו
שהשמאל זה אקדמיה ואקדמיה זה שמאל וימין
הם רק צ'חצ'חים...
והנה בא פרופסור וקול ימין בוקע מגרונו.
אני מקווה שלא ינדו אותו באקדמיה כמו
שבחו"ל מנדים את אקדימנו השמאלנים...
כתוב תגובה ל- יוסי
31
לכל יפי הנפש
  חיים אופיר   9/03/03 19:29
א. ב-67 יצאנו למלחמה שנכפתה עלינו.
ב. "הפלסטינאים" מעולם לא דרשו ולא קיבלו עצמאות לא ממצרים ברצועת עזה ולא מירדן בגדה.
ג. מחנות הפליטים נשארו במקומם ובמצבם במשך שנות שלטון המיצרי והירדני. אחרי 67 נעשה נסיון ישראלי רציני לשכן אותם מחוץ למחנות. ההנהגה הפלסטינאית התנגדה ואסרה על תושבי המחנות לשתף פעולה.
ג. עצם התנגדותו של ערפאת לחתום על הסכם המכיר בגבולות ישראל והכרה בישראל מוכיחה את "אמיתות" כוונותיו.
ד. מדוע מעולם לא פרצה אינתפדה נגד השלטון במצרי או הירדני? התשובה היא כי אז הם היו מושמדים.
ה. המצב הנוכחי הוא בעיקרו באשמתם. היינו מחוץ לערים אחרי הסכם אוסלו. ואי אפשר היה להשאר במצב זה אחרי כל כך הרבה פעולות טרור והתאבדויות.
ו. החמאס והג'יהד מצהירים בריש גלי שמטרתם להשליך אותנו לים. הנימה לא השתנתה מאז מלחמת השחרור.
ז. כל יפי הנפש למיניהם שוכחים שכביכול גם רמת אביב שייכת לפלסטינאים שגורשו ממנה במלחמת השחרור. מה ההבדל בין אז להיום?
כתוב תגובה ל- חיים אופיר
32
לסימבה.13
  יוסי   9/03/03 19:37
ומי יתקע שמעבר לגדר הם ינוחו על זרי
דפנה או על מחרטות לייצור כלי משחית?
ונניח שנסגור עליהם מכל העברים בגדר?
נו אז מה? אז יקומו השמאלנים ויזעקו
איזה חוסר הומניות!... מכניסים עם שלם
לגיטו ענק!...(בקונוטציה מאוד מסוימת)
ועוד "פנינים" כאלה ואחרות.
כתוב תגובה ל- יוסי
33
מחמד 24 יקירי...
  יוסי   9/03/03 19:39
שמת לב שאף אחד אפילו לא התייחס לדבריך?
כתוב תגובה ל- יוסי
34
מחמד אני מסכים איתך---ימותו הכובשים
  מוטי כהן   9/03/03 19:51
מבחינתי הכובשים הם הסורים שכבשו את לבנון, החוראנים שכבשו חלקים מארץ-ישראל, השבטים הבדואים שכבשו שטחים נרחבים בעבר הירדן ובנגב--כולו--כולו כובשים . תודה אתה מאחל לכל הכובשים שימותו והלוואי וכך יקרה. אתה באמת בחור אמיץ רק שתזהר מהחמאסניק עם סכין מאחוריך..לגבינו, תזכור, אנחנו היהודים שיחררנו את יהודה ושומרוןועזה מהמצרים ומהירדנים שכבשו את השטחים האלו ב-1948
ובאמת ששיחררנו את השטח ב-1967 הרבה מהם מתו כמו בקללה שלך...
כתוב תגובה ל- מוטי כהן
35
תגובה ל"שפנים" למיניהם
  אורי נטע   9/03/03 20:11
למשתפנים המפחדים להזדהות בשמם שלום.
הבעיה הדמוגרפית מטרידה אותכם כפי שכתבתם. כל מה שאמרתם בקשר לפערים התרבותיים נכון גם לגבי הערבים אזרחי ישראל. כדאי לכם להסתכל צעד אחד קדימה ולראות באתר של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את המגמות שהולכות להשתנות בצורה מאיימת החל מ 2005 אז צפויה להסתיים השפעת העליה מרוסיה וקצב הגידול של האוכלוסיה הערבית בגבולות 66עומדת לגדול פי 2!!! שימו לב חביבי פי שניים!! בשנת 2030 שזה בעוד 27 שנה הערבים עתידים להגיע ל קרוב ל 30%
שזה אם אתם חלשים בחשבון, כוח אלקטורלי פוטנציאלי של 36 חברי כנסת. האם הצעתכם היא בתוקף להפרדה גם מערביי ישראל או שאתם מהצבועים שחושבים שזה ערבים "אחרים"

כמו כן כדאי לכם לקרוא כמה ספרים(הבנתי שאתם אוהבים היסטוריה) על איך לבנוןן הפכה מ"שווצריה של המזרח התיכון" למגרש אימונים לשפלים שבמרצחי העולם משחר ההיסטוריה האנושית, כשהמוסלמים הפכו לרוב.

נכון כמו רוב השמאלנים האנטי ציונים אני מסכים שהכיבוש משחית שלא היה צריך לכבוש ולשלוט ------ אלא לגרש.

כדאי אולי ללמוד מניסיון של הצכים: מיעוט אירידנטי נאצי במערב צכוסלובקיה, שרצח ראש ממשלה ושרים, מצא את עצמו אחרי המלחמה בגרמניה ומאז ועד היום אין לגרמנים כל תביעות לגבי אזור הסודטים

אולי עוד לא ניסינו הכול. במקום לגרש יהודים כדאי אולי לגרש ערבים?

