w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
יומן ראשי /
●  כללי     ●  חדשות    ●  מבזקים    ●  וידאו    ●  פַּנְדוֹרָה    ●  מאמרים    ●  כתבות    ●  תחקירים    ●  כספת    ●  מיוחדים ברשת    ●  מוצרים    ●  מינויים    ●  יומני בלוגרים    ●  נאומים    ●  פודקאסטים    ●  מכתבים/הערות    ●  פסיקה    ●  מושגים    ●  מקורות/מחקרים    ●  אירועים/חשיפות    ●  מחוברים    ●  לוח אירועים/כינוסים    ●  ספרייה מקוונת    ●  ספרים    ●  שירים    ●  יומן אישי    ●  אישים    ●  פירמות    ●  מוסדות    ●  עיתונאים צעירים    ●  תמונות מיוחדות    ●  הודעות כלליות    ●  הודעות שיווקיות    ●  הודעות עסקיות    ●  כתבות מקודמות    ●   זירת המומחים   
שתף:    |    |     |  
עמוד 1 מתוך 18
חניית תושבי חוץ בירושלים תתייקר במטרה לעודד שימוש בתחבורה הציבורית
בעיריית ירושלים מציעים תיקון לחוק העזר העירוני, כפי שתוקן בתל אביב ובערים נוספות, שבמסגרתו, יעודכנו תעריפי החנייה בעיר לכלי רכב שאינם של תושבי העיר. עידכון התעריף יידון בוועדת הכספים העירונית ויועלה לאישור במועצת העיר. לאחר אישור מועצת העיר ירושלים, משרדי הפנים והתחבורה, תעמוד עלות חנייה למי שאינו תושב ירושלים על סך של 12.40 ש"ח לשעה ב'כחול-לבן'.
חברת עין שלישית זכתה במכרז בהיקף מהותי מלקוח ביטחוני
החברה הציבורית עין שלישית, העוסקת בייצור ובשיווק מערכות אלקטרואופטיות לזיהוי עצמים עבור רחפנים וכלי רכב, הודיעה לבורסה (יום א', 19.5.24) כי זכתה במכרז בהיקף מהותי ביחס לפעילותה כיום מלקוח ביטחוני.
דיווח: בכיר במשטרת חמאס חוסל מהאוויר
דיווחים בעזה: ישראל חיסלה באמעות כטב"ם את ראש מחלקת החקירות של המשטרה הפלשתינית במרכז הרצועה.
אזעקה הופעלה במלכיה שבגליל העליון
אזעקה הופעלה במלכיה שבגליל העליון. במקביל - התרעות על חשש מחדירת כלי טיס עוין באותו האזור
השר בן גביר: "מקווה שרה"מ יפרק את קבינט הקונספציה"
השר איתמר בן גביר בראיון לגלצ: "מקווה שרה"מ יאזור אומץ, יפרק את קבינט הקונספציה וישלח את גלנט, איזנקוט וגנץ הביתה".
ח"כ מתן כהנא: אם נבין שנתניהו נחוש שלא לקבל החלטה לא נמתין"
ח"כ מתן כהנא אומר בראיון לגל"צ: "תאריך 8.6 הוא לא תאריך קדוש, אם נבין מוקדם מזה שנתניהו נחוש שלא לקבל החלטה בשום דבר קריטי, אז לא צריך לחכות ולא נמתין".
צה"ל מרחיב המתקפה ברפיח, כ-50 מחבלים חוסלו תוך יממה
צה"ל מרחיב את המתקפה ברפיח. נמסר על כ-50 מחבלים שחוסלו ביממה האחרונה. הושמדו אתרי ייצור אמל"ח ואתרי שיגורים ואותרו עשרות פירי מנהרות. האו"ם דיווח כי מאז המתקפה ברפיח נפגעו כ-1400 מבנים.
השר בני גנץ זימן להערב מסיבת עיתונאים כדי למסור הודעה
יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, החבר בקבינט המלחמה, זימן מסיבת עיתונאים לשעה 20:30 כדי למסור הודעה חשובה. בסביבתו הקרובה טוענים כי מדובר בהודעה דרמטית - שתכלול לכל הפחות אולטימטום לראש הממשלה בנימין נתניהו.
מטח רקטות מצפון הרצועה לעבר אשקלון, אין נפגעים
פיקוד העורף הודיע על מטח של רקטות ששוגר מצפון רצועת עזה לעבר אשקלון. עשר רקטות שוגרו, חמש מהן שהיו עלולות ליפול בשטח ישראל יורטו על-ידי מערכת כיפת ברזל. לא דווח על נפגעים.
חיזבאללה מצליח להפעיל מלט"ים מתאבדים, צה"ל מתקשה לשבשם
אינטלי טיימס מתריע: חיזבאללה מצליח להפעיל מל"טים מתאבדים ונשק מדויק מונחה מצלמה, ללא יכולת מצד צה"ל לשבשם. מה שמעלה תהיות לגבי נושא הלוחמה האלקטרונית כמו גם השימוש שהם עושים אולי, באמצעי ניווט מלווינים רוסיים.
