s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הריסת הכפר הבדואי אל-עראקיב - אין דין ואין דיין?
מאת: נפתלי רז  |  27/07/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מעניין
  zvig   27/07/10 17:50
כשאותו הדבר קורה מעבר לקו הירוק אף אחד איננו תעניין בכלל! אצל המתנחלים זה קורה כל הזמן אבל למי אכפת מיהודי??כשזה קורה לערבי אז כולם צועקים חמס!
כתוב תגובה ל- zvig
2
מאמר רדוד ודמגוגי
  קצין משטרה בדימוס   27/07/10 17:57
לא להאמין איך יכול אדם להביר ביקורת על נושא שאינו מתמצא בו. א. המשטרה לא הורסת בתים ולא מעורבת כלל בהריסה או\ו בהיבט החוקי בהקשר לכך, אלא משרד הפנים ואנשיו. ב. המשטרה רק מאבטחת את אנשי משרד הפנים ואנשי הביצוע בשטח מפני תקיפתם ותו לא. ג. האישור למשטרה לכסות אבטחה בנסיבות הנ"ל, ניתן רק לאחר שניתן פסק דין סופי ומוחלט ולכן , הטענה שקיים עדיין דיון משפטי שעשוי לשנות את המצב, הינו שטות מוחלטת והטעית הקורא. ד.הכותב אינו משפטן ובודאי אינו מתמחה בחוקי מקרקעין וראוי שלא יצדיק תפיסת אדמות על ידי אנשים שאינם בעליהם החוקים.
כתוב תגובה ל- קצין משטרה בדימוס
מה אפשר לצפות מסמולני סטליניסט
  אלישמע   27/07/10 20:19
כמיטב המסורת חצי אמת+חצי אמת = אמת, כךלמדו מסטאלין
כתוב תגובה ל- אלישמע
נפתלי רז מורה בישראל. מורה
  שתומך בגונבי קרקע   28/07/10 02:36
איך אפשר לגדל נער ישר וחרוץ אם המורים של הנער שלנו תומכים בגלוי בגונבי קרקעות?
כתוב תגובה ל- שתומך בגונבי קרקע
נפתלי מורה התומך בעובדי האדמה.
  איתן.   1/08/10 09:40
כתוב תגובה ל- איתן.
3
ציונות בפעולה היא נשול הפלסטינ
  לא ציוני   27/07/10 17:59
אין ציונות נאורה בפועל, או לפחות לא הצליחה להתקיים! מה שקיים זה ציונות מנשלת, צינות מדכה, ציונות מתנחלת. תפסיק לטעון שאתה ציוני כי הציונים האמיתיים לא מקבלים אותך.
כתוב תגובה ל- לא ציוני
Listen to number 2
  Gilead   27/07/10 20:14
You just bring your own weak opinion that is not touching the basic issue in this article. I suggest you to pack your belongings and move to Gaza. Israel is a Jewish state, and Zionism just mean coming back to Zion and settling on our Biblical land. The rules of property is affecting everyone. Try to build even a tent and declare it as a permanent property and at no time you will be evicted and the tent taken away. I feel for the Bedouins living there, but the law is the law, and it is different since 1948 and such should be enforced.
כתוב תגובה ל- Gilead
4
אדוני המורה למה ליהודי אסור לב
  מישהו מרכז   27/07/10 23:07
אדוני המורה למה ליהודי אסור לבנות בית בגליל בנגב או להוסיף מרפסת בביתו לרק לחברים שלך אנשי השלום החסודים. שלהם אין דין ואין דיין.
כתוב תגובה ל- מישהו מרכז
5
כמובן:
  מד' ליונה עיוורת   27/07/10 23:28
אף מילה על הרס גוש קטיף וצפון השומרון מסיבות גזעניות פשיסטיות מובהקות: דרישת חבריו של נפתלי בארגוני הטרור האיסלאמונאציים לטהר את מרחב המחיה שלהם מנוכחות יהודים... ועוד דבר: הסמול קורא להתיישבות יהודית בלתי מוכרת 'מאחזים בלתי חוקיים' אבל להתפרעות ערבית או בדואית בבנייה בלתי חוקית של ערים שלמות הוא קורא: 'הכפרים הבלתי מוכרים'...
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
6
שקרן לא רק על צד שמאל
  בדואי מהפזורה   27/07/10 23:50
בולשיביק וסטליניסט עיוור ושקרן. קיימת פסיקת בית משפט וזאת לאחר 11 שנות התדיינות. תודה לאל שכבר הופעל הצו והנה קם השקרן הסמולן וצועק "גוזלים אותי". פוסט ציוני מכוער שכמוך.