לא חייבים את כולם בבת אחת. מה דעתכם על גירוש ערביי רפיח לגואנטנמו שבקובה (כתגובה על גירוש מחבלים מאמריקה לעזה) ולגדוע באחת את התעבורה החופשית של נשק ממצרים (שלום? זוכרים? מורשת בגין?)
כתוב תגובה ל- אורי נטע
36
טיפול במושג הלא נכון
  יעקב נ.   9/03/03 21:48
אמנון יוגב עוסק לשווא במושג הלא נכון. המושג הבעיתי אינו "הכיבוש" אלא "פלשתינאים". מבחינה היסטורית, תרבותית אתנית ופוליטית אין דבר כזה עם פלשתינאי ומעולם גם לא היה. זה הוא עם מלאכותי ומפוברק ומה שקרוי בפי כול "פלשתינאים" אינם אלא ערבים סתם שכן אין הם שונים במאומה מאחיהם בשאר מדינות ערב. לא בשפה , לא בדת לא בתרבות ולא בשיוך האתני. למי שאינו יודע או מיתמם השם פלשתינה ניתן לא"י ע"י הרומאים.
ועכשין לפיתרון הבעיה "הפלשתינאית":הוצאת כל הערבים מתחומי א"י המערבית ויישובם בא"י המזרחית ובצפון סיני. זה צריך להעשות כפרוייקט בין-לאומי ובמימוןאמריקאי ואירופי בדומה לתוכנית מארשל ששיקמה את אירופה לאחר מלחמת העולם השניה.
דרך אגב גם הנשיא האמריקאי פ. רווזוולט תמך בפיתרון כזה.
כל פיתרון אחר יביא לחורבנה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ציונית בתוך מספר דורות. מי שרוצה בכך שיקום!!
כתוב תגובה ל- יעקב נ.
37
שטיפת מוח לא תעזור לנו
  ג. אביבי   10/03/03 00:26
על פי פרופ' יוגב: "מלחמת ששת הימים .... הכיבוש של הפלשתינים על-ידי המצרים והירדנים הסתיים והומר בממשל צבאי ישראלי".

וכי מהו הממשל הצבאי הישראלי? לא כיבוש?, ויהיו הסיבות צודקות ככל שיהיו - מה עשינו 30 שנה בשטחי יהודה ושומרון? לא כבשנו ודכאנו עם אחר?? האם תושבי השטחים רצו את הממשל והנוכחות שלנו שם?

אכן צריך להכות באויב האכזרי, צמא הדם שאיבד צלם אנוש ושקוטל בנו ללא נקיפות מצפון, ואף לתבוע ממנו מחיר יקר מאד על אכזריותו וחוסר אנושיותו. רק כך נשרוד (אפשר ללמוד את הלקח מתגובת בריטניה לבליץ הגרמני במלחמת העולם השניה).

אולם, הסכסוך בינינו לפלשתינאים איננו סיפור על מאבק של העם האולטימטיבי (אנחנו) נגד ישות שהיא "בעיה" (רק לא עם) - יש כאן הרבה גווני ביניים. הפלשתינאים הם היחידים שיכולים להחליט אם הם עם או לא, כשם שהתנועה הציונית החליטה לגבי היהודים.

כמה חבל שאת התעוב, המוצדק, שאנו רוחשים כרגע לפלשתינאים מנצלים משכתבי היסטוריה ושוטפי מוח למיניהם. סילוף העובדות לא יועיל לנו במלחמה הצודקת נגד הטרור הפלשתינאי.
כתוב תגובה ל- ג. אביבי
38
זה תענוג, זה תענוג, תחי ישראל !!!
  דוד כהן   10/03/03 04:20
אני כבר כותב על הרובוטים השמאלנים הרבה זמן ובהרבה פורומים.
יש מקומות שלא הרשו לי לכתוב את האמת, שהאויב הם יהודים ולא ערבים.
היו מקומות שלעגו לי ותקנו אותי כאילו אני טועה.

סרבו להבין שבעשור האחרון נולדה ברית טמאה בין השמאל העולמי והאיסלם העולמי, וראש הגשר הבולשביקי במזרח התיכון וסניפו בישראל רוצה להשמיד את מדינת ישראל ולהקים במקומה את ""מדינת כל אזרחיה""


מעטים מאד ממעמד האקדמאים העיזו לפתוח את פיהם ולכתוב * עבור * עם ישראל. החובה של האקדמאים היתה להשמיץ את ישראל, ולא, הם ינודו ע'י הבולשביקים השולטים בכל ענפי החיים של המדינה הזו
ועדיין שולטים בכל עמדות הכוח, ובתקשורת, וכו.וקוראים לעצמם ""אליטות המדינה""

מעולם לא ראיתי לפתע שפע כזה של אקדמאים ואנשי רוח שהם נאמנים לעמם פותחים את פיהם ומציינים את האמת, שאנו היהודים הם הקרבן """הכפול""" כאן, אנו קרבנם של הערבים וקורבנם של הבולשביקים שעומדים מאחוריהם ותומכים באויבי העם והמדינה.

כרגיל, כשיש מאמר כזה מאקדמאי שמספר לעם את האמת על המצב, אז מתאסף ערב רב של שמאלנים, מביאים אותם למאמר כנראה באוטובוס ונותנים להם מחשבים שיכתבו התנגדויות בסיטונות, כמו שמביאים אותם באוטובוס להפגנות, להפגין נגד "ישראל האיומה" "הקלגסים של צה'ל" "הכיבוש הזוועתי" ועוד ועוד.

