|   15:07:40
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
לוחם [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]

מפקד נשאר מפקד

29/01/2024  |   יפעת גדות   |   תמונות מיוחדות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

בתמונה אסף פלג, קצין לשעבר ביחידת דובדבן וכיום מפקד "משמר העם" בקריית מלאכי. פלג גר שבע שנים בקריית מלאכי ועבד עם נוער בסיכון בפנימייה בעיר. מאוחר יותר עבר לבני ברק, שם שימש כקצין ביטחון בעיר ולפני מספר חודשים חזר לקריית מלאכי.

תאריך:  29/01/2024   |   עודכן:  04/02/2024
יפעת גדות
+חמאס: אין עסקה ללא הפסקת אש והסגת כוחות צה"ל מהרצועה
00:14 30/01/24  |  עידן יוסף
חמאס מפגין שרירים לנוכח המתווה המוצע לעסקה. לאחר שמשלחת של חמאס ביקרה במטה החזית העממית בביירות, פרסם ארגון הטרור הצהרה לפיה "יש להפסיק את האש ולהסיג את כוחות צה"ל מעזה - לפני עסקת חליפין על בסיס 'כולם תמורת כולם'".

מוקדם יותר, קבינט המלחמה כונס לדון על פרטי עסקת החטופים המוצעת. ראש המוסד מסר לשרים סקירה לאחר שובו מהפסגה בפריז. משלחת ביטחונית ישראלית נחתה בצהריים בקהיר וחזרה בערב ארצה. המשלחת הגיעה לבירה המצרית במטוס מנהלים פרטי שנשכר בחודשים האחרונים על-ידי המוסד - מטוס שהטיס ביום ראשון את ראש המוסד דדי ברנע, ראש השב"כ רונן בר ומתאם השבויים והנעדרים ניצן אלון לפסגה בפריז.
+בגדד דרוכה לקראת תגובה משמעותית נגד המיליציות הפרו-אירניות
23:44 29/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בלינקן רמז כי "המענה נגד אירן יכול היות רב-שכבתי, לבוא בשלבים להמשך לאורך זמן"  ▪  ראש ממשלת קטר רמז כי תקיפה אמריקנית עלולה להשפיע על עסקת חטופים בין ישראל לחמאס
האזור שבו נמצא מגדל 22
+דיווח: בכיר במשמרות המהפכה ניצל מהתקיפה בסוריה
23:36 29/01/24  |  עידן יוסף
דיווח לא מאומת לפיו סעיד איזדי, בכיר משמרות המהפכה האחראי על התיאום בין אירן לחמאס והג'יאהד, היה היעד הראשי לתקיפה היום בסוריה, אך ניצל ממנה לאחר שעזב את המקום דקות לפני התקיפה.

ערוץ אל-חדת' הסעודי פורסם כי התקיפה הישראלית בדמשק הייתה במתקנים של ענף פלשתין של כוח קודס האירני - שתומך בארגוני הטרור הפלשתינים. המתקנים האלו סיפקו לחמאס ולג'יהאד האיסלאמי נשק ומידע.
+מזכ"ל האו"ם התערב לטובת חקירה מהירה בפרשת אונרא
23:31 29/01/24  |  עידן יוסף
דובר האו"ם מסר כי "המזכ"ל אנטוניו גוטרש נפגש עם ראש החקירות הפנימיות של הארגון, כדי להבטיח חקירה מהירה ויעילה של ההאשמות מצד ישראל נגד עובדי אונרא".

בעזה דיווחו כי "כוחות צה"ל נכנסו למרכזי מחסות ששייכים לאונרא בשכונת רימאל בעזה ועצרו עשרות פלשתינים".

