s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יומן עולמי
מאת: פורומים  |  24/04/2024
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
מכבי צהוב
  איתי וייס   15/01/20 10:39
קודם מקפיד על הכללים רשומים סליחה פוליטיקה בחול בסדר גם שם כמו בישראל פוליטיקה כמו ישראל ימין שמאל בסדר השתדלו בלי שנאה שהוסת בועטת משמאל ומין חבל גורמת הרס פוליטיקה נקיה מבקשים שטויות חבל רק אחדות פוטרת הכל כשזה קשה בפוליטיקה סליחה זה האמת
כתוב תגובה ל- איתי וייס
-  }}}מנגנון הקגב בראשות פוטין ..
  שולטים בעם הרוסי   17/01/20 22:13
}}} נראה שנתניהו אוהב את המודל הרוסי נוסח פוטין.
כתוב תגובה ל- שולטים בעם הרוסי
+
דברי הבל פוליטיים של הפוסט!!
  אא   9/01/20 21:57
זה שבתגובה להרג הארכי טרוריסט סולימני איראן ירתה רק באזור בסיס אמריקאי ולא לתוכו, תוך הכרזות חוזרות ונשנות שהיא לא רוצה במלחמה, התגובה החלשה של איראן מעידה על ההרתעה העצומה של הרג סולימני ע"י טראמפ!! זה שאובמה לא רק שלא עשה זאת, אלא העניקלגיטימציה למשטר הטרור האיראני, רק הגביר את ההתפשטות הטרור האיראני, והאצת הגרעין האיראני!! זה מה שתקשורת הפייק ניוז של השמאל לא רק שלא רוצה שתדעו, אלא שתחשבו ההפך, כדי לעשות דמוניזציה לשלטון הימין ולהפילו!! כך ניסתה תקשורת הזבל להפיל את טראמפ בחקירות מולר שנשמכו שנים והסתיימו בהודאה שלא היה כלום, המצאת האשמות נגד השופט קבאנו שטראמפ מינה תוך שימועים דרמטיים בקונגרס, בלי בדל של ראייה, פרשת אוקראינה שאת סיבתה השמאל רוצה להעלים והיא השחיתות של ביידן ובנו, כשעל כל אחת מההאשמות הדמוקרטים ניסו, ועדיין מנסים להדיח את טראמפ!! ועכשיו איראן!! קוקרוב לוודאי שהזבל השמאלני ימציא "פשעים" נוספים עד לבחירות... בארה"ב ובארץ, טראמפ או נתניהו - אותו שמאל סהרורי, שמה שמניע אותו הוא ההפך הגמור מערכים ודמוקרטיה!!...
כתוב תגובה ל- אא
+
הסיביל סרביס כפוף ללורדים
  השופטים את שכרו   4/01/20 10:16
הסיביל סרביס כפוף ללורדים במספר מובנים: 1. שכרם נקבע ע"י הלורדים. 2. השיבוצים הבכירים הם לבוגרי קולג'ים מיוחסים באוניברסיטאות הצמרת (רד בריקס) - בהם לומדים עם מלגה ולאחר ועדת קבלה, כדי לוודא שרק נאמני הלורדים יבגרו אותם וישתתפו ברשתות החברתיות המתאימות. 3. כל המעשיות על "עצמאותו" של הסיביל-סרביס נועדו להסתיר את היותו זרוע השפעה/הכתבה של הלורדים על הממשלה "הנבחרת". So much for British democracy, then. במקום 18 חודשים צריך 48 חודשים _מינימום_, שהרי שנה אחת לכניסה לתפקיד ועוד אחת למציאת והשגת התפקיד הבא.
כתוב תגובה ל- השופטים את שכרו
+
הדחת טראמפ
  אוחם   19/12/19 23:41
פרט לדמוקרטיה האמריקאית , המפסיד שישלם את התוצאה הם היהודים האמריקאים שרובם שמאלנים דמוקרטים. מראית העין היא שזו הפיכה יהודית והיא נסיון הפיכה יהודי. כתושב לוס אנגלס אני נתקל ביהודים שחושבים שטראמפ נאצי והם שונאים אותו בצורה חולנית. בגללם האנטישמיות מרימה ראש מאוד מכוער וכמו בגרמניה של שנות העשרים של המאה הקודמת היהודים ישלמו. רק חבל שאנו הישראלים האמריקאים שרובנו ימנים תומכי טראמפ נשלם את המחיר.
כתוב תגובה ל- אוחם
-  צודק
  100 %   25/12/19 18:29
רואים מול עינינו איך יהודים (סמולנים קיצונים פנאטים שטופי מוח) בארה"ב נלחמים בכל כוחם לעורר שנאה קטלנית נגדם.
כתוב תגובה ל- 100 %
-  הדחת טראמפ
  אהרן סיאני   21/12/19 20:12
לצערי הצדק העצוב עימךף
כתוב תגובה ל- אהרן סיאני
-  }}רוב הישראלים בארהב לא תומכי
  טראמפ=ניתן לבדוק   20/12/19 15:45
}}}רוב הישראלים שחיים בארהב לא דומים לנטולי המוח שחיים
אנג'לס===רוב הישראלים שונאים את טראמפ והתנהלותו
שמסיתה את נטולי המוח באמריקה
נגד היהודים.

כתוב תגובה ל- טראמפ=ניתן לבדוק
+
לוין, אין גבול לעיוות!!...
  אא   18/12/19 23:30
לעיוות של השמאל אין עכבות ואין סוף!!.. כל מה שנכתב בכתבה על פוקס ניוז בכתבה, הינו טיפוסי ונכון לתקשורת השמאל, ואף הרבה יותר גרוע!! תקשורת השמאל מסתירה את העובדות, ממציאה עובדות חדשות, מציאות חדשה, ועוסקת מידי יום באינדוקרינציה, ממש כמו במשטרים אפלים.. אלא שהיום יש גם רשתות חברתיות כתגובת נגד!! מאז היבחרו של טראמפ, תקשורת השמאל בארה"ב - ערוצי טלויזיה ועיתונים - עודדו את הדמוקרטים להדיח את טראמפ, בשקרים והמצאת עדויות!! כך היה בחקירת מולר נגד טראמפ שנמשכה שנתיים ובסופה מולר עצמו נאלץ להודות שלא מצא כל הוכחות... תקשורת השמאל הצהירה מידי יום על מציאת האקדח המעשן וניבאה את סופו הקרב והקרוב של טראמפ... במקביל לשמאל בארץ כנגד נתניהו והימין... כך היה גם עם השופט קבאנו שבלי כל בדל של ראייה ואף עד התקשורת הזאת קבעה שהוא היה לא פחות מ"אנס סדרתי", כדי למנוע את מיניו אבל בעיקר להכפיש את טראמפ!! ועכשיו פרשת אוקראינה שבה טראמפ שניסה לחשוף את שחיתותו של ביידן ובנו, ביידן שעשה בדיוק מה שהתקשורת והדמוקרטים מאשימים בו את טראמפ - ביידן עצמו השתמש בכוחו כסגן נשיא, בגיבויו של אובמה, לעצור לאוקראינה סיוע בסך מיליארד דולר כדי שזו תפסיק לחקור את שחיתותו של בנו... וגם בפרשה זה שבגללה הדמוקרטים מנסים להדיח את טראמפ - אין כל ראייה, רק "הערכותיהם" של אנשים שונים שרובם המוחלט דמוקרטים, כשתקשורת השמאל מכריזה ומצביעה מידי יום על ה"ראיות המכריעות" הנמצאות במוחה הקודח בלבד... ולוין, כרגיל ממשיך להציף את האתר הזה, בניגוד מוחלט לכתבים אחרים באתר, שלא לדבר על עורכו, בדיסאינפורמציה סוריליסטית.. איך ניגוד מוחלט כזה קורה באתר הזה???
כתוב תגובה ל- אא
+
מקרון - מספר בדיחות
  שמאלן מושתן   8/11/19 18:05
מקרון והבדיחות שלו: א. משלם המיסים האמריקאי חייב משהו לצרפתי, איטלקי, בלגי. - חחחח ב. משלם המיסים האירופאי רוצה לשלם עוד מיסים כדי להקים צבא. ג. משלם המיסים האירופאי רוצה לשלם עוד מיסים כדי לעצור את ההגירה המוסלמית ליבשת. ד. משלם המיסים האירופי רוצה את רוסיה והפושעים שלה בתוך האיחוד.
כתוב תגובה ל- שמאלן מושתן
+
ג"וליאני מגן על טרמפ? אז הוא
  שבץ חלובה   14/10/19 09:50
טוב בשבילנו לפי הכלל שחברו של ידידי הוא גם ידידי...נכון שטרמפ אדם לא צפוי שאי אפשר לסמוך עליו אבל עד הים הוא היה בסדר איתנו. מה יהיה בהמשך? אלוהים גדול.אנחנו בסופו של דבר לא הכורדים. יש לנו מעמד באמריקה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  גלובליזם =הנאציזם החדש- ארדואן
  רון ה.   17/10/19 09:41
צריך להבין כאן בארה"ב פועלים שני כוחות מנוגדים, הנשיא והממשל ובתוכו, עמוק בפנים במחתרת ה-DEEP-STATE.

אלה אותם גלובליסטים ששיחקו עד עתה באובמה כמו במריונטה, שולטים ללא מיצרים במפלגה הדמוקרטים/בולשביקית ומחזיקים בכיס את מרבית יהודוני ארה"ב שונאי נתניהו וישראל.

הגלובליסטים מתפעלים את כול הדיקטטורים בעולם, ארדואן, קים ג'ון און, חמינאי, הממשל הגזעני נגד לבנים בדרום אפריקה וכמובן את כלבלבי החצר שלהם מקרון, טרודו, והאיחוד האירופי.

ולכן מידית כשטראמפ החליט לצאת מצפון סוריה נתנו המנוולים הוראה לכלב המוסלמי ארדואן לפלוש לסוריה, זה רק נראה כמו שיד שמאל של אמריקה לא יודעת מה עושה יד ימין אבל סמכו על טראמפ הוא יודע טוב מאוד.

טראמפ עושה יד אחת עם פוטין בתחימת המטורף הטורקי ובאיומים בסנקציות כלכליות על הדיקטטור הטורקי, מדינה שהשמידה כבר את העם האיראני, תשמיד ללא ניד עפעף את הכורדים והיא גרועה פי אלף מאיראן.

יום טוב.