כתוב תגובה ל- בדואי מהפזורה
7
;זה איש חינוך ומורה בישראל?
  בוש ונכלם   28/07/10 00:06
בושה וכלימה ! הצבוע הזה, הדו ערכי הזה מעז להלין על כוח המשטרה שנשלח לקיים צוים של בתי משפט ישראליים? היכן היה הבהמה המנוולת הזו כאשר אריק שרון החריב 22 יישובים?

את האידיוט הזה יש לפטר לאלתר מתפקידו כאיש חינוך.
כתוב תגובה ל- בוש ונכלם
8
לשמאלנים אין מוסר בכלל
  רלטיביזם מוסרי   28/07/10 00:35
אהוד ברק וחבורת נוכלי השמאל צורחים כמו כרוכיות כשמנסים לשפר משהו במערכת המשפט וטוענים שיש לנו "שלטון חוק" מושלם שאסור לגעת בו, שמא תירד "איכותו". עכשיו הוציאו אנשי שלטון החוק, שכולם שמאלנים כמו נפתלי רז, צווי הריסה לכפר בדווי בלתי חוקי. אז מה הוא רוצה מהחיים שלנו, הנפתלי רז הזה? הצביעות חוגגת. כשמערכת המשפט רודפת אנשי ימין ללא צדק ודנה אותם למאסרים על סמך כתבי אישום מצוצים מהאצבע, מצדיק נתפלי רז ושות' את "שלטון החוק". כשחס ושלום פוסקת מערכת המשפט נגד שמאלנים או ערבים, הם מקימים קול צעקס, "געוואלד" כאילו מערכת המשפט לא בסדר. שמאלנים: תחליטו ותהיה עקביים. או שמערכת המשפט היא "כפתור ופרח" ואז תקבלו את פסיקותיה. או שהיא לא בסדר, כפי שאני טוען, ואז תאפשרו לערוך בה את התיקונים הדרושים, כפי שדרש פרופ' פרידמן.
כתוב תגובה ל- רלטיביזם מוסרי
9
אנשי השמאל מהמרכז מנותקים
  השתלטות   28/07/10 00:53
הבניה הפראית ,זה לא איזה מרפסת זה גניבת שטחי המדינה קביעת עובדות ,מקוה שזהו לא מצב חד פעמי ,לכל המיגזרים
להמשיך בכל הכח
כתוב תגובה ל- השתלטות
10
אין ולא היו מעולם אדמות בא"י
  פלא יועץ   28/07/10 01:22
אדמות השייכות לבידואים.במשך השלטון העותומני הם לא הורשו להיכנס לארץ,ולאחר מכן הם פלשו ממדבריות ערב באופן לא חוקי.כפרים לא היו להם,כי אםמאהלים בלבד.לקרוא לכמה יריעות עיזים-כפר,זו הגזמה פרועה.הבדואים מעצם מהותם לא מקבלים שום מרות של גוף כל שהוא,באם הוא נוהג בהם בדרכי נועם.יפה עושה משרד הפנים אשר החליט לפעול מול פורעי החוק הנצחיים,בתקיפות ובנחישות,וכולי תקווה כי הוא ימשיך לנקות את מרחבי א"י מהפושטים הישמעאלים.כמו כן יש להגן על חוות הבודדים בכל דרך.להפסיק את השוד והגזל ואת ההברחות מסיני,אשר כוללות גם נשק לטרור.יש לעקוב אחרי הבדואים עם מזלטים,ולשים גבול ברור להשתוללותם.והמטרה הסופית צריכה להיות השבתם לערב הסעודית,משם באה עלינו המכה הנאלחת הזו.ואת "הוגי הדעות" של השמאל ההזוי,אותם אווילים בהתנדבות,ביחד עם הפרופסורים הלא נכבדים,ושאר הערב רב של עוכרי ישראל ושונאי יהודים ויהדות,ניתן לצרף אליהם למסע אל החופש הנכסף ברחבי המדבר. והקב"ה יצילנו מידם ב"ב אמן
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
11
לפגוע
  מני הזועם   28/07/10 06:45
בכיסו של נפתלי רז, לא לקנות את ספריו, של עוכר ישראל, לא להזמין אותו כמדריך טיולים,שהערבים והפלשתינים יזמינו את הפשיסט עוכר ועוקר ישראל.