לקראת השימוע בקפיטול שיתקיים מחר בוושינגטון בוועדת החוץ של הקונגרס, אמר יו"ר ועדת החוקה, חה״כ שמחה רוטמן: ״השבוע, ארה״ב ומדינות נוספות הצטרפו להבנה שאונר״א מממנת טרור והשעו את העברות הכספים אליה. רק היום התפרסם שעובדים מאונר״א השתתפו באופן פעיל במתקפת ה-7.10. אותנו זה לא מפתיע. שנים שאנו צועקים שאונר״א לא דואגת לפליטים אלא משאירה אותם כאלה. בימים אלו אני נמצא בפגישות בארה״ב בדיוק בנושאים אלו לחיזוק ההבנה שיש לגלות אפס סובלנות לתמיכה בטרור. מי שתומך בטרור הוא אויב, ויש לנהוג בו ככזה. אונר״א תומכת בטרור ואני מצפה שמדינות נוספות יבינו זאת ויפסיקו את המימון לאונרא, באופן קבוע״.
אנטוניו גוטרש [צילום: ג'ושוע א' ביקל/AP]
+ארה"ב וצרפת פרסמו התנגדויות לכינוס ההתיישבות בעזה
23:20 29/01/24  |  עידן יוסף
בעולם מגיבים לכינוס הקורא לחידוש ההתיישבות ברצועת עזה ובצפון השומרון. מהבית הלבן נמסר: "מתנגדים להתיישבות ישראלית בעזה ולהעברת אוכלוסייה מעזה. צרפת מגנה את "האירוע להקמת התנחלויות בעזה" ומבקשת גם מממשלת ישראל לגנות אותו.
+הרב שהם עורקבי מונה לרמ"ט הרב הראשי לצה"ל
22:34 29/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מחליף את הרמ"ט היוצא אל"ם אבנר כהן, וצפוי לקבל בחודש הבא דרגת אלוף משנה מהרמטכ"ל  ▪  את הקריירה הצבאית החל כלוחם בצנחנים וב-16 שנותיו ברבנות הצבאית, מילא מגוון תפקידים בהם ראש ענף ההלכה ורב פיקוד המרכז  ▪  בנאום הכניסה לתפקיד, הציב הרב עורקבי שורת מטרות, בהן טיפול בפרט, הכנה לחירום וחיזוק שיתוף הפעולה בתוך הרבנות הצבאית
סא"ל הרב עורקבי. חיבוק מהרבצ"ר
+הגרי: התפקיד שלנו לייצר הוראות פתיחה באש שישמרו על האינטרסים במרחב
21:53 29/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דובר צה"ל מסביר מדוע לא יורים בכל מי שמתקרב לגדר: "צריכים לוודא שאם יגיע חטוף לגדר - לא נשגה"  ▪  שלושה מחבלים נכנעו במנהרה ומספקים מידע מודיעיני חשוב
תא"ל דניאל הגרי
+התייצב מצבו של החייל שנפצע קשה בחיפה
21:31 29/01/24  |  עידן יוסף
בבית החולים רמב"ם מעדכנים: החייל שנפצע קשה בפיגוע בחיפה יצא מחדר הניתוח לאחר 8 שעות והועבר למחלקת טיפול נמרץ. הוא אינו מורדם ומונשם ומצבו מוגדר יציב.
+יחידות מיוחדות התקדמו קילומטר בלילה אחד במנהרות ח'אן יונס
21:05 29/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צה״ל פיתח בשבועות האחרונים שיטות לחימה משולבות חדשות ללחימה במנהרות  ▪  עד כה חוסלו כ-2,800 מחבלים בח'אן יונס - כשני שלישים מכוחו הצבאי של חמאס באזור  ▪  339 מחבלים נעצרו בשבוע האחרון במסדרון ההומניטרי  ▪  גלנט: צה"ל פגע במחצית הכוח הלוחם של חמאס
תמרון סימולטני [צילום: דובר צה''ל]
תא"ל דן גולדפוס [צילום: דובר צה''ל]
+בתוך פחות משעתיים: תקיפת מטוסים נוספת בדרום לבנון
20:40 29/01/24  |  עידן יוסף
בתוך פחות משעתיים מאז התקיפה האחרונה בדרום לבנון, מטוסי קרב תקפו פעם נוספת מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון. במסגרת התקיפה, הושמדו מספר תשתיות טרור של הארגון לצד עמדת תצפית במרחבים מרכבא, א- טייבה ומרון א-ראס בדרום לבנון.