כתוב תגובה ל- רון ה.
-  רון, נפלה שגיאה באחד ממשפטיך:
  אלי נמט   6/11/19 20:01
מדינה שהשמידה כמעט את העם הארמני (ולא את האיראני).....
כתוב תגובה ל- אלי נמט
-  ג'וליאני הוא עורך הדין של טראמ
  דן ד   15/10/19 21:20
ג'וליאני בלי שום קשר לטראמפ חבר גדול של ישראל
כתוב תגובה ל- דן ד
+
הקונצרט היהודי-ערבי של גנץ
  פפי   13/09/19 20:08
הקונצרט היהודי-ערבי להרוגי ''צוק איתן'' שהרגיז תושבים בדרום. בני גנץ השתתף חבורה של שמאל קיצוני מאד עד כדי גועל נפש בואך מצפן הידועה במרגלים הרבים שיצאו מתוכה היו מקליטים אותם בשנות השבעים מעבירים לפלשתינים ידיעות נגד ביטחון המדינה במקום מסוים באמסטרדם ועל כך אותם טייסים וקצינים נשפטו לתקופות מאסר ארוכות. encrypted-tbn0.gstatic.com
כתוב תגובה ל- פפי
+
הם שכחו שלולא אמריקה הם היו
  רמבו צלניק   1/08/19 08:28
מדברים היום יפנית ולא סינית..אמריקה אולי בטעות או לא הפכה את סין למה שהינה היום וככה עזרה לה להדיח את יפן מהמקום הראשון בכלכלה העולמית. עם בוגדני הסינים ואתם רואי את זה כל יום מחדש. אסור לתת בהם אמון אפילו כאן בישראל.
כתוב תגובה ל- רמבו צלניק
-  לא היו מדברים
  לינגוויסט   26/12/19 21:51
הם היו נשחטים עי היפאנים- או משמשים כשפני ניסיון לפיתוח נשק ביולוגי.
הנשים היו זוכות לטיפול נוסח נאנקינג ליפני כן.
אבל
הכרת תודה זאת תכונה של כלבים( אמירה של שמש העמים ).
כתוב תגובה ל- לינגוויסט
-  יפן דעכת, לולא ולמרות סין.
  בר ברע   4/12/19 22:21
משבר דמוגרפי, משבר מנטלי, משבר חברתי ...
כתוב תגובה ל- בר ברע
-  הרוסים שחררו את חצי האי סחלין
  הגוי..   18/08/19 20:34
ואת האיים הקורילים (מעשנים ברוסית בגלל הרי הגעש).. על הפצצת הירושימה ונגסאקי קיסר יפן אמר שאם צריך העם היפי למות, שימות..הרוסים התכוננו לכבוש את האי אקאידו. כאשר הסבירו להוד רוממתו "האלוהי" כי הכורילים כבר בידי רוסיה אז בוד רוממתו "האליהי" נכנע והכריז על כניעה וכך סטלין עשה טובה וביטל את שחרור אוקאידו מידי יפן לטובת העם המקורי היושב שם כבוש בידי יפן עד היום הזה.. היסטוריה לא עולה כסף. היסטוריה צריך ללמוד..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  רק שכחתה לציין כי ההחלטה
  להכנע היתה בגלל 2   17/09/19 14:31
רק שכחתה לציין כי ההחלטה להכנע היתה בגלל 2 פצצות האטום האמרקניות. עיקר הכוחות הרוסיים היו באירופה . וגם הכוחות האמריקניים במזרח הרחוק כבר התחילו לדהור לכוון יפן.וכמעט לא היו כוחות יפנים בצפון וכך והרוסים ניצלו זאת כדי לגוס טריטוריה יפנית.
כתוב תגובה ל- להכנע היתה בגלל 2
-  הגוי אתה מלא בידע אמיתי
  בועז ת   31/08/19 23:29
אני מניח שנסעתי איתך לפני כשבועים במונית מנתבג לנתניה אם זה אתה אתה איש מיוחד ולא מוערך מספיק אתה יכול לתרום הרבה ליוצאי רוסיה בישראל בהצלחה בועז
כתוב תגובה ל- בועז ת
-  לבועז ת. מהגוי..
  הגוי..   16/09/19 14:18
לא, זה לא אני אבל כנראה שנינו מאותו הכפר..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  תעמולה רוסית שיקרית
  יהודי פשוט   12/08/19 10:53
לא מבין איך גם בימינו, לאחר שהתפרסמה האמת, עדין יש המאמינים לתעמולה רוסית שכולה שקר. הרוסים הקומוניסטים שחתמו הסכם עם הגרמנים הנאצים לחלוקת אירופה. שלא נקפו אצבע נגד היפנים במזרח אסיה. הרוסים שקיבלו מזון, נשק, תחמושת ודלק מהאמריקנים. הרוסים שתקפו את היפנים רק לאחר שהללו החלו בנסיגה ממזרח אסיה וחיפשו דרך להיכנע לאמריקנים. הרוסים שלחמו נגד הגרמנים רק לאחר שהגרמנים כמעט כבשו את רוסיה. הרוסים מעוותים את ההסטוריה. לפעמים אני מבין למה הם מצדדים בערבים שגם הם פנטזיונרים.
כתוב תגובה ל- יהודי פשוט
-  יהודי פשוט, אתה פשוט טיפש..
  הגוי..   14/09/19 11:15
זה נכון שבלנד-ליז ארהב ובריטניה סיפקו לרוסיה בשר וחלב וטנקים ומשאיות ובאותה המידה זה נכון שרוסיה שלמה על כך בזהב. טונות של זהב ומה שנכון מעל לכל הוא שהחיל הרוסי מיגר את הצבא הנאצי במזרח אירופה וכבש את ברלין בירת הנאצים באירופה..זה לקח להם 4 שנים ונכון גם שארהב נכנסה מעשית לאירופה רק בשנה האחרונה של מלחמת העולם ה 2.. כעת, לרוסים היה הסכם עם ארהב בו רוסיה התחייבה לתקוף את יפן אחרי הניצחון באירופה..אחרי שתי מכות גרעיניות של ארהב על יפן, יפן לא נכנע. הם בחרו להמשיך להלחם בארהב עד היפני האחרון וזאת עובדה ממנה חששו האמריקנים. הם חששו ממס' האבדות לצבא ארהב, היינו מהמחיר בקרבנות אותו תשלם ארהב עבור הניצחון..לארהב נישבו מעט מאד מחיילי יפן בעוד היפנים נישבו לרוסים במאות אלפים..בעוד יפן למעשה כבר נכנעה, לצבא הקוונטוני היו פקודות ברורות להלחם ברוסים גם במזרח אסיה וגם על האיים כולל סחלין..כאשר נודע לקיסר יפן כי הרוסים מתכוונים לכבוש גם את אוקאידו, רק אז הם החליטו להיכנע וכמו הנאצים באירופה, העדיפו להיכנע לארהב מסיבה 1 ויחידה ושמה פחד..פחד מהרוסים שיסגרו עמם את החשבון על מעשיהם הברבריים בעת מלחמת העולם ה 2 בעוד שעל אדמת ארהב לא היתה מלחמה.. את זה אני כותב לא לך כי אתה טיפש. את זה אני כותב לקורא אשר עיניו בראשו..אני כותב למי שמבין ויודע כי הנשק לבדו זה גולם חסר ישע כי הנשק האמתי, היינו החיל הרוסי, האדם, הוא זה אשר נלחם.. לך לומדת היסטוריה טיפש עצל. שני בתים החריב עמך הטיפש וששה מיליונים רצח היטלר. אם לא החיל, האדם הרוסי, גם אתה, גם אני מריחים היום פרחים מהשורשים כולל ארהב והאמריקאים שבתוכה..עמי החכם שלא כעמך הטיפש אשר זכה בחיים בחסד , זכה בחיים בזכות כי נלחם על חירותו בניגוד לעמך החי על חשבון חירותו של עמי. כעת נותר לך רק לנחש מי אני.. "לֵךְ-אֶל-נְמָלָה עָצֵל רְאֵה דְרָכֶיהָ וַחֲכָם".. תודה.. הגוי.
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  מעולם לא שמעתי שהרוסים שיל
  ציוני-חיפני   23/09/19 12:32
שילמו בזהב על הסיוע האמריקאי האמריקאים דרשו תשלום שכזה עוד בשנות השבעים של המאה העשרים
כתוב תגובה ל- ציוני-חיפני
-  מרתק גוי מלומד מרתק מרוד
  בעל החלומות   20/09/19 19:50
ואתה רוצה לספר לי שזה כל מה שנישאר מהאימפריה הרוסית המפוארת, מצבא הלוחמים הדגול הזה? אוליגרכים חסרי לב, מאגרי וודקה ובחורות יפות? איזה הפסד.
כתוב תגובה ל- בעל החלומות
-  הרוסים חסלו את היפנים במנצ'ריה
  הגוי..   2/08/19 10:25
ושחררו את הסינים מעול היפנים וגם את דרום וצפון קוריאה.. תלמד היסטוריה.. רוסיה שלמה על בלנד-ליז עד הפני והסנט האחרון לבריטניה ולארהב.. ועוד דבר, טנקים לבד לא מנצחים מלחמה אלא האנשים שבתוכם ובטנקים לא היה אף לא אמריקני בודד אחד..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  לפני שאתה מדיב כדאי לך ללמוד
  מעט מאד היסטוריה   6/08/19 09:17
א. הרוסים אמנם הכריזו חלחמה על יפן אבל בפועל נכנסו רק לאחר שהאמריקאים היו כבר בפאתי האי היפני ורק שבועות מספר לפני כניעתם הרוסים פלשו לאי היפני סכלין(SAKHALIN) וכבשו אותו ועד היום אינם מוכנים לסגת ממנו
כתוב תגובה ל- מעט מאד היסטוריה
-  New History
  for you   5/08/19 23:27
Maybe you do want to keep reading history books before you criticize anyone for not knowing history.
כתוב תגובה ל- for you
+
ה"מיתון" של הפייק ניוז!!!
  אע   22/08/19 20:00
בארה"ב הכלכלה פורחת באופן חסר תקדים, הצריכה עולה ומצבם של הבנקים מעולה!! כל הפייק ניוז הזה יש לו מטרה אחת בלבד - לבטל את הישגו הגדול ביותר של טראמפ שהוא השגשוג הכלכלי הבלתי נתפס, כדי להביסו בבחירות הבאות!! לניו יורק טיימס ושותפיו לפייק ניוז אין כל אפשרות להפריך את השגשוג הכלכלי שהינו עובדה, ולכן באים ב"הערכות"!!!
כתוב תגובה ל- אע
+
.... ג'יהנום ...
  אזרח נאיבי   22/08/19 08:41
כתוב תגובה ל- אזרח נאיבי
+
מייקל ברונוויץ צודק: "עובדות ה
  קורןנאוה טבריה   12/08/19 06:15
מייקל ברונוויץ צודק: "עובדות הן אמצעי הנגד הטוב ביותר לתיאוריות קונספירציה, הנשארות בחיים כל עוד שאלות מפתח אינן זוכות לתשובות". זו הסיבה שמפלגת בית-המשפט שלנו והשמאל בישראל - סירבו להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרצח רבין - והסתפקו בועדת שמגר לטיוח הרצח, חרף העובדה שכבוד השופט שמגר הודה: "לא חקרנו הכל - זכותה של משפחת רבין לבקש הסברים נוספים" ?! (מעריב)
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
+
עד כמה אתה לא רציני !
  ישמעאל   24/07/19 13:58
איתמר לוין , שאמור להיות כתב רציני ולא סתם כתב שונא רפובליקנים וטראמפ , היה עושה טוב , [כדי שלא נבחין במי הוא מצודד] לכתוב דם מדי פעם משהו לזכותם ! אבל נראה שהצביעות שוברת כל מסגרת . חבל !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
+
לפי גודל הצבא סין אויב של
  שבץ חלובה   23/07/19 21:29
אמריקה אחרת אין הסבר למיליונים של חיילים שהיא גייסה כאילו שהולכת לפרוץ מחר מלחמה...כל סטורנט סיני שמגיע לשם מקבל תידרוך איך לרגל אחרי האמריקאים...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
South Pacific Power
  AA13   5/07/19 00:49
As of today; Japan is the strongest army in the south pacific! backed by the US and armed with a US weapons, the Japanese army is the largest and most advanced military power (after the Americans) in the south pacific. The Chinese knows is and are very concerned by it. Japan has supper advanced airforce that includes F35's and building their own advance supper fighter as well. and with all that, Trump is doing good job in updating and advancing the US military as well

