s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תודה לנועזות של "גרילת תרבות"
מאת: איתן קלינסקי  |  07/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל הכבוד לך, איתן
  לאיתן   7/05/11 20:29
כתוב תגובה ל- לאיתן
2
קליסקי אל תבלבל בין יריב פולטי
  זקן   7/05/11 21:17
ואוייב מדינה. איש חרות הוא באמת דמוקרטיח בדרך כלל בעוד ששמואלנים כמוך דורשים נימוס רק מאחרים. בכל הזדמנות הם מכטרים את היריבים. מי קורא לכולנו (לכל העם!) פאשיסטים? אקוניס?
כתוב תגובה ל- זקן
3
והיכן הגילוי הנאות?
  איש עצוב   7/05/11 21:24
על פי ויקפידיה "גרילת תרבות" קשורה גם עם הקרן החדשה לישראל. וכאן נופל קלינסקי לבור שהוא עצמו כרה. ייתכן שיו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת מערב מין שבאינו מינו, ייתכן שבדיון על עמלות/מסים ממשאבי טבע אין לערב נושאים אחרים אף אם היו"ר הנכבד חושב שהם קשורים, ודאי שלאותם ארגונים/פרטים הנפגעים מאמירותיו של היו"ר יש הזכות ואפילו החובה למחות, ודאי שקלינסקי רשאי לתמוך בהם ו"להכות" את היו"ר הנכבד בלשונו המהוקצעת, אך מי שתובע יושר לשוני והתנהגות מכובדת, מן הדין שיחיל אותם כללים גם על עצמו, יש לטעמי פגם אתי מרכזי בכך שהקשרים, המוזכרים בויקיפדיה בין הקרן החדשה לישראל ובין "גרילת תרבות" (או בין פרטים ממנה) לא הוזכרו בהבלטה ובפרטים, יש טעם מרכזי לפגם בכך שהקשרים האלה, לא נבחנו מראש על ידי הכותב, על כל הבטיהם, האידיאולוגים (אשר כנראה קיימים), הארגוניים (ככל שקיימים), הכלכליים( ככל שקיימים) - ולא ניתן לכך ביטוי בולט ומרכזי. ואף פעם לא מאוחר מידי, אפשר לתקן. שאם לא נתקן אולי נקרא לקבוצת האמנים האמורה "תיאטרון הקרן החדשה לישראל" ולקרן נקרא "גרילת הכספים הטמאים של השמאל" ואז יתברר אולי שיש כן הצדקה לא קטנה לדברי היו"ר?.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
4
ועוד על חוסר גילוי נאות......
  איש עצוב   7/05/11 21:51
ומי גובה תרומות פטורות ממס בחו"ל עבור "הגרילה"? כמובן הקרן החדשה לישראל או בשמה האנגלי NIF NEW ISRAEL FUND gerila.co.il Tax-exemt contributions Freinds of Gerila Tarbut can be sent to the New Israel Fund and Should be mark as donor-advised to Freinds of Gerila Tarbut The address of NIF in U.S. is New Israel Fund P.O. Box 91588 Washington, D.c 20090-1588 USA Tel: 202-842-0900 Fax: 202-842-0991 The address of NIF in GB is New Israel Fund 26 Enford Strreet London W1h 2DD, UK רוצו לתרום.........
כתוב תגובה ל- איש עצוב
מה ענין שמיטה להר סיני
  לאיש עצוב   8/05/11 15:33
מה ענין "גרילת תרבות" עם הקרן החדשה , כאשר יו"ר וועדת כלכלה משמיע נתונים ומספרים וחבר מפלגתו כאמל שמעה מתיחס לנתונים אחרים . מה ענין הקרן החדשה וגרילת תרבות לסרוב של יושב ראש הועדה להתייחס לדרישת ד"ר שי נחמן מקדימה וד"ד דב חנין שהיושב ראש יקריא את ממצאי מחלקת המחקר של הכנסת , שהם שונים מאלו של אקוניס . והיושב ראש מחליט לא להתייחס לדרישה שלהם .
מה הקשר לדיון בנושא התמלוגים לכך שיושב ראש צועק לעבר נחמן שי, שלי יחימוביץ ודב חנין "קוריאה הצפונית" כמה פעמים כאשר הם מבטאים גישה אחרת.
במאמר הובאה דוגמא כיצד בין ד"ר יוחנן בדר ובין ד"ר משה סנה רבצה תהום אידיאולוגית , אבל הם ידעו לחלוק כבוד איש לרעהו בדיוני ועדת הכלכלה . לא ניתן היה לשמוע את ד"ר יוחנן בדר מתלהם כמו שעושה זאת מר אקוניס.