כמו-כן, בשעות האחרונות זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר צפון הארץ. כוחות צה״ל תקפו את מקורות הירי לצד מרחבים נוספים בשטח לבנון.
+ראש ממשלת קטר מנמיך ציפיות ביחס לעסקת חטופים
19:21 29/01/24  |  עידן יוסף
ראש ממשלת קטר על המו"מ לעסקת חטופים: "אנחנו במקום טוב יותר משהיינו, אך לא יכול לומר שזה יקרה בקרוב".
+בן-גביר: שיבוש עבודת הקואליציה אם ייאסר על חיילים לירות בגבול
19:09 29/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר עוצמה יהודית מאיים לנקוט צעדים בעקבות האיסור לירות בפלשתינים שיתקרבו לגדר: "מדובר בקו אדום"  ▪  בצה"ל מבהירים: המהלך – בשל החלטה פרטנית של המפקדים, אך הוראות הפתיחה באש לא שונו
השר איתמר בן-גביר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+לשכת ראש הממשלה מכחישה את הדיווחים על עסקה
18:36 29/01/24  |  עידן יוסף
לשכת ראש הממשלה: "הדיווחים על העסקה אינם נכונים וכוללים תנאים שאינם מקובלים על ישראל. ממשיכים עד לניצחון המוחלט".

לקראת כינוס הקבינט: גורמים המעורים במו״מ מדגישים כי החמאס עדיין לא נתן תשובה וכי הפרסומים בתקשורת הזרה, לפיהם יש מתווה מוסכם, מוקדמים עדיין.
+לשכת ראש הממשלה: התקדמות משמעותית בהיערכות לחזרת תושבי הדרום לבתיהם
17:25 29/01/24  |  עידן יוסף
לשכת ראש הממשלה אומרת כי נתניהו קיים היום ישיבה בנושא החזרת תושבי הדרום לבתיהם. נרשמה התקדמות משמעותית בהיערכות לכך ונעשות התאמות אחרונות להתקדמות בנושא. ההחלטות יובאו בהקדם לדיון בממשלה.
+התרעה הופעלה במתת שבגליל
17:11 29/01/24  |  עידן יוסף

+כ-15 שיגורים למרכז מתוך שטח שבו פועל צה"ל
16:51 29/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אין נפגעים, אך יש פגיעה ברכב בראשון לציון  ▪  אזעקות הופעלו בגוש-דן ובשפלה  ▪  הערכת מערכת הביטחון: חמאס העדיף לירות את הרקטות לפני שאלה תיתפסנה בידי הכוחות בשטח
יירוט רקטה שנורתה מדרום הרצועה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+סקיי ניוז: ישראל הסכימה לעסקה שהוצעה בפסגה
16:38 29/01/24  |  עידן יוסף
ישראל הסכימה לעסקה שהוצעה אתמול בפסגת ראשי המודיעין. הטיוטה תוגש בקרוב לחמאס. העסקה כוללת שחרור חטופים בכמה שלבים כולל הפסקות לחימה, שחרור רוצחים וסיוע הומניטרי (סקיי ניוז).

בישראל היום פורסם כי ראש המוסד דוד ברנע וראש השב"כ רונן בר העבירו למתווכות מסר לפיו ישראל תהיה מוכנה להיות גמישה בכל פרטי עסקת החטופים: ימי הפוגה, שחרור מחבלים והגדלת סיוע, אך בסייג אחד - סיום המלחמה לא יעמוד על הפרק. עם המסר הזה יצאו אתמול קטר, מצרים וארה"ב בניסיון להביא את חמאס לדון בפרטי העסקה.
+צה"ל תקף מבנים צבאיים בהם שהו פעילי חיזבאללה בדרום לבנון
16:10 29/01/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו אחר-הצהריים שני מבנים צבאיים בהם שהו מספר פעילים של חיזבאללה במרחב יארון שבדרום לבנון. מוקדם יותר היום כוחות צה"ל תקפו עמדת שיגור אשר ממנה בוצעו שיגורים לצפון הארץ.

במהלך היום זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון לצפון הארץ, כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי לצד מרחבים נוספים בשטח לבנון.

