s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"יהודה והשומרון אינם שטח כבוש"
מאת: אריאל כהנא  |  23/06/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יישר כח לועדה. את הואקום של
  דני שחם   23/06/12 21:40
הירדנים ראיתי בעיני. חייתי באריאל עם השכנים מסלפית ובידיה, והם אלה שסיפרו על ההפקרות השלטונית שהיתה שם לפני בואנו. הם גם סיפרו על מעשי ההתעללות ואפילו רצח של קציני הלגיון באוכלוסיה. אנחנו, הישראלים, שינינו לחלוטין את רמת החיים שלהם והחשק לחיות. סיפקנו עבודה, שילשנו את המסחר, פיתחנו תשתיות תחבורה, מים ובטחון.
כתוב תגובה ל- דני שחם
אז לתת אזרחות לכווולם...
  יאללה עכשיו   23/06/12 22:33
כתוב תגובה ל- יאללה עכשיו
why should Israel give citizen
  Gilead   27/06/12 05:32
ship to all. Any country can have as many not citizens as it wishes.The people who live there can stay as Arabs living in Judea and Samaria. One thing is clear Judea and Samaria are not occupied areas (Fuck Great Brittan). Judea and Samaria under San Remo 1927 are Israel prop. )I would rather take the citizenship from the left, and give it to Arabs living in those areas.
כתוב תגובה ל- Gilead
2
אריאל גרמת לי נחת גדול
  עמוס דאי   23/06/12 22:09
כתוב תגובה ל- עמוס דאי
3
חוצפה של פקיד
  ישראל בר-ניר   23/06/12 23:53
"טרם מינוי הוועדה הודיע היועץ המשפטי לממשלה לנתניהו כי המערכת המשפטית איננה מחויבת למסקנותיו" האיש הזה אבד כל פרופורציה. הוא באמת חושב שהוא המנכ"ל של המדינה. צריך להעמיד אותו במקומו, ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
חוצפה שלפקיד
  khturv   28/06/12 09:09
צודק 100% . באמת חוצפה של פקיד . אני ממש תמימת דעים איתך . וחוצפה זה בלשון המעטה .
כתוב תגובה ל- khturv
4
תגובה
  צנחן   24/06/12 00:56
אריאל כהנא פתחת את השבוע של כולנו בחיוך ענק מאוזן לאוזן.תודה לך על הבאת הדברים ותודה לוועדה על מסקנותיה הידועות והברורות לכל מי ששכל בראשו.
כתוב תגובה ל- צנחן
5
אין "כיבוש" יש שטחים משוחררים!
  אלי הרחובותי   24/06/12 02:09
כל הזמן טענו שהיהודונים השמאלנים הכניסו את המילה "כיבוש" בנוגע לשטחים המשוחררים ביהודה ושומרון בשיתוף פעולה של התקשורת והאנטישמים האירופים כדי לאלף אותנו להקים מדינה ערבית נוספת שתדאג לחסל את ישראל בהמשך! עכשו שישנה עדות משפטית שמאמתת את המצילים "שטחים משוחררים" אין לשום יהודון משלום אכזב או מסוכני הקרן החדשה שום תימוכים משפטיים כדי לפרק ולו ישוב יהודי אחד בכל שטחי יהודה ושומרון והבזדמנות זאת לזרוק לפח האשפה את "דו"ח המאחזים" של היהודונית טליה ששון שמונתה במיוחד לכתיבת "הדו"ח" ע"י שרון האתרוג המושחת כדי להיעזר בשותפיה האידיאולוגים של טליה ששון מהפרקליטות להימלט ממשפט על עבירות שחיתות אדירות!
