|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
התרשים המתפרסם בעיתון הלבנוני

דיווח: התוכנית לפיני רפיח תכלול מוכתרים, כפרי אוהלים ואי צף

12/02/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

עיתון אלאח'באר הלבנוני מפרסם כי התוכנית לפינוי רפיח תכלול "כפרי אוהלים" ואי צף להעברת מטענים שיגיעו ממצרים ומירדן. לדברי העיתון, מדובר בתיאום בין ישראל, ארה"ב, מצרים, ירדן והאמירויות שגם יממנו חלק מהתוכנית.

על פי הדיווח, יוקמו כ 15 כפרים, שינוהלו ע"י מוכתרים, שאינם מזוהים עם חמאס, ונמל צף יוקם ממערב לעיר עזה. מעברי רפיח וכרם שלום ייסגרו והסיוע יגיע מהמעברים מצד מזרח. בכל כפר יוקמו 25 אלף אוהלים בהם ישהו כמיליון איש. התוכנית תאפשר לצה"ל לפעול, תמנע הגירת פליטים למצרים שאף תקבע את זהות ראשי הרשויות המקומיות ותמנע פגיעה בתושבים.

תאריך:  12/02/2024   |   עודכן:  12/02/2024
עידן יוסף
+משהב"ט ירכוש רכבי ביטחון ממוגנים לכיתות כוננות בקווי העימות
09:30 13/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ירכשו מעל 200 רכבי ביטחון ממוגנים בהיקף הנאמד בכ-150 מיליון ש״ח
[צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]
+לוחמי צוות קרב חטיבה 7 חיסלו מעל ל-30 מחבלים בח'אן יונס
09:23 13/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
במערב ח'אן יונס, לוחמי הצנחנים חיסלו שני מחבלים שניסו לנוע בחסות האוכלוסייה האזרחית  ▪  במרכז הרצועה, צוות הקרב של חטיבת הנח״ל חיסל כעשרה מחבלים במהלך היממה האחרונה
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+מדינה דמוקרטית ו"ערכים הומניטריים"
08:42 13/02/24  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
מה הם בדיוק "ערכים הומניטריים"? כיצד "שולבו" ערכים אלה במלחמות בהן לחמו הדמוקרטיות הגדולות עצמן?  ▪  היכן היו אז, בימים האפלים ההם הערכים ה"הומניים"?
פרנקלין רוזוולט [צילום: AP]
+הותר לפרסום: מג"ד 630 ושני לוחמי מילואים נפלו בדרום הרצועה
08:06 13/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מניין חללי צה"ל מתחילת המלחמה עלה ל-569  ▪  שני לוחמים במילואים מגדוד 630 בחטיבה הדרומית נפצעו באורח קשה
סא"ל במיל' ישראל נתנאל (נתי) אלקובי ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
סרן במיל' יאיר כהן ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
+דיווח לבנוני: בתקיפת צה"ל בעיירה תלוסה חוסלו 3 אנשי חיזבאללה
22:15 12/02/24  |  עידן יוסף
מפקד יוניפיל נפגש השבוע עם בכירים בצה"ל כדי לדון באופן היישום של החלטה 1701. הנקודה המרכזית שהדגישו הבכירים בפני מפקד יוניפיל היא שלא ניתן להסתפק בהפסקת אש בגבול הצפון.

מדובר צה"ל נמסר כי מטוסי קרב תקפו תשתית טרור של חיזבאללה במרחב תלוסה. כמו-כן, במהלך היום הותקף מבנה צבאי במרחב בליידא על-ידי מטוסי קרב, בנוסף כוחות צה״ל תקפו בירי מרגמות עמדת תצפית של הארגון במרחב אל-חיאם.