ערוצים לבנוניים מסרו כי מטוסי קרב ישראלים תוקפים כעת בחולא וטיבה בדרום לבנון.
+"לישראל מגיע מנהיג טוב יותר מאשר נתניהו"
15:52 29/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
סרג' שרמן, מבכירי הפרשנים בניו-יורק טיימס, טוען שנתניהו מנצל בצורה צינית את המלחמה להישרדותו הפוליטית, מהווה מכשול במאמצים לסיים אותה ואינו המנהיג שיכול לקבל את ההחלטות הקשות הדרושות
לישראלים ולבעלות הברית נמאס [צילום: תומר אפלבאום, פול]
+סמוטריץ' בסיעה: להקים ממשל צבאי שישלוט בעזה
15:52 29/01/24  |  מירב ארד
יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בסיעה: "הדרך היחידה להבטיח את השליטה שלנו בשטח לאורך זמן היא באמצעות הקמת ממשל צבאי שישלוט בעזה, יפקח על חלוקת הסיוע ההומניטרי ולא יאפשר לגורמים האזרחיים של חמאס לחזור ולשלוט שם, וזאת עד שתקום מנהיגות מקומית שמתנערת מהטרור שתוכל לטפל בנושאים האזרחיים של תושבי עזה. זה או אנחנו או חמאס. הממשל הצבאי גם יוכל לתת את המענה בנוגע לסוגיית הסיוע ההומניטרי, כי כרגע אותן משאיות סיוע הומניטרי מגיעות בסופו של דבר לאנשי חמאס וזה מחזק אותם"


+צה"ל על הטענות ביחס להוראות פתיחה באש: אין שינוי בהוראות
15:43 29/01/24  |  מירב ארד
דובר צה"ל התייחס לטענות ביחס להוראות הפתיחה באש בגבול עזה: "אין שינוי בהוראות הפתיחה באש, וכוחות צה״ל פועלים על פי ההנחיות שלא לאפשר הגעה לגדר הגבול של אף גורם. הוראות הפתיחה באש ומדיניות הפעלת הכוח מאפשרות לכוחות לעמוד במשימה, תוך מניעת אירועי ירי כוחותינו על כוחותינו, או פגיעה באזרחים ישראליים, לרבות חטופים שעלולים להגיע למרחב. כוחות צה״ל פרוסים לאורך מרחב הגבול, ונלחמים גם בעומק הרצועה. בחודש האחרון חוסלו עשרות מחבלים במרחב הגבול".
+הבית הלבן: "מאמינים שיש מסגרת לעבודה על עסקת שבויים נוספת"
15:22 29/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
דובר המועצה לביטחון לאומי, ג'ון קירבי התץייחס לשיחות בפריז ואמר: "השיחות היו קונסטרוקטיביות, רציניות ומפוכחות" אך הוסיף: יש גם עוד עבודה דיפלומטית שצריכה להיעשות"
ג'ון קירבי. "רואה מסגרת לעסקה נוספת" [צילום: AP]
+ליברמן: מי שנלחם בחמאס הם חיילי צה"ל. רה"מ זה מי שטיפח את חמאס כל החיים
15:07 29/01/24  |  מירב ארד
ו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, בישיבת הסיעה: "אני ראיתי את הטרלול בהצהרתו של ראש הממשלה שאומר שהוא נלחם בחמאס. קצת צניעות, מי שנלחם בחמאס הם חיילי צה"ל. ראש הממשלה זה מי שטיפח את חמאס כל החיים, וגם עכשיו ממשיך לחזק אותם עם 260 משאיות שנכנסות מכרם שלום, עם דלקים, תרופות וקמחים. זה לא סיוע לנזקקים, זה סיוע לחמאס. כולנו שמענו את הדיווח של ראש השב"כ, על כך ששבעים אחוז מסך המשאיות שנכנסות, חמאס משתלט עליהן מיד, ואלו שלא, אונר"א מעבירה לו. ומי אלו אנשי אונר"א? עוד סניף של חמאס.

אני רואה גם מה שקורה בפרימטר, למרות כל ההבטחות וההתחייבויות להגן על הפרימטר, אנחנו עוד פעם רואים את העזתים מגיעים עד הגדר, זאת פשיטת רגל ותעודת עניות.

