רשת הריבוע הכחול מסבה 102 סניפי סופר סנטר שכונתיים לסניפי 'מגה' ומעתה הם ייקראו "מגה בעיר" ויעניקו את אותו שירות ויהיו בהם מוצרים במחירים של רשת מגה. הרשת תהיה רשת דיסקאונט שכונתית בפריסה ארצית שאמורה לתת מענה לסניפי ההארד דיסקאונט שנמצאים מחוץ לעיר.
מן הריבוע הכחול נמסר (יום ב' 13.08.07) כי המהלך נועד לתת מענה זול ונוח להתחזקות המבנה הקהלתי והפורמטים השכונתיים בכל רחבי הארץ וכן על-מנת ליישר קו עם מגמה צרכנית עולמית ששמה דגש על נוחיות הצרכנים החוזרים לקנות מתחת לבית.
"מעתה הצרכנים יוכלו לערוך את קניותיהם בשכונה ביתר נוחות. זאת ועוד, קטגוריות הנצרכות בעיקר בפורמטים גדולים כגון חומרי ניקוי, טואלטיקה, מארזי שתייה, מארזי ענק וכדומה יורחבו בצורה משמעותית. בנוסף מחלקות הטריות, בריאות והמזון האורגני יועמקו והמגוון בהם יורחב", אמרו.
בשנת 2004 כינסה רשת הרבוע הכחול חמישה מותגים שכונתיים למותג אחד - 'סופר סנטר'. בתוך שנתיים וחצי הצליחה הרשת להביא את הסניפים תחת סופר סנטר לגידולי פדיון, גידולי סל, גידולים ברכישת סלים גדולים וגידולי מחלקות טריות. לדברי גורמים ברשת, השינוי בהתנהגות הצרכנית נעשה ללא טיפול מהותי בפרמטר המחיר.
"המחיר עדיין מהווה חסם מרכזי להגברת קניות בסניף בשכונה", אמרו והסבירו כי ניתן לראות זאת הן ממחקרים שונים שנעשו והן מגידולים גבוהים בפדיון שחווינו בסניפים שכונתיים שהוסבו לפורמטים זולים: מגה ושפע שוק. תחילת המהלך החל מסקרים שהרשת ערכה ועל פיהם עלה כי המחיר עדיין מהווה את החסם העיקרי לקנייה בשכונה, לפיכך, החליטה הרשת כי מהלך אסטרטגי מקיף ששם דגש מהותי על המחיר הינו צעד מתבקש.