במאמרים הפרו יהודים לאחרונה אתה רואה רשימה ארוכה של מגיבים שאם תקרא אותם בעיון תראה אחידות בתגובותיהם, ותראה שהם אולי כתובים ע'י אדם אחד או מוצאם ממקור אחד,ומטרת התגובות תמיד
* הכל נגד היהודים * הכל נגד המדינה... אנו תמיד הרעים... וסוכני אירופה האנטישמית בישראל הם הטובים שדואגים למחמוד המסכן.


בתוך רשימה ארוכה של מגיבים אתה רואה בודדים שמתנגדים למגיבים של השמאל, ודבריהם של אלו שאינם שמאלנים מהוססים, כאילו אינם מכירים את הנושא, או אולי מפחדים להביע דעתם.

אבל לאחרונה. ויש להודות לאתר NFC על האירוח שיואב יצחק נותן גם ליהודים, כבר רואים לא רק אקדמאים שמשמיצים את עמם, אלא אקדמאים שמעיזים לסנגר על עמם.!

גם חוג המגיבים כה השתפר, ונעשה לרשימה ארוכה ומרשימה של יהודים ממש שמצאו את לשונם ומשתמשים בה, יהודים שלפתע פתחו עיניהם לראות מי הוא האויב האמתי.

אם לצעוק: "" די לכיבוש "" אז הכיבוש הוא כיבוש המוח של יהודי ישראל ע'י הבולשביקים השולטים בעם, ולא חדלו משלטון זה אפילו היום לאחר בחירות כל כך ברורות.

ברוכים הבאים ליהודים שהצטרפו למעגל המגיבים, עבור עם ישראל ויהודי ישראל !!! זה יראה לבולשביקים היהודים, הפרו ערבים, שאנו יודעים מי הוא האויב.

זכור ושמור:
'דע את האויב' הוא חוק ראשון להישרדות.
כתוב תגובה ל- דוד כהן
39
lhiot im am aher
  solomon   10/03/03 04:37
ayudim lo yodim lhiot im amim ahirim.vim lo ayu palestinian veayu am aher ayta ota baya.adat aortodoxit oreset et aham aze.
כתוב תגובה ל- solomon
40
מוחמד 24
  אסי   10/03/03 06:34
תת רמה ופרמטיבי שכמותך - חזור למערה/ליער מהם יצאת !!
כתוב תגובה ל- אסי
41
יוגב תומך בארגון טרור
  יוסי כהן   10/03/03 09:15
את האדון יוגב יש להעמיד לדין על הסתה לגזענות. כן יש לחקור קשריו לארגון הטרור כך.
מבייש את NFC לפרסם כתב שטנה שכזה ההולם יותר את אתר כהנא.
כתוב תגובה ל- יוסי כהן
42
ישר ולעניין
  שמעון   10/03/03 09:52
הניתוח של הכותב מדוייק אך מגיע מאוחר מידי. רוב הציבור יש להם בעיה בהבנת הנקרא וממילא יתקשו לקרוא ניתוח מעמיק הכולל כל כך הרבה מלל. מה שיקלט אלו הכותרות הקצרות והשטחיות הפורטות על נימי הרגש.
כתוב תגובה ל- שמעון
43
ליוסי כהן 41
  ליש   10/03/03 10:13
צריך לשפוט אותך על שהצבעת בעד תהליך אוסלו וגרמת למוות ברשלנות.
כתוב תגובה ל- ליש
44
תגובה ל26 SL
  ישראל   10/03/03 10:42
הטיעונים השקריים של השמאלנים פשוט מהממים. בא נחשוב לרגע שנסיים את ה"כיבוש" וניתן לפלסטינים את "כל" השטחים שהם דורשים. אז עכשיו פתרנו את בעיית הדמוגרפיה הערבית, נכון???
שקר וכזב!!!
מה עם ה"ערבים הישראלים" שחיים במדינת ישראל עם אזרחות מלאה ועם אחוז ילודה פי 2.5 מהישראלים??? אז תגיד לי, מתי יהיה ראש הממשלה הערבי הראשון בישראל? הא? אתם השמאלנים פשוט משקרים במצח נחושה. משתמשים בנתונים של אמת כדי ליצור טענות שקריות! בהתחלה זו היתה הטענה התמימה והמוסרית כאילו "שלום עושים עם אויבים." אחרי שנגלה השקר שבטענה מתחסדת זו, עברתם לטענה מתחסדת חדשה: "די עם הכיבוש." זה כבר לא עניין של "שלום עכשיו," רק מתי-מספר