מר איש עצוב , כשם שהגנת בחירוף נפש על חברת מרמנת ,(אני משוכנע שלא היית בוחר להיות מועסק בבית ספר בתנאים שהיא מציעה), אתה נמנע מלהתייחס לנושא הכתבה .
ייתכן ואתה צודק ויש לך מידע שגרילת תרבות באמת מקבלת כספים מהקרן החדשה .
אם היא עושה בכסף שהיא מקבלת , לדבריך , דברים אסורים , פנה למשטרה .
כתוב תגובה ל- לאיש עצוב
לאיש עם המסכה העצובה
  יוסי בן אברהם   8/05/11 17:15
יש עצוב ,אתה קראת כתבה על מחזה שהעלו חברי גרילת תרבות . הטכסט הוא דיוני הוועדה . אתה שבע רצון מזה שכל מה שכתבה מחלקת המחקר של הכנסת עצמה עומד בסתירה !!!!!!!! לכל מה שטען יושב ראש הוועדה .
לך לא חשוב שיש שוני תהומי בין מה שאומר כאמל שמעה מהלינוד והמספרים שהוא הביא לבין מה שאמר - או יתר נכון צעק - מר אקוניס.
לך לא אכפת שיש הבדל תהומי בין הסגנון של יוחנן בדר ובין הפרחחות של יושב ראש אקוניס .
לך לא אכפת שקיים הבדל תהומי בין המספרים שמשמיע בדיון יושב ראש הוועדה ובין המספרים של מחלקת המחקר של הכנסת , שמשום מה תאמו למה שאמרו חברי הכנסת :יחימוביץ, הורביץ, חנין.
לך לא אכפת שהמספרים של אקוניס תאמו לחלוטין למספרים של יחצ"נים ,שלא יחימוביץ הביאה אותם לכנסת.

אם הקרן החדשה וגרילת תרבות עברו עבירות בנושאי כספים אתה כאזרח חייב לפנות מייד למשטרה . תפסיק להיות סתם עצוב רוץ למשטרה ןתבקש לבדוק את השערוריה של הוצאת כספים בדרך של תרמית ועקיפת כל החוקים של מדינת ישראל .
ואם לא תתלונן במשטרה , אני אתלונן , שיש לך, מר מסכה של איש עצוב , מידע על עבירות מס , יש לך מידע על שמות חברות המנפיקות קבלות לא חוקיות ואתה מפרסם אותם רק בתגובה זניחה למאמר של אדם שבקושי 5 אנשים קוראים את דבריו. אתה חיי לרוץ מהר למשטרה.
כתוב תגובה ל- יוסי בן אברהם
תתלונן במשטרה נגד אקוניס!!!
  איש עצוב   9/05/11 01:45
על בורות!! על חוסר לימוד מוקדם של החומר!! תתלונן. בקיצור, ידידי, אתה מקשקש. אינני יודע מה רמת המשכל של יו"ר ועדת הכלכלה, היו חכמים ממנו וודאי היו גם טפשים ממנו. יש חכמים ויש טפשים בכל מפלגה, ייתכן שהוא "בהמה" באופן ההתבטאות שלו, ייתכן שלא, אינני יודע. מה שאני כן יודע זה שאם פובליצסט מכובד כמו איתן, או איש "תרבות" מטיף לי מוסר על התבטאויות בהמיות ולא עניניות, אני מצפה שיבוא בידיים ניקיות. אקוניס תקף בישיבה את מה שנראה בעיניו (להבנתי) כקשר לחיסולה של מדינת ישראל כמדינה יהודית עצמאית ומשגשגת, בעיניו הוא רואה (או מראיית אמת או ראייה "פרנואידית", או שילוב של השניים) קשר בין גורמי שמאל קיצוני, לבין אותם גורמי חוץ אשר לטעמו רוצים לחסל אותנו, וזקוקים מאד לעזרה מבפנים על מנת לבצע מלאכתם, ולכן מממנים ביד רחבה פעולות "גרילה". אחד הגופים אשר היו"ר הנכבד תופס כמשת"פ עם אותם גורמים הוא הקרן החדש לישראל, וזרועו המקומית שתי"ל, וקרוביהם, בני דודיהם וכדומה. הוא העלה את הנושא ללא כל בושה ובלשון שאינה משתמעת לשתי פנים באותה ישיבה, אז ברור שהקרן החדשה לישראל תתגונן ותפעיל את שופרותיה עתירות הממון הטמא נגדו. וכאשר ה"גרילה" משרתת את הקרן, המהווה את צינור התרומות אליה, אין בכך כל רע, זה דווקא בסדר, כל אחד צריך להגן על היד המאכילה אותו. רק היכן הגילוי הנאות?, לא ראיתי שטרם על המסך עלה "ניצן הורוביץ" לבמה והודיע לקהל ששתי"ל והקרן