כתוב תגובה ל- אלי הרחובותי
זאת טענתי מאז ומתמיד. ירדן היא
  פריטה   24/06/12 09:09
זאת טענתי מאז ומתמיד. ירדן היא זו שחצתה את הירדן ופלשה לחלק מארץ ישראל ועכשיו, אחרי ששוחרר הקטע, פתאום הוא נקרא "הגדה", שמעולם לא היתה פלסטנאית, אלא היתה חלק מארץ-ישראל השלמה תחת שלטון המנדט ואכן אני נולכתי בתל-אביב, בארץ ישראל השלמה
כתוב תגובה ל- פריטה
6
תוצאה ברורה של ועדה מוזמנת
  אחד שקצת מבין   24/06/12 03:17
מה היה לנו? ועדה מטעם שלקחה ויישמה את כל מה שחוגי הימין האכילו אותה:

התפיסה שישראל אינה כח כובש באיו"ש כי ירדן לא ספחה ששטח כחוק - ידועה ונטענת כבר חמשים שנה. יש לה אפילו קצת תמוכין בהחלטות בימ"ש עליון. רק בעיה אחת קטנה -אף אחד בעולם לא מסכים.בעיה נוספת שהסכמי אוסלו ויתר ההסכמים מול הרש"פ ומצריים קובעים למעשה שאין לנו ריבונות מלאה בשטח ואי אפשר לשנות חד צדדית הסטאטוס קוו.

הגישה שהמאחזים ברי הכשרה - אפשרית, אבל השאלה היא למה, בייחוד שחלקם מוקמים ללא שום הצדקה - בטחונית או קרקעית. העובדה שהם בתחום מועצה - לא הופכת אותם לכשרים.קל וחומר לגבי מקרים של גזל אדמה פרטית - שאז גם הקרקע אינה בתחום המועצה יותר.

ההכרזה המוצעת כגן לאומי היא תרגיל שמטרתו למנוע מהערבים לבנות בקרקע.איך זה יסתדר אם מרשים ליהודים לבנות שם ולא מרשים לערבים?

בקיצור, יהיה עכשיו דוח נגדי לדוח ששון - שהיה כלי של השמאל + שרון מהדורת התנתקות לנגח הימין
כתוב תגובה ל- אחד שקצת מבין
יפה לשעתו
  אברהם אבינו   24/06/12 07:58
דו"ח ששון בעלת האג'נדה היה במלים של העליון "יפה לשעתו".
היום יש לימין "שעה יפה" וגליה יכולה לנגב את ישבנה החמוד עם הדו"ח.תענוג לראות את הסמול יורק דם.אגב האם ידיעותיה של הגב' ששון בתחום המשפטי רחבות משלושת המשפטנים בועדה ? מסופקני.אז לכל ממורמרי השמאל,מהיום בכל שאלה שתתעורר ,אתם מופנים למסקנות.
כתוב תגובה ל- אברהם אבינו
עם מי?עראפת ההומו שמת מאיידס
  הסכמי אוסלו?פחחחח   27/06/12 20:14
ערערפת שמאז אוסלו לא הפסיק ואף הוסיף לרצוח בעיקר ילדים יהודים.. כשהוא ההומו הפדופיל לא הפסיק לדפוק ילדים ערבים, עד שמת מאיידס.
מישהו מתייחס עדיין להסכם? שמוקסלו?
אפילו רבין שקל בדעתו לבטל את הסכם אוסלו.. והרי לכן הוא נרצח ע'י 'למך המדליות' שלא הסכים לוותר על מדליית שלום הטרור! ששמח לקבור את רבין ולהתיישב על כסאו כדי לשמור על שפיכות הדמים בטרור 'עראפתי נגד יהודים.. נוסח 'קאסם שמאסם'..
לבטל את הסכמי אוסלו שמוקסלו ומייד!
לשרוף ולקבור עם עראפת המצרי.. שום פלישתי ערבי ושום בולשיט!
