s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
דן מרגלית
דן מרגלית
מה בעומק ליבו חשב חסן נסראללה על נותן לחמו חמינאי? ומה חשב יחיא סנוואר, שכה רצה לגרור את אירן למלחמה, והנה ההר הוליד עכבר?
בלפור חקק
בלפור חקק
הספר מסכם קריירה מפוארת כאיש תקשורת בכיר, שזכה להישגים רבים בשל כישרונותיו אך ידע כל חייו שיש משימה אחת שלא יוכל לברוח ממנה: לקום לספר את הסיפור המשפחתי, להסיר את כתם הנידוי
אמיר רוזנבלום
אמיר רוזנבלום
שוק השכירות מאותת כבר היום על עליות מחירים, ובעיצומה של המלחמה, מהווה חיזוק משנה לתרחיש עליית המחירים הצפוי
נשיא מצרים עבד אל פתח א-סיסי [צילום: AP]
איל השקס
מצרים לא פותרת את בעיותיה: החוב, השפעות המלחמה ברצועת עזה, מעורבות הצבא בכלכלה והאהבה למגה-פרויקטים    אך לעת עתה נחלצת מהמשבר בזכות חברותיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
יומן ראשי /
●  כללי     ●  חדשות    ●  מבזקים    ●  וידאו    ●  פַּנְדוֹרָה    ●  מאמרים    ●  כתבות    ●  תחקירים    ●  כספת    ●  מיוחדים ברשת    ●  מוצרים    ●  מינויים    ●  יומני בלוגרים    ●  נאומים    ●  פודקאסטים    ●  מכתבים/הערות    ●  פסיקה    ●  מושגים    ●  מקורות/מחקרים    ●  אירועים/חשיפות    ●  מחוברים    ●  לוח אירועים/כינוסים    ●  ספרייה מקוונת    ●  ספרים    ●  שירים    ●  יומן אישי    ●  אישים    ●  פירמות    ●  מוסדות    ●  עיתונאים צעירים    ●  תמונות מיוחדות    ●  הודעות כלליות    ●  הודעות שיווקיות    ●  הודעות עסקיות    ●  כתבות מקודמות    ●   זירת המומחים   
שתף:    |    |     |  
עמוד 1 מתוך 46
המדריך המלא להלבנת שיניים
הלבנת שיניים הינה טיפול אסתטי שמטרתו להבהיר את גוון השיניים ולהפוך את צבען ללבן יותר. הטיפול מיועד לסובלים מבעיות אסתטיות כמו הצהבת השיניים או לסובלים מכתמים שנוצרו על השיניים מסיבות שונות. טיפול הלבנת שיניים אינו כואב ובדרך כלל אינו גורם לתופעות לוואי.
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
חברת Happy Garden היא חברה אמריקנית שהוקמה ב-2008 במטרה להביא לעולם את האיכויות והקסם הרפואי החבוי בצמח הקנביס באמצעות מוצרים באיכות הגבוהה ביותר. על סמך המחקרים הכי עדכניים ובאמצעות צוות מובחר של מדענים מקולומביה וספרד, ששקדו שנים על פיתוח זנים איכותיים והפקת תוצרים משובחים, הגיעה החברה למגוון של מוצרים פורצי דרך בתחום הקנביס הרפואי.
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
לאחרונה, התפרסם כי חוקרים אמריקנים וצ'כים שעבדו יחד גילו גורם גנטי חדש לסוגים מסוימים של מחלת כליות תורשתית. זהו ממצא מרעיש, שכן גילוי מוקדם של מחלה תורשתית בכליות עשוי להפוך את הטיפול במחלה לקל יותר, ואת ההתמודדות עמה ליותר נוחה, מה שיסייע ללוקים בה לחיות חיים טובים יותר.
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
הפלה זו לא חוויה פשוטה בכלל, בין אם מדובר באובדן "טבעי" של ההריון או לסירוגין, מדובר בתהליך הפסקת הריון שהוא יזום לחלוטין. אז איך עושים הפסקת הריון (הפלה), מה ההבדל בין התהליכים השונים ועד מתי בכלל מתאפשר לבצע הפסקת הריון? על כך ועוד המומחים שלנו יסבירו לכם במהלך כתבה זו.
