נ ' מתל אביב (שמו שמור במערכת) פנה בחודש ינואר 2001 לחברת אמריקן לייזר בראשון-לציון ועבר טיפול להסרת שיער. "לאחר שנים שהייתי מבויש מצמיחת שיער באזור הגב והכתפיים פניתי במבוכה רבה לחברה ומנהלה הודיע שאני מועמד אידיאלי לטיפול וגוון עורי מתאים".
לנ' הובטח שיעבור לא יותר מ-3 טיפולים ואם אחרי הטיפול הרביעי לא תתקבל תוצאה, שבה יוסר כל השיער, יהיה זכאי להחזר כספי.
נ', שנותר שעיר ומבוייש, תבע לפני שבועיים את חברת אמריקן לייזר בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בסכום של 13,000 שקל.
לטענתו, כבר בתחילת הטיפול נתקל ביחס מחפיר מצד הצוות שכלל איחורים של יותר משעה וביטולים. "לעתים המתנתי כשעה בלובי כשגופי משוח במשחה ועטוף בניילון נצמד ומבוכתי גדולה מול העוברים והשבים".
לדבריו, כשהתלונן שהתוצאות אינן לרוחו, מנהלת הסניף, "בדרכה החביבה הצליחה בחלקלקות להחתים אותי על חוזה חדש והבטיחה שנפתח דף חדש". נ' הוסיף שלאחר 7 טיפולים, "בהם סבלתי מאוד וחשתי מבוכה לא ראיתי תוצאות ושוב פניתי אל מנהלת הסניף שהפנתה אותי לרופאה הראשית בקליניקה".
לטענת נ', הרופאה החליטה שעוצמת הטיפול שקיבל לא היתה חזקה ועליו לעבור טיפולים נוספים. "לאחר תשעה טיפולים השיער חזר לגדול ושוב התלוננתי".
נ' גילה בכתב התביעה שנפגש עם סמנכ"ל החברה, אחראית פניות הציבור והרופא הראשי, "שטרטרו ומרחו אותי בהסברים". לדבריו, הומלץ שיעבור טיפול במכשיר חדשני בשם "מיתוס" שנמצא בסניף ראשון לציון ובלית ברירה הסכים.
"הזלזול הגיע לשיאו כשהייתי חצי עירום בחדר הטיפולים כשמשחת אלחוש מרוחה על גופי במשך 45 דקות ונאמר לי שהמכונה בתיקון ואטופל במכשיר רגיל. לא ידעתי את נפשי מרוב כעס, זעם והרגשת השפלה. בהמשך נאמר שאין הבדל בין המכשירים".
נ' התרעם שהחברה המשיכה לזלזל בו ובחודש אפריל 2006 שיגר מכתב דרישה לפיצוי. "דחיתי את הצעתם להיפגש ואני חושב שסבלתי מספיק מיחס משפיל, כאבים ותוצאה לא מספקת".
הנתבעת טרם קיבלה את כתב התביעה ובית המשפט ידון בתיק בחודש יולי 2007.