So I'm not worried not by China and not by Russia, they have a long way to go still
כתוב תגובה ל- AA13
+
האמת היא הפוכה: בעלות הברית
  מיכל מירושלים   6/06/19 14:05
ניצחו בעזרת ארצות הברית. כך במלה"ע הראשונה וכך במלה"ע השנייה. וטראמפ רוצה לשמור על אמריקה חזקה כדי שחלילה לא ינצחו כוחות הרשע והשחור בעולם
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
+
חחחחח כל כתבת הכלום הזאת מראה
  צורי   4/02/19 08:59
שהכותב לא מכיר את הפתגם הפוסל במומו פוסל. כתב הרבה אך בפסקה האחרונה הוכיח שהוא עושה בדיוק את מה שהוא מתלונן עליו. על כל ההטיות הרבות למרכז והשמאל הוא מצא דברים מקלים אבל שרק רשת טלויזיה אחת וכמה תוכניות רדיו מוטים לימין אז הם הכי גרועים. קשקשן של כותב.
כתוב תגובה ל- צורי
+
לוין כתב החצר נגד טרמפ
  סתם חכם   16/11/18 18:44
כל פעם שאני רואה "כתבה" של איתמר לוין אני כבר יודע על מה יכתוב ומה התכלית. הוא כמו כתב החצר של מעריב לנושא הכפשת ביבי שזה הנושא היחידי שמעניין את בן כספית. כתבים כמו איתמר שכל הזמן מעתיקים כתבות מגמתיות...איך אמרו הגשש "עלאק כתב"...
כתוב תגובה ל- סתם חכם
-  הבעיה היא שלוין השתלט על האתר
  שונסי גנצינר   7/10/19 17:09
קורה פה מה שקורה גם ברוטר - מאתר ימני שאיש ימן יכול להרגיש בו בנוח, זה נהיה אתר שבו דעות שמאל קיצוניות כמו של לוין הולכות ותופסות חלקים יותר ויותר גדולים. יואב יצחק - לטיפולך !
כתוב תגובה ל- שונסי גנצינר
-  אולי יואב קיבל "סיבסוד"?
  הגלשנית   4/12/19 23:37
אולי יואב קיבל "סיבסוד" להעסיק את לוין? אולי הוא קיבל עצה "ידידותית" לשנות כיוון? מנסיוני, החונטה מתחילה בדבש, אח"ב עוברת לזימזום טורדני ולבסוף אם צריך גם עוקצת. אולי פה זה התחיל והסתיים בדב₪ מתוק?
כתוב תגובה ל- הגלשנית
-  איתמר לוין
  אלון צ   26/11/18 22:17
לצערי הרב אתה צודק, הפסקתי להיכנס לאתר NEW1 רק בגלל הכתבות המגמתיות של לוין
כתוב תגובה ל- אלון צ
-  איתמר לוין מביך ומעורר תהיה
  ברוריה מהקריות   6/06/19 18:35
איך איתמר לוין לא מסוגל ללמוד מטעויות. קשה לו להכיר במציאות ולשפוט על פיה,כמו ל90% מאלה שחושבים שהם עתונאים אבל למעשה הם כתבים . גם אני משתדלת להכנס כמה שפחות לאתר זה בגללו. פשוט מביך ולא ברור לי איך הוא "חבר מערכת".
כתוב תגובה ל- ברוריה מהקריות
-  אם הפסקת להיכנס לניו 1 החמצת א
  ק.ר.   2/01/19 17:16
אם הפסקת להיכנס לניוז וואן החמצת כתבה של איתמר לוין ובכ"ז הגבת עליה.
כתוב תגובה ל- ק.ר.
-  כך גם אני. כתבה בעניין ארה"ב ת
  מה זה חשוב   25/11/18 10:33
חת הכותב "איתמר לוחן"- ועובר הלאה. הסוף יהא שאפסיק להכנס כלל לאתר הזה ניוז 1. אולי אז, האדון יואב יצחק יתעורר. לוין לא מוכן להשלים עם כישלונה של הסבתא האנטישמית קלינטון, בבחירות. עתונאי קטן.
כתוב תגובה ל- מה זה חשוב
-  סתם חכם? דביל גמור ובולשביק
  רון5   19/11/18 07:10
עלוב.אז מה "חכם" כל מי שלא מסכים להתיישר לקו השמאלני המטורלל שלך עובד אצל טרמפ.החטא הנורא של טרמפ שהוא אוהב ישראל ועל זה השמאל לא יסלח לו. אתה עובד את האלילים שלך: סטאלין אותו כיניתם שמש העמים,הרוצחים: יאסר ערפאת , צ'ה גווארה , או האנטישמים: קורבין וחוסיין אןבמה
כתוב תגובה ל- רון5
-  אדוני, נראה שיש לך בעיה בלהבין
  בעיה בהבנת הנקרא   22/11/18 18:15
מה נכתב. "הסתם חכם" ואתה הנכם בעלי אותן השקפות. פשוט לא הבנת אותו ושלחת לעברו חצים לא נכונים. קרא שוב את תגובתו. הוא ההיפך משמאלן.
כתוב תגובה ל- בעיה בהבנת הנקרא
-  כנראה עישן משהו חזק..
  גרגמל...   19/12/19 20:34
כתוב תגובה ל- גרגמל...
+
הכתבה האנטי טראמפ השבועית של
  אפ   11/07/18 21:47
לוין, כמובן ממקורותיו האהובים והמעודפים - תקשורת הפפיק ניוז השמאלנית בארה"ב! תקשורת הפייק ניוז הצהובה מגיעה אפילו לסבא ולסבתא!! זוכרים מי הגיע לדור שלישי כדי להכפיש ולהחרים??....
כתוב תגובה ל- אפ
+
לוין, האם כתבת אי פעם עלמקור
  אפ   6/07/18 04:09
כספי הקרן של הקלינטונים??? הם נעשו מולטי מיליונרים! האם כתבת על מקור הכסף??? הכל יודעים, למשל, שהם קיבלו מיליונים ממדינות המפרץ הערביות (כמו מיליונים כמתנה ליום ההולדת של ביל קלינטוןץץץ), ובאותה נשימה הילרי קלינטון תיכננה להיות נשיאה!... האם כתבת על השחיתות הזאת, על הון שהיה משפיע על מדיניותה אם היתה נבחרת??? לא היית כותב! כי הניו יורק טיימס והוושינגטון פוסט מהם אתה דולה את כתבותיך נגד טראמפ, לעולם לא יכתבו על כך!!
כתוב תגובה ל- אפ
+
פגישת פוטין טראמפ
  מחמוד עבאס   1/07/18 09:37
התוצאה ידועה מראש .הרבה חיוכים .הרבה מלל ואף לא דבר אחד טוב.לטראמפ לא באמת איכפת מה יקרה .מבחינתו כל עוד העסקים שלו מתפקדים וטוב - הכל טוב ועזאזל העולם. זאת הסיבה לרצונו העיקש לחסל את היישות הציונית לא פחות מקודמו אובמה! אין חדש תחת השמש , ארה"ב נמר של נייר שמבקשת חזרה הבייתה תוך זריקת כל בנות בריתה לפח באשפה!
כתוב תגובה ל- מחמוד עבאס
+
רק חובבן יעלה נושא זכויות אדם
  אא   13/06/18 11:55
מגוכח איך שבזמן שטראמפ מטפל ומנטרל בעיה אסטרטגית קיומית של צפון קוריאה גרעינית, מתעסקים להם יפי נפש חסרי מושג בנושא זכויות האדם בצפון קוריאה. טראמפ שוב מוכיח שהוא מקצוען שנאלץ להתעסק עם חובבנים טיפשים. אם יהפוך נושא זכויות האדם לתנאי עקרוני להתקדמות בשיחות אז הן בטוח תיכשלנה כי האגו של קים לא יאפשר לו לקבל חינוך מחדש ותוכחה מהאמריקאים. יש גבול למה שיהיה מוכן לעשות. טראמפ מבין את זה היטב אבל החובבנים לא יודעים להבדיל בין עיקר לטפל ועוד יזרקו את התינוק ביחד עם מי האמבטיה. אם יתעקשו עם קים על זכויות אדם אז לא יהיה פירוק מנשק גרעיני וגם לא זכויות אדם. צריך מידה מסוימת של תבונה כדי להבין את זה כנראה.
כתוב תגובה ל- אא
+
אז אם ככה איפה יקבר פיירס?
  שבץ חלובה   3/06/18 18:36
הרי גם לו יש הבטחה נשיאותית על זה...
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  פייירס יקבר במוקעתא
  זוועה גלון   4/06/18 12:53
ליד אחיו יאסר.
כתוב תגובה ל- זוועה גלון
+
בריסל נגד ורשה
  Mikeber   29/04/18 22:03
הבעיה התחילה עם האיחוד האירופי שהחליטו לבנות מחדש את מגדל בבל, הפעם בבריסל. הם נקטו במדיניות של צירוף מדינות שאין להם דבר עם תרבות אירופה המערבית. רומניה, פולין הונגריה וכו. הם חזרו על את הטעות עם היורו כשהכניסו מדינות עם כלכלה כושלת (יון) מתחת לאותה מטריה עם מדינות חזקות כמו גרמניה. זה פשוט לא עובד ויחזור כבומרנג. לא משנים מדינות בחתימה על הסכם. המדינות במזרח אירופה הצטרפו רק כדי לזכות בכספי הסיוע של המערב אבל אין להם הרבה במשותף פוליטית, תרבותית וכלכלית עם המערב. אני מאמין שגוש היורו יתפרק בעתיד כמו גם האיחוד במתכונתו הנוכחית.
כתוב תגובה ל- Mikeber
+
הפרשנות שלי
  פרשן בשקל   25/04/18 11:37
רפורמת המסים של טראמפ טובה לגופים יצרניים. היא פחות טובה למוסדות פיננסיים. גם בישראל המגבלה על שכר במוסדות פיננסיים מפלה אותם לרעה לעומת גופים יצרניים - וטוב שכך!
כתוב תגובה ל- פרשן בשקל
+
שטויות במיץ עגב - ארהב מתחזקת
  רוני מירושלים   10/04/18 23:10
הנה הנשיא טראמפ אתמול באיום להעלות את המיסים על מכוניות מסין . הביא את ראש ממשלת סין להודעה על הורדת מכסים על מכוניות אמרקאיות המיובאות לסין . טראמפ מבין כלכלה יותר מכל הטיפשים שכיהנו לפניו. וההצלחה האמריקאית רק פורחת.
כתוב תגובה ל- רוני מירושלים
-  שטויות במיץ-מבוא לשטויות ברוטב
  ב.ניצן   11/04/18 16:38
כתוב תגובה ל- ב.ניצן
+
למה להעתיק שטויות מהאקונומיסט?
  בואו נדייק   19/03/18 15:54
כמה הערות: 1. קל לומר שלא משקיעים מספיק במו"פ אולם אלו שטויות. ההשקעות מבוצעות בידי חברות פרטיות. אין כל צורך בהשקעות ממשלתיות בחברה כ"כ קפיטליסטית כמו ארה"ב. 2. טראמפ איננו מתייחס בבוז לממצאים מדעיים רק משום שהוא לא מתרגש משינויי האקלים. בואו נדייק. 3. סין גונבת ידע בכמויות מטורפות. לא ניתן להתעלם מזה. הפיתוח הטכנולוגי של סין בנוי במידה רבה מאוד על גניבת קניין רוחני. הרחקת הסינים מהמגרש המאפשר להם לגנוב ידע הינו צעד נבון. 4. ההון הנכנס לסין מגיע מארה"ב. מכסים גדולים משמעותם הקטנה דרמטית בהון הנכנס. מתמטיקה פשוטה. הצעד אולי לא פופולרי אולם יזניק את הכלכלה האמריקאית. 5. מניעת כניסה של ערבים היא לא מה שהייתי קורא מניעת כניסה של מוחות מבריקים. בואו נתמודד עם האמת הפשוטה - אף ערבי עוד לא זכה בנובל בתחומי המדעים המדויקים (ולא, הנובל לשלום לערפאת לא נחשב).
כתוב תגובה ל- בואו נדייק
+
להכות את פוטין במקום הכי כואב
  שבץ חלובה   11/03/18 08:34
שלו וזה הכיס. הם מחזיקים בכל מיני חשבונות חסויים באנגליה מיליארדים של דולרים אותם יש להחרים...הרוסים מצד אחד אוהבים את אנגליה ם הגינונים המיונים לה אבל מצד שנים מנצלים את הג"נטלמניות שלה לטובתם וה חייב להפסק. כיבוש ברוטלי של קרים מוכיח שלפוטין אין כבוד לחוק הבין לאומי והוא עובד לפי השיטה של שלי שלי ושלך גם שלי כמו בימי הבולשביזם. השיטה של פוטין דומה לזו של ביבי להרביץ ואח להתבכיין אצל הבוחרים שלו שהאנגלים והזרים שונאים אותו כי אני מגן על אמא רוסיה ובאותו זמן גם להפך להיות לאנטישמי כשהוא מאשים את היהודים במעשה..לקח לו הרבה זמן עד שחשף את עצמו בתור אחד שכזה. נו מה אתם רוצים אלה החברים של ביבי..
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  what about BiBi......?!!
  Eliphaz Levi   29/06/18 17:12
No chance not to mention BiBi...Huh.....lol
כתוב תגובה ל- Eliphaz Levi
-  רוסיה בפוליטיקה
  המוציא שפן מהכובע   18/06/18 19:27
חבל שאתה חושב כמו אידיאליסט בן 16 שמבקש דברים שלא קיימים במציאות . המערכת הבינלאומית אינה בנויה על מוסר וכל תלמיד שנה א" ביחסים בינלאומיים יכול להסביר שהמערכת הבינלאומית היא כוחנית שבה מי שחזק יעשה הכל לממש את האינטרסים שלו. פוטין מכיר את חוקי המשחק וכך הוא פועל. אין פה מוסר,רק אינטרסים נטו. ישראל למרות היותה גורם בעל משקל בפוליטיקה העולמית, תראה איך תוקעים לנו אצבע בעין בכל ההצבעות באו"מ או בארגונים בינלאומיים אחרים .
יסחטו כל מה שיוכלו ממך וירקו לך בפרצוף . כך זה עובד.
חבל שתחפש צדק או מוסר , אלה בדיוק המקומות שהאו"מ נכשל בהם בגדול .
כתוב תגובה ל- המוציא שפן מהכובע
-  רוסיה זה לא כושים בארהב שאפשר
  הגוי.. לשבץ   16/03/18 10:40
לעשות בהם לינץ' ולצאת חלק ללא עונש והכנר על הגג באנגליה או המגרד (בתרגום חופשי) זה לא חלאד משעל ופוטין זה לא ביבי שנתפס על חם ומגנה היום חיסולים נקודתיים בזמן שחאלד-בוי חי ובועט בעוד נגד פוטין אין בידי בריטניה וארהב כלום ויש לפוטין ולמאמא רוסיה "סטטוס" ובכל המובנים לא כולל 10 ו 20 מאך.. אז אנא במטותא ממך.. תודה.
כתוב תגובה ל- הגוי.. לשבץ
+
איזה אוסף של שטויות במיץ עגבני
  ויטו קנלוני   18/02/18 12:40
כל המדיה בארה"ב הייתה מגוייסת לטובת קלינטון ! כל הוליווד הייתה מגוייסת לטובתה ! כל הבירוקרטיה בארה"ב הייתה מגוייסת לטובתה ! היא שפכה 1.2 מיליארד$ על הקמפיין שלה , שזה פי 5 או אפילו 6 ממה שהשקיע טראמפ בקמפיין שלו ! ואתה והלוזרים בסמרטוטון הזה שנקרא ניו יורק טיימס רוצים לשכנע אותנו ש 13 רוסים עם כמה פוסטים בפייסבוק וטוויטר הכריעו את הבחירות לטובת הנשיא טראמפ ?! מה שלא הצליחו כל מאות אלפי אנשים , כל ערוצי התקשורת הראשיים כל הסקרים המוטים וההזויים שלהם ?! תגיד , מה עובר לכם בראש ??? רוח פרצים ?
כתוב תגובה ל- ויטו קנלוני
+
המסקנה של המתחכם בסוף הכתבה
  אפ   21/01/18 02:38
היא "הטעויות הללו שונות בהיקפן, אך משקפות נטייה להגזים או להמעיט כאשר מדובר בטראמפ, ותמיד בכיוון השלילי"!! דיווחים מוגזמים, ממעטים או שליליים - זה לא מהותו של פייק ניוז??? איך זה שבשום אחד מהעיתונים שנזכרו, ועיתוני שמאל רבים אחרים, לא רק שלא היה דבר שלישי על אובמה, אלא שהיתה התעלמות מוחלטת מכל המחדלים שלו - שזה פייק ניוז בכיוון ההפוך???
כתוב תגובה ל- אפ
+
חובת דיווח לכל אזרח
  הצדקנית   10/12/17 19:29
אני עד היום לא מבינה למה אין חובת דיווח שנתית לכל אזרח . בארה"ב הקטנה כל אזרח מדווח על הכנסתו השנתית (גם אם אין לו הכנסות). אצלנו מתפלפלים שזה קשה ואין מספיק פקידים . אני בטוחה שכאשר יתנו פרמיות גדולות לעובדי המיסים הבדיקה תעשה ביעילות וההון השחור יתגלה .אז לא יהיה צורך להעלות מיסים אלא להיפך המיסים ירדו. מי שיעלים את הכנסתו יענש .אני אצביע בבחירות הבאות למי שיבטיח שתהיה חובת דיווח כללית (לחרדים. לערבים ולמעלימי המיסים)
כתוב תגובה ל- הצדקנית
-  שיטה הרבה יותר טובה להעלמת הכס
  יובל טמבורין   14/01/18 06:20
השחור, הוא ביטול הכסף המזומן ולעבור לכרטיסי אשראי או כרטיס טעון בכסף , דבר זה יגרום לכל תנועת כסף להירשם ולא תהיה שום אפשרות לכסף שחור, השיטה שלך לא פותרת את הבעייה אלה מנסה לתפוס את המעלימים, ביטול המזומן פותר בוודאות את העלמת המס, לשיטה שלך יש חיסרוו כמו שציינת, והוא הגדלת כוח האדם, דבר שיביא לבזבוז עצום של כספי הציבור.
כתוב תגובה ל- יובל טמבורין
-  לא כדאי לשלטון
  בן דרור   25/12/17 08:47
אם תהיה חובת דווח יגיעו לאזרחי המדינה החזרי מס מעל 5 מיליארד שח בשנה וכמובן שלמדינה לא כדאי וזה לא יקרה. לא רק מעלימי המס עושקים את הציבור גם המדינה עושקת אותנו.
כתוב תגובה ל- בן דרור
-  גלובליזם הוא הנאציזם החדש 6
  רון ה.   12/01/18 15:45
פרופגנדה זה שם המשחק - PROJECT-MOCKINGBIRD!

מאז סיום מלחמת העולם השנייה עת הובאו במבצע חשאי מרבית המדענים הנאצים לארה"ב, כול אמצעי התקשורת בארה"ב כול הממוסדים שביניהם הפכו להיות נשלטים ע"י ה - CIA.

תחשבו על העוצמה, האפשרויות הבלתי מוגבלות לשטוף את המוח של מאות מיליונים ברחבי העולם כאשר ההמונים בכלל בטוחים שכול מילה שמשודרת היא אמת - מדהים:

Operation Mockingbird: CIA Control of Mainstream Media - The Full Story
youtube.com

זו רק דוגמית קטנה של מרק דייס על התופעה החולנית שבפועל הפכה את ארה"ב למדינת משטרה בסגנון מזרח-גרמניה.

