מנהל
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית ב
משרד התחבורה שוב מסיים את תפקידו, מוקדם מן הצפוי, מבלי שיימצא לו מחליף. אין זו הפעם הראשונה בה תפקיד מנהל הרשות אינו מאוייש. רן שדמי, שנכנס לתפקיד רק לפני כחצי שנה, עוזב כעת, מבלי ששרת התחבורה
מירי רגב תמצא לו מחליף.
תפקיד מנהל הרשות הוא מהחשובים ביותר במשרד התחבורה ומנהל הרשות הוא למעשה המפקח על התעבורה ואחראי על תחומים רבים. למרות שחלפו שלושה חודשים מאז הודיע על כוונתו לפרוש, לא פעל משרד התחבורה למנות ראש רשות חדש. מדוע? במשרד התחבורה מסרבים לענות.
מינויו של מנהל הרשות פטור ממכרז, והוא מתבצע בידי ועדת איתור. בראש הוועדה אמור לעמוד מנכ"ל משרד התחבורה אבנר פלור או נציגו, וחברים בה נציב שירות המדינה
דניאל הרשקוביץ או נציגו. החבר השלישי אמור להתמנות בהסכמה על-ידי מנכ"ל המשרד ונציב שירות המדינה, ונדרש לעמוד בשתי דרישות מבין הדרישות הבאות: א. בעל ניסיון מקצועי או מעשי משמעותי בתחומים הנוגעים לליבת העיסוק של המשרה; ב. בעל ניסיון בתפקידים ניהוליים בכירים בשירות הציבורי או
בתאגיד בעל היקף עסקים או פעילות משמעותיים; ג. חבר סגל אקדמי בכיר בתחומי העיסוק של המשרה.
מנציבות שירות המדינה נמסר כי "משרת מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית פורסמה כוועדת איתור. המשך ההליך ינוהל כמקובל בוועדות איתור".
אולם למרות ששדמי מסיים את תפקידו, לא מונה לו אפילו ממלא-מקום. ממשרד התחבורה נמסר ל-News1 בעניין: "לכשיוחלט נפרסם".
בכי נוסף ברשות הארצית לתחבורה ציבורית שמסיים את תפקידו הוא אליאס מטר, מנהל אגף בכיר רכבות. במשרד התחבורה מסרבים להתייחס לעניין, ואילו מן הנציבות נמסר: "בבדיקה מול משרד התחבורה נמסר לנו כי משרת מנהל אגף בכיר רכבות צפויה להתפרסם בימים הקרובים".