שני פצועים קל, שריפות ונזק לרכוש בעשרות שיגורים לגולן ולגליל העליון
אחר-הצהריים נשמעה אזעקה במעיין ברוך שבגליל העליון. לא נמסר נפגעים. קודם לכן הופעלה התראה בקצרין עקב יירוט של מטרה אווירית חשודה. במטח הכבד אחר-הצהריים לאזור הגליל העליון ורמת הגולן נורו למעלה מ-75 רקטות מלבנון. עשרות מהן יורטו. שני בני אדם נפצעו קל. נזק נגרם לרכוש ושריפות פרצו בכמה מוקדים ברמת הגולן.
נתניהו: נחזיר את כל חטופינו - המתים והחללים כאחד
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם הודעה בעקבות פרסום הבאת גופותיהם של שלושה חטופים וציין כי כל החטופים יוחזרו. "הלב נשבר על האובדן הגדול. רעייתי שרה ואני דואבים עם המשפחות. לב כולנו איתן בשעת יגונן הכבד. נחזיר את כל חטופינו, המתים והחללים כאחד", כתב. [הטעות במקור]. כמו-כן ברך נתניהו את חיילי צה"ל האמיצים שבפעולה נחושה השיבו בנים ובנות לגבולם.
הנפל שהוטל ביישוב יתד נאסף בידי כוחות צה"ל ויפונה בהמשך
הנפל שהוטל ביישוב יתד נאסף בידי כוחות צה"ל ויפונה בהמשך. הצבא מבקש מהציבור להתרחק מהאזור עד לסיום פעילות כוחות הביטחון.
צוות הקרב של חטיבה 7 חיסל כ-60 מחבלים בג׳באליה
צוות הקרב של חטיבה 7 הוביל את ההתקפה האוגדתית על ג׳באליה ונלחם כעת בלב העיר. בתוך פחות משבוע של הלחימה, הכוחות נתקלו בעשרות מחבלים, חתרו למגע וחיסלו יותר מ-60 מחבלים מהקרקע ומהאוויר.
נתניהו שוקל למנות את דני דנון לשגריר באו"ם במקום ארדן
ראש הממשלה בנימין נתניהו מייעד את ח"כ דני דנון לתפקיד שגריר ישראל באו"ם, כך על פי שלושה בכירים בממשלה ובסביבת נתניהו. לפי הגורמים הבכירים המעורים בפרטים, לאחר תקופת אי-הודאות, כאשר עלתה האפשרות כי השגריר הנוכחי, גלעד ארדן, יקבל ארכה לקדנציה ויישאר בתפקיד השגריר באומות המאוחדות לשנה נוספת, לאחרונה האפשרות ירדה מהפרק והתפקיד, כאמור, בדרך לדני דנון, שבעבר שימש בתפקיד זה (מעריב).
תקלה חמורה: נפל חימוש במשקל רב הופל במושב יתד ממטוס
תקלה בצה״ל: נפל חימוש במשקל כחצי טונה נפל ככל הנראה ממטוס במושב יתד בדרום העוטף וגרמה לנזק. לא היו נפגעים. בצה״ל מתחקרים את האירוע החמור. תושבים הסמוכים מאות מטרים ממקום הנפל מפונים מבתיהם לקראת פיצוץ מבוקר שלו.
אירן: צעיר יהודי עומד בפני הוצאה להורג
אירן עומדת להוציא מחר להורג צעיר יהודי בן 20, ארווין נתנאל, שהיה מעורב בקטטה עם אירני לא-יהודי, שבה מצא האחרון את מותו. משפחת היהודי הציעה לשלם כופר, אך משפחת ההרוג מסרבת לסלוח ולקבל את הכופר. בקהילות יהודיות בעולם מבקשים להתפלל להצלתו של הנדון למוות ארווין נתנאל בן סוניה.
לוחם צה"ל נפצע קשה בקרב בצפון הרצועה
לוחם מגדוד 9227, חטיבה 460, נפצע הבוקר (ו'), באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה.
ציוד הומניטרי הוכנס היום לעזה לראשונה דרך המזח שהקימה ארה"ב
לראשונה הוכנס היום ציוד וסיוע הומניטרי לרצועת עזה דרך הים, באמצעות המזח שהקים צבא ארצות הברית למטרה זו.
נבלם ניסיון פלשתיני להדיח את ישראל מפיפ"א
ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי הצליחה לבלום את היוזמה של ההתאחדות הפלשתינית ושל העומד בראשה ג'יבריל רג'וב להשעות את ישראל מהשתתפות במפעלים בינלאומיים. ההצעה הפלשתינית לא עלתה להצבעה וסוכם כי הנושא ייבחן שוב בחודשים הקרובים.
שוודיה: חשד לירי ליד שגרירות ישראל בסטוקהולם, כמה חשודים עוכבו
משטרת שוודיה עיכבה כמה בני אדם בחשד לירי באזור שגרירות ישראל בסטוקהולם. כוח משטרה שהיה בסיור באזור דיווח ששמע קולות נפץ, מה שהעלה את החשד שבוצע ירי. לפי המשטרה, אזור רחב בבירה נחסם לתנועה.