לגבי תקציב המדינה, שעדיין לא הוגש אמר ליברמן: "זאת הפרה ועבירה על חוק יסוד התקציב. הממשלה מחויבת להגיש אותו עד ה-20 לינואר, זה שעדיין לא הגישו אותו זאת שערורייה, הממשלה בעצמה עוברת על החוק. ומה כולל חוק התקציב? 35 מיליון ש"ח לעידוד ההשתמטות, עכשיו בזמן מלחמה. אני מאוד מקווה שהטרלול הזה יגיע לסופו".


+לוחמי צה"ל חיסלו מחבל שניסה לבצע פיגוע דקירה במרחב תקוע הערבית
14:00 29/01/24  |  מירב ארד
מחבל חמוש בסכין ניסה לדקור לוחמי צה"ל ששמרו בעמדה צבאית סמוך לתקוע הערבית שבחטיבת עציון. לוחמי גדוד תבור חתרו למגע והגיבו בירי לעבר המחבל החמוש וחיסלו אותו. אין נפגעים לכוחותינו.

+גנץ על כנס "החזרה לעזה": השתתפות השרים פגעה בחברה הישראלית בזמן מלחמה
13:56 29/01/24  |  מירב ארד
יו"ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ על-כנס "החזרה לעזה": "השתתפות השרים וחברי הקואליציה בכנס אתמול - פגעה בחברה הישראלית בזמן מלחמה. הם פגעו בלגיטימציה שלנו בעולם, פגעו במאמצים לייצר מסגרת להשבת חטופינו", אמר. גנץ הוסיף: "אני יודע שיש רבים בעם שנפגעים מההתנהלות הזו. אני יודע שיש רבים בחזית שנפגעים ממנה. ואני יודע שרוב העם לא מתנהג כך, ולא חש כך. היום במיוחד, אני מבקש לחזק את כל מי שבחזית ובעורף, להגיד לכם שהעם איתכם. כולנו מאחוריכם. אנחנו מאוחדים, ואנחנו ננצח."