כתוב תגובה ל- הסכמי אוסלו?פחחחח
לא מוזמנת
  אלון292   14/07/12 01:48
העובדה שאדמונד לוי חובש כיפה לא הופכת אותו לפעיל כהנא-חי וחבר אחר בועדה היה בכלל שותף בניסוח הסכמי אוסלו [הידועים לשמצה]...."אז אף אחד לא האכיל אותה".... מסקנות הועדה הן משפטיות גרידא. הועדה לא המליצה לספח או לתת אזרחות או לסגת מיהודה ושומרון, בסה"כ אמרה ,ואתה מסכים, שמשפטית יהודה ושומרון אינן שטח ישראלי כבוש. ואגב, בעולם אין על כך מחלוקת משפטית. יש מחלוקת על פתרון הבעיה. ןהערה, סיפוח השטחים אינו מחייב מתן אזרחות ישראלית [במיוחד לתושבים בעלי אזרחות ירדנית] למרות שזה צעד מתבקש.
כתוב תגובה ל- אלון292
7
יש"ע זו ארץ ישראל שלנו על פי ח
  קורןנאוה טבריה   24/06/12 05:54
חוקי הנצח של בית המשפט של מעלה=הכיבוש זו עלילת דם תורנית נגד עם ישראל=ויש להיזהר מביבי!!1
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אחלה. אני שמח שהשטחים שלנו.
  יואבחלב   24/06/12 07:47
עכשיו צריך לתת זכויות שוות לפלסטינים שחיים שם וגם להעניק פיצויים על שלילת הזכויות האלה במשך ארבעים וחמש שנים. תחי המדינה הדו לאומית פלאל, אני בטוח שהפסיכים של היהדות יאהבו את השילוב הזה.
כתוב תגובה ל- יואבחלב
מי אמר שצריך להתעלל בערבים ולת
  קורןנאוה טבריה   24/06/12 11:15
ולתת להם זכויות וחיים תחת שלטון יהודי"נאצי"כלשונם?צריך להטיב עימם ולשלוח אותם לארצם מולדתם=מהם פלשו לארצו מולדתו של העם היהודי גם על פי הקוראן?!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
כנראה שלא שתית מספיק חלב
  רני   25/06/12 15:51
המח שלך לא התפתח משהו משהו. אין קשר בין שלילת איו"ש כשטח כבוש לבין זכויותיהם או אזרחותם של התושבים. ירדן ספחה את השטח באופן לא חוקי ונתנה אזרחות ירדנית לתושבים. מתן האזרחות לא שינה את מעמד ירדן ככובש. העובדה שישראל אינה כובשת בשטח, אינה מחייבת אותה לספח את השטח או להעניק אזרחות ישראלית לתושביו. ממילא כיום התושבים הערבים נושאים אזרחות של הרשות הפלשתינאית. היחידים שחיים היום תחת שלטון צבאי הם התושבים היהודיים של איו"ש. לגבי דאגתך ליהדותה של המדינה, צא לבקר בנגב ובגליל.
כתוב תגובה ל- רני
8
הדין והצדק ניצחו
  עטרה שגב קלימי   24/06/12 06:49
סוף כל סוף האמת יוצאת מפי המשפטים,השמאל השולט בתקשורת במשך שנים פימפ לנו וסימם אותנו במידע מגמתי , היום האמת יצאה לאור .
ברוך השם
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
9
Useful Idiots
  יואבחלב   24/06/12 06:58
אם השטחים אינם כבושים אלא משוחררים יש חובה להעניק לכל התושבים שם אזרחות ישראלית. אני מצפה גם שתפצו את כל הפלסטינים שחיים בשטחים על יותר מארבעים שנה בהן לא נתתם להם את הזכויות שמגיעות להם בהיותם אזרחים ישראליים. וכך, בחסות הזויי הימין המטורף תהיה לנו מדינה דו לאומית לתפארת. כמו בלבנון. איזה יופי!
כתוב תגובה ל- יואבחלב
אזרחות
  יונה סוקולובסקי   24/06/12 07:43
תושבי השטחים ביו"ש היו כולם בעלי אזרחות ירדנית. אין כל צורך לתת אזרחות ישראלית לאזרחי ירדן.
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
10
ועדה של שלושה ליצנים
  aviku   24/06/12 07:27
יהודי דתי ואפילו אשה רחמנא ליצלן
כתוב תגובה ל- aviku
11
רגב אחר רגב.....