נשק לישראל: בית הנבחרים נגד ביידן, הסנאט צפוי לדחות
בית הנבחרים בוושינגטון אישר את הצעת החוק המבקשת לחייב את הנשיא ביידן שלא לעכב משלוחי נשק לישראל. ההצעה אינה צפויה לקבל את אישור הסנאט, והבית הלבן כבר הודיע כי יטיל עליה וטו אם יהיה צורך בכך.
בריונים פצעו קל שני קצינים ולוחם שהפרידו בינם לנהג משאית
דובר צה"ל הודיע הלילה כי עשרות אזרחים ישראלים תקפו ופצעו נהג ישראלי והציתו את משאיתו במרחב צומת ׳כוכב השחר׳ שבחטיבת בנימין. עם קבלת הדיווח כוח צה״ל הגיע למקום, ופעל כדי להפריד בין האזרחים הישראלים לנהג ולהעניק לנהג טיפול רפואי.
דרמה בקבוצת ידיעות אחרונות: המנכ"ל פורש אחרי 30 שנה
שינויים משמעותיים בקבוצת ידיעות אחרונות: מנכ״ל הקבוצה, ציון פרץ, הודיע על פרישתו מהתפקיד שבו שימש בארבע השנים האחרונות, אחרי כמעט שלושה עשורים בקבוצה.
עשרות פלשתינים תקפו באלימות רועה צאן יהודי בבקעה
מעשה שפטים בבקעת הירדן: עשרות פלשתינים תקפו באלימות רועה צאן יהודי סמוך לחווה של מלכיאל, הרועה ברח מהם וחזר לחווה פצוע במצב קל. המחבלים נמלטו לכיוון יריחו (חדשות 14).
נתניהו: הקרב ברפיח יכריע הרבה דברים במערכה הזאת
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים סיור אווירי מעל רצועת עזה, עם סגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם ומפקד אוגדה 162 תא"ל איציק כהן. במהלך הטיסה קיבל סקירה על הפעילות ברצועת עזה, תוך מיקוד והעמקה בעשייה המבצעית של אוגדה 162 במרחב רפיח ממפקד האוגדה.
כ-10 מטרות הותקפו ברציפות: צה"ל תקף באופן נרחב יעדי טרור של חיזבאללה
כלי טיס של חיל-האוויר תקפו חוליית מחבלים במרחב קנא שבשטח לבנון שהיו בדרכם לממש מתווה טרור מיידי לעבר שטח הארץ. במקביל, מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו והשמידו לאורך היום באופן נרחב שורת מטרות של חיזבאלה בשטח לבנון. בין המטרות שהותקפו, מבנה צבאי ועמדת תצפית במרחב עייתא א-שעב, עמדת תצפית ותשתית טרור במרחב מיס אל-ג'בל, מבנה צבאי במרחב כפר כילא, ושני מבנים צבאיים במרחבים א-נקורה וחולא, בהם שהו מחבלים. במהלך השעות האחרונות כוחות צה"ל תקפו להסרת איום במספר מרחבים בשטח לבנון.
מסתמן: עמדות ישראל יוצגו לבית הדין בהאג בעל-פה
לאחר התייעצויות, הצוות המשפטי מטעם ישראל בהאג צפוי להציג מחר את טענותיו בעל-פה בפני בית הדין, החלטה סופית בעניין תתקבל הערב. המהלך אינו מובן מאליו מאחר שתחילה שקלו לפרט את העמדה הישראלית בכתב.
מיארה סירבה לייצוג פרטי לממשלה בעתירה נגד החלטתה
היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה דחתה את בקשת מזכיר הממשלה יוסי פוקס לייצוג משפטי נפרד בעתירה נגד החלטת הממשלה, לפיה משרדי הממשלה יהיו כפופים לכל ייצוג משפטי נפרד שייצג את הממשלה, ולא לייעוץ המשפטי.
 1   2   3   4   5   6  >>
היום לפני
הרב הראשי יצחק הרצוג לוחץ את ידו של נשיא המדינה חיים ויצמן בקבלת פנים לכבוד יום העצמאות בבית הנשיא ברחובות [צילום: פריץ כהן/לע"מ]
הראשון בנשיאות [1948]
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
יום הולדת
איזנקוט גדי 19/5
בן-דוד גרדוס ניצנה 19/5
שרון עמנואל 20/5
וילנאי מתן 20/5
עמר חביב 20/5
אורן מיכאל 20/5
שויו סרגיי 21/5
חברי מערכת News1 (דוא''ל)
   ארד מירבעיתונאית
   גדות יפעתעיתונאית
   דנון יצחקעיתונאי
   וולף איציקעיתונאי
   יוסף עידןעורך חדשות
   יצחק יואבמו"ל ועורך ראשי
   לוין איתמרכתב משפטי
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il