לגלי אדלשטיין מהוד השרון היה ביטוח למכונת צילום. חודש לפני שפג תוקפו של הביטוח מכונת הצילום התקלקלה וטכנאי שהוזעק קבע שיש להזמין חלקי חילוף שלא נמצאים כרגע במלאי.
יום לפני שפג תוקפו של הביטוח, התייצב הטכנאי בביתה של אדלשטיין עם החלקים, וסירב לתקן את המכונה אלא אם כן תחדש את הביטוח.
אדלשטיין תבעה בחודש ינואר השנה את איתן מיכון משרדי מרחוב פלורנטין בתל אביב בבית המשפט לתביעות קטנות בעיר בסכום של 2,941 שקל.
לדבריה, בשנת 2002 רכשה מכונת צילום מאיתן מיכון משרדי וניתן לה ביטוח מתאריך: 1.12.02 ועד: 1.12.03. אדלשטיין הלינה שהטכנאי התנה את תיקון המכונה בחידוש הביטוח לשנה נוספת שלא כדין, "ולאחר שסירבתי, הלך מבלי לתקן את המכונה".
אדלשטיין הוסיפה שניסתה לדבר עם איתן ישעיה, בעל העסק, במטרה שיסדיר את העניין אולם הוא התעלם ממנה.
בכתב ההגנה טען איתן ישעיה, שאכן אדלשטיין לא היתה מעוניינת לחדש את חוזה השירות, אולם הזמינה טכנאי שיטפל בתקלה לאחר שהביטוח פג בתאריך: 3.12.03. "לפנים משורת הדין טכנאי הגיע לביתה ואיבחן שצריך להחליף חלק שלא היה ברשותו".
ישעיה הלין שכעבור שבעה חודשים, בחודש יולי 2004, אדלשטיין פנתה בתלונה על תקלה חדשה עקב המחסור בחלפים וביקשה טיפול בחינם. "אם חסרו חלפים איך המכונה עבדה ללא בעיות?", תהה ישעיה.
לדבריו, טענותיה של אדלשטיין חסרות אחיזה במציאות ומטרתן לזכות בתיקון חינם. "אבקש מבית המשפט הנכבד לבטל תביעה שקרית זו ולחייב את התובעת בהוצאות משפט".
בסופו של דבר הצדדים התפשרו וישעיה העניק לאדלשטיין אחריות על החלקים שהוחלפו לתקופה של חצי שנה. הצדדים הגישו בקשה משותפת לדחות את התביעה. השופטת יעל אילני נעתרה לבקשה בחודש שעבר.