s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
יומן ראשי /
●  כללי     ●  חדשות    ●  מבזקים    ●  וידאו    ●  פַּנְדוֹרָה    ●  מאמרים    ●  כתבות    ●  תחקירים    ●  כספת    ●  מיוחדים ברשת    ●  מוצרים    ●  מינויים    ●  יומני בלוגרים    ●  נאומים    ●  פודקאסטים    ●  מכתבים/הערות    ●  פסיקה    ●  מושגים    ●  מקורות/מחקרים    ●  אירועים/חשיפות    ●  מחוברים    ●  לוח אירועים/כינוסים    ●  ספרייה מקוונת    ●  ספרים    ●  שירים    ●  יומן אישי    ●  אישים    ●  פירמות    ●  מוסדות    ●  עיתונאים צעירים    ●  תמונות מיוחדות    ●  הודעות כלליות    ●  הודעות שיווקיות    ●  הודעות עסקיות    ●  כתבות מקודמות    ●   זירת המומחים   
שתף:    |    |     |  
עמוד 1 מתוך 9
קרן האקלים של ג'ף בזוס: לא נשקיע בישראל בעת הנוכחית
קרן כדור הארץ של מייסד אמזון תכננה להשקיע 30 מיליון דולר בהקמת מרכז מצוינות לפודטק בישראל, בנוסף ל-70 מיליון דולר שתשקיע אחת האוניברסיטאות. אולם בכיר בקרן שביקר בארץ בספטמבר והרעיף שבחים על התעשייה המקומית, כתב: "לאור חוסר הוודאות סביב המלחמה, מענק כה גדול ומשמעותי אינו אפשרות מציאותית עבורנו".
המל"ל נערך להדוף צווי מעצר בינלאומיים נגד צמרת המדינה
דיון חשאי התקיים (יום ד') במל״ל לקראת אפשרות שיוצאו כבר בימים הקרובים צווי מעצר בינלאומיים נגד ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ״ל. בתום הדיון בראשות ראש המל"ל הנגבי הוחלט על שורת צעדים מיידים בהם: בליץ שיחות טלפון בין נתניהו לעמיתיו בעולם, הפעלת לחץ כבד על הממשל האמריקני ומעורבות של השגריר בוושינגטון הרצוג (חדשות 13).
הגרי: עד שחמאס ישחרר את החטופים, צה"ל ימשיך לרדוף אותו
דובר צה"ל: לא תישאר אבן שלא נהפוך במאמצינו לאתר את החטופים שלנו * ממשל ביידן: הוכחה נוספת לכך שחמאס מעדיף להחזיק בחטופים מאשר לסיים את המלחמה * ארבעה חשודים בהפרות סדר בירושלים ובת"א בהפגנות אלימות נגד נתניהו
נתניהו: אספסוף אנטישמי השתלט על קמפוסים באוניברסיטאות בארה"ב
ראש הממשלה פרסם סרטון בשפה האנגלית ובו טען כי נגד מדינת ישראל ונגד יהודים משתוללת עלילת דם באמצעות תומכי טרוריסטים שביקשו לבצע רצח עם * "האנטישמיות היא הקנרית במכרה הפחם. מתקפות אנטישמיות תמיד קדמו לעימותים גדולים יותר בעולם"
ביידן חתם על חבילת הסיוע; "מחויבותי לביטחון ישראל יצוקה בבטון"
הנשיא האמריקני חתם על החוק המאפשר העברת עשרות מיליארדי דולרים לאוקראינה, לישראל ולטייוואן * ציין שיש להעביר את הסיוע במהירות במיוחד לאוקראינה וכי הסיוע לישראל יאפשר לה לחדש את מלאי מערכות ההגנה מפני טילים
אות חיים מהחטוף הירש גולדברג פולין; ידו נקטעה
ארגון חמאס פרסם סרטון שבו אמר גולדברג-פולין, שנחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, כי עברו כבר כמעט 200 ימים מהרגע שבו נחטף * משפחתו: להחזיר את כולם הביתה - את החיים לשיקום ואת הנרצחים לקבורה בכבוד
חמאס פרסם סרטון ובו קריאתו של הירש גולדברג-פולין לממשלה לבצע עסקה לשחרור החטופים
משפחת גולדברג-פולין מאשרת שימוש ופרסום סרטון בנם, הירש, שפורסם על-ידי חמאס, לאחר 201 ימים בשבי. כך מסר מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים. 133 חטופים ישראלים נמצאים בשבי חמאס למעלה מ-200 ימים. הירש זועק לעזרה. כך ידו נקטעה בימי הטבח, כשהגן בגופו על עצמו ועל אורחים בנובה. הוא מאשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת הממשלה בהפקרת החטופים לגורלם וקורא לממשלה לעשות כל הדרוש ולבצע עסקה עם חמאס להשבת החטופים עכשיו.