הוזים נשארו עדיין שבויים בקונספיה הזו. לא! המנטרה החדשה היא, "הכיבוש משחית." אבל אחרי שגם השקר הזה מתחיל להתנפץ לכם בפרצןף, בעזותכם הנחרצה, מיד תפסתם לכם עלה-נידף חדש בנסיונותיכם הבלתי-נלאים לטשטש את דעתם של אזרחי ישראל מהאג'נדה האמיתית שמסתתרת מאחורי ההתחסדות והצדקנות והסלחנות שלכם כלפי טרוריסטים אכזריים שרוצחים בנו ללא הרף עד שיצליחו להשיג את מטרתם המוצהרת!! השמדת מדינת ישראל. אבל אחרי 10 שנים של רמאות ושקרים העם מתחיל להתעורר ולהבין את האסון שאתם מנסים להמיט עלינו! והאג'נדה הנסתרת שלכם מתחילה לבצבץ מתחת למסווה הרמאות וההתחסדות השקרית. האג'נדה שלכם פשוטה, אתם רוצים לחיות במדינה לא של "ישראל," אלא במדינת "כל אזרחיה." אתם לא רוצים מדינה יהודית! ותעשו כל שביכלתכם שמדינת ישראל תהיה מדינה של "לא יהודים." אתם תושיטו לשטן יד לשלום, אבל לעולם לא תושיטו יד לשלום לאחיכם היהודים שרוצים לחיות בשלוה במדינתם שלהם כיהודים!!!
כתוב תגובה ל- ישראל
45
ממתי מצנזרים פה תגובה (מס' 34)
  מוטי כהן   10/03/03 11:17
אמרתי למחמד שאני מסכים איתו בקללתו: ימותו הכובשים. ציינתי שהקללה הזו עבדה יפה ב-1948 כשהרגנו לא מעט מהכובשים העירקים,הירדנים,הסורים והמצרים שניסו לכבוש אותנו..אמרתי שמגיע גם לכובשים אחרים פה למות..כמו הסורים בלבנון, החורנים, והבדואים שפלשו לירדן ולנגב.
מה פה לא בסדר?
כתוב תגובה ל- מוטי כהן
46
יוסי כהן (41) קרא את תגובה מס' 1
  אביגיל   10/03/03 11:21
לא רק שאתה לא אורגינלי, אתה פטתי..העם הזה תקע לכם בעיטה כזו בישבן שעד עכשו הנעל נשארה תקועה שם..זה כואב לא כן..
כתוב תגובה ל- אביגיל
47
SOLOMON ATA IDIOT MUSHLAM
  נוסטרדמוס   10/03/03 11:27
העם היהודי שרד יותר מ-2000 שנה כי הוא ידע לחיות עם עמים אחרים--שעור הסטוריה מספר 1.
בשעור הסטוריה מספר 2 נשאל: עם איזה עמים שהם לא מוסלמים הצליחו הערבים או המדינות המוסלמיות לחיות אי-פעם בשלום ?
כתוב תגובה ל- נוסטרדמוס
48
ההשכלה לא הפריעה לאף אחד להשאר בור!
  הקורא בשער   10/03/03 13:18
בלי שום ספק אתה אתם דתי ואיך אני יודע זאת מבלי שפגשתי אותך אי פעם. רק אדם שלמד גמרא עד שנשתבשה דעתו יכול לצאת בפלפולים כאלה. זה בדיוק מה שהגמרא טובה בו זה להפוך שחור ללבן ושקר לאמת. יש שלושה סוגי דתיים - בורים, מושחתים וצבועים ברור לעין לאיזה סוג אתה שייך!
כתוב תגובה ל- הקורא בשער
49
בחוק למדעי המדינה או יחב"ל לא היה..
  הקורא בשער   10/03/03 13:22
עובר שנה ראשונה...פרופ' לאשפתות!
כתוב תגובה ל- הקורא בשער
50
גיליתי דבר נוסף מעניין...
  הקורא בשער   10/03/03 13:32
לפי כתובת האמייל שלך פרופ' נכבד אתה ממכון וויצמן. מה אתה מלמד שם...שהעולם נברא לפני 5700 שנה? שכולנו ילדיו של אדם? שאת כל החיות בעולם הכניסו לתיבת נח? שכל השפות נוצרו במגדל בבל? צבוע זאת מחמאה בשבילך!!
כתוב תגובה ל- הקורא בשער
51
תגובה ל 44 ישראל
  SL   10/03/03 13:49
אתה קראת את מה שכתבתי? כי לפי מה שאתה כותב לא נראה לי. הרי אני כתבתי בדיוק מה שאתה אומר. משום מה אתה אתה קורא מה שאני כותב וכותב תשובה כאילו כתבתי בדיוק ההיפך.