כך נראית תקשורת כאשר המשפטים מוכתבים מראש לכתבים בכול הרשתות והם בתורם רק חוזרים על כך כמו תוכים:

Proof that the news is scripted
youtube.com

להלן תוצאות חיפוש ביוטיוב אחרי המושג MOCKINGBIRD, תיהנו:

youtube.com

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
לא זכור לי שכתבת מה נכתב
  אריה123   3/12/17 16:44
לא זכור לי שכתבת מה כתבו לא מזמן באקונומיסט על ישראל. תשבחות כאלה על תפקוד המדינה בראשות רה"מ נתניהו, לא פורסמו בתקשורת בארץ, מפליא? בעולם מוקירים את בנימין נתניהו ומעריכים אותו מוד ופה בארץ מתעסקים בסיגרים ובצואה של הכלב של בנו.
כתוב תגובה ל- אריה123
-  ירושלים הבירה, תודה מר טראמפ
  רון ה.   7/12/17 04:35
נשיא ענק !

איש גדול !

תקוות האנושות היחידה לנפץ את הנאציזם הגלובליסטי שהכריז מלחמת חורמה על האנושות כולה.

FULL SPEECH: President Trump declares Jerusalem as capital of Israel
youtube.com

יום נהדר לישראל.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
היטלר לא מוצג בפרספקטיבה ה
  ראובן גרפיט   25/11/17 07:45
נכונה. בפועל יותר מ6 מיליון יהודים נהרגו . המספר 6 נלקח ממשפטי נירנברג. נהרגו יהודים רבים ברוסיה רבתי במסגרת ה20 מיליון ויותר אזרחי ברית המועצות.נהרגו חילים יהודים בצבאות השונים. אבל זו לא הפרספקטיבה. 1. גרמנים נהרכו לפחות 5.5 מיליון ולפחות כ30 מיליון הרוגים ומאות מיליונים נפגעו באופן ישיר ועקיף למלחמת העולם ןהדגש בכל העולם כולל אסיה.2. האשם העיקרי הינם הבריטים שמנעו בכוח יציאה והצלת יהודי אירופה. 3.אופן קבלתו של היטלר כמנהיג אירופאי לפני פרוץ המלחמה ואחר שעתופי הפעולה מראה על נחולי הניוון החולשה הסיאוב של כלל אירופה. 4. בעקבות מלחמת העולם נוצר סדר עולמי חדש. הדמוקרטיה והקומוניזם ועשרות מדינות חדשטת ישנות קמו.
כתוב תגובה ל- ראובן גרפיט
-  גלובליזם הוא הנאציזם החדש 5
  רון ה.   27/11/17 05:56
רוצים להילחם בסדר העולמי החדש ?

למחות על FAKE-NEWS מבית היוצר של CNN ?

להפסיק את הפדופיליה, הרעלת החיסונים בכספית, הרעלת האוויר שאנו נושמים ב - CHEMTRAILS, הרעלת המים בפלואוריד ?

התשובה היא אחת ויחידה - INFOWARS, אלכס ג'ונס, כול יום ביוטיוב כמו שעון:


Alex Jones Show (FULL SHOW) Sunday 11/26/17: Trump Feud With Media Continues
youtube.com

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
בלי היטלר לא הייתה מדינת ישראל
  דנידון   7/11/17 17:32
אסור לשכוח
כתוב תגובה ל- דנידון
- 
  בן הלוי   15/12/17 12:09
כתוב תגובה ל- בן הלוי
-  אם... אביו היה גומר בחוץ...
  עזרא מנצור   10/12/17 16:16
אם אבא של היטלר היה גומר בחוץ, היו עוד 60 מיליון אנשים חיים...
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  הטפשות מולידה משפטים כאלה
  שמעוןד   8/12/17 10:20
על פי דבריך, טוב שקם הרוצח הנאלח הזה. וזו איוולת שמאלנית אופיינית (גם אם אתה לא שמאלן בעצמך). חשבת אולי שעדיף היה שלא יקום ההיטלר הזה ולא יירצחו 6 מליון יהודים ועוד כמה מליונים בני עמים אחרים? הצהרת בלפור להקמת בית לאומי לעם היהודי כבר הייתה ב 1917 כמדומני. המנדט הבריטי שמטרתו המוצהרת הייתה סיוע בהקמת בית לאומי לעם היהודי. אפשר היה לחכות עוד כמה שנים להבשלת המהלכים האלה ולהפעיל לחץ על הבריטים לממש את המנדט ולאפשר את הקמת המדינה. אבל לדגנרט כמוך קופצת המחשבה האוילית שלולא היטלר לא היתה קמה מדינת ישראל. ונניח שלא הייתה קמה עד עתה. זו לא סיבה טובה לחסוך חייהם של מליוני יהודים?
כתוב תגובה ל- שמעוןד
-  דנידון, אתה אידיוט..
  הגוי..   22/11/17 01:07
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  הלוואי ולא הייתה קמה המדינה
  לורשן   17/11/17 05:27
הלוואי ולא היה היטלר. הלוואי ואותם 6 מיליון תינוקות ילדים נשים וזקנים היו חיים אתנו עד להיום. הלוואי והיינו זוכים להקים את המדינה כמה שנים לאחר מכן ולא לאבד 6 מיליון יהודים יקרים. אם המחיר של הקמת מדינת ישראל הוא רצח אכזרי של בני עמי אני מוותרת.על המדינה ורוצה את חיי אחי היהודים.!!! ולסיום.ימח שמו של היטלר אני לא סלחתי ולא הסלח לעולם לגרמנים למרות שבני משפחתי לא עברו את.השואה
כתוב תגובה ל- לורשן
-  משפט מפגר
  דן ה   14/11/17 08:49
שמעת על הצהרת בלפור היא הכינוי המקובל למסמך שנחתם בידי שר החוץ הבריטי, הלורד ארתור ג'יימס בלפור, ב-2 בנובמבר 1917 (י"ז בחשוון תרע"ח) ועיקרו הכרזה ולפיה בריטניה תתמוך בהקמת בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל. זה לפני היטלר יש לך גם את הרצל שניסה למצוא מדינה ליהודים כשהיטלר היה ילד בן 5
כתוב תגובה ל- דן ה
-  משפט מפגר
  דן ה   14/11/17 08:49
שמעת על הצהרת בלפור היא הכינוי המקובל למסמך שנחתם בידי שר החוץ הבריטי, הלורד ארתור ג'יימס בלפור, ב-2 בנובמבר 1917 (י"ז בחשוון תרע"ח) ועיקרו הכרזה ולפיה בריטניה תתמוך בהקמת בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל. זה לפני היטלר יש לך גם את הרצל שניסה למצוא מדינה ליהודים כשהיטלר היה ילד בן 5
כתוב תגובה ל- דן ה
-  מדבריך ניתן להבין לולי היטלר
  חבר העמים לא היה   12/11/17 17:47
מדבריך ניתן להבין שלולי היטלר חבר העמים לא היה מחליט יחד עם בריטניה על הקמת בית לאומי ליהודים בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- חבר העמים לא היה
+
פוטין השטיל את טראמפ וכבש בזה
  אף אחד   20/10/17 12:38
כתוב תגובה ל- אף אחד
-  פוטין השתיל את.ליברמן.
  מוטי1   22/07/18 15:58
את זאת טענתי כאן מיום מינויו לשר הביטחון.טענתי כרעיון לקונספירציה, אני לא חושב שטעיתי.
כתוב תגובה ל- מוטי1
-  פוטין השתין ל-BB על הראש
  שיתנן   10/08/18 13:56
כתוב תגובה ל- שיתנן
-  גם שרהלה
  שמץ חנופה   15/10/18 14:02
כתוב תגובה ל- שמץ חנופה
-  גלובליזם הוא הנאציזם החדש 4
  רון ה.   25/10/17 05:59
להבין את השקר הנקרא ההתחממות הגלובלית:

ראשית שנבין, CO2 לא מעלה את הטמפרטורה בעולם, לא מעלה, לא העלה מעולם וגם לא יעלה !
למה אינו מעלה ? כי CO2 מהווה בסך הכול 2.5% מתוך גזי החממה שיוצרים את אפקט החממה, השאר כאילו ? מים מתאדים.
הרצאה אחת שמסבירה הכול, פשוט וברור וגם האנגלית לא מסובכת, בבקשה:

Dr. Easterbrook Global Warming HOAX & Facts
youtube.com

אז איך למען השם השמש שורפת ומזג האוויר בכול העולם מתחמם בטירוף ? התשובה – GEOENGINEERING הנדסת אקלים, שילוב קטלני של ריסוס כימיקלים מסיבי בשמיים והפעלת – HAARP , מערכת שידור גלים אלקטרומגנטיים בתדר גבוה ישר ליונוספירה.
הריסוס נועד לאפשר את אפקטיביות השידור לאורך כול שעות היממה, ללא הריסוס זה מוגבל לשעות הבוקר, כול כך פשוט וכול כך לא מסובך:

What is HAARP ?
youtube.com

שני האלמנטים הנ"ל מחוררים את שכבת האוזון כמו גבינה שוויצרית, מזיזים גושי אוויר חם וקר מכול מקום לכול מקום, וכמובן ביכולתם להסיט את ענני הגשם לכול כיוון ואזור, לייבש או להציף כול מדינה בגלובוס, כול מקום !!!

Geo Engineering Documentary 2016
youtube.com

למה ? לאיזה צורך נעשה כול הפשע המתועב הזה כבר 15 שנה ?
התשובה העיקרית אבל לא היחידה:
שליטה על מזג אוויר כנשק לכפיית הרצון הגלובליסטי/אמריקאי על כול מדינה בעולם, על כולן !
להלן הצגת הטכנולוגיות, המטרות וגם היישום, כאמור זה עובד כבר 15 שנה בזמן שחשבתם שהעננים המוזרים שייכים בכלל לתופעת האל-ניניה:

Weather as a Force Multiplier:
Owning the Weather in 2025
http
mgr.org


Proof Global Warming Caused by Climate Engineering and Chemtrails C
youtube.com


צפו בריסוסים ברחבי העולם, זה היה כאן הרבה מאוד בישראל ב-2015 בשיתוף פעולה מלא של חיל האוויר שלנו, מלא !

כמטריילס באנגליה 2016:

'Sky Art'... that comes at the highest price...
youtube.com

So did I make it a 'hat-trick'?
youtube.com


ובאמריקה: 2016
Chemtrails, Geoengineering, busy skies in Fresno 10/22/16
youtube.com

Chemtrail dump Friday 1-6-17
youtube.com

יום טוב.

כתוב תגובה ל- רון ה.
-  HARP פותח בסוף עידן הקרח הקודם
  המשחתן   31/10/18 01:49
אחרת איך אפשר להסביר את ההתחממות שקרתה אז?
כתוב תגובה ל- המשחתן
-  רון האברד האמיתי כותב כאן?
  גראונד קונטרול טו   14/10/18 19:05
כתוב תגובה ל- גראונד קונטרול טו
-  היי מיסטר רון ה יש לי תרופה
  דר פרוייד   16/01/18 04:07
עבורך. בעצם זה שם של שרינק שהוא מאוד יעיל ומנסה להימנע ממתן תרופות כימיות. זאת למרות שבמצבך האקוטי כנראה תזדקק לכמה תרופות (לפחות בהתחלת הטיפול).
כתוב תגובה ל- דר פרוייד
-  מקרון
  פרופסור מבוזה   6/05/18 12:21
ד"ר פרויד, אני מציע שתקח את אותו מרשם שהצעת, רק תכפיל את המינון.
כתוב תגובה ל- פרופסור מבוזה
-  סולח לך מראש על הבורות והטפשות
  רון ה.   20/01/18 06:58
יש ברחבי העולם כמה אלפי מדענים אמיצים שאינם מיישרים קוו עם הפוליטקלי-קורקט המגוחך של האקדמיה, מדענים שמבינים שאין בחיים כוח לגז כמו - CO2 לשנות את האקלים.

מדען אחד כזה הוא הישראלי ניר שביב, פרופסור לפיזיקה ממכון וויצמן שמופיע בסרט הבא, תקשיב, תפתח את הראש האטום שלך לדעות אחרות, חשיבה אחרת ורעיונות מקוריים:

The Great Global Warming Swindle Full Movie, " The club of Rome
youtube.com

מה הבעיה כאן ? שמדענים מחפשים את הפתרון לאבסורדיות הטענה של גלובל וורמינג אך ורק בתחומי המדע - הפתרון אינו שם, כול בוגר שנה א' בקרימינלוגיה יודע שאם יש יכולת לבצע פשע ובנוסף מוטיבציה לביצוע הפשע - הפשע תמיד יתבצע.

כמו שכבר כתבתי כאן באתר עשרות פעמים, לכשיתבררו ממדי הפשעים שמבוצעים ע"י הגלובליסטים ברחבי העולם היטלר וחבריו במפלגה הנאצית ידמו לל"ו צדיקים.