שמואל בר אור מכר את מניותיו באמנת לאברהם אסף תמורת 21.7 מלש"ח
השניים היו שותפים בחברה במשך 54 שנים * אסף רוכש את מלוא האחזקות של בר אור המהוות 22.17% ממניות הקבוצה וישלוט בה כעת יחד עם בנו, ערן אסף
עמוס מלכא: הקונספציה נולדה אצל ראש הממשלה
עמוס מלכא, ראש אמ"ן לשעבר בראיון ל-103FM: "הקונספציה לא נולדה באמ"ן, אלא אצל ראש הממשלה".
גלנט בפיקוד צפון: מחצית ממפקדי חיזבאללה בדרום לבנון חוסלו
שר הביטחון גלנט אמר הבוקר (יום ד') בפיקוד צפון בשעה שמטוסי חיל-האוויר תקפו מטרות של חיזבאללה בדרום לבנון: ״מחצית ממפקדי חיזבאללה בדרום לבנון חוסלו, החצי השני מתחבא ומפקיר את השטח לפעולת צה״ל. אנחנו עוסקים במספר חלופות על-מנת שתושבי הצפון יוכלו לחזור לבתיהם. בהיבט המבצעי, התקופה הקרובה תהיה מכריעה״.
צה"ל השלים תקיפה רחבה של כ-40 מטרות של חיזבאללה
צה"ל השלים לפני זמן קצר תקיפה רחבה של כ-40 מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב עייתא א שעב שבדרום לבנון באמצעות מטוסי קרב וארטילריה. בין המטרות שהותקפו- מתקני אחסון, אמצעי לחימה ותשתיות טרור ומטרות נוספות ששימשו את הארגון במרחב. כל זאת, כחלק ממאמץ השמדת תשתיות הארגון במרחב הגבול. בצה"ל מציינים כי חיזבאללה עושה שימוש נרחב במרחב עייתא א שעב לצרכי טרור ומיקם במרחב עשרות אמצעים ותשתיות טרור של הארגון אשר כוונו לעבר העורף הישראלי.
משפחות שכולות לגלנט: לאסור על פוליטיקאים לנאום בטקסי זיכרון
ביקשו לאפשר לנפגעי 7/10 לנאום ביום הזיכרון - במקום הח"כים והשרים * ציינו במכתבם: "קיים חשש שייפגעו כבודם של החללים וקדושת הטקסים" והזכירו כי "כבר בשנה שעברה הפכו הטקסים לזירת עימות"
שר החוץ ישראל כ"ץ: ‏שר הפנים האירני הוא רוצח וטרוריסט
שר החוץ ישראל כ"ץ, ברך על דרישתה של ארגנטינה להוציא נגדו צו מעצר ‏נגד שר הפנים האיראני בטענה כי הוא אחראי לפיגוע בבניין הקהילה היהודית ב-1994: "שר הפנים האירני הוא רוצח וטרוריסט. תודה לנשיא מיילי ולשרת החוץ מונדינו על הקריאה להוציא נגדו צו מעצר על ביצוע הפיגוע נגד הקהילה היהודית - קריאה שמחזקת את הקהילות היהודיות ומשפחות הקורבנות ומשדרת מסר חד וברור: העולם החופשי נחוש לעצור את משטר הטרור האירני".