  הנקרופיל לשמאלנים   24/06/12 07:43
עוד מסמר חזק בארון הסמול. ולדבילים שממליצים מיד לתת אזרחות לערביי יהודה ושומרון.תרגעו אידיוטים. התושבים מחזיקים באזרחות ירדנית וכך זה ישאר עד שישראל תוציא להם "תעודות מסע" למדינה הפלשתינית-ירדן. ובא לציון גואל.
איך שהקרקע נישמטת למלומדי השמאל ,לאט ובטוח.בקרוב כשהטילים יפלו על תל אביב והשמיים יאסרו לטיסה אזרחית, ניראה לאן תרוצו עכברושי השמאל.כדאי להצטייד בשקי שינה חמים,קר בלילה בשומרון לישון ליד גדרות "ההתנחלויות"....
כתוב תגובה ל- הנקרופיל לשמאלנים
12
הב לי שרץ ואני כבר אכשיר אותו
  למהדרין   24/06/12 08:22
כתוב תגובה ל- למהדרין
13
העובדות הללו ידועות כבר שנים
  בג"צ סרב לאמת?   24/06/12 08:34
כתוב תגובה ל- בג"צ סרב לאמת?
14
העליצות והרינה מוקדמות מדי
  אנה מירושלים   24/06/12 09:06
לדעתי השמחה של המגיבים מוקדמת מדי. דברי המגיבים: "סוף כל סוף האמת יוצאת מפי המשפטנים"; "גרמת לי נחת רוח"; "פתחת את השבוע של כולנו בחיוך"; "עוד מסמר חזק בארון"; "רגב אחר רגב" וכו' - הן משאלות לב בטרם עת. הכוח עדיין בידי התקשורת, בתי המשפט והאקדמיה. והנה - היועץ המשפטי המאוס הודיע לממשלה כי המערכת המשפטית איננה מחוייבת למסקנותיו! יתכן כי תהיה להם דרך לפסול את קביעת חברי הועדה בראשית השופט אדמונד לוי. כשם שלמרות כל ההוכחות בדבר מעורבותו של אשכנזי במסמך הרפז גלויות לעין וקיימות - הוא לא נקרא לדין, מתהלך חופשי ומצוטט כאילו היה איזו אישיות מכובדת באמצעי התקשורת. לפני חודשים אחדים פרסם יואב יצחק באתר זה על קופה של שרצים ושחיתות כנגד עופר עיני, אך הלה נבחר מחדש כיו"ר ההסתדרות ואיש אפילו אינו חושב להביאו לדין. הפרופסורים מן השמאל הקיצוני ממשיכים להבאיש את ריחנו בקמפוסים בעולם ובמערכות עתונים חשובים. ותקראו את דברי בן הבליעל כאן - יואבחלב -המבקש לתת זכויות שוות לפלסטינים שהיו "מסכנים" 45 שנים. וכן את דברי עמיתו השפל aviku, גזען המכנה את 3 השופטים "ליצנים" ומדגיש שיש ביניהם "דתי" ו"אשה רחמנא ליצלן". וישנן עוד ועוד דוגמאות. נוסיף לכך, את תכונתו של ראש ממשלתנו הנוהג להתקפל, בשל חששו מפני "מה יגידו". אז רבותי - הדרך עוד רחוקה. תצננו מעט את חדוותכם.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
15
טוב שלא הכריזה על שביל החלב!!!
  נפוליון   24/06/12 09:32
ועדה של 3 אנשים דתיים-לאומיים(ארץ ישראל השלמה,מפלגות הימין ההזויות)החליטה שהשטחים הכבושים(כך לפי ההגדרה של המשפט הבינלאומי של כל מדינות העולם)אינם כבושים יותר!!!
כמה נפלאים חיינו מהיום ואילך נוכח החלטות ועדת הפוצים!!
כמה חוכמה יש בקודקודם של 3 אנשים דתיםם קיצוניים(אדמונד לוי פסק נגד חוקיות הנסיגה מעזה-לפי תפיסתו גם עזה היא שלנו,ערש היהדות).
