s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מחדלי התקשורת הלא-חוקרת
מאת: רון בריימן  |  16/11/2004
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
החוסן המדיני והכלכלי של המדינה
  יעקב ב   16/11/04 18:17
לא במצב מי יודע מה,אולי בגלל שאלה
דוקטריו ופרופסוריו.
אין לי זמן וחשק להגיב על כל השטויות,
אבל על אחת מהן ,איני יכול להתאפק. נכון
סיקור מותו של ערפאת היה נרחב.למה לא?
הוא היה בעל השפעה באזור לא פחות מכל מנהיג אחר באזורנו.הרשתות הזרות סיקרו
לא פחות.בכל הערוצים הישראלים הודגש
עברו הרצחני של עראפת.

דוקטור נכבד,אי אפשר ,פשוט טכנית,
להצמיד את שם התואר רוצח בכל פעם שמזכירים את שמו.
כדי שתבין[לדוקטורים לחוסן ,יכולת
הפשטה מוגבלת],אביא לך דוגמא, בכל פעם
שמראינים פרופסור מאוניברסיטה בארץ,
אי אפשר להצמיד לו את התואר, רמאי וסוחט
הקופה הציבורית,למרות שכולם יודעים זאת.

יגאל כהן,יש לך משהו שנון על דוקטורים
לחוסן?באיזה פקולטה לומדים את זה? איך
מתפרנסים מזה?
כתוב תגובה ל- יעקב ב
אנחנו שניים, דעתנו אחת.
  יעקב ל   16/11/04 21:01
שני יעקבים, דעה אחת.

ד"ר!, ימח שמו הלך לעולמו ותוך עת קצרה מצאת כתובת חדשה ישנה במי לתלות אשמה.

הם אשמים....
תמיד הם אשמים...
הם לא מבינים...
הם לא רואים נכון...

הם..

כתוב תגובה ל- יעקב ל
ליעקב ל תודה
  יעקב ב   17/11/04 19:31
כתוב תגובה ל- יעקב ב
ליעקב ב.
  יהודיה שאכפת לה   17/11/04 20:17
השנאה גואה אצלך ומעבירה אותך על דעתך או שהקנאה אוכלת אותך כי אתה פשוט לא ד"ר ולא פרופסור (אגב, איני מכירה את בריימן רק מהכתבות הנכונות שלו) .אז למה התשקורת העלובה חייבת לדבר על הכלב ארכי רוצח כל כך הרבה זמן שידור.
מה הוא לא גרם לרצח מעל 1000 איש ולעשרות אלפים פצועים??? למה לתת לכלב הזה במה גם אם הוא ב"ה מת???
הריימן צודק 1000% התשקורת היא שמאלנית
לגמרי ואין לה טיפה רגישות ושכל,לדעתי.
כתוב תגובה ל- יהודיה שאכפת לה
מכל מה שכבת יש כמה אמיתות, איני
  יעקב ב   17/11/04 20:43
פרופסור.אני מייצר תפוקה ראלית ומפרנס
את הפרופסורים,שהם,ברובם עלוקות על תקציב המדינה.
אתה ואני מפרנסים אותם בכבוד,והם
סוחטים אותנו עוד ועוד,ללא סיבה. רק
בגלל שאתה ואני פריירים
כתוב תגובה ל- יעקב ב
בדיוק מהסיבות שמנית:רוצח וכו'...
  יגאל כהן   18/11/04 09:57
גסיסתו ומותו היו חדשות מרעישות.
אף אחד לא שאל לשלומו, אפילו לא סוהה.
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
טוב שאין לך זמן וחשק
  ד"ר מרדכי צבי   16/11/04 21:30
התבטאותך משדרת אינפנטיליות פשוטה.
כתוב תגובה ל- ד"ר מרדכי צבי
צריך לדבר עם האויב
  סוס ערבי   17/11/04 19:40
יה אוהב ערפת שכמוך, בזכות שכמוך ובזכות חבריך בתקשורת, עלה ערפת לכותרות מלחתחילה.
כתוב תגובה ל- סוס ערבי
אתה אולי ערבי,אבל לא סוס ערבי, סוס
  יעקב ב   17/11/04 21:30
ערבי הוא אחד היצורים היפים בעולם
כתוב תגובה ל- יעקב ב
לא מכיר אותם,אך פרופסורים בפוליטיקה
  יגאל כהן   18/11/04 10:08
מאז ומעולם פרופסורים הביעו דעות קיצוניות ואף סהרורויות לכל הכיוונים.
לימין ולשמאל הסהרוריים יש את הפרופסורים שלהם.
ומה זה פרופסור?
זה מי שהוא שהוא בר סמכא בעניין שבו השקיע את חייו ובדרך כלל, ממש בור בדברים אחרים ובפרט בנושאים הקשורים לפוליטיקה ולתקשורת בין אנשים.
חותני,פרופ' דב פסטרנק, פרופסור מאד מפורסם בעולם.
ומחבב אני אותו על כך, שיודע היכן נגמרת המומחיות שלו והיכן מתחילה הבורות שלו.
למשל פרופסור למתמטיקה או פיזיקה אין לו מה לאמר בפוליטיקה מעבר לכל אדם מן היישוב.
את חטאי אני מזכיר היום שהייתי גרופי של הפרופסור מישה ארנס.
בדיעבד אני קצת בז לעצמי.
אגב ,מי שהבאיא עלינו ועל עצמו את האסון הביבי היה הפרופסור ארנס.
ולא עברו ימים אחדים והפרופסור הפך לעוזר של מוכר הרהיטים הידוע.
כתוב תגובה ל- יגאל כהן
2
התקשורת חוקרת
  שרוליק   16/11/04 19:03
התקשורת חוקרת יפה, זה שהיא לא מגיעה לתוצאות שבריימן רוצה לראות גורמת לו להיות מתוסכל ממנה. כאשר התקשורת חוקרת את פרשת האי היווני, את פרשת סיריל קרן, את נעמי בלומנטל, ואת יתר הפרשיות מייד מייללים על תקשורת עוינת, על תשקורת שמאלנית. תפקיד התקשורת הוא להביא לידיעת הציבור את הפרשיות, זה שהיועץ המשפטי מגיש או לא מגיש כתבי אישום או שהדמויות יוצאות זכאיות מחמת הספק לא הורידו מערך הידיעה כי צלופחים פוליטים רבים שוחים בבריכה על תקן של צדיקי הדור ולציבור מותר לדעת מי הצליח להתחמק .התקשורת על פי רון בריימן צריכה לחקור את מה שנוח לו וזו ראייה פסולה. את הערך הכספי של ההתנתקות תשאיר לרואי החשבון ולעורכי הדין,עוד מיליארד או שניים גם אם לא נלקחו בחשבון יהיו שווים את ההתנתקות-לא הכל זה כסף.
כתוב תגובה ל- שרוליק
לשרוליק/זלמן/אברמוביץ/זהבה
  א.ג   16/11/04 20:49
תשמע, בפרשיות הללו התקשורת ממש הרעידה את הקירות מרוב נחירות וכל כלבי השמירה של הדמוקרטיה החליפו את עורם לפודלים ורדרדים :

עמרם מצנע - שוחד לקבלני בנין בחיפה.

מגזר דרוזי - שוחד פוליטי בפריימריז.

סופה לנדברג - שינוי תוצאות ההצבעה במחשב המרכזי של הפריימריס והטיית התוצאות מאדיסו מסלה לסופה לנדברג.

יולי תמיר - מעילה בכספי מרכז רבין.

מגזר המושבים - שוחד פוליטי בפריימריז.

דני יתום - תצהיר משפטי כוזב בפרשת גינוסר.

מחנה בורג - שוחד הדרוזים בבחירות מול בן אליעזר.

אלי בן מנחם - הציע שוחד ליריבו שלא יתמודד מולו.