כתוב תגובה ל- מני הזועם
12
איך אפשר להסביר גירוש יהודים מ
  קורןנאוה טבריה   28/07/10 07:15
מארצם,ביתם,אדמתם ופרנסתם?=בתמורה לשמונה שנות קאסמים פלשתינאצים?!=הריסת בתי פולשים =ללא הבדל דת= אפשר להבין ורצוי לבצע =ויפה שעה אחת קודם=בעוכרי העם היהודי וארץ חמדת אבות=הדבר!!!=ויהודים אינם "כובשים" בארצם=זו עלילת דם!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
13
שטיפת המח של "שומר החוק" כשנח
  אנחנו יודעים   28/07/10 08:39
מעניין למה צריכים מאות שוטרים לביצוע החוק אצל חבריך
יכול להיות שהם גם מצפצפים על חוקי ישראל, וגם מפעילים כח נגדינו ??
האם כל חברי קיבוץ שפיים הם
שמאל קיצוני==פאשיסטים פלשתינאים כמוך ??
כתוב תגובה ל- אנחנו יודעים
14
חוסר אימון בבתי המשפט
  מוטי1   28/07/10 09:24
זו בדיוק הסיבה ששוטרי משטרת ישראל ביצעו את עבודתם נאמנה ובהתאם לחוקי המדינה. בתי המשפט, כרוב הפקידות הישראלית הבכירה, נגועים בסמולניות בוגדנית ששמה את האינטרסים של מדינת ישראל כ"עפר דארעה". אין יותר סובלנות כלפי הסמול שבתי המשפט הם עמוד התווך שלו, לו רק היה צל צילו של סיכוי שבתי המשפט היו מביאים בחשבון את החוק ואת האינטרסים של המדינה, ניתן עוד היה להתחשב בהם, אך מכיוון שהערבי הוא בבת עינו של בית המשפט בכלל ושל העליון בפרט, וצרכיו בעיני בית המשפט הם מעל לכל, אין אימון בו, לא צריך להתחשב בדעתו וצריך וחייבים להביא בחשבון את הצרכים של המדינה ושל עם ישראל.
כתוב תגובה ל- מוטי1
15
הריסה מוצדקת
  שמח בחלקו   28/07/10 11:06
כל פעם ששר הבטחון נוסע לאמריקה מסדרים שבארץ ישראל יפרקו התישבויות (התנחלות), ולאזן ישוב בדואי . את הישובים שאינם מוכרזים חייבים להוריד אחרת ההפקרות תחגוג -- לבדואים אין מה לחשוש תיכף השופטת בייניש תאשר להם בניה ...
כתוב תגובה ל- שמח בחלקו
16
תגובות לתגובות
  נפתלי רז   28/07/10 11:25
ל-2: המשטרה אכן היתה מעורבת בהריסה, נכון שביחד עם פקחי המינהל, והמשפט על אדמות אל-עראקיב עדיין מתנהל.
ל-4: ליהודים בגליל או בנגב יש תוכניות מיתאר, ואילו לבדואים המדינה מסרבת לאשר תוכניות מיתאר.
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
התייחסות לנפתלי רז
  קצין משטרה בדימוס   28/07/10 12:29
לחזור שוב על נתון לא נכון, אינו עושה אותו נכון. א.המשטרה לא "מעורבת בהריסה ", אלא באבטחתם הפיזית של "מבצעי ההריסה " ממשרד הפנים. ב. היועץ המישפטי של המשטרה ושל המשרד לביטחון פנים , לא יאשר בשום מקרה למשטרה, לאבטח מימוש צו שיפוטי שאינו חלוט [ סופי ומוחלט מבחינה משפטית ]. אדון רז - תעשה שיעורי בית כפי שאתה מצפה מתלמידיך.
כתוב תגובה ל- קצין משטרה בדימוס
ה"כבוד"הזה שמור למשטרה רק להרס
  קורןנאוה טבריה   28/07/10 15:21
בתים וישובים יהודיים=בושה ליהדות וחרפה לציון!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הוא לא יכול אחרת,זו התוכנה
  אלישמע   28/07/10 19:47
חצאי אמיתות,חצאי שקרים,משאלות לב וסילופים - בולשביק.
