יאנקי גרופ הודיעה אתמול (יום ב', 18.9.06) על רכישת Trendsmedia, חברה מובילה למדיה משולבת, המשרתת את שווקי הטכנולוגיה הצומחים. הרכישה תאיץ את צמיחתה של יאנקי גרופ, ותרחיב את טווח המחקר שלה בתחום הקישוריות הגלובליות (קישוריות בכל זמן ומקום) על-מנת לסייע למקימי הרשתות, למפעיליהן ולמשתמשים בהן.
"רכישת Trendsmedia מבוססת על החזון המשותף לשתי החברות, שהינו לספק לארגונים את הייעוץ האיכותי ביותר בכל הקשור לסוגיות קישוריות", אמרה אמילי נייגל גרין, נשיאת ומנכ"ל יאנקי גרופ. "זוהי הרכישה הראשונה בתולדותיה של יאנקי גרופ, ואנו נרגשים לצרף את Trendsmedia לצוותנו. יחדיו נסייע ללקוחותינו לנווט במהפכת הקישוריות באמצעות מחקרים, נתונים כמותיים, ייעוץ, הוצאה לאור ואירועים גלובליים פורצי דרך ורבי השפעה".
ביאנקי גרופ מציינים, כי חברת Trendsmedia היא חברה רווחית ביותר, המספקת מחקרים בלתי תלויים על מוצרי המדיה בשווקי הטכנולוגיה הצומחים. Trendsmedia היא המפיקה של WiMAX World, סדרת הכינוסים והתערוכות המקצועיות הגדולה בעולם המוקדשת לתקן המתפתח של פס רחב אלחוטי (תיערך בבוסטון, 10-12 באוקטובר).
אליוט וויינמן, מייסד Trendsmedia ונשיאה: "כחברה האנליסטית הראשונה בתעשיה, יאנקי גרופ הפגינה את מנהיגותה בתעשיית התקשורת מתחילת דרכה. מורשת זו של החברה, בשילוב עם מחויבותה ויכולתה להוביל את מהפכת הקישוריות הגלובלית הם שהביאו להחלטתנו לחבור לצוות של יאנקי גרופ".
יצויין כי יאנקי גרופ, המיוצגת בישראל על-ידי חברת טריגר-פורסייט, מתמחה בניווט דרך מהפכת הקישוריות העולמית.