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  אתה מגייס את שביב לאיוולת?
  שוחר-שלום   30/03/18 09:51
הרי הוא ההיפך הגמור מהבורות הטפשות והשטחיות שאתה מפגין בעניין הזה.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  לענ"ד>שביב מרמה את עצמו פעמיים
  ע_הראל   2/04/18 15:33
לעניות דעתי> שביב מרמה את עצמו פעמיים, אך לפני שאסביר את גרסתי - בוא נפסיק להרגיש כמו חגבים לעומתו רק בגלל שהוא "פרופסור", כי מדובר בפיזיקה תיאורטית (שמבוססת על היגיון אנושי אבסטרקטי צרוף) - להבדיל מפיזיקה שימושית או ניסיונית שמבוססת בעיקר על ניסויי מעבדה. ₩$₩$₩ לדוגמא איינשטיין הגיע לנוסחה E=mc2 בכובע הפיזיקאי התיאורטיקן, משום שמדען אחר לפניו כבר עשה את הניסוי החשוב מאוד של לדפוק מולקולות הליום במהירויות גבוהות ראש בראש אחת בשניה (אולי בסיוע רשת חוטי מתכת?), ואז כל מולקולת הליום מתפרקת לשני חלקיקי מימן - אבל עם סך האנרגיות הקינטיות גבוה יותר(!) מהאנרגיה הקינטית של מולקולת הליום שפורקה; והרי זה פלא גדול, כי היינו מצפים דווקא לאבד אנרגיה בהתנגשות ובפירוק של מולקולה לשני חלקיקים! וכך הרבה זמן התלבטו מדענים בסוגיה הזו, שמא טעינו בשיטת חישוב האנרגיות הקינטיות לפני ואחרי? עד שבא הגאון איינשטיין, ורק מתוך התבוננות פנימית שוב ושוב נפל אצלו האסימון שהמסה של שני חלקיקי מימן הינה קטנה (במידה זעירה מאוד) מהמסה של מולקולת ההליום שהתפרקה; וגם התברר לו כי "תוספת" האנרגיה הקינטית "הבלתי הגיונית" שווה בדיוק(!) למסה הזעירה מאוד שהתאיידה, כפול איזה קבוע (שהוא מהירות האור בריבוע)! ₩$₩$₩ אז ברור שהאסימון לא היה יכול ליפול אלא אצל פיזיקאי בכיר מאוד, אך איינשטיין היה מצויד אך ורק בנשק ההיגיון הצרוף - כדי שהאסימון יפול אצלו דווקא, ולמרות שבעצמו לא ערך שום ניסוי רלוונטי! ₩$₩$₩ עד כאן הקדמה, ונחזור ל2 ההנחות המפוקפקות של מר שביב, שמטילות 2 ספקות בהתאמה על טענתו כאילו "נעשו ניסויים" שהוכיחו(!) לדבריו שאילו היו מכפילים את כמות CO2 באטמוספרה, פי 2, אזי החימום עקב אפקט החממה היה גדל רק מעט (נדמה לי רק כ 10% לדבריו) - שזה כמובן זניח לדעתו! ₩$₩$₩ ובכן ספק אחד הוא האם ניתן לייצר "ניסויים" במעבדה אשר יכולים לעשות הדמיה של כדור הארץ, אשר מי האוקיאנוס מכסים כ 2/3 מפניו - והוא גם בעל כוח משיכה כל כך אדיר שיכול "להדביק" אליו את מי האוקיינוסים, ומעליהם את האטמוספרה הגזית (וכל זה מתחת לוואקום מוחלט שהוא החלל החיצון)? ₩$₩$₩ והספק השני הוא שמאחר שמר שביב כבר הניח כי CO2 מהווה רק 2.5% מגזי החממה (והשאר פשוט אדי מים שמתאדים יותר ויותר מהאוקיינוס כפונקציה של עליית הטמפרטורה) - ומאחר גם שאין למעשה חסם עליון או מקסימום לכמות אדי המים שיכולים להתאדות (מפני שכל האדים שמתאדים ממקום חם מעל האוקיינוס אין להם שום בעיה להתפשט מסביב לכלל האטמוספרה ללא שום הגבלה); כלומר כל עליית טמפרטורה (עקב גידול בCO2 מעשה אדם) גורמת לתגובת שרשרת של (לפחות) פי 40 גזי חממה (שהם אדי מים תמימים לכאורה innocent לחלוטין)! ₩$₩$₩ כלומר בסופו של דבר מר שביב לא מסוגל כמובן להוכיח את התיאוריה החדשה שלו - כאילו יש מחזוריות "טבעית" בקרינה קוסמית ו/או פיצוצים עזים יותר בשמש (כתמי השמש), - שהם הגורם להתחממות האטמוספרה (ויותר גרוע להמסת הקרחונים המוגברת בקוטה הצפוני והדרומי; ומאידך אין מר שביב מסוגל לסתור את תיאוריית אפקט החממה (אלא אדרבא הוא רק מחזק אותה מאוד לדעתי, כשהוא בעצמו גורס שגז CO2 מהווה רק 2.5% מגזי החממה - וכל השאר אדי מים)! ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  כ"כ הרבה שטויות
  שוחר-שלום   30/05/18 07:59
לא קראתי כבר זמן רב. גם אתה לא כוכב גדול בשמי המדע.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  גםהחמור שלי לא קרא מיני שטויות
  ע_הראל   18/07/18 18:36
זה זמן רב, למרות שהציעו לו מאמרים מדעיים בין השאר. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  המודל האקלימי הוא בחוג סגור
  יואב נצר   7/05/18 01:19
ראה הסברו של לורד מונקטון
כתוב תגובה ל- יואב נצר
-  סגור?קרני השמש מכים בכדור הארץ
  ע_הראל   12/06/18 11:00
לצערי שום חוג סגור ולא בטיח! להיפך, קרני השמש הדיקטטורית מכים ללא רחם שוב כל יום מחדש בכדור הארץ הקטנטן - זה שסובל בשקט (וסופג חום יותר מהרגיל בגלל אפקט החממה), אך בקושי מצליח לפלוט את עודף החום חזרה בקרינה אל החלל החיצון; ₩$₩$₩ והסכנה לאנושות קשה מתמיד, כי כולה תושמד חלילה בשלב זה או אחר - אם כדור הארץ לא יצליח להתפטר מהחום האכזר; ולפעמים הסכנה מתעתעת בנו, כי יתכן שהחום העודף לכאורה נאגר זמנית באוקיינוסים למשך כעשור שנים - עד שהכל "נשפך" שוב החוצה אל האטמוספרה שפתאום מתחממת (בתופעה שנקראת "ניניו"); ועוד יתכן (בסבירות יותר נמוכה) שעודף החום נאגר בליבה המתכתית (הרותחת?) של כדור הארץ - ועלול להגיע לפתע שוב לאטמוספרה בהתפרצויות חריגות של הרי געש, בטווח עשרות ומאות שנים. ₩$₩$₩ ויותר גרוע, אף אם נניח כי בפיגור של עשרות שנים, מגיע כדור הארץ לאיזון ומצליח להתפטר מהחום העודף (אף עודף של שנים עברו, נניח עקב עניינים של כתמי שמש וקרינה סולרית, או שהצלחנו להפחית מאוד את גזי החממה) - הרי בינתיים הקרחונים בקוטב הצפוני והדרומי נמסים באופן בלתי הפיך, תוך סיכון מיני ייצורים חיים שסביבתם הטבעית habitat משתנה לרעה - ואינם מצליחים לנדוד לסביבה "רחומה" יותר. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  התאהבת בתאוריות של עצמך
  רון ה.   4/04/18 10:59
חבל שאתה לא טורח להקשיב לקישורים שאני מציג, לחילופין אתה נטפל לפרופסור שביב.

כעיקרון אני מודה לך שאתה מרים לי להנחתות, כולי תקווה שאחרים יאזינו לקטעי היוטיוב ושוב - גלובל וורמינג הוא HOAX מוחלט כמובן:

GEOENGINEERING, HAARP and the GLOBAL WARMING HOAX, The New World Order's Fatal Flaw: IPCC
youtube.com


Proof Global Warming Caused by Climate Engineering and Chemtrails C
youtube.com

יום טוב להתפכח.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  על אפקט חממה@איןסתירה ביןכולנו
  ע_הראל   19/04/18 12:25
שוב בוא נוריד את עניין HAARP מהשולחן, ראה תגובתי לעיל מ 26/3/2018 06:00 ₩$₩$₩ ולגבי Chemtrails=סילוני ריסוס כימיקלים (של חלקיקי אלומיניום בעיקר, שהם בקנה מידה רחב מדי למטרת שליטה במזג אוויר), אז לפי טענת הדוברים בסרטונים (כך היבנתי) זה גורם אולי להורדת גשם בטווח הקצר - אך למעשה מביא בטווח הארוך להתחממות האטמוספרה, בתהליך כפול ומכופל של אפקט החממה - משום ענני הריסוס והחלקיקים שמזהמים את האוויר (מלבד זיהום הקרקע בהמשך שגורם לאלצהיימר ואוטיזם לפי החשד); על כן זהו אפקט החממה במלוא חומרתו (מאידך מכותרת אחד הסרטונים היבנתי שהנשיא טראמפ כבר אסר/ יאסור את הריסוסים הנ"ל בצו נשיאותי). ₩$₩$₩ אם כן אין מחלוקת לגבי אפקט החממה שהוא הגורם הראשי המוכח להתחממות כדור הארץ כאן ועכשיו באופן משמעותי, מלבד כתמי שמש וקרינה קוסמית שקשה מאוד למר שביב להוכיח. ₩$₩$₩ הרי גם שביב מודה כי CO2 מהווה רק 2.5% מגזי החממה, וכל השאר אדי מים מהאוקיינוס שאין להם הגבלה- מה שגורם לתגובת שרשרת: יותר CO2 בתור גז חממה >>> יותר חום ולכן יותר אדי מים (פי 40 מתוספת ה CO2) יוצאים מתוך האוקיינוס - שהם בעצמם גזי חממה >>> עוד יותר התחממות של האטמוספרה, ולכן יותר CO2 שהיה נמס משתחרר כעת מהאוקיינוס >>> שוב יותר אדי מים משתחררים >>> עוד יותר גזי חממה ולכן יותר התחממות - וכך הלאה. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  CO2מגביר את החום=אקספוננציאלית
  ע_הראל   26/03/18 06:00
קודם נוריד עניין SAARP מהשולחן, שאכן היו ניסויים בשנות ה60 למטרות תקשורת בתדרים גבוהים מאוד, אך היום זה נפל כי יש תקשורת לוויינית וסיבים אופטיים; ויתכן שהיו עוד ניסויים למטרות צבאיות (השמדה המונית) בשנות ה90, אך זה נזנח כפי שנזנח נושא מלחמת הכוכבים - השמדת מטרות קרקעיות באמצעות קרני לייזר שמשוגרים מחלליות מחוץ לאטמוספרה (אגב גם מר שביב שלנו ודומיו לא מתייחסים לזה בכלל)! ₩$₩$₩ ונחזור לאפקט החממה! ובכן לפי הסרטון לעיל (שמופיע בו שביב), גז CO2 לא רק מגביר את אפקט החממה "בזכות עצמו" כפי שהניסוי הכי טריוויאלי במעבדה יכול להוכיח בקלות (שלא לדבר על דודי שמש וחממות חקלאיות שמעידים כאלף עדים על עוצמתו המדהימה של אפקט החממה - ללא קשר ל CO2), אלא שהגז הזה גורר תגובות שרשרת קשות שמגבירות את אפקט החממה עשרות מונים, אפילו אקספוננציאלית! ₩$₩$₩ כי אומנם תוספת ה CO2 עצמה תחמם רק קצת את האטמוספרה, הרי ההתחממות הקטנה שלו תגרור אידוי מוגבר של מי האוקיאנוס - כאשר האדים מהווים בעצמם תוספת של פי 40 גזי חממה! ואז החימום המוגבר של האטמוספרה גורם לשיחרור עוד קצת CO2 שהיו נמסים בתוך האוקיאנוס, וחוזר חלילה - עוד תוספת אדים (שהם גזי חממה בעצמם) בשיעור פי 40 מהגז שהשתחרר מהים, וכך הלאה! ₩$₩$₩ כעת נשאל מדוע התחממות האטמוספרה הייתה מזערית עד 1940, אף נעצרה לגמרי עד 1975 וזאת דווקא כאשר התחיל שימוש מוגבר בחשמל וכלי רכב ורכבות/מטוסים ומכונות מכל הסוגים? ₩$₩$₩ ובכן ניתן להסביר את העליה הקטנטנה בחום עד 1940 בכתמי שמש וקרינה קוסמית; אך עד 1975 אמנם נוצר גז CO2 רב בידי אדם, אך כולו נמס בתוך האוקיאנוסים - וזאת עד שהגיעו לרוויה ב 1975 ולא היו מסוגלים להמיס יותר גז CO2! ₩$₩$₩ אך החל מ 1975 אפקט החממה הולך ומתגבר כי נוצרו הרבה יותר גזי CO2 בידי אדם, שגרמו לחימום האטמוספרה ולאידוי כאמור של פי 40 אדי מים מהאוקיאנוס (שגם הם גזי חממה!), ואז ביחד מגבירים עוד ועוד את אפקט החממה; ₩$₩$₩ ואז החימום המוגבר של האטמוספרה שוב יגרום לשיחרור עוד גז CO2 - שהאוקיאנוסים כבר לא מסוגלים להכיל, וכך הלאה יותר ויותר גזי חממה הרסניים - שכבר גרמו להמסה משמעותית של קרחוני הקוטב (כפי שעינינו רואות ודואבות), ואחריתה מי ישורנו?! ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  גז אינו יכול להוות "חממה"
  מספיק עם השטויות   27/04/19 21:00
תסתכל ביוטיוב בהרצאה של לורד מונקטון, איך הצוות שלו תיקן לאחרונה את המודל האקלימי, שהיה מבוסס על מטמתיקה מועתקת ללא הבנה שהאמור במערכת בקדת חוג סגור עם משוב שלילי - כלאמר מייצב.
כתוב תגובה ל- מספיק עם השטויות
-  לא מאמין שיש מי שמבין
  רוני   24/08/18 08:24
חיזוי אקלים וא פעולה מסובכת. בלי להיות מומחה גדול.התחזית בטלוויזיה מתייחסת למספר ימים קדימה ויש ניחוש משוכלל האם החורף יהיה גשום או הקיץ חם יותר וכד. פה מדובר על תקופות של עשרות ואולי מאות שנים. אם קשה או בלתי אפשרי לדייק בחיזוי לעוד שבועיים איך ניתן לחזות לעוד 20 שנה קדימה. לכן מניח שמי שמדבר על הנושא עושה זאת כי יש כאן כסף וכסף טוב. ומי שמדבר נגד נחשב אדיוט. אז שומעים על זה כל הזמן. אני מניח שאפקט החממה זה תרגיל שנועד לפגוע במשהו. כולנו או רובנו אני מקווה נראה עוד 30 שנה מי צודק.
כתוב תגובה ל- רוני
-  האםכדור הארץסופג?חוםיותר מפולט
  ע_הראל   9/09/18 04:35
לא בחיזוי האקלים עסקינן אחי, בכלל לא, אלא במחקר לאחור בשאלה המבהילה - מדוע נמסים הקרחונים בקוטבים הצפוני והדרומי; ובכן יש קונצנזוס בין 99% ממדעני העולם כי הסיבה היא שכדור הארץ סופג יותר חום (משספג בעבר) וזאת אך ורק בגלל אפקט החממה, יותר חום ממה שהוא מסוגל לפלוט חזרה לחלל החיצון. ₩$₩$₩ ומדוע הקונצנזוס הוא כה רחב? כי מי שמתבונן בחממות חקלאיות ועוד יותר בדודי שמש, ורואה כיצד יריעות הפלסטיק בחממות (או ויטרינות הזכוכית בדודי השמש)- מאפשרות כניסת קרני שמש בכיוון האחד (ומקלקלות את יציאתם בכיוון הנגדי), אינו זקוק יותר להוכחות- וברור לו מיד כי שכבת האטמוספרה של כדור הארץ (כשהיא מזוהמת ב CO2 ושאר ספיחים כמו עשן ואבק, ואף מים שמתאיידים מאוקיינוסים), פועלת כמו ויטרינות הזכוכית בדודי שמש, כלומר מאפשרת כניסת קרני השמש פנימה- ומאידך מקלקלת את יציאתם החוצה (גם ניתן אגב להוכיח בפשטות במעבדה - למרות שכבר אין צורך, כי אוויר לא נקי הוא זה שמגביר את אפקט החממה לעומת האוויר הנקי). ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  חבוב מאיפה העתקת את זה??
  שמץ חלודה   5/05/18 03:15
לא נראה לי שהבנת את החומר די צורכו, למרות שאתה די מכור למילה "אקספונניאלי" "תגובת שרשרת וכן". תסביר לקורא ההדיוט (כמוני למשל) למה עליה בריכוז אדי מים היא שלילית ?! ועוד כהנה וכהנה.
כתוב תגובה ל- שמץ חלודה
+
עורך חדש לtime מגזין
  ירוחם   25/09/17 06:45
האם העורך החדש של time פלשנטל יהודי?
כתוב תגובה ל- ירוחם
-  גלובליזם הוא הנאציזם החדש 3
  רון ה.   7/10/17 13:57
להבין את המבנה הבלתי אפשרי של השליטה על ארה"ב:

CIA = DEEP STATE = SHDOW GOVERNMENT

הכול מחוץ לחוק, מחוץ לחוקה האמריקנית ואין לנשיא ארצות הברית לא המושג והיכולת לשלוט על הקרימינלים האלה:

New: CIA Agent Whistleblower Risks All To Expose The Shadow Government
youtube.com

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
120 מזרח נגד 120 מערב.
  אף אחד   1/09/17 10:03
מעלות.
כתוב תגובה ל- אף אחד
-  הוריקאן מוזמן ומהונדס אקלימית?
  רון ה.   21/09/17 12:48
זה מתחיל להיות ברור מרגע לרגע ש 5 הוריקאנים ואיזה 3, או 4 רעידות אדמה בדיוק באותו האזור - מפרץ מכסיקו אינן מעשה ידי הטבע !

Anonymous - There is Something They Aren't Telling You... (WEATHER IN AMERICA 2017-2018)
youtube.com

כאילו, במידה וזה היה סתם התפרצויות בשמש או אז ההוריקאנים היו מפוזרים על פני כול הגלובוס, גם רעידות האדמה, אז זהו שהם לא !

וזה עובד, טראמפ מתחיל להתקפל, יש לנבלות את כול הטכנולוגיות לשבש מזג אוויר בכול העולם !!!

Controlling Hurricanes: Harvey, Irma, And Now Jose? ( Dane Wigington GeoengineeringWatch.org
youtube.com

חג שמח.

כתוב תגובה ל- רון ה.
-  גלובליזם הוא הנאציזם החדש 2
  רון ה.   15/09/17 05:34
ראשית ההיסטוריה שמתחילה הרחק הרחק:

THE DEEP STATE - 50 Year Old Recording Explains Why The World Is Going Crazy
youtube.com

כול ההיסטוריה שלמדת בבית-ספר כאילו ? ישראבלוף אחד גדול, תקשיבו ותבינו לאיזה עולם אתם מגדלים את הילדים שלכם.

שבת שלום.

כתוב תגובה ל- רון ה.
+
בדיחה טובה!
  Alex789   18/08/17 20:07
פייסבוק תביס את גוגל בכל תחום.. לאחר הסרטים יביסו את ג'ימייל.. הנצחון על מנוע החיפוש יהיה הקינוח!
כתוב תגובה ל- Alex789
-  שרלוטסוויל=ג'ורג' סורוס הפקות
  רון ה.   21/08/17 12:21
מופע מתוכנן לפרטי פרטים מארב יזום של השמאל, מחד מפגיני ימין שקיבלו אישור להפגין בגנות הורדת סמלי הקונפדרציה, במקרה זה הגנרל רוברט לי, אליהם חברו כמה ניאו-נאצים, לא ניתן לסתום להם את הפה, זו מהות התיקון הראשון לחוקה !

מאידך הפאשיסטים השמאלנים של ANTIFA, אלה החולצות החומות החדשות במימון מלא של ארגוני ג'ורג' סורוס, הם הגיעו עם מקלות, קסדות ואפודי מגן לעורר פרובוקציה ואלימות.

ביניהם המשטרה שקיבלה הוראה מפורשת מהמושל הדמוקרטי שלא לעשות דבר ולמעשה אפשרה את האלימות, טראמפ צדק בכול מילה שאמר - אלימות משני הצדדים, כול השאר זבל עיתונאי ממיטב התוצרת של ה - FAKE-NEWS.

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
הגבולות מעוצבים בדם ואש
  שבצי חלובצי   14/08/17 17:50
ככה נוצרה טורקיה החדשה וכה נוצרה ישראל...כל יתר מדינות המזרח התיכן קיבלו מדינות במתנה ולכן הן לא מחזיקות מעמד. רק דם יכול לעצב גבולות. הפלסטינים רוצים מדינה? הם עוד לא שפכו מספיק דם בשביל זה... בלי דם אין מדינה ואת זה עליהם להבין. עם התבכיינות ויללות לא משיגים מדינה
כתוב תגובה ל- שבצי חלובצי
-  בעיה קטנה בתזה
  שוחר-שלום   21/08/17 13:14
אין חיה כזו שנקראת "פלסטינים". זו המצאה מרושעת של אידיאולוגים רדודים הן מצידו הערבי של המתרס והן מצדו המערבי-שמאלני. לכן לא משנה כמה דם ישפכו הערבים על חבלי ארץ ישראל - הם יזכו לראות רק תסכול מכאוב וסבל. עצה לסיום: לפני שאתה דן על משהו ראה שיש בו ממשות כלשהי והוא מוגדר היטב.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  האיחוד האירופי יוזם את ההגירה
  רון ה.   18/08/17 11:49
רק אידיוט מוחלט יאמין לאיחוד האירופי - דיקטטורה במסווה של הסכם סחר, שהוא לא זה שיוזם את ההגירה לאירופה ממדינות צפון אפריקה, אסיה והמזרח התיכון.

The Truth About 'Refugees'
youtube.com

כול מנהיגי אירופה ללא יוצא מהכלל בגדו בעמיהם ע"י הצפת מדינותיהם בגלי פליטי דמה שרובם טרוריסטים בגיל גיוס.

סורוס: ״משבר הפליטים זה נורמה, יוצר הזדמנויות חדשות לשליטה עולמית״, ״כסף תמורת צדק חברתי״
rotter.net