אהוד ברק - מיליוני דולרים שוחד בעמותות לא חוקיות.
אורנה אנג'ל - (כנ"ל) ניהול עמותות פיקטיביות של ברק.

בוזי הרצוג - ניהול מעילת מיליוני הדולרים בעמותות ברק (שומר על זכות השתיקה).

יוסי גינוסר - גרף מיליוני דולרים מקופת הטרור של ערפאת, בזמן שניהל עסקים עם פלשתינים, ובו בזמן היה בתפקיד (ישראלי) בכיר במו"מ עם הפלשתינים .


כתוב תגובה ל- א.ג
חבל פרזיט שלא השלמת את
  אבי יריב   17/11/04 17:36
הרשימה .
לא היה לך מספיק מקום למנות את כל נציגיו "הגאים" מלאי "ההדר הז'בוטינסקאי" שנטלו מלוא חופניים מעוגת התקציבים של המדינה ( השוד הממוסד של הימין החילוני והדתי ) . ואת אלה חובשי הכיפות , שבעזרת השם והכיפה שדדו גם הם את קופת המדינה המדולדלת , ( לפי הנתונים האחרונים שפורסמו - 70 מיליארד דולר ) והעבירו את הכספים ל"מפעל ההתיישבות" ביש"ע.

אינני יכול שלא להזכיר לך,פעם נוספת ( וזה קורה לי כל פעם שאני שומע את בכיים של הקוזקים הנגזלים) את הטיפוס האלמותי של י.ל.פרץ - ליבלה , שהיה מרעיד את סיפי מרום בתפילותיו , וכשהגיע יומו, בטרם עלה השמימה נמצאו מתחת למיטתו שקים מלאים בגזל שנהג לגזול -מיהודים כגויים- תוך כדי ובמהלך תפילותיו הנרגשות.
משום מה, כאלה נראים בעיני כל מגלגלי העיניים המתחסדים , המדברים בשם "עם ישראל" ומתכוונים לעצמם ובני משפחתם.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
יריב, לפני שאתה מפגין בפנינו בקיאות
  א.ג   17/11/04 19:09
בשחיתויות, האם:

כבר למדת כי מלחמת האזרחים האמריקאית לא פרצה בשנת - 1775 (ז"א שנה לפני הכרזת העצמאות האמריקאית ...) אלא ב -1861 וארכה 4 שנים ולא 6 שנים...

האם כבר למדת כי מה שקרה בשנת - 1775 זה שאז רק החלה מלחמת השחרור האמריקאית ולא מלחמת האזרחים...

האם כבר למדת כי תנועת הקו קלוקס קלן לא הייתה קיימת בתקופת מלחמת האזרחים בארה"ב (שוב להשכלתך 1861-1865 ולא כפי שאתה טוען ברוב בורותך בשנים1775-1781 ), וקמה רק לאחר המלחמה (1865) וממילא לא השתתפה במלחמה ?

האם כבר הבנת מדוע דמוקרטיות שנוהגות לבצע משאלי עם, נקראות לעיתים "דמוקרטיות פופוליסטיות" כשם גנאי ?

האם קראת או לא את ספריו/מחקריו של ד"ר מילשטיין והבנת סוף סוף מה היא תפיסתו לגבי בטחון ישראל ?

יריב, האם כבר הבנת מה רצה המגיב "נהג זהיר" להסביר לך במאמר של לפני שבוע על הפרטת דו"חות התנועה ?


כתוב תגובה ל- א.ג
יריב, אתה יכול להסביר לציבור מדוע
  א.ג   17/11/04 19:12
השתפנת מפני נחום שחף בתגובה 1 למאמרו כשאתה מסתתר תחת השם "המבריא" ולא הופעת בגלוי כאבי יריב ????
???

קישור למאמר:

nfc.co.il


המשך יבוא....
כתוב תגובה ל- א.ג
תזכיר לנו כפרה כמה מים מסובסדים
  ס. ארבל   19/11/04 00:21
צרכת היום מ"הבאר הפרטית" שלך?
כתוב תגובה ל- ס. ארבל
נראה בעליל
  אבי יריב   19/11/04 09:42
שהשעות הקטנות של הלילה לא מחמיאות לך ולפעילותך.
אם במשך היום אתה פולט דברי הבל וסה כשאתה כביכול ער, בלילה אתה ממש מתדרדר.
" אם את רגלים רצת וילאוך איך תתחרה את הסוסים? ואם בארץ שלום אתה בוטח -מה תעשה בגאון הירדן"?
על אותו משקל: אם ביום אתה מובס, מה אתה מנסה להתמודד בלילה.
עצה ממני . שכב לישון מוקדם , ולפחות תהיה העירנות מוגברת במהלך היום.
לא נעים להשתעשע באדם שאינו במלוא חושיו.
צער בעלי חיים !!!
כתוב תגובה ל- אבי יריב
כפרוש, לא השתנית
  ס. ארבל   19/11/04 13:02
חשבתי שעבודתנו המשותפת עשתה לך משהו חיובי, אבל אתה אפילו לא מכיר תודה.
השתמשת בשמי וזרקת. בלי תודה בלי שלום.
אפילו לענות לעניין לא למדת.
חכה חכה שאספר לכולם כמה מים מסובסדים אתה באמת צורך.
מי כמוני יודע לאחר הלילות הארוכים שבילינו יחד
כתוב תגובה ל- ס. ארבל
אתה באמת כל כך טיפש
  אבי יריב   19/11/04 16:29
לחשוב שכולם טיפשים ולא מריחים רת התרגיל המסריח שלך . ועוד ערב שבת ?
אני מבין שהיום אתה נח מלא לעשות כלום כל השבוע .
ממילא אנחנו משלמים את דמי הבטלה שלך . אבל תרגיל כל כך שקוף הוא אפילו לעג למעט האנטליגנציה שעוד נותרה בך.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
כפרוש, אתה כל כך לא בכיוון
  ס. ארבל   19/11/04 16:43
מה שמעלה את השאלה המתבקשת: מי באמת הטפש כאן?
תגיד, ס. ארבל זה שם לא יפה?
למה אתה לא משתמש בו יותר?
אז מה אם תפשו אותך?
כתוב תגובה ל- ס. ארבל
שרלטן אנטישמי
  מרדכי צבי   16/11/04 21:27
לא אכפת לך כמה זה יעלה בכסף, בדם או בסבל - העיקר שתתבצע עקירה.
ולמה ?
כי זה יפגע ביהודים יקרים שנואי נפשך.
כתוב תגובה ל- מרדכי צבי
ולך איכפת שבתאי צבי ?
  שרוליק   17/11/04 04:59
ולך זה איכפת בכמה דם וכסף זה עולה??
כתוב תגובה ל- שרוליק
איך דוקטור
  שרוליק   17/11/04 07:20
איך אחד המכונה דוקטור יכול להיות כל כך מוגבל וטפש, למחלקי התארים פתרונות.
כתוב תגובה ל- שרוליק
מי שמדבר על טפשים ומוגבלים
  ס. ארבל   18/11/04 23:55
כתוב תגובה ל- ס. ארבל
מתחזה עלוב
  אבי יריב   19/11/04 09:36
איך זה ערב שלם לאבד את הזהות שלך?
אתה עלול עוד לחלות חלילה בנוסף למחלת הרדיפה גם בפיצול האישיות .
תנוח מעט.
יש לך את היום ואת שבת . תוכל לחזור לעצמך. ואל תתבלבל. אתה מקו קלוקס קלן . אתה חבר במועדון הפאשיסטי הישראלי . אתה ירון צחי , וגם יעקוב הקוף. אל תתבלבל .
עשה קצת סדר בדברים.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
צודק. הרי כולם יודעים שאתה ס. ארבל
  ס. ארבל   19/11/04 13:07
וכמו שכתבתי לך במקום אחר, השם ירון חי כבר לא נראה כאן כמה חודשים ונראה שאתה עדיין בטראומה ממנו
לגבי הקוף, אם זכרוני אינו מטעיני, קראו לו יוסף ק.
כפרוש, עובדות לא היו הצד החזק שלך מעולם ואם תמשיך להתכחש לי, אחזור ואזכיר זאת לכולם.
כתוב תגובה ל- ס. ארבל
3
לקחת נושא כאוב ותרמת אותו למטרותיך
  נכון ולא הוגן.   16/11/04 19:28
אכן התקשורת מושחתת ומנתבת כתבות לפי רצון בעלי ההון כך למשל לא מפורסמים
סיפורים מדהימים של עשרות לוחמים
בשחיתות אולם כותב יקר לא היית צריך
לרתום בעיה זאת למטרותיך .....כולם סובלים מתקשורת מושחתת לא רק הימין .
כתוב תגובה ל- נכון ולא הוגן.
התקשורת שמאלנית שחץנית מרוממת מהעם
  נכון והוגן מאוד   17/11/04 19:49
אך גם מוגבלת מפגרת מעתיקה וחסרת דימיון לחלוטין.
כתוב תגובה ל- נכון והוגן מאוד
4
מה קרה עם פרשת פריצקי?
  עלום   16/11/04 20:45
התקשורת כולה ירדה באופן מתואם מפרשת פריצקי.
ימים ספורים בלבד לאחר התפוצצות הפרשה "ידעו" מספר עיתונאים שאין כאן בעייה והחלו לטפטף לציבור שהחקירה אינה בתחום הפלילי או הביאו טעוני סרק להפסקת החקירה.
המדאיג שהם גם "ידעו" שהמשטרה תאלץ למתן את החקירה לתחום חריגות מנהליות.
בין העיתונאים , סבר פלוצקר, נחום ברנע, מרדכי גילת ואף עיתונאית ידועה מ"הארץ".
זו הזדמנות לבקש מ NFC מעקב ועדכון הקוראים בפרטי החקירה הפרשה.
כתוב תגובה ל- עלום
5
עתונות פרבדאית, כמו באמא רוסיה
  נחום שחף   16/11/04 21:18
תחי סתימת הפיות, תחי העתונות הפרבדאית בישראל.
לכל מעשה אוילי לכל סתימת פיות של משטרת המחשבות, האח הגדול, יש את החסידים השוטים אומרי ההן הסדרתיים.
כמו לפראבדה.
ההסטוריה לא מעניינת (שמעון פרש)
ואין ללמוד ממנה.