במהלך היום זוהו מספר שיגורים משטח לבנון לשטח ישראל.
+גורמי ביטחון: יהודים ירדו מיצהר, תקפו פלשתינים וגרמו נזק
21:52 12/02/24  |  עידן יוסף
גורמי ביטחון: כ-20 יהודים ירדו מיצהר לכפר הסמוך עסירה אל קבליה, יידו אבנים, הציתו רכב פלשתיני וניסו להצית מבנה. בכפר התפתחו עימותים אלימים, פלשתינים ויהודים יידו אבנים זה לעבר זה. אין עצורים (כאן חדשות)
+נדיר: בכיר בשב"כ מספר על פעילות הארגון במבצע החילוץ
21:43 12/02/24  |  עידן יוסף
מפקד בכיר באגף המבצעים בשב״כ, שהשתתף במבצע לחילוץ החטופים פרננדו מרמן ולואיס הר מרפיח, דיבר באופן נדיר על פעילות הארגון, שבד"כ נעשית מאחורי הצללים: ״פעלנו הלילה כתף אל כתף יחד עם לוחמי הימ״מ וצה״ל בלב רפיח והשבנו לביתם את פרננדו מרמן ולואיס הר שנחטפו על-ידי חמאס ב-7 באוקטובר.

"מאחורי הפעולה עומדים עשרות עובדי ועובדות שב״כ. אנשי מודיעין מהמרחב הדרומי של השב״כ, אנשי טכנולוגיה, רכזים ואנשי מבצעים שפעלו יחד כדי לממש את המבצע הזה. כך עשינו במבצע לחילוצה של החיילת אורי מגידיש מרצועת עזה וכך פעלנו גם הלילה.

"הלוחמים שלנו פעלו בגבורה, באומץ לב, ומתוך תחושת שליחות עמוקה למען השבתם של החטופים. זוהי משימתנו ואנו נחושים להשלימה״, דבריו.
+תאונת עבודה: החות'ים הודיעו על תקיפת אונייה שהייתה בדרכה לאירן
20:49 12/02/24  |  עידן יוסף
המורדים החות'ים הודיעו על תקיפתה של האונייה "The Star Iris" בים סוף. מדובר בצפינה ששטה תחת דגל של איי מרשל ובעליה מיוון. אלא שבעוד הרצון היה לפגוע במערב, התברר בכלל כי מדובר בספינה שנמל היעד שלה הוא אירן.
+דיווח: ישראל הודיעה למצרים שתיידע אותה לפני פעולה ברפיח
20:26 12/02/24  |  עידן יוסף
מקורות מצריים: ישראל הודיעה למצרים שתיידע אותה לפני שתחל פעולה עתידית גדולה ומקיפה ברפיח.

ראש הממשלה נוטה לשלוח את ראש המוסד לדיונים מחר בקהיר על עסקת חטופים. בכיר ישראלי: מופעלים לחצים כבדים על המתווכות כדי לצמצם פערים מול חמאס ולהשתתף בשיחות מחר (חדשות 13)
+בקריאה ראשונה: ההגבלה על הלוואה במזומן - גם על גופים פיננסיים מפוקחים
20:14 12/02/24  |  עידן יוסף


מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק לצמצום השימוש במזומן (תיקון מס' 2) (הגבלה על מתן הלוואות במזומן על ידי גופים פיננסיים מפוקחים), התשפ"ד-2024. בהצעה תמכו 11 חברי כנסת, אל מול 3 מתנגדים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתקבע באיזו ועדה תידון ההצעה.

מוצע בה להרחיב את ההגבלה הקבועה בחוק על מתן או קבלה של תשלום במזומן כשכר עבודה, תרומה או הלוואה בסכום העולה על 6,000 שקלים חדשים כך שתחול גם על גופים פיננסיים.
+"חם בלב, איזה כיף": תיעוד מרגע חילוץ החטופים
20:03 12/02/24  |  עידן יוסף