נשיא צ'כיה: גל ההגירה לאירופה - פלישה מתוכננת
rotter.net

שבת זה יום טוב להתפכח מר לוין הצעיר.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
הערבים הם אותו דבר בכל מקום
  שבץ חלובה   5/08/17 05:07
ג"ונס נפלה קורבן למהגר או פליט ערבי שהעמיד פני מסכן שמחפש להקים משפחה והתלבש על מוכת גורל מקומית שבעזרתה יקבל ניירות חוקיים וגם יוכל לגייס אותה לשורותיו. מסכנה האישה שנפלה ברישתו. הוא טחן לה את השכל ושיכנע אותה באמת של דאייש על גן עדן המצפה לה אחרי שתשחט כמה שיותר לבנים מבני עמה ואם הם כבר יהודים אז עוד יותר טוב והיא תקבל על זה בונוס. גם בארצינו הקדושה נפגשנו בתופעה הזאת של ערבושים מקומים דוברי עיברית שמכנים אותם בשמות יוסי או אציק שמתלבשים על מוכות גורל משולי החברה וגם על סמולניות משכילות ומגייסים אותם לטובת המתאבדים האיסלמיים. מה אני אגיד לכם? בטוב זה אף פעם לא ניגמר. ואם השבויה רוצה להחלץ מהמלכודת הזאת מתברר לה שזה בלתי אפשרי ובפינה מחכה לה סכין השחיטה כמו שזה פועל אצל הערבים לגבי אישה שרוצה לערוק מבעלה החוקי. ליבי ליבי לשבויה ג"ונס. היא בין הפטיש והסדן והיא כבר מבינה שמאיפה שהיא נמצאת לגן העדן היא כבר לא תגיע. בגיהנום כבר מחממים את התנורים בשבילה. כזה יהיה גורלה של כל לבנה או יהודיה שתתחתן עם ערבי וזה כולל כמובן בנות יהודיות בישראל מכל שכבה או מעמד. בהזדמנות זאת אני משגר קללות נמרצות לכל בנות ישראל שמנהלות רומנים עם ערבים שונאי המדינה ושונאי היהדות. טוב להשאר רווקה זקנה מאשר להעמיד צאצאים רוצחים לאב ערבי שפל. קראתי על כל הרומנים של שחקניות שלנ מהבוהמה עם ערבושים ישראליים. גם כאם כמובן זה לא יגמר טוב ןאתם מכרתם את גופכן לטובת שונאי המדינה.הזין הערבי הוא אולי טוב בלילה אבל מקצהוא נפלט רעל שנאת ישראל והילד שיצא מנשואי הכבשה עם הזאב תמיד יניב צבוע רצחני..
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  בעיה=מחסור גברים פנויים ביהודה
  ע_הראל   29/08/17 01:30
אי אפשר לבוא בטענות או להוקיע בנות יהודיות שלא מצאו בן זוג יהודי, ואז פונות ביגונן אל הכובש הערבי!! §¥§¥§ נתחיל בגולה שאין לי פתרון; כ 2/3 מהזכרים היהודיים הם טמבלים שמתחברים בשלב זה או אחר, בקולג' או אחרת, לבנות זוג לא יהודיות; בכך הם גוזרים את גורלן של 2/3 מבנות יהודה להתבוללות ודאית כזו או אחרת! §¥§¥§ הלאה, נגיע לישראל שיש לי בס"ד פתרון לכאורה; 1/3 מהגברים היהודיים נשחטים בשלב זה או אחר, על ידי תעשיית הגירושין הארורה - שהיא למעשה גם תעשיית הזנות החדשה לישראל (מייסודן של פוסט פמניסטיות נצלניות וארורות, המקושרות לסמול הבוגד במדינה)!! §¥§¥§ ובכן האבות הגרושים בארץ עוברים התעללויות קשות מנשוא, והופכים לנכים פיזית ונפשית - כאשר מנתקים אותם מילדיהם בתרגילים אכזריים ומשונים, ומשיתים עליהם מזונות מנופחים שמעגנים אותם כלכלית (לכל החיים); וכך אותם אבות עשוקים (וילדיהם האומללים) יורדים אל מתחת לקו העוני, אינם מסוגלים בד"כ יותר להשיג יציבות בזוגיות חדשה (ודאי לא להקים משפחה חדשה ולפרוח בה כדת משה וישראל)! §¥§¥§ זהו האסון הדמוגרפי בארצנו השדודה שמביא לצמצום הילודה מחד, ומאידך (כאמור עקב ניטרול 1/3 הזכרים בחברה היהודית) -דוחף פשוט את המוני בנות ישראל אל זרועותיו של הפולש המוסלמי; כל כך פשוט וכואב! §¥§¥§ ולכאורה יש פיתרון (בגדול) לצרה זו - הלא הוא חקיקת חוק אחריות הורית (למשמורת ומזונות ילדים), שעשוי למנוע את האפליה והחיסול השיטתי של אבות בארץ! §¥§¥§ אממה הסמול (והארגונים הפוסט פמיניסטים) טירפדו עד כה את החוק הנכסף הנ"ל, כל עוד היעדרו של חוק כזה (מספר החוקים של מדינת ישראל) מאפשר להם לגנוב כ5 מנדטים מתחת לאפו של הימין "המטומטם". §¥§¥§ איך זה קורה? נניח שלפחות 30% מהנשים הן נצלניות ארורות, שכל עוד החוק לאחריות הורית - כאמור טרם חוקק, הן ממשיכות לחלוב מזונות מנופחים מאת הבני זוג לשעבר, שזה שוד מדהים לאור היום בחסות החוק! §¥§¥§ כעת בהנחה שה 30% לעיל של נשים נצלניות - מהוות 15% מספר הבוחרים (כאשר 1/3 מהן ימין, 1/3 שמאל והשאר לא מצביעות כלל), הרי ה1/3 שהיה פעם "ימין" יהפוך מעתה את עורו ויצביע שמאל מכאן ואילך, זאת כדי לחזק את מפלגות השמאל (מר"צ, מחנ"צ ולפיד), כי רק מפלגות השמאל הפוסט פמיניסטי הללו יודעות לטרפד את החוק לאחריות הורית עד לביאת המשיח! §¥§¥§ והנה כי כן, כך גונב השמאל 5 מנדטים דרך קבע מאת - ומתחת לאפו של הימין הנאיבי; ורק כאשר יוחק כבר החוק החדש בס"ד לאחריות הורית (כאמור למשמורת ומזונות ילדים), רק אז תיפסק הרי גניבת 5 המנדטים!! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  מיסטר הראל אין ספק שאתה סובל
  שמץ חלודה   10/10/17 04:44
מטראומת גירושים לא נעימים. אבל מעבר לזה אתה כנראה גם די Pסיכי וטיפול זה בהחלט דבר שצריך להביא בחשבון.
כתוב תגובה ל- שמץ חלודה
-  קפוץלי=קואליציה70שלי>תגדל בס"ד
  ע_הראל   7/11/17 23:13
הסמול גוסס, והקואליציה היציבה בת 66 של הימין (70 ח"כים, אם נקח בחשבון כ 4 מנדטים שנעלמו עם אלי ישי +הנוכלת א.אבוקסיס) - צפויה לגדול בחסדי השם! §¥§¥§ ובכן על זנבות הסמול להזדיין בסבלנות עד הבחירות של 2019, ועד אז נעביר בס"ד את הרפורמות הנכונות באסכולת השיפוט הרקובה כלהלן (זכותכם להציע את ביטול החוקים שלנו לקראת הבחירות):- §¥§¥§ 1) פיסקת ההתגברות בחוק יסוד החקיקה - שרוב של 61 ח"כים יקיים חוק רגיל שנפסל ע"י בג"צ (רוב של 66 ח"כים כלומר 55% רק לקיום חוק יסוד שנפסל); §¥§¥§ 2) שדרוג הוועדה לבחירת שופטים בעוד 4 אנשי ציבור שיתחלפו כל שנתיים (כגון איש אקדמיה, אלוף או ניצב בדימוס, רב ראשי בדימוס ואף הורה שכול שהוא דמות חינוכית ציונית - כמו המחנכת גב' מרים פרץ לדוגמא); §¥§¥§ 3) ביטול שיטת הסיניוריטי לבחירת נשיאי בתי משפט, ובמיוחד העליון; §¥§¥§ 4) סידור שופט או הרכב שופטים לתיקים בבתי משפט - ובמיוחד בעליון, בהגרלת מחשב לפי זמינות שופטים והוותק המקצועי שלהם בכל תחום (כגון אזרחי, פלילי, מינהלי, חוקתי, וכו'); אך במקביל כן תינתן אופציה לכל נשיאי בתי המשפט לשנות את גזירת המחשב, בשיקול דעתם אשר יפורסם ויתועד; §¥§¥§ 5) חוק הלאום, בתנאי שלא ייפגע המעמד הרשמי של השפה הערבית במאומה, משום שמדינת ישראל גאה לפרוס חסותה על התרבות והסיביליזציה הערבית, אף לנכס אותם לעצמה - משום שהיא פועלת כשומרת סף שלהם במידה מסויימת; §¥§¥§ 6) החוק הצרפתי להגבלת חקירות נגד ראשי ממשלה בסוגיות שאינן בגדר פשיעה חמורה, ובמתכון שיוסכם בין ראשי הקואליציה הנוכחית אם יוסכם; או לחילופין החזרת החסינות המיידית הכוללת לכלל חברי הכנסת כפי שהיה נהוג עד כה; §¥§¥§ 7) איסור כתיבת/פרסום המלצות להעמדה לדין על ידי המשטרה - בתיקים החשובים כי משולב בהם פרקליט מלווה ממילא; ורק בתיקים רגילים ניתן לכתוב המלצה כזו בלי לפרסמה - עד להחלטת הפרקליטות להעמדה לדין, אם תהיה כזו! בכל אופן זו הדרך היחידה למניעת הדלפות, הדלפות שמנוצלות ע"י התקשורת למרר חיי הנחקרים והוקעתם בראש חוצות - עד לצאת נשמתם! §¥§¥§ ובכן בכל הדרישות הנ"ל - אין שום פגיעה בדמוקרטיה; להיפך, מי שמתנגד (קל וחומר מי שמכפיש כאילו אנו בימין נגד שלטון החוק כמו שעשה יובלי מבולבלי רבין) הרי הוא בעצמו פשיסט בזוי ומגעיל נגד הדמוקרטיה!! §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  לתבוע את מנדלבליט בבי"ד מעלה!!
  ע_הראל   8/11/17 05:53
לא מצפים לכלום מסוללת השופטים ופרקליטי מדינה לשעבר, אין להם אלוהים וידוע מראש לאן ישלח אותם בי"ד של מעלה; שכולם על הרגליים האחוריות הודפים והודפות את הצעת החוק לאיסור פרסום ההמלצות על העמדה לדין בידי המשטרה; והנה נשאלה עדנה ארבל -האם אין לה רחמנות על מי שהמשטרה פירסמה נגדו המלצה לכתב אישום, הרי חייו ייהרסו עוד לפני שתיקו יגיע אפילו לפרקליטות כי התקשורת תצלוב אותו מיד? §¥§¥§ האם באמת קשה יהיה כ"כ לפרקליטות לקרוא בשקט את סיכום החקירה בתיקים החשובים (ובלי להדליף!), כאשר ישנו בתמונה ממילא הפרקליט המלווה מטעמה - קל וחומר לקרוא בחדרי חדרים אפילו את ההמלצות להעמדה לדין בכל שאר התיקים הרגילים אשר תכתוב המשטרה אך לא תפרסם?! האם זה מה שישבור תכף את החוק המיוסר על גב האומה? §¥§¥§ כמובן שסוכנות עדויות השקר (שאנסה באכזריות לפני עשרים ויותר שנים את פיסקה 2.5 בהנחיות הקבע של הפרקליטות שמיועדת להיטיב עם קטינים בלבד - ואז ניצלה אותה להפיכת בתי המשפח לגן עדן לעדי שקר זוממים/ות) - ובכן אין תשובה לסוכנות עדויות השקר!! §¥§¥§ מאידך האם מנדלבליט איש האמונה לא ירא אלוהים? §¥§¥§ הייתכן כי לא מדאיג אותו בית דין של מעלה? ובכן אנו רוצים להאמין כי יתעשת מהר ויסיר התנגדותו המוזרה לחוק המוצע האנושי כ"כ, החוק היחידי שמסוגל לסלק או לפחות לצמצם מאוד את ההדלפות המרושעות וגם קטלניות ?!? §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  מקמאסטר מתדרך את סורוס ?
  רון ה.   9/08/17 16:44
Alex Jones (FULL SHOW Commercial Free) Tuesday 8/8/17: Roger Stone, Drew Johnson, Marc Morano youtube.com ג'ורג' סורס מקבל מידע ממקמאסטר: breitbart.com/ Bombshell Exclusive: Intelligence Agency Caught McMaster Briefing Soros on White House Takeover prisonplanet.com הרשת הגלובליסטית בתוך הבית הלבן, זה הסרטן האמתי שמנסה כבר 1/2 שנה להפיל את טראמפ, ניסה ב - 2011 את המחאה החברתית בישראל להפלת נתניהו, וכמובן החקירות הבלתי פוסקות של ביבי, כולן במטרה להפיל כול מנהיג פטריוטי באשר הוא שם ! והכול כמובן פרי המוח המעוות של הסרטן הגלובליסטי. יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  תודה מראש על הצנזורה !
  רון ה.   9/08/17 20:07
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
לוין הוא אבן אדיוט שימושי
  אורי בורי   21/05/17 11:18
זכורות לרע פרשנויותיו ההזויות אודות הבחירות בארה"ב ותוצאותיהן הצפויות בעיניו. כל מי שנחשף לפרשנות הגלובלית של איתמר לוין סופג כמות ממאירה של פייק ניוז. דומה שהוא פשוט מתרגם בגוגל את עמודי התעמולה של סי אן אן, אן בי סי ורחל מדו המופלצת.
כתוב תגובה ל- אורי בורי
-  איתמר עושה עבודה נהדרת
  אריק שמידע   19/07/17 17:06
הכתבות הבינלאומיות שלו הם אוצר ואתה שמגיב נגדו אתה שמוק קטן שמנסה להחליש את דעתו
כתוב תגובה ל- אריק שמידע
-  אכן, מדוייק
  אינו   18/06/17 14:11
כתוב תגובה ל- אינו
-  אתה לא מבין אותו לכן אתה
  אורי הבור   12/06/17 11:54
כתוב תגובה ל- אורי הבור
-  הכתבות הבינלאומיות של איתמר
  אריק ל   8/06/17 11:28
הם הדבר הטוב ביותר שקרה לעיתונות בישראל בעשור האחרון והתגובה למעלה בוודאי נגועה בהחמצה אישית של עיתונאי מתוסכל
כתוב תגובה ל- אריק ל
-  הכתבות הבינלאומיות של איתמר
  תמיד מעתוני השמאל   4/08/17 16:17
כתוב תגובה ל- תמיד מעתוני השמאל
-  איתמר לוין הוא חוקר ידוע
  איששש   6/06/17 13:39
של נעליך
כתוב תגובה ל- איששש
-  שימושי, אבל עדיין אידיוט
  אל תגזים   28/05/17 20:05
לא מסוכן במיוחד.
כתוב תגובה ל- אל תגזים
-  גלובליזם הוא הנאציזם החדש !
  רון ה.   28/05/17 04:04

חיסונים מלאי כספית ואלומיניום – פשע נגד האנושות !

מה מכילים החיסונים שאנו מזריקים לעצמנו ולילדינו?
focus.co.il

ריסוס השמיים בחומרים כימיים במטרה לשלוט על מזג האוויר – GEOENGINEERING פשע מובהק נגד האנושות !

Geo Engineering Documentary 2016
youtube.com

הרעלת מי השתייה בפלואוריד – פשע נגד האנושות !

מדוע החזרת הפלרת המים מסוכנת לנו כל כך?
eatwell.co.il

מזון GMO, מזון רעיל שפוגע באיברים פנימיים, מעולם לא נבדק על בני אדם לאורך שנים ומכניס לכם את הראונד-אפ (קרציוגן מובהק) ישר לדם – פשע נגד האנושות !

Seeds of Death זרעי המוות - כתוביות בעברית
youtube.com

פעולות טרור FALSE-FLAG, רובן מתוכננות ע"י ה – CIA ומבוצעות ע"י ארגוני טרור שהוקמו ע"י ה – CIA, ממש לא חשוב עם הטרוריסט קם בבוקר והוא קורא לעצמו ISIS או אלקאידה – פשע נגד האנושות !

ISIS is a US-Israeli Creation. Top Ten “Indications”
globalresearch.ca

מנהל המודיעין הלאומי לשעבר ''ארה''ב עשתה בעבר 'החלטה מכוונת' לתמיכה בדאע''ש''
rotter.net

הצפת אירופה וארה"ב במהגרי טרור במטרה להרוס את תרבות המערב, הגברת פיגועי הטרור וביטול דא-פאקטו של הריבונות ע"י מדיניות הגבולות הפתוחים.

Putin On Terror Attacks: This Is The New World Orders Final Stage
neonnettle.com


זו המטרה הסופית:

The government's war on humanity: DEPOPULATION is here!
youtube.com

יום טוב להבין שאתם חיים על זמן שאול.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  צודק !
  דויד פיזאנטי   26/07/17 15:55
וראה גם כאן : global-report.com
כתוב תגובה ל- דויד פיזאנטי
-  בגלל איומי הזוועה האפוקליפטים
  צורי   1/07/17 18:42
שלך ישראל מצויה ברום העולם המערבי בתוחלת החיים גברים למעלה מ-81 שנים ונשים 84 שנים. רק להזכירך עם קום המדינה תוחלת החיים הייתה פחות משישים שנה.
כתוב תגובה ל- צורי
-  מביס הא שאך אחד לא מתיחס אליך
  חוחוו..   16/06/17 12:04
מנסה להשיג פירסום בתגובות. לאיפה הגעתה. אולי תדברי לתיירים על עצים ואו בתחנה מרכזית ליד המודעות של המשיח בא תנסה
כתוב תגובה ל- חוחוו..
-  מביס הא שאך אחד לא מתיחס אליך
  חוחוו..   16/06/17 12:04
מנסה להשיג פירסום בתגובות. לאיפה הגעתה. אולי תדברי לתיירים על עצים ואו בתחנה מרכזית ליד המודעות של המשיח בא תנסה
כתוב תגובה ל- חוחוו..
-  WORLD - GOVERNMENT
  רון ה.   24/06/17 08:25
ראשית שתבין איש, זה שמה שכתבתי מפריע לך משמח אותי מאוד ולו מן הטעם הפשוט שכנראה קראת מה שנכתב.

שנית, אג'נדה 21 ואג'נדה 2030 הולכות שתיהן להרוס לך את החיים בדיוק כמו לי.

ושלישית, כדאי שתפתח את הראש, הכול נמצא באינטרנט, כול המידע פרוש לרגלייך, בחר ולקט:

David Icke Videocast - There IS A Conspiracy And We Better Wake Up To It – FAST 24/06/2017
youtube.com


The government's war on humanity: DEPOPULATION is here!
youtube.com

שבת שלום.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  רגולציה לאינטרנט = צנזורה !
  רון ה.   23/05/17 05:39
זו המטרה של הגלובליסטים שאין להם שום דרך להילחם ב- INFOWARS, ושאר ערוצי התקשורת האלטרנטיבית פרט לצנזורה אורוול 1984 סטייל.

לצערי האשפה של העם היהודי מרוכזת כיום באמריקה, נבלות, יהודונים מושתנים שחברו תמיד לקומוניסטים, פאשיסטים ועכשיו לגלובליסטים, החארות האלה מציפים גם את הממשל החדש של טראמפ במטרה להשחיר את טראמפ וכמובן לסתום את הפה לכול מי שחושב אחרת מהם, להקיא מהם ולהקיא אותם מתוכנו.

יום טוב.
כתוב תגובה ל- רון ה.
-  זו הודעה שאינה ראוייה - למחיקה
  ליואב יצחק   21/06/17 01:40
כתוב תגובה ל- ליואב יצחק
+
מערכת חץ 3 תעשה את העבודה
  א-ת   30/06/17 15:43
אמנם ארה"ב גדולה והם יזדקקו לכמה כפול כמה סוללות ולמאות מיירטים אבל זו עדיין הוצאה זניחה יחסית לסיכון.
כתוב תגובה ל- א-ת
+
בבקשה מר לוין
  Gerry Mor   28/06/17 13:16
מר לוין. העיסוק האובססיבי שלך בטראמפ, יכול לעניין, אולי, את האמריקאים אז למה שלא תכתוב באנגלית?
כתוב תגובה ל- Gerry Mor
+
הסמול לא השלים עם מפלתו
  שבץ חלובה   11/06/17 14:31
בבחירות ורוצה להפילח את טרמפ בכל מחיר אבל זה לא ילך לו כי הרפובליקנים בקונגרס ישמרו עליו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  איפה אתה יה סומסום מנזמן לא
  שמץ חלודה   14/08/17 15:21
שמענו עליך
כתוב תגובה ל- שמץ חלודה
-  היכן הסתתר שבץ
  ביג בן   25/06/17 23:45
איפא הייתה שחילקו שכל?
כתוב תגובה ל- ביג בן
-  מי אמר ששבץ זקוק בכלל לשכל????
  לא זקוק   29/06/17 00:34
מי אמר??????????????????????????????????????????????????????
כתוב תגובה ל- לא זקוק
+
יש דרג ויש ...
  סטוגי   31/05/17 05:56
הכתב כבר גילה לנו את דעותיו המופרכות במערכת הבחירות האחרונה בארה״ב . כמו אז גם עכשו הוא מצטט את כלי התקשורת המוטים בארה״ב . אכן , הגיע הזמן שכל מדינות נאט״ו יטלו חלק בהוצאות הם צריכים להבין שכללי המשחק השתנו , הם לא יוכלו יותר לסחוט את ארה״ב כמו בעבר . באשר להתקדמותו של הנשיא טראמפ על חשבונו של ראש ממשלת ה״מעצמה הגדולה מונטינגרו״ הוא היה צריך להבין לבד שטראמפ הוא בעל הבית והוא זה שצריך להיות בקידמת הבמה . כמו שהיינו אומרים בזמנו בצבא ״יש דרג ויש זרג״ . ובהקשר לטענותיו ״המופרכות״ כביכול של טראמפ על שצוטט בידי אובמה , נראה שגם בעניין זה לא ירחק היום שהכתב יצטרך שוב ״לאכול את הכובע״ בפעם המי יודע כמה . גילוי נאות , אני כמו רוב רובם של הישראלים בעלי זכות ההצבעה , הצבעתי לדונלד טראמפ .
כתוב תגובה ל- סטוגי
-  התחממות גלובלית השקר של המאה !
  רון ה.   6/06/17 05:50
ראשית שנבין, CO2 לא מעלה את הטמפרטורה בעולם, לא מעלה, לא העלה מעולם וגם לא יעלה !

