s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מראה
מאת: פורומים  |  20/04/2024
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
אלביון הנוכלת היא צבא מוחמד
  יסודו של דבר   22/05/16 21:07
הלך הזרזיר אצל העורב, שהרי אלביון הנוכלת היא צבא מוחמד - מבשרו (=רסול) של השטן (= אללה הוא הטוב שבנוכלים - קישור ) והשטן (א.ק.א. טריקסטר) הוא אבי אבות טומאת הנוכלות. ביבי קורה לשכמותם ברית המפסידים: לוזרס-ליג.
כתוב תגובה ל- יסודו של דבר
+
האם מישהו שם לב שבספר ליל הסדר
  טובית   24/01/16 14:30
הוא בראשון בערב? פסח לא יוצא בכלל בימים ב,ד,ו ולכן יום ראשון לא יכול להיות ערב חג
כתוב תגובה ל- טובית
-  לא אדו ראש ולא בדו פסח
  מיכל מירושלים   20/04/16 10:43
כך תזכרו מתי לא יחול ראש =ראש השנה ומתי לא יחול פסח.

את זה "גילו כבר לפני אמריקה".

שיהיה לכולכם חג כשר ושמח
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
+
חיסולו של רוצח הילדים קונטאר
  שבץ חלובה   28/12/15 08:31
היא מצווה מהתורה ואנו היינו חייבים זאת כלפי זיכרם של הילדים שנירצחו. גם עם נסראללה יש לנו חשבון דמים ארוך ואני בטוח שגם הוא על הכוונת שלנו. אני לא יודע אם הוא מודע לזה אבל הייתי מציע לו לשמור על הפה שלו סגור ולא להתגרות בנו כי הוא על הכוונת שלנו ועם הטכנולוגיות שישנן היום זה אפשרי לחסל אותו עם מינימום של סיכון מצידם של חיילנו. פעם היה צריך להתסכן כהוגן בשביל לחסל קרציה כמו נסראללה אבל היום זה יכול להעשות מטוות ארוך עם חימוש מדויק שנורה ממטוסים מטוות של מאות קילומטרים ואתה מת אפילו בלי לדעת שהנה זה הולך ליפול עליך. הנה אתה שוכב במיטה עם הזונה שלך ותוך כדי נופל עליכם במיטה טיל מונחה ומשבית את החגיגה כך שהיום המרחק בין החיים והמוות הוא קצר ביותר וכהרף עין אתה עולה למעלה לעולם שכולו טוב. אני בטוח שגם נסראללה מבין שהוא במיטה כבר לא ימות והוא מחפש את זה אז אם הוא דווקא רוצה אז ניתן לו את המתנה הזאת רצוי ערב יום העצמאות ה 68 שלנו אחרי הדלקת המשואות בהר הרצל. אני מתאר לעצמי שנסראללה מדמין לעצמו איזו לוויה יערו לו ברחובות ביירות ועצם המחשבה על זה משלחת גלי תענוג בגוו. גם אנחנוט נשמח לראות את תהלוכת הלוויה כשבראשה גדודי צבא החיזבאללה עם בנדנות ירוקות ופניהן מוכוסות במסיכות סקי כאילו היו לוחמי הגיהנום של הסיקים לפחות. אני קורא לממשלת לבנון להשתלט על צבא החיזבאללה לפני שיסחוף את המדינה הזאת למערבולת דמים כי בפעם הבאה נכבוש עוד פעם את דרום לבנון אבל הפעם נגרש ממנה את כל התושבים ונקים שם ישובים שלנו כמו ברמת הגולן וברגע שיהיו שם ישובים שלנו ואף ערבי שלכם לא ישאר אז הלך עליכם והאזור יסופח אלינו עד הליטני שאת מימיו נעביר לנגב שלנו ולירדן כמתנה על זה שהם ילדים טובים. אם מחלקים מחדש את המזרח התיכון אז גם אנחנו במשחק הזה וגם לנו מגיע חתיכת שלל.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
כללית אירופה ואמריקה מחוץ
  שבץ חלובה   12/12/15 17:50
למשחק המזרח תיכוני עד שזה נוגע לישראל ואז הם מתייצבים אוטומטית לצידם של הפלסטינים והערבים. מצידי שהם ישארו בחוץ ויתנו לרוסים לבחוש במצב. הרוסים בכל מצב עקב התייצבותם לצידם של אסד החיזבאללה ואירן ימצאו את עצמם בסופו של דבר בסכסוך עם ישראל ואז אמריקה תאלץ להתייצב לצידנו כמו בתקופת המלחמה הקרה. מה שאומר שמה שהיה הוא שיהיה.תמיד רצוי להכפיף את הסכסוך שלנו למשחק הכוחות של הגדולים ואז אחד מהם יאלץ להציל אותנו...בכל הבלגן המזרח תיכוני הבעיה הפלסטינית תדחק לשוליים והם יכולים לשכוח ממדינה..