+תיעוד מהחילוץ: "החטופים בידינו, תקינים ובריאים"
19:57 12/02/24  |  עידן יוסף
צה"ל חושף תיעוד מרגעי חילוץ החטופים במהלך המבצע ברפיח: ״החטופים בידינו, תקינים ובריאים, אנחנו עולים על מסוק וטסים לבית החולים״.
רגע המפגש עם לוחמי שייטת 13 [צילום: דובר צה´ל]
+מצרים נגד סמוטריץ': "הצהרות חסרות אחריות ומסיתות"
19:44 12/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד החוץ המצרי תקף בחריפות את שר האוצר הישראלי סמוטריץ' על האשמת מצרים בהברחות נשק לעזה  ▪  סמוטריץ' אמר שמצרים אחראית חלקית ל-7 באוקטובר ושהיא מעוניינת בחיסול חמאס  ▪  קהיר מאיימת לצמצם את הקשרים עם ישראל אם תפעל צבאית נגד עזה, אך אישרה שהסכם השלום בתוקף  ▪  גנץ: ישראל תפעל נגד עזה ותנהל דיאלוג עם מצרים, וחמאס מבקש לשלוח משלחת לקהיר.
סמוטריץ'. אחריות מצרית למצב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+גלנט: חילוץ החטופים - נקודת מפנה במערכה
19:11 12/02/24  |  עידן יוסף
שר הביטחון יואב גלנט נפגש עם לוחמי הימ"מ ואמר להם: "חילוץ החטופים - נקודת מפנה במערכה, נוצר היפוך בחשיבה שלנו. חמאס פגיע וחדיר ומבין שאנחנו יכולים להגיע לכל מקום ולעשות כל דבר, יהיו מבצעים נוספים".

עוד הוסיף: "יש לנו חטופים ואנחנו צריכים להגיע אליהם - את רובם לא נביא בדרך הזאת, את רובם נביא, אני מקווה, בתהליכים של הסכמה״.
+החוק לסגירת אלג'זירה אושר בקריאה ראשונה
18:45 12/02/24  |  עידן יוסף
בקריאה ראשונה: סמכויות שר התקשורת לפי תקנות שעת החירום בעניין מניעת פגיעת גוף שידורים זר בביטחון המדינה יעוגנו בהוראת שעה. בין הסמכויות: להורות על סגירת משרדים של ערוץ תקשורת זר הנמצאים בשטח ישראל ולהורות על הגבלת גישה לאתר אינטרנט של ערוץ זר

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק מניעת פגיעת גוף שידורים זר בביטחון המדינה (הוראת שעה - חרבות ברזל), התשפ"ד-2024. בהצעה, המכונה "חוק אלג'זירה", תמכו 25 חברי כנסת, אל מול 4 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוץ והביטחון.

מוצע בה להקנות, בחקיקה ראשית, סמכות לשר התקשורת, כשר האמון על תחום השידורים ועל תחום הטלקום, להורות לספק תכנים על הפסקת שידור של ערוץ זר, להורות על סגירת משרדים של ערוץ זר הנמצאים בשטח ישראל; להורות על תפיסת מכשיר המשמש לאספקת תכנים, למעט מכשיר שהוא ציוד קצה רט"ן המשמש לשימוש אישי. עוד מוצע לאפשר לשר להורות על הסרת אתר האינטרנט של ערוץ כאמור, אם השרת שעליו מאוחסן אתר האינטרנט נמצא בישראל או שהוא בשליטת אדם הנמצא בישראל או בשליטת תאגיד הרשום בישראל, או לחילופין על הגבלת גישה לאתר אינטרנט של ערוץ כאמור.