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
לאחרונה התפרסם כי במסגרת מחקר פורץ דרך, חוקרים מאוניברסיטת אסטון באנגליה הצליחו להגיע למהירות העברת נתונים המהירה פי 4.5 מיליון מהמהירות הממוצעת באינטרנט הביתי כיום. יש עוד כברת דרך לעבור עד שאינטרנט דמיוני זה יגיע לכל בית בעולם (ובישראל בפרט), אך יש לציין כי 'אינטרנט מהיר' זה ביטוי יחסי לתקופה. לא מעט חברות בישראל מציעות כבר היום אינטרנט במהירות גבוהה, שעד לפני כמה שנים נחשבה לא מציאותית גם היא. אך מה מציעות החברות הללו, וכמה הן גובות עבור השירותים שלהן?
איפה כדאי ללמוד בינה מלאכותית?
אם יש מושג שכולם מדברים עליו ללא הפסקה, זה המושג הזה. בשנה האחרונה שמענו על הפריצה של ChatGPT, מנוע הצ'אט שמאפשר לנו להתכתב עם עוזר וירטואלי, וגם מאפשר לנו לסיים משימות בשניות. אבל למה כדאי ללמוד בינה מלאכותית בכלל, ואיפה לומדים את זה? המאמר הבא מסביר מה זה בינה מלאכותית, מציג את הסיבות החשובות להתחיל קריירה עם התמחות מקצועית בתחום, ואיפה הכי כדאי ללמוד קורסים מקצועיים שמשלבים לימודי AI.
מתנות שמרגשות: איך לבחור את המתנה המושלמת
מתנות הן דרך נפלאה להראות לאנשים שאנחנו אוהבים כמה אכפת לנו מהם. בין אם זה לכבוד יום ההולדת, חג, אירוע מיוחד או סתם כדי להראות שאנחנו חושבים עליהם - בחירת המתנה המושלמת תהפוך את היום שלהם לשמח ומרגש הרבה יותר. אבל לפעמים, למצוא את ה-מתנה המדויקת ביותר יכול להיות תהליך ארוך מייגע. אנחנו מוצאים את עצמנו משוטטים בחנויות, גולשים באתרים, ובסופו של דבר לא בטוחים במה לבחור. מה אם יש דרך פשוטה יותר להעניק מתנה מיוחדת ומרגשת?
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
בעולם העסקים התחרותי של ימינו אינדיבידואלים רבים תרים אחר דרכים שונות להבדיל את עצמם מהשאר ולהתקדם בקריירה. תואר שני במסלול של מנהל עסקים הפך לדרך מובילה עבור מי שמחפש לרכוש ידע מעמיק בתחום, להרחיב את סט הכישורים וליהנות מהתפתחות מואצת בקריירה. במאמר זה נחקור את היתרונות השונים של תואר שני זה ואת הערך הגבוה שלו.
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כשאתם חושבים על שייקים מיין, ייתכן שהדבר הראשון שעולה לכם בראש הוא התחושה המרעננת והטעמים העשירים של היין המשתלבים בהרמוניה עם מרכיבים אחרים. הכנת שייקים מיין בבית היא חוויה יצירתית ומהנה, המאפשרת לכם לחקור ולשלב בין טעמים שונים וליצור משקאות מושלמים לכל אירוע.
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
חברכם הטוב מתחתן? הגיע הזמן להרים טלפון לכל החברים ולתכנן לחברכם היקר את מסיבת הרווקים!