אבי שקד יתמודד על ראשות העבודה
הודיע על התמודדותו לראשות מפלגת העבודה בפריימריז הקרובים אשר ייערכו בסוף חודש מאי
אירופה עדיין לא זקוקה לגיוס חובה; יש פתרונות זמינים
זו דעתו של אקונומיסט, כאשר סוגיית הגיוס שוב עומדת על סדר היום בגלל אוקראינה וטראמפ * ההצעות שלו: למשוך יותר מתנדבים לשירות חובה ולשכנע אותם לעבור אימונים שנתיים לאחר השחרור
ח"כ רייטן על דברי סמוטריץ': עדיין ביוהרה עיוורת
ח"כ אפרת רייטן על דברי שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "כל ראשי הצבא לקחו מיד אחריות לאחר ה-7.10 חלקם כבר הגישו מכתבי התפטרות. אבל האיש שהגה את תוכנית ההכרעה וקידם את האמונה ש'החמאס הוא נכס' (ובאופן מצמרר בשבעה באוקטובר 2015) , עדיין ביוהרה עיוורת מנהל את חיינו באוצר ובמשרד הבטחון ומקדם מינויים בעצמו. בלי החלפת השלטון לא רק שלא יחל התיקון במדינה אלא שהנזקים שהממשלה הזו עושה רק ילכו ויעמקו."
רט"ג: כ-60 אלף מטיילים הגיעו לשמורות הטבע והגנים הלאומיים
רשות הטבע והגנים מדווחת כי כ-60 אלף מטיילים ומטיילות הגיעו לשמורות הטבע עד השעה -13:00 ביום הראשון לחול המועד. בין הגנים המבוקשים ביותר: גן לאומי גן השלושה, גן לאומי תל אפק ושמורת הטבע עינות צוקים. גן לאומי פלמחים נסגר לכניסות נוספות בשל עומס כבד של מבקרים.
נפטר פרופ' בנימין (רוברט) אנגלמן, אביו של מבקר המדינה
נפטר פרופ' בנימין (רוברט) אנגלמן, אביו של מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור מתניהו אנגלמן. ההלוויה התקיימה אמש. פרופ' אנגלמן ז"ל, בן 93 בפטירתו, נולד בבודפשט שבהונגריה ושרד את השואה כילד בן 13 ב"בית הזכוכית". כיהן כפרופ' לפיסיקה בתחום של פיסיקה תיאורטית - מצב מוצק. השלים באימפריאל קולג' בלונדון את שלושת תאריו לאחר השואה.
מספר חופים בכנרת נסגרו בשל עומס מבקרים
עקב עומס מבקרים נסגרו חופי הכנרת חוקוק צפון, סוסיתא, דוגה, שקמים-ברניקי ושיזף רותם.
קיש על החלטת ביהמ"ש: "התערבות גסה ומיותרת בהחלטות הדרג המקצועי"
שר החינוך הבהיר: "משפחות מחבלים לא יכנסו לכיתות הלימוד של ילדינו, במימון המדינה" * "אפעל בכל האמצעים שברשותי על-מנת לוודא שזה לא יקרה"
לפיד: גוטיירש הפך לתומך טרור הממיט חרפה על האו״ם
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד: "החלטת מזכ״ל האו״ם, אנטוניו גוטיירש, לא לכלול את חמאס ברשימה השחורה של הארגונים החשודים בביצוע מעשי אלימות מינית בזמן סכסוך, היא חותם סופי על כך שגוטיירש הפך לתומך טרור הממיט חרפה על האו״ם ועל המדינות החברות בו."
דיווחים בלבנון: צה"ל ביצע יותר מ-14 תקיפות באזור עייתא א-שעב וראמיה
דיווחים בלבנון: צה"ל ביצע יותר מ-14 תקיפות באזור עייתא א-שעב וראמיה. חיזבאללה לקח אחריות על ירי טילי הנ"ט למושב אביבים שבגליל העליון. לטענתה ארגון, הירי בוצע בתגובה לתקיפות הישראליות בדרום לבנון "ולטבח בחאנין".
צה"ל תוקף כעת מטרות של חיזבאללה במרחב דרום לבנון
כוחות צה"ל תוקפים כעת (יום ד') מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב דרום לבנון.