למשל:

אני כותב שיותר משלשה מליון ערבים חיים בישראל ובשטחים (מליון בתחום ושני מליון בשטחים) ולפי קצב הגידול הטבעי שלהם הם יהיו הרוב עד סוף העשור ולפיכך בשיטה דמוקרטית הם ישיגו ראש ממשלה ערבי.

אתה עונה:
מה עם ה"ערבים הישראלים" שחיים במדינת ישראל עם אזרחות מלאה ועם אחוז ילודה פי 2.5 מהישראלים??? אז תגיד לי, מתי יהיה ראש הממשלה הערבי הראשון בישראל? הא?
===

אז בעצם אתה חוזר על מה שאמרתי אפילו יותר חמור. אז אני לא מבין מה הנקודה שלך.

עכשיו, תן לי להבין, אתה אומר שאתה רוצה להיות במדינה יהודית ולהחזיק 3 מליון ערבים בתוכה? ויותר מ 50% מהאוכלוסיה עד סוף העשור בתוך ישראל? מה בדיוק עובר עליך? כפי שזה נראה לי אם זו הדעה שאתה מחזיק - אתה לא רוצה מדינה יהודית.

ולמה אתה מתחיל להשתולל? "אתם השמאלנים" וכדומה. נראה לי שקצת נסחפת. אתה חושב שבצעקות תצליח לשכנע מישהו? ומה גרם לך לחשוב שאני שמאלני? הרי אני בדיוק כותב התנגדות למה שהשמאלנים אומרים בקשר לשימוש בטיעוני "כיבוש".

טוב, אז חוץ מלשחרר קיטור, מה בעצם אתה אומר שמשנה משהו? מה אתה מציע? להשאיר את המצב כמו שהוא? והפיגועים? לחיות איתם? להכנס בהם? אה, עד עכשיו לא נכנסנו בהם? וזה שינה משהו? אתה באמת מאמין שכיסוח מסיבי ישקיט את הפיגועים לטווח ארוך. כפי שנראה לי בעשור האחרון זה לא המצב ולא משנה באיזו עוצמה נכנסנו בהם. לי דוקא נראה שעל כל הרוג נוצרים שני שהידים.
אז מה בכל זאת אתה מציע טרנספר? או טרנספר מרצון? נראה לך ריאלי?

