"יממלח - רק אנרגיות חיוביות" - זוהי הסיסמה שנבחרה להוביל את הקמפיין החדש של משרד התיירות לעידוד נופש בים המלח, שעולה (25.12.06) לאוויר. עלות הקמפיין - 400,000 שקל, והוא מתקיים בשיתוף המועצה האזורית "תמר".
המוטיב הקריאטיבי המוביל של הקמפיין הוא אלמנט הרוגע, הבריאות והחופש שים המלח מייצג עבור הקהל הישראלי. בטקסט המופיע על מודעות הפרסום בחר משרד התיירות להשתמש בשפה המשדרת אנרגיות חיוביות: "ים של בריאות, ים של טבע, ים של שלווה, ים של חופש, ים של הנאות, ים של זיכרונות, ים של אנרגיות חיוביות. אז רגע לפני שאתם מתנתקים מהכל ומתחברים אל הטבע, תרדו הכי גבוה שאפשר לרדת - ליממלח - רק אנרגיות חיוביות".
שר התיירות, יצחק הרצוג: "מדובר במהלך שהוא חלק מתוכנית כוללת של המשרד להגברת היקף התיירות לים המלח, המהווה אחד מנכסיה הטבעיים החשובים של ישראל. זהו אחד מאתרי התיירות היפים והמרגשים בעולם, שטומן בחובו אינספור אפשרויות לנופש רגוע, לטיפולי בריאות ולטיולים באזור - במשך כל ימות השנה. אנו מקווים שהקמפיין החדש יסייע לעידוד תיירות הפנים לים המלח, תוך הדגשת הרוגע והשלווה הנדירים שהאזור מעניק לנופשים בו".
הקמפיין ירוץ ברשתות הרדיו, באינטרנט ובעיתונות היומית בעברית וברוסית, וצפוי להסתיים ב-17 בינואר. לדברי מנכ"ל משרד התיירות, נחום איצקוביץ, "אנחנו משקיעים מאמצים בזירות שונות לחיזוק התיירות לים המלח. רק לאחרונה השקנו קמפיין גדול באיטליה, בכיכובה של מורן אטיאס, ובגרמניה אנחנו מנהלים מגעים מתקדמים עם ראשי קופות החולים הגדולות במטרה לשלב את מרפאות ים המלח בסל הטיפולים של המבוטחים שלהם".
בשנת 2005 ביקרו בים המלח כ-781,000 תיירים (למעלה מ-2 מיליון לינות). במחצית הראשונה של שנת 2006 הגיע מספר התיירים שם ל-387 אלף בני אדם (כ-972,000 לינות).