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  נשמע הגיוני
  חיים ק   26/10/16 13:13
כתוב תגובה ל- חיים ק
+
אין בעיה הקב"ה יעזור לנו כמו
  כמו בשואה   12/12/15 12:53
כתוב תגובה ל- כמו בשואה
+
למה שצרפת תלחם בערבים שלה
  שבץ חלובה   15/08/15 07:55
האם אנחנו ישראל מפחדים ולא רוצים להלחם בערבים שלנו שהקימו אוטונומיה פלסטינית על אדמת ישראל? רק המשטרה הצרפתית מפחדת להכנס לאזורים תחת שליטה מוסלמית? ומה עם משטרת ישראל וכל רשויות אכיפת החוק האם הם כן מעיזים להכנס לערים עיירות וכפרים ערביים כדי לאכוף את החוק? הצרפתים ויתר מדינות אירופה למדו מאיתנו את תורת ההתקפלות בפני האיסלם הרצחני אז מה יש לנו להלין? אנחנו רוצים שהצרפתים יוציאו עבורינו את הערמונים מהאש? אפשר לשכוח מזה....העם הצרפתי הוא אלוף בתורת ההשתמטות ממלחמות ואת זה הוכיחה ההיסטריה. היללות שלנו וההבכיינות שלנו לא יהפכו אותם לגברים.מי שולט היום בהר הבית אותו כבשנו בדם רב ב 1967? המוסלמים כמובן והיהודים מנועים בכלל להכנס לשם כאילו הנצחון של 1967 לא קרה בכלל....ביבי אולמרט וברק הם פחדנים שפלים שמכרו את המדינה לפלסטינים.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  כך אכן נוהגת המשטרע2
  צרעה   7/09/15 08:46
קלגסי המשטרה אינם אוהבים שמכנים אותם נאצים אך הם בהחלט דומים לשוטרים של ארצות דרום אמריקה שהיו או הינן נותונות לשלטון רודני. הקלגסים אף אינם מתבישים בכך הרי להם אישיות עברינית. לדוגמא רוצחו של הצעיר יוצא חבר העמים רק בגלל ש"התעצבן" שהלה דיבר בשפה הרוסית היה שוטר לשעבר. גם זכור אותו שוטר שבהתקף אמוק וללא התראה מוקדמת, רצח את כל בני משפחתו – את אשתו השוטרת ושני ילדיהם. חלקם אף חוצים את הגבול לעולם התחתון שמנגד ל"רשויות החוק". שוטרים כל כך אינם מתבישים בכך עד שבמקומות ציבוריים בהיותם במדים הם מתרברבים. לרבים מהם יש אף מראה של פושעים רק שהם לבושים מדים. דוגמא – שוטר עם זוגתו ממתינים בתור במקום ציבורי, השוטר אומר לה תוך הדגשה וחיוך עם צחוק מרושע: "נעשה לו ח-קי-רההה".

המשטרה אינה חוששת כלל כי היא יודעת שהפרקליטות ובית המשפט לצידה. הפרקליטות - זו האמורה לבדוק אם הכל נעשה באופן חוקי ממלא מאשרת הכל וכל מה שהמשטרה עושה הוא בעיניה חוקי. בית המשפט -כן זהו אותו בית המשפט הטוען שהוא שומר על זכויות האזרחים, הוא מגן מפני התעללות הרשות המבצעת, כשיגרה מביע ספקות ואי אמון לתלונות נאשמים וגם כאשר בית המשפט מואיל לקבל את טענות הנאשמים הוא טוען שאין זה קשור ישירות להודאות הנאשמים ואין זה מעיד על חפותם. משמע "הודאה" שהוצאה בדרכים לא כשרות היא לבדה ממשיכה לשמש הוכחה. כתוצאה הפרקליטות מצידה רואה עצמה כמי שאינה מחויבת לפסול הודאות שהוצאו בצורה בלתי חוקית. רשויות המשפט מפקירות את האזרחים לגחמותיה של המשטרה המפלצתית.