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
יחד עם חלוף השנים האחרונות צברה תאוצה אסטרטגיה שמסייעת לבעלי עסקים לנהל את שגרת התפעול שלהם במהלך היום יום מבלי להיפגע מההמתנה המתלווה אל מועד פירעון השיקים של הלקוחות שכן, מדובר על שירות ניכיון שיקים. עם זאת, לא פעם ולא פעמיים עולה בלבול שסובב סביב השירות, מה שמעלה את השאלה - האם זה שירות שכדאי לקחת? מהן היתרונות? והאם יש גם חסרונות? ובכן, על-מנת לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל המידע הרלוונטי שתצטרכו להכיר מקרוב טרם פנייתכם אל גוף פיננסי שיעניק לכם שירותי ניכיון שיקים.
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
בשאיפה למצוינות, ההחלטה לקחת מורה פרטי לשיעורים מותאמים אישית יכולה להיות יתרון עצום. שיעורים פרטיים מותאמים לצרכי הלמידה שלך, מציעים סביבת למידה דינמית שיכולה להגביר משמעותית את הכישורים וההבנה שלך. בואו נעמיק בתרחישים בהם שימוש בשיעורים פרטיים יכולים להוות את המפתח למיצוי מלוא הפוטנציאל שלכם.
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
מאז השקתו ב-2015, אפל ווטש הפך לאחד המכשירים המבוקשים ביותר בעולם הטכנולוגיה, ולא מדובר רק בעניין של סטטוס. השעון החכם מבית אפל מציע עיצוב אלגנטי, ממשק משתמש חכם ומגוון תכונות המשפרות את איכות החיים. בואו נצלול לעומק ונבין מה הופך אותו למהפכני כל כך.
חלוק מגבת לילדים
אין כמו לצאת מאמבטיה רטוב ולהתעטף בחלוק מגבת רק נעים ומפנק!
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
פחד מביקור אצל רופא שיניים הוא תחושה נפוצה שמציבה אתגרים לגברים ונשים בכל גיל. טיפולי שיניים הם חלק בלתי נפרד משמירה על בריאות הפה והגוף, אך החרדה והפחד יכולים להפוך את החוויה למכשול משמעותי. במאמר זה, נחשוף אסטרטגיות מקצועיות להתמודדות עם פחד מרופא שיניים, במטרה לאפשר לכל אחד לקבל את הטיפול הנדרש בנוחות וברוגע.
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?
רכישת ביטוח נסיעות בטרם עלייה על המטוס לחו"ל היא אחד הסידורים החשובים ביותר להם יש לדאוג, וזה נכון עבור כל טיסה, לכל יעד ולכל מטרה. מאחר שכמעט כל חברות הביטוח מציעות פוליסות שונות של ביטוחי נסיעות לחו"ל, בחירה מושכלת של הפוליסה המתאימה והמשתלמת ביותר יכולה גם לחסוך עבורכם לא מעט כסף, אך בעיקר להבטיח כי אם חלילה יקרה משהו במהלך שהייתכם מחוץ למדינה, תהיו מכוסים כמו שצריך ותקבלו את כל מה שאתם צריכים ושמגיע לכם.
פעילויות חווייתיות עם המשפחה בתקופת החגים
בלוח השנה העברי יש לא מעט חגים, ומכאן שיש גם לא מעט חופשים לילדים ממסגרות חינוכיות. יש משפחות רבות שמחפשות בכל שנה אלטרנטיבה לזמני החופשה של הילדים מהגנים ובתי הספר, כשלמעשה הזדמנויות כאלו מעודדות את כל המשפחה לבלות יחד במקום להתאמץ לחפש בייביסיטר או סידור אחר לילדים.
לא רק קריאה בקלפים - 5 שימושים בקלפים
קלפים הם בסך-הכל פריטים העשויים מנייר, המשמשים למגוון רחב של מטרות ויישומים. חרף פשטותם, ניתן לעשות עימם הכול, החל מפעילויות חברתיות כמו משחקי חברה ועד לפעילויות ספורטיביות ואמנותיות. הקלפים הם חלק בלתי נפרד מהתרבות האנושית. הם מאפשרים לאנשים להירגע, לשחק, ליהנות ולהפגין כישורים שונים. במאמר זה ננסה לחשוף חמישה שימושים מגוונים לקלפים, החל ממשחק הפוקר הקלאסי ועד ליצירות אמנות מרהיבות.