כתוב תגובה ל- אלישמע
17
גילוי נאות לא היה מזיק
  שם   28/07/10 14:41
פרופסור אורן יפתחאל הוא יו"ר בצלם, אנטי ציוני מובהק. זה שקרא להטיל על ישראל סנקציות בזמן מבצע עופרת יצוקה עוד לפני שהתבררו העובדות. דווקא הבדואים הם אלה שמראים לכולנו שאין דין ואין דיין מלבד כל דאלים גבר, הריי החוק העותומני כמו גם זה של המנדט הבריטי אינם מכירים בבעלות על אדמת מרעה, דהיינו כל אדמת הנגב בה השתמשו הנוודים בזמן שהותם בישראל, פלשתינה דאז. אולם עובדה זאת לא מנעה מהם להשתלט בכח על קרקע לא להם. מעצם איזכורם ושותפותם של יפתחאל וספרד, אנשי בצלם, ברוו לכל הדיוט מהי האג'נדה מאחורי המאבק המתוקשר כ"כ, ע"יי אנשי השמאל, חתירה תחת אושיות המדינה היהודית וערעור סמכותה על אדמתה שלה. טוב עשו אנשי מנהל מקרקעי ישראל וטוב יעשו אם ימשיכו באותה דרך.
כתוב תגובה ל- שם
18
השמאל הצבוע בגוש קטיף היה דין
  שינשין   28/07/10 15:23
בשמחה תהרסו כל ישוב יהודי ותתנו לערבים!
גזלתם את אדמות הקיבוצים-והם לא שטחים כבושים???.
מעודדים את הערבים והבדווים להמשיך בטרור ולגזול את אדמת ישראל!

ישראל קצה בשמאלנים כמוך!
ישראל חפצה חיים!
השמאלנים מוזמנים לעזוב לעזה ולהישאר שם עם אחיהם המחבלים!
כתוב תגובה ל- שינשין
19
נפתלי, צודק ולא צודק
  zoomarch   28/07/10 16:09
אדמות הכפר מצויות בחלקן בבית משפט. חלקן האחר כבר ניפסק אצל שופט אחר באותו בי"מ, כי עתירת הבדואי נדחתה ולכן, ניתן להרוס. ומה שנהרס, אינו עומד בפני דוברת.

זה אחד.

שתיים - עראקיב צודקים, יש עדויות היסטוריות לישיבתם על האדמות עוד מהתקופה העותומאנית. אבל ב 1951 גירשנו אותם כמו שאנו גורשנו מארצות ערב. יש לך משהו לאמר, נפתלי, על מאות אלפי נכסים יהודיים בארצות ערב?
כתוב תגובה ל- zoomarch
העובדות מראות אחרת
  שם   28/07/10 17:57
הפלישה הראשונה לכפר המדובר נעשתה ב1998, לא שניה לפני כן. גם אם ישנה עדות למגורים במקום אין בכך הוכחת בעלות. לצורך כך צריך קושאן מהשלטון העותומני או מסמך בעלות מהמנדט הבריטי. לפולשים אין לא זה ולא זה. ההריסה נעשתה ע"פ דין ולפי צו בית משפט וזאת אחרי פלישה ופינוי קודמים, דהינו בזיון החלטת בית המשפט. ובנתיים, נווה גורדון האנטי ציוני מתראיין במדיה הזרה באנגלית עילגת וקורא לפינוי חוקי זה טיהור אתני..
כתוב תגובה ל- שם
אדם ישר עם עצמו, יודה בעובדות
  zoomarch   29/07/10 00:54
האמיתיות. מסמכים היסטוריים מהשלטון העותומאני מצביעים כי הסולטן רכש, כן, רכש, אדמות מהשבט. לפיכך, לא היה מדובר באדמות מרעה אלא באדמות בבעלות השבט, עוד קודם להרצל ולמדינה. אילו היו אלה אדמות מרעה לא הייתה מתבצעת רכישה שכן כל אדמות המרעה היו שייכות לשולטן. עובדות.
כתוב תגובה ל- zoomarch
רוצה עובדות? בבקשה.