יאללה,חבורת הזויים,פונדמנטליסטים,שעוורונם עלול להמיט עלינו אסון(אם זה לא שטח כבוש-משמע חייבים לתת לפלסטינים אזרחות ישראלית),על זה חשבתם יא טמבלים.
מזל שהועדה הנכבדה(ועדה מוזמנת שהמלצותיה ידועות מראש )לא קבעה שעל פי דין תורה גם מערכת שביל החלב היא יהודית,או שהמאדים שטח ארצ-ישראלי הואיל ואילן רמון שם נפשו לשחררו מעול החייזרים.
הביתה עם בעיטה בישבן המדושן.
כתוב תגובה ל- נפוליון
כמה טמטום וילדותיות יש
  צפונית   24/06/12 12:50
בתגובה שלך, מה לעשות גם לימין מותר לקבל כמה צ'ופרים מדי פעם !
כתוב תגובה ל- צפונית
כל כך הרבה מילים ולא לענין
  מיכאל ב   25/06/12 23:58
לא כתבת מילה עינינית אחת חוץ מלבטא את דעותיך לגבי האנשים.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
נפוליאון:'ארץ ישראל לעם ישראל'
  נפוליון או מפלצון   27/06/12 20:02
אל תשתמש בשמו של נפוליאון, כי כשנפוליאון התקרב לשטח 'ארץ ישראל/פלשתינה כדי לכבוש אותה, נפוליאון הכין מכתב ליהודים..בו כתב בצרפתית,, (ואם תחפש בגוגל יש גם תרגום ל'הצהרת נפוליון').. בה כתב שהוא מבטיח שכאשר יכבוש את ירושלים הוא ירשה ליהודים להמשיך להרגיש עם חופשי בארץ המובטחת..ולהאמין בדת משה שמסר את התורה משמיים, רק לעם היהודי.. שהיא הירושה משמיים לעם ישראל.
לך תלמד הסטוריה.ולפשט בעבורך בשפת ילדים: ..יהודה ושומרון הם חלק שאושר לעם היהודיע'י אומות העולם, לפני קום המדינה. והערבים שלא מסכימים שאף שטח אדמה כאן (גם זה שאתה כרגע מתקבק ממנו)מאז ..ובכלל יצאו למלחמה נגד העם היהודי, שלא היה לו אפילו צבא. וכמובן כבשו בכוח..חלק מהשטח שהעולם אישר ליהודים כמדינה. אחד מההשטחים הכבושים הוא יהודה ושומרון. וב67 כשישראל כבשה את אותו השטח שנקבע כשייך לישראל ב47 ...חזרה.. לבעלותה כפי שאומות העולם קבעו לפני קום המדינה..מאז אותו השטח נקרא 'שטח במחלוקת' על פי החוק הבינלאומי! וירדן ויתרה על כל השטח ! כי מלכתחילה היא זו שכבשה ובכוח את השטח שנקבע מראש למדינת ישראל.
אז..הגיע הזמן שיפסיקו עם הבולשיט.. ויתמודדו עם העובדות בשטח. ואם יפתח משפט בינלאומי על פי כל הנתונים מ1947 ועד היום.. החוק הבינלאומי חייב לפסוק שיהודה ושומרון הם שטח מדינת ישראל, שנכבשו ע'י ירדן, בכוח והושבו לבעליה, (כש..לישראל היה צבא), באותה דרך ..בכוח. ומי שניסה לכבוש עוד שטחים ממדינת ישראל ב67 זה ירדן(וחבריה מדרום ומצפון) רק שלמזלם הרע עשרים שנה לאחר 47 לישראל היה כבר צבא למוד נסיון עם האוייב הערבי, שכל חלומו הוא לזרוק אותך יחד עם כל היהודים כאן לים.. ולכבוש לעצמם את כל שטח מדינת ישראל. אז מספיק כבר עם הבולשיט.. וסתום את הג'ורה בלוע המצחין שלך, אם אתה לא מבין שאתה הוא האוייב שהערבים רוצים לשחוט או לזרוק לים ולפלוש לביתך, לאנוס את אשתך בנותיך אחיותך נכדותיך אמך דודותך אחיניותיך חברותיך ושכנותיך, כל מי שלא נראית 'שמוק' כמוך.