החדשה לישראל היו במוקד נקודת המכוון של אקוניס באותה ישיבה, ולמען גילוי נאות מחובתו להודיע כי המימון לפעילות ה"גרילה" מחו"ל מגיע דרך המנגנון של הקרן החדשה. וכשקלינסקי מתאר את כל הסיפור הזה אין כל בעיה - רק גילוי נאות!!! איזה משטרה ואיזה בטיח, גילוי נאות, גילוי נאות - כי מי שעוסק בעיתונות, ב"תרבות" - ומסתיר את מהות עבודתו מתחת לשטיח, מי יאמין לו??? מי בכלל יאמין לו??? וכאשר השמאל מסתיר והימין הוא גלוי לב - השמאל ממשיך להידרדר ולהתחסל, ואסור לאף אחד מאתנו לתת לדבר הזה לקרות, ודאי שאסור לשמאל להמשיך ולחתוך בבשרו החי.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לאיש עצוב
  איתן קלינסקי   9/05/11 10:11
עכשיו אני יודע שחבר כנסת מהליכוד , שחלק על כל הנתונים של מר אקוניס בעניניות וביתר נחרצות ענינית מזו של שי נחמן ,חנין ויחימיבוביץ הוא אדם מסוכן .
מסוכנת לביטחון המדינה היא העניניות של אותו חבר כנסת מהליכוד ,שהוא כיום יו"ר הוועדה במקום אקוניס , כי הוא השתמש במספרים והביע דעות מנוגדות לתשובה - אקוניס - אנסטסיה וחברת כנסת "קדימה" , שהחליטה שהתרפסות למרגלותיו של מר תשובה זו שיא היושרה הפוליטית והאינטלקטואלית .

מול חתרנים כאלה כמו כאמל שמעה מהליכוד ויחימוביץ לא מספיק להשתמש בבוטות הלשון של אקוניס , צריך להפעיל גם סנקציות נגדם.

באשר , לדבריך,הקשר בין הקרן החדשה וגרילת תרבות.
לי יש הערכה רבה לכל מה שעושה גרילת תרבות . עבורי היא משב רוח רענן בתרבות העברית . לעמוד באיזור התעשיה בירוחם הרחוקה, כשהרחוב הפתוח ורוח המדבר הם תפאורה ופועלים רבים של מפעל אקרשטיין מקשיבים לשירה זו בשבילי עשיה תרבותית , שאף לא גורם אחר עושה .
מעשרות רבות של פועלים עובדים עבודה פיזית קשה בירוחם נמנעת מהם זכות ההתארגנות ועליהם לקבל כ-25 שקל לשעה ולשתוק .
גרילת תרבות מסייעת להם בהתארגנותם ובית הכנסת של יוצאי הודו בירוחם משמש משכן להתארגנות זה שילוב של עשיה חברתית ותרבותית שמדברת אל לבי .
אם הם קיבלו לדבריך, תרומה כספית בלתי חוקית יש לפנות לרשויות החוק.
אני ,לצערי, השתתפתי במעט מאוד משפע הפעולות של אותה
קבוצת יוצרים נפלאה . תמיד הייתי עד שכל אחד מהשתתפים נשא בעלות של הפעילות . כך גם אני.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
אין לי מבדק למסוכנות
  איש עצוב   9/05/11 11:31
אין לי מבדק למסוכנות, לא של אקוניס, לא של מחליפו, לא של נחמן שי, וגם לא של יחימוביץ' ודאי לא שלך - אני בטוח שכולם מכוונים לטוב, לפעמים יוצא להם ולפעמים לא. גם את כתיבתך אני לא בוחן במבחן המסוכנות, אני בוחן אותה בד"כ בהיבטים של הצגת התמונה המלאה וגילוי נאות, ולטעמי אינך עומד תמיד במבחן זה, ויתרה מזו אתה עוד כוכב זוהר בתחום זה במחנה שלך, וזו לדעתי הסיבה העיקרית לכך שתמיכה במחנה השמאל היא כל כך "משמעותית"
כתוב תגובה ל- איש עצוב
אילו הייתה גרילת תרבות גדולה
  עידן סובול   9/05/11 11:32
אילו הייתה בשנת 1933 גרילת תרבות אנטי-נאצית גדולה בגרמניה, ייתכן מאוד שלא היו קמים שם ישובים קהילתיים טהורי גזע, חוקי נירנברג לא היו באים לעולם, מלחמת העולם השנייה לא הייתה פורצת, היטלר היה מבלה את חייו כזבן בחנות לממכר כובעים, ומיספרם של אלה יהודי אירופה היה כיום כפול או משולש ממיספרם של יהודי ארה"ב.

