כדי להבין את כוחו של האינטרנט במיתוג מוצרים אפשר היה לשמוע את הנתונים שחשף היום רוברט פרידמן, העורך הבינלאומי של מגזין פורצ'ן, במושב מיתוג בועידת ישראל לעסקים.
המגזין הצליח להכפיל את החשיפה שלו לקהל של 8 מיליון איש בעקבות ההחלטה להעביר את תכניו בחינם דרך האינטרנט. בנוסף, רבע מרווחי הקבוצה, הכוללת גם את טיים ולייף, מקורם מהאינטרנט. "יש נדידה של מפרסמים לאינטרנט, נדידה שמאפשרת את קיומו של המודל העסקי הגורס מתן תכנים בחינם לגולשים", הסביר פרידמן את המהלך.
עם זאת, פרידמן לא גוזר את דינה של העיתונות: "יש משהו שהמדיה הכתובה מציעה שלא כולם רוצים לוותר עליו. הפרינט לא ימות בגלל האינטרנט. הטכנולוגיות החדשות רק מאתגרות את הטכנולוגיות הישנות".