כדאי שפעם אחת תשב עם עצמך ותחשוב אם באמת מה שאתה אומר תואם את מה שאתה רוצה לפני שאתה מתחיל לכתוב.
כתוב תגובה ל- SL
52
ועכשו לגופו של עניין...
  הקורא בשער   10/03/03 13:50
רק אדם דתי שופט במושגים של עמים ותרבויות של עמים בצורה גורפת וגזענית כשלך. התנ"ך שופט כך 'מחה את זכר עמלק וכו'. אבל האנושות עברה כברת דרך מאז וכולנו יודעים שבתוך העמים יש אנשים ונשים וילדים וזקנים וטובים וגם רעים! להיות אנושי זה להכיר בעובדה זאת. אי אפשר לפתור את כל הבעיות בעולם בדרכי שלום ופיוס ולעיתים דרושה מלחמה לצערנו אבל השאיפה צריכה להיות לאפשר לאנשים לחיות חופשיים לפי אמונתם ותרבותם. המשפחות הערביות החיות בגדה ובחל עזה חיו פה לפני שהורי הגיעו לכאן מפרס ואולי גם לפני שהוריך הגיעו. העובדה שאין להם שלטון ואזרחות כל שהיא היא דבר פסול שדורש תיקון. הסיבות ההסטוריות והפרשנויות שלהם מעניניות כשלג דאשתקד. אי אפשר ולא ראוי לגרשם ולכן גם אם לא אוהבים זאת צריך לתת להם שלטון עצמי. אין צורך ללמוד פילוסופיה בשביל להבין זאת!!
כתוב תגובה ל- הקורא בשער
53
le 47
  solomon   10/03/03 14:54
ani lo ikra leha beshemon.take one to know one. abal lama anhnu rak 15 milion ainu tsrihim lyoy 100 milion.
כתוב תגובה ל- solomon
54
נוסטרדמוס מציע שתשאל את אלוהים
  to solomon   10/03/03 16:10
אתה שואל מדוע היהודים רק 15 מיליון ולמה הערבים 90 מיליון? כי אנחנו עם הבחירה!!אלוהים בחר בנו ורק בנו סתם לדפוק אותנו.. לענות אותנו ולהוציא לנו את הנשמה--מדוע ? כי גם אלוהים יהודי וזה מה שעושים יהודים אחד לשני..ואני עדיין חושב שאתה אידיוט מושלם מכיוון שאתה שואל שאלות כאלה--ואם אתה לא מאמין לי, תשאל בעצמך את אלוהים
כתוב תגובה ל- to solomon
55
תגובה ל51 SL
  ישראל   10/03/03 21:16
אנסה להסביר לך בקצרה (דבר לא קל). הרי כל הפיתרונות שהועלו ונוסו עד עכשיו, נראים כבלתי ריאלים. פיתרון (או ליתר דיוק, כישלון) ה"שלום" כבר נוסה. היום כמעט כל אחד יודע שהפלסטינים והערבים אינם מעונינים לחיות בשלום עם היהודים. נקודה. (ראה ערך השלום עם מצרים וירדן, אבל אין זה המקום והזמן להאריך.) פיתרון החלוקה גם כן נוסה. ב1947 היתה החלטת האו"ם 181 לחלוקה, היהודים הסכימו ואמצו את ההחלטה והכריזו על מדינת ישראל של היהודים לפי תוואי החלטת האו"ם, הערבים דחו אותה על הסף ופתחו במלחמה להשמידנו. במשך כל השנים מאז ועד היום הערבים הצהירו חזור ושנה והשתמשו במלחמות ומעשי טרור והדגישו כי הדבר היחיד שמענין אותם זה החזרת "כל השטחים הכבושים." תסתכל על המפה של המזה"ת שתלויה במשרדו של ערפאת, ותבין בבירור. אבל לא צריך להאריך פה בהסבר למה הם מתכוונים. המלחמה בטרור הפלסטיני הוא לא פיתרון ואף אחד לא מציג אותו כפיתרון. זו מלחמה שנכפית עלינו ע"י מעשי טרור זוועתיים שמתבצעים נגד אזרחי ישראל חפים מפשע. וצה"ל, במאמץ אדיר, נלחם בטרוריסטים שמתחבאים מאחורי נשים וילדים פלסטינים חפים, ולוקח סיכונים, כדי לא לפגוע בחפים. וגם בענין זה אין צורך להאריך. אז ניסינו הרבה, לקחנו ואנו עדיין לוקחים סיכונים עצומים. עשינו דברים שהם לא ריאלים בעליל! אבל ניסינו! כי אנשי שלום אנחנו, ושלא כמו הערבים, בכל הזדמנות שיש לנו אנו מנסים לפתור את הבעיה בדרכי שלום. וכל הטענות המתחסדות של השמאלנים כי לא ניסינו מספיק, לא נתנו מספיק, לא "התפשרנו" מספיק הם טענות שטוטיות ושקריות! ואחרי כל הנסיונות שעלו בתוהו (ובחיי אלפי בני אדם משני הצדדים) הגיע הזמן לנסות את מה שנשאר. רעיון הטרנספר לא חדש. בעבר הלא רחוק, כדי להגיע להסכמים, ולפתור בעיות אוכלוסין ולמנוע מלחמות אזרחים, השתמשו בטרנספר. לצערי, אין בידי את כל פרטי הנתונים (אני מקוה שמי מהקוראים כאן יוכל לעזור לי על ידי הצגת אתרי אינטרנט שאפשר למצוא בהם נתונים בנידון. אנסה להציג מידע מעודכן בעתיד). ה"טרנספר" הוא לא פחות ריאלי מאשר להביא חבורה של טרוריסטים רוצחים לתוך מדינת ישראל, לתת למנהיג הרוצחים "פרס נובל לשלום" וגם תואר וכבוד של נשיא, וגם לתת להם נשק ולסמוך עליהם ש'הם ילחמו בטרור בלי בג"צ ובלי בצלם.' אפשר לנסות להתחיל את ה"טרנספר" בהסכמה ובמתן פיצויים. אני לא משלה את עצמי שזה יהיה כל כך פשוט. אבל אני בטוח שרוב הפלסטינים שחיים תחת השפלה מתמדת של רודנים אלימים כערפאת ושותפיו, ששודדים את כספי הפלסטינים שחיים בתנאים של גטו, במחנות פליטים בכפיה, יקפצו על ההזדמנות לקבל תמיכה נאותה ולהתחיל חיים חדשים ב'מקום חדש,' תחת משטר דמוקרטי, ללא הרודנים, אנשי המיליציות וכנופיות השבאב למיניהם. יש עדיין הרבה לומר בנידון, אבל תקצר פה היריעה מלהכיל (וגם מזמן עברתי את גבול הזמן שקצבתי לתגובה זו.)
כתוב תגובה ל- ישראל
56
פרופ' יוגב ראית מה עשה לך יואב יצחק
  גדעון אבי-גיא   10/03/03 21:59