תזכורת לכול עלומי השם החלאתיים המפרסמים כאן תגובות גזעניות.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
אתה עושה צחוק
  איש עצוב   9/05/11 18:42
אתה עושה צחוק, כמה משוררים, שאיש פרט לקלינסקי לא מבחין בהם היו מונעים את השלטון מהיטלר? אתה יודע כמה קומוניסטים וכמה "משוררים" השלטון הנאצי אכל לארוחות בוקר? התופעה החברתית המרכזית שנתנה לנאציזם אפשרות להתפתח היא תופעה של משמעת טבעית של ברזל, אשר אין כאן מעולם לא הייתה כאן, ותופעה של סדר מופתי שאין כאן ומעולם לא היה כאן. אגב, אין לי בעיה עם גרילת התרבות וגם לא עם גרילים (מנגלים) של תרבות, וגם לא גלריות של תרבות ובלבד שכל הג' הללו יהיו ישרים עם עצמם ועם הציבור ויחשפו את מקורות המימון האמתיתיים שלהם, ואת נתיבי זרימת הכסף אליהם, על מנת שצכרניהן יתההו מראש על קנקני האינטרסים שלהם. כשם שאתה לא תרצה לצרוך תרבות הממומנת על ידי "גואלי אדמות בשטחי יהודה ושומרון" כן אני לא רוצה לראות תרבות הממומנת באמצעות ממשלת נורבגיה, ומפלגות השמאל בשבדיה, ואם שנינו נדע מראש את נתיבי הכסף, לא ניפול סתם בפח.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
איש עצוב מגוחך
  עידן סובול   15/05/11 12:30
היטלר עלה לשלטון על כפיהם של המונים ימניסטים עלומי-שם כמוך. אז אתה יכול להמשיך לצחוק את צחוקך העלוב מהומניסטים אמיתיים, שהם תמיד מיעוט, והמכונים בפי טוכעס-לעקערים אידיוטים של השלטון "יפי נפש" , כאילו להיות יפה-נפש זה פגם אנושי.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
5
איתן, מזה 50 שנה לא שינית את
  א ש חן   7/05/11 22:24
דיעותיך, העולם השתנה והתקדם אבל אתה, כמו מאיר מיקוניס נשאר נאמן לדת העיוועים כנראה שסיכלות זו מחלה שלא נרפאים ממנה.
כתוב תגובה ל- א ש חן
6
"תרבות"? פמפלט פוליטי ירוד
  עמי, ת"א   7/05/11 23:35
יש קשר בין העובדה הלא-מצערת שסוג ה"תרבות" הזה מעניין 3% גג מהאוכלוסיה לכל היותר, לבין העובדה, הלא מצערת גם היא, שהתמיכה בדעות האלו היא 3% מהאוכלוסיה לכל היותר. השימוש במונחים "מחזה", "שחקנים", "אומנות" או "ביקורת תיאטרון" עבור פמפלטים פוליטיים מסוג הזה היא זילות של התאטרון ותו לא.
כתוב תגובה ל- עמי, ת"א
7
ידוע הוא שאנשי חרות לדורותיהם
  קורןנאוה טבריה   8/05/11 08:22
שהיו גם דמוקרטים, תמיד נכנעו לבולשביקים משמאל ואיפשרו להם לעשות מלאכתם ללא הפרעה-מה שלעולם לא קרה להיפך!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
אקוניס,אל תקח שום דוגמא מאנשי
  קורןנאוה טבריה   8/05/11 08:27
חירות הסמרטוטים שתמיד ויתרו ונכנעו לנבלות משמאל-ורק בגלל זה אנו נראים היום כפי שאנו-הימין בשלטון והשמאל שולט=לא עוד!יש לתקן את העוול הזה אחת ולתמיד!!!נראה את קלינסקי ושכמותו לוקחים דוגמא מהחרותניקים הדמוקרטים?!עצם העובדה שקלינסקי משתמש באיש חרות,סימן רע הוא ליהודים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
קלינסקי ממשיך בהסתה
  א.פוליססט   8/05/11 09:13
נציג המפלגה הקונינסטית איתן כלינסקי כרגיל ממשיך בהסתה.