כתוב תגובה ל- צרעה
-  כך אכן נוהגת המשטרע1
  צרעה   7/09/15 08:40
הקלגסים האלימים של המשטרה
שוטרים הינם בלתי מקצועיים אלימים ואכזריים חסרי מעצורים. לטפל באוכלוסיה פושעת ומפירת סדר כגון פושעים אלימים גנבות חקלאיות שהפכו מזמן למכת מדינה או בני מיעוטים מזיקים הפוגעים בריבונות מדינת ישראל או ברכוש, דוגמאות והשתלטות על קרקענות על ידי בדואים בנגב או השתלטות ערבים על קרקעות של בני מושב בצפון. אין למשטרה לא רצון וגם לא אומץ לפתור בעיות אלו. היא אף הודיעה לחקלאים שאין לה פתרון לכך. לא נותר לחקלאים להתארגן כשומרים כמו בימים של טרום המדינה. על השתוללות הערבים בהר הבית וויתור מדינת ישראל על ריבונותה תקצר היריעה מלתאר. לעומת זאת שוטרים מפעילים אלימות קשה ופוצעת כלפי אזרחים שלבים כדי לעצרם על פי רוב מעצרי שוא ללא כל תחליט מעשית. לאחרונה מרבים הם להשתמש ב"צעצוע" החדש שלהם הוא הטייזר שנועד לעצור אנשים אלימים ומסוכנים המתנגדים למעצר אשר קשה להתלט עליהם. במקום זאת שוטרים מפעילים אותו לשם הפגנת כוח כלפי חלשים או כלפי אנשים שאינם מתנגדים.

לחקור על פי ההגיון ולהגיע לאמת אינם יודעים, הם לא הוכשרו לכך וגם אינם מעונינים בכך במיוחד, היות והמשטרה כארגון על מפקדיה אינה דורשת זאת מ"חוקריה". דרישת פיקוד המשטרה המחשיב בעיקר סטטיסטיקות, היא סגירת תיקים בעיקר להביא להרשעה במיוחד את מי שהמשטרה מסיבות כאלה ואחרות חפצה להרשיע – את מי שנוח ומתאים לה להביא להרשעתו.

לצורך כך כל האמצעים כשרים. המשטרה מפעילה אלימות קשה תוך פגיעות גופניות חמורות לעיתים גם תוך הטלת מום וסיכון חיים. קלגסיה מפעילים עינויים לעיתים נוראיים שהשחיתיות ניכרת בהם. ישנם עינויים מוכרים כמו מניעת שינה מניעת שתיה אכילה ועשיית צרכים. ישנם ענויים היכולים להביא לנזקים גופניים ונפשיים ממשים ואף למות. הם אוזקים אנשים לא אלימים, את האלימים נוטים לשחרר מהר. גם שיטת האיזוק מכאיבה במיוחד במקום כפי שנהוג היה בעבר לאזוק כאשר הידיים מאופן טבעי בקדמת הגוף הם מושכים את הידיים לאחור ואוזקים מאחורי הגב, לרוב האנשים אין כתפיים גמישות ותנוחה זו מכאיבה מאוד. הקלגסים גם מצרים את הלולאה כדי שתפצע. הם משאירים אדם כלוא אזוק וגם אז מפעילים עליו את הצעצוע החדש הוא הטייזר. האכזריים משתמשים בצינוק כעונש לחשודים שרוצים שיודו. מלבד אלו הם משתמשים בעוד הרבה עינויים מסמרי שיער וגם השפלות הורסות נפש. ידוע והוכח שפרסום מעשי זועה מביא בקרב מעותי אישיות לחיקוים. על כן עם כל הצורך בהגברת המודעות לנוראיותה של המשטרה ולמרות הרצון לחשוף את פרצופה האמיתי המפלצתי, לא יפורטו כאן מהותם של העינויים, היות והרצון אצל מעותים גם מחוץ למשטרה, לחיקוי יביא לקורבנות אומללים.

במיוחד אוהבים הם להטפל אל אוכלוסיה חלשה דוגמאת זקנים גם זקנות נשים ונוער וכלפיהם מכבידים כוחם. ככל שהנחקרים יותר פגיעים ויותר חסרי אונים ואינם מכירים את עולם העברינות, ככל שהם יותר עדינים כך מראים השוטרים את נחת זרועם. עוצרים וכולאים אותם עם עברינים קשים. טיפול בנוער אמור להעשות על ידי מפלג מיוחד שאמור להיות בעל כישורים לכך, אלא שהמשטרה כמו בכל פעולותיה עוברת על החוק. גם היו מקרים של עולים שברחו חזרה לארץ מוצאם עקב כך. לדוגמא המקרה שהתרחש בכאמיאל עם הנער העולה עם משפחתו מארה"ב, בשל חשד למכירת סמים הוא נעצר והושם בתא ביחד עם פושעים אלימים שם הוכה ונחבל קשות וגם נאנס. המשפחה ברחה מייד בחזרה לארה"ב.
