עכשיו זה סופי: החינמון "ישראל היום" ייצא בתחילת אוגוסט. ההערכות בשוק הברנז'ה באשר למועד יציאתו לאור התבררו כמופרכות, שכן לא נלקחו בחשבון נתונים כגון מציאת בית דפוס שבו ייצא העיתון לאור. ב"ישראל היום" מדגישים כי העיתון ייצא במועדו כמתוכנן, אולם לא ננקב תאריך מדויק.
החינמון "ישראל היום" חושף היום את הסמל המסחרי שילווה אותו בצבעי שחור, אדום ולבן. כותרת מאורכת תתנוסס דווקא בצבעים אלו, ונועדה לטענת אנשיו של שלדון אדלסון, לבטא את הגישה החדשה - בהירה, ברורה וללא משוא פנים. אלא ששלושה צבעים אלו הרכיבו בניואנסים שונים את שני העיתונים הגדולים לדורותיהם - ידיעות אחרונות ומעריב.
ההבטחה הבאה בצידו של החינמון החדש היא, כי "יפנה לכל אזרחי המדינה, וגישתו היא ישר ולעניין". איל ההון שלדון אדלסון אינו שבע-רצון מהשם חינמון, ומעדיף לקרוא לעיתונו בשם הארוך: "עיתון יומי חדש המחולק ללא תשלום בתפוצה ארצית".
כצפוי, סימן הקריאה שליווה את המסע הפרסומי המקדים נוסף לסמל העיתון (ישראל היום => ישראל הי!ם). בסיבוב הפרסום חוצות הראשון נכתב: ל!חם, ח!שף, ס!ער. בסיבוב השני פורסם: אמינ!ת, שקיפ!ת, הגינ!ת, אחרי!ת.
בשוק העיתונות קיימת דריכות לראות מה יהיה הקו שיתווה העיתון החדש, והאם אכן תהיה בו בשורה לעיתונות אמינה, שקופה, הגונה ואחראית.