השכרת רכבים חסכוניים לנסיעה בין עירונית

למה (וכמה סומכים עלינו)

50K+

השכרות

65

סוגי רכבים

22

רכבים חדשים במלאי

13K+

לקוחות מרוצים

מגוון רחב של רכבים חסכוניים בדלק

חסכון בדלק כולל גורמים רבים בין היתר תיבת ההילוכים, נפח וסוג מנוע וגם גודל הרכב. ניתן לראות זאת בבירור במסגרת השכרת רכבים בינעירוניים- הרכבים הקטנים נחשבים לחסכוניים יותר בהשוואה לרכבים משפחתיים גדולים. בעת חיפוש אחר רכבים חסכוניים לנסיעה בין עירונית חשוב מאד לא להתפשר אלא לבחור את הטוב ביותר.

 אנחנו באור-אדום מאפשרים לכם בחירה רחבה של רכבים חסכוניים תוך דגש על הצרכים שלכם. חברת אור-אדום מציעה מגוון רחב של רכבים חסכוניים אשר יענו על כל הצרכים להשכרת הרכב שלכם. מצאתם את המכונית המתאימה עבורכם? אנו נשמח להתקדם בתהליך על מנת שתהיו מרוצים.

מגוון רחב של רכבים חסכוניים בדלק

צריכת הדלק של מכונית מושפעת ממספר גורמים ובין היתר הגודל של הרכב. כאשר מדובר ברכב קטן, הרי הוא נחשב חסכוני יותר. כאשר ישנם שני כלי רכב ואחד מהם קטן יותר, הרי הרכב הקטן ירשום נתוני צריכת דלק טובים יותר בהשוואה לרכב הגדול. אם מעוניינים לחסוך בצריכת דלק, אנו מעמידים לרשותכם מגוון רחב של רכבים קטנים להשכרה.

בבחינת רכב להשכרה חשוב מאד שתבחנו את המנוע. כלל אצבע קובע כי ככל שהמנוע בעל נפח קטן יותר, הרי הוא יהיה חסכוני יותר. אנו מציעים לקהל הלקוחות שלנו מגוון רכבים להשכרה הכוללים מנועים קטני נפח.

לצד גודל הרכב והמנוע, לתיבת ההילוכים יש השפעה על צריכת הדלק. תיבה ידנית תהיה חסכונית יותר בהשוואה לתיבה אוטומטית.

מתקדמים לאופציה ההיברידית

אנו באור-אדום לא נחים על זרי הדפנה אלא מתקדמים לעבר העתיד ומציעים לקהל הלקוחות שלנו השכרת רכבים היברידיים הנחשבים חסכוניים במיוחד. בשנים האחרונות ניתן לראות את הפופולריות הרבה לה זוכים רכבים היברידיים. יחידת ההנעה ההיברידית כוללת מנוע בעירה פנימית לצדו מנוע חשמלי המקבל את הכוח מהסוללה.

אגירת האנרגיה מתבצעת במספר דרכים: האנרגיה נאגרת בשעה בה הרכב מאיט או בולם, האנרגיה מומרת לאנרגיה חשמלית וממלאת את הסוללה.

חסכון בדלק ללא פשרות

במידה והנכם רוצים לחסוך בדלק,  אנו במיניקארס מאפשרים לכם לבחור את הרכב המתאים ביותר ללא פשרות. זה מתחיל בבחירת רכב ונמשך בנהיגה בטוחה וחכמה. קיימים הבדלים בצריכת הדלק ברכב בו נוהגים בצורה מהירה לבין רכב בו נוהגים בצורה חלקה- בחירה חכמה ונהיגה חכמה עשויים לחסוך לכם אלפי שקלים במהלך השנה.

מוזמנים ליהנות מבחירה חסכונית

בתחילת מסע החיפושים אחר רכב חסכוני לנסיעה בין עירונית יש לבחון את הקריטריונים אשר הרכב אמור לעמוד בהם. אם אתם יודעים איזה רכב ברצונכם להשכיר אך מתלבטים, צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם על מנת שתבחרו את הרכב המתאים ביותר לנסיעה. 

נסיעה בטוחה מתחילה בהשכרת רכב איכותי- השכרת רכבים איכותיים מבצעים רק במיניקארס- המקום שלכם לנסיעה בטוחה.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם

מידע נוסף שעלול לעניין אותך