|
שאול צמח ושר התיירות הירדני אוסאמה דבס [צילום: משרד התיירות]
|
|
|
|
|
הביתן הישראלי משך מבקרים
|
|
|
|
|
תנועת מבקרים גדולה נרשמה בביתן הישראלי בתערוכת WTM בלונדון, שהיא מהחשובות בעולם והחשובה באירופה. שליחי משרד התיירות קיימו פגישות עבודה עם סיטונאי תיירות מהגדולים בבריטניה, וסיכמו תוכנית לשיתוף פעולה בתחום התיירות עם משרד התיירות הירדני. על הפרק: קידום חבילות תיירות משותפות ישראל-ירדן.
במהלך ימי היריד, נפגשו בכירי משרד התיירות עם חברות התיירות הבריטיות המובילות תומס קוק ו-PAGE MOY, שהביעו התעניינות במוצר התיירות הישראלי ובשיווקו בשנת 2008.
מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח, נפגש עם שר התיירות הירדני, אוסאמה דבס, אשר ציין כי שיתוף פעולה בין משרדי התיירות הירדני והישראלי בתחום השיווק, בייחוד בארה"ב ואירופה, יביא לגידול בתיירות הנכנסת לשתי המדינות. צמח הודיע כי דרכים ליישום שיתוף פעולה כזה ייבחנו במשרד התיירות כבר בתקופה הקרובה.
הביתן הישראלי עמד השנה בסימן 60 שנה למדינה ו-40 שנה לאיחוד ירושלים. ביריד WTM מבקרים כ-30,000 גורמי תיירות, עם 5,600 מציגים מ-202 מדינות. צמח אמר כי ישראל פועלת להגעת 200,000 תיירים מבריטניה במהלך שנת 2008, גידול של 15% לעומת מספרם השנה.
"אנו פועלים לייצר ביקושים גדולים של תיירות לישראל ונפעל בהתאם להגדלת הצע המושבים בטיסות מבריטניה לישראל. משרד התיירות יפעל בשנה הקרובה לסייע ליזמים בהקמת בתי-מלון נוספים, לאור העובדה שגורמי תעשיית התיירות מדווחים על תפוסה מלאה במלונות ירושלים ותל אביב בחודשים מרס-יוני 2008". הדבר יבוצע בהתאם לתוכנית המשרד לייעד של 2.8 מיליון תיירים.