החשיבות הרבה בבחירת עורך דין הפועל מתוך שליחות
אין בכך ספק- עורך דין הוא קודם כל מקצוע שמטרתו היא לפרנס את העוסק בו, ואין גם ספק שקבלת שירות מעורך דין אינה זולה. עםז את, ניתן לראות הבדלים במקום ממנו פועל עורך הדין, האם מטרתו היא נטו לעשות כסף או שלא פחות מכך הוא פועל מתוך שליחות ומתוך רצון אמיתי לתרום אפילו במעט לעשיית צדק ולכך שהאזרח הפשוט שאין לו את כל הכוח יזכה בפיצוי על דבר שנעשה לו, בין אם במכוון או שלא במכוון. לבחירת עורך דין שפועל מתוך מקום כזה יש חשיבות רבה.
איך מלבישים את הבית? טרנד עיצוב הקירות
תחום הלבשת הבית, או בשמו המוכר יותר - הום סטיילינג, נוגע להיבטי העיצוב השונים כאשר בשנים האחרונות הוא מתמקד יותר ויותר בקירות הבית. אם בעבר הקירות היו רק עוד חלק הכרחי בבית ותפקידם היה לחלק בין החדרים, היום הם כבר תופסים חלק משמעותי בעיצוב עצמו. תשכחו מאותם קירות לבנים ומשעממים שהכרתם עד כה, קירות שאין להם שום אמירה, והכירו את טרנד עיצוב הקירות שהולך לגרום לכל האורחים שלכם להתאהב בבית שלכם.
5 המקומות שחייב לבקר בהם בניו-יורק
ניו-יורק היא עיר שאין עוד אחת כמוה. לא סתם מכנים אותה "התפוח הגדול", זו עיר ללא הפסקה עם עוצמות שאי אפשר לתאר במילים וכל כך הרבה דברים להספיק. היא הסמל ליצירתיות ולחופש ובשביל לגלות ולמצות אותה עד תום תצטרכו לא מעט זמן.
ד"ר חן שפירא - למה אין הרבה נשים שמקימות סטארטאפ?
ד"ר חן שפירא אחת השותפות ב-Quai.MD, מתייחסת לנתונים הנמוכים יחסית של נשים יזמיות בסטארטאפים ומעודדת נשים להצלחה ניהולית ויזמית.
כתיבת עבודות אקדמיות על מלחמת "חרבות ברזל"
מלחמת "חרבות ברזל" שפרצה במפתיע עם אירועי השבעה באוקטובר בהחלט שינתה את המציאות של לא מעט ישראלים, והביאה איתה את הבשורה על תקופה חדשה, שונה מכל מה שהכרנו עד כה. אמנם, לצד כל הקושי בתקופה זו, כדאי לציין כי זו הזדמנות לא רעה בכלל למצוא נושאים חדשים עבור כתיבת עבודות אקדמיות לסטודנטים. מלחמת "חרבות ברזל" הביאה איתה לא מעט שינויים באשר לדפוסי ההתנהגות של החברה, התמודדות של מורים ואנשי חינוך, יחסים במסגרת התא המשפחתי ועוד מגוון רחב מאוד של תחומים שונים - ואילו על כל אחד מהם ניתן לערוך עבודה אקדמית איכותית. אז איך אפשר לבצע כתיבת עבודות אקדמיות לסטודנטים בנושא מלחמת "חרבות ברזל", ובאילו נושאים כדאי לכם להתמקד? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.
הרפורמה בישראל ללימודי רפואה - כל מה שחשוב לדעת
מערכת הבריאות במדינת ישראל היא אחת מהמערכות המתקדמות ביותר בעולם, וידוע לכול עד כמה חשובה מערכת הבריאות לחוסן הלאומי של המדינה ולרווחת התושבים. בתוך כך, מערכת הבריאות בישראל סובלת ממחסור משמעותי בכוח אדם רפואי ומקצועי, והמחסור ברופאים הפך למצוקה של ממש ולחסם מרכזי בהתוויית המדיניות של משרד הבריאות ובצעדים הדרושים לשיפור ולשדרוג מערכת הבריאות בארץ.