חברה ליצים, יש לנו תקשרות "נהדרת"
ראו הוזהרתם.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
6
התקשורת מזמן בחרה צד במגרש הפוליטי
  אזרח_ישר   16/11/04 21:55
כתוב תגובה ל- אזרח_ישר
7
רשימה חלקית ומקוצרת
  אלי קופטר   16/11/04 22:14
כתוב תגובה ל- אלי קופטר
8
זה לא הכל
  ג. אביבי   16/11/04 22:38
באופן כללי צודק ד"ר בריימן: התקשורת הישראלית איננה חוקרת כשמדובר בעיניינים שמעבר לרכילות פוליטית, היא איננה כלב השמירה של הדמוקרטיה אלא של האליטות השתלטניות.
אולם התמקדותו באיפוק (הצבוע) של קריני ישראל המסקרים את ארועי "סוף עונת ערפאת" היא החטאה מסוימת.
ציפיתי מבריימן שיעשה הקבלה מסיקור היתר של ערפאת לאי סיקור של ארועים חשובים, כגון:
קריסת מערכות הרווחה מול מדיניות הצימצומים של ביבי, סיקור יותר מהימן של מצב המשק במקום לספר לנו שאנחנו יוצאים מהמיתון (כאשר בעצם אנחנו רחוקים מסופו), אי תפקוד המשטרה מול מכת הגנבות והאלימות ברחבי ישראל ועוד.

כתוב תגובה ל- ג. אביבי
9
משהו כללי לשם שינוי....
  מיכאל ב   17/11/04 08:06
אני מאד נהנה לקרוא בתגובות דעות גם אם עם חלקו איני מסכים. חשוב לשמוע ולבטח גם להשכיל.
מה שמקומם בכל פעם זו שוב התייחסות לאדם (מחבר הכתבה או מגיב) לתאריו ולמצבו הנפשי או רמתו השכלית. זה לא בסדר !!!
בעיה נוספת המופיעה תדיר היא הכנסת נושא חשוב (לפעמים) בכל תגובה על מאמר שאינו קשור.
בבקשה תתייחסו לדברים ולא לכותבים.
אם מישהו ד"ר או פרופסור רחמנא ליצלן זה לא עושה אותו צודק או חכם בהכרח אבל זו ודאי לא סיבה לרדת עליו.
ואם גם אני שוגה לעיתים אז סליחה.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
10
בריימן מתעתע בעובדות
  מצפוניסט   17/11/04 09:38
אוסלו, ג'נבה, המפקד הלאומי, החומה וההינתקות הם הצעדים הכי שפויים במזרח התיכון. זה שהם לא הביאו גאולה, זה לא אומר שלא היו מחוייבי המציאות. בריימן קובל על התקרנפות התיקשורת. זו צביעות מתחסדת. העיתנואים ברובם הגדול מסוגלים לשפוט באופן אובייקטיבי את העובדות. בריימן קובל על העלויות. פינוי ההתנחלויות יביא לרווחה לכלל הציבור במדינה. יאמר לי בריימן מהו אחוז האבטלה בהתנחלויות? מהו אחוז הסמוכים על בתי התמחוי בהתנחלויות? מהי התמיכה הממשלתית פר ראש בהתנחלויות לעומת שדרות? אני מציע לבריימן שיוריד פרופיל לפני שכלל הציבור יוציא זעמו על העוול של עשרות שנים שדירדר את כלכלת המדינה למצבה הנוכחי בגלל ההתנחלויות. המילארדים שהוזרמו על חשבון עיירות פיתוח, קשישים, חד הוריות, עולים וכו'.
כתוב תגובה ל- מצפוניסט
11
העתונות שלפני מלחמת יום כפור
  מ.ב.   17/11/04 10:58
דבריו של ד"ר בריימן צודקים במלואם. ביב מקום גם להעיר על
העתונות שלפני מלחמת יום כפור.
לאחר האסון בו נהרגו 2700 איש החלה התקשורת להכות על חטא. עתה אנו יודעים שהיא חזרה לסורה.
כתוב תגובה ל- מ.ב.
12
יש לבטל את אגרת רשות השידור
  רפאלי   17/11/04 11:41
תשלום האגרה תומך בתשקורת השמאל.
כתב אינו דוגל ביעות הקיצוניות של השמאל אינו יכול להתקבל לתקשורת הממשלתית.
אפילו בגלי צה"ל הדיעות המובעות שם הן שמאלניות.
כתוב תגובה ל- רפאלי
13
התקשורת של מי ?
  יוסף אליהו   17/11/04 12:22
כשאתה פותח את הרדיו,
הכתבים מגלים סודות צבאיים ללא צנזורה.
כשאתה פותח את הטלביזיה , התקשורת חושפת מערומיה תרתי משמע ,ומבזה את מנהיגי המדינה.
לא ברור לאזרח האם היא תקשורת של העם היהודי או העם הפלשתינאי !!!!
כתוב תגובה ל- יוסף אליהו
כאשר הם מראיינים מחבלים ומנהיגים ער
  יואל ס   17/11/04 20:00
ערביים הם מתנהגים כמו סמרטוט רצפה ואף פעם לא שואלים את השאלות הנוקבות באמת.
כתוב תגובה ל- יואל ס
14
אתה טועה או מטעה במתכוון
  אבי יריב   17/11/04 16:54
1. תקן אותי אם אני טועה , אולם לא שמעתי אותך מבכה את מר גורלם שך 70 מיליארד דולר שמדינת ישראל השקיעה בישובי יש"ע.