למה אינו מעלה ? כי CO2 מהווה בסך הכול 2.5% מתוך גזי החממה שיוצרים את אפקט החממה, השאר כאילו ? מים מתאדים.
הרצאה אחת שמסבירה הכול, פשוט וברור וגם האנגלית לא מסובכת, בבקשה:

Dr. Easterbrook Global Warming HOAX & Facts
youtube.com

אז איך למען השם השמש שורפת ומזג האוויר בכול העולם מתחמם בטירוף ? התשובה – GEOENGINEERING הנדסת אקלים, שילוב קטלני של ריסוס כימיקלים מסיבי בשמיים והפעלת – HAARP , מערכת שידור גלים אלקטרומגנטיים בתדר גבוה ישר ליונוספירה.
הריסוס נועד לאפשר את אפקטיביות השידור לאורך כול שעות היממה, ללא הריסוס זה מוגבל לשעות הבוקר, כול כך פשוט וכול כך לא מסובך:

What is HAARP ?
youtube.com

שני האלמנטים הנ"ל מחוררים את שכבת האוזון כמו גבינה שוויצרית, מזיזים גושי אוויר חם וקר מכול מקום לכול מקום, וכמובן ביכולתם להסיט את ענני הגשם לכול כיוון ואזור, לייבש או להציף כול מדינה בגלובוס, כול מקום !!!

Geo Engineering Documentary 2016
youtube.com

למה ? לאיזה צורך נעשה כול הפשע המתועב הזה כבר 15 שנה ?
התשובה העיקרית אבל לא היחידה:
שליטה על מזג אוויר כנשק לכפיית הרצון הגלובליסטי/אמריקאי על כול מדינה בעולם, על כולן !
להלן הצגת הטכנולוגיות, המטרות וגם היישום, כאמור זה עובד כבר 15 שנה בזמן שחשבתם שהעננים המוזרים שייכים בכלל לתופעת האל-ניניה:

Weather as a Force Multiplier:
Owning the Weather in 2025
mgr.org

צפו בריסוסים ברחבי העולם, זה היה כאן הרבה מאוד בישראל ב-2015 בשיתוף פעולה מלא של חיל האוויר שלנו, מלא !!!!

כמטריילס באנגליה 2016:

'Sky Art'... that comes at the highest price...
youtube.com

So did I make it a 'hat-trick'?
youtube.com


כימטריילס באמריקה: 2016

Chemtrails, Geoengineering, busy skies in Fresno 10/22/16
youtube.com

Chemtrail dump Friday 1-6-17
youtube.com

יום טוב.

כתוב תגובה ל- רון ה.
-  לרון המשכיל אני מקווה שאתה גם
  Fried chicken   30/06/17 05:06
בעיניני ביקורים של חייזרים. זה נושא שמחייב טיפול מצד אנשים דעתניים כמוך.
כתוב תגובה ל- Fried chicken
-  ראשית קראת וזה לכשעצמו משמח
  רון ה.   30/06/17 15:38
שנית, רוח ההתנדבות בשמאל הקיצוני להגדיר כול מי שחושב אחרת מהם בתור:
הזוי, קונספירטור, משוגע, חולה רוח, ומיד מיד לשלוח את כולנו לאותם פסיכיאטרים שאתה כנראה מבקר אצלם קבוע, איך נאמר..., גם זה ממלא את ליבי חמלה על שכמותך.

אתה חי במדינה שהשב"כ שלה חיסל ראש ממשלה !

ברי חמיש: מי רצח את יצחק רבין
youtube.com

אריה זריצקי: כל האמת על רצח רבין. לא יגאל עמיר הוא הרוצח
youtube.com

אתה חי בעולם שהממשל האמריקאי בראשות בוש בייבי הוריד שני מגדלים, רצח 3,000 אזרחים, הכול בשביל להצדיק פלישה לעיראק ואפגניסטן, גניבת הנפט, ומכירת האופיום האפגני ישירות לכושונים יימח שמם שתמכו באובמה:

The Official ReThink911 Video
youtube.com


Anyone who still believes the official story of 9/11 – think again
youtube.com

לא רוצה להמשיך, ויש הרבה מה להמשיך, אבל שבת שלום טמבל.
כתוב תגובה ל- רון ה.
+
שטויות, פריירים רק מתלפים
  הגוי..   7/04/17 20:48
לפי הודעה רוסית רק 26 טילי טומהוק הגיעו בסוריה אל המטרה בעוד מסלול ההמראה נותר שלם וכעת מחפשים הסורים 33 טילים שנעלמו אי שם ברחבי סוריה.. למה אני כותב זאת ומה הקשר? ובכן: ובכן ה"פלא" ושמו F 35 מאד מזכיר את הפלא טומהוק.. חברה, 26 מתוך 59 זה לא צחוק זה מעיד על איכות נשק המוגדר אסטרטגי אם להאמין להודעת רוסיה..היות ואין עשן ללא אש, זה שווה מחשבה ולוא בגלל 2 הפטריוטים והסיידווינדר ששוגרו אל עבר המזלט מעל לרמת הגולן.. תודה. נ.ב. אני מקשיב בענייני נשק גם לרוסים וגם לאמריקנים ויודע להסיק מסקנות נכונות, לפחות עד היום..
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  הרוסים תמיד דוברי אמת, פארבדה
  $   8/05/17 14:38
מר "גוי" אני מציע לך להחליף את כינוייל לסתם דביל. הרוסים אמרו שרק 26 טילים פגעו... והם באמת יודעים ותמיד דוברים רק אמת. האם מקום עבודתך הקודם היה ב"בראבדה" או ב"איזבסטיה" ? חחחחחחחחחח
כתוב תגובה ל- $
-  36 טילים נעלמו בים מיסטר 0
  הגוי..   10/05/17 18:57
23 פגעו..אתה עובד בידיעות אחרונות, יעני הYנט או ב NRG או אולי ב CNN ?
כתוב תגובה ל- הגוי..
-  הטומהוקים המחטיאים
  השיקסע   29/04/17 05:07
גם אני חשבתי כמוך אבל אחר כך נזכרתי שמי שספר את הפגיעות היו רוסים אז די נרגעתי
כתוב תגובה ל- השיקסע
-  36 בים סין 23 ב 6 מטוסי מיג 23
  הגוי.. לשיקסע.   10/05/17 19:07
בסך הכל 236 מיליון דולר US.. מהם 144 מליון לא מצאו המטרה ונשפכו לים ולאוויר.
כתוב תגובה ל- הגוי.. לשיקסע.
+
אם זה לא שוחד , אז מהו שוחד
  בזכות הבית הלבן   19/04/17 21:16
כתוב תגובה ל- בזכות הבית הלבן
+
שר ההגנה אשטון קוצ'ר?!
  ליאור קיסוס   8/04/17 11:21
אני מניח שהתכוונת לאשטון קרטר ולא לאשטון קוצ'ר...ובכלל קדמו לקרטר בוב גייטס, לאון פאנטה וצ'אק הייגל. קצת מעלה תמיהות לגבי מקצועיותו של הכותב...
כתוב תגובה ל- ליאור קיסוס
+
מגיע להם
  אופיר   12/02/17 09:27
אוכלים שנים את הזבל שהדוברים מאכילים אותם, מקצוע העיתונות נשכח מזמן טראמפ צודק, רק בהיפוך. לכו ומצאו לכם מקורות בממשל, גלו את השחיתות וקניית הסנאט, מצאו חדשות אמיתיות, וותרו בכלל על התדרוכים שזמנם עבר. טיפ קטן - הם והדובר של טראמפ לא מעניינים אף אחד
כתוב תגובה ל- אופיר
+
כותרת מטעה
  אריאל יש   6/02/17 11:20
אני כבר לא קורא את הכתבות האובססיביות של איתמר לוין על טראמפ. הוא לגמרי אימץ את קו המחשבה של השמאל האמריקאי באשר לנשיא הנבחר... ואת שטיפת המח של האליטות האולטרה ליברליות שכביכול בשם הדמוקרטיה זועקים על פשיזם כאשר העם לא רוצה אותם יותר בשלטון, נמאס כבר לשמוע. מקריאת הכותרת חשבתי לרגע שלוין התפכח, וסוף סוף הגיע למסקנה שהניו-יורק טיימס הוא גלולת רעל למאמציו של טראמפ להביא לצמיחה. טעיתי. איתמר לוין נותר אותו אידיוט שימושי שמצטט ללא ביקורת את הכתבים המגוייסים של הניו יורק טיימס.
כתוב תגובה ל- אריאל יש
-  מסכים עם המגיב ללא הקיצוניות
  אורי רעננה   17/03/17 10:42
א. כל שטות שהיא אנטי מהוללת על ידי מר לוין. ב. במערכת החינוך לא חסר כסף, כל מה שצריך ארגון וניהול נכון של משאבים. זאת בצד הגדרת יעדים שיש לעמוד בהם. לצערנו, כמעט כל שרי החינוך צעקו שאין תקציב, התעסקו בזוטות ולבסוף קישטו עצמם בהרבה נוצות לא להם. הגיע הזמן כי תהיה יד תקיפה, ניכוש וברוא של הארגונים והתהליכים המיותרים, והעיקר : לא לשנות מדיניות כל שעתיים(רציתי לכתוב שנתיים אבל אני חש שזאת הגזמה), כך שהמערכת יכולה להתייצב על כיוון מוסדר. ג. חרף האמור לעיל, אני מציג איפכא מסתברא: אם בבלגן הגדול יש הצלחות כאלו, אולי המאמץ צריך להיות בלימודים ובהכשרה המקצועית שלאחר התיכון. ד. אני יודע על מאמץ כביר בחינוך בפריפריה, ובאוכלוסיות חלשות. יתכן וצריך לבחון את הגישה עד לרמה של תהליכים פרטניים. אולי להשקיע בהורים, ולנסות ליצור יחידה אורגנית תומכת? ולעדן את מנגנוני הסיוע והלמידה.
כתוב תגובה ל- אורי רעננה
+
washington post belongs to
  dror1   22/01/17 05:38
Amazon who abuses its workers in the way that Trump says
You need to live in America for 50 years to know that every thing that Trump said is correct
And that the Washington post is lying in the service of the elites that Trump attacked
And that for the majority in America Trump could be the messiah
No one knows if Trump will succeed in fighting the elites
But Trump is telling the truth
כתוב תגובה ל- dror1
-  לכן טראמפ ניצח.אומר אמת גלויה
  לייבש ביצה מושחתת   20/02/17 12:22
כתוב תגובה ל- לייבש ביצה מושחתת
+
העיתון כמו הארץ בעל אינטרס
  היסטוריון   4/01/17 13:05
העיתון לכאורה מכובד אבל לחלוטין בעל קו מגמתי משלו, מתעלם מהעובדה הנוראה, שארה"ב בעלת הגרעון הגדול בעולם. מעל 19 טריליון דולר והמגמה הזו ,מזה שנים, רק במגמת עליה. בנוסף, עשרות מהמדינות בארצות הברית מצויות בפשיטת רגל והממשל מדפיס ומחלק. ארה"ב במצב קריסה טכנולוגית, כלכלית, צבאית , כי מרב הלומדים במגמות הטכנולוגיות הנדסיות והדוקטורים והמהנדסים שלה אינם ילידי ארה"ב. העיתון הלכאורה מכובד, כמו עיתון הארץ המסית מזה שנים כנגד המדינה , צה"ל והממשלות הנבחרות, חייב להפנים שעיתונאים שלו בסך הכל בררה אקדמית (אחרת היו בעלי מקצוע) ללא כל ללא כל ניסיון מעשי ואומץ ליבם נובע מכרטיס הפלסטיק שכתוב בו " עיתונאי" המקנה להם חסינות. משום מה העולם לא מתחשבן עם עיתונאים שטעו,כשלו , בגדו ושעברו עברות שכל פוליטיקאי נענש עליו. ראיה עיתונאי הארץ .
כתוב תגובה ל- היסטוריון
-  נכון מאד
  תמימה   4/08/17 10:00
כתוב תגובה ל- תמימה
-  היסטוריון או לא היסטוריון,
  שוחר-שלום   31/01/17 13:41
כל מילה אמת. ויתפוצצו הנלעגים הלועגים.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
-  "היסטוריון"עאלק ,אם טיפשות
  ,,   21/01/17 11:47
הייתה במבה אתה היית אוסם איזה תגובה מפגרת של טיפוס עם יכולת חשיבה נמוכה שמחפש להתבטא בכל מחיר
כתוב תגובה ל- ,,
-  תגובה להסטוריון
  ישראלי זועם   11/01/17 23:14
אם אתה היסטוריון אז אני מטוס סילון
כתוב תגובה ל- ישראלי זועם
-  .ראיה:עיתון הארץ, בבון זה קוף.
  בבון זה קוף   12/01/17 08:50
כתוב תגובה ל- בבון זה קוף
-  יש בבונים בפתח תקווה ?
  דן ה   21/01/17 02:02
כתוב תגובה ל- דן ה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il