על פי ההצעה, תנאי להפעלת סמכות שר התקשורת הוא קביעה של שר הביטחון כי שוכנע ששידוריו של ערוץ זר המשדר בישראל פוגעים באופן ממשי בביטחון המדינה. כמו כן, על הסמכות להיות מופעלת בהסכמת שר הביטחון ובכפוף לאישור ועדת השרים לענייני ביטחון לאומי, וזאת לאחר שיוצגו לפני שרי הביטחון והתקשורת ולפני ועדת השרים חוות דעת מקצועיות מטעם גורמי הביטחון המתייחסות לתשתית העובדתית לצורך מתן ההוראה בשל פגיעה ממשית בביטחון המדינה.
+ארדואן במתקפה חדשה על נתניהו
18:43 12/02/24  |  עידן יוסף
נשיא טורקיה ארדואן במתקפה חדשה על נתניהו: "נתניהו מסתכל ומעריץ את היטלר וממשיך לחצות קווים אדומים בכל יום במלחמתו בעזה".
+גולדקנופף למנכ״ל רמ״י: "סלק את משרדי אונרא משטחי ישראל"
18:10 12/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הבינוי והשיכון העומד בראש מועצת רמ״י דרש מהמנכ"ל לסיים התקשרות עם ארגון אונרא בשימוש במשרדים בשכונת מעלות דפנה בירושלים ובכפר עקב וכן לעצור הסכמי חכירה נוספים
גולדקנופף במועצת רמ"י [צילום: תקשורת השר]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דיווח: התוכנית לפיני רפיח תכלול מוכתרים, כפרי אוהלים ואי צף
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
בעקבות חשיפת צה״ל על שיתוף הפעולה בין ארגון אונרא לארגון הטרור חמאס, פועל שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף פועל לסיים התקשרויות הארגון עם רשות מקרקעי ישראל (רמ״י) בשטחי המדינה.
12/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
צה"ל מפרסם (יום ב', 12.2.24) תיעוד ראשון מהאוויר ממבצע החילוץ של החטופים פרננדו מרמן ולואיס הר. הצילום נעשה בתנאי חשכה.
12/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
טבח ה-7 באוקטובר והמלחמה שבעקבותיו טרפה מחדש את הקלפים גם לגבי תדלוק הביקושים לדיור במרכז הארץ. נכון לכתיבת שורות אלה מדובר על כ-150 אלף תושבים שהתפנו מעוטף עזה והגליל העליון, אולם המציאות וירי הטילים הבלתי פוסק גם מצד חיזבאללה, מלמדים שמספרם עשוי לנסוק בנקל לכיוון ה-200 אלף, אולי אף יותר.
רק כאשר מבקרים במערב הנגב, בישובי העוטף הנטושים ורואים בעין את היקף הפשע שביצעו הברברים מעזה, אפשר להבין טוב יותר את גודל הזוועה. או-אז גדל הזעם, גדלה התדהמה ומתעצמת ההבנה לפעולת הנקם והתקיפה שמבצע צה"ל ברחבי מדינת הטרור עזה. ואולם - כך נמסר לי - היקף ההתעניינות בסיקור חורבות העוטף בקרב אנשי תקשורת מהארץ והעולם הולך ודועך. הזמן עושה את שלו. גם תעמולת הנגד.
הסנאט עשה צעד משמעותי לעבר אישור הסיוע לאוקראינה, ישראל ואחרים - אך עדיין קיימת סבירות רבה לכך שהחבילה תיבלם בידי הרפובליקנים בבית הנבחרים. בישיבה חריגה ביום ראשון (11.2.24), אישר הסנאט ברוב של 67 קולות מול 27 להמשיך בחקיקה בימים הקרובים בתקווה לאשר אותה כבר מחר (13.2.24).
12/02/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שר למורשת ישראל, עמיחי אליהו, רואה בפצצת אטום אופציה לפעולה במלחמה שנכפתה עלינו, ושר האוצר והשר לביטחון לאומי מדרבנים את ראש הממשלה ליישם בעזה את הוראות ההשמדה המוחלטת של העם העמלק...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
אני הבא משם, אני היהודי, בן לעם הנבחר, הבוחר בכל יום להיות חלק מהעם שלי, חלק מאחיי החיים והמומתים, חלק מהתחייה הלאומית המתחדשת, מהגבורה היהודית הנצחית, חלק מדור התקומה והניצחון
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il