  שם   29/07/10 08:39
המקור לטענה בדויה זאת הוא, כמה מפתיע, פרופ' יפתחאל... יפתחאל הוא תומך "זכות השיבה" ויו"ר בצלם הארגון האנטי ציוני רדיקאלי. והנה כמה עובדות מההליך המשפטי: רוואש: "בחוות הדעת שלך אתה מדבר על "קרקע מוקצית". אבל אתה לא מביא שום מסמך שמעיד שהשלטונות העותמאניים או הבריטיים הקצו שטח אדמה לבעלות של שבט אל עוקבי או של בדואים אחרים. אתה מדבר על "הקצאה" כשאתה מתכוון לאב שמוריש שטח אדמה לבניו. " יפתחאל: גם זאת צורה של הקצאה. שופטת: "הקצאה" זה מונח משפטי ברור, שהשלטון מקצה לאזרחים או תושבים שטח אדמה. "רוואש: פרופסור רות קרק כתבה בחוות הדעת שלה שלבדואים לא היתה מערכת קרקעית מסודרת שיכלה להסדיר בעלות, ושהמסמכים שאתה הבאת הם הסכמים פרטיים בין אנשים ואין להם תוקף מחייב שמעיד על בעלות." "רוואש: אבל לפי חוק הקרקעות העותמאני משנת 1858, הקרקעות האלה נחשבו כ"מוואת", אדמות מתות שאין עליהן בעלות. " "רוואש: בפברואר 1921, בתחילת תקופת המנדט, השלטון הבריטי חוקק את "'פקודת הקרקעות המתות" (מוואת) ונתן לבדואים ארכה של חודשיים לבוא ולרשום ברישום המקרקעין את הקרקעות שהם טוענים לבעלות עליהן. כמעט אף אחד מהם לא עשה זאת. הם לא יכולים עכשיו לבוא בטיעוני בעלות. " מפאת כבודו של יפתחאל לא הבאתי את תשובותיו לנ"ל, פשוט מביך מדיי. והיה והסולטאן עבדול חמיד השני קנא אדמות מהבדואים אזיי אדמות אלה שייכות למדינת ישראל, אדמות ציבור עותומניות ושל המנדט עוברות לבעלות הריבון הבא. שוב, עובדות ולא אג'נדה פוליטית קיצונית.
כתוב תגובה ל- שם
20
דואגים וחנפים לערבים=מתעמרים ו
  קורןנאוה טבריה   28/07/10 16:32
ושונאים יהודים=זה הפרצוף המכוער של השמאל הקיצון!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
21
והרי בכותרת המאמר ישנה התשובה
  אבי123456   28/07/10 20:19
הישוב אינו חוקי אבל נניח לרגע שאתה רוצה לעזור בסדר גמור עם נלך לאחור מי הבעלים על הקרקע הבדואים שנדדו ממקום למקום ומידי פעם התישבו בישוב ארעי פה ושם או אנחנו היהודים שגורשנו לפני אלפים שנה מאדמתנו. וצר לנו הפפירוסים והחרסים לא הופסנו כראוי לשמירת עדות על זכויות בעלים. לפי דבריך אין לנו זכות כלל בארץ ישראל ונראה לי כי אף אתה לא היתה מוכן לוותר על ביתך היום למען החבר הטוב הבדואי. לפיכך כשקים לדון בבעיה שאתה מציג. איכן מתחילה הזכות לקיום מדינה יהודית? עם חזרת חלק מעם ישראל אחרי מלחמת העולם השניה או בזכות היותו העם הכמעט יחיד ששרד 2000 שנה עם שמירת זהות כי אחרת אלו זכויות יש לנו על האדמה כאן יחזור כל אחד למור מוצאו ואלו שהתחתנו בנשאי תערובת אשכנזים ושפרדים כמשפט שלמה יחולקו חלקם למדינה אחת והאחר למדינה שניה. הזוי לחלוטין כנראה שחוכמה פסה מהעם הכי חכם בעולם.
כתוב תגובה ל- אבי123456
22
סרטון שהגיע מהריסת הכפר
  נפתלי רז   29/07/10 19:44
youtube.com
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
תסמונת קלינסקי
  אלישמע   30/07/10 14:54
מחלה חשוכת מרפא
כתוב תגובה ל- אלישמע
23
ביקרתי באל עראקיב היום
  מיריברק   31/07/10 21:19
יומיים לאחר ההרס שאפשר לכנותו ליל הבדולח מבחינתם של הבדואים. צריפוני הפח שלהם, שבעיניהם אילו בתיהם, שם הם מגדלים את ילדיהם ומשתדלים להעניק להם חינוך טוב, מסביבם הם נטעו את עצי הזית שלהם וחיו על אדמתם. חקלאים אמיתיים המתפרנסים מעבודת כפיהם, לא מעבודת עובדים זרים. ללא מים זורמים, ללא חשמל - הם מנסים לחיות במדינה שמתנכרת להם ולאורח חייהם ואינה רואה בהם בני אדם.