2. תשאל את אלה ששלמו את היקר להם מכל עבור ההרפתקה הזו- ששמע התיישבות יהודית בשטחי יש"ע - האםלא היו מוכנים לשלם עשר או מאה פעמים 1000 שקל ולהימנע מהתשלום ששלמו.

3. ותרשה לי לחלוק על קביעתך שהתקשורת לא בררה מהן ההשלכות של ההינתקות. היא בררה ומצאה , לדאבון לבך כפי הנראה , שההשלכות של ההישארות חמורות מאלו שתיגרמנה ע"י ההנתקות . נכון שהמסקנות האלה אינן לרוחך , אבל הן בהחלט תואמות ועולות בקנה אחד עם דעתו של רב הציבור בישראל.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
לנחום שחף לתשומת לב יריב
  א.ג   17/11/04 19:06
לנחום שחף

היה לי מעט זמן ביום שבת, ולכן בדקתי מקורן של תגובות שונות מהארכיון.

למאמר שלך "מדינת כל אווילה" מתאריך 31/07/2003 הגיב בארסיות מגיב בשם "המבריא." (בתחתית התגובות).

בבדיקה מהימנה שלי כעת מתברר שהמגיב היה אבי יריב, הבחור גם הגיב לך במאמרים אחרים שוב בארסיות בשמות אחרים.

אז דע בפני מה אתה עומד...

קישור :

nfc.co.il
כתוב תגובה ל- א.ג
ואני לתומי חשבתי
  אבי יריב   17/11/04 20:40
שהעסק שלך כל כך מעסיק אותך שבקושי יש לך זמן בין הפסקה אחת לשניה להשיב לתוקפיך.
פרזיט . תחליט כבר מי אתה .
אדם עסוק או נאד נפוח.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
ולעצם ההתחזות הפחדנית
  א.ג   17/11/04 21:17
הבזוייה והמשתלחת בנחום שחף ?

פחדת להגיד לנחום שחף פאשיסט בגלוי ולכן הסתתרת ?
כתוב תגובה ל- א.ג
תסביר לי
  אבי יריב   17/11/04 22:20
פאשיסט , ואידיוט מדופלם הראוי לכל משרה ממשלתית לרבות שרות בכוחות הביטחון.
מדוע שאחשוש לתקוף את נחום שחף?
הוא בן דודי? זה יכול לקלקל לי משהו בשידוך או לנשל אותי מהירושה ?

אתה חולה,חולה מאוד. למחלה הזו יש שם.זו מחלת הרדיפה. אתה רדוף ע"י השם אבי יריב . כשאתה פוגש בו הוא מוציא ממך את כל האנרגיות ( למרות שאתה משחק אותו "קול"). חולם עליו בלילה מקדיש כל רגע פנוי ללכלך עלי.את כל מאגר הידע שלך אתה מגייס "לטובת" המשימה הקדושה.

שמע,יש לנו מזל שאתה לא בקרבתנו כך שאנחנו מחוסנים ולא נידבק ממך הגם שאתה עושה מאמצים רבים להדביק אותנו דרך האינטרנט , כמו מפיצי הזבל למיניהם ויוצרי הווירוסים.

מחלה קשה . לך , לך להתאשפז, ותפםיק להציק לנו בשגעונך.
אנחנו נשרוד גם את הווירוס הזה.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
עובדה שהתחזית
  מ -א.ג לשקרן   18/11/04 00:19
ופחדת להופיע בכינוי הידוע שלך וסיבותיך עמך.

ואם אתה מכחיש אזי אתה שקרן !
כתוב תגובה ל- מ -א.ג לשקרן
נו טוף
  אבי יריב   18/11/04 09:54
מי יכול להשתוות אליך בשקרים?
כבר אמרתי לך , קטונתי לידך.
אתה ענק , לא רק בשקרים אלא גם בהתחזויות ובעיקר בגילוי סימפטומים של מחלת רדיפה קשה. מישהו רמז לי שלעיתים היא גם קטלנית.
אז שוב - קנה מניות בזול- ,
חלךם להתאשפז,עדיין מרצון , לפני שיעשו לך את זה בכפיה.
תגיד לי , מה יהיה אם זה יקרה ?
מי ישעשע ויבדר אותנו ?
כתוב תגובה ל- אבי יריב
לאפרי הלפרין ולתשומת ליבו של יריב
  א.ג   18/11/04 15:26
לאפרי הלפרין

על פי בדיקה שעשיתי לאחרונה אחורה בתגובות כדי לחפש אחר מעלליו של יריב מתברר כי במאמר של בן סירא – "לדוד בן גוריון היו ניגודי אינטרסים ?" שנמצא בארכיון, האיש שהגיב לתגובתך (1) בטיפשות תהומית תחת השם י. חקלאי, היה ד. אבי יריב שהסתר תחת שם אחר.

אז דע לך בפני איזה סוג של אנשים אתה עומד.

קישור למאמר:

nfc.co.il

כתוב תגובה ל- א.ג
התקדמת פרזיט
  אבי יריב   19/11/04 09:31
הצנזור בכ"ז עושה לך משהו .
אחרי חמש עשרה השפרצות שנפסלו בגלל הפה המלוכלך , התמתנת משהו, וחזרת לחברת בני התרבות.
תמשיך ככה ובסוף אולי נסכים לקבל אותך לשורותינו בתנאי שעשה גם שטיפה למוח הדפוק שלך .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
אין סוף לשמות
  א.ג   18/11/04 18:39
זיוה ירקוני
ס.ארבל
גיא הדר
יוסף גלילי
יוסי הגלילי
עוזר משיח
דוויד
צפריר
הצנזור
הצנזור בעצמו
העוזר של הצנזור
משרד הצנזור
הצנזורה על שטויות
האביר שעל הסוס
ממשרד החקירות
מעולם שפוי
בית ישראל
בית לאומי
המבריא
י. חקלאי
יהודי ישראלי
כתוב תגובה ל- א.ג
תגיד יריב, מה איתי?
  ס. ארבל   18/11/04 18:46
אתה לא מתגעגע אלי?
כתוב תגובה ל- ס. ארבל
שאלה טובה
  ס. ארבל   18/11/04 18:30
כתוב תגובה ל- ס. ארבל
אה, העיקר שכחתי...
  א.ג   17/11/04 21:20
ברכותי על זה שהחזיקה לך המסיכה של "יהודי ישראלי" כמה ימים.

די בהתחלה חשדתי, אבל לא היה לי זמן לבדוק.

לזכותך יאמר שיש כמה שינויים טכניים בהסתתרויותיך, אבל זה לא יעזור לך.
כתוב תגובה ל- א.ג
יריב, אפרופו הטעיות, האם אתה יכול
  א.ג   17/11/04 19:21
להסביר לציבור מדוע השתפנת בתגובתך (מס/ 1) למאמרו של נחום שחף והופעת תחת השם "המבריא" ולא תחת הכינוי הידוע שלך?

קישור למאמר :

nfc.co.il

גילויים על מעלליו כזביו והפתעותיו של יריב יפורסמו בהמשך...