כתוב תגובה ל- צרעה
+
הכנסות הגז הם תשלומים שלנו
  יוסי ארגואן   15/08/15 03:04
לא מבין למה כל היום מנפנפים במליארדים שחברות הגז יגבו מאיתנו ויחזירו לנו יכלו למכור לנו יחידת חימום בעשרים דולר לגבות מאיתנו מאה מליארד דולר ולהחזיר כתמלוגים שבעים וחמישה מליארד מה חכם בזה שהם מתמחרים את התמלוגים מכיס האזרח
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
+
אובמה נבחר ע"י גזענים ...
  סולי   8/08/15 22:02
האם אובמה הייה נבחר לנשיא לו צבע עורו לא הייה שחור . בחרו בו רק בגלל צבע עורו ולא בגלל כישרונו . האם זו לא גזענות ? דרך אגב . כמה שחורים יש במיפלגתו ? כמה מיועציו הם שחורים ? מוגש כחומר למחשבה ...
כתוב תגובה ל- סולי
+
הפסד 20 מיליארד שקר גניבת דעת
  אלוש   3/08/15 13:20
המאגר לא נחסר בעיכוב זמן ההפקה! ולכן מה שלא הפיקו בשנה הראשונה יפיקו בשנה האחרונה! מה שכן מפסידים זה כביכול בגלל הדחיפות לשלם מעל 5 דולר במקום 2.5 דולר זה ההפסד האמיתי וזה גניבת הממון והדעת של אזרחי המדינה על ידי נתניהו ושטיץ שותפי הטיקונים לכאורה! וגונבי דעתנו ממש בפירסומים הללו
כתוב תגובה ל- אלוש
+
אמת כואבת
  נתנאל   20/06/15 22:45
דמוקרטיה היא שלטון הרוב
אין חולק על זה
אני לא מסכים אם אף מילה שלך אבל אני מוכן למות על זכותך להביע את דעתך
לא אני אומר את זה
זה נאמר הרבה לפני שנולדתי
יד כאן צונמי שהתחיל במבצע ראש בקיר
אין זכות לדעה אחרת
אין כבוד לדעתו של האחר
נהיה פה מאד קשה לאדם בעל דעות שונות מאלו שמובילים אותנו למצדה או בא כוכבא
אני זוכרת בימי הצעירים כאשר היו זהירות אחרות
היה יותר נוח
גם בכיס וגם ברחוב

ימים יגידו מה יהיה אבל לי עצוב מאד בלב
כתוב תגובה ל- נתנאל
-  בית המשפט העליון מסביר שלא כך
  צרצר   7/09/15 09:07
בית המשפט העליון מנסה ללמדנו שדמוקרטיה אין פרושה שלטון רוב העם = המדיניות שהוא רוצה בה, כי אם דמוקרטיה פרושה עקרונות שמי אם לא בית המשפט מבינן הטוב ביותר. לזה קוראים ""דמוקרטיה מהותית"". גם אהרון ברק הסביר בראיון לרשת טלויזיה אמריקאית שמה שהוא חושב זה דמוקרטי. האמריקאים הזדעזעו וברכו על כך שהושא איננו בארצות הברית.
כתוב תגובה ל- צרצר
-  צודק
  רפובליקאי דמוקרטי   2/02/16 20:43
אי אפשר לתת להצביע לאזרח- רק בגלל שהוא אזרח- בלי לבדוק אם הוא אכן מאמין בדמוקרטיה, כלומר- אימץ כבר את מושגי היסוד של חברה פרוגרסיבית אנטיפשיסטית. ( את הקריטריונים המדוייקים לעמידה ברף הנדרש ניתן למצוא בטבלה בעמ 145 בספרו של אהרון ברק בפרק”טרמינולוגיה“. את עמוד 97 יש לגזור ולהשמיד- העמוד המתוקן ישלח לחברים בהמשך).
כתוב תגובה ל- רפובליקאי דמוקרטי
+
סופם של הגרבוזים והקוטלרים
  שבץ חלובצ"ה   20/06/15 08:05
יהיה כסופו של הטופזים למיניהם. זאת היתה שירת הברבור של קוטלר השחקן המזדקן שחוץ מאשר להפיץ רעל גזעני כבר לא נותר לו מה לעשות. על פרס ישראל הוא כבר בטח ויתר ממזמן אז מה נשאר לאדם מסוגו לעשות חוץ מאשר להתרפק על זכרונות העבר ולהרעיל בארות? באולם לשעה קלה קוטלר הפך להיות למלך אבל בחוץ יורקים עליו וגם זורקים עליו אבנים. הם לזה הוא ייחל? האיש בעט בדלי החלב המלא שלו ושפך את כל תוכנו לריצפה. את הדלי הזה הוא כבר לא ימלא כי לקח לו 60 שנים למלא אותו...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובצ"ה
-  מה אתה עושה בחייך?