כתוב תגובה ל- נפוליון או מפלצון
16
ישנה חלוקה ביהודה ושומרון
  דודי30   24/06/12 09:41
ראשית, לא מדובר בשטח כבוש כי הפלסטינים מקיימים שלטון עצמי בעריהם באמצעות הרשות הפלסטינית,בלי מעורבות של צה"ל כשמנגנוני הביטחון שלהם עובדים בתיאום ובשיתוף עם ישראל.

כבר היום יהודה ושומרון מחולקת-

שטחי A וB - מאוכלסים רק ע"י פלסטינים ונמצאים בשליטת הרשות הפלסטינית מלבד.אוטונומיה מפורזת בלי שליטה במרחב האווירי.

שטח C - מאוכלס 80% ע"י יהודים,20% פלסטינים.במוקדם או במאוחר נגיע למצב שבו נידרש לאזרח עשרות אלפי פלסטינים בתא שטח זה או שניאלץ לחלק את שטח C ולפנות עשרות אלפי יהודים מעשרות ישובים קטנטנים ומבודדים.
אין עדיין החלטה מה מהאופציות האלה יבוצע אבל ברור שגבולה המזרחי של ישראל ישורטט על בסיס תוואי גדר ההפרדה וישאיר את גושי הישובים בידינו (עם ובלי הסכמה פלסטינית).

לסיכום,יהודה ושומרון כבר מחולקת באופן מעשי מבחינה דמוגרפית,גיאוגרפית,דתית ולאומית.אין הסכמה על החלוקה אבל המציאות חזקה מכל אידיאולוגיה.
לא מן הנמנע שישראל לא תחכה ותסגור את גבולה באופן חד צדדי אם תהיה לכך תמיכה אמריקנית אבל הדבר תלוי בבחירות שייערכו ב6/11/12.
כתוב תגובה ל- דודי30
17
ככה,כתבה כזאת במשבצת קטנה?
  אורנה225   24/06/12 10:14
חלק לא לא מבוטל מהישראלים הבין במשך שנים רבות שהשטח כבוש ע"י ישראל וכך גם בצד השני ועל כך יש מאבקים ומלחמות.
פתאום מגיעה פרשנות משפטית ע"י 3 מומחים רציניים ממדרגה ראשונה
שהופכת את הכל, וזה נכתב ככה בפינה?
כתוב תגובה ל- אורנה225
18
"יהודה ושמרון אינם שטח כבוש"
  ינקה   24/06/12 15:05
הכותרת שלעיל היא כותרת הכתבה הזו. כותרת מרעישה, חשובה לאין ערוך לרבים מתושבי השטחים ולחצי מהעם המצדד בהם ובענין עצמו, ענין שהוא בנפשנו, שהוא כה חיוני לנו באפן משמעותי. אבל - דממה. דמהה מוחלטת. הדבר לא פורסם באמצעי התקשורת, לא מדובר על זה, אולי לא מוזכר באף מקום מלבד אתר זה. ומה זה אומר? תשובה: בלשון העם - "חרטא ברטא" למרבה הצער.
כתוב תגובה ל- ינקה
זה אומר,שאף אחד מהאתרים ה....
  חרטטן בעצמך   24/06/12 16:41
0מולנים לא מעיז לספר לעם את האמת,אז הם פשוט מעלימים את הידיעה,מתוך תקווה נואשת שזה לא יגיע לידיעת הציבור !!!
זה מה שזה אומר !!!
כתוב תגובה ל- חרטטן בעצמך
19
לספח את שטחי סי באיו"ש עכשיו
  כלכלן   24/06/12 16:39
כתוב תגובה ל- כלכלן
20
בדיוק כמו שצרפת היא צרפתית ...