הערוץ ששובר שיאים: אלו הנתונים מאחורי העשייה- ערוץ 2000
מדי יום רגיל המזכיר של ערוץ 2000 לקבל שיחה מהסוג הזה: "אני מודה לכם מאוד על כל התכנים שאתם משדרים מדי יום ביומו, ראיתי ממש את האור". בקול נרגש ורועד, מתקשרים המאזינים של ערוץ 2000 למפיק ולא מפסיקים להודות על כל הטוב והשפע שמשפיע עליהם הערוץ במגוון פלטפורמות שונות.
כך תקנו את מכונת הקפה המושלמת עבורכם
החלטתם שהגיע הזמן לרכוש מכונת קפה ביתית, שתהפוך את חווית הקפה שלכם לנוחה, פרקטית ומושלמת, ממש כמו כשאתם קונים את הקפה שלכם בבית הקפה האהוב עליכם. אבל, כיום יש מגוון עצום של מוצר זה, איך תדעו מה לקנות? איך תזהו את המכונה שתיתן לכם את הערך הטוב ביותר לצרכים שלכם? במיוחד לשם כך אספנו עבורכם מידע נרחב על כמה סוגים, שמהם תוכלו לבחור את המכונה הנכונה לכם.
השכרת רכב בדובאי - מעלים הילוך והופכים את החופשה לבלתי נשכחת
יחד עם חלוף השנים האחרונות הפכה דובאי לאחד מיעדי התיירות המבוקשים והפופולריים ביותר בקרב תיירים מרחבי העולם, ולאחר הסכמי אברהם גם בקרב הישראלים שמיהרו להצטרף לחגיגה שכן, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי באמת מדובר על יעד מעניין, יוקרתי וחוויתי במיוחד. על כן, לצד כלל האטרקציות והחוויות השונות שמציעה דובאי, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי אחד הדברים הבולטים ביותר יהיה האפשרות להשכיר רכבי יוקרה בלתי שגרתיים שכן, הדבר מעניק לתיירים השונים את האפשרות הנדירה לנהוג על רכבים יוקרתיים ופורצי גבולות. מעבר לאמור, מיותר לציין כי מדובר על אפשרות המתלווה אל שורת יתרונות רחבה במיוחד, ביניהם האפשרות לנצל את זמני החופשה בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר. אז למה זה כדאי? מה צריך לדעת? ואילו רכבים מחכים לכם בדובאי? כל המידע הרלוונטי במאמר הבא.
ישראל במגמת חידוש - הערים המובילות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית
בתוך מארג נופיה ההיסטוריים של ישראל, תנועה עכשווית פורצת קדימה; התחדשות עירונית, שבה העבר פוגש קידמה במערכת יחסים סימביוטית מבחינה ארכיטקטונית. היוזמה, שמובילה הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, החלה לדמיין מחדש את הנוף העירוני של המדינה.
 1   2   3   4   5   6  >>
סיפורים חמים(72 שעות)
יואב יצחק
מטוס ראש הממשלה ממריא למקום מבטחים
יואב יצחק
רשות שדות התעופה עומדת לסגור את נתב"ג הלילה מ-24:30
היום לפני
הרב יעקב ששפורטש
לוחם נפטר [1698]
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
יום הולדת
אבן-עזרא יעקב 16/4
ארד צבי 16/4
פיילס בן 16/4
שפירא רון 16/4
דרמר רון 16/4
ורוצלבסקי ליאור 16/4
חוגי עופר 17/4
חברי מערכת News1 (דוא''ל)
   ארד מירבעיתונאית
   גדות יפעתעיתונאית
   דנון יצחקעיתונאי
   וולף איציקעיתונאי
   יוסף עידןעורך חדשות
   יצחק יואבמו"ל ועורך ראשי
   לוין איתמרכתב משפטי
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il