יריב, אתה יכול להכחיש ואז אוכיח שאתה שקרן.
כתוב תגובה ל- א.ג
שוב אתה עם השטויות שלך.
  יהודי ישראלי   17/11/04 20:12
אבי יריב לפחות מגיב עניינית.
יכול להיות שזה לא מוצא חן בעיניך ושזה לא לטעמך.
תתוכח איתו. תוכיח לו שהוא טועה.
כל הדרך בה אתה הולך היא לא מובילה אותך לשום מקום רק מעידה על איזה מן אדם אתה .
ואם לשפוט מהצד , אתה בכלל לא מצטייר טיפוס חיובי. ההיפך הוא הנכון.
אתה טיפוס נרגן, לא נחמד ( אתה לא מוכרח להיות נחמד, ואתה יכול גם להמשיך לא להיות נחמד) ובעיקר מכניס אווירה לא נעימה בכל מקום שאתה מופיע בו.אתה חוכמולוג. וכזה לא כל כך מחבבים.
( זה לא אומר שבחיים אתה כזה . אולם פה אתה מצטייר ככזה).
נכון לא התבקשתי לנתח אותך אבל כמי שעוקב אחרי ההתכתבויות כאן , ככה אני רואה אותך.
כתוב תגובה ל- יהודי ישראלי
עוקב אחרי ההתכתבויות , עאלק !
  א.ג   17/11/04 20:55
יריב, זה שלא בדקתי אותך במאמר של יוסי פוקס על שרון לפני כשבוע, שם הופעת כ"יהודי ישראלי" הכניס בך אומץ להתחזות שוב תחת אותו שם ?

אתה לא מתבייש ?

עדיין לא למדת לקח ?
כתוב תגובה ל- א.ג
פרזיט . ראה הערתי הקודמת .
  אבי יריב   17/11/04 21:26
קבל אותי ,לשם שינוי ברצינות, ולך להתאשפז בדחיפות !!!
משהו התערער אצלך באופן יסודי ובסיסי.

אתה חולה מאוד , מאוד ,מאוד.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
יריב, ראה את כל הערותי לפני ואחרי
  א.ג   17/11/04 21:53
אתה פחדן, פחדן מאוד.
כתוב תגובה ל- א.ג
חבל להשחית
  אבי יריב   18/11/04 08:03
מילים עליך . "הדבק-העתק" .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
לכל הכותבים והקוראים
  יהודי ישראלי   18/11/04 11:14
האיש הקורא לעצמו א.ג התחרפן לגמרי.
חברים יקרים. רדו ממנו.
כתוב תגובה ל- יהודי ישראלי
עדיין אינך מתבייש ???
  א.ג   18/11/04 15:45
כתוב תגובה ל- א.ג
על מה לפי דדעתך
  יהודי ישראלי   18/11/04 21:50
אני צריך להתבייש. אתה מיחס לי שם זר, ומנסה להדביק לי דברים שאין בי. אתה עושה צחוק מעצמך , ואני צריך להתבייש. אני נשבע באמונה שזה לא מובן לי. אולי אתה די חכם כדי להבין את זה . אני לא .
כתוב תגובה ל- יהודי ישראלי
תגובה לאבי יריב
  עליזה   17/11/04 20:20
מי אמר או החליט שרוב העם בעד הינתקות
כפי שכתבת בסוף המאמר?? מי החליט אתה?
מי אתה? שמאלן עלוב נפש שמחפש כל הזמן בכל הכתבות את אנשי יש"ע שבזיעת אפם עבדו ובנו ביתם ואת מטה לחמם. וכעת שהם
כבר לא בני 20 או 30 רוצים (נקווה שלא)
לטרנספר אותם מביתם/עבודתם. שערוריה!!
ננסה ונראה אותך מטרנספר ערבים.
כתוב תגובה ל- עליזה
ומי נתן זכות למנהיגי יש"ע
  אבי יריב   17/11/04 21:21
לדבר בשם"עם ישראל" .
כל יום שני וחמישי כל זב חוטם שמזדמן ליד מיקרופון פתוח , מבין הנהגת תושבי יש"ע , טועןמדבר ונואם בשם: "עם ישראל" .
אני לא זוכר שהסמכתי אותו לדבר בשמי ואני , גם אם זה לא מוצא חן בעיניך , עדיין חושב שאני שייך לעם ישראל, למרות שאינני חובש כיפה. ואינני מקיים תרי"ג מצוות וגם לא מתגורר ביש"ע. בכל אופן אינני מרגיש עצמי פחות ישראלי ממך , וגם אני "עם ישראל" .

ולכן גברתי הנכבדה מעט צניעות לא תזיק לך.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
מי שמגן על טיבי במאמר של שחף
  א.ג   17/11/04 21:32
וקורא לנחום שחף "פאשיסט" בתגובה תחת מסווה "המבריא", ספק אם הוא ישראלי שפוי.

קישור :

nfc.co.il
כתוב תגובה ל- א.ג
על שפיות
  אבי יריב לאבר הגדול   18/11/04 11:35
כדאי שתפנה למוסד המתאים שיוציאו לך תעודה המאשרת שאתה שפוי.
כל עוד אינך מציג אותה , עפ"י הסמפטומים המתגלים בלך בעת האחרונה אתה היחיד הלא שפוי כאן.
כתוב תגובה ל- אבי יריב לאבר הגדול
אני נד לך
  אבי יריב   17/11/04 22:42
ומרחם עליך שיש לך תניא דמסיע בדמותו של הפרזיט , שאינו שייך לאלה שעבדו בזיעת אפם.אלה טעו ועליהם להבין שהיה במהלך שעשו טעות . וטל"ח. המדינה ששלחה אותם תעזור להם לצאת ולשוב הביתה.

התניא הוא טוען שישב בכוחות הביטחון והתפרזט ( סליחה על החידוש הלשוני ) עלינו .

אני בטוח שאת אומרת את הדברים מתוך אמונה עמוקה הגם שלדעתי את טועה.
אבל התניא הנ"ל , מיותר לך . וותרי עליו . הוא לא יביא לך כבוד רב.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
עליזה, מיהו האיש ש"נד לך"...
  א.ג   18/11/04 10:20
עליזה כדאי לך שתדעי באיזה סוג של מגיב מדובר ומה היא אמינותו.

יריב נוהג להופיע תחת שמות בדויים, כדי ליצור רושם כי יש מספר רב של קוראים בעלי דעות כמו שלו, דהיינו שמאלניות קיצוניות ואנטי ציוניות, בעיקר הוא ידוע בשנאתו למתיישבי יש"ע.

הוא תומך בגלוי בפשיזם הפלשתינאי הרצחני ולפי דבריו: למחבלים (אותם הוא מכנה לוחמים) מותר לרצוח את מתיישבי יש"ע .

לעיתים הוא מופיע בשמות בדויים של מגיבים שכביכול תומכים בתגובותיו, זאת כדי ליצור רושם של קהל רב של מגיבים, שאוהדים אותו ותומכים בו.

השמות הבדויים בהם הוא מופיע הם :

זיוה ירקוני
ס.ארבל
גיא הדר
יוסף גלילי
יוסי הגלילי
עוזר משיח
דוויד
צפריר
הצנזור
הצנזור בעצמו
העוזר של הצנזור
משרד הצנזור
הצנזורה על שטויות
האביר שעל הסוס
ממשרד החקירות
מעולם שפוי
בית ישראל
בית לאומי
המבריא
י. חקלאי
יהודי ישראלי

לבקשתי, יריב סרב להכחיש שאלה הם תגובותיו , כי ידע שאני אפרסם הוכחות לכך (יש לי דרך להוכיח את התחזויותיו).

בנוסף הוא נוהג להגיב בארסיות לכותבי מאמרים מהימין, תוך כדי כינויים מעליבים כיד השמאל הקיצוני הטובה עליו.

האיש הוא בור שאינו מתמצא בהיסטוריה של הסכסוך הישראלי ערבי, כתיבתו רצופת שגיאות מליצית וארכאית מאוד.

כה רבה טיפשותו, עד כי הוא אינו מסוגל לראות את "הדבשת שלו", אבל הוא יודע להחציף פנים כלפי כותבי מאמרים חכמים ממנו.

ברוב "גאונותו" הוא הפיק את החוכמות הבאות :

כי למחבלים מותר לרצוח את מתיישבי יש"ע.

כי קציני צה"ל הם "דגנרלים".