למרות הקושי וההריסות הם הגישו קפה ותה, פיתות וירקות לאורחיהם, יהודים שעדיין מסוגלים לראות את העוול המשווע שנגרם ל"אחרים", מאשר יהודים. אנשים כל כך טובים, מקסימים, הילדים פתוחים, חייכנים וחברותיים. תינוקות שהוערו משנתם וביתם נהרס, בעלי החיים מסתובבים בבהלה מסביב. אלה החקלאים האמיתיים של מדינת ישראל, הנצמדים לאדמתם ואינם מוותרים עליה למרות כל שבעת מדורי גהינום שהמדינה מעבירה אותם בהם. האדמה - אדמתם. תמיד היו פה, עיבדו אותה, חיו ממנה ויש להם גם מסמכים
אלא מה - מדינת ישראל, קמה על נישול וגזל - והגיע הזמן שכל ילד בישראל ידע זאת - רוצה לגזול גם את כבשת הרש הזו - את אדמת הבדואים, שכל רצונם הוא לחיות ממנה ועליה כפי שנהגו מאות בשנים. והרי המדינה כבר גירשה את רוב הבדואים משטח ישראל עוד בשנת 48, ואט אט המשיכה בגזל האדמות. אבל האם די לה בכך? לא! המטרה - להמשיך ולגזול ולנשל ולספח בבחינת תפוס כפי יכולתך. בני אדם, אנשים, נדרסים תחת המכבש האכזרי הזה. אך עבור המדינה וגם עבור הרבה מהמגיבים כאן בדואים אינם נחשבים לבני אדם. הגלגל התהפך - אנו שסבלנו מגזענות, דחייה ושנאה ופחד עושים זאת לעם אחר בצורה ממוסדת בשם המדינה ובשם אזרחיה.
איני רוצה להיות חלק מכך. כל שוטר ביס"מ, אשר הרס באותו לילה ועקר עצי זית בני שנים - אין בו לב, אפילו הביאו את ילדיהם לצפות ב"מחזה". האם ייתכן דבר יותר מחליא מכך? הם אפילו גאים במעשיהם. גיבורים בעיניהם.
אם זו המדינה שלנו ואלה מעשיה - מוטב היה לו לא הייתה קמה כלל. אם לא למדנו מההיסטוריה - לכבד ולקבל את האחר מאיתנו.
אני כל כך כועסת, וכל כך משתתפת עם אותם אנשים גאים, פשוטים, חמים וסבלנים. השאלה כמה יוכלו להיות עוד סבלנים. וילדיהם - שמופרעים משנתם לפנות בוקר רואים את בתיהם הדלים נהרסים. איזה סיכוי יש להם לראות במדינה את מדינתם?
מתי נבין סוף סוף שאי אפשר לכפות על הבדואים אורח חיים שונה ממה שהם רוצים לחיות בו? שיש לכבד את אורח חייהם החקלאי כפרי ולא לדחוף אותם לערי עוני ופשע. מתי נבין שאסור לנו להרוס את מרקם החיים שלהם אלא להיפך, לכבדו.
מעשים אלה של ממשלת ביבי-ברק-ליברמן ממלאים אותי שאט נפש מהמדינה האלימה, הדורסנית והאכזרית שמיטיבה רק עם יהודיה וגם זאת אם הם לא עניים, מסכנים וחולים.
מתי תפתחו את עיניכם לראות למה הפכה המדינה הזאת?
כתוב תגובה ל- מיריברק
הגיע העת כי אותו"אחר "יתחיל
  פלא יועץ   11/08/10 13:57
לכבד את חוקי המדינה בה הוא חי,למרות שרובם פלשו הנה באופן לא חוקי,ובטעות הינם נקראים -אזרחי ישראל.אותם פורעים עושים ככל העולה על רוחם ומזיקים כפי יכולתם בזדון, ועוד מקבלים ייעוץ ועזרה מכאלה הרואים עצמם בטעות כ-"הומניים".אך המרחם על אכזריים סופו שמתאכזר לרחמנים.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
24
פינוי הבדואים
  אוהד מירי ברק   5/08/10 14:32
מירי היקרה חבל שלא היית בארץ בשנת 1948 . הבדואים היקרים היו בסיני בירדן ובמצרים , לא היו להם אדמות בערקיב \ האימפריה העותמנית כבר אז רשמה את הקרקעות . בכח להשתלט על אדמות המדינה לא עושה אותם צדיקים יותר. המשטרה מגינה על אנשי המינהל . חבל על שלושה מיליון שקל של הפינוי , אפשר היה להקים גן ילדים ברהט.
כתוב תגובה ל- אוהד מירי ברק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il