  עוז   19/09/15 14:59
חוץ מלהפיץ שינאה ומדון, מה אתה עושה בחייך אדון שבץ? יש לך עיסוקים נושפיה בחיים, או שאתה מתרכז בשינאה ותפילה למותם של אנשים שדיעותיהם שונות משלך? אני לא מאחל לך שייגרם לך שבץ, אבל אם כן, שיטפל בך רופא שמאלני...
כתוב תגובה ל- עוז
-  חלובצה צודק גיליון אחוז
  יוסי ארגואן   15/08/15 06:49
כולי תקווה שרגב תהיה חזקה מאוד ותבין שזה לא יהיה קל לעמוד מול אותם בולשביקים מזרח אירופאים ווינשטיין קוטלר גרבוז פישר ושאר קוזקים אוכלי חינם ומלקקי פינכה חייבים לטפל בגזענים המושחתים האלה ביד ברזל למחוק אותם מארכיון התרבות לעד אסור שיזכרו לעולם אנשים שחושבים באופן יהיר וגזעני
כתוב תגובה ל- יוסי ארגואן
-  בלי הסמול נשארת מדינה לבנטינית
  עעמיתש   23/09/15 02:02
המתנחלים האשכנזים הם מיעוט קטן ומסומם בחזון משיחי, בלי הסמולנים, נשאר מדינה ערבית יהודית/אסלמית עם מעוט קטן לבן משיחי.
כתוב תגובה ל- עעמיתש
-  איזה שנאה גסות רוח וחוצפה
  מר פוגי   14/09/15 11:28
לצערי אתה מתנהג בדיוק כמו שאתה אומר שקוטלג גרבוז ואחרים מתנהלים ואולי אפילו חמור יותר.יש לשנות התנהגות בשני קצוות הקשת ולא להתלהם ולהשמיץ.תתחיל לעשות מעשה בנוך בכלכלה ובתחומים אחרים להשמיץ כל אחד כבולשביק זה עלוב ואפילו מצחיק ובטוח לא מדויק.ממתי קפטליזם תומך במונופולים בגלוי כמו במקרה של מתווה הנפט??ממתי אנשים בעלי רגש לאומי כזה חזק מוכנים שהממשלה והכנסת לא יעשו שינוי חוקתי ל10שנים זה פשוט בגלל שאתם שונאים את השמאל ולצערי רק זה מנחה אתכם לא נתוח כלכלי משפטי עניני של הנושא.
תתעוררו השנאה לשמאל מעבירה אתכם על דעתכם וכדי לכולנו שנהיה יותר ענינים לטובת מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- מר פוגי
-  Hatred to left justified
  Gilead   21/11/15 15:08
The left caused more damage to Israel, than all enemies combined. The left is clearly collaborating with the enemies of Israel, and shaming Israel in the eyes of the world. Obviously Israel should outlaw the left, dismantle all its organizations and institutions, and arrest its leaders.😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
כתוב תגובה ל- Gilead
+
האם העם בוחר לכנסת במפלגות
  israsia   13/06/15 01:44
שהוא מסכים לדרכן? הכותב מתיימר לתואר ד"ר ואינו אלא שוטה. כל ינוקא מכיר את דרך עליית הנאצים לשלטון. חבל שלא היו יותר הרצוגים ופחות שוטים בזמנו, אולי היו אחינו חיים היום.
כתוב תגובה ל- israsia
+
משלים אותם לא רק בזכות השיבה
  שבץ חלובה   16/05/15 13:47
אלא גם בענין החזרת ירושלים ונסיגה לקוו 67. ההנהגה הפלסטינים משקרת את הציבור שלה עם כל הדברים האלה ומכניסה אותו לדרך ללא מוצא. עד שהם לא יוותרו על אשלית ירושלים גבולות 67 זכות השיבה והכרה בישראל כבמדינת העם היהודי שום דבר לא יזוז כאן. כל יום שעובר ללא הסכם הם יפסידו עוד ועוד אדמות. פעם לפני הרבה שנים הם יכלו לקבל אולי 95% ממה שהיה שלהם. היום בקושי 50%. את ירושלים בכל מקרה הם לא יקבלו ויכולים לשכוח ממנה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  מיליון יהודים ביו"ש תוך 4 שנים
  לשבץ חלובה   22/06/15 13:09
יוקר הדיור במרכז הארץ כבר דוחף אלפי זוגות צעירים למצוא

דיור זול יותר "מעבר לקו הירוק", נוסיף לזה ריבוי טבעי הגבוה

ביותר בעולם היהודי: 6,5 ילדים למשפחה יהודית ממוצעת, וחלק

מהעולים מארצות המערב וארה"ב, ואז זה ברור שבמהלך 4 שנים

הבאות יהיו ביו"ש כמיליון יהודים! מי יוציא אותם משם ? כמה

קרקע פנויה תישאר ל"מדינת פלסטין": כלום וכלום, ישראל מנצחת

ומתבססת כמולדת העם היהודי!