כי המחבלים הפלשתינאים, רוצחי תינוקות ונשים הם "לוחמים".

כי ישראל חתמה על הסכם שלום עם הפידאינים לאחר מלחמת סיני.

כי לפני מלחמת ששת הימים היה שקט ושלווה בארץ.

כי שוכני מערות וחירבת קומראן היו הסיקריקים.

כי סיפריה ידועה בתל אביב נקראת "בית הריאלה".

כי מלחמת האזרחים האמריקאית פרצה בשנת - 1775 (ז"א שנה לפני הכרזת העצמאות האמריקאית...)

כי כת הקו קלוקס קלן הייתה שותפה למלחמת האזרחים בארה"ב...

כי האתר של יואב יצחק הוא "אתר הבית של הפשיסטים הישראלים"

הגנים הבולשביקיים של יריב מביאים אותו לכנות את בוש וממשלו שנבחר, "כזבל פונדמנטליסטי וצרה גדולה שירדה על העולם שמונעת קדמה"... ומביע תקווה "שרוע זה יעבור מן העולם"...

"הגאון" יודע לקרוא מאמרים כאן באתר ולהבין "הפוך" את רוח הדברים וכוונת הכותב ...

ה"גאון" הנ"ל מעיד על עצמו כי הוא בעל 20 שנות לימוד....

ה"גאון" הנ"ל כמשתמש מחשב פרימיטיבי, היה מופתע ונרעש לשמוע, כי ניתן לבצע במעבד תמלילים פעולות העתקה והדבקה. הוא, כשהיה לו טכסט מוכן בו רצה להשתמש, הוא הקליד את כולו מחדש, במקום לבצע פעולות "העתקה והדבקה" מהמקור המוכן...

לאחרונה הוא מתחזה גם ל-מ"פ בשריון ומדהים כי יש לו מושגים של איש תנזים (..המחבלים, רוצחי תינוקות ונשים הם לוחמים...)

אז דעי לך שלא צריך להתרגש ממנו.




כתוב תגובה ל- א.ג
שוב - פרזיט נבוב.
  הבהרה לעליז   18/11/04 18:43
"העתק- הדבק" .
זו קבלת הפנים לכל מצטרף חדש באתר.
זו דרכו של פרזיט . הוא לא מתאמץ, כי יש לו עלאק הרבה עבודה . הוא משכפל את עצמו כמו ע"י העתקה והדבקה ,
להבדיל מיצורים בלתי מפותחים אחרים שהטבע חנן אותם במנגנונים פשוןטים אמנם , אבל לא בלתי מתוחכמים כשלו.

תסתכלי ותראי את מספר התגובות שלו , ותאמיני לו שהוא נעבעך עסוק .
כתוב תגובה ל- הבהרה לעליז
לעליזה היקרה,כרגיל,בלשון עדינה את
  יעקב ב   18/11/04 21:44
לא בדיוק מדייקת[שטויות בלשון עדינה]
את לא יודעת מה זה טרנספר,פעם[אם זכרוני אינו מטעני הסברתי לך]. אז תהיי רגועה לא מטרנספרים יהודים ולא ערבים. פעם,מזמן,טרינספרו ערבים מארצינו.
באשר למתנחלים,תמיד,אבל תמיד הם היו
ונשארו עלוקות על תקציב המדינה.הם פרזיטים[כקבוצה,לא כיחידים],באמצעות כחם
הפוליטי הם השיגו הטבות א י ש י ו ת
שאף קבוצה לא השיגה לעצמה
כתוב תגובה ל- יעקב ב
15
מדוע השמאלנים תוקפים את בריימן?
  תבת   17/11/04 18:29
ישנן שתי סיבות להתקפות השמאלנים ולניסיונות להכפיש את ד"ר רון בריימן והן:
1)הוא מלומד וזה נוגד את "התירוץ" השמאלני הידוע "הימניים הם כולם בורים"
2) הוא אומר את האמת על אהובי השמאלנים ללא חשש למקום עבודתו!
תודה לך ד"ר בריימן!
כתוב תגובה ל- תבת
לתבת ולד"ר מרדכי צבי
  יעקב ב   17/11/04 19:30
ייתכן שהמחבר מלומד,אך זה לא ניכר במאמריו,שרובם על סף גיחוך.
אין לו מה לחשוש ממקום העבודה,אי אפשר
לפטר אותו בשום תנאי ובשום מקרה [בהנחה
שהאיש מרצה בכיר באחת האוניברסיטאות המתוקצבות בארץ]. יתרה מזאת, פילוסופית
הוא מושחת[ללא קשר לדעותיו]. מרצה בכיר
ופרופסור בארץ,מרויח כ100,000$ בשנה ועוד זכיות סוציאליות ופנסיה לרוב, ללא
התחייבויות ממשיות,פרט להוראה של 4-6 שעות שבועיות במשך כ8 חודשים בשנה. אין
לו חובת נוכחות או מחקר.רוצה חוקר,לא רוצה לא חוקר.רוצה נוכח,לא רוצה לא נוכח.משכורותיהם לא דיפרנציליות, לא מודדים תפוקה ואי אפשר לפטרם עד גיל 70.
כדי שתבינו את גודל השחיתות, נשוה
תנאיהם לאוניברסיטאות המתוקצבות בארה"ב
שם השכר דיפרנציאלי, מרצה מגיע לעבודה
בשעה 0830 בדיוק ועוזב לא לפני השעה
1730,מודדים לו תפוקה בהוראה ומחקר, ולמרות הקביעות,אם יש סטיות מהותיות ומתמשכות מהמצופה ,מזמינים אותו לשיחה
ומסבירים לו שעדיף לו לחפש מקום עבודה
אחר,מאפשרים לו בליווי איש ביטחון לרוקן
מגירותיו והביתה.משכורת של מרצה בכיר
בין 40,000$ ל60,000$ לשנה,כאשר "כוכבים
זוהרים במיוחד" יכולים להגיע גם ל80,000$.

הבנתם?
כתוב תגובה ל- יעקב ב
ליעקב -מס' 23
  שמעונה   17/11/04 20:07
מה קורה כאשר הפרופסור הוא שמאלן? אז גם אתה מודד לו את שעות העבודה/משכורת/תנאי העבודה? או רק כאשר זה נוגע לימין.
מי שמושחת זה אתה מר יעקב.
או שהקנאה בוערת בעצמותיך,כנראה.
כתוב תגובה ל- שמעונה
לשמעונה,התשובה היא כן,אין לי קנאה
  יעקב ב   17/11/04 20:34
פשוט אין לי כסף לשלם לכל המושחתים
משמאל,מהמרכז ומהימין.מכל שקל שאני מרויח,נשאר לי נטו[בשוליים]38 אגורות,
אחרי תשלום מע"מ,מס הכנסה וביטוח לאומי.
אין לי כח יותר.
מדי פעם אני ,בתגובותי, אני מנצל הזדמנות ועושה השואות בין משכורות העלוקות תקציב שלנו לבין אלה בארה"ב.
המסקנה כולם מושחתים[בארץ]
כתוב תגובה ל- יעקב ב
ולבסוף הזרזירים האלה
  אבי יריב   18/11/04 00:12
יש להם עוד מה לומר.
הם לא פוסקים לצפצף וכמובן - האשמים הם אנשי השמאל .
35 שנים כבר לא מחזיקים במושכות , ועדיין "הד.ד.ט.י." נשפך להם מהאזניים.

היהיר , השחצן , המתנשא ,הפרזיט שמתקיים על קצבת כוחות הביטחון , גם לאחר שסרחו וגורשו משם בבושת פנים,זה הידוע בשם אבר גדול =א.ג. בטוח שאלמלא השמאל , היינו היום בעולם שכולו טוב.

