|
נטע גרטי [צילום: בוצ'צ'ו] |
|
|
נטע גרטי / Netta Garti |
שחקנית תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה ישראלית |
שחקנית תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה ישראלית. |
|
|
לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך: |
|
|
|
מגיפה שברכה בצידה
המגיפה שנחתה עלינו הביאה עימה מצבים קשים מבחינה בריאותית, כלכלית והגרוע מכל - נפשית * אך מאידך - גם ברכה טמונה בה * מה שמראה הצגת "אהבה ומגיפה" בתיאטרון הקאמרי
03/01/2022 |
עליס בליטנטל
|
|
השיבה מהכת לחיים
הבימאית והמחזאית איה קפלן יצרה מסיפור חייה של יהודית הרמן הצגה מרגשת המתארת את החזרה לחיים נורמטיביים של יהודית הרמן, מחיי אישה מעונה בהרמון של גואל רצון בדרך מורכבת ועקלקלה כך שהצופים נדהמים לחזות בחיי הביזיון שכפה ה"גואל" על עשרות נשותיו ו-47 ילדיו * וכמה קשה היה לה לחזור לנורמליות ולחיק הוריה
15/08/2019 |
עליס בליטנטל
|
|
האחרים
מחזה חדש בתיאטרון הקאמרי אשר מספר על נשים יהודיות שנישאו לחיילים בריטים בתקופת המנדט והואשמו בבגידה * אנה קרנינה - יצירת המופת של טולסטוי - מבצעת הפעם בבלט ציריך
01/07/2018 |
לאה טרן
|
|
נטע והרשימה השחורה
מחזה מרגש וחדש של הלל מיטלפונקט - תיאטרון הקאמרי * הלל מיטלפונקט רקח הצגה שהרקע שלה לא היה חשוף במידה הראויה לציבור ולהטט עם להקת השחקנים המוכשרת והעלה הפקה מוצלחת ומרגשת מאוד
05/06/2018 |
חיים נוי
|
|
אהבת הקצין האנגלי
שנות הארבעים שהתאפיינו ברדיפת חברי המחתרות שלחמו כנגד האנגלים, הן מצד המימסד היהודי והן מצד השליטים האנגלים, והשנאה בהמשך של היהודים כנגד נערות יהודיות שקשרו את נפשן עם קצינים אנגליים, הן פרק חשוב בתולדות המדינה * הלל מיטלפונקט לוקח אותנו לתקופה זו, בכתבו וביומו את המחזה "האחרים"; תוך רמז מכוון על ההבנה והטולרנטיות שראוי שהישראלים ינהגו בהן כלפי זרים, חפצים בגיור וכל השונים במיגדרם
05/06/2018 |
עליס בליטנטל
|
|
המנכ"ל החדש של הקאמרי: אוכיח עצמי
המנכ"ל החדש, רן גואטה, הצהיר כי הוא מתכוון להשקיע ולהוביל את התיאטרון למוביל התרבות בארץ * פורסם רפרטואר הקאמרי: מיוזיקלס עם שירי אייל גולן ושיגעון המוזיקה
30/05/2018 |
חיים נוי
|
|
דם חדש לקאמרי
מסיבת העיתונאים שערך התיאטרון הקאמרי חשפה תוכנית לעונה הבאה, שתשמח ותלבב לב כל אוהב תיאטרון
30/05/2018 |
עליס בליטנטל
|
|
סערת ציד מכשפות
ארתור מילר, מענקי המחזאים של המאה ה-20, הגיב במחזהו האלמותי "ציד המכשפות" על טראומת הפחד מהקומוניזם, שילד את ציד המכשפות באמריקה בזמנו. גלעד קמחי ביים הצגה גאונית של מחזאי גאוני עם קאסט שכל אחד שבו הוא מופלא. הצגה שמהווה סערה בסצינת התיאטרון הישראלי
04/02/2018 |
עליס בליטנטל
|
|
השחקנית - נטע גרטי
