רשת מלונות דן תשקיע השנה 400 אלף דולר בשיווק ופרסום של הרשת. מדובר בגידול של 30% לעומת תקציב המדיה של שנת 2005.
התקציב כולל את קמפיין הקיץ של הרשת הצפוי לעלות במהלך חודש יוני וכן חסויות לאולפן המונדיאל ותוכניות של הזכיינית "רשת" בערוץ 2.
במהלך החודש הקרוב מעניקה רשת דן חסות לתוכנית "רוקדים עם כוכבים" ובכל תוכנית יזכה צופה אשר יצביע בתחרות, בסופשבוע זוגי באחד ממלונות דן. בנוסף בחודש יוני תיתן רשת דן חסות לתוכניות "יאיר לפיד", "קצרים" ושידורי אולפן המונדיאל ב"רשת".
במקביל ממשיכה רשת דן להגדיל את מאמצי השיווק והפרסום בחו"ל. "בשנת 2006 צפוי תמהיל האורחים מחו"ל במלונות הרשת להמשיך לגדול ולהגיע עד לכ- 65% מכלל אורחי המלונות", ציין סמנכ"ל שיווק ומכירות של הרשת, רפי בארי.