מרכז הליכוד היה הסמן הימני בחיינו. מושחתי הליכוד היו ממשיכים להשחית ,
ורק השמאל אשם בכל.
ובשמאל , הרודף אותו . את האבר הגדול , אבי יריב הוא המייצג האולטימטיבי של השמאל.

אבר גדול . קטונתי על ידך. אתה ענק בטיפשות.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
לאבי.אחלה תכובה,אבל זה לא בזבוז
  יעקב ב   18/11/04 02:06
אנרגיות? לא יודע
כתוב תגובה ל- יעקב ב
ל- יעקב ב, יריב מחלק את האנרגיה
  א.ג   18/11/04 15:48
בין עוזריו/כפיליו/שמותיו הבאים :

זיוה ירקוני
ס.ארבל
גיא הדר
יוסף גלילי
יוסי הגלילי
עוזר משיח
דוויד
צפריר
הצנזור
הצנזור בעצמו
העוזר של הצנזור
משרד הצנזור
הצנזורה על שטויות
האביר שעל הסוס
ממשרד החקירות
מעולם שפוי
בית ישראל
בית לאומי
המבריא
י. חקלאי
יהודי ישראלי

גם הם נושאים בנטל...
כתוב תגובה ל- א.ג
הדבר הזה אינו יודע
  אבי יריב   18/11/04 17:01
שעשוע מהו . הוא כמומ רובוט עוסק ב"העתק- הדבק" . זהו מודל של הנוער הטכנולוגי . רובוטיקה ,אתה יודע.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
יריב, התחזית או לא בקישורים שהבאתי
  א.ג   18/11/04 19:00
פחדן קטן
כתוב תגובה ל- א.ג
אתה שתשאל אותי הקטן
  אבי יריב   18/11/04 23:47
אתה, שהכל אתה יודע , שאין דבר נסתר ממך. אתה שבעזרת רזי המחשב הנסתרים מבן תמותה רגיל מסוגל לפצח את כל מסתרי האינטרנט , ושום דבר לא חסום בפניך , ככה התפארת בשעתו - אז היום , אחרי הכל , אין בך בושה לבוא אלי בשאלה כזאת ?
אני מתבייש בשבילך.
פה ,באמת לא יפה .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
אני לא שואל אותך כי אני יודע את
  א.ג   19/11/04 00:23
האמת.

אני רוצה שתודה בפני קהל הקוראים שאתה משטה בו מזה למעלה משנה.

קדימה תודה.
כתוב תגובה ל- א.ג
נו אם אתה כל כך יודע
  אבי יריב   19/11/04 09:26
אז לא מיותרת השאלה הקודמת משעת חצות ?
לא שווה לך להתכרבל ולחלום על כך שהבסת את אבי יריב במקום להתבזות?
אנילא מתפלא עליך "איש טיפש" !
כתוב תגובה ל- אבי יריב
אתה יודע
  אבי יריב   18/11/04 16:59
שאין גבולות להנאות בחיים.
להשתעשע עם הפרזיט זה רק תענוג.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
לאבי,
  יעקב ב   18/11/04 18:49
כתוב תגובה ל- יעקב ב
לאבי, נחמד,העלת חיוך על פני
  יעקב ב   18/11/04 18:50
כתוב תגובה ל- יעקב ב
איזה צחוקים. כמו אז שעבדנו יחד
  ס. ארבל   19/11/04 00:25
יריב היה ארבל, ארבל היה יריב
והם התגלגלולולולו התבלבלולולולו.
כתוב תגובה ל- ס. ארבל
נו טוף
  אבי יריב   19/11/04 09:24
מי שמדבר על התחזות.
האבטיפוס של נוכלי הימין הפאשיסטי.
זאת זכות הקיום הבלעדית שלך.
השקר , הרמיה , העמדת הפנים , ועוד משתחצן , ומטיף מוסר סדרתי.
עכשיו אתה בדיוק במקום המתאים לך . מתחת לשולחן וצועק : אני אראה לכם מי אומר כאן את המילה האחרונה .
כמה טיפוסי ומאפיין !!
כתוב תגובה ל- אבי יריב
זה לא אני...
  א.ג   19/11/04 11:04
צוחוקים עליך
כתוב תגובה ל- א.ג
על זרזירים צבועים ושפנים
  א.ג   18/11/04 10:16
להלן רשימה מעודכנת (לא סופית) של השמות שהתחזית בפחדנות.
כשמתברר גודל ההונאה, התרמית וההתחזות שלך, אני שוקל להגיש את מועמדותך לפרס ישראל למשחק.

זיוה ירקוני
ס.ארבל
גיא הדר
יוסף גלילי
יוסי הגלילי
עוזר משיח
דוויד
צפריר
הצנזור
הצנזור בעצמו
העוזר של הצנזור
משרד הצנזור
הצנזורה על שטויות
האביר שעל הסוס
ממשרד החקירות
מעולם שפוי
בית ישראל
בית לאומי
המבריא
י. חקלאי
יהודי ישראלי
כתוב תגובה ל- א.ג
או עכשיו
  אבי יריב   19/11/04 09:20
זה אתה . אי אפשר לטעות .
הפ-רזיט מכוחות הביטחון , במלוא תפארת איו אונותו המדולדלת . "העתק - הדבק" וכל השאר ריק אחד גדול.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
יעקב,ו"יריב"לאן הכספים שלנו הלכו?
  תבת   18/11/04 01:51
אם בכספים ובבזבוזם עסקינן,אז בבקשה תענה לנו על שלוש שאלות פשוטות:
1) מה אחוז הקיבוצניקים בעם?
2) כמה כספים "הושקעו" בציבור זה על חשבון העם?
3) מה אחוז אדמות המדינה שמחזיק ציבור זה?
משום מה אני בטוח שאתה ושאר השמאלנים יודעים את התשובות,אבל הן לא מתאימות לתעמולה שלכם!

כתוב תגובה ל- תבת
לתבת, הפרצוף הצבוע של השמאלנים נשקף
  א.ג   17/11/04 21:37
מדמותו של המגיב/מתחזה/פחדן/בור יריב.

תראה את מעלליו בתגובות קרא אותן ותראה אבטיפוס של שמאלן בור, המחזיק מעצמו חכם.
כתוב תגובה ל- א.ג
לפחות לא
  אבי יריב   19/11/04 09:18
טיפש , כמו הפאשיסט הימני ממועדון הקו קלוקס קלן.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
הלך הזרזיר
  אבי יריב   17/11/04 23:59
אצל העורב.
או מצא מין את מינו.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
לאפרי הלפרין ולתשומת ליבו של יריב
  א.ג   18/11/04 10:57
לאפרי הלפרין

על פי בדיקה שעשיתי לאחרונה מתברר כי במאמר של בן סירא – "לדוד בן גוריון היו ניגודי אינטרסים ?" שנמצא בארכיון, האיש שהגיב לתגובתך (1) בטיפשות תהומית תחת השם י. חקלאי, היה ד. אבי יריב שהסתר תחת שם אחר.

אז דע לך בפני איזה סוג של אנשים אתה עומד.