יואב יצחק החליט לשנות כנראה כיוון שמאלה..בד"כ הוא מכניס מאמרים לפי סדר של ראשון ראשון ואחרון אחרון אבל הפעם הוא חרג פתאום ממנהגו דחף לפניך מאמר של השמאלנית התורנית שלו (מאמר שלישי שלה השבוע..) שבאה לנסות ולנטרל את האפקט הנהדר של המאמר שלך.זה לא יצליח. קרא את המאמר העלוב שלה (ראה שם גם את תגובתו של יהודה דרורי) ותבין שלא הכל הולך על מי מנוחות עם ההגינות העתונאית שיואב יצחק כל כך מתפאר בה.
כתוב תגובה ל- גדעון אבי-גיא
57
38 מהרסיך ומחרביך ממך יצאון
  מרדכי היהודי   11/03/03 00:40
הבעיה שלנו שהתקשורת נותנת רעיונות לפלשתים הרי מי חשב על "זכות השיבה" שים לב למילים או "המעבר הבטוח"...הם הפלשתים ימח שמם וזכרם לא אומרים ישראל אלא הציונים, האויב מה אצלנו במקום כוחותנו -כוח ישראלי..אתה מבין התקשורת שלנו מהאו"ם האחד והיחיד זה אחימאיר שהעז ואמר אני לא מראין פלשתי לאחר פיגוע
ועוד הם לא יראינו את "רפול" או "איתם" או את "ביבי" את בילין ההומו כן..כי ""בילין"" יורקים עליו זה גשם....
כתוב תגובה ל- מרדכי היהודי
58
לכל יפי הנפש-חיים אופיר-31
  יעקב   11/03/03 11:32
ידוע כי ערביי ישראל מעוניינים בשיחות (אם בכלל)רק כדי לקיים את מצוות ההודנה. דהיינו להגיע למעין שביתת נשק כדי להתאושש ואח"כ כשירווח להם, להמשיך במשימה לסלק אותנו מכל שטחי ארץ ישראל, כולל רמת אביב ושיינקין. ברור גם שההתעסקות שלהם עם ההתנחלויות מסיחה אותם מלהתעסק מסיבית עם ישובי תוך הקו הירוק. רק להזכיר לכולם. גם לפני מלחמת ששת הימים, ערביי הגדה ועזה חדרו לישובי הקו הירוק וביצעו פיגועי דמים. היום הם עושים זאת בשטחים ואם "נחזיר" להם לדוגמה, את נצרים וחברון, הם יתחילו במקום אחר,והגייס החמישי-שלום עכשיו, יהפכו עולמות שנמשיך להחזיר להם ויגררו למאבק נגד מדינת ישראל גם את האיחוד האירופי. אז למה שהערבים לא ימשיכו?
הגיע הזמן להסיר את הכפפות. על כל פגז מרגמה, להשיב להם בהפגזת מרגמות, על כל טיל קאסם, להשיב להם עם מטח טילים. יהיו להם הרבה קורבנות? אין בעיות האיחוד האירופי יחד עם אנשי שלום עכשיו יסבירו להם במקום לנו שקיימת גם אפשרות אחרת להמנע מקורבנות, פשוט להפסיק להתגרות בנו. צריך גם להתחיל בהסברה בסיסית בעיקר אצל אויבינו, אנשי שלום עכשיו, שלעולם לא נצא משום שטח שהחזרנו לעצמנו במלחמת ששת הימים, ואין שום סיכוי שהאיחוד האירופי יוציא אותנו מפה. בודאי לא לפני שרוסיה תחזיר ליפן שטחים שכבשה מהם במלחמת העולם, או לא לפני שיחזירו לגרמניה שטחים שכבשו מהם באותה מלחמה ועוד ועוד. רק כאשר הערבים יפנימו את העובדה הסופית שלא נצא, רק אז, יש סיכוי להגיע עמם להסדרים כלשהם.
כתוב תגובה ל- יעקב
59
מידע ל-SL ול-ישראל. דמוגרפיה וטרנס
  יעקב   11/03/03 17:22
דמוגרפיה וטרנספר: המידע שהועבר לנו על ידי יוסי ביילין,שמעון פרס ודוברים ערבים, בדבר הסכנה הדמוגרפית, אינו מבוסס אלא נשען על הצורך להפחיד אותנו!הרצאה ששמעתי בפקולטה למדעי העתיד באוניברסיטת בר אילן, אומרת כי טענה זו אין לה שום בסיס מדעי. לעומת זאת, אם נסתכל אחורה, לתקופת קום המדינה, במיין האוכלוסין שנערך אז, היה חלקם של הערבים במדינה רק 19%.(אחרי הבריחה שלערביי ישראל). ואילו כיום, עדיין חלקם של הערבים בשטחה של ישראל הוא 19%.
ההרצאה טוענת גם שגם בעתיד זה יהיה כנראה היחס בין יהודים לערבים.ויש לכך סימוכין שתקצר היריעה מלהביאם כאן.
טרנספר: בתחילת המאה שעברה, הובאה לדיון בינלאומי הצעה לטרנספר בין אוכלוסיה טורקית ואוכלוסיה יוונית. הטרנספר בוצע והביא לשקט. מאז שתי האוכלוסיות חיות בשלום זו עם זו. יוזם ההצעה קיבל פרס נובל לשלום, ותואר לורד מבית המלכות הבריטי. מאז, על פי תקדים זה נעשו עוד חילופי אוכלוסין בין אוכלוסיות במקומות אחרים בעולם, כמו בין הודו לפקיסטן. וכן הזזת אוכלוסיה שלמה של טורקים מבולגריה חזרה לטורקיה, בשנות השמונים של המאה שעברה. העולם לא נפל מהרגלים, לא פרצו מלחמות והאו"ם לא הטיל סנקציות על אף אחד. שם אכן לא היו בולגרים שחשו אל האו"ם ואל האיחוד האירופי ודרשו ממנו להעניש את הבולגרים. אם תרצו אציע כאן הצעה להעברת האוכלוסיה הפלסטינית למקום אחר שרק ירווח להם מכך ומאד.
כתוב תגובה ל- יעקב
60
באיזה תחום הוא פרופסור?
  צבי   11/03/03 23:19
אם מותר לשאול, פרופסור יוגב - באיזה תחום הוא פרופסור?
כי אם זה בתחום משפט, הסטוריה, יחסים בין-לאומיים, או אפילו פילוסופיה - אזי מי שנתן לו את התואר צריך לכבוש ראשו כבת יענה באדמה. איכות הטיעונים ורמת ההצדקות שלו אינם שוים לאלה של תלמיד תיכון.
יש לקוות שהפרופ. יוגב הוא פרופסור לפיסיקה אטומית, וששם הוא מיטיב לעשות.
צבי
כתוב תגובה ל- צבי
61
בעית האפליה
  משה   12/03/03 08:05
מוזר שדוקא השמאלנים שוכחים מה שכבר קרה בהסכמי אוסלו
רק תזכרו מה שכבר יש לפלסטינים
וברגע שהם מפסיקים את הטרור -
1. יש להם ממשל עצמי + זכות בחירה!!!
2. יש להם כח צבאי.
3. הטנקים והחילים הישראלים יצאו מהערים הפלסטיניות (אולי הנסיגה הפעם תקח קצת יותר זמן).
4. יש להם תקציבים ושטחים ליישב בהם את הפליטים.