+אזעקות בישובי גבול הצפון: זוהו נפילות ליד מוצב הסמוך למושב מרגליות
13:53 29/01/24  |  מירב ארד
אזעקות בישובי גבול הצפון: זוהו שתי נפילות ליד מוצב הסמוך למושב מרגליות. לא נגרם נזק
+לקראת עידן חדש
12:04 29/01/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
עוד נכונו לנו אתגרים קשים בעמידה על משמר המולדת  ▪  עוד צפויים לחצים, מאבקים, דאגות, שכול, אבל נדע ימים טובים מאלה, ימי התעשתות, התרוממות רוח, יצירה, שמחה ושירה  ▪  באחדותנו ובנחישותנו תלוי הדבר
הלוויתו של אלקנה ויזל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+פיגוע בחיפה: חייל נפצע קשה ליד בסיס חיל-הים
10:58 29/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על-פי החשד, המחבל הגיע ברכב למקום ודרס את החייל - ואז יצא עם גרזן וניסה להמשיך לתקוף  ▪  המחבל - תושב טמרה, נוטרל ע"י קצין חיל-הים  ▪  החייל פונה לבית החולים במצב קשה
זירת הפיגוע [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
[צילום: תיעוד מבצעי מד"א]
+איזנקוט נגד משתתפי כנס "החזרה לעזה": "מצאו זמן לפלג"
10:03 29/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הרמטכ"ל לשעבר וחבר קבינט המלחמה, אמר כי משתתפי הכנס "לא למדו דבר וחצי דבר מאירועי השנה האחרונה"  ▪  הוסיף כי זה "מגדיל את חוסר האמון הקיים בממשלה ובנבחריה"
איזנקוט. תקף בחריפות [צילום: מן הטלוויזיה]
+למרות החלטת צה"ל: פעילי תנועת צו 9 ובני משפחות החטופים בדרכם לכרם שלום
09:36 29/01/24  |  מירב ארד
מאות פעילי תנועת צו 9 ובני משפחות החטופים עושים את דרכם למעבר כרם שלום, על אף החלטת צה"ל כי האזור הינו שטח צבאי סגור.
+האליטה וההנהגה הצומחות מלמטה
09:31 29/01/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
זה הזמן של דור הניצחון להיות האליטה החדשה, אליטה של אהבת ישראל, אהבת עם ישראל וארץ ישראל, מגן הדמוקרטיה ומעמיק השורשים
הדור הבא [צילום: איל מרגולין/פלאש 90]
+הצנחנים פשטו על דירה של הג'יהאד האיסלאמי; עוצבת הקומנדו חיסלה מחבלים
09:27 29/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הלוחמים זיהו וחיסלו ארבעה מחבלים שנערכו לתקיפת כוחותינו סמוך לבית החולים ״אל אמל״  ▪  במרכז הרצועה, לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח״ל חיסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים חמושים
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+מיארה: העברת תרומת אברמוביץ' לזק"א עלולה לפגוע בכל הבנקים ובמשק כולו
08:35 29/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
תומכת בסירובו של בנק מזרחי-טפחות להעביר תרומה בסך 8 מיליון שקל של אברמוביץ' לזק"א, בשל העיצומים שהוטלו עליו בבריטניה על-רקע המלחמה באוקראינה  ▪  מסבירה שהבנקים מחויבים להביא בחשבון את העיצומים בעת ניהול הסיכונים, ומזהירה שאפילו תנועה בודדת במישור המקומי עלולה לפגוע בקשרים הבינלאומיים של המערכת כולה
אברמוביץ. עסקיו תורמים למאמץ המלחמתי הרוסי [צילום: מרטין מייזנר, AP]
+כטב"ם של צה"ל נפל בשדה באזור יבנה
08:20 29/01/24  |  מירב ארד
כטב"ם של צה"ל נפל בשדה באזור יבנה בשל תקלה טכנית. שריפה פרצה במקום.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מפקד נשאר מפקד
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
כפרסבאי
3/02/24 21:43
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
השר גדי איזנקוט, חבר קבינט המלחמה, יצא (יום ב', 29.1.24) בהודעה חריפה נגד משתתפי כנס "החזרה לעזה". "כל מי שהשתתפו אתמול באירוע בבנייני האומה ובעיקר נבחרי ציבור - לא למדו דבר וחצי דבר מאירועי השנה האחרונה, על החשיבות לפעולות בהסכמה לאומית רחבה ועל סולידריות בחברה הישראלית", כתב בפוסט ברשתות החברתיות.
29/01/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
לראשונה מקום המדינה המניע המוביל את הקטר אינו רק המנהיג הנבחר וממשלתו כי אם ההמונים, אזרחי המדינה, המילואימניקים ולוחמי הסדיר. הם העומדים בחוד החנית בפירמידה שהתהפכה מאז טבח שבת שמחת תורה.
במסגרת הפעילות במערב ח'אן יונס, חיל-האוויר בשיתוף מכלול האש של עוצבת הקומנדו תקפו באמצעות כלי טיס שני מבנים ששימשו כתשתיות טרור ובהם שהו מספר מחבלים חמושים שחוסלו.
29/01/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
העברת תרומתו של רומן אברמוביץ' מחשבונו בבנק מזרחי-טפחות לארגון זק"א עלולה לפגוע בבנקאות הישראלית ואף במשק הישראלי. זו משמעות עמדתה של היועצת המשפטית לממשלה, גלי מיארה, התומכת בסירובו של הבנק להעביר את התרומה בסך 8 מיליון שקל, בשל העיצומים שהטילה בריטניה על אברמוביץ' על-רקע המלחמה באוקראינה.
29/01/2024  |  איתמר לוין  |   חדשות
צה"ל מתקרב לסיום ההשתלטות על ח'אן יונס: בידי ישראל מחבלים עצורים רבים, למעלה ממאה אנשי נוח'בה. חלק מהעצורים הם בעלי תפקידי מפתח בחמאס והם מספקים בחקירתם בשב"כ מודיעין חשוב שיכול לשפוך אור על מצב החטופים. במהלך ההשתלטות על מעוז חמאס במחנה הפליטים בח'אן יונס - הכוחות נתקלו בהתנגדות קשה וחיסלו כ-150 מחבלים. צה"ל מרכז מאמץ בחללים תת-קרקעיים, במטרה להגיע להנהגת חמאס ולחטופים.
28/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il