קישור למאמר:

nfc.co.il

כתוב תגובה ל- א.ג
16
יהודים שלוקים בשנאת יהודים
  דבורה הנביאה   18/11/04 14:12
ישנן מחלות שאין להן מרפא.
אין בנמצא באינציקלופיות הרפואיות תסמונת הקרויה: שנאה עצמית.
הלוקים בתסמונת הזאת, כמו מתוך רפלכס מותנה, כאשר הם נתקלים בכותב המאמרים
ד"ר רון ברימן - מיד הם נותנים דרור לקולמוסם הנוטף שנאה, איבה ובוז.
האם שמעתם כבר את שמעו של פאבליק מרוזוב? - דור שלם של בני העם הרוסי
שחי במשטר הסובייטי, נאלץ לבלוע שקרים שהלעיטו אותו השלטונות בשיתוף הפעולה של עתונות ה"אמת": פרבדה. שאלו בטובכם
את יוצאי חבר העמים, והם יספרו לכם מהי תקשורת "הוגנת" ואיך עתונאים שיתפו פעולה (במקרה ההוא מתוך חוסר ברירה).
ועכשיו: לאט לכם. נוחו והרגעו, ושובו למקורות היהודיים האמיתיים.
ובמקום לקרוא עתונות=רעל, קיראו ושובו וקיראו את ספר דברים. לא תצטערו, כי תגלו גם מה ששכחתם, ואולי מה שטרם למדתם.
כתוב תגובה ל- דבורה הנביאה
לא שנאה,רחמנות עליך,עוד לא יצאת
  יעקב ב   18/11/04 17:32
ממצריים.את נשארת קומוניסטית נאמנה
במנטליות,רק בטרנספורמציה.
אולי נכדייך יצאו מזה,אולי לא
כתוב תגובה ל- יעקב ב
הקול קול יעקב, והידיים ידי עשיו
  דבורה הנביאה   19/11/04 07:55
כמי שניתן לו השם יעקב, מאבות האומה, לא נותר לי אלא להתעצב איך פנית לרעות בשדות זרים וזנחת את כור מחצבתך.
גם אם תתנכר למקורותיך - לא תוכל להימלט מגורל העם היהודי. ניחוח סיר הבשר אינו מש מאפך, והארץ המובטחת אינה אומרת לך דבר... כמה חבל. אך, לא נורא.
המיעוט שמשמיע קולות של רוב (כמו הבולשויזם), סופו שימצא מרגוע לנפשו בחו"ל כלשהו, ויתחנף לפריץ כלשהו. יעקב המסכן: טרם נגאלת מתסמונת הגלותיות, ומתוך יהירות (בלתי מובנת) אתה יורק לבאר ממנה אתה שותה.
שבת שלום לך גייקוב.
כתוב תגובה ל- דבורה הנביאה
17
לנחום שחף משהו חם מהתנור
  א.ג   18/11/04 20:46
לנחום שחף

כפי שפרסמתי כבר, במאמר של בן סירא - "לדוד בן גוריון היו ניגודי אינטרסים ?" שנמצא בארכיון, יריב הגיב לאפרי הלפרין באווילות רבה בתגובה 1 תחת השם י.חקלאי .

כעת לאחר בדיקה נוספת, מתברר כי הוא גם הגיב לך בתגובה שלך 9 שם הוא מופיע כעת תחת השם "מבן מושב"

אין רגע דל כשבודקים את יריב אחורה בתגובות.

קישור למאמר:

nfc.co.il

כתוב תגובה ל- א.ג
הם לא יעזרו לך פרזיט.
  אבי יריב   18/11/04 23:40
למרות שדעותיהם קוטביות לשלי , ואני מתווכח אתם , הם נראים ונשמעים חכמים מכדי להצטרף ולהתייצב לצידו של נאד נפוח שירד מגדולתו.
החנפנות וההתרפסות הן תכונות עלובות שאינן מביאות רווח לבעליהן.
מה שלא הצלחת לעשות בעצמך , אתה מבקש שאחרים יעשו בשבילך?

אין לך טיפה של כבוד עצמי , למרות השתחצנותך והתנשאותך . ככל שחשבת שאתה גבוה והסתכלת על כולם מלמעלה כך ההתרסקות שלך תהיה קשה יותר .
עזוב, עזוב, הם לא יעזרו לך .
כתוב תגובה ל- אבי יריב
הצחקתני
  א.ג   19/11/04 00:30
אינני מחפש את עזרתם, אלא זה שירות לכותבים שאני מעריך ולקהל הקוראים שלהם, שלא יפלו בפח האבי יריבי הנכלולי.
כתוב תגובה ל- א.ג
הצחקתיך - בדיחה.
  אבי יריב   19/11/04 09:16
וגם גרמתי לך דודֵי שינה. מה יגידו "הפועלים" על השקיות מתחת לעיניים?
אם הם עוקבים אחרי ההשפרצות של "הבוס"
הם יהיהו הצוחוקים ממך , כמו קהל הקוראים באתר .
אם עוד לא עמדת על השינוי הגדול , אז הנה לך יותר מרמז.
הפכת לבדיחה היומית באתר.
כתוב תגובה ל- אבי יריב
יום שישי היום מתוקי.
  א.ג   19/11/04 11:01
שכחת שביום חמישי בלילה אני לא דואג לשעת השינה ?
כתוב תגובה ל- א.ג
לא , לא עלובי
  אבי יריב   19/11/04 12:36
לא שכחתי כלל ועיקר.
ז"א שעל חשבון הפנסיה שאני משלם לך אתה יכול להרשות לעצמך גם לא לעבוד בסופי שבוע, כמו כל המתנחלים העובדים קשה לפרנסתם , ועושים לילותיהם כימים להתפרנס מכספי אוצר המדינה .
הוא שאמרתי . פרזיט בהא הידיעה .
פרזיט ענק .

אתה כמו במערכון של יוסי בנאי ורבקה מיכאלי . אתה לא עובד ביום ראשון שני שלישי רביעי וחמישי , וביום שישי אתה נח "מעמל" השבוע , ועושה הכנות לקראת שבת . אח"כ אתה פותח את השבוע שוב בלא לעבוד ביום.......

זנ לא מפרך. פרזיט?
כתוב תגובה ל- אבי יריב
כפרוש, שנספר להם על המים המסובסדים?
  ס. ארבל   19/11/04 17:26
אם תמשיך להכחיש את הקשר בינינו אספר.
למה אתה לא חותם יותר בשם ס. ארבל?
לא שם יפה?
כתוב תגובה ל- ס. ארבל
18
יריב ומלחמתו הפחדנית בכותבים מהימין
  א.ג   18/11/04 22:11
בתגובותיו של אבי יריב לכותבים מן הימין השפוי, הוא מרבה להופיע תחת שמות כוזבים ותחת כינויים, כדי ליצור רושם שהרבה תומכים בדעותיו ומתוך פחדנות לתגובות נגד קשות שיציגו אותו עירום ועריה, מכיוון שתחת כינויו הידוע, הוא ידוע לשמצה.

במאמר של נחום שחף "מדינת כל אווילה" מתאריך 31/07/2003 ישנה תגובה ארסית תחת השם "המבריא." (בתחתית התגובות).

בבדיקה מתברר שהמגיב היה אבי יריב שהשתפן להופיע תחת הכינוי הידוע שלו

קישור למאמר:

nfc.co.il

במאמר של בן סירא – "לדוד בן גוריון היו ניגודי אינטרסים ?" שנמצא בארכיון, ישנה תגובה גסה וטיפשית תחת השם י. חקלאי לתגובה מס' 1 של אפרי הלפרין.

בבדיקה שוב מתברר שהמגיב לאפרי הלפרין היה אבי יריב שהשתפן להופיע תחת הכינוי הידוע שלו.

באותו מאמר יריב גם מגיב לתגובתו של נחום שחף (תגובה 9), תחת השם "מבן מושב", תחת כינוי זה יריב מרגיש את עצמו חופשי לכנות את נחום שחף "חנטריש" וכיוצא באלה...

קישור למאמר:

nfc.co.il

במאמר של פרופ' ג'רלד פרמן "זכות הקיום כמדינה יהודית דמוקרטית" מתאריך 10/08/03 (נמצא בארכיון )

קישור למאמר :

nfc.co.il; a>>
יריב מגיב בדרכו למאמר, מותקף על ידנו וכדי לא "להישאר לבד" הוא מוסיף דמות פיקטיבית בשם זיוה ירקוני, אשר "תוקפת" אותנו ו"ומצדדת" ביריב.

זיוה ירקוני והצנזור הם יריב !

כתוב תגובה ל- א.ג
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il