כתוב תגובה ל- לשבץ חלובה
-  6.5 ילדים למשפחה חרדית ולא
  שבץ חלובה   23/02/16 06:36
יהודית ציונית. מה זה יתן לי אם רוב המתנחים הם חרדים?בשבילי חרדים הם כמו ערבים והמדינה לא מסוגלת להרויח מהם כלום. לא עובדים לא עושים צבא ולא משלמים מיסים ואני צריך עוד לממן אותן ולשאת אותם על גבי. בשבילי חרדים הם גייס חמישי בדיוק כמו ערביי ישראל ושני מגזרים אלה חותרים תחת קיום המדינה. ואם לא נפטר מהם הלך עלינו. אם נשאל את עצמינו מי הפיל עלינו את הצרות האלה התשובה היא שאת ערביי ישראל הפיל עלינו בן גורין שב 1948-49 לא גרש אותם עד הסוף והותיר 150000 מהם בארץ ואת החרדים ימח"ש הפיל עלינו בגין ימח"ש שפתח תחת שלטונו את קו הייצור שניפק לנו אותם בכמויות. היום עם הכספים שהליכוד מספק להם הם מתרבים כמו עכברים וחולדות אחרי הגשם. הבטן של האישה חרדית משריצה לנו מאות אלפי דוסל"ך קטנים בעלי פאות וציצית קטן שמציפים את ערי ארצינו וכל זה בממון מס הכנסה אדיר של 60% שמושת על המגזר החילוני שמחוסר ברירה רואה בבוז"י המושחת בתור מושיעו. אם לסכום אני שואל את עצמי מי יותר מסוכן ומי יקבור את המדינה הערבים או החרדים. אני אומר ששניהם ביחד ישעשו את זה ואנחנו היום כבר לא רחוקים מזה. הערבים יעשו זאת בכח עם הנשק שהם צברו והחרדים יכרסמו בנו מבפנים עלי יד חיסולו דל המגזר החילוני שבנה ומחזיק את המדינה. כבר היום הדוסים השתלטו על הצבא והמשטרה והשב"כ דבר שלא היה מסוגל לקרות בשנות ה 50-70.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  סותר אל עצמך , אתה רוצה חרדים
  חרדי   27/03/16 04:30
אתה אמרת בהתחלה שהחרדים לא משרתים בצבא - ובסוף אתה מתלונן שעכשיו הם משתלטים לך על הצבא , אז זה טוב חרדים בצבא או שלא טוב .

אתה שונא ישראל - לא יודע מה רוצה מעצמו , אבל רוצה שילכו לפי דרכו - קודם כל תחליט לעצמו מה הדרך ואחרי זה תנסה להסביר את עצמך כי אתה תוקף משנאה בלי סיבה , כמו שאתה יכול לראות לא משנה אם עושים צבא או שלא , זה מעצבן אותך .
ואת האמת אני מרחם על אדם כמוך שחיי בחיים מרגיזים כאילו אין לנשמה שלך מנוחה , אולי זה זמן לחפש למה הנשמה לא רגועה אולי היא לא מצאה מנוח בשטיות של המח וזה זמן להחליף מחשבה ולראות את הצד האחר אולי הוא טוב יותר
כתוב תגובה ל- חרדי
-  המשתלטים על הצבא הם החרדלים
  שבץ חלובה   23/05/16 08:13
ולא החרדים המשתמטים אוכלי החינם. אני מבחין אצל הדוסים בשני זנים. הזן החרדלי שמסיבות משיחיות עושה צבא וגורם נזק לצבא בעצם התגייסותו. והזן החרדי היותר מסוכן וארסי הם החרדים האנטי ציוניים החולירות הארורות שמתפללות כל יום 3 פעמים כדי שהמדינה הציונית תהרס ושסרבו עוד ב 1948 להגן על המדינה כשהיא עמדה על נפשה לבד מול צבאות ערב.את זה אסור לשכוח לחולירות האלה ימח"ש וזיכרם. הזן החרדי שיש היום הוא מסוכן יותר ארסי יותר ותוקפן יותר כי טופח במשך עשרות שנים עם אוכל וכסף חינם ויש להם כח להלחם בציונים בכל דרך אפשרית. את הזן הזה יש לחסל כמו שמחסלים אויבים. ואני מרחיק לכת וטוען שחייבים לחסל אותם פיזית כמו שצריך לחסל את אויבי ישראל הערבים. בשבילי אין הבדל בין חרדי וערבי. שניהם אויבים שיש להלחם בהם עד חורמה.לגבי הערביםפ כולל ערביי ישראל הפתרון צריך להיות הטרנספר או הגרוש לירדן אבל לגבי החרדים הפתרון הוא יות אכזרי כי אין מי שרוצה לקחת לעצמו את המגיפה הזאת. העם צריך להטביע את כולם בים? אולי זה הפתרון שלהם..