  אבי געזונט   25/06/12 05:32
כך יהודה היא יהודית. ואולי אפילו יותר כי לצרפתים אין קושאן בן 3000 שנה שמגדיר את זיקתם ההיסטורית לארצם כמו שיש ליהודים.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
21
כול המאחזים הם חוקיים !
  עידןסובול   26/06/12 02:44
על-פי חוקי הר-ניר, כול המאחזים היהודיים בשטחים המוחזקים תחת מימשל-צבאי מאז יוני 1967 -- הם חוקיים וכשרים למהדרין!
 עד הפרת והחידקל !
כתוב תגובה ל- עידןסובול
22
סוף סוף השפיות חוזרת למחוזותנו
  קוסם   26/06/12 16:40
הלואי ומשרד ההסברה ומשרד החוץ ומשרד המשפטים, יקחו את הדו"ח ויפיצו אותו בעולם לכל הקולגות ולכל עמיתיהם בכל המדינות בדרישה מהם לאמץ את הדו"ח אחת ולתמיד.
כתוב תגובה ל- קוסם
ממש הנך חולם. הענין אפילו לא
  פורסם בשום אמצעי   26/06/12 21:39
תקשורת, רק באתר זה. וקרא לעיל כמה לעג וציניות ואי-כבוד ניבטים מדברי מגיבים על השופטים האלה. מדוע? משום שהם נמנים על הצד ההפוך מחבורת ברק-בייניש. נראית מגמה לטשטש ולהסתיר קביעה זו.
כתוב תגובה ל- פורסם בשום אמצעי
23
הזוי שזה לא נצעק בכל הכוח
  עופר21   27/06/12 19:24
וועדה של 3 אנשי משפט גדולים מסיקה זאת וזה עובר ככה "בקטנה"?- הזוי
כתוב תגובה ל- עופר21
אנו נפרסם בכל אמצעי האינטרנט!
  כולנו נגד תשקורת   27/06/12 20:22
ברור שהתשקורת השמאלנית תעלים ותסתיר עובדה שהיא מתנגדת לה, לכן אנו הציבור נפעיל את כל האמצעים שברשותנו ונפיץ לא רק בישראל ובעברית אלא גם בעולם ובכל השפות.
יאלללה כולנו לעבודה ולמלאכה.
האמת היא רק אחת!
האמת תמיד מנצחת!
יחד ננצח..
להפיץ את הכתבה לכל החברים ולבקש מכל החברים שיפיצו לכל החברים שיבקשו מכל החברים שיפיצו לכל החברים,, וכך האמת תפורסם בין כל עם ישראל..חברים!!!
לא צריך להפשיל שרוולים!
רק ללחוץ על כפתורים..
ובום.. כל העולם יודע את האמת.. שהתשקורת רוצה שאף אחד לא ידע.
כולנו נגד תקשורת שמאלנית!!! זוכרים????
יאלללה לא לבזבז שניה!
לעבודה ולמלאכה
תודה חברים!
כתוב תגובה ל- כולנו נגד תשקורת
24
מלחמת 67 נפלה עלינו משמיים!
  מלחמת 6 הימים   27/06/12 21:01
אף אחד לא רואה ולא מקשר מה קרה בדיוק ולמה נפלה עלינו 'פתאום' מלחמת 6 הימים'.
מלך ירדן עסק בהחרבת בתי כנסת ובתי קברות יהודים בהר הבית. ותכניתו הבאה היתה:הפיכת הכותל ל'פארק ערבי לאומי'.
כך לא ישאר גם זכר ל'כותל המערבי' הקדוש ביותר לעם היהודי.