כל זה בלי משא ומתן אפילו !!!
כלומר, שאת הבעיות שהעליתם כבר פתרנו, ובכל רגע נתון הפלסטינאים יכולים לחזור לכך אם הם ירצו.

אבל כולנו יודעים שהם לא רוצים בכך.
נכון, הם לא מקבלים את כל יהודה שומרון ועזה, וגם לא את כל הסמכויות שהם רוצים.
זה המחיר של הבחירה השגויה והחוזרת שלהם במלחמה.
ושל העובדה שקיים כאן עם (ישראל) שעסק בפיתוח הארץ בזמן שהם עסקו בנסיונות רצח.
כתוב תגובה ל- משה
62
דמוגרפיה וטרנספר - עובדות, וסילופים
  ישראל   12/03/03 08:11
תודה לך יעקב על תגובתך. מקווה שיהיו עוד מגיבים שיתרמו בנידון. השמאל חי וניזון רק ע"י עיוות וסילוף האמת! והוא חוזר על השקרים שלו ברעש גדול ומצח נחושה ובתדירות גבוהה עד שהרבה, שלא מתמצאים בענינים, פשוט לוקחים את השקרים כעובדה, מחוסר תגובה נגדית נאותה ומספקת. חובה עלינו, אלה שלא נפלו בפח השקרים, העיוות והסלוף, להכריז מנגד ולגלות בפני כל, ולהתריע נגד השקר והסילוף.
בענין הטרנספר, ראשית, האם תוכל להפנות את הקוראים כאן לאתרי אינטרנט שמאשרים את מה שכתבת? שנית, אני לפחות, (ואני חושב שרבים פה כמוני) מאד מעונין לשמוע את הצעתך להעברת האוכלוסיה הפלסטינית. תודה.
כתוב תגובה ל- ישראל
63
ל-62. לישראל. הצעה להעברת אוכלוסין
  יעקב   12/03/03 12:01
לענין עובדות היסטוריות הנוגעות להעברות אוכלוסין שהתבצעו בעבר והביאו לזכיה בפרס נובל לשלום של לורד אנגלי שיזם זאת, אכתוב לך בקרוב. אך העברות אוכלוסין שנעשו בין הודו לפקיסטן לפני כ- 50 שנה, וכן העברת אוכלוסייה טורקית שלמה מבולגריה חזרה לטורקיה שהתבצעה רק לפני עשרים שנה, אלה דברים ידועים.
לענין הצעתי להעברת אוכלוסיית ערביי השטחים ויתכן אף חלק מאזרחי ישראל הערביים, הנה היא לפניך.
הצעתי נובעת מקביעה חד משמעית של הבנק העולמי כי ישראל ריסקה את הכלכלה הפלסטינית וההוכחה היא שערבי מהשטחים משתכר בממוצע 2 דולר ליום, אלא שהבנק העולמי לא בדיוק מאשים מפני שהוא מבין שישראל חייבת להגן על אזרחיה.
לפיכך זו הצעתי: הבנק העולמי ירכז השקעות של מדינות עשירות וישקיע בבניית ערי תעשיה מודרניות במדינת ירדן, שממילא הפלסטינים בה מהווים כיום קרוב ל80% מאוכלוסייתה. יבנו שם בתי מגורים נאים, בתי ספר, אוניברסיטאות, בתי חולים ובעיקר מפעלי תעשייה ענקיים כגון מפעלים להרכבת כלי רכב, לייצור מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מוצרי בניה וכן תעשיות נלוות. אפשר ליצור שם מקומות תעסוקה מכובדים למדי למאות אלפי עובדים שלכולם ירווח כלכלית(בודאי מעל
"2"דולר). הכלכלה הירדנית תפרח, המזרח התיכון יפסיק לתסוס בגלל ה"בעיה הפלסטינית", יהיה גם שקט תעשייתי במדינות ערב הסובבות אותנו וגם הטרור יאבד את כוחו במידה רבה. ברור שלמטרה זו צריך קודם כל לפתוח במסע הסברה נרחב בקרב כל הנוגעים בדבר. קודם כל צריך לשכנע את השמאל הישראלי, כיוון שהשמאל ישים גלגלים בכל תכנית המנוגדת לתכנית להשמיד את מדינת ישראל. אח"כ לשכנע את האמריקנים שתכנית כזו היא הפתרון היחיד במזרח התיכון. הם עשו את תכנית מרשל לאירופה ויודעים היטב איך תכנית כזו תחלץ את המזרח התיכון מבעיותיו. להסביר באמצעות האמריקנים למדינת ירדן ולמצרים. עיראק כבר לא תפריע וגם לא סוריה וערב הסעודית. לכולם ייטב. עכשיו צריך גם להוציא את המרצע מהשק. להסביר לערבים ולעולם כולו כי מדינת ישראל לא תתן בשום אופן שום מדינה לפלסטינים בצד המערבי של הירדן. לא תתן !!!
ואז לומר שוב לכל העולם שעתה יש הזדמנות לפלסטינים להשתכר בצורה מכובדת למדי, להייטיב את אורח חייהם ובעצם להקים פה מעין הונג קונג של המזרח התיכון-מעצמה כלכלית במדינת ירדן.
התכנית חייבת להתבסס על תנאי יסודי:ערביי ישראל עוזבים כאן את אדמותיהם ובתיהם-מוכרים בכסף לממשלת ישראל שלא ירגישו דפוקים ומקבלים חינם בית או דירה באחת מערי התעשייה המדוברות. הם מתחייבים בפני העולם שאין להם יותר שאיפות לאומיות במערב הירדן. כל זה יהיה אפשרי כאשר במהלך התמורות שיווצרו באזור כתוצאה מהמלחמה, יהיה שיתוף פעולה עולמי ואזורי להמעיט מכוחם והשפעתם של מנהיגי הפלסטינים. השפעה המבוססת אך ורק על אידיאולוגיית רצח והשמדת יהודים, עם חזון שלעולם לא יתקיים, לנפנף אותנו מכאן.
כל זה הוא בגדר רעיון שנשמע אולי אוטופי, אך יש לו בסיס והגיון. צריך רק קודם כל להעביר אותו בינינו, לשכנע את עצמנו להתחיל לעבוד על הרעיון וכמובן להכין אותו היטב ולהציג אותו קודם כל בפני האמריקנים. לדעתי, כיום, או לאחר המלחמה בעיראק, הם עשויים להטות אוזן קשבת, כי זו תהיה הדרך הזולה ביותר לפתור את הסכסוך במזרח התיכון ואת הטרור. צריך אולי להרחיב ולפתח את הרעיון אבל אין ספק שיש בזה ממש ולא רק אוטופיה. חן חן.
כתוב תגובה ל- יעקב
64
לישראל מ-62
  יעקב   12/03/03 12:18
נא קרא את 58. תרחיב את ספקטרום המחשבות שלך. תודה.
כתוב תגובה ל- יעקב
65
הטיפול בנושא הוא בעל אופי אקדמי
  למר צבי (60)   12/03/03 12:33
אם יש לך מה לומר, קדימה. אם לא, הפסדת. ייצגת את ה"שמאל" באי יכולת להגיב ענינית.
כתוב תגובה ל- למר צבי (60)
66
TRY TO CHANGE
  samyabid   14/03/03 19:23
TRY TO CHANGE. After two years of too much blood from the two sides. NO one of us feel that each of us are crazy. we lost many thinges.Ratheres pour ones from the two sides.NO mony. NOfood rather sufer.The leaderes say to us just wait we are going to WIN.. yes to win what. wait to kill rather. rather what. rather enemies.just you to wait.whatto wait you are stupidya samy wait to die like the others whom die before. WE MUST STOP THIS?????
כתוב תגובה ל- samyabid
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il