עומס חום כבד: משרד הבריאות ממליץ להימנע מחשיפה לשמש
על-פי דיווח של השירות המטאורולוגי, צפוי היום ומחר (ימים ד'-ה', 24-25.4) עומס חום כבד עד קיצוני במרבית מהאזורים ברחבי הארץ. משרד הבריאות קורא לציבור הרחב, לאוכלוסיית הקשישים ולחולים במחלות כרוניות בפרט, להקפיד ולהימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש, להימנע ממאמץ גופני שאינו הכרחי, להקפיד לשתות מים ולהימצא, ככל האפשר, במקומות ממוזגים. כמו כן מומלץ לנהגים לעצור מידי פעם להתרעננות. לשוהים תחת כיפת השמיים מומלץ לחבוש כובע רחב שוליים, ללבוש בגדים בהירים ונוחים ולמרוח קרם הגנה.
תארו לעצמכם שהמפגינים בקולומביה היו אנטי-שחורים
פרופסור באוניברסיטת קולומביה מציג בניו-יורק טיימס את ההפגנות נגד ישראל בהקשר רחב, משווה אותן להפגנות שהכיר בצעירותו נגד דרום אפריקה ומסביר מדוע הן חצו את הקו המותר
העדכון הביטחוני של נתניהו ולפיד נדחה למחר
נדחתה למחר פגישת העדכון הביטחוני בין ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש האופוזיציה יאיר לפיד. הנימוק לדחייה - בעיות לו"ז.
סמוטריץ': טוב שחליוה התפטר; אסור שהרמטכ"ל הנוכחי ימנה מחליף
שר האוצר ברך על ההתפטרות של ראש אמ"ן וטען כי "אסור שהרמטכ"ל ואלו שכשלו ימנו את המחליפים בדמותם ובצלמם" * על מכתב ההתפטרות כתב בדף הפייסבוק: "עוד אחריות כזו ואבדנו" * העוקבים ברשת X זועמים: "הממשלה הבאה תמנה את המטה הכללי הבא. כל הצעה אחרת היא זלזול בנופלים"; "איך הצבא יהיה גדול תחת ממשלה שתומכת בהשתמטות מגזר שלם?"
יש עתיד בתגובה לסמוטריץ׳: האסון הבא לאזרחי ישראל הוא רק עניין של זמן
יש עתיד בתגובה לסמוטריץ׳: "מי שבורח מאחריות כמו פחדן, אין לו זכות לשלוח חיילים לשדה הקרב וכל שיקול הופך לפוליטי. אם נתניהו וחבריו המנותקים בקבינט המדיני-ביטחוני לא יתפטרו, האסון הבא לאזרחי ישראל הוא רק עניין של זמן. אסור לחכות. חייבים בחירות עכשיו!".
לוחמי צה״ל סיכלו ניסיון פיגוע דקירה בצומת העוקפים שבחטיבת יהודה
לפני זמן קצר סוכל נסיון פיגוע דקירה לעבר לוחמי צה"ל מגדוד שמשון הפעלו בעמדה צבאית במרחב צומת העוקפים שבחטיבת יהודה. הלוחמים חתרו למגע ופתחו בירי לעבר המחבלת שאחזה בסכין והסתערה לעבר הכוח, המחבלת חוסלה. אין נפגעים לכוחותינו.
שני בתים נפגעו מירי הטילים לעבר היישוב אביבים; אין נפגעים
שני בתים נפגעו כתוצאה מירי טילים לעבר היישוב אביבים שבמועצה האזורית מרום הגליל, בנוסף קרוון אחד נשרף. אין נפגעים באירוע.
 1   2   3   4   5   6  >>
סיפורים חמים(72 שעות)
דן מרגלית
מרידור, אולמרט ודרעי
איתמר לוין
תארו לעצמכם שהמפגינים בקולומביה היו אנטי-שחורים
היום לפני
הרב יעקב ששפורטש
לוחם נפטר [1698]
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
יום הולדת
לחוביצקי חיים 25/4
רביד גיליה 25/4
טובי חיים 25/4
ארגמן פנינה 25/4
סודרי קובי 26/4
כהן איזי 27/4
חסון ישראל 27/4
חברי מערכת News1 (דוא''ל)
   ארד מירבעיתונאית
   גדות יפעתעיתונאית
   דנון יצחקעיתונאי
   וולף איציקעיתונאי
   יוסף עידןעורך חדשות
   יצחק יואבמו"ל ועורך ראשי
   לוין איתמרכתב משפטי
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il