כתב באחד מספרי התורה

התורה הקדושה שלנו (לא ספר התנ'ך) כתוב במפורש לגבי ה'כותל המערבי' שבועת השם יתברך במילים אלו:''שלא יחרב לעולם''! (לגבי הקיר המערבי הזה)
2 בתי המקדש נחרבו! הכותל המערבי הוא רק ..קיר חומה מערבית שהקיפה את בתי המקדש! ולמרות שבית המקדש נחרב פעמיים ואף באותו תאריך עברי, אף אחד לא נגע ב'קיר המערבי הזה.. שעבר אין סוף כובשים שהרסו שרפו החריבו .. וראו הפלא ופלא.. הקיר הזה נותר שלם. אפילו הערבים בנו על שטח המקדש את 'השמוקצה' שלהם, ואף אחד לא נגע בקיר הזה. נס? או לא?!!!
והנה כשהחלו תכניות בראש למך ירדן להרוס את קיום 'הקיר' הזה שאמור להיות בשטח ישראל בקום המדינה,ונכבש בכוח בידי ירדן, ו.פתאם עלו לאיש הזה עם חבריו 'רעיונות' בראש לצאת למלחמה נוספת בישראל כדי לכבוש מהיהודים את כל המדינה, ..ישראל החליטה לתקוף ראשונה, ובתוך 6 ימים(כמספר ימי הבריאה) ישראל כבשה וחיברהאת 'רושלים העיר שחוברה לה יחדיו' והכותל המערבי חזר לריבונות מדינת היהודים ישראל! ואף אחד לא הבין מה קרה באמת ולמה? רק חשבנו שנצחנו את כל האוייב ב6 ימים וכבשנו שטחים?
על מה שקרה עם התכנונים של מלך וירדן ופרק לאומי ערבי במקומו של קיר הכותל המערבי.. ניתן לסכם: ''רבות מחשבות בלב איש.. ועצת השם היא תקום''! לפי השבועה הכתובה בתורה שלנו: שלא תחרב לעולם! זו לפחות עובדה שמוכיחה לכולנו שיש השגחה משמיים, המקיימת את הבטחתה, בדיוק כפי שעם ישראל כן..ולמרות כל הסיכויים ונגד כל העולם.. חזר לאותו שטח מדינת יהודה שהיא 'ארץ ישראל המובטחת' לעם ישראל(תשאלו אפילו את מוחמד שכתב ב'קוראן' :ארץ ישראל ל'עם ישראל' נקודה.
ותחשבו על מה שבאמת קרה ואף אחד לא 'שם לב'. בנושא השבועה קיומה.. ואם זה לא נס מוכח, אז מהו נס בכלל? נס זה גם נסיון. ומלחמת 6 הימים היתה נס!
כתוב תגובה ל- מלחמת 6 הימים
25
גם אין מלפפון כבוש. זו המצאה
  יניב. נתיבות   28/06/12 03:32
ואני אצליח למצוא 3 משפטנים שיוכיחו שהמלפפונים רוצים שיקטפו אותם, ימליחו, ויאכלו. זה בכלל מאכל בריטי, או ירדני, או ....משהו כזה.
כתוב תגובה ל- יניב. נתיבות
26
מה חוות הדעת של האו"ם ?
  קוקי6   4/08/12 20:27
כל הנאמר הוא יפה ושובה לב. אם נחזור להיסטוריה הרי שהאו"ם הוא שכריז על המדינה . ולאחר מלחמת העצמאות נקבעו גבולות ע"י ועדת שביתת הנשק בראשות האו"ם.
לאחר מלחמת ששת הימים שוב שונו הגבולות אבל האו"ם לא קבע ששטחי יהודה ושומרון הם חלק ממדינת ישראל.
נראה לי שעל ממשלת ישראל לפנות לאו"ם ולא למשפטני מדינת ישראל כדי לקבל חוות דעת על מעמדם של השטחים האלה.
האם לא היו החלטות באו"ם שקבעו את הגבולות בהדגשה שחלק מקו הגבול ישונה כדי להבטיח את בטחונה של מדינת ישראל ?
גם לא כל כך ברור מי רוצה יותר שהחוק הישראלי יחול על השטחים ישראל או הרשות ? רמז - דמוגרפיה.

ואני בכלל בעד עולם ללא גבולות.
כתוב תגובה ל- קוקי6
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il