אין ספק כי מדובר בלהיט הבא של בית ליסין וזו הצגה שתסב קורת רוח מיוחדת לותיקים שזוכרים את אותם ימים ודמויות ומשב רוח רענן לצעירים בדמות הצגה שכולה תענוג
03/07/2016 |
חיים נוי
|
|
טנסי ויליאמס מריע ליונה
ביבר הזכוכית - המחזה הנודע של טנסי ויליאמס בביצוע מופתי - קונצרט תיאטרלי עם 4 שחקנים - בית ליסין
15/10/2015 |
חיים נוי
|
|
החיים כביבר זכוכית
מחזהו האוטוביוגרפי של טנסי ויליאמס, "ביבר הזכוכית", העולה בבית לסין, הוא יצירה מעודנת ושבירה כזכוכית, שכל הפקה שלו היא חוויה חדשה. חוויה המזכירה לכולם עד כמה הכל שביר, ועד כמה הדמיון של הזיכרון מתערבל במציאות, ובעזרת שילוב זה ממשיכים החיים
15/10/2015 |
עליס בליטנטל
|
|
תעלת בלאומילך הכל פרטצ'
התיאטרון הקאמרי מעז להעביר ביקורת בעזרת הסאטירה של קישון על הפרטצ'ניקיות שלנו מאז ועד היום
26/10/2014 |
עליס בליטנטל
|
|
"הכיתה שלנו"- זדון ורוע
לא בדיוק ה-שואה. מחזהו של סלובודז'אנק חושף את הפן המפלצתי של בני האדם באשר הם. בימויו של חנן שניר מעדן את הנושא, ומעלה הצגה שחובה שכל אחד יראה
17/02/2014 |
עליס בליטנטל
|
|
כולם היו - זוהר
את מחזהו של ארתור מילר "כולם היו בני" אפשר לראות שוב ושוב. הלקח הנוקב שנלמד ממנו ויפה גם להיום, עוצמת הדרמה המשפחתית המשליכה גם על חטאי הכלל אז והיום - סוחפים עוד ועוד. בפעם שעברה היה זה אוהד קנולר בתפקיד הבן, והפעם צפינו בהצגת הקאמרי עם זוהר שטראוס בתפקיד
24/11/2011 |
עליס בליטנטל
|
|
כולם היו בני - הנאה מלאה וסיפוק אמנותי
מחזה על אחריות אישית, אחריות למשפחה ואחריות לזולת. מה ההחלטה אם אדם צריך לדאוג לעתיד משפחתו במחיר הפקרת חיי חיילים. האם עדיף להודות באמת ולשאת בתוצאות או לחיות באשליה. הצגה מעולה ומומלצת ביותר
10/08/2011 |
ליאון אלי
|
|
"כולם היו בני" - קלאסיקה מרהיבה
ארתור מילר (2005-1915), שנמנה על שלושת גדולי המחזאים האמריקניים במאה העשרים, כתב את "כולם היו בני" במשך שנתיים וחצי, והעלה אותו בבימויו של איליה קאזאן ב-1946. בזה קנה את עולמו. המחזה העולה כעת בשיתוף פעולה של "הקאמרי" ותיאטרון חיפה, מוכיח שכאז כן עתה - לא נס לחו
24/07/2011 |
עליס בליטנטל
|
|
מעגל הגיר הקווקזי
ברטולד ברכט (1956-1898), מגדולי מחזאי המאה ה-20, התווה במחזותיו סגנון חדש ולא מקובל, את טכניקת ההזרה, הניכור, בגלל האמביוולנטיות שיצק בדמויותיו. אך למעשה, הקהל אינו חש ניכור כלפיהן, אלא דווקא מזדהה איתן. בין אם זו אימא קוראז' שמקריבה ילדיה במלחמה כדי לשרוד, וכך גם ב'אופרה בגרוש', 'הנפש הטובה מסצ'ואן' - שאף היא מוצגת כעת בתיאטרון הקאמרי, וכן הלאה
27/10/2010 |
עליס בליטנטל
|
|
תיאטרון האבסורד
"שינוי שהוכיח את עצמו" או "עליהום כנגד התיאטראות התל אביביים"? "דרך חדשה ונכונה" או "בחירות לא הולמות"? * מסע בין תיאטראות בעקבות טקס הפרס שהתקיים בשישי האחרון, ושתוצאותיו גרמו לסערה לא קטנה
18/05/2010 |
יעקב בר-און
|
|