כתוב תגובה ל- א.פוליססט
10
"לא תהיה מלחמת אחים בעוד
  חנה שרה   8/05/11 13:00
האויב בשער", המתכון של האפס, בגין, להשליט את התותח הקדוש על כל הווית הישוב היהודי בארץ ישראל. האויב בתוך השער, והוא המפעיל את האויב בשער!! ועד היום, השמאל, אויב ישראל מספר אחת בעולם, מדקלם לנו על האחריות הלאומית שגילה בגין, כאשר השליט את משמידי העם היהודי על המדינה שהם בנו, במקום להילחם בהם בכל מה שיש.
אחריות לאומית היא, לקיים מלחמת "אחים", כשצד אחד יורה, מאבד ומכלה, והקרבנות מגישים את הצוואר לשחיטה, כדי למנוע "קרע בעם" וכדי לשמור על "אחדות ישראל", כי סיסמת השמאל - אלוהים, לשלטון בחרתנו - למרות שהם מנאצים את האלוקים.
מי שצריך ללמוד הוא השמאל, אבל, זה חסר סיכוי. אלה כבר מזמן אינם בני אדם. כמפי שהעיד עליהם המשורר, יצחק כצנלסון, שעלה בלהבות המשרפות השמימה, ובטרם מותו, הספיק עוד לכתוב את כתב האישום שלו נגד הקלינסקי'ם.
וכך תיאר אותם כצנלסון, הי"ד: אין בהם אף משהו מן היהודי, ואף לא משהו מן האדם. והוא דייק.
יושב פה עם, על סף השמדה, ובתוכו המוני חולי נפש, העושים ככל יכלתם לקדם את ההשמדה. מילא, שאנו לא נשכח ולא נסלח, אבל, גם הדורות הבאים לא ישכחו ולא יסלחו, ומעל לכל - הקב"ה לא ישכח ולא יסלח לרוצחי העם היהודי מבית.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
11
עלומי-שם הדורשים גילוי נאות...
  עידן סובול   8/05/11 13:05
מי שזוכר עדיין את פרשת "קרן תל-חי" של תנועת החירות, יכול להבין את אלה המקפידים להגיב כאן, שם ובכול מקום - בעילום שמם וטישטוש עקבותיהם.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
להלן סיפור אמיתי
  חנה שרה   8/05/11 13:49
כאן, במלחמת תש"ח היו אנשי מח"ל - מתנדבי חוץ לארץ - שבאו לסייע ל"מדינה" הצעירה להילחם על קיומה נגד הג'יהאד הכל ערבי-נאצי, במשך הזמן הם שמו לב שיותר משרוצה המימסד להכות בערבים, הוא רוצה להשמיד את האופוזיציה הרעיונית. שלושה דודנים פיניים, יהודים יוצאי הצבא הפיני, שני אחים ודודנם, היו בין המתנדבים. הם הוצבו על פריגאטמה צה"לית. הפריגאטה, כמובן, הוזעקה למשימה הלאומית העליונה, להטביע את ה"אלטלנה". כשקבל צוות הפריגאטה את הפקודה לירות ב"אלטלנה", כלומר, ביהודים הנאמנים מכולם, שכבר מסרו, על פי הסכם, 80% מן הנשק שרכשו בצרפת, לידי ה"הגנה", כשהם מחזיקים ב-20% שנועדו להגן על ירושלים, סירבו הדודנים. הם הצהירו שבאו להילחם בערבים ולא ביהודים, ודרשו את החזרתם לפינלנד.
חמישים שנה אחר-כך, הכרתי את אחד הדודנים. בקשתי לראיין אותו, הוא סירב! יש לו שלושה ילדים בארץ, והוא פוחד פן יבולע להם, אם ידעו שהם ילדיו של מי שסירב לרצוח יהודים. עדיין שרתה עליו אימת "התותח הקדוש" של המנוולים, בן-גוריון ורבין.
כתוב תגובה ל- חנה שרה
12
לעידן סובול
  א.פוליססט   8/05/11 17:02
אנא האזן לדברי חברי הכנסת הערבים ותתיצב בראש ההפגנה ,יחד עם הארגונים הפרו פלישטינאים, אני אבוא איתך.
כתוב תגובה ל- א.פוליססט
13
גישה שמדברת אל לבי
  יפה אמיר   10/05/11 17:26
כתוב תגובה ל- יפה אמיר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il