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
מאמר מרתק ומחכים.
  למר אלון דהן   21/03/15 18:23
מבהיל לדעת כמה בקלות יוצאת המילה: "נאצי", מפי אנשי שמאל מלומדים. זה כמו שברחוב מקללים קללות עסיסיות כגון: "יה זבל אחד" וכדומה. מעניין מדוע איש השמאל בחר במילה נאצי, להשקיט את כעסיו על היהודי הימני? האין קללות אחרות בתבל?
כתוב תגובה ל- למר אלון דהן
+
אובמה רוצה שקט...
  עזרא מנצור   6/03/15 22:19
לכתוב שהנשיא אובמה "המוסלמי" בז ליהודים ולביבי - זאת שטות מוחלטת. אובמה הוא נשיא עצל עם מזג של עסקן סטודנטיאלי שרוצה לסיים את הנשיאות שלו ללא ארונות של חיילים הרוגים, כמו קודמו, בוש ג'וניור. מצד שני יש את נתניהו הטיפש שבחר להתעמת עם הנשיא שמסוגל בהינף יד לגרום לנזקים בלתי הפיכים. ביבי עשה זאת בגלל חרדתו מאיבוד הכיסא! כותב המאמר מנסה להגן על ביבי שלא תתגלה סיכלותו הרבה.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  אובאמה הוכיח את אהדתו לאסלאם!
  שלום אביבי   21/06/15 00:19
הכותב מייחצן את אובאמה ומתעלם מצעדיו הפומביים לפייס את האסלאם עליו גדל בילדותו. הנאום הראשון באוניברסיטת אל אזהאר ונשיקת ידו של מלך סעודיה. עוינותו לנתניהו גדולה משלך אך נתניהו התעלם ממנה מחד גיסא ועמד על האינטרס הישראלי באופן המיטבי מאידך גיסא!! אני מתבסס על עובדות והכותב לא זקוק להן??
כתוב תגובה ל- שלום אביבי
-  התגובה שלך
  חן2   22/05/15 22:49
התגובה שלך רק מבליטה את הרדידות שלך.
כתוב תגובה ל- חן2
-  במארס 1957
  שמ   7/03/15 08:35
נסוג צה"ל מסיני ורצועת עזה,בתום מלחמת סיני/קדש.הסכם הנסיגה בין ישראל לאו"מ/כלו"מ/שמו"מ כלל התחייבות אמריקאית חתומה,מפורשת,כי אם יעז הנבל המצרי,נאצר,לנסות שוב את כוחו,ויחסום את מיצרי טיראן כדי למנוע שייט ישראלי במפרץ שלמה,אזי האו"מ/כלו"מ/שמו"מ יחד עם ארה"ב הברית של אמריקה,יארגנו צי ארמדה עולמי שימנע מהנבל המצרי נאצר,למנוע ממדינת ישראל,שייט במפרץ שלמה.במאי 1967,כשהתארגנה תקיפה משולבת של מצרים וסוריה נגד מדינת ישראל,איים נאצר להשליך מוקשים ימיים למימי מיצרי טיראן,ולמנוע שייט ישראלי.מיד נשלח מר אבא אבן ז"ל,שר חוצנו,לארה"ב הברית של אמריקה,לממש את ההתחייבות של האו"מ/כלו"מ/שמו"מ ושל האמריקאים להקים ארמדה עולמית.האיש הטוב הזה,התרוצץ שבועיים ימים,במסדרונות המשרד הכי אנטישמי,והכי אנטיישראלי בממשל האמריקאי - הסטייט דיפארמנט,משרד החוץ,בנסיון לחייבם לקיים ההסכם,עליו חתם הממשל של הנשיא אייזנהאואר הרפובליקני עשר שנים קודם לכן.כמובן שהוא כילה את ימיו שם וחזר בפחי נפש - וואללה ארמדה - וואללה בטיח.ממש כך. הנייר עליו חתמו האמריקאים לא נמצא במרתפי בניין משרד החוץ,כך שאפילו לא ניתן היה להתנגב בו.זה מה שווה נייר שאמריקאים חותמים עליו,בעיקר אם הוא של נשיא אחר,מת.לכו לאייזנהאואר.אבל הוא מת!מה לעשות?כזה בחחים.מתים.לכן ההסתמכות על האמריקאים היא בערבון מוגבל ביותר.בוודאי כאשר הנשיא הוא שחור ושיעי.קצין צבא אמריקאי,קולונל ראלף פיטרס מצוטט כמי שאמר ביום חמישי האחרון - " הנשיא אובמה כה נואש להסכם עם הפרסים,עד שלא יזיל דמעה על אם ישראל תיעלם מחר מעל פני האדמה".
