מודעת הפרסום למוצר מג'ימיקס מבית ניופאן, של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, זכתה במקום הראשון בתחרות "דג הזהב ה-13" של רשת העיר, שנערכה ביום חמישי האחרון (1.3.07).
צוות השיפוט של התחרות כלל 17 מנהלי קריאטיב. התחרות כללה את מגוון המודעות הרשתיות שהתפרסמו בין החודשים דצמבר 2006 ועד פברואר 2007 במקומוני הרשת בגוש דן, בעכבר העיר ובגיליון מיוחד שהוקדש לתחרות ויצא לאור בסוף חודש דצמבר 2006.
במקום השני זכתה מודעת הפרסום לחברת מערכות השמע טופ אודיו, של משרד הפרסום מק'אן אריקסון ובמקום השלישי זכתה מודעת פרסום למפעל הפיס, אף היא של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי.
צוותי הקריאטיב שעבודותיהם הגיעו לשלושת המקומות הראשונים בתחרות, זכו בנסיעת פרס חווייתית-מקצועית לקאן שבצרפת, הכוללת ביקור של ארבעה ימים בפסטיבל אריה הזהב.
עבודות הפרינט הזוכות יוגשו לתחרות "אריה הזהב", הנערכת מדי שנה בקאן, ובמסגרתה מתחרות עבודות ממשרדי פרסום בולטים בעולם, במגוון קטגוריות בתחום הטלוויזיה, הפרינט ותחומי השיווק והמדיה. תחרות אריה הזהב נערכת כחלק מהכינוס השנתי של קהילת הפרסום והשיווק העולמית בעיר קאן, ונציגתה הישראלית היא תחרות דג הזהב של רשת העיר.
ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת העיר, מסר: "גם השנה הזמנו את משרדי הפרסום להוכיח את יצירתיותם בעיצוב והעברת מסרים, ולשמחתנו הם נענו לאתגר והתוצאות מרתקות".
גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, ציין כי "תחרות דג הזהב מוכיחה שנה אחר שנה כי איכות עבודות הפרסום בישראל עולה. 10 המודעות שעלו לגמר הן עבודות פרינט ראויות ביותר ועשויות ברמה בינלאומית".