כתוב תגובה ל- שמ
-  ולמה השמאלנים שותקים הם חתמו
  מושיקו   25/04/15 10:34
כתוב תגובה ל- מושיקו
-  שמאלנים ?
  סבסאסטיאן   5/06/15 11:21
מאז מאי 1977 שולט הימין במדינת ישראל - כיצד יכלו "שמאלנים" לחתום על חוזה ממשלתי עם פיראטים שודדי אוצרות הטבע הלאומיים ?
כתוב תגובה ל- סבסאסטיאן
-  מי זה ?
  שמאלי   5/06/15 11:15
מי זה הברנדשטאטר הזה ? נהוג לציין מתחת למאמרי דעה - מי הוא הכותב האם הוא בנו של יהושוע ברנדשטאטר מי שהיה בן זוגה של מרגוט קלאוזנר ואביו של עמוס מוקדי ? בהעדר מידע חשוב על הכותב - גם מאמרו חסר חשיבות לחלוטין אלכס מסיס, מפיק סרטים
כתוב תגובה ל- שמאלי
-  מצאה חן בעיניי הגדרתך את אובמה
  יוסי אבידור   21/03/15 18:34
" שחור ושיעי". אמת ויציב: בתקופת שהותי בארה"ב למדתי להבחין היטב באלמנט האנטישמי החזק המצוי אצל הכושים. היו שנימקו זאת בכך, שבתקופת האפלייה הקשה הכושי המצוי נתקל בדרך כלל ב 3 נציגים של האיש הלבן: השוטר, בעל הבית ובעל חנות המכולת. התברר שכל השלשה היו יהודים. מעבר לכך, רק תמים לא יבחין שאובמה הוא אכן שיעי. הוא מוסלמי בכל רמ"ח אבריו, ורק מקום לידתו, ארה"ב, ומשפחת אמו, הקנו לו את הדרכון ואת הדת. מעבר לזה הוא מוסלמי אדוק. ויוכיחו זאת קשריו בעבר עם איממים איסלמיים בארה"ב, שיקגו, קשרי המשפחה הענפים באפריקה, והחינוך המוסלמי באינדונזיה, בגילו הרך.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
-  רופאים ממליצים
  אהרון שחר   7/03/15 11:49
לרשום הסכמים על נייר רך ומשובח על מנת שלא לפצוע איברים רגישים ולהמנע מטחורים.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
+
כשאונס הופך לפיגוע טרור גם ביש
  בישראל יודעים וש   21/02/15 10:12
יודעים ושותקים, במקום שישראל תעמוד בחזית העולמית ותקרע את המסיכה מעל מקרי אונס, פגיעה מינית, הטרדה מינית... שמבוצעים על בסיס לאום ובסיס פיגוע של ממש, אנחנו אפילו לא דנים באפשרות הזו בצורה רצינית, לאן התדרדרנו? ומה אנו מצפים מהאירופאים לחשוף?
כתוב תגובה ל- בישראל יודעים וש
+
תגובה
  מיקרו קוסמוס   15/01/15 12:51
השאלה מהו האינטרס החשוב היא שאלה נכונה וחשובה בלי המגוון הביולוגי, לא יהיו חיים בעולם, אנחנו חלק מהמערכת. אתה שוכח שהעולם נשלט על ידי אינטרסים כלכליים חזקים שמייצרים לנו "צרכים". בשר כל יום? פעמיים? מי קבע שהצריכה שלנו היא חכמה יותר ומועילה יותר? אתה מנתב את האנרגיה שלך לקידום האינטרס של פרט מאוד מסויים ולא של טובת הרוב, שצריך את האוויר לנשימה ואת הזכות לפרנסה בכבוד ואת הערכים והמסורת. אנחנו לא לבד פה. עפ"י משנתך זה שמישהו פגע בך וגרם לך לחשוב שהעולם אכזר, אתה פשוט מעמיק ומחזק את אותה אכזריות, במקום להבין שנשגשג ביחסי שיתוף ונסבול במחשבה צרה. למשנתך עלייך לשלם כסף לטבע- לאוויר שאתה נושם, לעצים שמספקים לך אוויר וצל וכו'... כי גם להם זכות ואתה מנצל אותה לטובתך.
כתוב תגובה ל- מיקרו קוסמוס
-  תגובה למה?
  אהרון שחר   1/02/15 10:45
השילוב של פורום עם מאמר הוא רעיון טוב לכאורה שאמור להפיח חיים בפורומים. אבל הסמיכות הצמודה לתגובות היא הנדסת אנוש איומה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il